logo Coca-Cola

Coca-Cola

Warszawa

Opinie o Coca-Cola

jpeg 2015-06-25 12:29
co z tego ze punkty zdobywam w powerteamie jak sa to tylko punkty wirtualne. Kasuja sie jak jeden z parametrow nie bedzie zrobiony. a sa parametry niektore niezalezne od nas. jak ktos ma trase miejska to spalanie go dyskfalifikuje juz napczatku.
1
Poznańczyk 2015-06-25 20:26
U Nas w Poznaniu to Ojciec jasno i wyraznie powiedzial na jednym z HGMM cieplejszego lata w Polsce nie bedzie(za oknem w tym dniu bylo 13)
Panowie vol nie idzie pieniedzy nie bedzie ale bawimy sie mamy gry i zabawy w powerteam.Miasto robi sie puste,zaczyna sie czas urlopow w sklepach
luzniej wiec grajmy final z Wojtkiem lub Michalem Nasz.
To jeden watek a drugi ktory mnie zastanawia, ale nie wiem do kogo go zaadresowac wiec moze Wy mi pomozecie to mysle ciekawe pytanie,a mianowicie
skoro Bd posiadajacy nagany,zostali pozbawione rocznej premii to na jakiej podstawie sa klasyfikowani i biora udzial w programie motywacyjnym
Zwanym powerteam?Czyzbysmy mieli do czynienia z brakiem konsekwencji w dzialaniach?Cisnienie na sukces tego programu jest tak duze,ze nie ma zasad
?Na chlopski rozum biorac ,skoro tu moga odbierac nagrody to dlaczego nie wyplacic im rocznej premii?Oszczednosci???
2
mateo07 2015-06-27 12:33
A skąd Ty możesz wiedzieć jaką te kobiety mają wiedzę? Rekrutowałeś je? Oj zazdrość zżera, zżera
XYZ 2015-06-27 21:04
Poproś swojego stla żeby Ci wytłumaczył że nikt nikogo w firmie nie zmusza do chowania się po lasach czy osiedlach i grania w gierki,czy ty zdajesz sobie sprawę w jakim świetle stawiasz siebie i swoich kolegów?Nie mówie że powerteam jest dobry bo uważam że nie,ale twoja wypowiedz jest bardzo subiektywna...
Obserwator 2015-06-29 14:03
Ale teraz są jaja na Koszalinie hahaha hahaha ha
1
farek 2015-06-29 19:46
co tam się teraz dzieje ?
miras 2015-06-29 22:53
a najlepszego jak mowia ze 800 zl jest kwartalnie za ss , a od kiedy 1 pkt rowna sie 1 zl w tym programie, jak mozna wszytko duzo taniej kupic....
wiedzacy 2015-06-29 23:05
w rzeszowie ponoc poszlo o mobing , hardcor na maxa , a dyr z krakowa nie chcial przejsc do rzeszowa
Gienek 2015-06-29 23:09
kolego co ty piszesz. W takim świetle stawia jego i moich kolegów firma. Wystarczy ze spojrzysz jak rano na Macu we Wrocku chłopaki sie zbierają i pykają w gierki zamiast robotę gonić. Pykają bo ciśnienie ostre i kto ich stawia w jakim świetle. Ja gram na sklepie podczas wizyt u klienta i uważasz ze to poważne? Bo ja osobiście sie tego wstydzę.
1
Gienek 2015-06-29 23:17
kolego już odpowiadam ci na pytanie dlaczego BD z naganami biorą udział w powerteamie. To bardzo proste. Dlatego ze nigdy nie ujrzą tych pieniędzy bo punkty jak i cała ta zabawa jest iluzja. Co z tego ze je zbierasz jak nigdy nie uzbierasz. Zobacz ilu ludzi jest w Polsce a ilu odbiera nagrody. Jak dali chłopakom aurisy w Łodzi to cały świat ich oglądał nawet na Filipinach i w Ha Noi była transmisja na żywo abyś ty mógł uwierzyć ze kiedyś tez dostaniesz.
3
zainteresowany 2015-06-30 17:50
co to jest ten powerteam ? czy to jakas nowosc ?
kos 2015-07-02 19:19
czy to prawda ze bd ktorzy polecieli z koszalina otworzyli swoja hurtownie i maja duzo nizsze ceny niz my ? bedac w darlowie podluchalem rozmowe sprzedawczyn...
Mickey Speed 2015-07-06 10:49
Kiedyś go up teraz nawet dla tych co chcą go up po miesiącu robią sit [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Patrz Zielona Góra albo bez asasmentu STL bądź też z nagana do Koszalina.System padł i już nikt go nawet nie stara się reanimować. Mamy agonie a na jesień przechodzimy do historii.
3
arrrow 2015-07-08 18:05
obecnie panuje trend na zatrudnianie ladnych kobiet , niestety nie idzie to w parze z kompetencjami jakie mieli obslugujacy moja firme panowie przedstawiciele pozdrawiam wkurzony klient.
2
sniper 2015-07-08 22:33
Jakies afery tasmowe jak w naszym Rzadzie wisza w powietrzu w P-n?Tak wszystko tam wiecie jakby ktos w gabinecie cieni zamontowal gadzety podobne do warszawskiej restauracji?No i te awanse i nominacje w ostatnim polroczu faktycznie sa takie jak opisujecie!?Zycze wam powodzenia i walczcie o swoje tak jak my tu w Rzeszowie.Byly dile i pare osob a reszta jak powietrze a teraz normalniej i wszyscy na rowni.
1
Dudek 2015-07-09 21:32
nagrywajcie wszystko i wszystkich - może jakieś pieniądze z tego będą.
1
cyk 2015-07-13 21:39
chłopaki,a jak jest w innych lokacjach z noszeniem polówek?ładnych,wyprasowanych i pachnących?bo w poznaniu temperatura powyżej 30 stop celc. a my dostajemy opierdol za to, że nosimy koszulki polówki!!!! do zrobienia mam ekspo półpalety i dwie ćwiartki i to jeszcze w koszuli!! nawet szefowa w sklepie zapytała się dlaczego nie założe koszulki,przecież jest upał,ale co miałem odpowiedzieć?
rozumiem pełne buty,rozumiem długie spodnie,ale faktu,że nie możemy zakładać polówek w upały to nie kumam.
jak dla mnie temat audytowy!!!
nie wiem, czy to jest ustalone przez "górę" czy tylko wymysł STL'a?
1
kiler 2015-07-13 22:02
To wymysł waszych chorych psychicznie stl, niech się zaczną leczyć a Wy ich olejcie.
1
gdy 2015-07-15 20:04
Pracowałem w CC w latach 90-tych - 28*C a ja w czarnych butach,czarnych spodniach, koszuli z logiem 10x10cm i krawacie zapitalam miedzy kocykami po plaży w Jastrzębiej G.Wyglądałem jak zielonoświątkowiec, ale nie było zmiłuj. Standardy!
gdy 2015-07-15 20:09
Co już tęsknicie za Gajowym i jego szczerym uśmiechem?
1
gdy 2015-07-15 20:18
Jacuś wracaj ze swoim szerokim uśmiechem!
1
mstw 2015-07-29 22:55
Widziałem dzisiaj białego Aurisa z brandem Coca-Coli. Jakaś wymiana floty dla PH?
Piksel 2015-07-30 13:17
Nie dają dziećmi samochodzik do zabawy na 3 m-ce, a potem im go zabierają w nadziei, że się dziecko popłacze. He, he tak działa super konkurs powertime.
mstw 2015-07-30 22:08
Niech zgadnę, żeby jeszcze bardziej "podnieść rangę i prestiż" tej nagrody, pewnie Auris nie ma GPSa i kamerki? :-)

Piksel 2015-07-31 20:27
wręcz przeciwnie, ma gps i mobilaya z opowieści użytkowników tych zabawek znacznie czulszego niż te w standardowych yarisach.
Cchbc 2015-08-04 13:32
komfort jazdy w porównaniu do yarisa the best, ale cały ten mobileye tragedia, piszczy przy każdym znaku, odległości na autostradzie min. 100m przy prędkości 120kmh aby nie pisało, nie polecam
2
pracownik 2015-08-06 20:31
I co z tego ze ma gps i mobile eya-grunt ze nowe auto i system bezpieczenstwa.
Najlepiej dac takim 300KM Porshe i niech sie roz..bia
mstw 2015-08-09 20:29
A to z tego, że firma inwigiluję Cię na każdym kroku, a Ty masz już tak przepraną głowę, że widzisz w tym "bezpieczeństwo". Żadna firma nie robi z PH "umysłowych kaleków", tak jak Coca-Cola.
3
pracownik 2015-08-12 19:43
Zazwyczaj w kazdym, nowym aucie wyzszej klasy taki system jest wbudowany-jedyna wada/zaleta, to tylko ta, ze w autach PH nie mozna tego wylaczyc :_)
W spoleczenstwie informacyjnym inwigilacja jest na porzadku dziennym (np. wyszukiwarka google). Jezeli obudziles sie ze spiaczki i INWIGILACJA jest dla Ciebie czyms nowym, to musisz sie oswoic-bedzie tylko narastac...
Jazda jest monitorowana i myslisz, ze jak jezdze za szybko, badz przekraczam linie sadzaja mnie na karnego jeza? Mobileye tylko raportuje jazde, nikt glowy Tobie nie urwie :)
Pozdrawiam
1
Freda K. 2015-08-13 16:25
Raport logowania W powertime to jakieś domowe przedszkole.
2
mstw 2015-08-17 18:47
pracownik, nie udawaj mądrzejszego niż jesteś.
Skoro Tobie odpowiada jazda Yarisem w wersji "2 osoby + pies", do 67 roku możesz to robić z przyjemnością.
2
:) 2015-08-18 23:19
A mnie to wszystko bawi :) Ten cały "powerteam" , całe atrakcje powiązane z pseudo bonusami :) Stl-owie - kiepsko , tak na prawdę dwóch w całym depo wartych współpracy , reszta obiboki. Dyrektor najchętniej zrzuciłby wszystkie zadania w dół łącznie z portkami przed klientem jeśli konieczne , a później martw się sam. Co do pracy ? Ciekawa praca pod względem współpracy z klientami , na prawdę wiele można osiągnąć i przede wszystkim się rozwinąć. Mam na myśli tutaj rozwój własny , nie w firmie. Jeśli nie wchodzisz w d. STL-owi tudzież depo - brak szans , nawet gdy jesteś najlepszy w regionie w raportach w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy :) .Dla kobiety świetna szansa. Jeśli stl-owi się spodoba to szybciutko Cie awansuje nawet bez wyników czy aparycji do pracy w każdym segmencie. Co do wcześniejszych opinii.. Tak , jak to się zwykło mówić : Jacku wróć :)

Kim jestem ? Jestem zwycięzcą :) pzdr
3
mstw 2015-08-21 20:57
do :)
nie przesadzaj
1
zgredzik 2015-08-22 12:50
W moim przekonaniu informacja lekko zdezaktualizowana. Zgodzić się można było z tym zdaniem jeszcze 5-10 lat temu. Obecie zarobki porównywalne z innymi firmami, nawet o mniejszym znaczeniu rynkowym i bez tak wypracowanego image.
1
Pracownik 2015-08-22 21:49
Jestem z south i na zarobki nie narzekam zarabiam ponad 4000 co miesiąc robię swoje i kasa wpada. Fakt ze nie jest lekko no ale coś za coś jak umiesz kombinować to sobie poradzisz, jeżeli jesteś cienki Bolek to szukaj sobie innej pracy albo nie narzekaj. Nikogo tu na sile nie trzymają ale wielu nowych co zatrudniają to 50 % rezygnuje bo nie dają rady. Pozdrawiam
XYZ 2015-08-23 19:02
Uwierz mi Bratku że jeżeli kombinujesz to długo już nie popracujesz :)
2
gargamel 2015-08-24 11:53
To prawda ze w gdyni asystentka sie zwolnila bo juz nie mogla wytrzymac wspolpracy z panem depot?
misiek 2015-08-24 18:07
W każdej bajce jest ziarnko prawdy :)
1
Ivo 2015-08-24 19:44
No to szkoda bo osoba kompetentna i zaangażowana ale jej sie nie dziwie .
ken 2015-08-24 22:12
Niedługo przed rozpoczęciem siusiania w toalecie trzeba będzie wypełnić ankietę w ipadzie. he he - szkoda słów.
1
traleczka 2015-08-25 20:37
A przy robieniu kupeczki :) zdjęcie ekspozycji ha ha
1
Nasser 2015-08-25 21:30
Orientujecie się czy szykuje się znów jakieś rero?
Funfel 2015-08-25 23:01
A kto tam w Gdyni jest depot menago że wykończył asystentkę?
beznik 2015-08-25 23:23
a co slychac na koszalinie po tych zmianach w maju/czerwcu ? odbudowala sie ekipa ?
Jj 2015-08-28 10:06
rero planowane jest na ostatni kwartał
3
Kuba 2015-08-29 09:17
Po wczorajszym zebraniu potwierdzam tą informację.
Naszej 2015-08-30 16:11
kuba po wczorajszym zebraniu, ale gdzie? W jakiej lokacji?
Kuba 2015-08-30 17:02
Rero ma być w całej Polsce, jest to związane ze zmianą segmentacji klientów, oddania części do obsługi przez zewnętrznych merchów np. PKN Orlen.
martasiwa 2015-08-31 08:10
jak wogóle można dostać pracę PH? czy tylko za pośrednictwem strony Hellenic?
Nasser 2015-09-02 10:31
Czyli jakby nie patrzeć z takimi zmianami wiążą się zwolnienia :-(
1
Zostaw swoją opinię o Coca-Cola - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Coca-Cola