Szkoda, że komentarz został napisany przez anonimowego użytkownika inaczej można byłoby się konkretniej odnieść do zarzutów. Niewątpliwie jest wiele nieprawdziwych informacji zawartych w tej wypowiedzi: Przykładowo: 1) System ITCube jest zawsze konfigurowany na wdrożeniu pod wymagania Klienta chyba, że Klient nie wykupi wdrożenia czy analizy przedwdrożeniowej. Wygląda na to, iż przedstawiciel firmy który napisał ten komentarz nie wykupił analizy przedwdrożeniowej oraz szkoleń. Miał do tego prawo, ale nie powinien mieć o to do nikogo pretensji. 2) ITCube Asysta obejmuje: - roczny, nielimitowany dostęp do telefonicznej oraz mailowej pomocy technicznej, - przedłużenie gwarancja na system na kolejny rok - w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa, - darmowy dostęp do aktualizacji systemu (rocznie dostępnych jest ok 4 aktualizacji). 3) Usługę ITCube Asysta można nabyć w dowolnym momencie na kolejny rok. 4) W przypadku gdy Klient kupuje Asystę nie za zasadach ciągłości to koszt tej Asysty zależy od wersji jaką Klient posiada. Wykupując Asystę Techniczną Klient nabywa prawo do zainstalowania wszystkich wersji, które zostały wydane przez okres kiedy nie miał wykupionego wsparcia technicznego. Oczywiście Klient nie pokrywa “wszystkich abonamentów od dnia zakupu systemu” – to jest całkowicie nieprawdziwe stwierdzenie. 5) Cena Asysty Technicznej wykupionej na zasadzie ciągłości wynosi 20 % ceny posiadanej licencji. W najmniejszej konfiguracji (ITCube CRM na 3 użytkowników) koszt Asysty Technicznej wynosi 500 pln rocznie, czyli 41 pln miesięcznie. Tak więc nie jest prawdą, że koszt Asysty Technicznej wynosi od kilku tysięcy. 5) Porównanie wykupienia Asysty na produkt ITCube CRM do zakupu programu MS Vista przy konieczności zakupienia wszystkich licencji windowsa jest całkowicie bezsensowne.
Wręcz niemożliwa, w ramach zakupionego pakietu, konfiguracja oprogramowania ITCube pod potrzeby klienta oraz niechęć do jakiegokolwiek dostosowania systemu przez producenta pod potrzeby użytkowanika. Firma ITCube stosuje metodę stosowaną w czasach głębokiego PRLu. Na początku jako \"witamy Was-\"są obietnice: wszystko się da,wszystko możemy...Jednak po podpisaniu kontraktu następuje całkowita zmiana frontu zgodnie ze sloganem\"mamy Was\"-Kliencie płać i płacz! Brak właściwej analizy przedwdrożeniowej, bardzo wysoka cena asysty, która jest niczym innym jak płatną gwarancją (i to płatną abonamentowo). Wartośc asysty waha się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych rocznie i to jedynie za MOŻLIWOŚĆ pomocy technicznej. Jeżeli system zepsuje nie z winy użytkownika to helpdesk ITCube odmawia pomocy, jeśli nie ma się Asysty. Na pytanie czy można ją wykupić od aktualnego miesiąca pada odpowiedź, NIE oraz wyliczają kwotę, jaką należy pokryć (wszystkie abonamenty od dnia zakupu systemu). To tak, jakby chcąc kupić MS Vistę należałoby wykupić wszystkie licencje począwszy od Windows95. W mojej opinii, jako użytkownika, taka postawa ITCube dyskwalifikuje produkt jako narzędzie CRM, a firmę jako nierzetelną