logo FARAGE

FARAGE

Koszalin

Opinie o FARAGE

p 2013-11-28 16:31:52
Beznadzieja biuro i reszta.
1
k 2013-11-28 20:25:46
w życiu czegoś takiego nie przeżyłam, trzeba tu pracować żeby to zrozumieć..
1
zirytowana 2013-11-29 20:49:05
zgadzam się też byłam ofiarą tej "międzynarodowej" firmy ...
1
ciekawska 2013-12-02 21:24:30
A jakieś szczegóły? W moim mieście często widzę oferty pracy do tej firmy na różne stanowiska. Teraz potrzebująca do obsługi sekretariatu.
x 2013-12-03 08:40:42
Ciekawska zaley od twoich finansów, tam zawsze bedzie żle, nie dobże i w końcu ciebie po 2/3 mieśiącach wywalą bo niczego nie kapujesz....bo nie mają zaufania i w rzeczywistości nie mają wizji rozwoju: w pewnej chwili szewostwo dla rozwoju powinno wybrac sobie wspópracowników a tu ich nie biorą bo nie ma zaufania i boją się nie wiadomo czego, zapominając że sam pracownik ma korzyści z pracy w stabilnej firmie....ale może i mają racje bo po godzinach tam się też inne towary szyją i przez zaufanych...
z 2013-12-03 10:42:49
tam potrzebują ludzi od kilku ładnych lat, bo rotacja jest niesamowita z koszalina już wszystkie krawcowe, szwaczki itp. już pracowały także nie proponuję nawet próbować bo to nie ma sensu .... gdyby zdanie decydujące miał szef to nawet by się super pracowało, ale niestety szef w tej firmie nie ma nic do powiedzenia całym "piekłem" trzęsie Pani WŁAŚCICIELKA ....
y 2013-12-03 10:51:26
Nie ma co się rozpisywać, bo każdy negatywny komentarz i tak na pewno zaraz zostanie usunięty (nawet jeżeli jest napisany obiektywnie i kulturalnie), ale niech Ci da do myślenia ta ustawiczna rotacja, mimo przecież niezłych warunków finansowych (chodzi o pracę w biurze)
z 2013-12-03 14:38:35
ale to nasze rozpisywanie może w jakimś minimalnym procencie pomoże podjąć właściwą decyzję następnym "ofiarom", bo myśl iż właścicielka wyciągnie z tego wnioski jest nikła....
1
mika 2013-12-13 18:25:55
Wlasnie ze wlascicielka jest OK, wie czego chce i co wymaga. Chca wiedziec za co placa. Jak kazdy wlasciciel firmy. a wy sie czepiacie. .
q 2013-12-13 19:36:11
no płaci.....płaci....ale nie jet dziwne że w ciagu 20 lat ta firma trafia ciągle na żle pracujących pracowników....tu chyba nie chodzi o jakośc produktu ale o inny sposób oszczędzania.... w końcu jej firma, jej biznes niech robi jak się kręci w nosie, każdy ma swoje sumienie i osobiście się przed Bogiem rozlicza
mika 2013-12-15 12:59:56
przeciez sa tam ludzie co pracuja bardzo dlugo i sa doceniani. Czesto trafia sie na takich ktorym sie nie chce pracowac, sama na tkich trafiam u siebie.
Moze dziwne waruki tm i panuja
z 2013-12-15 15:53:57
mika "właścicielka jest ok ..." chyba coś brałaś albo jesteś "tą"właścicielką bo nikt normalny kto tam pracował nie jest w stanie potwierdzić "normalności" właścicielki... rzeczywiście są ludzie którzy tam długo pracują, ale tylko dlatego że nie mają wyboru ze względu na rynek pracy, a jakie docenienie masz na myśli...
omg 2013-12-15 17:06:05
praca w tej firmie jest horrorem mojego życia
1
k 2013-12-16 17:47:23
Długo tam pracowałas? Bo ja myslalam ze to ze mna jest cos nie tak po kilku dniach pracy ze tak mysle o tej firmie. Nie wytrzymalam tam nawet miesiaca, szef i szefowa siebie warci.
q 2013-12-16 20:09:43
Szefowa nikomu nie ufa, ale firma jest tak duża że sama wszystkiego już nie ogarnia, ...sama czytała WSZYSTKIE moje maile i tłumaczyła z google translate aż się obużyła kiedy tresci moich maili zaczeły być na bitą strone a4, jak chciała czytac to dałęm jej duuuuużo materiału ahahah ;)..... Firma mogłaby być większa ale bez zaufania się w tej sytuacji nic nie osiągnie. Bo szefostwo zapomina ze jak sie dobże traktuje pracownika to w zamian się dostaje motywacje i chęć do pracy. Po tym doświadczeniu jestem nimi zaciekawiony, zobaczymy czy firma zostanie kolosem jak np.INDITEX (bo pracuja ok) czy małą produkcją
omg 2013-12-17 08:40:18
wytrzymałam tylko 2 tygodnie, ale wciąż nie mogę zapomnieć
odradzam 2014-02-27 23:59:09
odradzam szczerze i nie zycze nikomu
1
q 2014-02-28 13:37:44
pewna osoba tam ma władze ale ma wielki niezaspokojony brak sexu ....
FARAGE team 2014-05-27 20:10:46
( usunięte przez administratora ) ,weź przestań ,bo do nieba nie pójdziesz....
Jestes przykładem pracownika ,za którego wypada sie tylko wstydzić,.
Wydajesz sie osobą na pozór inteligentna,ale Twoje wynagrodzenie w wysokość 4tys.złotych i cały pakiet ubezpieczeń plus premie niesety czekało na osobę ,której tłumaczeń nie trzeba wrzucać na Google ,aby zrozumieć o czym piszesz.,.No i przede wszystkim nikt w firmie nie spodzewal sie ,że podjąles prace wyłącznie w poszukiwaniu demona seksu..przykro nam,ze szefowa okazała sie diablicą trzęsąca pieklem,w którym niestety ńie udało Ci sie rozpalić zmysłów szefa...
Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia nasze biura w Polsce czynne są 5 dni w tygodniu,w Paryżu i Nowym Yorku ( jeśli masz problem z językiem polskim ) 6 dni w tygodniu.,
I tylko pragnę dodać ,ze przez 25 lat pracy na rynku , majac zaplecze pracownicze na praktycznie wszystkich kontynentach ,nigdy nam sie nie zdążyło nie zapłacić umowionego wynagrodzenia za prace ,, a swoją droga niezmiernie ciekawi jesteśmy ,jakie warunki pracy i płacy stworzył TOBIE i TWOIM TOWARZYSZOM W RZUCANIU OBELG terazniejszy pracodawca..
1
ex pracownik 2014-05-28 11:52:31
Droga A., zaskoczyłas mnie twoim listem i to po roku, ale cieszy mnie że jeszcze o mnie wspominasz, ja tez zresztą: nigdy w życiu nie spotkałem takiej burzy emocjonalnej w jednej osobie, twórcza dusza może taka musi byc, szkoda mi tylko za brak szacunku.
Pisze i wyjaśnie bo ten serwis jest dla pracowników by się uchronić od osób jak ty, zresztą może wyjaśnimy sobie nawzajem...jak masz ochote to moszemy nawet porozmawiac przy dobrej kawie.
1) wstyd: za co? obowiązki wykonane punktualnie, nigdy się do pracy nie spożniłęm, wszysko wykonane od razu punktualnie........raczej ja sobie przypominam pewną sprawe ze złym zamówieniem i bracku checi do sprzedania welonu jako dodatkowe zamówienie....i inną sprawe z brudną sukienką.....JA TYCH PACZEK NIE PRZYGOTOWAŁĘM sprawdz bo wyjechały z Koszalina
Wydaje mi się ze paczki przygotowane przezemnie w Gdyni tych problemów nie miały.......czy może nie wiedziałaś że wykonywałem prace innej osoby?
2) jak piszesz o 4000 to znaczy że coś tu nie gra bo inną kwote mam w umowie i sporo mniejsza.....a pakiet ubezpieczeń nazywa sie ZUS i wydaję mi się ze należy do odbowiązków pracodawcy. O premiach w umowie nic nie pisze i nie było ustalane więc nie wiem o co chodzi. Dodam że na rozmowie były inne warunki umowy, a jak dostałem ja na pismie czułem się oszukany w jej terminach. Wypłaty były NIEPUNKTUALNE i mam do tego wykazy z banku!!!
3) tłumaczenia w Google.....sama się w to bawiłaś, bo zamiast liczyć kase ktora saczeła wpływać na konto to zaczynałaś robic dziwne rzeczy...podsłuchiwaniem telefonów i czytaniem korespondencji...o bzdurnej treści....oszywyscie miałaś do tego prawo ale i tak wiesz doskonale ze nie oszukałem firmy i Ciebie nawet o jednego grosza i mam czyste sumienie....a że czytałaś handlowskie bzdury to Twój problem, bo najważniejsze że towar był sprzedany.
Do tłumaczeń przypomne temu ze twoja zdolna pracownica, znająca Włoski miała nawet na fakturach wpisane błędy gramatyczne i ortograficzne...o czym mowa? chcesz mnie Włoskiego uczyć ahahahaha
4) SEKS: nie wiem o czym mowa
5) Czemu sie nie przejmujesz tą tajemną produkcja sukienek na Św.komunie? czy może niczego o tym nie wiesz? mnie atakujesz a sama tracisz.....
6) Tak biura masz na całym swiecie ale nie rozumiem po co mi ta informacja? i tak z tobą nie można rozmawiać bezpośredio bo Coco nie rozmawia z pracownikami i przesyła tylko swoją Vendeuse.......myślisz ze nie wiedziałem o tym? mały biznez ....najpierw w domu....potem zakład a potem siedziba na Rue de Fribourg St.Honore....

Może zaczneisz z ludzmi rozmanwiac BEZPOSREDNIO przez telefon a nie przez dyktafon (Panią A.) lub skype

Jak byłem taki zły czemu mnie zwolniłaś pod koniec miesiąca i ponownie wzywałaś po 2 dniach? i czemu zadzwoniłaś mi w grudniu z nową ofertą? nie przyjełem jej bo nie miałem właśnie do Ciebie zaufania, bo te ciągle krzyki, awantyury nie rozmawianie, zwalnianie i wzywanie ponownie do pracy...ja cenie ludzi ktorzy mnie akceptuja i z ktorymi moge rozmawiac...niby filie są na całym świecie ale wtykasz nos w prywatne Życie w prowincjonalny sposob
1
zirytowana 2014-05-29 20:08:16
"nigdy nam sie nie zdążyło nie zapłacić umowionego wynagrodzenia za prace"... pamiętam takie sytuacje, że 1400 to była podstawa, (usunięte przez administratora)
lus 2014-06-05 10:29:15
Pod względem merytorycznym praca w firmie Farage jest do opanowania i można się w niej spokojnie odnaleźć. Wykonywanie codziennych obowiązków było naprawdę ciekawe I mogłoby być nawet przyjemne .Niestety gdyby nie permanentnie złe nastroje szefowej .Wprowadza czynnik emocjonalny do pracy ,który w profesjonalnej korporacji (jeśli powołuje się tu na światowe adresy firmy)nie powinien mieć miejsca . Prowadzenie sklepów w wielkich miastach świata nie pomoże jeśli tkwi się w mentalnym zaścianku. Atmosfera pracy na co dzień jest toksyczna I dlatego tak dużo ludzi po jakimś czasie psychicznie nie wytrzymuje tego I odchodzi- nie z powodu złego wykonywania swoich obowiązków jak tu jest zarzucane.To wynika z czego innego:
Ciągłe udowadnianie pracownikom , że wszystko co robią jest złe, tylko szefowa jest alfą I omegą w każdej dziedzinie(cóż w relacji pracownik-szef bez szans dla pracownika, gdyż jak to sarkastycznie ujęto “szef ma zawsze racje”). Ogólny brak szacunku do ludzi, na szczęście powoli się to mści na firmie: ciągła rotacja ludzi którzy niosą w świat złą opinię, więc pracowników szukają już w innych województwach. I cóż po dobrych pensjach: po miesiącu, dwóch stracisz pracę, zawsze się znajdzie jakiś powód.Swoich zaufanych ludzi już mają(zresztą o specyficznej psychice, lubiącej poniżanie i terror w imię kasy) reszta jest do ciągłej rotacji, więc nie ma co się łudzić.O chorej atmosferze panującej w tej firmie świadczy fakt, że szefowa ma czas siedzieć w Internecie I wybielać swój wizerunek na portalu dla potencjalnych pracowników, raczej żałosne. I tak ten portal nie ma sensu. Przepraszam, ale zawsze jakiś jeleń (też nimi byliśmy jako byli pracownicy)chętny do pracy w Farage się trafi- cóż każdy musi chyba na własnej skórze spróbować żeby uwierzyć.Nie piszę więc tutaj żeby komuś odradzać czy nie pracy w tej firmie ale dlatego, że wiem że to "szefowa"przeczyta. Nie spodziewam się olśnienia z jej strony bo to raczej niemożliwe jeśli tkwi się na stanowisku: 'ja mam zawsze racje". Wystarczy mi, że przeczyta.
2
zirytowana 2014-06-06 21:24:43
Super !!! nic dodać nic ująć ... podpisuje się pod tym ... też byłam pracownicą tej "toksycznej" firmy
1
wolna 2014-07-31 18:27:51
ja już sie uwlonilam z tego wariackiego zakladu. Odrzylam pelna piersia. I podziwiam tych co zostali. Szef i szefowa siebie warci.
m 2014-07-31 20:27:27
ahahahah A. znowu dobiła, teraz będzie cała happy że jest najlepsza i nie ma nikogo lepszego skoda tylko że tak się zachowuje bo ma duże nierozwiązane kompleksy

Ponieważ przecyta i się ponownie zwolniło stanowisko ja proponuje współprace z południa Europy
Bliska 2014-10-02 15:37:05
Taaak ? To złóż tam papiery i sam się przekonaj...:) Ja odeszłam i jestem najszczęśliwsza, a jeszcze bardziej, bo wiem od tych co zostali, ze chcą mojego powrotu. Ale ich zaskocze.

To chora atmosfera i dziwie się że tyle czasu tam wytrzymałam.
1
k 2014-10-03 16:36:35
A ile wytrzymałaś i na jakim stanowisku? biuro czy dół?
m 2014-10-08 12:58:03
Jak bedą chcieli zadzwonią, ale kiedy zadzwonią nie wiadomo czy juz bedzie pracownik chciał pracowac w..............Koszalinie
Emka 2014-10-17 01:43:40
Witam,

Widzę sporo negatywnych opinii, ale dla mnie to za mało informacji, aby wyrobić sobie własną.

Czy ktoś mógłby bardziej szczegółowo opisać obowiązki sekretarki/sekretarza? W jakim stopniu praca jest mobilna? Jak często trzeba przemieszczać się w obrębie miasta oraz pomiędzy miastami?

Z tego, co napisał śmiały poprzednik wynika, że język angielski jest wymagany i to w dość dobrym stopniu, natomiast w głoszeniu wymagany jest zaledwie podstawowy. Nie lubię takich niespodzianek. Słownictwo, programy komputerowe, czy też zrozumienie prostych tekstów i rozmów dla większości młodych ludzi nie stanowią problemu, co innego biegła znajomość, jaka jest wymagana do bezbłędnego pisania ważnych maili.

Jak długo firma jest już na rynku i jakie są szanse na utrzymanie nowego "oddziału"?
m 2014-10-28 16:12:56
Może i masz racje, ale pewne ...wybuchy...komentarze...rozmowy za plecami...zmiany zdań.
Sprzedaje się wolny czas pracodawcy za pieniądze a nie na inne sprawy...cłowiek bez długów i kredytów jest wolny, może wybierać i odmawiać kiedy oferta jest za niska.
byla 2014-11-05 07:41:16
Prosza o powrot tych co odeszli, bo nikt tam nie chce pracowac. Nowi wytrzymuja chwile......Wlasciciele potrafia w zywe oczy sie wypirac ze vzegos nie powiedzieli i robic durni z pracownikow. Tam jes prawdziwy mobing. Najlepszy uklad praca na telefon. Przyjsc zrobic i odrazu wziac pieniadze.ale juz nigdy tam pracowac.
1
faron 2014-12-12 19:02:46
a jeśli chodzi o kwestie finansowe to ile netto się tam wyciągnie? firma jest francuska więc chyba ta kaska mała nie jest, ze 2000 miesięcznie się wyrwie? aktualnie mam kilka ofert pracy w branży i musze je sobie porównać a najważniejsza jest dla mnie w tym momencie sprawa pieniądzy bo mnie alimenty pożerają, pomożecie?
lus 2015-01-03 21:59:07
Firma nie jest francuska tylko Polska, a dokładniej koszalińska.To tylko chwyt marketingowy. Zależy na jakie stanowisko aplikujesz, i jakie masz kompetencje.
gość 2015-05-20 11:10:20
Ciekawe, czy graficy nadal zmuszeni są do pracy na laptopie, który siada, gdy ma się odpalony więcej niż jeden program??? Niby poważna firma, właścicielka ma wysokie wymagania, ale sprzęt na którym trzeba te wymagania spełniać pozostawiam bez komentarza... Na 17 calowym lapku to można sobie pocztę sprawdzać podczas przerwy śniadaniowej, a nie tworzyć profesjonalna grafikę na potrzeby reklamy, poligrafii, internetu. Mi po kilku godzinach pracy na takim sprzęcie oczy wysiadały, ale podobno są tacy co dają radę... Poza tym właścicielka ma ponadprzeciętny dar dezorganizacji pracy: daje zadanie do wykonania, po dwóch godzinach każe zostawić w połowie rozbabraną robotę i zająć się czymś innym. Wiadomo, że w takim trybie pracy nic nie będzie skończone na czas, ale pani Romysz ma swoje wyobrażenie nt. projektowania graficznego i potrafi rzucić tekst, że "takie rzeczy to się w dwie godziny powinno robić". Jak się jedzie wg wyświechtanego schematu i klepie kolejne projekty metodą kopiuj-wklej, to może się da, tylko że każda następna rzecz wygląda dokładnie tak samo jak poprzednia... Inne kwestie pozostawiam bez komentarza, bo nawet pisać mi się o tym nie chce. Generalnie cieszę się, że mnie tam nie ma, bo zwariowałabym w takiej atmosferze. Dziwni ludzie, dziwne miejsce, ale jak ktoś szuka mocnych wrażeń, to próbujcie szczęścia.
2
Byly 2015-09-01 21:57:12
To powodzenia i rozmow z wlascicielka.... intrygantka. Dla niej wszystko trwa minute. Nie ma pojecia jaka praca ile czasu zajmuje. Do tego wmawia ludziom ktorych nie bylo. Tam juz chyba wszyscy odchodza. Chetnie przyjmie
Pracownica 2015-09-05 15:30:18
Praca w Farage, to jedno drugie to szefowa. Pani A. jest po prostu nie-nor-mal-na. Nie da sie z nia merytorycznie porozmawiac, wszytskie sama wie najlepie. Powie jedno, pozniej prosto w oczy sie wypiera, ze nic takiego nie powiedziala. Ma humory zmienne niczym predkosc swiatla. Nie wiem czy odbija sobie niepowodzenie zyciowe w pracy czy co? Wydaje mi sie jednak ze najbardziej nie moze przebolec tego, ze nikt jej tam nie lubi. Nawet szef. I to nie jest tylko nielubiana jako szefowa, ale jako czlowiek. Ma parszywy charakter. Innych ma za nic i moze dlatego w gruncie rzeczy jest sama jak palec. Chora osoba, o zarzadzaniu osobami, motywacja i utrzymawaniu zdrowej atmosfery w firmie nie ma w ogole pojeacia. W sumie to mi jej zal. Bo w rzeczywistosci nie ma nic i wlasnie jedynie jak moze sie podobudowac to wyzywanie sie na pracownikach, ale na jej nieszczescie pracownicy maja swoje inne zycie i wychodza z pracy i maja Panie A. w dupce :) Pozdrawiam
pr 2015-09-06 00:10:06
A czemu się dziwić? baba się powoli starzeje i niestety cudowne kosmetyki kupowane na lotnisku nie pomagaja, mąż ma swoje rozrywki...corka też nie święta...tej kobiecie została tylko praca, jest sama ze swoimi sukienkami i kontem w banku. Obraża pracowników jest bezczelna i w domu wychowania jej nie dali, kobeta nie zna też słowa szacunek. Lepsza bieda niż taka rodzinka i tak wielka samotność.
1
Byla 2015-09-06 13:57:28
Nikt nie chce tam pracowac i dzwoni po byle pracownice. Warto. Po roku odpoczynku od firmy, praca na godziny. I najważniejsze byla decyduje;)
1
faragetka 2015-11-12 07:42:06
na szczescie juz nie fafagetka. Dorobic sie mozna ale garba i nerwicy przy mobingu wlascicielki. Klamie w zywe oczy, wpiera ludziom slowa ktorych nie powiedzieli. Pracownicy uciekaja, nowych nie ma. Zostali tylko ci co musza, bo nie maja wyjacia.
Najgorszy pracodawc.
Byla 2015-11-15 13:34:45
Jaga to nie amvey ani avon itp. Tam nie ma hierarchii;))) i nie ma możliwości awansu.mozna byc szwaczka lub krawcowa. I nad soba miec wszystko wiedzaca szefowa. Klamiaca w zywe oczy i ponizajaca. Odetchnelam jak odeszlam.polecam
Była i szczesliwa pracownica 2015-11-16 11:11:11
Tak sie zastanawiam... pewnie te wszystkie osoby co nadal pracuja w FARAGE mimo tego, ze to juz 6 dni po terminie nadal nie maja wyplaty. A slyynna pani A nic sobie z tego nie robi tylko ma czelnosc jeszcze miec do kogos pretensje? Tak jest? Ide o zaklad, ze tak. Od kad juz tam nie pracuje jeste bardzo szczesliwa zwlaszcza, ze punk 10 dnia kazdego miesiaca mam wyplate na koncie.

Pozdrawiam!
Juz po 2015-11-19 07:49:57
Dzieki za takie doświadczenie. Przy mobbingu i klamstawch Pani A. Nie nabiera sie doświadczenia tylko chorob.
Przyklad: prosze dac mi ,,c,, a za chwile dlaczego dala mi Pani,,c,, ja mowilam ,,b,,. Pani Anno mowila Pani ,,c,, prosze nie zmyslac ja tak nie mowilam..... i leca wiory
To delikatny przyklad. Te zmyslania Pani A snily mi sie po nocach.
zirytowana 2015-11-19 18:04:27
zastanawiam się jak długo jeszcze Pani A będzie tak znieważać i poniżać pracowników ??? czy tacy ludzie mają choć odrobinę poczucia winy ??? co takimi ludźmi kieruje ??? zadaje sobie to pytanie od momentu odejścia z tej firmy !!!
była 2015-11-23 07:41:05
Będzie zawsze. Ma poklask u swojego ex meza. Gada mu glupoty o pracownikach jak jej sie przeciwstawia i robi z siebie meczennice. Odzeszlam z tej dziwacznej firmy i odzylam. Pracowac trzeba wszedzie i wykonywac swoje obowiazki.PRcodawca jednak nie poniza i nie stosuje mobbingu. Zupelnie inny komfort pracy. Pania A.R trezba nagrac i poszczac jej co mowila. Albo pora do sadu pracy.
Anakonda 2016-01-01 22:56:12
Nie polecam pracy w tym teatrze, szkoda zdrowia i nerwów, nieciekawe doświadczenie. NIE PRACUJCIE W TEJ FIRMIE ANI PIENIEDZY, ANI SATYSFAKCJI, GODNOŚĆ MOŻNA ZACHOCHOWAĆ JEDYNIE ZWALNIAJĄC SIĘ Z TEJ SZOPKI. SZEFOWA MA WIELKIE EGO I JESZCZE WIESZKSZEGO BZIKA, SZEF JEST GRUBSZY NIŻ JEGO PORTFEL
1
baza 2016-06-23 15:39:35
tam nikomu nie placa, ludzie nie moga odejsc bo ich kasa calkiem przepadnie,
tragedia. Wyzysk i mobing
1
x 2016-10-07 14:04:35
Moze i pracownicy sa zle nastawieni...ale troche dziwne jest ze Pani Ania ma problemy z calym swiatem i jest czesto majaczaca, wszystkie wpisy sa podobne, a szkoda bo placi dobrze ma ciekawy business .......tyle ze nie ma podejscia caring .
byly 2016-10-19 10:26:22
Nie płaci a ludzie maja b.dobre podejście. wspólczucia dla tych co zostali
1
cośtamjestnietak 2016-10-19 11:15:36
Najgorszy zakład w jakim kiedykolwiek pracowałam, naprawdę na własnej skórze doświadczyć można MOBIGU
1
r4 2016-10-19 11:59:01
kochani czy ktoś wie jak z aktualnymi i planowanymi nowymi rekrutacjami w tej firmie? dajcie proszę znać
Zostaw swoją opinię o FARAGE - Koszalin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARAGE