To jest opinia o sklepie Internetowym. Nie zwracają pieniędzy za zwrócony towar. Nie raczą nawet wyjaśnić dlaczego.Nie odpowiadają na maile i telefony. Widać trzeba swoich należności dochodzić w Sądzie.
kiedy otwarcie sklepu firmy Ochnik w Sieradzu,czy określone bardziej bliższy termin i dokładniejszy!
Najpierw tło:Byłam pracownikiem firmy 4 lata, zaczęłam jako doradca klienta, awansowano mnie na kierownika po jakimś czasie, kiedy mój kierownik odszedł. Wcześniej pracowałam w 3 innych sklepach, także u polskich pracodawców, wiec jakieś porównanie mam. Przestałam pracować, bo nie chciałam już pracować w handlu, nie przez firmę. Opinia: jeśli trafi się na dobry zespół, to zgodnie z tym, co firma ma w wartościach jesteś traktowany godnie, zarówno przez współpracowników, jak i przełożonych. Z regionalnym zawsze można się dogadać, tak jak i z centralą, jeśli użyje się odpowiednich argumentów i szczerze rozpoczyna się rozmowę. Wynagrodzenia zarówno dla doradców, jak i kierownika rynkowe. Nie zarabia się mało, ale tez nie ma kokosów. Jako kierownik w małym, starym salonie w mieście, w którym są 4 salony zarabiałam więcej niż proponuje się pracownikowi biurowemu. Plany sprzedażowe są realne i uczciwe, zniżki na produkty tez są przyjemne. Firma oferuje dużo bonusów, m.in duży rabat na święta, duży rabat na odzież do pracy, multisporty, ubezpieczenie na życie, luxmed. Ilość obowiązków i pracy jest porównywana do innych sieci, kwestia organizacji i ułożenia sobie z zespołem systemu pracy. Wiadomo, że jak jest VM to bywa naprawdę ciężko, ale to kierownik musi mieć łeb na karku i grafik dobrze ułożyć, a w przypadku nieakceptacji przez regionalnego dobrze go uargumentować. Nigdy nie mieliśmy problemu z centralą, ani z naszymi prośbami do nich, ani z ich złym nastawieniem do nas. Tylko, że cały zespół wiedział po co przychodzi do pracy. Zatrudniliśmy się jako profesjonalna obsługa klienta i pracownik sklepu, więc po to do pracy przychodziliśmy, a nie na siedzenie za biurkiem i dłubanie w nosie. W zakresie asortymentu, sprzedawało się go nawet przyjemnie i większość bez większego zażenowania i tu dochodzimy do kwestii testów na które tyle narzekań. Jeśli na co dzień obcuje się z produktem i człowiek aby dobrze sprzedać musi coś o nim wiedzieć, to przygotowanie do testów jest praktycznie jednodniowe, a przydatne na cały sezon. Kwestia checklisty-serio narzekacie na to, że przełożeni oczekują, że w salonie będzie czysto, schludnie i zgodnie z wymaganiami firmy? Jak była wielka dostawa, albo VM wiadomo, że regionalny nie oceniał sklepu, ale w normalnych warunkach między klientami zawsze znajdzie się czas na zapięcie kurtki i podniesienie przewróconej torebki. Podsumowując, gdybym dalej chciała pracować w handlu byłabym Ochnikowi wierna, bo na lepszego pracodawcę, jak dotąd nie trafiłam.
nie zgadzam się,że zarobki są "aż tak poprawne" za tyle czynności i nadto obowiązków płaca powinna być inna czyli wyższa ,Obsługa idzie do lamusa przy np. wysyłce towaru do np. centrali ,innych sklepów, przyjmowaniu reklamacji ,wydawaniu reklamacji i obsłudze internetowej którą sprzedawca rzekomego salonu ma obowiązek się zajmować.Kiedy ? ma salony sprzedawca zająć się tzw obsługą na poziomie.Jest to łapanka przy okazji,a może uda się sprzedać i zwiększyć swój wynik.Takie mam odczucie.Nie warto.Ręce są suche od klipsowania i rozcinania kartonów .EHH standardy troszku z epoki nie salonowej.A WYTYCZNE co do ubioru i reszty wyglądu pracownika również mijają się z celem.Pogrzeby są weselsze bo już nie (usunięte przez administratora) ...Nie polecam.
Ooo, a od ilu lat pracujesz? :) I opowiedz jakieś szczegóły przez które jesteś zadowolona z tej pracy :-)
Serio wynagrodzenie to 2800? O jakim stanowisku mówicie? Widzę, ze szukają teraz doradcy klienta. Jaka tam jest stawka?
Rekrutacja śmiech na sali, regionalna z Trójmiasta nie ma pojęcia o prowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, nie patrzy w oczy rozmówcy, trzęsą jej się ręce jak alkoholikowi, brak kwalifikacji do pełnienia tej funkcji
oczekiwania finansowe? czas pracy ? na moje pytania nie odpowiedziała .
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Firma jedzie na wyrobionej wcześniej renomie. Zgadzam się z poprzednimi opiniami, że z roku na rok jest coraz gorzej. Towar jest jakościowo gorszy, standard pracy też. Obowiązków mnóstwo, płaca słaba. Mój poprzedni wpis został usunięty ale ja będę pisał dalej, bo prawda musi w końcu ujrzeć światło dzienne. Ochnik okrada pracowników. Do najniższej krajowej trzeba sobie dociągnąć premią od utargu, co jest chyba bezprawne. Kwota gwarantowana to też pic na wodę. Dział vm to żart, jakbyś nie zrobił zawsze jest źle a płacą za to coś grosze i uważają się za bardzo ważnych. Zawieszki z ceną ręcznie pisane to poziom mięsnego sklepu, a nie salonu ekskluzywnego. Wieczny ochrzan, a sami nie dają rady. Wstyd! Non stop dostawy, które ciężko obrobić. Czeklisty to też śmiech na sali. Przy tylu obowiązkach jakie narzucają salon ma lśnić, wskaźniki mają być niewiadomo jakie. Zgodzę się, że kto jest mądrzejszy spierdziela gdzie pieprz rośnie. Firma kłamie co do sytuacji z covid. Kondycja wcale nie jest zła, ale kłamią w żywe oczy i zabierają pieniądze pracownikom. Każą odrabiać godziny! Jakim prawem? Łapczywi ludzie, napychają sobie kieszenie na ludzkiej krzywdzie! Jak można tak żyć?Odszedłem z tej firmy z szacunku dla samego siebie i Wam to radzę, bo będzie tylko gorzej.
Tu jest więcej bezprawia, niż związku z prawem. A właściwie to wykorzystywania luk, przez co na pierwszy rzut oka pewnie wydaje się być w porządku. Ciekawe jak wyglądają kontrole w firmie, bo to aż niemożliwe, że nikt nie wykrywa tych nieprawidłowości.
Nie wiem, komu smarują, żeby ich krył. Może warto to zgłosić, gdzie trzeba. Niech oddadzą, co zabrali!
Witam Firma (usunięte przez administratora) za urlop tygodniowy zapłacili 1zł Odradzam prace u tych złodziei Szkoda czasu na prace w ochniku
Pracuje w branży podobnej i jest bardzo podobnie jak Pan pisze.jak czytam pana opinie mam wrażenie że pisze Pan o firmie w której ja pracuje.
To jest skandal !!! Tylko w tym sklepie internetowym czeka się na odpowiedź tygodniami !!! A jeżeli odpiszà to byle jak , w niczym nie pomogą . Infolinia tez okropna , mam nic nie wie , odsyła do pisania maili i tak dookoła . Zaczynam szczerze żałować ze w ogóle w tym (usunięte przez administratora) kupowałam . Jakość skór na kurtkach bywa czasami okropna .
Tez pracowałam w OCHNIKU cała prawda, wyzysk, placa to kpina, atmosfera straszna, (usunięte przez administratora), tez bylam madra i odeszlam. NIE POLECAM.
Negatywne opinie usuniete przez administratora, kpina nikt tam nie pojdzie pracowac, boja sie, aby ludzie znali prawde. Radzę omijac Ochnika szerokim lukiem. Podstawa placy 1900zl ha ha, gorzej trafic nie mozna do pracy. Wymogi nieadekwatne do placy. Najgorszy sklep w galerii.
Ochnik sklep hit.fatalnt Zamówiłam torebkę i skarpetki odbiór w sklepie,przyszła rozklejona torebka i worek na śmieci w środku przesyłki. Torebka była też w worku foliowym bez wypełnienia. Towaru rzecz jasna nie odebrałam. Do dziś mimo telefonów do sklepu i imeili zwrotu pieniędzy nie otrzymałam tylko przeprosiny że coś takiego nie powinno mieć miejsca. Dziwi mnie fakt że sanepid patrzy na to że paczki przychodzą z brudnym workach na śmieci nie reaguje i inspekcja pracy to toleruje
Kupiłam w sklepie Ochnik synowi jego pierwszą skórzaną kurtkę. Włożył ja kilka razy i kurtka pękła z tyłu przy rękawie gdy zakładał. Ponieważ nie minęła jeszcze gwarancja zwróciłam się do firmy Ochnik z reklamację. Kurtka nowa, nie znoszona nie była o nic zaczepiona. Ewidentnie wada skóry albo zbyt cienko wyprawiona albo zmurszała. Rozlazła się jak stara szmata, a w szwie przy rękawie nie pękła nawet jedna nitka. Skóra przy rozdarciu cieniutka jak bibułka. Reklamacji nie uznano. A szczytem bezczelności firmy Ochnik jest zaproponowanie mi odpłatnej naprawy kurtki gdy jeszcze jest na gwarancji. Nigdy więcej nie kupię żadnych produktów firmy Ochnik.
Obsługa klienta fatalna, brak możliwości płatności kartą oraz kartą podarunkową w sklepie we Włocławku. Ja rozumiem, że może się zepsuć, ale naprawiać miesiąc to przesada. A nie ma możliwości onilne płatności karta podarunkową
Dzisiaj dostałam Sms , że reklamacja nie została uznana. Nawet nie interesuje mnie już opinia Waszego rzeczoznawcy albo chyba pseudoznawcy. Torebka skórzana kupiona w czerwcu 2020 roku nie była używana w ogóle przez cały rok z racji pracy zdalnej . Od września z dużymi przerwami chodziłam z nią tylko do pracy.W domu i w pracy stawiałam ją zawsze na szafce, krześle , no i nagle zaczęła się rozklejać od spodu.Nie trzeba fachowca/rzeczoznawcy , aby stwierdzić ,że niestety puścił klej i wystarczyło.......... wyczyścić dno z kleju i profesjonalnie czytaj fachowo przykleić dno z powrotem. Nie żądałam od Was zwrotu pieniędzy , wymiany towaru tylko NAPRAWY!!!!!!!!!!!!!!!!! Dopiero teraz przeczytałam na różnych forach opinie o waszej firmie , no i się nie dziwię . Szkoda tylko ,że tak późno to zrobiłam , bo niestety całkiem niedawno stałam się właścicielką kurtki skórzanej za 9000 zł i torebki za 150 zł. Wszystkich znajomym będę gorąco odradzać zakupy w Waszej firmie , nie omieszkam tego robić również na portalach społecznościowych. Życzę powodzenia i wszystkiego najlepszego życzę Waszej konkurencji! Marzena Tejchman
Pani Marzeno w sklepach Ochnik nie ma kurtek skórzanych za 9000 zł - może marki Pani pomyliła ?
Jakie są wasze wrażenie po rozmowach rekrutacyjnych w Ełku?
Jeszcze chwila a zwolnią się wszyscy a nasze miejsca zajmą Ukraińcy… do tego firma dąży. Jako firma oprócz nowych salonów stoimy w miejscu. A wstrzymanie świadczeń socjalnych to jest nieporozumienie… ale przecież mamy wojnę! Co z tego, jak nic się nie zmieniło, ale wymówka chociaż jest :)
Co masz na myśli mówiąc że stoicie w miejscu? Nie ma pracy czy firma sie nie rozwija? A o co chodzi z tym wstrzymaniem świadczeń?
Hej.Czy Ochnik wymaga eleganckiego ubioru do pracy ? Czy zapewniają ubrania czy jest to w gestii pracownika ?
Wypowiem się już jako były pracownik, który przeszedł przez wszystkie salonowe stanowiska. Zacznę od wynagrodzeń. Jako Kierownik Salonu nie mogłam narzekać, chociaż nie zawsze wypłata była adekwatna do ilości obowiązków i wymagań Firmy. Najmniej jako Kierownik zarobiłam 3,5 tys. Dodatkowo byłam Dekoratorem za co dostawałam 200zł miesięcznie do wypłaty. Zmiany VM są raz, a czasem dwa razy w miesiącu i zmienia się cały Salon. Sam Doradca zarobi gdzieś z 2,5 tys miesięcznie. Świadczenia socjalne zostały wstrzymane przez covid, ale po powrocie do normalności Firma znalazła nowy powód do wstrzymania świadczeń...WOJNA. Pracy jest dużo naprawdę. Duże dostawy, przeceny, zmiany VM, przerzuty, inwentaryzacje cząstkowe, obsługa, która ma być na wysokim poziomie. Znienawidzone przez wszystkich pracowników zawieszki jak w mięsnym, które swoją drogą są pomysłem samej głowy Ochnika. Obstawiam, że gdyby sam miał ścierać i pisać te ceny to by równie szybko z tego pomysłu zrezygnował jak na niego wpadł. Podczas wizyt przełożonych VM zawsze mogłeś liczyć na to, że mimo ludzi na Salonie paczek itp. będziesz chodził ze zmiotką i czyścił pod podestami itd. Ochnik zmniejszył etaty wraz z rozpoczęciem się pandemii co odbiło się bardzo negatywnie na pracownikach, którzy są przemęczeni ciągłą pracą i coraz ty wyższymi wymaganiami Firmy. Żeby dostać zgodę na czwarty etat trzeba przejść niezła batalię z Firmą, która uważa, że w sumie to nie jest potrzebny czwarty pracownik ( jak się zatrudniałam to cztery osoby na salonie były standardem). Zawsze znajdą coś żeby nie przyznać etatu. Tu skuteczność jest niska, a tutaj wiązana jest słaba. Nie chcą zrozumieć, że ludzie są po prostu zmęczeni, że odczuwają brak tych dodatkowych osób. Kiedy jeden z pracowników zachoruje to zostają dwie osoby, które są zmuszone pracować samotne zmiany po 13h. Kiedy zarządzałam Salonem miałam na nim rotacje. Tutaj ktoś zrezygnował z powodu wypłat, ilości pracy albo po prostu się nie sprawdził. Po roku udało mi się w końcu zbudować fajny stały zespół. Zgraliśmy się, każdy się wzajemnie szanował i mógł na sobie polegać. Wszystko się zmieniło po powrocie starego Kierownika. Chcąc zaznaczyć swoją pozycję doprowadziła do jego rozpadu. Nie chciała stać się częścią zespołu, byliśmy ona i my. Doszły mnie słuchy o tym jak wśród innych pracowników próbuje podważyć moje doświadczenie i nastawić ich przeciwko mnie. Mijała się z prawdą przekazując informacje. Robiła to tak żeby siebie wybielić a innych oczernić. Przed jej powrotem powiedziałam KR jak wyglądała z nią praca, jakim była Kierownikiem i czego się obawiam w związku z jej powrotem. KR obiecała, że wszystko to zostanie między nami i w razie czego i ja i reszta zespołu możemy na nią liczyć...jakże (usunięte przez administratora) się wtedy okazałam. Wszystko to co jej mówiliśmy zostało przekazane Kierowniczce jeszcze przed jej powrotem. Moja zwolnienie było jej na rękę bo problem pozbył się sam, zwłaszcza, że Kierowniczka nie potrafiła rozmawiać z ludźmi ona po prostu uważała, że ona jest najlepsza i wszystko robi najlepiej, a to my jesteśmy najgorsi i jej nie rozumiemy. KR postanowiła nawet ją wyróżnić za to, że przychodziła do pracy kiedy dwie osoby odpadły z powodu wypadku i covida. Nie żeby nie było to jej pracą...Ja na takie wyróżnienia nie mogłam nawet liczyć, choć też byłam nawet w gorszych sytuacjach, a poświęcałam dużo Salonowi, który był moim oczkiem w głowie jak i jego zespół. Nie mając dalszej możliwości rozwoju postanowiłam się zwolnić. Jeszcze będąc na okresie wypowiedzeniowym Kierowniczka zaczęła mnie wykluczać z życia Salonu. Po prawie czterech latach nie doczekałam się nawet pożegnania ze strony KR. Nie powiem przykro mi było. Nie oceniajcie mnie zbyt surowo. Wszystko co robiłam było z myślą o sobie i zespole, który ze mną pracował. Nie chcieliśmy zmieniać tego co się sprawdzało i nam odpowiadało. Na Salonie jest teraz cały nowy zespół. Trzymam kciuki za nich i mam nadzieję, że sprostają oczekiwaniom. Pozdrawiam EKSPERT/DEKORATOR/KIEROWNIK SALONU
Witam. JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z KURTKI KTÓRĄ ZAKUPIŁEM W FIRMIE OCHNIK. Kurta którą kupiłem jest sygnowana logiem TOP GUN i robi super wrażenie. Polecam wszystkim zakupy w firmie OCHNIK... ???? Nie mam pojęcia skąd te wszystkie negatywne opinie ( ludzie którzy są nie zadowoleni kupili nie w firmie OCHNIK).
Wyjazd na zakupy do salonu firmowego Bielsko Sfera, wejście z dwójką dzieci, kurtki puchowe przerzucone na ramie ponieważ upał w galerii nie do wytrzymania - spojrzenie przedstawicielek Ochnika w ich salonie - bezcenne - dokładnie takie odczucie jakie miała Julia Roberts w Pretty Woman wchodząc do luksusowego sklepu i Panie dające do zrozumienia , że tu nie pasuje i że wszystko na nią jest za drogie. No cóż, Julią Roberts nie jestem , pojechałem z konkretnym planem zakupu 2 kurtek skórzanych ocieplanych a więc wydatek 2000 zł. Niestety nie kupiłem ,brak rozmiaru. Zamawiam przez internet - przychodzi paczka - błędny rozmiar jednej z nich, zgłaszam , dosyłają ponownie - znów w wysłali złą kurtkę, tym razem dobry rozmiar ale ten model który już posiadam Dopiero za 3 razem paczka przyszła z właściwym rozmiarem. Usłyszałem za zgłoszone brak taktu pracowników w sklepie i błędy z przesyłkami - przepraszam i nic więcej. Jak na takie podejście , firma która szczyci się dobrą jakością produktów , powinna mieć więcej wyczucia i profesjonalizmu. Nie oczekiwałem dodatkowej gratis kurtki ale jakiejkolwiek formy zadowolenia , bym miał miłe doświadczenia zakupowe i opiniował firmę tylko pozytywnymi komentarzami.
ale w sumie niezadowolenie klientów też ma jakieś znaczenie bo to znaczy że w firmie się źle dzieje i już jakiś trop myślenia dla kandydata. A Ty jesteś w stanie coś powiedzieć o tej firmie? Czy właśnie też szukasz o niej informacji?;)
Dziewczyny pracujące w Wałbrzychu beznadzieja.To nie ten Ochnik co wcześniej wspaniałe Dziewczyny,przyjemnością było robić zakupy i je odwiedzać. Na sklepie ciągle bałagan,niechlujnie A Panie sprzedające gapiące się w monitor.Brak zainteresowania klientem.
Ja dodam,że kupowałam walizkę w Ochniku w Wałbrzychu.Zero wiedzy i zainteresowana kupiłam tylko dlatego,że dobra cena .Tez nie polecam
Mała rada, jak juz planuje Pani oczernianie zespołu (mniemam, ze jest Pani ex -pracownikiem) to proszę chociaż zachować jakieś racjonalne odstępy pomiędzy skargami. Zapewne trochę by to uwiarygodniło opinie. I tak jestem obecnym pracownikiem, ale salonu z zupełnie innego miasta i regionu :)
@Zaciekawiona Proszę nie udzielać mi rad bo jesteśmy stałymi klientami.Wchodzimy do Ochnika co najmniej raz w tygodniu.Dziewczyny na pewno będą wiedziały o kogo chodzi.Nie jesteśmy zadowolone zero zainteresowana i możemy napisać następnych 20 negatywnych komentarzy,pozdrawiam
Wiec kolejna rada, proszę napisac na biuro obsługi klienta, jeśli faktycznie jest tak jak Pani mówi, salon bedzie miał szanse wyjaśnić lub wytłumaczyć. Pisanie na gowork służy opiniom o pracodawcy a nie o pracy doradców w salonach
Nie gapią tylko patrzą. .praca z komputerem to 40%,kolejne 50% to praca z towarem na salonie i dopiero ostarnie 10% to obsługa klienta ..nawet sobie ludzie nie zdajecie sprawy ...Wy klienci ile jest obowiązków by prowadzić taki sklep ...poza tym jeśli klient jest normalny to naprawdę współpraca idzie dobrze ...ale by być normalnym trzeba zrozumieć i szanować drugiego człowieka. Ps praca w salonie Ochnik jest naprawdę dobra porównując inne korporacje jakie znam .. Wyszło na to ,że nigdy wcześniej nie pracowałam w Normalnej firmie ...Pozdrowienia dla całej załogi Ochnika ! Trzymajcie tak dalej ????
Ile jest na umowie o pracę w firmie ochnik ? Najniższa krajowa czy może coś więcej?
coś mniej. Masz podstawę o ile się nie mylę coś około 1600zł + premie. Więc wychodzi Ci średnia pensji około 3300. Ale szczerze? Wypłata to śmiech na sali przy takich obowiązkach jakie musimy wykonywać.
Kiepska jakość. w skórzanej puchowej kurtce wychodzą drobny puch na sweter, za więc po zdjęciu kurtki nie wygląda się dobrze. ponadto po niedługim używaniu kurtki pojawiają się przetarcia na skórze na rękawach. na dodatek suwak okazał się złej jakości, "za drobny" i zepsuł się. do tej pory kupiłem kilka dość drogich rzeczy, ale już nigdy więcej żadnej nie kupie. pozdrawiam jUsuń tę cechęx
Zastanawiam się czy aplikować na stanowisko sprzedawcy. Jak wygląda praca? Co będzie należeć do moich obowiązków? Jak kształtują się zarobki i możliwość awansu? Jak wygląda obsługa klienta? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Nie warto bo Cie zjedzą szkoda zdrowia a generalnie pracownicy Nie są chętni do pomocy i mają wyrąbane na Ciebie a potem nie wiadomo co oczekują od Ciebie. A jeżeli chodzi o obowiązki No coś wszystko należy do Ciebie: obsługa klienta, sprzątanie, zamawiania towaru, wysyłanie towaru, wykładanie towaru, przecena, zmienianie witryn... i bym mógł wymieniać bez końca jeżeli chodzi o grafiki to tragedia czasami zostajesz na 14 godz bo zero organizacji pracy ...
Nie, ilość obowiązków często uniemożliwia rzetelną obsługę klienta, co powinno być priorytetem :c
Najśmieszniejszy jest fakt, że firma postanowiła dać od siebie "prezent" świąteczny w postaci zniżki 95% na ich produkty TYLKO DLA OSÓB ZASZCZEPIONYCH!!!. Niby wszystko super i fajnie, sama jestem zaszczepiona więc skorzystam. Ale pomyślałam jak czują się koleżanki które nie są zaszczepione. Oczywiście mają mniejszą kwotę do wykorzystania ale w tym przypadku kategoryzowanie nie powinno wchodzić w grę. Każda z nas pracuje tak samo, pracy jest ogrom... 12 godzin to mało, żeby ogarnąć to co się dzieje na salonie. Dostawy to śmiech na sali, 3 ogromne kartony wypchane drobnicą po 170szt. Brak miejsca na sklepach, żeby chować zapas produktów. Do tego zamówienia internetowe, zamówienia dla klientów. Obsługa schodzi na drugi plan, a przecież to powinno być priorytetem, od sprzedaży mamy wypłaty a nie od ilości zrobionej pracy. Jak przyjdzie instrukcja VM to już jest pewne, że 3 dni nie zjesz spokojnie, nie obsłużysz ani jednego klienta bo 12 godzin biegasz z torebkami i układasz ściany które i tak wyglądają jak w lumpeksie, bo towaru jest za dużo po za tym kolega A. Dawno minął się powołaniem, nic nie pasuje do siebie, od jakiegoś czasu instrukcje wyglądają jakby w ogóle się do tego nie przykładał. A wymagania ma co najmniej jak byśmy pracowali w ekskluzywnym butiku którym Ochnik już dawno nie jest. Dodam jeszcze kilka słów o ciągłych przecenach... Pracowałam w kilku miejscach i takiego cyrku nigdzie nie widziałam, przyjeżdża nowa kolekcja która już jest przeceniona, nie upłyną 2 tyg. kolejna przecena, za miesiąc znowu. I towar pełnowartościowy jest sprzedawany za -50%. Klienci wchodzą i od drzwi pytają jaka dziś jest promocja, bo są tak nauczeni, że w ochniku jest non stop rabat... Ocknijcie się tam u góry i zacznijcie zarabiać na produktach które tworzycie, bo wam pieniądze przez palce uciekają. Inne salony są w stanie odsprzedać 90% kolekcji bez promocji, 2 razy do roku jest rabat z gazetą, black friday i na tym koniec, bo klient jak ma kupić to kupi i tak. Wracajac do przecen. Ceny pisane jak w mięsnym, na metkach, STARA CENA, NOWA CENA. Czy wy macie naprawdę klienta za głupka? Nie widzi na metce ceny regularnej i pomarańczowej promocyjnej tylko trzeba mu to oznajmić dodatkową metką pisaną markerem?. Wygląda to naprawdę super! tak dalej :) Promocja goni promocje, ja mam pomysł taki moje drogie szefostwo... Aby nie dokładać nam pracy zróbcie najbardziej prostą przecenę na świecie.... Już wam mówie o co chodzi :) Druga rzecz -90% Brzmi strasznie? wcale nie... I tak przeceniamy towar ponad 50% każdą ze sztuk, przeceny dochodzą do -70%. Stosując promocję -90% na DRUGĄ sztukę, przeceniacie jakby dwie sztuki -45%. Klienci ten sposób promocji obierają jak by dostali za darmo, więc biorą rzeczy na tony, towar sprzedaje się jak świeże bułki a my na salonach, mamy i ładny utarg, wiązaną, a wy ciut więcej kasy na koncie. Pani Agnieszko, wiem, że czyta Pani te wypowiedzi, proszę coś z tym zrobić. Bo naprawdę praca na salonach jest MEGA, MEGA ciężka, odciążcie nas trochę, a odpłacimy się większymi utargami. Niech praca zejdzie na drugi plan, niech klient w Ochniku znowu będzie priorytetem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ochnik S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ochnik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ochnik S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 2 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ochnik S.A.?
Kandydaci do pracy w Ochnik S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.