Ryłko Sp. z o.o.

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Ryłko Sp. z o.o.

Anonim
Inne
 Pytanie

Czy w Ryłko przyjmują też do pracy osoby po 30-stce? Czy pracują tu tylko osoby do 26 roku życia?

Doti
Pracownik
@Anonim

W kazdym wieku przyjmuja a czemu pytasz

cosma
Pracownik
@Anonim

pewnie ze pracuja, dziwne by bylo gdyby byl taki limit wiekowy

cosma
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

skad w ogole takie pytanie? spotkalas sie gdzies z takim czyms?

:) Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Anonim

na sprzedawcę? nei ma opkcji - tylko studenci do 26 rz, bo są najtansi - jesli kierownik zatrudni kogos innego to krs i tak doprowadzi do zwolnienia takiej osoby, bo za mało zarabia dla firmy zeby ją utrzyamć, chyba ze na zastepce ale to i tak musisz alfą i omegą zeby byla zgoda na uop

:)
Były pracownik

Nikomu, naprawdę nikomu nie poleciłabym pracy w Ryłko. Z tego co się orientuję to nie we wszystkich salonach jest tak samo, ale akurat ten, w którym miałam to nieszczęście pracować to istny dramat. Ciągła “motywacja” premiami, które są praktycznie nie możliwe do wyrobienia. Ciągły opierdziel od kierowniczki regionalnej za podejście do klienta po 20sekundach od jego wejścia do sklepu a nie po 10. Śmieszne wymagania, każdemu klientowi bez wyjątku musimy PODAĆ DO RĘKI torebkę, nawet jeśli ktoś przyszedł tylko po buty (oczywiście robimy to, żeby zdobyć legendarną premię w wysokości 3zl za jedną torebkę, czyli wychodzi na to, że robisz z siebie głupka cały dzień, żeby sprzedać jedną torebkę i “mieć” za to premię, której koncowo nie dostajesz).Okłamywanie klientów (jedna para prawideł wcale nie kosztuje 35zl i druga nie jest gratis). Kierowniczka regionalna przyjeżdża pod nieobecność kierownika, wypytuje i nakręca pracowników przeciwko niemu. Pracuje w sprzedaży juz od kilku lat, a takiego cyrku w życiu nie widziałam.

anonim
Inne
@:)

Dlaczego premia jest praktycznie niemożliwa do wyrobienia? Możesz to jakoś rozjaśnić, co trzeba zrobić, aby faktycznie ją otrzymać? :) Czy dostaje się ją tylko za sprzedaż torebek, o czym piszesz? Czy jeszcze w jakiś inny sposób można sobie na nią zasłużyć?

szanuj siebie Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

dostajesz wyłącznie za sprzedaż produktów ale w oparciu o wejścia, czyli np jesli wejdzie Ci 100 klientów i sprzedaż im tylko 2 pary butów i torebkę to nie ma premii za nic, ogólnie premie rozliczane są na tygodnie ale są sklepy, które ciągną na najniższej premii lub wcale jej nie mają, bo niestety każdy ma taki sam próg ale nie każdy ma możliwości - sprzedawcy na pełnym etacie na średnim sklepie wyrabiają zazwyczaj ok 200 zł, kierownik wcale nie lepiej - premia 500 to jest szał życia na średnim sklepie. Na dużych sklepach mają więcej sprzedaży to i premie wyższe ale to też oblicza się % na każdy tydzień i często jest tak, że masz za dużo wejść i efektywność poniżej progu i hajsu nie ma, mimo sprzedaży np. 100 par butów w tygodniu. Nie masz wpływu na ilosć wejść, klienci mierzą w sklepie i zamawiają te same buty taniej na innych stronach, stacjonarne sklepy umierają - trzymają się tylko te, które mają najwięcej asortymentu w wielkich miastach

szanuj siebie Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam pracy na stanowisku Kierownika - 50 godzin szkolenia i nagle masz byc alfą i omegą + wygórowane wymagania, ciągłe straszenie zwolnieniem, nakłanianie do (usunięte przez administratora) klientów, brak stałego zespołu bo firma ucina godziny jak leci, regionalna każe zwalniać ludzi za tydzień słabszych wyników ! Kierownik nie ma dnia wolnego nigdy ! Zawsze pod telefonem, etat na sklepie i x godzin w domu zdlanie, bo spotkanie, bo wyniki, bo to i tamo, a jak nie odbierzesz telefonu to dramat życia ! Plus kamera, któa służy WYŁĄCZNIE do obserwowania ludzi, bo jak ktoś coś ukradnie to nie ma zapiski z kamer ale za to jest pracownik kamer, który ma za zadanie oglądać sklepy i wysyłąć przekłamane, ucięte filmiki i zdjęcia ekrany do regionalnej zeby mogła(usunięte przez administratora) zespoł :)

monikaa
Inne
 Pytanie

ryłko ma coś w ofercie oprócz butów? kiedyś coś slyszałam o perfumach, to prawda?

Uma
Kandydat
@monikaa

Chciaż w sumie jak tak teraz myślę to rzeczywiscie mają torebki XD jakoś pierwsze kojarzą mi się buty ale tak mają torebki

Monstera
Kandydat
 Pytanie

Jesli taki sposob dziala i dzieki temu sie sprzedaja to chyba dobrze?

Wendy
Kandydat
 Pytanie

Ogólnie jak się zaczyna tutaj pracę to ma się czas żeby poznać wszystkie produkty czy trzeba się składów produktów itp nauczyć w jakimś ekstremalnie szybkim czasie?

Śpiewaczka
Kandydat
 Pytanie

Współpracownicy jakoś pomagają na początku czy lepiej im nie zawracać głowy pytaniami?

Śpiewaczka
Kandydat
 Pytanie
@Śpiewaczka

I jeszcze jedno pytanie czy jest tutaj opcja jakoś uelastycznienia grafiku? w sensie jakiegoś poszachowania godzinami czy raczej grafik na sztywno?

kapłan
Pracownik
@Śpiewaczka

zależy na kogo trafisz ale większość osób jest raczej uprzejma i ci pomoże

Peonia
Pracownik

To akurat prawda, ludzi którzy grają fair i są nieszkodliwi traktuje się tutaj z dużym szacunkiem

codin
Pracownik

to tez rownie dobrze moze zalezec od punktu, ale zazwyczaj z tego co slysze tak

Żyrafa
Pracownik

W miejscu w którym ja pracuję są okej, nie przyjaźnimy się jakoś ale to normalni ludzi do dogadania się bez problemu jak trzeba

kaesen
Pracownik

raczej bym powiedzial ze rozumieja potrzeby pracownikow, wiadomo ze nie mozna przeginac ale na ogół jest w porządku

szron
Pracownik

może chce zawalczyć o awans, brawo dla przodownika pracy!

lanka
Pracownik

no chociazby w sprawie urlopu

abbabba
Pracownik
@lanka

fakt że przydałoby się o takich rzeczach wcześniej informować haha

Nela Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@abbabba

a ogólnie ciężko tutaj dostać ten urlop? dużo wcześniej trzeba uprzedzać że sie go planuje?.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Spotkanie online - z prywatnych przyczyn. Szybko i bez problemu. Kierowniczka na luzie, rozmowa w bardzo miłej atmosferze.

Pytania

Takie chyba jak wszędzie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
.
Były pracownik

Pracowałam w ryłko ponad rok,i odradzam absolutnie każdemu,kto nie chcę mieć problemów z nerwami albo chcę po prostu spokojnie zarobić, jak w każdej innej normalnej pracy:) Kierownik regionalny, opiekujący się dolnym śląskiem-totalny brak profesjonalizmu. Jednym telefonem do salonu może zepsuć całą atsosferę w pracy. I do tego oczywiście sprzedaż. Pracownik jest tu traktowany bez szacunku, w firmie nie istnieje coś takiego jak docenienie oraz słowo dziękuję, więc w odpowiedzi za starania się o wysoką sprzedaż lub chęci dostajesz masę krytyki i uwag. Niestety praca tu nie wyglądała tak dobrze, jak możnaby się spodziewać po dużej polskiej firmie. Niby państwo podwyższa płacę minimalną, aby pracownikom było lepiej, ale w tym samym czasie Ryłko obcina godziny i zwalnia do domu za WYNIK, na który każda osoba, pracująca w handlu wie, że nie zawsze mamy tak duży wpływ, jakbyśmy chcieli. A jak masz najmniej sprzedane, to masz „karę” że idziesz do domu. Wysyłają nawet pracowników co mają umowę o prace i poźniej muszą te godziny stracone odrobić, poprzednie w swój wolny dzień. Zdarza się też że dzień przed wieczorem dostajesz sms „jutro wolne” , a jutro jest milion rzeczy do zrobienia,takich jak dostawa, ułożenie sklepu, pakowanie www, pakowanie paczek do innych sklepów. I razem z tym „profesjonalna obsługa klienta”, nie jest to do ogarnięcia przez 2-3 os , tym bardziej jak jedna za drugą idzie na przerwę. Ale firma nie ma pieniędzy na „utrzymanie” pracownika. Obowiązkiem jest stanie przed wejściem,nawet jak zmiana 12h to masz maksymalnie 40 min na przerwę i na tym koniec. Reszta czasu musisz stać „na froncie” bo inaczej znowu będą telefony od regionalnej i do tego są wysyłane nagrane filmiki z tym że albo ktoś stoi z boku POD ŚCIANĄ, a nie po środku przed samym wejściem. Musisz dać klientowi torebkę do rąk,bo jak tylko powiesz że przy zakupie butów jest śmieszne 25zl rabatu na tą torebkę, to już będzie problem. Czyli robisz z siebie głupiutką przed klientem,okłamujesz w różny sposób żeby tylko była sprzedaż. Też miałam okazję porozmawiać z osobami z innych sklepów,i niestety tak było nie tylko w tym sklepie,gdzie ja pracowałam,a nawet slyszałam dużo gorsze rzeczy:) Zaczynając od zwolnienia z dnia na dzień,kończąc podwyższeniem głosu na pracownika,przekleństwami , co jest totalnym brakiem szacunku do jakiejkolwiek osoby.

Dori
Były pracownik

Cały skład został zatrudniony w 1 dzień. Po miejscu wszyscy się zwolnili. Wygórowane wyniki. Tyrające kierowniczki. Telefony o to że nie stoisz pod drzwiami jak np układasz buty na wystawie dramat… . Odradzam szczerze odradzam

1
Emilia
Inne

O której macie dostawy? Myślałam na obsługę klienta się dostać chociaż aktualnie na kalwarie nic nie ma ale tam chyba studentów biorą chetnie teraz co? Ciekawi mnie czy dostawa przychodzi w dzien podczas zmiany czy może trzeba np przed otwarciem sklepu wcześniej przychodzić rozkładać, bo studiuje i dla mnie byłoby to problematyczne :(

dostawy
Były pracownik
@Emilia

dostawy przychodzą codziennie oprócz weekendów w godzinach otwarcia sklepu, ale jak jest duży ruch i nie zdążysz rozłożyć jej jeśli była twoim zadaniem to często musisz zostawać po godzinach żeby to zrobić

Wakikiki
Były pracownik

Dziękuję za cenne doświadczenie jakie zdobyłam w rylko. Teraz już wiem że jeśli trafię na cokolwiek podobnego należy uciekać jak najszybciej. Jak ktoś napisał firma kreuje się na prestiżową a to jak podchodzi do pracowników to jakiś żart. Do tego dochodzą ‚, pomocni’’ kierownicy od których nie usłyszałam żadnej merytorycznej rady JAK lepiej sprzedawać i dobieraj produkt do klienta. Żadnego szkolenia Jedyne co należy robić to wciskać produkty. Przykładowa sytulacja kierowniczka tak wcisnęła kobiecie buty że ta po paru godzinach przyszła i je oddała. Do tego dochodzą telefony z pretensjami dlaczego sklep ma tak małą sprzedaż po mimo tego że w systemie widać że było mało wejść i nie ma komu produktów sprzedawać. Oczywiście te wszystkie cudowanie wrażenia za najniższą karajowa xD

rzeszutka
Inne

Firma stara się kreować na "prestiżową" ale jest na bardzo niskim poziomie. Totalny brak profesjonalizmu i miejsce w którym nie poleciłabym nikomu pracy jeśli ma do siebie szacunek.

Adra
Pracownik

Ja również nie narzekam. Praca jest super, jedynie klienci mogą okazać się czasami ciężkim przypadkiem, a to od nich zależy humor.. ;)

codin
Pracownik

z tego co wyzej pisaly kolezanki chodzi o klientow. wiadomo ze ludzie trafiaja sie rozni, ale tak na pocieszenie - nikt na kogo bym miala narzekac mi sie jeszcze nie trafil

Praca
Pracownik

Rekrutują ludzi na jeden dzień i oszczędzaj pieniądze, aby nie zatrudniać pracowników!!! 100% Prawda

nie warto
Były pracownik

Szczerze nie polecam pracy w ryłko. Pełno absurdalnych rzeczy... Rekrutacja okej, łatwo się dostać jak się mówi co chcą żeby powiedzieć przez to, że ciągle szukają nowych pracowników, bo poprzedni się zwalniają. Gdy zaczynałam prace w ryłko powstawał całkowicie nowy zespół (i to nie 2/3 osoby a aż 9 osób z 11 było totalnie nowych) na co niestety nie zwróciłam za bardzo wtedy uwagi. Teraz po paru miesiącach ta sytuacja zaczyna się powtarzać. Jeśli cie nie zwolnią za nie spełnianie nierealnych wyników to bardzo duża szansa, że samemu się zwolnisz bo to co potrafi się tam dziać to potrafi siąść na psyche. Wiadomo bardzo dużo zależy od kierownika (agenta sklepu), ale i tak często mimo początkowych przyjaznych wręcz przyjacielskich pozorów (tak jak u mnie było przez pierwsze 2 miesiące) potem wychodzi prawdziwa twarz. Niesamowite ciśnienie z góry na sprzedaż to rzecz oczywista, ale tłumaczenie się za każdym razem gdy sklep lub ty indywidualnie masz słaby wynik to gruba przesada. Ja nawet miałam fajne wyniki w sprzedaży par czy torebek, ale ważniejsze to, że mało perfum sprzedałam w miesiącu. Gdzie nieważne, że w sklepie z butami ludzie nie chcą i nie są zainteresowani perfumami, masz w obowiązku podejść do każdego z próbką perfum i zachęcić ich do ich kupna. A spróbuj przy tajemniczym kliencie tego nie zrobić... Do butów zawsze należy zaproponować torebkę, pasek, perfumy, prawidła, krem/impregnat, pakiety. A może jeszcze drugą parę, bo wtedy niesamowita zniżka 25zł. Praca oczywiście za najniższa krajowa i tylko umowa zlecenie, premię niby można nawet wyrobić 400/500 zł przy całym etacie, ale jeśli jest duży ruch w twoim sklepie i tylko przy odpowiednim poziomie sprzedaży sklepu. Jeśli sklep nie ma wyniku sprzedaży 6 par na 100 wejść to o premii zapomnij. No i oczywiście jeszcze z premi pare dych na braki na infe musisz wyłożyć. Zastępca kierownika zarabia 200 zł więcej, więc totalnie nie warto patrząc na obowiązki, które ci dochodzą. A będę cię cisnąć na sprzedaż, bo z każdej sprzedanej rzeczy oprócz ciebie to premie ma tez agent i regionalny. Strefa A. Czyli przy wejściu do sklepu musisz tam stać, bo wtedy ludzie, którzy nic nie kupią niby nie wejdą a kończy się na tym że jeszcze więcej osób się na licznik nabije bo co chwile wchodzą i pytaja, bo cie widzą, gdzie jakiś inny sklep jest. Ale STÓJ W STREFIE, bo na kamerach patrzą czy tego nie robisz. Mogą ci wysłać nagranie jak za krótko obsługujesz klienta, albo do jakiegoś nie podszedłeś. Albo przy kierowniku spróbuj wyjść z magazynu z pustymi rękami bo nie było rozmiaru, musisz przynieść zamiennik z innego modelu ZAWSZE, nawet jak wiesz że się nie spodoba klientowi. Oni tam kochają excela, wyniki indywidualne, rankingi sprzedawców, codzienne teksty motywacyjne, różnego rodzaju przeliczenia twojej pracy i sprzedaży, zrób wszystko żeby być na pierwszym miejscu to dostaniesz zniżkę do wykorzystania!!! Rozmowy cotygodniowe, odprawy miesięczne gdzie musisz co chwile wymyslać nowe powody, że coś nie wyszło i plany na poprawę. Przez te wszystkie rzeczy okropnie psuje się atmosfera pracy i bardzo łatwo jest wpaść w to wszystko, gdzie dopiero po odejściu widzisz jakie to wszytko absurdalne. Niby sklep zamyka się o 21, to wychodzenie o 22/23 jest na porządku dziennym a gdy są zmiany VM to siedzenie do 2/3 rano praktycznie co tydzień. A spróbuj coś powiedzieć, że jesteś zmęczony bo od 10 jesteś w pracy a następnego dnia też masz prace to usłyszysz że ktoś miał gorzej, bo pracował prawie cała dobe jak nie było pracowników tylu. Jedyne co mnie pottrzymywało w tej pracy to współpracownicy, którzy byli naprawdę fajni, ale też tylko do pewnego momentu i skłócenia wszystkich. Plotki i ciągłe obgadywanie w tym przez kierownika, i rozgadywanie różnych rzeczy. na prawdę totalnie nie warto.

Klient
Inne
 Pytanie

Kupowałem 3 Pary butów w Galerii Wileńska Warszawa mam rozmiar 45 niestety nie było butów które chciałem ale miła Pani Wiktoria doradziła mi i kupiłem aż 3 Pary. Dziękuję bardzo za pomoc oby więcej takich ekspedientek w sklepach

snaker
Kandydat
 Pytanie

to duży ruch na co dzień czy zależy od dnia?

hejka
Kandydat
 Pytanie

Czy można podrzucić cv do sklepu?

Monstera
Kandydat
 Pytanie

Tylko ze w ten sposob to i tak trzeba liczyc na farta, a gdzie mozna sprawdzic wszystkie ogloszenia?

Wendy
Kandydat
 Pytanie

Ktoś z tych osób dostał pracę??

truskawkowa
Pracownik
@Monstera

najlepiej wpisać w googlach po prostu nazwe firmy z dopiskiem 'oferty pracy' i powinno ci się wszystko co dostępne wyświetlić

zielona papryka
Kandydat
@Monstera

Byleby informacja doszła do kierowniczki sklepu czy kogoś, kto decyduje o takich rzeczach i już jest większa szansa.

Biznes
Kandydat
 Pytanie
@zielona papryka

Czy tutaj przysługują pracownikom jakieś rabaty pracownicze?

Pracownik
Pracownik
@Biznes

Tak Trzy na kwartał 70% 40% i 40% dodatkowo bony za sprzedaż akcesoriów ;) i wiadomo darmowe buciki po pracy raz na sezon

Śpiewaczka
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

W sensie że macie rabaty na obuwie? jakieś spoko tez zniżki? napisałeś darmowe ale przypuszczam, że to jakiś sarkazm....

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Ale kto ma pretensje kochana ? Napisałam ,że dostajemy dwa razy na rok buty z nowej kolekcji do wyboru i w nich śmigamy po salonie :)

Rabacik
Kandydat
 Pytanie

Ale oprócz tego macie jakieś zniżki na produkty w sklepie czy nie za bardzo?

Aureola
Kandydat

Bardziej wynika że to obuwie dostajecie do salonu a autor może chcieć wiedzieć czy prywatnie może zakupić buty po promocyjnej cenie

Ja za to polecam
Pracownik

Piszesz jak jakiś (usunięte przez administratora) internetowy, wiec ciężko wziąć to co piszesz na poważnie ale niech będzie. Mi bardzo odpowiada praca tutaj, dlatego też pracuje już ponad 2 lata. Nie zamierzam też dyskutować i nikogo przekonywać na siłę że jest dobrze, bo nie każdy musi lubić swoją pracę, ale właśnie po to są zmiany w życiu. A jak tobie coś nie pasowało to odeszłaś, proste.

Martyna
Były pracownik

Generalnie do opisania tego (usunięte przez administratora) zabierałam się bardzo długo bo nie pracuję tam już od półtorej roku - tam czyli w Poznaniu w jeden z galerii w centrum. Nie będę się rozpisywać na temat regionalnej czy samej firmy bo to w handlu praktycznie wszędzie kuleje. Skupię się na samej kierowniczce mojego poprzedniego salonu, czyli Pani S. Po dzień dzisiejszy pluję sobie w brodę, że nie zgłosił nigdzie (usunięte przez administratora) ale trudno się mówi. Otóż niejaka Pani S. pracowała tam tylko o miesiąc dłużej niż ja, a zachowywała się jak najgorszy tyran, który pozjadał wszystkie rozumy. Wiem dobrze, że sama firma kładzie bardzo duży nacisk ale należy to robić z poszanowaniem klienta i pracownika, a pierwsze co usłyszałam zatrudniając się tam to aby jak najwięcej WYDOIĆ z tych ludzi. Ale moja była kierowniczka była osobą bardzo sfrustrowaną bo salon miał taką, a nie inną lokalizację i bardzo często nie wyrabiał planu. Sama była bardzo słabym sprzedawcą i żeby podlizać się regionalnej co miesiąc kupowała paski, skarpety czy perfumy, żeby tylko nie wypaść źle. Dodam też, że sama nie byłam dobrym sprzedawcą bo polityka firmy polegająca na natarczywym naciąganiu klientów bardzo mi nie pasowała. Wracając do bohaterki S. nie zliczę sytuacji kiedy "ukradła" mi klienta, po którym widać było chęć większych zakupów. Jednak tak jak pisałam polityka firmy mi nie odpowiadała wiec mnie to nie ruszało. Chodzi o jej stosunek do mnie. Zostałam zatrudniona z polecania obu nam znanej dobrze osoby, nie oczekiwałam ulg ale nie oczekiwałam też bycie traktowaną jak śmieć. A tak było. Robiła olbrzymi (usunięte przez administratora) na magazynie, a zrobiła mi awanturę o niedojedzoną paczkę, która w rzeczywistości była kupiona przeze mnie dla wszystkich. Na cały sklep przeżywała, że podgrzany przeze mnie obiad w mikrofalówce śmierdzi, a sama co chwilę chodziła palić, a później chuchała do nas tym odorem. Spóźniała się dzień w dzień i wychodziła wcześniej. Układała grafiki wiedząc, że nie chcę dużo godzin po czym odejmowala sobie godziny, a mi dodawała jeszcze więcej. Szalę goryczy przelała jednak sytuacja gdy dostałam telefon, że bliska mi osoba trafiła do szpitala. Pani S. była tego świadkiem i widziała moją reakcję. Po jakimś czasie poinformowałam ją, że najprawdopodobniej będę musiała tą osobę zawieźć do szpitala i nie będę mogła być wtedy w pracy na co usłyszałam odpowiedź "wy to już w chu*a lecicie"... To tylko kilka sytuacji, które miały miejsce. Radzę każdemu zastanowić się 2 razy czy te 2 zł premii (jak dobrze pójdzie) za parę sprzedanych butów są warte pracy z kimś takim.

jdas
Były pracownik

A ja miałam okazję pracować w Ryłko w Nowym Sączu, odradzam każdemu, chyba że skład się zmieni na lepsze.

Xxxx
Były pracownik
@jdas

potwierdzam, fajnie by było jakby na stanowiskach były odpowiednie osoby , które faktycznie się do tego nadają.

anonim
Inne

Hej, widziałem w ofercie na doradcę klienta, że docelową umową nie jest umowa o pracę tylko zlecenie, mam rację? Chciałbym wiedzieć, dlaczego tak to wygląda. To wynika jakoś ze specyfiki pracy, że nie mogą dać umowy o pracę? Chyba, że po czasie np. istnieje taka możliwość?

Kamila
Były pracownik
@anonim

Firmie to nie odpowiada ponieważ pracodawcy na etat nie możesz powiedzieć żeby poszedł do domu bo jest mało wejść. Czasem ze 160 godzin robi się 100.

Klient
Użytkownicy czekają na odpowiedź 55 dni.
Inne
 Pytanie

Czy wy w firmie jesteście ludźmi? Nie wiem kto wpadł na pomysł żeby panie pracujące w salonie stały na baczność cały czas nawet jak nie ma klientów w sklapie... Czy wy będziecie im płacić odszkodowania ja będą miały wady postawy lub żylaki? A zastanowił się ktoś jak to wygląda z perspektywy klienta że ktoś stoi przy drzwiach. Klient lubi mieć swobodę a nie czuć oddech sprzedawcy przy drzwiach i na plecach..... Proponuję Nobla temu co to wymyślił.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

@jjjj
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabiają agentki?

rayra
Kandydat
 Pytanie

no i pewnie też od umowy prawda?

Trusia
Kandydat
 Pytanie

Cześć, planuję przy najbliższej okazji złożyć tutaj cv powiedziałby ktoś czy system zmianowy jest tutaj 8 czy 12 godzinny?

Binok
Pracownik
@Trusia

pracuje się zazwyczaj po 8 godzin, chociaż niewykluczone że możesz się dogadać na 12 jak ci to pasuje

Były pracownik
Były pracownik
@Trusia

Nie polecam pracy w tej firmie . Agenci traktują pracowników jak głupie dziewczynki do wyrabiania planuw za wszelką cenę

Sprzedawca
Były pracownik

Chciałabym pracować po 8h, jedziesz przez 12h i jak usiądziesz to zaraz regionalna dzwoni z(usunięte przez administratora) że nic nie robisz i masz się wziąć do roboty.. o wyjściu do toalety już nie wspomnę.

Doti
Pracownik
@Sprzedawca

Bez przesady. Pracuje kilka lat. Osobiscie wole 12stki niz krotsze zmiany bo pracuje 3 max 4 dni w tygodniu Poostale mam wolne. Zreszta kierowniczka pytala sie nas czy wolimy cale dnie czy krotsze to wszystkie dziewczyny chciały wiecej wolnego i wiecej godzin na raz. Ja tam mam przerwy dwie w ciagu calego dnia wiec to co piszesz to absurd... wszystkich zalezy od kierownika sklepu. Nasza jest do.dogadania.

Na bieżąco
Inne

Nadgodziny są niewypłacane tak jak powinny być... kase obcinają i do tego pod stołem a jak się odezwiesz to zazwyczaj zwalniają... Słyszałem że pracownicy zaczynają kombinować z Pip-em i sądem pracy Miało być dobrze a jest bardzo źle!!!

Ewelina
Kandydat
@Na bieżąco

To w jaki sposób wypłacane są nadgodziny, skoro piszesz, że nie są tak jak powinny być? Może płacą tak jak za normalną godzinę pracy? Czy jest tu jakiś inny problem? Co do obcinania kasy - sporo pieniędzy się nie zgadza?

Jj
Były pracownik
@Ewelina

Faktycznie nadgodziny oraz praca nocna jest rozliczana według normalnej stawki (agenci nie maja na to wpływu). A jesli chodzi o nadgodziny agentów stawka to najniższa krajowa :) Pracowałam kilka lat jako agnet i żałuje, ze tyle czasu dawałam sie wykorzystywać na wielu płaszczyznach.

@Kkkkk
Kandydat
 Pytanie
@Jj

Opowiesz coś więcej? Co trzeba było zrobić, żeby zostać agentem, jakie było wynagrodzenie, itp?

Julia
Pracownik
 Pytanie

Widziałam,gdzieś opinię,że firma daje pieniądze na wyjścia integracyjne letnie i zimowe,to proszę mi napisać dlaczego agenci nie respektują tego,gdzie są te pieniądze?czy może agent przedstawił fakturę i zjadł kolację z rodzinką.Proszę o większą kontrolę nad agentami i sprawdzanie ich

Xyz
Inne
@Julia

Agent w rozliczenie za integrację wrzuca zdjęcie z całym zespołem podczas integracji ;) bez tego zdjęcia firma nie zwróci kasy za integrację Nikt z góry nie dostaje za to kasy.

@Julia
Pracownik
@Xyz

Zdjęcie do księgowej nie wysyłasz tylko przedstawiasz fakturę,a tego nikt nie sprawdza,robicie co chcecie,dostajecie kasę na środki czystości kupujecie do domu , fakturę przedstawiacie,a w salonie nawet płynu do podłóg nie ma czy mydła,jeden wielki bałagan jak z rozliczeniami,tak z urlopami,nie wspomnę o traktowaniu pracowników..

Sprzedawca
Pracownik
@@Julia

Kasa na integrację jest dla każdego salonu Na pewno zostanie sprawdzone czy pieniądze zostały pobrane - tylko zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Ryłko Sp. z o.o. - Kalwaria Zebrzydowska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ryłko Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ryłko Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ryłko Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 14 to opinie pozytywne, 56 to opinie negatywne, a 38 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ryłko Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Ryłko Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Ryłko Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii