brak logo

WARBO SP.Z.O.O

Bogdanka

Opinie o WARBO SP.Z.O.O

bizon z 56 2014-02-14 21:24:40
a ja tam mogl bym tam robic wrzystko wrzystkim ale jak na umowe o prace to czemu nie w koncu to jest luksus na dzisiejsze warunki a nie na smieciowki(usunięte przez administratora)
nowy 2014-03-03 18:54:59
Trzy zmiany. Na start 2000 brutto. Oceńcie sami. Ogólnie lubelski standard a szczególnie okolic dawnego FSC....
2
maliiinka 2014-03-20 14:51:02
czy orientuje się ktoś może o spółce mr Bogdanka? jakie są zarobki w biurze czy w ogole warto się tam wybierać
onn 2014-03-31 09:09:19
Ma ktoś nr.telefonu do rg
kiedy będą przyjęcia ?
1
górnik 2014-04-03 12:26:17
spróbujcie popytać na forum na stronie www.leczna24.pl Wiem,że tam też dyskusje na tematy okołobogdankowe.
pytalski 2014-09-07 21:06:13
czy to prawda,ze na start daja 1200 złotych?
kamil 2014-09-08 21:13:04
przyjecia dopiero co byly do rg i pewnie predko nie beda. trzeba czekac z 2 miesiace. a to prawda ze daja na poczatek 1200 na okres 3 miesiecy.
jacek 2014-09-17 20:57:08
co prawie kwartal sa przyjecia po ok 30 osob z tego po 3 miesiacach zostaje moze z 10 osob ktore nie maja wyjscia, na okresie probnym nawet mozesz zarobic 1800-2000zl ze zmianami na dole, chyba ze masz chody i bedziesz mial 100% premi a nie 50-60%, hhheeeeeeeeeee zobaczysz jak zjedziesz na dol
jak chcecie 2014-12-10 20:43:10
Potwierdzone jestem ochotnikiem z naboru listopadowego do mr bogdanka za 11 dni pracy pod ziemią otrzymałem 650 zl netto - ja dziekuje ide gdzie indziej. Pozdrawiam
1
rhinbac 2014-12-21 14:16:46
Panowie teraz sa dwie spólki mr i rg bogdanka ?? Czy to jest to samo ?
nick 2014-12-22 19:22:06
nie jest to to samo,
dwie spółki, dwaj różni prezesi
jaro 2014-12-26 14:13:05
możesz coś powiedzieć o mr bogdanka
jak chcecie 2014-12-26 14:23:40
Praca jak praca, powiem tak wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
1
jaro 2014-12-26 16:55:23
są jakieś przyjęcia mr bogdanka
2
jak chcecie 2015-01-02 02:01:43
Teraz chyba juz nie skończyły się podobno
jaroj 2015-01-02 20:39:42
a wiesz kogo dokładnie potrzebują
jak chcecie 2015-01-03 00:20:35
Nierozumiem pytania?
jaroj 2015-01-03 17:58:19
chodzi mi o to czy potrzebują ślusarzów , mechaników, spawaczy,
jak chcecie 2015-01-04 00:42:18
no napisałem że teraz chyba już NIE potrzebują, w piątek 02 stycznia umowe podpisało 30 chłopa na ślusarzy, podobno wiekszosc poszla na stefanow i nadrybie
jaro 2015-01-04 16:08:06
ok dzięki , a w kobudzie są jakieś przyjęcia
anonin 2015-01-20 17:21:37
Co do MR Bogdanka to powiem jedno na okresie próbnym za 20 dniówek zjazdowych dostałem 1200.90 zł dziadostwo a co do wyposażenia jeszcze gorzej
1
jak chcecie 2015-01-23 03:33:40
No dokładnie porażka totalna - juz chlopaki w RGB lepiej zarabiaja na okresie probnym pobrali po 1600 zl
LELUMA 2015-01-29 18:13:15
Ludzie, jakie wy macie wykształcenie i kwalifikacje, że e jak RGB? Szkoda ryzykować zdrowie i życie za marne grosze. Przejść z RGB do LW praktycznie nie ma. Zresztą warunki pracy w LW też będą się pogarszać. Szukajcie normalnej roboty.
1
jak chcecie 2015-01-30 08:23:06
Tak właśnie robie, ale tak jak na kopalni wiekszość pracujących pod lw to pociotki i znajomi tak samo jest w innych firmach przyjmuje sie nie tych ktorzy maja kompetencje tylko znajomków. POLSKA
1
jak chcecie 2015-02-26 19:14:36
Premie zależą od Humoru pana prezesa kasprzaka, pytania na poziomie gdzie Pan pracował i na początek nie licz na więcej niż 1200 na ręke za miesiac. Nie polecam Sam się bardzo szeroko rozglądam za robotą ale kopalnie trzeba zacząć omijać łukiem.
Michał 2015-03-03 09:47:15
Witam za miesiąc styczeń w MR zarobiłem 1170 zł to jakaś kpina. Trzeba uciekać od tych pał złodziejskich .
jak chcecie 2015-03-03 19:32:29
to ja lepiej 1240 zl - zrobiłem opłaty za tą kwote
miszel 2015-03-10 22:17:36
kurna śmiech na sali, 1200 co miesiąc za 20 dniówek na dole, MR tak płaci. Omijajcie to z daleka, zarobki w kopalni sie skończyły a bedzie jeszcze gorzej! Za granice .!
jak chcecie 2015-03-12 14:16:15
Na powierzchni chłopy robią za 1600 -1700 zl, pod ziemią ślusarze w MR przez okres próbny czyli 3 miechy dostają 1200 zl za miesiąc, później zarobki są na poziomie tak jak na powierzchni - jedyny plus no to tylko wiadomo Flapsy i tyle - tak dzisiaj wygląda praca w spółkach
kelwinik 2015-03-15 21:08:41
pracuję już kilka miesięcy w MR Bogdanka i najniższą pensję dostałem na umowie próbnej a było to ok. 1700zł, ostatnie miesiące to pobory w okolicy 1800-2000zł, być może teraz nowym płacą tylko 1200zł, ale przecież w pierwszych miesiącach pracy nikt nie zapłacił więcej niż 1300-1400zł, sam w pierwszym miesiącu dostałem za 13 dniówek pod ziemią 850zł, chłopaki sporo robią oceny które wam wystawiają kierownicy i sztygarzy oddziałów gdzie robicie,
na podsumowanie powiem tak że mimo że zarabiam średnio 2000zł miesięcznie to uważam że to wstyd się do tego przyznawać, 200zł powinno być za same zjazdy a oprucz tego jeszcze wynagrodzenie za pracę tak do kwoty 3000zł całość, powinny być również takie same przywileje jakie mają pracownicy LW 9przecież jesteśmy ich firmą)
kelwinik 2015-03-15 21:16:17
powiem tak, teraz gdy nie pracuję w święta gdyż kierownicy nie chcą obkładać ludzi z MR, bo nie ma pracy, pracują tylko ludzie z LW w święta i to jest słabe obłożenie to aż się nie chce pracować gdyż ta Praca w święta w Korporacji trzymała tych pracowników a teraz gdzy nie potrzebują to pracownicy ze spółek będą się po woli wykruszać bo przecież za 1700zł można w biedronce na kasie pracować bez narażenia życia, sam o tym myślę ale jeszcze czekam do końca roku, może się coś zmieni
kelwinik 2015-03-15 21:24:50
jeszcze jedno, KWK LW w ostatnim czasie uruchomiła nową ścianę w nadrybiu, skończyła się ściana G1 w stefanowie ale już zbroją następną, G4 ciągle wydobywa, w bogdance również zbroją ścianę, i uważam że jeśli kopalnia nie znajdzie odbiorców na węgiel to będzie zwalniać pracowników gdyż kompleksy ścianowe wydobywają takie ilości węgla że z zapotrzebowania wyjdzie że będą pracować każda co drugi dzień, a jeśli jeszcze zima będzie łagodna to co trzeci dzień
jak chcecie 2015-03-16 00:34:15
Panowie z MR i nie tylko (RGB,Linter,Kobud,PRS (iPKS) jeśli tak kopalni zależy na nas spółkowiczach to walczmy o swoje też możemy zrobić strajk bez udziału ludzi z LW
1
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 2015-04-16 22:03:10
Na chlopakow z Lw raczej bym nie liczyl bo w wiekszosci z nich to niestety ale gbory choc nie wszyscy,chlopakow bez plecakow ze spolek maja za ludzi 2 kategori-wiem co mowie bo robilem w tym SYFIE pare lat.Ale w kacu dalem sobie spokuj z tym gownem jakis czas temu i nigdy wiecej napewno tam nie wroce do tego syfu i patologii platniczej.CHLOPAKI- PO ZA KOPALNIA TEZ DA SIE ZAROBIC TYLKO TRZEBA TROCHE POKOMBINOWAC.ZDROWIE MA SIE TYLKO JEDNO.POZDRO DLA DOBRYCH CHLOPAKOW ZE SPOLEK W TEJ NIEROWNEJ WALCE
hotdog 2015-05-13 13:44:12
Jak placa spawaczowi w mr na powierzchni? Mam papiery 311, 135, 111 uprawnienia udt na zurawie i suwnice. Zaprosili mnie na rozmowe
2
hotdog 2015-05-19 12:32:52
spawacz: z wczesniej wymienionymi uprawnieniami 11,25 brutto, potem 13,25 brutto...bez komentarza
ktoś 2015-07-09 12:45:03
od kiedy brutto to kwota na rękę?moim skromnym zdaniem to netto oznacza kwotę na rekę
nowy 2015-07-09 13:57:38
Oczywiście, że netto to jest na rękę. Czyli od brutto trzeba sobie odjąć ok 30%, czyli z 13,50 brutto wychodzi 9,45 netto. Masakra za taką pracę.
jak chcecie 2015-09-22 03:18:53
Sandro - cos mi tu smierdzi reklama!!!
Tak na powaznie w tej chwili zarobki sa na poziomie 2000 -2200 za miesiac, generalnie jestes traktowany tak jaka sobie opinie wyrobisz, napewno trzeba uwazac bo to nie sklep spożywczy tylko kopalnia (oczy dookoła głowy). Jeżeli komus pasuje ten klimat to jego osobista sprawa i moze sie zatrudnic - Chlopaki z LW robią praktycznie tą samą robotę co my z MR, roznica polega jak sie pewnie domyslacie na wynagrodzeniu - oni za 4000 -4500 za miesiac a my za połowę tego.
Pozdrawiam
kelwinik 2015-10-22 03:10:00
To dziwne że nie widzisz żadnych ofert pracy bo od kilku miesięcy w MR są przyjęcia na ślusarzy pod ziemią i na powierzchni, spawaczy a ostatnio kilka dni temu widziałem ofertę na operator obrabiarki CNC - weidź na stronę
jak chcecie 2015-10-30 17:45:26
@mika - polecam pojechać do ściany za te piniądze do obsługi. Oczywiscie dla ciebie 2200 to sa godne zarobki... Tak powiedzmy sobie szczerze na Polskie warunki tak - ale kto pracował za granicą i wie co to znaczy godna zapłata za godną prace nie powie że to są dobre zarobki. Dobre na nasze województwo. pozdr
1
jak chcecie 2015-12-19 14:06:41
na start to dostaniesz 1200 zl !!!
obserwator 2015-12-20 11:08:15
Byłem,widziałem,doświadczyłem i odpuściłem sobie kopalnie.2 tyś zarabiać to jest dobre dla kawalerów albo jak się planuje całe życie u rodziców siedzieć za ścinaną.Tak szczerze w Biedronce na kasie zarabiają 1800pln. Dziwie się trochę młodym ludziom co tak zapatrzeni są w kopalnie i nie wyobrażają sobie funkcjonowania w społeczeństwie bez pracy w kopalni.Takie mam wrażenie jak za 2 tyś. tak się tam pchacie.Powodzenia
Bolek 2016-01-31 19:07:26
Panowie jakie teraz zarobki w RGB? Opłaca się papiery złożyć ? Pozdro
PaweL 2016-02-02 17:14:47
Nie oplaca, bo poniżej 2000 netto. Ogólnie dziadostwo i harówa.
były pracownik Warbo 2016-02-08 14:46:22
Witam, spółki to zwykły wyzysk, 2 lata przepracowałem w warbo i ciesze sie ze juz tam nie pracuje. Za 1800 zł na reke za prace w scianie to mozna inna prace znalesc w lubelskim bez problemu. Pozdrawiam myslących.
tusk 2016-02-14 22:19:02
Witam koledzy, mam pytanie odnośnie rekrutacji do mr bogdanka. Byłem w styczniu na rozmowie na ślusarza pod ziemią , wysłali mnie na badania które przeszedłem i powiedzieli ze zacznę prace od lutego. Po 2 dniach nagle zadzwonili i powiedzieli ze przesuną moje podjęcie pracy na połowe lutego i będą dzwonic jak coś. I od tamtego czasu zero odzewu, czyżby juz nie potrzeba ludzi pod ziemię ? Bo na powierzchnię cały czas jest rekrutacja
KAmil 2016-02-16 15:18:55
Zniszczycie sobie zdrowie pracując za grosze. Miejcie swoją godność 1800 zarobisz na innej robocie nie w takich warunakach i w takiej atmoswerze. Mają człowieka za śmiecia nic więcej. Banda cwaniaków, dorabiają się na garbie młodych ludzi ,którzy nie mają wyboru w życiu.
kelwinik 2016-02-23 10:05:19
Odnośnie rekrutacji, ja uważam że te osoby które zatrudnili i każą im czekać to dostaną pracę, tylko że na razie czekają aż osoby które idą pod LW odejdą i na ich miejsce wskoczą nowi.
Tak, tak proszę państwa z MR w ostatnich dniach pod LW przeszło trochę osób(nie wiem dokładnie ile). Jednak uważam że to znów ustawione posady. Wiele osób z doświadczeniem które składały podania zostały odrzucone a przyjeli młodziaków bez doświadczenia, cóż pewnie jednym z kryteriów zatrudnienia był bardzo młody wiek???!!??
Odnośnie zarobków nie wiem ile płacą na start ale po kilku letnim stażu i ci co pracują 1-1,5 roku dostają podobne wynagrodzenie, bez względu na opinię jaką kierownik oddziału wystawi. (jakieś 2200zł-2500zł)- bez różnicy za dodatek nocny czy apteczkę
Juras 2016-06-26 11:55:14
Chłopy kiedy przyjęcia pod kopalnie ?
5
Zostaw swoją opinię o WARBO SP.Z.O.O - Bogdanka
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WARBO SP.Z.O.O