logo Drukarnia Interak Sp. z o.o.

Drukarnia Interak Sp. z o.o.

Czarnków

Opinie o Drukarnia Interak Sp. z o.o.

było 2015-01-11 20:44
na zlecenie biora wszystkich :) dzisiaj dzwonisz jutro idziesz do pracy :) na umowe o prace musisz troche poczekac, o podwyzce mozesz tylko pomarzyc :( ale interak daje mozliwosc rozwoju, przedstawiciele HR w innych drukarniach widzac w interak na liscie zakladow w ktorych pracowales patrza na Cb jako na specjaliste i raczej nie bedziesz mial problemow z zatrudnieniem.
Drukarnia Interak Sp. z o.o. 2015-02-02 08:45 [pracodawca]
Oczywiście, że przeprowadzamy rozmowy rekrutacyjne :) Nawet najkrótsza rozmowa z potencjalnym pracownikiem może dużo o nim powiedzieć. Dlatego też rozmowy kwalifikacyjne w każdej rekrutacji są w naszej firmie standardem. Pracowników tymczasowych rekrutują dla nas Agencje Pracy Tymczasowej i to w zakresie koordynatora APT leży przeprowadzenie takiej rozmowy. W przypadku, kiedy szukamy pracowników na stałe, z kandydatami spotyka się przedstawiciel działu HR oraz kierownik działu, który zgłosił wakat. Rozmowa dotyczy różnych aspektów - staramy się poznać osobowość kandydata i dowiedzieć się jak najwięcej o jego doświadczeniu, umiejętnościach i kwalifikacjach.
1
Jan 2015-02-08 11:24
zgadzam się z powyższym wpisem....gdzie się widzisz za kilka lat???? oczywiście w MYinteraku ...ha ha ha innej odpowiedzi nie ma!!!!
Ala 2015-02-10 09:31
zgadzam się z wypowiedzią "byłego pracownika" oraz "jacka" interak to najgorsza firma!!!! dodam jeszcze kierownicy....jacy kierownicy, siedzą za szybą i obgadują jeden drugiego, nigdy nic nie wiedzą, żadnego z nich pożytku nie ma!a ludzie tyrają na nich i jeszcze im dziękować muszą że pracują. BHP to nie w tej firmie, zresztą czepiają się pracowników na produkcji a same panie biurowe w szpilkach po hali chodzą....żenada....
3
były pracownik 2015-02-11 18:23
ja również zgadzam się z wypowiedziami powyżej! tam można się nabawić tylko nerwicy!!!!! kierownicy .....pożal się Boże....no poza jednym...wiadomo o kogo chodzi, jako jedyny ogarnia wszystko. Również "kierowniczki" INTRO tragedia, tylko siedzą i obgadują całą resztę, radzę się przypatrzeć "Kierownictwu" ale temu z góry, szczegolnie na nocnych zmianach....
2
sanjej 2015-02-12 22:04
A ja się z wcale nie zgadzam. Pracowałem tam kilka miesięcy temu i chętnie bym tam wrócił ale wprowadziłem się z Czarnkowa i nie dam rady. Jak ktoś chce narzekać to zawsze coś znajdzie. Ja teraz widzę na plus ze w Interaku zawsze płacili za nadgodziny, z urlopami tez szlo sie dogadać, czysto było na hali i autobusem zakładowym można było dojechać. Latem mieliśmy imprezę firmowa a na świeta bylo spotkanie przy stole z kolacja i paczki. I uważam, że się dużo dla pracowników działo ale ktoś nie chce skorzystać to zawsze będzie narzekać. Za to teraz to pracuje w firmie miód poprostu, o bhp to tu nikt nie słyszał a pracownicy to traktowani sa jak bydlo. Pozdro dla SF z falcu.
Drukarnia Interak Sp. z o.o. 2015-02-13 09:01 [pracodawca]
Ala, widać dawno u nas nie byłaś. Teraz braku standardów BHP to już na pewno nie można nam zarzucić ;)
Ala 2015-02-13 15:55
Tak oczywiście. ...ha ha ha .....żenada. bhp na zmianie pierwszej...bo może być inspekcja....pozostsle zmiany porażka
anonim 2015-02-25 20:16
Za 960zł to sobie szukajcie na łące jeleni
1
Anonim 2015-02-25 20:27
Ala pracowalas tam odp
piotr 2015-02-25 20:45
Ja byłem dziś na bhp bo byłem, ale po bhp jak spytałem o stawkę to się załamałem 6 zł na godzinę na rękę to ile brutto chyba ze 8 zł. No szok wyzysk przez pośrednika nie samowity i jaka opinia dla drukarni i oni się godzą na to.
Anonim 2015-02-25 21:12
Panie piotrze popracuje pan dłużej to się zmieni stawka zapraszamy jutro na próbe.
Anonim 2015-02-25 21:21
Witam byłem dzisiaj na szkoleniu i rozmowie i od razu powiem na szkoleniu powinni mówic o zarobkach a nie po szkoleniu i co tu się dziwić ze ludzi tam brakuje jak płacą tak mają
Drukarnia Interak Sp. z o.o. 2015-02-26 08:56 [pracodawca]
Anonim, szkolenie dotyczyło regulaminu pracy i BHP i było prowadzone przez przedstawicieli Drukarni. Ty natomiast masz być zatrudniony przez APT. Dlatego na szkoleniu nie było mowy o wynagrodzeniu.
Anonim 2015-02-26 09:49
Co wy głupich szukacie za 960zł do pracy to jest smiechu warte.
Ala 2015-03-09 07:01
oczywiście, że pracowałam. wiem co widziałam na własne oczy!!!
Jacek 2015-03-09 07:05
Panie Piotrze popracuje Pan dłużej jakieś kilka lat na umowę zlecenie to może się pan podwyżki doczeka .....w innej firmie oczywiście...ha ha ha
1
Marcin 2015-03-11 07:42
Hahahaha niezła parodia 6zl/h
anonim 2015-03-11 10:01
Ala daj namiary to się spotkamy przy kawie i opowiesz mi o tym zakładzie pracy.Pozdrawiam Andrzej
kasia 2015-04-04 11:14
ta firma zabija kreatywność i chęć do działania...
2
Marek 2015-05-10 15:26
zgadzam się z opinią powyżej!!!!!!!!
Ania 2015-06-03 17:38
Witam. Pracowałam w Interaku ok 2 lat jakiś czas temu - niestety wtedy był jeszcze akord pomieszany z godzinówka. Także zarobki od 700 zł miesięcznie za ok 200 h pracy (i więcej) do ok 1500 zł. Płaca na akordzie zależała w 99% od widzimisię brygadzistki - bo jedni dostawali akord gdzie nie nawet najlepsza pracownica nie była w stanie wyciagnać ponad 2 zł/h a koleżanki pani brygadzistki w tym samym czasie dostawały najlepsze prace. To mnie głównie zniechęciło. Jak ja tam pracowałam to było strasznie niesprawiedliwe ze strony zwłaszcza jednej pani brygadzistki. Do tego zamiast dać ci spokojnie wyrobić norme to ganiali cie jak psa "przynieś, wynieś, pozamiataj" a potem kazali wpisać tyle ile zrobiłaś - bez uwzględnienia kilku godzin spędzonych na podstawianiu palet pod nosy koleżanek pani brygadzistki. Bywało, ze człowiek zarobił 10 zł po 12 h pracy a wybiegał tam mase niepotrzebnych km. Jesli to podejście się zmieniło to super, jeśli nie to nadal jest tam syf i kumoterstwo nieuczciwie rozdzielajace prace pomiędzy "swoich" i "obcych". Paradoksalnie sama praca mi się podobała, niestety praca kompletnie nie zapłacona w stosunku do poświęconych godzin na nia.Aha - na zleceniu nie płaci się nadgodzin.
1
Ala 2015-06-16 15:30
samo sedno!!!!!!!!!!nic się nie zmieniło poza tym, że nie ma akordu:)
2
Zaciekawiony 2015-06-16 18:49
Podobno będzie teraz drukarnią online. Ciekawe czy szukają osób doświadczonych w tym temacie.
Anonim 2015-11-18 12:26
Witam wszystkich,

Zauwazylem ze wszyscy ogolnikowo pisza o firmie Interak wiec jak sie postaram omowic nieco dokladnie moje przezycie w owej firmie.

Ostateczna decyzje pozostawie wam.

Pracowalem w Interaku 13 lat temu na starym miejscu naprzeciwko starego cmentarza (wiem, wiem to bylo dawno) Jako ze chcialem zostac w poligrafii majac ambicje zaczalem studiowac DTP a w miedzyczasie (praca ,,po znajomosci'' - tutaj haczyk ktory omowie pozniej)pracujac w Interaku zeby zdobyc odpowiednie kwalifikacje wiedze itd. Jako ze czlowiek mlody mysli sobie kazda praca jest dobra wiec zgodzilem sie na umowe smieciowa 12-16 godzin 5 dni w tygodniu (weekend wolne bo studia byly na weekendzie). Praca zaczela sie od skladania ulotek, wklejania roznych CD itd. Biedne kobiety ktore mialy rodziny widac ze scigaly sie miedzy soba aby pokazac ktora lepsza oczywiscie zagadujac jedna druga zeby tak wolniej robila. Oczywiscie wchodzenie w kuperek brygadzistkom to codziennosc. Byl wtedy taki jeden Hitler szef chyba Kita albo Kicza sie nazywal, do dzisiaj nie spotkalem tak okropnej osobistosci (on m.in. byl przyczyna mojego wyjazdu zagranice, ale przyszla kryska na matyska I zostal zwolniony bo wystawial lewe faktury a potem chyba handlowal papierem toaletowym.
Wracajac do firmy, po kilku miesiacach rzucili mnie na maszyny (ciagle byla to robota przez telefon) najpierw bindowanie, skladanie a na koniec Speedmastery, no i tam widzialem rywalizacje miedzy chlopami, jedni mlodzi-cwaniaki co o byle co chcieli w morde dac I nic podzielic sie wiedza no bo przeciez ktos moze ich zastapic, a to strasi ktorzy dzielili sie wiedza przez zeby ale z mlodym ,,po co gadac przeciez o nic nie wie''. Nocki byly zbawieniem bo nie bylo tego sztucznie usmiechajacego sie szefostwa, kobiet na wykonczeniowce ktore non stop obgaduja. Ludzi ze sprzedazy ktorzy totalnie mieli wywalone na to co sie dzieje na dole na produkcji.
Temperatura - bylo goroca I do dzisiaj sie dziwie jak to mozliwe ze papier wytrzymywalem takie temp podczas gdy musi miec doplyw do odpowiedniej wilgotnosci, po prostu konkretna klima wymagana!
Wynagrodzenie - wtedy zarabialem 250-400zl widac ze malo co sie zmienilo, a rachunki I zycie poszlo w gore, nigdy nie zapomne jak sie szlo po wyplate na Parkowe/Zacisze (juz dokladnie nie pamietam) po to by uslyszec od ksiegowego ,,o dzisiaj troche wiecej pan zarobil (wyplata 250 a dotalem wtedy 260zl) moze pan sobie kupic nowe buty!'' facet zyl i moze zyje ciagle na innej planecie, zero rozumu.
Godziny pracy - jesli jestes mlody, nie masz rodziny I chcesz gdzies zaczac to sprobuj Interak tylko na chwile, psychicznie wzmocnisz sie na wieksze chamstwo w innych firmach w kraju I na swiecie. Jest takie przyslowie ,,shit in, shit out'' jesli malo placa to malo rob.
12-16 godzin robi swoje, na dluzsza mete to brakuje ci prywatnego zycia I chwytasz szybko dola.

Na podsumowanie, wchodzac do biura o 7:00 rano po nocce i oswiadczajac brygadzistce ze sie zwalniasz a potem wyjezdzasz z kraju gdzie po tych 13 latach jestem na stanowisku menadzerskim w globalnej firmie mysle ze warto bylo.

Good luck!
8
Ala 2016-03-14 18:46
samo sedno ANONIM....tylko tyle mogę dodać, że nic się przez te lata nie zmieniło....!!!!!
2
Jagoda 2016-05-23 20:58
Pracują po 12 godz. od 7.00 do 19.00 lub od 19.00 do 7.00 i tak przez dwa lub trzy dni a potem kolejne 2 lub 3 dni jest wolne. W sumie 15 dni pracy i 15 dni odpoczynku. Nadgodziny się czasem zdarzają i pewnie, że nie są obowiązkowe.
Jagoda 2016-06-23 09:16
wszyscy na umowę o pracę, bo zlecenia idą tylko przez Agencje pracy In temporis. A studenci to nie wiem, raczej przez Agencję, bo nie zawsze by im pasowało żeby przyjść. Mój mąż mówił, że w Interaku kierownicy pytali się pracowników jak chcą pracować, czy na 12 godz czy po 8 godz. i pracownicy sami zdecydowali, że chcą pracować po 12 godzin i dlatego tak zostało wprowadzone.
Jagoda 2016-06-23 09:17
wszyscy na umowę o pracę, bo zlecenia idą tylko przez Agencje pracy In temporis. A studenci to nie wiem, raczej przez Agencję, bo nie zawsze by im pasowało żeby przyjść. Mój mąż mówił, że w Interaku kierownicy pytali się pracowników jak chcą pracować, czy na 12 godz czy po 8 godz. i pracownicy sami zdecydowali, że chcą pracować po 12 godzin i dlatego tak zostało wprowadzone.
Rafal 2016-07-12 11:01
Szymon, nie ma problem mam na imie Rafal Kolacki, nawet przez mysl mi nie przeszlo aby tak dobre klamstwo wymyslec. Jestem na Linked in jakby co. Prosze bez takich komentarzy prowokacyjnych
1
wiemzdoświadczenia 2016-09-12 20:34
fatalny pracodawca. ogromna rotacja wśród pracowników. konflikty wewnątrz firmy utrudniające pracę. no i Prezes, który powinien pójść na emeryturę albo pojechać na dłuższe wakacje, bo chyba już on sam ani nikt obok niego nie wie i nie rozumie, co ten człowiek robi. A niestety jego działania i decyzje odbijają się na jakości i stabilności pracy pracowników każdego szczebla. Choć wiem, że o pracę nie jest łatwo, to nie polecam tego miejsca, bo jest to raczej praca na "przemęczenie się" póki nie znajdzie się czegoś sensownego, a nie praca dająca możliwość rozwoju i zadowolenia.
pinakolada 2016-09-13 10:29
skoro już przyjacielu tak straszysz rotacją to napisz con ją powoduje
Maja 2017-03-24 11:38
Interak Sp. z o.o. organizuje imprezy integracyjne dla pracowników?
Jak wygląda komunikacja wewnętrzna w Interaku?
Czy praca zdalna jest praktykowana w Państwa firmie- jeśli tak to czy obejmuje jakąś specjalną grupę pracowników?
Na te i więcej pytań odpowiedzi udzieliła nam przedstawicielka firmy. Zachęcam do zapoznania się z jego treścią: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,169126,wywiad-monika-tymek
1
pracownik 2017-05-23 10:28
Ten wywiad ma chyba z 2 lata bo niektóre rzeczy się zmieniły
pracownik 2017-05-23 10:28
Ten wywiad ma chyba z 2 lata bo niektóre rzeczy się zmieniły
Maja 2017-05-23 10:44
@pracownik chętnie dowiemy się jakie zmiany zaszły w tym czasie w firmie. Czy są to zmiany istotne dla osób, które rozważają pracę w Drukarni Interak?
pracownik 2017-05-24 07:57
Przez (......) lata pracowałem przez ATP na różnych działach, i jak pracowałem na falcerkach to gdy na magazynie wózkowi nie mieli miejsca, bo towar robiony w połowie miesiąca jedzie na początku kolejnego i było widać mocno zakuszone palety które według kart na paletach stoją sporo dni , ciekawe kto tak wspaniale tak planuje produkcje, rozumiem jak coś będzie nie tak ale od tego nie jest DKJ który powinien wyłapać jak najszybciej? A niedawno widziałem że już im zaczyna brakować miejsca to nie lepiej wysłać ten towar który ma w zleceniu dużo palet lub będzie długo stał na magazyn zewnętrzny, bo chyba był kiedyś tak jakiś towar wysyłany nie wiem, wózkowego by trzeba się spytać, ale pracownika biurowego, który rzadko zagląda na produkcje chyba że na palarnie.
Najgorzej jest gdy trzeba coś znaleźć a wiedzą szukać po kilko dniach jak wszytko jest zastawione (po jakiego ulicha coś np. dzisiaj oprawimy a stoi tydzień lub dłużej). Wigilia zakładowa kiedyś była obchodzona ale jest sporo roboty z sprzątaniem gdy w grudniu sporo zleceń robimy i lepiej otrzymać kasę na konto bo każdy znajdzie na nią przeznaczenie, niż paczki. Dzień drukarza kiedyś był obchodzony, a spotkania integracyjne są ok, tak one są z pieniędzy z każdej wypłaty po kilka zł pobierane i z tych pieniędzy są konkursy, oraz owocowe piątki kiedyś były one urozmaicane innymi owocami a dość długo są dawane tylko jabłka pewnie niektórym się one przejadły (mogły być by witaminowe piątki- oprócz owoców warzywa), komunikacja wewnętrzna w Interaku szwankuje, przykład mamy na maszynie jeszcze nie oprawione książki, a wózkowy szuka ich bo samochód po nie przyjechał.
Praca zdalna sklejanie okładek jeśli ona się trafią to od razu biorą z jednego działu, chyba że jest zbyt dużo z rok temu bylo sporo i można było dorobić, ale już dawno nie było większej ilości, chyba do kooperacji wysyłają niewiem na wysyłkach nie pracowałem.
Na bloku MyInterak jak dobrze się pisze o firmie to ok, a jak coś nie dobrego to jest usuwane, przykładowo tutaj jest o temperaturze w Interaku a jak było opisane na blogu to szybko zniknęło..... A tak na bloga o ile wiem to jedynie na terenie zakładu można wejść. Próbowałem się zalogować z domu i nic. Na spotkaniu wigilijnym mówiliście że chcecie zwiększać produkcje, ciekawe jak przy obecnej produkcji to produkcja się nie wyrabia i widać jak się idzie do szatni przez produkcje, to jest sporo poowijanych palet z arkuszami i składkami. Trzeba by zmienić podejście biurowych którzy pewnie nie przepracowali na produkcji zbyt długo lub o tym zapomnieli po objęciu lepszego stanowiska, polecam program Szew Jak Szpieg. Wcale nie trzeba robić zmian po 12 godzin można przykład wziąć z STEICO gdzie zmiany mają po 8 godzin, lecz trzeba by zatrudnić kolejne osoby, aby stworzyć koleją zmianę, lecz tam jest skopół jak wypadnie że trzeba iść w święto to się idzie chyba że otrzyma się urlop. Zmiany 8 godzinne da rade wytrzymać, a przy 12- stce przy maszynie to dość ciężko, chodź jest więcej dni wolnego. Osoby które palą według mnie mają w Interaku gorzej od palących, gdy się idzie koło palarni to jest pełno dymu koło kabiny ten wentylator słabo ściągnie a filtr pewnie zawalony jest od tego syfu, albo zróbcie tak jak w starym Interaku zamykane kabiny, jak ktoś nie pali a przydzielą na stanowisko niedaleko kabiny...... W ciągu zmiany dla wszystkich powyżej 6 godzin pracy przysługuje 15 minut przerwy, ci którzy nie palą i ci palący idą na śniadanie a w czasie całej zmiany palący idą jeszcze do palarni kilka razy a jak ktoś jest w środku to jeszcze stoją aż ta osoba skończy, ile się pali papierosa 5-10 min + czekanie w czasie całej zmiany i całego tygodnia się zbierze tego czasu. Z 2 lata temu były na zakładzie dystrybutory wody z butli, lecz często szybko brakowało jej, ale dobrze że są teraz dystrybutory pobierające wodę z sieci wodociągowej wszystkie mają zimna woda lub gorąca oraz 3 dystrybutory mają opcję wody gazowanej. Gdy ktoś chce się zadrudnić to najlepiej aby trafił w czas kiedy jest mniej roboty z tego powodu aby się nie zniechęcił i nabrał jakiegoś doświadczenia. Zależy na jaki dział trafi nowy pracownik na niektórych monotonia, na innych bardziej fizyczna praca, na innych spokojna praca, każdy pracownik obecnie pracujący musiał się przyuczać, był stres ale po jakimś czasie wchodzi wykonywanie obowiązków tam gdzie się pracuje na dziale w nawyk i oczywiście niektóre osoby z innych działów uważają że jak tam pracują to przy okazji coś możemy im pomóc.
Zespoły są bardzo przyjaźnie nastawione do przyuczenia nowych pracowników i do wszelkiej pomocy, lecz trafiają się mniej przyjazne osoby które się wywyższają jak pewnie w każdej firmie, lub ktoś coś zrobi a inni muszą poprawiać po nim o on ma to gdzieś. Niekiedy są ciężkie dni w pracy ale i innych zakładach też.
Szkolenia są ale na mało ciekawe tematy to niewiele osób idzie na nie.
12-stki tak jest ustawione aby było jak najmniej nadgodzin są gdy ktoś pó
3
pracownik 2017-05-24 12:06
gdzie zmiany mają po 8 godzin, lecz trzeba by zatrudnić kolejne osoby, aby stworzyć koleją zmianę, lecz tam jeskabiny...... W ciągu zmiany dla wszystkich powyżej 6 godzin pracy przysługuje 15 minut przerwy, ci którzy nie palą i ci palący idą na śniadanie a w czasie całej zmiany palący idą jeszcze do palarni kilka razy a jak ktoś jest w środku to jeszcze stoją aż taowych pracowników i do wszelkiej pomocy, lecz trafiają się mniej przyjazne osoby które się wywyższają jak pewnie w każdej firmie, lub ktoś coś zrobi a inni muszą
12-stki tak jest ustawione aby było jak najmniej nadgodzin są gdy ktoś pójdzie na urlop lub chorobowe to dą nadgodziny,praca jest cały tydzień w jednym tygodniu 3 dni w kolejnym 5 po 12 godzin, a w systemie 8 godzinnym w drukarni Interak nadgodziny nie są obowiązkowe, dobre sobie, sporo było takich akcji, że były próby zmuszania do nadgodzin, chodź miały osoby po planowane weekendy, nie dość że trzeba użerać się przez cały tydzień to w jeszcze w wolne dni, na niektórych działach na nadgodzinach jest więcej osób niż powinno siedzą sobie lub pracują jako tako aby było widać. 12-stki są wprowadzane gdy jest o wiele więcej zleceń do wykonania.

To jest moja opinia na postawie (....) lat w ATP, później przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej (gdzie się pytali np. o przyszłość w zakładzie....) i podpisaniu umowy.
Nie chciało mi się rozpisywac ze względu ze nockę odsypiałem
Maja 2017-05-24 12:30
@pracownik dziękuje za tak rozbudowaną odpowiedz. Wspominasz, że zespoły chętnie wdrażają nowe osoby dołączające do firmy. To na pewno cenna informacja dla osób myślących nad aplikacją.
Piszesz również, że pracowałeś za pośrednictwem agencji pracy. Czy to było powodem tego, że pracowałeś w różnych działach Drukarni Interak? Czy wielu osobom udaje się przejść z agencji na zatrudnienie bezpośrednio przez firmę?
Zauważasz, że: "Szkolenia są ale na mało ciekawe tematy to niewiele osób idzie na nie. " A jakie szkolenia według Ciebie byłby przydatne i interesujące dla pracowników firmy?
pracownik 2017-05-24 14:47
W agencji jak pracowałem to codziennie sms czy jutro do pracy, tam gdzie było zapotrzebowanie tam pracowałem. Nawet nie wiem jak często umowe otrzymują z ATP. Wedłóg mnie powinna być jakaś ankieta wśród pracowników jakie szkolenia. To co wcześniej napisałem to wersja skrócona po nocnej zmianie nie chciało mi się pisać.
pracownik 2017-06-03 00:19
Tydzień po mojej wypowiedzi w interaku pojawiła się ankieta gdzie większość pytań nawiązuje do tych rzeczy o czym pisałem, ciekawe czy to przypadek? Dobrze że chcą się pytać pracowników których to dotyczy a nie osoby które bardzo rzadko się z tym stykają.
Lojalny donosiciel :) 2017-06-03 00:24
Taaa... pracowników biurowych jest tam więcej niż tych na produkcji!!! Ogólnie ta firma to jest jedno wielkie nieporozumienie!!! Dno i wodorosty!!! Gorzej jak za czasów hitlerowskich kacetów!!! Każdego pracownika traktują jak śmiecia, noo... chyba że ktoś jest znajomkiem kogoś z biura albo lojalnym donosicielem, to wtedy jest wychwalany pod niebiosa... Można by tu pisać i pisać o tym, co obecnie dzieje się w tej firmie, a wierzcie mi, że sytuacja przez te kilka lat zmieniła się drastycznie, ale powiem tylko tyle... NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU!!!
2
pracownik 2017-06-14 22:15
Ciekawe co wyniknie z tej ankiety, ale jak widać było to tylko chyba czyścili filtry dymu w kabinach chodź już dawno to powinni zrobić, na nic to się zda jeźli będzie w kabinie palić więcej niż jedna osoba i dym będzie wylatywał tak jak wcześniej trując osoby niepalące przechodzące główną drogą.
pracownik 2017-06-20 00:15
W Interaku myślałem ze gorzej i większej paranoi nie bedzie ale jak na początku tygodnia widać że człowiek może się mylić
pracownik 2017-06-20 04:08
Jak myślicie co w Intetaku jest byle jak zaplanowane, swankuje lub zrobione aby było najmniejszym kosztem?

Wg mnie to np. Połączenie wjazdu na wagę z wagą tą koło prasokontenera powinna być takiej samej szerokości jak wjazd bo jak chce się koszem wjechać to łatwo się poza ten łącznik, palarnie powinny być na uboczu a jedna jest koło głównej drogi i jak się idzie koło to osoby nie palące się trują bo jak ktoś pali to mu bez znaczenia, za to druga palarnia jest dość daleko i nie czuć tak dymu, niedawno były chyba czyszczone filtry dymu z palarni ale tak niewiele to da jak w kabinie często pali więcej niż jedna osoba.
1
Maja 2017-06-23 09:16
@pracownik 2017-06-20 00:15
co takiego działo się ostatnio w firmie? Co zmieniło się na gorsze? Wspominałeś też o tej ankiecie przeprowadzonej przez firmę. To znaczy, że obserwują ten wątek i są chyba otwarci na sugestie pracowników.
2
pracownik 2017-06-25 21:26
Przykładowo: szwankuje planowanie: w jednym tygodniu jest bardzo dużo roboty i wszystkie maszyny mają dużą przepustowość, a w kolejnym tygodniu ze względu, że nie wyrabiają się maszyny drukujące bo o ile pamiętam weszły małe zlecenia plakaty, ulotki, wizytówki i inna drobnica ciekawe czy biurowi liczyli ile to kosztuje koszt druku, drukarze, krajacze, i osoby które to pakują oraz maszyny przeznaczone tylko ta te cele. Dobrze że wspomniałaś o tej ankiecie może obserwują jak chcą to ok. Po tej ankiecie pojawiły się w piątek truskawki- tak są owoce kupowane za kasę z funduszu socjalnego, więc muszą być przeznaczone na pracowników : konkursy, szkolenia, bilety, karnety sportowe.... Ankieta pewnie była aby zobaczyć jakie są opisie i nastroje wśród pracowników ale np. przy pytaniach o palarnie to z góry wiadomo że będzie tak jak było, a co osoby które siedzą u góry bez dymu obchodzą osoby niepalące które kilkakrotnie tamten tyk muszą przechodzić i wdychać dym papierosowy, tylko chyba są tylko wyczyszczone filtry dymu w otwartych kabinach. O osobach które jeszczą na ręcznych paleciakach chodź są znaki, że jest zakaz- jak kogoś uderzy lub coś mu się stanie ciekawe jaką wymówkę będzie miał. A o tym że oprócz pracy która jest wpisana do specyfikacji stanowiska trzeba wykonywać pracę nie związaną z stanowiskiem- niektórzy będą wiedzieli o co chodzi.
1
Michał 2017-06-26 13:39
Ja chcę sie dowiedzieć jaka jest atmosfera w zakładzie bo chcę się starać o prace na wakacje ale słyszałem że jest nie ciekawie a wogóle to ponoć na pracach ręcznych tam ponoć jedna z liderek ma być trzepnięta łazi drze się ma ponoć przerażliwie piskliwy głos ima tam swoje pupilki jakieś starsze panie czy to prawda bo ponoć jak siędostaniesz do pracy to idziesz pierwsze na prace ręczne jak możesz to opisz troche będe wdzięczny
1
pracownik 2017-06-27 11:35
Ja dość dawno pracowałem na intro- prace ręczne, chodzi Tobie o piszczałkę która jest na zmianie A i dość daleko ją słychać, atmosfera zależy od dnia, jednego jest bardzo dużo roboty taśmowo są pakowane kartony (wagi zależne od zlecenia) i układane na palety (praca dość ciężka jeżeli są ciężkie kartony, i wysoko układane na palecie), a innego dnia wklejanie płyt, naklejek i innych rzeczy, a jak nie ma roboty to niektórzy są odwoływani (z ATP o ile pamiętam dostają codziennie sms czy mają iść kolejnego dnia do pracy). Czy tam są pupilki to nie wiem z tego co się orientuje to kilka Pań ma umowy na stałe i pracują tam kilka lat.
1
Michał 2017-07-25 20:52
Może mi ktos powiedzieć jak nazywa się slynny Wiesiek w tej firmie chodzi mi o jego nazwisko wiecie chyba o kogo chodzi który uważa się tam za pana i władce jakby był ważniejszy od właściciela prosze o info
Zostaw swoją opinię o Drukarnia Interak Sp. z o.o. - Czarnków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Drukarnia Interak Sp. z o.o.