brak logo

webIQ

Łódź

Opinie o webIQ

gradik 2015-04-11 18:29:04
w www.webiq.pl mamy wykupiona usluge administracji serwerem dedykowanym. fachowe, szybkie wsparcie. polecam
zadowolony 2015-08-05 10:37:53
Opisałem z jakich usług: serwerów.
krzysztof 2015-08-21 17:39:56
hej, ja pracowałem około 2 lat u nich jako admin/op dobrze wspominam.
Już nie pracuję, bo zaczalem prace w Kanadzie.
klient 2015-10-19 17:22:25
nie polecam
gość 2015-12-14 11:18:24
Beznadzieja, 1.5 miesiąca czekam na wypłacenie pieniędzy i nie da się skontaktować z firmą, bo nie odpisują na maila ani nie odbierają telefonu
klient 2015-12-14 12:41:28
Masakra, totalny brak kontaktu. Przysyłają proformę, wykonuję zapłatę za hosting na następny rok i nie przedłużają ważności konta. Sprawa będzie zgłoszona na policję.
klient 2015-12-15 15:25:30
Ta firma to pomyłka. Nieterminowo, byle jak, "współpraca" to koszmar, mają w nosie klientów i to czy są zadowoleni. Nie polecam zdecydowanie. Arogancja i nierzetelność w czystej postaci
klient 2015-12-15 15:26:13
Ta firma to pomyłka. Nieterminowo, byle jak, "współpraca" to koszmar, mają w nosie klientów i to czy są zadowoleni. Nie polecam zdecydowanie. Arogancja i nierzetelność w czystej postaci
1
krymiarz 2015-12-15 15:38:31
Moja opinia wyrażona jednym słowem - ŻENADA
Anna 2015-12-16 07:55:04
Ja czekam od września......
niezadowolony klient 2015-12-16 17:48:03
Unikanie kontaktu, brak odpowiedzi na pytania, brak realizacji tego co zamówione. Powyżej dużo krytycznych uwag, wszystkie prawdziwe bez wyjątku...
Tej firmy i jej właściciela należy unikać jak ognia. To strata pieniędzy i czasu
steff 2015-12-17 18:33:19
Moja współpraca z tą firmą skończy się w sądzie.
Mam dość szukania właściciela, dobijania się na wszystkie możliwe sposoby.
Nie radzę współpracować, strata nerwów i czasu
Majk 2016-01-08 13:03:27
moja wspoprlaca z ta firma rowniez skonczy sie w sadzie. Od wrzesnia brak pieniedzy i praktycznie brak kontaktu, unikanie nas jako pracownikow, oraz teraz wymyslala wszystko byle nam nie zaplacic. MASAKRA! Nie polecam tej firmy nikomu, a jej szef to totalny ignorant !
Zuzanna 2016-01-14 12:48:00
Pracowałam dla nich już nie jeden raz, zawsze wypłacali, wiem tylko, że nie wypłacali osobom które łamały warunki umowy, np. kontaktowały się z klientem poza agencją, wtedy tak, ale co sie dziwić, skoro jet taki zapis w umowie i ktos nie przestrzegal, ja goraco polecam.
Marek 2016-01-14 12:49:23
Polecam, pełna profeska!
Grzegorz 2016-01-22 18:33:50
Ja pracowałem jakies 3 miesiące temu i mi normalnie wypłacili, wiec ja nie moge powiedziec slowa zlego.
prawdziwy klient 2016-01-29 17:57:57
Mam u nich serwer na którym jest kilka stron moich klientów i np. dziś serwer padł . Od rana dzwonię i nikt nie chce odebrać telefonu - jest piątek nie wiem czy mają wolne , czy serwer będzie działać , czy to awaria , ile czasu to będzie trwało nic nie wiadomo .To napewno nie jest profesjonalne podejście do klienta , równie dobrze mogę iść do wróżki.Dziwne jest też to że komentarze powyżej które tak ich wychwalają np. zrobili mi piękną stronę
tylko skąd można wiedzieć czy to prawda jak nikt tej pięknej strony nie zobaczy bo nie ma do niej linka , ale jest podany link do firmy
klaka 2016-01-29 18:03:01
pochwal się tą piękną stronką a nie reklamuj firmy
prawdziwy klient 2016-01-30 16:05:14
serwer nadal nie działa - kontaktu brak
przy próbie wejścia na ich stronę dostaję komunikat:
Połączenie nie jest bezpieczne
Właściciel witryny www.webiq.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed próbą kradzieży informacji.
klient 2016-01-31 10:49:27
Serwer wisi od 28.01.2016 brak możliwości zalogowania na konto FTP, brak wyświetlania stron z ich hostingu. 28.01 otrzymałem zapewnienie że problem zostanie usunięty 28.01 dziś jest 31.01 żadnego kontaktu, usługa nie działa. Nieprofesjonalne podejście do klienta
klient 2016-01-31 19:12:19
firma webiq.pl niepoważna właściciel nie zdaje sobie sprawy z powagi prowadzonej działalności teraz serwer leży od 28,01,2016 .
Całkowity brak kontaktu , wyjaśnienia czy obiecanki , dziś mamy już 31,02,2016 czyli 4 dni i nadal nic nie wiadomo . Oczywiście już mam nowy serwer tylko chce odzyskać dane ,
NIE POLECAM !!! szkoda czasu , nerwów , jednym słowem TRAGEDIA !!!!
Kolejny niezadowolony klient 2016-02-01 14:41:39
Serwer wciąż nie działa. PIĄTY DZIEŃ! WYŁĄCZYLi bez jakiejkolwiek informacji poprzedzającej!
Jedyna pociecha, że współpracownicy/pracownicy próbują pomóc (szczególnie jeden). Szef wszystko olewa!
klient 2016-02-08 16:59:16
serwer nadal nie działa , nadal brak kontaktu , może jak firma robi takie piekne strony to może zrobi jedną czystą białą kartkę z informacją dla swoich klientów : co się dzieje czego można się spodziewać itp.kiedy będzie można odzyskać dane.
to już 10 dni jak nic nie działa
henryk 2016-02-17 15:47:14
Już sobie poradzili, u mnie działa wszystko
1
malina 2016-02-17 15:48:06
u mnie tez ok
1
moto 2016-02-17 15:51:54
ja mam u nich stronę i wszystko gra, nie wiem o co tu chodzi. polecam
1
martyna 2016-02-17 15:56:31
Cokolwiek tu nie zostało napisane brzmi dla mnie abstrakcyjnie. Już 4 rok z webiq i ani jednego negatywnego przypadku... Jeśli nawet mieli problemy (czego nie zauważyłam) to chyba to się zdarza? Odrobina zrozumienia, ludzie...
1
Dociekliwa 2016-02-18 12:02:11
Przeciez na facebooku wszystko jest. Zadzwonilam i dostalam odpowiedz co sie dziejr. Maili nie wysylali bo tez ich poczta padla. Awaria nie wybiera. Ja tam sie dogadalam
1
eloszka 2016-02-18 12:13:28
Ja jestem zadowolona. Firma miała kłopot, ale widać było że nie leżą do góry brzuchami. Naprawili i spoko. A Pani z infolinii bardzo miła.
1
kama 2016-02-18 12:21:26
O czym mowa? Szef osobiscie naprawia strony. Co Wy za glupoty wypisujecie? Jak jakikolwiek szef olewa klientow to firmy nie utrzyma rok. O ile mi wiadomo dzialaja duzo dluzej.
Pracownik 2016-02-18 12:52:55
Ja pracuję w webIQ od dłuższego czasu, więc dla osób, które szukają informacji na ten temat - bardzo fajna firma. Szef jest miły i otwarty na sugestie. Firma jest w ciągłym rozwoju i wiele się dzieje. Współpracownicy też są w porządku.
szok 2016-02-18 13:02:33
Ludzie.. wiadomo, że jak coś się pitoli to najłatwiej lecieć po usługodawcach. A rekompensata w umowie jest. Sama mam firmę, to wiem jak to działa. Po to są pracownicy, żeby się kontaktowali z klientami. A szef skoro sam naprawiał to chyba oczewiste, że tez mu zależy na klientach. Dla mnie kontakt był 10/10. Dzwoniłam codziennie i codziennie dostawałam update co się w danej chwili dzieje. Każdy mówi, co by można było lepiej, jak to powinno być - takie to polaczkowe. Najlepiej ponarzekać. Prawda jest taka, że niejedna firma by nas pewnie i gorzej potraktowała. Ja tam jestem zadowolona. Teraz wszystko śmiga.
radek 2016-02-18 21:31:37
Co za dyskusje ;) ja tam nie ma u nich hostingu, tylko domene, ale bardzo tanio i jest good
bolo 2016-02-19 10:24:12
jest ok, polecam hosting
małgosia 2016-02-19 10:35:58
ja mam hosting i ceny są dobre
kwiatek 2016-02-19 11:09:06
mam u nich stronę kwiaciarni od jakiegoś czasu
wszystko bez zarzutu
jacek 2016-02-19 12:34:58
u mnie czy u was sa czasem problemy w firmie. zajmuje sie budowlankom i mam u nich strone firmy, do tej pory nie narzekam na ich obsluge
klientka 2016-02-19 15:09:13
faktycznie, była awaria, ale z kontaktem nie było najmniejszego problemu
informatyk 2016-02-22 13:04:07
W sumie to ich klientem nie jestem, ale trafiłem tu w jakiś sposób. Pokażcie mi firmę, która nie miała nigdy awarii serwerów czy czegokolwiek...
zdziwiony 2016-02-24 12:51:04
sypią się dziwne opinie a u mnie wszystko sprawnie i bez zarzutu
szperacz 2016-02-24 18:12:24
Ale się wybielacie dlaczego kilka ostatnich osób ma to samo IP przy dodawaniu komentarzy :D
klient 2016-02-25 21:19:42
Ja nie pracowałem ale mam lub miałem tam strony. Zero kontaktu, nie przedłużają konta pomimo zapłaty za hosting, beznadziejna firma. Niestety straciłem przez tych oszołomów dwa serwisy. Do d....py z takimi partaczami. Ludzie nie kupujcie u nich nic!!! Te pozytywne opinie chyba oni sami piszą. Proszę nie wykasujcie tego komentarza. Niech wszystkich on przestrzega przed tą niby firmą. Nie powinno być na rynku takiej firmy.
1
klient 2016-03-07 12:06:20
potwierdzam powyższy komentarz usługa zapłacona i tyle , mają tyle reklamacji że usunęli numer telefonu ze strony , ten którego i tak nie odbierali.Całkowity brak kontaktu , powinni zwrócić pieniądze ludziom , a nie unikać ich
Agnieszka 2016-03-25 14:43:36
To jest jakiś dramat. Nie odbierają telefonów, traktują klientów jak idiotów.
Myślę, że warto pójść do sądu, bo efekty ich pracy są żadne.
A ja tracę pieniądze i czas. Utrata mojej cierpliwości skończy się pozwem
1
Marek 2016-03-25 14:48:07
ŻENADA - to opis całej współpracy z tą "firmą"
p_oszukana 2016-05-18 01:45:24
Witam,
firma totalnie nie rzetelna, pracują w niej jakieś 2 popierduchy (Lidla, Weronika...). Świadczą również usługi jako agencja kreatywna Po długim umownym okresie rozliczeniowym brak wypłat. Brak kontaktu, brak jakichkolwiek rzetelnej informacji, same kłamstwa. Możliwość dodzwonienia się jest taka jak do teleturnieju w tv. Nie szanują nikogo. Sprawa prawdopodobnie trafi do sądu. Nie znam drugiej takiej firmy. NIE POLECAM i uprzedam na nich. Na początku wszystko ładnie a potem brak kontaktu. UWAŻAĆ na NICH!
1
wkurzony 2016-05-25 15:08:04
a czego wy sie chcecie od pracownikow dowiedziec jak oni sa od wykonania polecen? haha, z wlascicielem szukajcie kontaktu, ktos ma numer do goscia?
oszukana 2016-07-29 14:49:07
Pracowałam w tej "firmie" i własciciel to po prostu partacz i skrajnie niepoważny człowiek (albo świadomy oszust). Brak wypłaty za pracę od sierpnia 2015 (a jest lipiec 2016!). Kłamstwa, obiecanki, zmyłki, a w końcu nie odbieranie telefonu. I nie są to jak widać problemy finansowe czy organizacyjne tylko po prostu cwaniactwo właściciela. Dla mnie na pewno sprawa skończy się w sądzie bo już dłużej nie zamierzam czekać na wypłatę.
1
oszukana 2 2016-08-29 17:00:33
Na wypłatę czekam od grudnia 2015. Złożyłam sprawę w Sądzie Rejonowym Łódź Śródmieście. Polecam .
Czekam na rozprawę. Firmy webIQ zdecydowanie nie polecam, chyba że chcecie pracować społecznie.
monika 2016-10-09 21:27:29
No przecież wiadomo że każdy dba o to, żeby wynagrodzenie było na czas i dobrze że im się to udaje. A socjale?
Zostaw swoją opinię o webIQ - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie webIQ