Nie polecam. Jedna wielka KORPO. Zapieprzasz jak wół a potem i tak tylko dostajesz gołą podstawę. No i dookoła same kable i podp*erdalacze
Kolego w REN jest tak dobrze, że dzisiaj widziałem ich dwa samochody w W-wie z kartkami, iż szukają kierowców kat. C (szukają to chyba tak się mocno rozwijają???) A od poniedziałku pewnie PH będą mieli podobne kartki na plecach.
Jako ph
Pytasz jako kierowca czy przedstawiciel?
jedno wielkie nieporozumienie
fajnie by bylo porozmawiac z normalnymi
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jak z jazdą autem po godzinach mocno kontrolują? Coś poza podstawą idzie tam zarobić? Jak oferta da się z nią powalczyć z konkurencją? Jakie plusy... poza tym że kupił to HORTEX
Więc jak z tymi planami na PH premie dostajecie? Jeżeli jest podstawa plus procent i zadaniówka ile wyciągacie poza podstawą?
bałagan nic więcej szykują się jakieś wielkie zmiany kierownictwo wszystko wie tylko nie powiedzą zwykłym pracownikom bo po co!!!!
Kto mówi ze tu jest korporacja? Bzdura mega! W korporacjach jest kierat ale i są zarobki. W Ren jest tylko kierat.
Kolego (fokus pokus) zgadza się tylko część z twoich wypowiedzi - owszem kasa 10 na czas, ale już premia ok. 20 go prawie na czas i w przypadku kierowców znów mniej kasy, - zakres obowiązków na tym stanowisku to ja go nie znam (czytaj nie mam na papierze)
Wszystko na papierze. Kasa na czas. Jasne zasady, zakres obowiązków. Czas pracy przestrzegany. Dużo pracy, jest ciężko. Kto chce pracować to odnajdzie się w tym młynie.
Jeśli pracowałeś w korporacji to nic tu cię nie zaskoczy. Jeśli się zdecydujesz to życzę powodzenia :-)
Ok. Ja postanowiłem próbować. Jeżeli będzie towar i nikt bez powodu dupy mi się nie będzie truł to będę tu pracował i zarabiał najlepiej jak się da:) Pracowałem w korpo była rzeż więc dam radę a mam nadzieję że HORTEX chce dobrze
A gdzie tu są kłamstwa? Bo nie wiem
Rozumiem twoje obawy. Skoro kierownik proponuje Ci jakieś warunki to w moim rozumieniu bierze za nie odpowiedzialność. Jeśli podpisujesz umowę określasz szczegóły i masz to na papierze. Nic na gębę. I nikt ci nie może niczego zagwarantować bo nikt nie wie co będzie za miesiąc czy za rok. Jest duże parcie na rozwój i inwestycje. To najblizsza przyszłość REN.
To nie są dziwne pytania jakbyś sam miał je zadawać i być w takiej sytuacji. Kierownik powie wszystko żebym przeszedł bo mu zależy na dobrych ludziach żeby oddział odżył po Pyłce bo HORTEX chce wyników. A ja chcę zarabiać i pracować w firmie która takie możliwości daje. Jeżeli masz jakieś informacje które mogą się przydać świeżakowi:) napisz na pewno mi to pomoże w podjęciu decyzji.
Czy zarobisz 3000 po sezonie? - niewiele osób ci odpowie, bo to pierwsze miesiące po nim, a mało osób zostało ze starych pracowników (z różnych względów: wygórowanych wymagań pracodawcy, wszechobecnego nadal bałaganu i "tumiwisizmu")
Dzięki. Pytam bo w każdej firmie inne zasady. REN zaczyna na nowo a Ja mam zamiar wystartować z nim dlatego tak pytam. A mając taką sytuacje jak ja nie mogę za bardzo ryzykować. Zarobię 3000 poza sezonem?
Dziwne pytania. Wysokość opłaty skarbowej zależna jest od pojemności silnika. Wszyscy jeżdżą autami do domów i nikt nie robi z tego problemu. W weekendy tez nie ma problemu. Jedziesz prywatnie tankujesz za swoje i po temacie. Handlowcy zarabiają różnie. Zależnie od obrotów i konkursów. Nikt na forum nie mówi o kasie. Z dwóch powodów. Pierwszy bo takie mamy zasady, drugi bo i tak nikt nie uwierzy.
Jaka to kasa za te auto? I co do znaczy po pracy? Jezeli jadę autem służbowym z pod domu na teren i obi stoi pod domem a nie codziennie odbieram je spod magazynu i od czasu do czasu przejadę nim 5-10km to musze cos płacić? Nie mówię o wycieczkach nad morze:) ile zarabiasz średnio ale szczerze albo ile zarobiłeś najmniej u najwięcej? Idzie popracować dłużej czy bez względu na wszystko i tak się rozglądasz po rynku za czymś innym?
Kasę negocjuje każdy oddzielnie nie umiem ci odpowiedzieć konkretnie. Konkursy są wszystkie i lodowe i mrożonkowe na zasadach przez wszystkich znanych. Auto bez szczególnych obostrzeń, oczywiście opłata do skarbówki za użytkowanie jest potrącona chyba że nie jeździsz poza pracą.
OK ale czy przechodząc z innej firmy zarobie więcej niż 2600-3000 netto które mam. Jest podstawa i premia od obrotu 1% oraz premia zadaniowa do 30% wynagrodzenia tak? Tak mi mówił kierownik oddziału. Do tego dochodzą jakieś tam pieniądze od firm których towar sprzedajemy tak? Co z autem rozliczają jakoś mocno te kilka kilometrów po pracy w ramach rozsądku? Napisz bo nie wiem czy warto rzucać tamtą robotę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w REN?
Zobacz opinie na temat firmy REN tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w REN?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 7 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy REN?
Kandydaci do pracy w REN napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.