Opinie o ITCube Software w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie ITCube Software. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w ITCube Software o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ITCube Software w Toruń

piotrs Nowy wpis

Szkoda, że komentarz został napisany przez anonimowego użytkownika inaczej można byłoby się konkretniej odnieść do zarzutów. Niewątpliwie jest wiele nieprawdziwych informacji zawartych w tej wypowiedzi: Przykładowo: 1) System ITCube jest zawsze konfigurowany na wdrożeniu pod wymagania Klienta chyba, że Klient nie wykupi wdrożenia czy analizy przedwdrożeniowej. Wygląda na to, iż przedstawiciel firmy który napisał ten komentarz nie wykupił analizy przedwdrożeniowej oraz szkoleń. Miał do tego prawo, ale nie powinien mieć o to do nikogo pretensji. 2) ITCube Asysta obejmuje: - roczny, nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej, - przedłużenie gwarancja na system na kolejny rok - w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa, - darmowy dostęp do aktualizacji systemu (rocznie dostępnych jest ok 4 aktualizacji). 3) Usługę ITCube Asysta można nabyć w dowolnym momencie na kolejny rok. 4) W przypadku gdy Klient kupuje Asystę nie za zasadach ciągłości to koszt tej Asysty zależy od wersji jaką Klient posiada. Wykupując Asystę Techniczną Klient nabywa prawo do zainstalowania wszystkich wersji, które zostały wydane przez okres kiedy nie miał wykupionego wsparcia technicznego. Oczywiście Klient nie pokrywa “wszystkich abonamentów od dnia zakupu systemu” – to jest całkowicie nieprawdziwe stwierdzenie. 5) Cena Asysty Technicznej wykupionej na zasadzie ciągłości wynosi 20 % ceny posiadanej licencji. W najmniejszej konfiguracji (ITCube CRM na 3 użytkowników) koszt Asysty Technicznej wynosi 500 pln rocznie, czyli 41 pln miesięcznie. Tak więc nie jest prawdą, że koszt Asysty Technicznej wynosi od kilku tysięcy. 5) Porównanie wykupienia Asysty na produkt ITCube CRM do zakupu programu MS Vista przy konieczności zakupienia wszystkich licencji windowsa jest całkowicie bezsensowne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Użytkownik

Wręcz niemożliwa, w ramach zakupionego pakietu, konfiguracja oprogramowania ITCube pod potrzeby klienta oraz niechęć do jakiegokolwiek dostosowania systemu przez producenta pod potrzeby użytkowanika. Firma ITCube stosuje metodę stosowaną w czasach głębokiego PRLu. Na początku jako \"witamy Was-\"są obietnice: wszystko się da,wszystko możemy...Jednak po podpisaniu kontraktu następuje całkowita zmiana frontu zgodnie ze sloganem\"mamy Was\"-Kliencie płać i płacz! Brak właściwej analizy przedwdrożeniowej, bardzo wysoka cena asysty, która jest niczym innym jak płatną gwarancją (i to płatną abonamentowo). Wartośc asysty waha się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych rocznie i to jedynie za MOŻLIWOŚĆ pomocy technicznej. Jeżeli system zepsuje nie z winy użytkownika to helpdesk ITCube odmawia pomocy, jeśli nie ma się Asysty. Na pytanie czy można ją wykupić od aktualnego miesiąca pada odpowiedź, NIE oraz wyliczają kwotę, jaką należy pokryć (wszystkie abonamenty od dnia zakupu systemu). To tak, jakby chcąc kupić MS Vistę należałoby wykupić wszystkie licencje począwszy od Windows95. W mojej opinii, jako użytkownika, taka postawa ITCube dyskwalifikuje produkt jako narzędzie CRM, a firmę jako nierzetelną

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ITCube Software - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ITCube Software
Przejdź do nowych opinii