Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Expander

Pracowałeś w firmie Expander i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
kaśka - 2014-01-29 12:52:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zupełnie nie polecam pracy w tej firmie, chyba że ma się "swoich Klientów". Nie ma co się łudzić co do Klientów umawianych przez call centre, ponieważ umawiają wszystko co się da- nie ważna jakość, a ilość.
zdjecie uzytkownika
karl - 2014-02-08 15:56:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No praca w call center, czy to w expander, czy gdzie indziej głównie polega na ilości, jak się nie wyrabia pewnych limitów to szybko podziękują, trzeba wiedzieć na co się aplikuje.
zdjecie uzytkownika
Barti - 2014-04-06 19:03:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czesc :) Mam pytanie wlasnie odnosnie warunków pracy w Call center w expanderze. jaki jest atrget ilosciowy,umowa o prace czy zlecenie,jak rozliczaja premie? Pracuje od wrzesnia u konkurencji i myslalem o przeniesieniu.
zdjecie uzytkownika
szynszyl - 2014-04-10 18:13:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Ile byś nie umówił osób na spotkanie to będzie mało.. ulubione słowa: więcej, więcej i umówmy dzisiaj 500. Jak umówicie i tak profitów z tego nie będzie, nawe t dziękuje. Wiele obiecują, ale słów nigdy nie dotrzymują. Wieczne roszczenia, a nic w zamian. W obiegu tylko umowy zlecenie. Kto chciał umowę o pracę w dziwnych okolicznościach z byle powodu został zwolniony. Umowy są tak skonstruowane, że nawet jak wypracujesz wysoką premie to możesz jej nigdy nie ujrzeć, bo kody klientów, których umówiłeś często są wymazywane z systemu i nie do powtórnego odnalezienia. Największy przekręt to fakt, że nie masz wglądu za co właściwie jest wynagrodzenie. Po prostu dostajesz przelew na konto. Aaaa.. i jeszcze szereg procedur, których niespełnienie powoduje obniżenie procentowo jakości rozmowy i wypracowanego w pocie czoła wynagrodzenia. A na koniec trzeba wspomnieć o ogromnym niezadowoleniu klientów z usług (przede wszystkim z inwestycji: straty na poziomie - 30%), co świadczy o kurczącym się rynku na usługi doradztwa expander!
zdjecie uzytkownika
Marian - 2014-04-18 08:58:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Barti, 1/3 zespołu na etacie reszta zlecenia, jak chcesz etat to trzeba zgłosić i ustalasz z kierownikiem jakie wyniki i przez jaki czas trzeba utrzymać. Podstawa + premia za umówione i za odbyte spotkania do tego bonus za jakość a na akcjach do starych klientów jeszcze %od prowizji firmy jeśli klient którego umówisz coś kupi. Indywidualnych targetów nie ma, czasem zespołowy cel na dodatkową premie przy czasowych akcjach. Fajny Zespół i dobra atmosfera. Kasa zawsze na czas. na maila dostajesz swoje wskaźniki z ktorych wyliczono bonus potem omawiasz na coachingu jak Ci poszło i gdzie można coś poprawić. Mi się wszystko zgadza a z systemów w dzisiejszych czasach raczej nic nie ginie. w porównaniu z innymi miejscami gdzie pracowałem klienci naprawde ok. A no i oczywiście zawsze lepiej jak jest więcej:-)
zdjecie uzytkownika
Misiek - 2014-05-10 17:44:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obiektywnie mówiąc, niestety, ale szynszyl idealnie to ujął co do wynagrodzenia dodatkowego- nic dodać nic ująć. Coachingów praktycznie brak.

Ale są też plusy- kasa zawsze na czas(nie zawsze się zgadza, ale terminowo)dobra atmosfera, można poznać dużo ciekawych osób,również fajne kierownictwo, można pracować w bardzo różnych godzinach. Idealna praca na start dla studentów, no i też ludzi bez ambicji zawodowych,fakt brak targetów, więc praca bez stresu i na luzie :)
zdjecie uzytkownika
tomek - 2014-06-16 23:48:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To może wiecie jak ma agent ubezpieczeniowy w expanderze, bo pewnie na każdym stanowisku sa jednak troche inne warunki, nieprawdaż?
zdjecie uzytkownika
zadowlony - 2014-07-16 17:42:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [tomek - 2014-06-16 23:48:17]:
widzę, ze inteligencją nie zabłysnąłeś, gdybyś potrafił pracować to dostałbyś więcej, za siedzenie na du** i narzekanie Ci nie zapłacą, nawet nie byleś w firmie a smarujesz absurdalne opinie, kto pracował w call center sam się przekonał na własnej skórze, że jest świetnie, dobra kasa, świetne prowizje i atmosfera,
zdjecie uzytkownika
zadowolony - 2014-07-16 17:43:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [zadowlony - 2014-07-16 17:42:03]:
odpowiedz kierowana do kandydata, który nasmarował bezsensowną litanię
zdjecie uzytkownika
tomek - 2014-07-18 22:00:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
zadowolony, ok możesz miec sporo racji. tylko pytanie czemu mam wierzyc w taka opinie? Może podałbys kilka konkretów, a nie ogólniki, typu co trzeba zrobić, aby miec prowizje i ile ona wynosi i jak to jest z premiami. Wtedy pewnie ktoś inny z pracowników się odniesie, potwierdzi lub zaprzeczy. Wówczas uwierzę. Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
zadowolony - 2014-07-24 19:18:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem pracownikiem Expandera, to mówi samo za siebie, nic więcej nie mam do dodania, jest świetnie, zarabiam bardzo przyzwoite pieniądze i jestem bardzo zadowolony.
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2014-08-05 12:02:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
@ Zadowolony – moja litania nie jest bezsensowna, ponieważ jest przestrogą dla tych wszystkich, którzy nie chcą robić za( usunięte przez administratora ) pracując za pół darmo.
Zresztą gdyby było tak kolorowo, to Expander by nie zamieszczał co tydzień ogłoszenia na pracuj.pl, więc po co wypisujesz takie żałosne teksty o rzekomo dobrej kasie, świetnych prowizjach i fajnej atmosferze? Przecież wnioski nasuwają się same.
Napisz lepiej, ile Ci dopłaca Expander do Twojej słoikowej pensji za robienie dobrego pijaru na forach internetowych?
zdjecie uzytkownika
filip - 2014-09-23 00:03:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Troche nie chce mi sie wierzyc w to, co napisał tomash. Przecież Expander to pierwszy w Polsce niezależny doradca finansowy. Obecnie posiada 64 oddziały w całej Polsce oraz sieć doradców mobilnych Expander Private. Działają wprawdzie dopiero od 2000 roku, ale sa niewątpliwie liderem, także takie chwyty powinny byc po za firmą.
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2014-09-30 15:17:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A Ty to skąd to wszystko niby wiesz skoro Twoja przygoda z tą firmą skończyła się na telefonicznej rekrutacji? Kolejny sfrustrowany troll internetowy
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2014-10-07 11:28:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
@ktoś – skoro EXPANDER oferuje 11 PLN brutto podstawy za godzinę na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta + Umowę śmieciową w pakiecie, to chyba nie trzeba zbytniej elokwencji, żeby stwierdzić, że jest to jedno wielkie CZARNUCHOWO, które szuka sobie tanich BIAŁYCH MURZYNÓW! Dowiedziałem się tego telefonicznie, więc nie są to dane wzięte z księżyca. Jeżeli Ty szukając pracy jeździsz na wszystkie rozmowy kwalifikacyjne, to gratuluje inteligencji i wytrwałości. Ja odsiewam 99?% z nich telefonicznie, bo skoro umiejętnie kierując rozmową mogę się dowiedzieć o oferowanych (najczęściej MURZYŃSKICH) warunkach nie wychodząc z domu, to jaki jest sens jeżdżenia, żeby usłyszeć to samo osobiście?
zdjecie uzytkownika
mark - 2014-10-08 02:20:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Obecnie Expander poszukuje osób do pracy na stanowisko specjalisty do spraw obsługi klienta. Napisali, ze oferują: -zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną -atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od osiąganych wyników (część stała i zmienna) -elastyczny grafik (praca jest możliwa do pogodzenia z nauką, wychowywaniem dzieci lub opieką nad wnukami) oraz kilka innych, ktos może pracował i jest w stanie polecić?
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2014-10-08 15:20:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
@mark - EXPANDER, to jedno wielkie CZARNUCHOWO, które szuka tanich BIAŁYCH MURZYNÓW!
Stanowczo odradzam!
zdjecie uzytkownika
mirabelka - 2014-10-10 18:54:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [mark - 2014-10-08 02:20:13]:
Jeśli chcesz pracować w weekendy, święta za marne grosze, to proszę bardzo. A prowizja nie zawsze będzie.
zdjecie uzytkownika
qwer - 2014-10-26 04:34:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
marnie sie czyta, ze firma, ktora sie kojarzy z reklam w tv, radio czy prasie, ma tak kiepskie notowania wsrod wlasnych pracownikow. Przeciez to nie tak powinno wygladac, Zawsze powtarzam kazdemu kto szuka pracy. Wynegocjuj dobre warunki na poczatku, nie łudź się, że mają dać więcej niż jest na umowie...
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2014-12-05 10:07:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
@qwer - powtórzę się ale EXPANDER, to jedno wielkie CZARNUCHOWO, które szuka tanich BIAŁYCH MURZYNÓW!
Stanowczo odradzam!
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2014-12-21 23:22:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Witam wszystkich.
Aplikowałem do EXPANDER-a w czerwcu 2014 na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Na szczęście odbyłem tylko rozmowę telefoniczną, więc opiszę Wam w skrócie czego się dowiedziałem, żebyście nie tracili czasu na rekrutacje.
Otóż zostałem poinformowany, że stanowisko wiąże się głównie z wykonywaniem telefonów wychodzących, celem umówienia potencjalnych Klientów na wizytę z tzw. Doradcą finansowym.
I już na wstępie widać, że to ściema. Dzwonisz i nakręcasz ludzi na spotkanie, czytając ze skryptu. Zwykły telemarketing. No ale ok - jak się ktoś uprze, to sprzątacza też można nazwać konserwatorem urządzeń płaskich.
Na dzień dobry dają umowę śmieciową (zlecenie) na 3 miesiące, a potem jest do wyboru - umowa śmieciowa na 12-miesięcy albo umową o pracę na 3-miesiące, a potem też na 12 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony.
Morał z tego taki, że nie trzyma się to ładu i składu. Bo co by im zależało, żeby dać od razu umowę o pracę, skoro po 3 miesiącach też można o nią wnioskować? Odpowiedź jest jedna – mają darmową siłę roboczą, za którą odprowadzają mniejsze składki na śmieciówkach. A jak się ktoś upomni po 3 miesiącach o umowę o pracę, to dostanie reprymendę, że nie wyrobił 200% normy, a jak mu się uda 300%, to może dostanie. A jak się zbuntuje, to do widzenia. Przyjdą nowi frajerzy.
Praca zmianowa, przez 7 dni w tygodniu, bo przecież liczy się wyrobienie 300% normy ku chwale EXPANDER-owych pasibrzuchów z Zarządu.
Stawka podstawowa wynosi UWAGA „aż” 11 PLN brutto za godzinę. Siedem lat temu miałem więcej. Też w Call Center. No ale jak widać w EXPANDER-owym polu bawełny czas się zatrzymał. Po przepracowaniu 160 godzinnego etatu wychodzi 1760 PLN brutto, czyli 80 PLN więcej, niż wynosi najniższa krajowa. Brawo. W sam raz, żeby nie umrzeć z głodu i wegetować. Podobno jest też premia za umówione spotkanie, ale pod warunkiem, że tzw. Doradca wciśnie Klientowi jakiś produkt finansowy. Czyli znając życie może z 200 PLN brutto premii może uda się zarobić, pod warunkiem, że jej nie obetną pod byle pretekstem, jak to ma miejsce w takich kołchozach pracy. W końcu muszą wyjść na swoje.
Stanowczo odradzam. To typowe murzynowo. Nie matura, lecz chęć szczera zrobią z Ciebie EXPANDER-owego bohatera – takie motto im przyświeca. Po 4 dniach jest się już Doradcą Finansowym pełną gębą, który o tej branży wie tyle, ile wyczyta ze skryptu sprzedażowego. Kwalifikacje niepotrzebne, ponieważ, jak piszą - zapewniają indywidualnego coacha, dzięki któremu można rozwinąć skrzydła finansowe. Naturalnie do pracy za pół darmo. Śmiechu warte. Taki telefoniczny McDonald’s.
Reasumując, to firma dla białych murzynów, desperatów naiwnych masochistów, którzy lubią być wykorzystywani albo osób w trudnej sytuacji finansowej, którzy za wszelką cenę chcą się zaczepić byle nie umrzeć z głodu.
Pozostałym radzę omijać ten kołchoz szerokim łukiem. Szkoda czasu, zdrowia i nerwów.
zdjecie uzytkownika
nero - 2015-01-09 23:45:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Niestety firma niby ogromna a bogaci się kosztem pracowników - taka demokracja rabunkowa. Wymagania mają ogormne a w zamian najnizsza krajowa z której potem musisz opłacić ZUS, koszty samochod i paliwo. Zostaje zero. Dodatowo musisz zalozyc działalnośc. Ja nic nie sprzedasz to pracujesz za frio. Cala prawda
zdjecie uzytkownika
bilbo - 2015-01-18 22:46:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Praca w Expander bardzo słaba.Większosć osób pracujących na call center jest traktowana przedmiotowo.Gdy masz swoje zdanie-wylatujesz .Kasa marna.prowizji nie widać.Większość zespołu zarabia maxymalnie 10 netto na godzinę oprócz rodzynków ,którym czasem dostają się lepsze bazy.Ale o dziwo wciąż tym samym osobom.Dziwna karta ocen i monitoringi tylko po to by nie wypłacić należnej prowizji.Osoby prowadzące couching, to kompletna amatorka.Ludzie nie umiejący sami poradzić sobie z własnymi problemami i z narzuconymi im zadaniami na ogłupienie couchingowanych.Jeżeli wychylisz się ,że chcesz umowę o prace szybko Ci udowodnią,ze na nią nie zasługujesz,albo któregoś dnia dostaniesz wypowiedzenie.Skrypty i styl prowadzonych rozmów jak automat nie pasujący do sytuacji.Zero rozwoju.Warunki pracy bardzo srednie.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rekrutacja czesto parę osób jednocześnie musialo się produkowac i przedstawić swoje doswiadczenia i zrobic probę sprzedazy
Pytania:
zdjecie uzytkownika
panda - 2015-01-19 09:00:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odradzam stanowczo.Ludzie może i fajni,ale co z tego jak notorycznie kadra udawadnia Ci,że nic nie umiesz w celu nie wypłaceniu całości prowizji.Ludzie zarzadzający zespołem -bez kompetencji.kasa na start dla studentów.Normalny człowiek nie przezyje plus nie wytrzyma tego prania mózgów ,które tam się odbywa
zdjecie uzytkownika
Kandydat - 2015-01-20 00:15:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [nero - 2015-01-09 23:45:13]:
@nero - potwierdza się to, co napisałem powyżej, a mianowicie, że EXPANDER, to jedno wielkie CZARNUCHOWO, które szuka tanich BIAŁYCH MURZYNÓW!
Stanowczo odradzam!
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Expander
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Expander?
Zadaj pytanie
x