Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Light Prestige

Pracownik firmy - Prezes Zarządu i Dyrektor ds. zakupów i logistyki

13.10.2023 12:10

Dzisiejszy wywiad jest nietypowy, ponieważ gościmy dwie osoby. Jest z nami Pani Daria Kubat-Sowa, prezes firmy oraz pani Agnieszka Dukała-Hyla, Dyrektor ds. zakupów i logistyki. Pani Dario, czym zajmuje się Państwa firma?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Light Prestige to od 2005 roku znana polska marka produkująca oświetlenie. Nasze kolekcje oświetleniowe charakteryzują się nowoczesnym designem i ładnym wzornictwem.

W jakich miastach Państwo działacie?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Siedziba firmy mieści się w Krakowie. Nasze lampy sprzedajemy na rynkach całej Europy.

Jak duża jest Państwa firma?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Jesteśmy kameralną firmą. Nasza struktura jest płaska i na ten moment tak pozostanie. Nie jesteśmy korporacją, dzięki czemu sprawnie komunikujemy się między działami, jesteśmy otwarci na potrzeby i pomysły naszych pracowników.

Jak wyglądały początki firmy? Skąd pomysł na działalność w tej branży?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Firma już w pierwszym roku działalności podpisała kilkuletnie umowy z takimi firmami partnerskimi jak Castorama, Obi, Leroy Merlin i bardzo szybko wprowadziła nowe wzornictwo na polskim rynku. Pomysł powstał jak to często bywa przez przypadek, w czasie studiów MBA miałam praktyki studenckie w RPA w Kapsztadzie i dostałam pracę w firmie oświetleniowej. To doświadczenie sprawiło, że powrocie do kraju zaczerpniętą wiedzę wykorzystałam w budowaniu własnej firmy oświetleniowej.

Proszę powiedzieć nam, jaką rolę pełni Pani w firmie?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Jestem założycielem i prezesem firmy Light Prestige. Na co dzień, poza zarządzaniem, zajmuję się projektowaniem lamp oraz przygotowuję nowe kolekcje trendowe. Tworzenie nowych kolekcji lamp sprawia mi dużą radość, a praca z różnymi materiałami, fakturami i kolorami dodaje mi skrzydeł.

Co według Pani będzie modne w przyszłym roku w branży oświetleniowej?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Ostatnimi czasy wiele się dzieje na rynku designu. Mamy powrót stylu retro, jednocześnie nadal popularny jest styl skandynawski. Nowością jest przeplatanie się tych dwóch stylów.

Jakie produkty z oferty Light Prestige lubi Pani najbardziej i dlaczego?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Bardzo lubię lampę Glamour, bo jest cream ala cream tego stylu w naszej ofercie. Podobają mi się lampy Tamiza i Amur, czyli lampy biurkowe z pięknego niebieskiego szkła. W dekoracji wnętrz szczególnie dedykowanej męskiej części klientów wprowadzam bardziej techniczne oświetlenie, króluje tu zestaw szyn magnetycznych – Magnetic – z różnymi możliwościami adaptacji funkcji we wnętrzu.

Przejdźmy teraz do kilku pytań dla Pani Agnieszki. Jak wspomina Pani swoje początki w firmie Light Prestige, a jak to wygląda w obecnie?

Light Prestigeikona wywiad

Agnieszka Dukała-Hyla: Swoją karierę w firmie Light Prestige zaczynałam w 2010 roku na stanowisku specjalisty ds. Importu i -logistyki. Wówczas odpowiedzialna byłam przede wszystkim za kontakty handlowe z naszym dostawcami, wybór nowych kolekcji oraz za kwestie logistyczne. Z czasem moje umiejętności mogłam wykorzystać w kontakcie z naszymi klientami na terenie kraju, jak i za granicą. Z każdym rokiem zdobywałam nowe doświadczenia w dziale zakupów i sprzedaży, przez co w 2015 roku objęłam stanowisko dyrektora handlowego. Zdobyte umiejętności i wiedza spowodowały, że wszelkie zmiany i optymalizacje procesów wprowadzane są z pełnym zrozumieniem dla funkcjonowania działu Sprzedaży i zakupów oraz działu Importu i logistyki. Dla mnie kluczem do sukcesu jest sprzężenie tych dwóch obszarów w firmie. Obecnie mam za sobą trzynaście lat stażu pracy w Light Prestige. Każdy dzień jest inny i niepowtarzalny, przynosi nowe możliwości i wyzwania, a to pozwala mi nieustannie rozwijać własne kompetencje.

Jakie były największe wyzwania, z jakimi się spotkała Pani podczas tego długiego stażu pracy w firmie Light Prestige?

Light Prestigeikona wywiad

Agnieszka Dukała-Hyla: Najtrudniejszymi, ale jednocześnie najciekawszymi wyzwaniami dla mnie jest pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i za granicą. To długotrwały proces, który wymaga ode mnie wytrwałości, systematyczności oraz ciężkiej pracy. Największą nagrodą jest satysfakcja i zadowolenie nowego klienta.

Jakie są Pani strategie w zakresie zarządzania relacjami z partnerami i dostawcami?

Light Prestigeikona wywiad

Agnieszka Dukała-Hyla: Według mnie najważniejsze we współpracy z klientami to budowanie silnych i długotrwałych relacji biznesowych. Pozwalają one na osiągniecie lepszych wyników sprzedażowych, a także wpływają na większą satysfakcję klienta. Budowa pozytywnych relacji z kontrahentami wymaga przede wszystkim wysiłku i zaangażowania. Myślę, że kluczowe elementy to: umiejętność odkrywania potrzeb klienta, indywidualne i partnerskie podejście, otwartość, aktywne słuchanie, zaufanie. Za każdym sukcesem stoją ludzie, nic nie dzieje się samo.

Jakie obserwuje Pani trendy w branży oświetleniowej i jak wpływają one na Państwa codzienną pracę?

Light Prestigeikona wywiad

Agnieszka Dukała-Hyla: Niezależnie od panujących trendów, żadne wnętrze bez odpowiedniego oświetlenia, nie będzie się dobrze prezentowało. Lampy pełnią nie tylko praktyczną funkcję, ale także dekoracyjną. Odpowiedni dobór oświetlenia przyczyni się do wyeksponowania atutów każdego pomieszczenia. Obserwowanie zmieniających się trendów w oświetleniu, pozwala nam na dostosowanie naszej oferty do zachodzących zmian na rynku. Przykładowo w nadchodzącym roku będą modne dodatki w pastelowych kolorach, w beżu oraz bieli. Ta paleta kolorów idealnie współgra z naturalnymi materiałami jak drewno, rattan oraz marmur. Inspiracje tymi trendami znajdą Państwo w naszej ofercie.

Jakie produkty z oferty Light Prestige lubi Pani najbardziej i dlaczego?

Light Prestigeikona wywiad

Agnieszka Dukała-Hyla: Lubię minimalizm, ponieważ wnętrze urządzone w tym stylu i oświetlenie, wytrzymują próbę czasu. Niewielka ilość kolorów, stonowane barwy, prosta forma bez zbędnych ozdobników sprawia, że przestrzeń, w której żyjemy jest uporządkowana. Istotna jest funkcjonalność. W takich aranżacjach idealnie sprawdzają się plafony, systemy szynowe oraz oczka wpustowe.

Mam jeszcze kilka pytań dla pani Darii. Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Nasz proces rekrutacyjny nie jest tak rozbudowany jak w korporacjach, zależało nam na uproszczeniu go. Pierwszy krok to weryfikacja nadesłanych ofert. Następnie nasz specjalista HR przeprowadza wstępną rozmowę telefoniczną. Ostatni etap to spotkanie na żywo w naszej siedzibie. Tę część procesu przeprowadzam osobiście, czasem w towarzystwie managera z działu, do którego dołączać będzie potencjalny kandydat. Na koniec niezależnie od wyniku rekrutacji przekazujemy każdemu informację zwrotną.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: Z powodu dynamicznego rozwoju firmy, mamy obecnie kilka otwartych rekrutacji na takie stanowiska jak: Dyrektor Operacyjny, Specjalista ds. jakości, Pracownik ds. reklamacji, Magazynier i Konserwator.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Light Prestigeikona wywiad

Daria Kubat-Sowa: W obliczu dynamicznie rosnącego zainteresowania produktami SMART, dostrzegamy potrzebę ich wprowadzenia do naszej oferty. To właśnie one stanowią jeden z kierunków naszych obecnych planów rozwojowych. Nowe stanowiska, które stworzyliśmy, pozwolą nam na dalsze usprawnianie kluczowych procesów w firmie, takich jak logistyka czy gospodarka magazynowa. Ponadto, widzimy ogromny potencjał w rozwoju działu e-commerce. Chcemy zainwestować w polepszanie prezentacji naszych produktów, co z pewnością przyczyni się do lepszego doświadczenia klientów i umocnienia naszej pozycji na rynku.



A
Pracownik

Pracuję w firmie 5 lat, przez ten czas udało mi się awansować dwa razy. Zespół jest niewielki i bardzo zgrany. Każdy jest wyrozumiały, jeżeli jest potrzeba pomagamy sobie nawzajem. Jeżeli momentami, ktoś ma więcej pracy rozdzielamy obowiązki - dzięki temu unikamy nadgodzin. Świętujemy urodziny każdego pracownika. Mamy również najlepszych przedstawicieli handlowych, którzy dzielnie pracują na terenie całej Polski.

JobBlissChaser
Pracownik

Choć do firmy dołączyłem nie tak dawno jestem całkiem zadowolony. Proces rekrutacyjny nie trwał zbyt długo, co było miłym zaskoczeniem, a ustalone warunki w pełni mnie satysfakcjonują. Nie jest to wielka firma, więc nie ma miliona procedur czy długich ścieżek decyzyjnych. Jest spore pole do samodzielności czy kreatywności - o ile ktoś preferuje taki charakter pracy, a nie chce tylko odbębnić dzień pracy. Pojawiają się nowe obszary działań i zmiany co jest dla mnie pozytywnym sygnałem.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Jeśli ktoś planuje się zatrudniać w tej firmie to powinien wiedzieć kilka rzeczy: -Pani prezes się wydaje że ludzie są jej własnością oraz można się na nich wyzywać w razie kiepskiego dnia . - prawa pracownika nie są niczym istotnym przeciez można pracować w zimie w magazynie gdzie temperatura spada do zera. - ubraniania robocze pracownik kupi sobie sam - praca w soboty jasne płacone pod stołem - program wdrożenia pracownika nie istnieje co ktoś podpowie tyle wiesz a że wszyscy nowi to nikt nic nie wie - Nie istotny jest ład najważniejsze żeby kasa prezesowej się zgadzała

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Gratulacje dla pani prezes za kolejne idiotyzmy . Jak by nie wystarczyło że przedstawiciele jak chcą korzystać z auta firmowego to muszą zapłacić jej kilometrówkę taką że lepiej zamówić taksówkę.... brawo bardzo motywuje

Pan Nowy wpis
Były pracownik

Drodzy kandydaci , jeśli Wam obiecuje firma cokolwiek to miejsce świadomość że pewnie są pod ścianą i za chwilkę się Wam to odbierze. Nikt kto ma odrobin3 rozumu i własne zdanie nie popracuje w tej firmie. Byłem w tej firmie od kontaktów handlowych. Włascicielka zmuszała mnie do pokrywania wyjazdów z własnej kieszeni a jak trzeba było się rozliczyć to był cyrk.

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Dziwią mnie pozytywne komentarze pojawiające się tu. Praca w tej firmie to istny cyrk. Pani prezes krzycząca, zabierająca prywatny czas poprzez wieczne wydzwanianie do pracowników po godzinach pracy, załoga ciągle zmieniająca się. Płacenie "pod stołem". Narzucanie dłuższej pracy poprzez wprowadzanie 30min przerwy. Do tego wieczny brak szacunku do pracowników, a atmosfera w pracy zależy od humoru Pani prezes. Nie polecam!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
MegaZadowolony
Były pracownik

Muszę przyznać, że ta firma to wymarzone miejsce pracy. Fantastyczna atmosfera, ludzie bardzo kompetentni aż rwący się do pracy. Niezwykle stabilne oraz przyjazne miejsce gdzie można dobrze zarobić. Kasa zawsze na czas i nie ma mowy o jakiejś lewiznie. Nietrudno się domyślić, że w takim miejscu rotacja praktycznie nie występuje, bo każdy by chciał tutaj pracować. W tym miejscu trzeba jasno powiedzieć, że to wszystko zasługa złotej kobiety jaką jest włascicielka. Osoby bardzo zrównoważonej, konsekwentnej i doskonale planującej co tylko każe mi wiedzieć jaka świetlana przyszłość czeka każdego pracownika tej firmy. Szczerze i gorąco polecam LightPrestige.

Magazynier
Były pracownik
@MegaZadowolony

Całkowita racja. Szefowa jest super osoba. Nigdy nie słyszałem by na kogoś krzyczała. Na magazynie stabilna ekipa od niepamiętnych czasów, a nie tak że właściwie rok temu byli zupełnie inni. W lecie przyjemny chłodek, w zimie ciepło. Nowe i sprawne maszyny, no naprawdę nie jak magazyn. Do tego jak zatrudniono dyrektora co usprawniał naszą pracę to szefowa konsekwentnie i go wspierała. Nie zasługuje na pracę w tak świetnym miejscu

magazynier 2
Były pracownik
@Magazynier

Pełna zgoda. W magazynie wszystko super. Kierownik ktory wie jak to ma dzialac wcale nie odchodzi z pracy. Stala ekipa. W Firmie zero tolerancji dla (usunięte przez administratora) Polecam!!

Bożena
Inne
@magazynier 2

O, no właśnie szukają teraz osoby do magazynu. A ciekawa jestem tego, że firma w ofercie pisze, że nie trzeba wysyłać cv. No to taki kierownik z magazynu to na podstawie czego wybiera kandydatów do rekrutacji? Co bierze pod uwagę bez tego dokumentu?

Pracownik
Pracownik
@MegaZadowolony

Kolejny wymuszony wpis przez właścicielkę, w tej firmie rotacja jest taka że powinno się zamontować drzwi obrotowe ... lewnizna goni lewiznę. Część ludzi zatrudniana jest bez umowy i płaci się pod stołem ... wlaścicielka nie kupuje prawem przewidzanej odzieży roboczej a kierownik magazynu próbując wymusić buty robocze ostentacyjnie okleił stare rozpadające się taśmą klejąca z wyraźnym napisem firmy. Nie ma w tej firmie żadnych norm a właścicielka codziennie ma inne wymagania i oczywiście wczorajsze nie komunikują z kolejnymi...

amsa
Kandydat

Zero oddzewu po rozmowie kwalifikacyjnej z P.Dyrektorem. Bardzo nieprofesjonalne podejście.

@Pracodawca
Pracownik
@amsa

Dzień dobry, bardzo prosimy o cierpliwość. Procesy rekrutacyjne są nadal w toku i nie zpadły jeszcze decyzje co do wyboru kandydatów. Pozdrawiamy serdecznie.

anonim
Inne
@amsa

Czyli raczej się nie udało, ile czasu już minęło od rozmowy? Sama myślę o aplikacji jako Specjalista ds. obsługi sieci DYI. Podpowiedź w jakiej atmosferze przebiega taka rozmowa i ile ma etapów bo rozumiem, że negatyw z twojej strony wyłącznie za brak odpowiedzi. Napewno masz świeże informacje na ten temat.

@Pracodawca
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, proces rekrutacyjny w naszej firmie jest zazwyczaj jednoetapowy i polega na odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej. Po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych rozmów wyłaniamy kandydata.

Kornelia
Inne
@@Pracodawca

A odbywały się już może rozmowy na stanowisko menadżera rozwoju rynku niemieckiego? Niby 11 dni temu upłynęła ważność, ale może mam jeszcze szansę. Widzę, że etat był możliwy na hybrydzie, tylko czy poniedziałki i piątki można dogadać się na pracę zdalną? Dajcie też znać czy ta znajomość niemieckiego musi być potwierdzona papierem czy jak jestem samoukiem to też będzie dobrze.

B2B
Pracownik

Współpracuje z firmą @Pracodawca w ramach współpracy zewnętrznej od ponad 4 lat. Atmosfera w firmie bardzo dobra, panie w biurze bardzo chętnie pomagają gdy jest taka potrzeba ????

3
Madzia
Inne
@B2B

A jakie masz ustalone wynagrodzenie za miesiąc współpracy? Odnośnie czego najczęściej potrzeba pomocy tych Pań? Na początek zatrudnienia jest jakaś osoba, która typowo wprowadza w obowiązki? Czy właśnie tym zajmują się te Panie w biurze?

Q
Pracownik

Praca w tej firmie jest naprawdę fajna, super zespół, fantastyczni ludzie, bardzo pomocni. Minusem jest 8h pracy + 30 min bezpłatnej przerwy i wynagrodzenia, które nie zawsze są na czas.

anonim
Inne
@Q

Duże zespoły są tutaj tworzone? Ta przerwa jest wyznaczona o konkretnej godzinie czy każdy może wybrać sobie ten czas dowolnie? Pytam czy na przykład osoby palące mogą robić sobie przerwy 5 minutowe. Długo spóźniają się z wypłatami, sytuacja powtarza się co miesiąc?

anonim
Inne

Znalazłam ogłoszenie o pracę dla Specjalistki ds. Obsługi Klienta. Podoba mi się, że ekipa pracowników jest nieduża, lubię kameralne grono w pracy, atmosferę też z tego co czytam oceniacie jako całkiem ok. Finanse zapewne zależne są od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji, nie ma nic nawet na ten temat w ogłoszeniu. Co do pracy hybrydowej, pracownicy wyposażani są w niezbędny sprzęt do pracy, laptop, komórka? Jak to wygląda?

@Gosia
Pracownik

Pracuje w biurze od prawie roku. Atmosfera oraz współpracownicy na bardzo duży plus.Ambitny i dobrze zorganizowany zespół dba o każdy szczegół. Pracy jest dużo ale zawsze można liczyć na pomoc ze strony innych. Firma zatrudnia nie dużo pracowników dzięki temu wszyscy się tu znają. Kadra zarządzająca również na duży plus, zawsze pomocna dzięki temu nie ma problemów nie do rozwiązania. Na minus - 30 minutowa przerwa obowiązującą każdego.

Tomek
Kandydat
 Pytanie
@@Gosia

Cześć, a do tej niepłatne przerwy 30 minutowej doliczana jest 15 minutowa przerwa wynikająca z kodeksu pracy? Macie łącznie 45 minut przerwy? Czy w czasie tych 30 minut możecie wyjść poza budynek? Bo zgodnie z prawem pracy w czasie niepłatnej przerwy pracownik nie pozostaje do dyspozycji pracodawcy? No i trzecie, ostatnie pytanie. Czy przysługuje 5 minut na każdą godzinę pracy odejścia od biurka? Będę wdzięczny za odpowiedź. Zastanawiam się czy aplikować, bo widziałem ogłoszenie. Ale zdziwiło mnie to, że firma dolicza bezpłatną przerwę skoro z kodeksu pracy przysługuje Ci płatna. No i aktualnie na rynku pracy raczej jest tendencja do benefitów typu krótsze piątki, czy dodatkowe wolne w urodziny. Z góry dzięki za info.

Helena
Inne
@@Gosia

Z racji tego, że jest dużo pracy, a nie wielu pracowników, to zdarzają się nadgodziny? Jeśli tak, to czy są jakoś ekstra płatne? I jak często można spodziewać się rekrutacji na stanowisko biurowe, skoro jest stała, niewielka ekipa?

Pracodawca

@Tomek

Cześć Tomku. Odpowiadając na Twoje pytania: 1. 15 minut zazwyczaj jest wykorzystywane przez pracowników na przerwę śniadaniową. 2. 30 minut natomiast to przerwa obiadowa, można podjechać do sklepu, po jedzenie - w zależności od swoich potrzeb. 3. Jeśli potrzebujesz odejść od komputera to nic nie stoi na przeszkodzie. Oczywiście dużo zależy od rodzaju i charakteru wykonywanej pracy (np. magazyn nie pracuje przy komputerach tak jak pracownicy w biurze). Poza tym w przypadku takich możliwości jest przewidziana także praca hybrydowa. A urodziny świętujemy na swój sposób :)

anonim
Inne
@Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.

Mam pytanie uzupełniające. Na czym polega opcja pracy hybrydowej?

Uprzejmy
Pracownik
@anonim

Praca hybrydowa to połączenie pracy stacjonarnej (w biurze) oraz pracy zdalnej (np. z domu). Oczywiście wszystko zależy od stanowiska i charakteru pracy. Na magazynie zdalnie byłoby ciężko :)

A
Pracownik

Pracuję w firmie 5 lat, przez ten czas udało mi się awansować dwa razy. Zespół jest niewielki i bardzo zgrany. Każdy jest wyrozumiały, jeżeli jest potrzeba pomagamy sobie nawzajem. Jeżeli momentami, ktoś ma więcej pracy rozdzielamy obowiązki - dzięki temu unikamy nadgodzin. Świętujemy urodziny każdego pracownika. Mamy również najlepszych przedstawicieli handlowych, którzy dzielnie pracują na terenie całej Polski.

Dariusz
Inne

Mam jeszcze niespełna dwa tygodnie by podesłać swoje cv, w odpowiedzi na pracę dla specjalisty ds. e-commerce. Czy tekst o perspektywie długotrwałego zatrudnienia oznacza po prostu umowę o pracę na czas nieokreślony? I czy zarobki sprzyjają temu długotrwałemu zatrudnieniu, a jeśli tak, to jaka to może być kwota?

Gut
Pracownik
@Dariusz

W firmie rekrutuje się pracowników na umowę o pracę jak i na B2B w zależności od stanowiska. Są zatrudnieni pracownicy z rejonu całej Polski. Pracownicy niektórzy pracują bardzo od lat.

anonim
Inne
@Gut

A umowa temu sprzyja, takiej długiej współpracy? Ja się przymierzam do odpowiedzenia na to ich ogłoszenie na specjalistę ds. reklamacji do pracy. Tam jest tylko napisane, że umowa o pracę jest. A wiadomo, czy to na dłużej?

Gocha
Inne

Co prawda nie jestem i nie byłam pracownikiem tej firmy, ale realizowałam kilka zleceń z zakresu fotografii dla nich. Zawsze miło przyjęta, kasa na czas - wymagania estetyczne dosyć spore, ale dla mnie zrozumiałe :P mogę polecić do współpracy. Przechadzając się po firmie widać było że atmosfera jest ok i sporo fajnych ludzi

JobBlissChaser
Pracownik

Choć do firmy dołączyłem nie tak dawno jestem całkiem zadowolony. Proces rekrutacyjny nie trwał zbyt długo, co było miłym zaskoczeniem, a ustalone warunki w pełni mnie satysfakcjonują. Nie jest to wielka firma, więc nie ma miliona procedur czy długich ścieżek decyzyjnych. Jest spore pole do samodzielności czy kreatywności - o ile ktoś preferuje taki charakter pracy, a nie chce tylko odbębnić dzień pracy. Pojawiają się nowe obszary działań i zmiany co jest dla mnie pozytywnym sygnałem.

Someone
Były pracownik

Pracowałem w firmie prawie 2 lata. Przyszedłem do działu ecommerce jak ten się dopiero tworzył. Szybko się rozrósł na 2 sekcje detal i ecommerce. Struktura jest nietypowa ale się sprawdza. W dziale pracują młodzi fajni ludzie maja dużo pomysłów. Z tego co wiem dział ma teraz dodatkowo handlowców.

Henia
Inne
@Someone

A czemu już nie jesteś tu pracownikiem? Mają tu szansę na zatrudnienie osoby około 50 lat, bo napisałeś o młodych ludziach i to mnie trochę zmyliło? Ile zarabiałeś na tamten czas?

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Jak na chwilę obecną wygląda sytuacja w firmie? Ilu jest handlowców ? Czy firma sprzedaje coś na eksport ?

Agata
Inne

Ktoś wspomniał o nierównym traktowaniu w komentarzu. A czy jeśli się zatrudnię jako kobieta w tej pracy, to czy płacą na równi z mężczyznami? Proszę o informację na temat równości zarobków, to dla mnie bardzo ważne.

Anako78
Kandydat
 Pytanie

Witam Jest oferta pracy na kierownika biura. Co się stało z poprzednim?

Dominik
Inne

Czyżby konkurencja zainspirowała do złośliwych i pozbawionych obiektywizmu opinii?

x

Nie polecam pracy w tej firmie. Osoby zasiadające na wysokich stanowiskach kompletnie nie potrafią zarządzać zespołem. Zero organizacji, a co za tym idzie dezorganizacja pracy całego zespołu. W firmie nie liczy się pracownik, liczą się tylko i wyłącznie zyski. Pracownicy notorycznie są zmuszani do wykonywania nie swoich obowiązków, bardzo często zdarzało się, że dziewczyny z biura podczas dużych wysyłek były wysyłane na magazyn do pakowania paczek i palet. Bardzo nierówne traktowanie, okazywane na każdym kroku. Można było to w szczególności zaobserwować podczas inwentaryzacji, zarówno pracownicy biura, jak i magazynierzy spędzili wtedy w pracy kilkanaście godzin. Niestety zostali docenieni tylko i wyłącznie pracownicy magazynu, którzy otrzymali koperty, ostentacyjne wręczone na oczach pracowników biura.

Zostaw merytoryczną opinię o Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K. - Skawina

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.?

    Zobacz opinie na temat firmy Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 4 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Light Prestige Sp. z o.o. Sp. K.
Przejdź do nowych opinii