brak logo

Elektrolino

Opole

Opinie o Elektrolino

chudy 2011-09-18 15:27:41
Witam ,szukam opinii o firmie Elektrolino z Opola,czy te wpisy są może o tej własnie firmie ?Chcę podjąć pracę za granicą,proszę o odp.
wk(usunięte przez administratora).pl
6
wp 2012-02-20 05:11:17
Przedsiębiorcy i niedoszli pracownicy zdala od tej firmy.
4
elektryk 2012-05-16 16:59:45
coś gorąco się robi w okół elektrolino , czy p (usunięte przez administratora)przestał płacić?
a tak na serio, każda firma ma plusy i minusy, jak komuś nie odpowiada firma czy szef to zawsze będzie pisał źle, jak mu odpowiada to będzie pisał dobrze . Z elektrolino sprawa jest prosta wszystkie wpisy są negatywne :-), to pomyśl co to znaczy i sam podejmij decyzję czy chcesz pracować w takiej firmie. Ja pracuję ale tylko jeszcze miesiąc bo mam zobowiązania , ale od czerwca spadam.
Pracowałem w różnych firmach ale takiego syfu jeszcze nie widziałem.
2
piorun 2012-05-28 15:07:17
nie polecam, ale Tobie może będzie odpowiadało .
2
eeeeeeeeellllllleeeeeeee 2012-08-20 22:20:09
co za cisza
1
ok 2013-08-03 14:14:29
pracowalem tam było ok
1
2013-09-15 20:50:52
widocznie byłeś lizusem bo ci co mówią prawdę mają przej...... ,jak raz podpadniesz to lepiej szukaj nowej pracy bo tam wiele już nie zarobisz
2
Keno 2013-09-22 18:49:20
Nie polecam nikomu tej firmy i pisze to na prawde poważnie żeby przestrzec innych przed podjeciem tam pracy. Niska płaca jak na prace za granica do tego płatne mieszkanie a jak chcesz miec za darmo to musisz miec 200h wrecz zmuszanie do pracy ponad 200h a rzeczywistosc jest inna bo tylu godzin nie jest w stanie czlowiek nabic jak pracuje po 9-10h i 100euro obciete za mieszkanie(która firma dzisiaj kasuje za mieszkanie??) do tego koszt paliwa nastepne 100 euro. Jak ktos chce pracowac tam za 1100-1200 euro miesiecznie to prosze ja juz pracowalem w innych firmach i zarabialem po 1700-1800 ale wybór nalezy do was mam nadzieje nie doszlych pracownikow tej firmy.
6
tuti fruti 2014-05-16 01:08:09
potwierdzam kolege keno, ludzie uciekajcie. jak dostaniecie auto firmowe to z biura latareczką sprawdzają czy jest czysto do tego najważniejsze czego nikt nie mówi podczas podpisywania umowy JEST TO ROBOTA NA AKORD!!!!! tu w biurze ładnie słodko mówią jak to dobrze jest i wogóle a prawda jest inna. kolejna sprawa SKŁADKI: SĄ ODPROWADZANE GROSZE CZYLI PO 5 - 10 ZŁ NA MIESIĄC SYSTEM TEGO NIE WYKRYWA I JEST OK, JEDYNIE MOZNA W SĄDZIE WYGRAĆ. I WYPŁATA NIE JEST ZAWSZE W TERMINIE....
3
stef 2014-09-20 22:25:54
Oni maja tez ciezarowki nawet fajne te robury bylem zainteresowany . Tylko czemu kierowcy z tamtad uciekaja ktos wie ?
2
kongo 2014-10-12 15:09:11
Jesli nie chcesz popelnic kolejnego bledu w swoim zyciu to daj sobie spokuj z ta firma. Tylko tyle ci powiem a zrobisz jak zechcesz . Nie patrz na auta bo z tego kasy nie ma .
2
nowy 2014-10-22 15:14:03
Kongo, a co masz dokladnie na mysli? Szukam pracy jako kierowca i chcialem zlozyc u nich cv.
były kierowca 2014-11-03 18:36:23
Dowiedziałem się dziś o różnych wpisach o Lino. Pracowałem tu jako kierowca pół roku. Nie wypowiadam się za elektryków - nie moja działka ... to prawda,że 2 razy kasa była z małym poślizgiem ale! auta nowe,ful wypas szef ugodowy, spedytorzy kompetentni i dyspozycyjni 24 h kasa za taką robote nawet do przyjęcia. Nie ma jakiś durnych obciążeń za paliwo czy zapisów na wypłatę jak w innych firmach jeśli jesteś uczciwy i chcesz pracować to nie słuchajcie mącicieli , pofatyguj się osobiście a na pewno się dogadasz i przekonasz się ,że jest inaczej jak mówią i piszą. Mi pasowało , odszedłem z powodów osobistych . Polecam a znam wiele firm i długo już kierownice trzymam. Pozdrawiam .
1
mo 2014-11-19 13:14:51
Były , ależeś teraz polizał. Głupi by odszedł skoro tak dobrze. W Opolu to sami oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] czemu nie powiedziałeś o umowie odpowiedzialności i że bulisz jakby co. nie słuchajcie tego.
3
tyta 2015-02-26 22:34:57
Jak się robi jako elektryk w tej firmie bo chce tam zlozyc papiery w tej firmie jest olej jak tam mieszkanie warunki jakie SĄ tam na mieszkaniu ile jest ludzi na pokoju
1
kogucik 2015-09-21 12:16:37
Trzymajcie się z daleka od tej firmy-sami oszuści nawet wypłaty nie ma na czas,zapewne dobry procent rośnie na koncie szanownego prezesa-pracownik jest zerem tylko lizusy mają dobrze
1
były 2015-09-21 12:21:49
co racja to racja,nie liczą się z ludzmi,fachowców którzy się znają na robocie nie doceniają,a co do kasy to powinni to załatwić inaczej a nie żebrać o własne pieniążki
1
Edi1 2016-01-10 18:01:01
Wstyd mi że kiedyś pracowałem w tej firmie. Szef tej firmy nie ma najmniejszego wstydu. Masz możliwość to szybko uciekaj.
3
zbychu 2016-05-13 10:32:11
Czytając to forum, to mam wrażenie jakbyśmy żyli w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Ludzie mamy XXI wiek! Nikt nikogo nie zmusza do pracy. Skoro wam ta firma tak bardzo nie odpowiada, to nasuwa się pytanie: co w niej jeszcze robicie?? Dziwią mnie osoby, które poza siedzibą, na parkingach opowiadają, jaka tam jest CH... a cały czas pracują, przychodząc do biura z szerokim uśmiechem i wszystko jest w najlepszym porządku. Ludzie! Słuchając tych bzdur, proszę się zastanowić, dlaczego ktoś obrabia swoją firmę, a dalej w niej pracuje! Są jedynie dwa wyjścia: albo ci "niby" niezadowoleni pracownicy nie mają rozumu pracując w firmię, w której jest "niby" tak do du.. albo po prostu kłamią. Ja pracowałem kilka dobrych lat w tej firmie i było ok. Niestety z sytuacja życiowa zmusiła mnie do odejścia. Wiadomo, że są rzeczy, które mogły być lepiej ale bez przesady! Jak w każdej firmie! Tym niezadowolonym radzę zmienić pracę, a wtedy oczy wam się otworzą.
3
buba 2016-09-14 09:42:31
Niestety miałam okazję współpracować z tą firmą. Właściciel płaci do pewnego momentu, potem przestaje. Na pieniądze czekam już pól roku,pomimo wezwań do zaplaty słyszę tylko obietnice jutro,za dwa dni, itd....sprawę oddaję do sądu...
1
Studnia 2016-09-18 21:11:28
A masz jakiekolwiek dowody czy jesteś w stanie powiedzieć coś konkretnego? Bo to może być bardzo ciekawa historia, ogólnie chciałem się tutaj zatrudnić prawdę mówiąc
Zostaw swoją opinię o Elektrolino - Opole
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Elektrolino