brak logo

JAREXS

Legnica

Opinie o JAREXS

Loczek 2016-12-15 13:13
Ja robie sprawę im proszę o kontakt 577156024
2
chris86 2016-12-21 11:45
Otrzymałem skierowanie z PUP do owej firmy na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem czy miałem przyjemność a raczej nieprzyjemność rozmowy telefonicznej z właścicielem czy z jakąś inna osobą odpowiedzialną za ową rozmowę ale jeżeli każdy przełożony w tej firmie jest takim naburmuszonym klaunem to ja dziękuję po usłyszeniu ,że nie jest się zainteresowanym pracą w tym zakładzie Savoir-vivre owego pana sięgnął rynsztoku , chłopie nie każdy chcę pracować 6 km od swojego miejsca zamieszkania tym bardziej jak nie posiada się swojego środka transportu za pewne za najniższą krajową z drugiej strony to chyba dobrze postąpiłem bo opinie na temat owej firmy zamieszczone przez pracowników nie stawiają JAREXS w zbyt pozytywnym świetle , a do Ciebie wielki panie prezesie /kierowniku czy kim kolwiek jesteś wyjmij kij z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo za takie słownictwo przy spotkaniu oko w oko na potencjalnej rozmowie kwalifikacyjnej możesz kiedyś przez osobę która nie pozwoli sobie na takie zachowanie zostać sprowadzony do parteru. Ogólnie nie polecam.
3
chris 2016-12-21 11:50
Dodam jeszcze od siebie ,że owy pan kij w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] rekrutuje w Kaliszu.
bebe 2016-12-24 06:18
zalezy skad jestes to zadzwon dopefronu i ci powwiedza,,JAREXS to szumowina tylko 1i2 ludzi czubkow przyjmuja bo ludzie 3 gr sie juz ni liczay bo malo kasy dostaja skandal tylko skad oni chca nabrac ich tylu bo z tego co wiem to zabieraja 2i daja 3 to co ci ludzie maja zrobic gdzie isc do pracy mlody jeszcze znajdzie napewno prace ale po 50 to nie ma mowy,Oj bedzie sie dzialo po nowym roku.wiem juz sam po sobie wygrali przetarg na obiekcie w jeleniej i nie chca mnie a pracowalem tam tyle lat na 3,,nawet dyrekcja zazadzila ze ja mam zostac boz trzech osob zostaje tylko 2,Zostawili debila gdzie dyrkcja obiektu i pracownicy nie chca tej osoby i co zostaje bez pracy,,szkoda mowic
3
bebe 2016-12-24 06:21
zalezy skad jestes to zadzwon dopefronu i ci powwiedza,,JAREXS to szumowina tylko 1i2 ludzi czubkow przyjmuja bo ludzie 3 gr sie juz ni liczay bo malo kasy dostaja skandal tylko skad oni chca nabrac ich tylu bo z tego co wiem to zabieraja 2i daja 3 to co ci ludzie maja zrobic gdzie isc do pracy mlody jeszcze znajdzie napewno prace ale po 50 to nie ma mowy,Oj bedzie sie dzialo po nowym roku.wiem juz sam po sobie wygrali przetarg na obiekcie w jeleniej i nie chca mnie a pracowalem tam tyle lat na 3,,nawet dyrekcja zazadzila ze ja mam zostac boz trzech osob zostaje tylko 2,Zostawili debila gdzie dyrkcja obiektu i pracownicy nie chca tej osoby i co zostaje bez pracy,,szkoda mowic
Joanna 2017-01-01 18:18
Pracowałam dla firmy Jarexs i jednoznacznie stwierdzam, że firma jest w totalnym bałaganie...
JUŻ NA SAMYM POCZĄTKU NIE POLECAM FIRMY W KAŻDYM MIEJSCU!
Nie szanują w ogóle ludzi i nie liczą się ze zdaniem pracowników.
Nie znają swoich zakresów obowiązków pracowników co oznacza, że w każdej chwili zwalniają bez uzasadnienia czyli robią co chcą traktując ludzi jak "kukły".
W zespole handlowym pracuję Pan AM, który wygląda jak wymiętolony alkoholik, a na dodatek jest raptusem, który nigdy nie zapamiętuje ważnych ustaleń.
Nowy Pan prezes nie ma zielonego pojęcia o długoterminowym działaniu i idzie w utopię...
Handlowcy pracujący w tej firmie są- nazwałabym ich "resztkami", których nikt nie chcę zatrudnić...
Całkiem niedawno zatrudnili dwóch pracowników (technologa i zastępce dyrektora) Panowie długo nie popracowali i zostali zwolnieni, ponieważ byli zbyt inteligentni i mogliby być niebezpieczni pod kątem kariery innych.
Krótko pisząc firma to totalny DRAMAT, która nie zasługuję na dobrą opinię i radzę Wam nie składajcie tam aplikacji bo szkoda Waszego czasu!
Zawsze tam gdzie pojawi się temat tej firmy będę miała złe zdanie o firmie Jarexs
10
Jack 2017-01-11 21:22
A czy nowy prezes to nie jest jakas rodzina dla poprzedniego ? Poza tym zdaje mi sie czy firma traci obiekty w zastraszajacym tempie?
6
ojeko 2017-01-26 10:47
To napisz a nie tylko mowisz
2
O w morde 2017-01-26 11:31
JAK MOZNA NAZWAC FIRME JAREXS??? Jak to sie wymawia? Jakreksssssss??
LOL!
2
OSZUŚCI 2017-02-01 08:37
UWAGA!!!Tak beznadziejnej firmy ochroniarskiej dawno nie spotkałem.Ta pseudo agencja ochrony nastawiona jest na jak największy zysk jak najmniejszym kosztem.Pracownik w tej pożal się boże firmie bezczelnie i z premedytacją jest wykorzystywany i wyzyskiwany do granic możliwości. Firma ta posiada do ochrony zakład produkcyjny w Sosnowcu CEBI zatrudniający na 3 zmiany setki pracowników Byłem w tej firmie na rozmowie o prace na stanowisko młodszy wartownik.Po szkoleniu owa firma chciała mnie przyjąc do pracy, w czasie załatwiania formalności ogarneło mnie ZDUMIENIE .Okazało sie że zakład pracy zatrudniajacy mnóstwo ludzi na zmianie na bramie ochrania 1!!!!!!!! osoba zajmująca sie monitoringiem wypełnianiem papierów oraz wykonujaca obchód[W TYM CZASIE STRÓŻÓWKA JEST PUSTA] 1 osoba odpowiada za cały zakład pracy przy takim zakładzie powinno tam być zatrudnione na zmianie co najmniej 3 osoby a nie 1!!! Tą żałosną firmą ochroniarską powinna jak najszybciej zająć sie Państwowa Inspekcja Pracy oraz powinna być podana za wykorzystywanie pracowników do sądu pracy . Tą agencję ochrony powinno się jak najszybciej zamnąć .JEDNO WIELKIE OSZUSTWO
7
mł. wartownik ślepy 2017-02-02 19:38
Polecam Jarexs oddział kujawsko - pomorski, Pan Maciej Bonowicz słowny chłowiek bardziej niż Jarek Zielas............. Maciuś Bono ru...sza Stanko .... w du..ke , a najlepsze że zatrudniają ludzi na PFRON fikcyjnie, tzn. kto inny pracuje faktycznie wpisany jest na papierze a nigdy nie pracował w P.U. Jarexs faktycznie. A w Legnicy nikt nic niewie. Taki układ zamknięty. Polecam jak macie słupa to możecie pracować koniecznie z orzeczeniem 02-P lub O.
4
Jacek 2017-02-03 22:58
No to niezle. To jawne wyludzanie pieniedzy z PFRON. Nic tylko napisac donos do Pfron jak masz na to dowody.
1
Ciekawy 2017-02-09 20:54
A co to się stało w oddziale Wrocław ?
7
Boleś 2017-02-10 18:29
Jednego nie rozumiem: jeśli komuś nie odpowiada praca w Jarexsie, to niech się po prostu zwolni i skorzysta z tysięcy ofert innych innych firm oferujących przecież znacznie lepsze warunki finansowe ( co najmniej średnia krajowa - prawie 4 tys. ), socjalne ( paczki, nagrody, itp. ). No przecież rynek pracy jest u nas bardzo chłonny, a co za tym idzie, konkurencyjny.
Ja u nich pracuję za najniższą krajową i się cieszę, że mam tę pracę.
Nie narzekać więc i nie rąba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tylko poszukać sobie pracy, która będzie odpowiadać, zawsze narzekający Polaczki...
Powodzenia.
1
przytomna 2017-02-13 11:10
jak się nie potrafi wyznaczać uczciwej ceny przy przetargach tylko od razu wali minimalną żeby tylko wygrać, a potem nie jest się w stanie zapłacić ludziom uczciwie za ich pracę to lepiej niech nie istnieją takie firmy, które tylko wyzyskują, bo realnie to praca tych ludzi na samym dole piramidy daje zarobki tym na górze i nie dość, że ci drudzy mają więcej to jeszcze są bezczelni i nie mają za grosz szacunku do ludzi, którzy ciężko tyrają na utrzymanie całej firmy

jeśli kiedyś drogi czytelniku przejdzie ci przez myśl zatrudnić się w jareksie to zastanów się dwa razy, bo to fakt, że w innych firmach kokosów nie będzie, ale dawać sobą pomiatać kiedy to twoja praca jest napędem tej całej machiny zwyczajnie nie warto, zresztą to jest każdego wolny wybór

ps. ci co piszą, że jak coś nie pasuje to się ludzie mogą zwolnić, hehehe napisaliście to w złej godzinie i po mału was dosięga życzenie wasze i radzę zakasać rękawy, jak już firma upadnie to zmywak będzie dumnie na was czekał, bo szczerze wątpię, abyście posiadali wyższe kwalifikacje, kierownicy z bożej łaski
14
Edek z krainy kredek 2017-02-14 15:07
przytomna napisałaś : " jak już firma upadnie to zmywak będzie dumnie na was czekał". Masz jakieś info w tej sprawie. Słyszałem, że w firmie coś krucho zaczęło się robić, sporo ludzi w biurze wymienili itd. Ale jak to jakies sprawdzone info to daj znać, aby nie było tak jak kiedyś z pewną firmą z Jeleniej Góry. Ci co wiedzieli wcześniej, że jej kres zaraz nadejdzie to pracę sobie załatwili wcześniej a ci co nie wiedzieli to lipa ;/
8
dywersant 2017-03-13 12:15
cześć.realia są takie :zero szkoleń ,zero zakresu obowiązków , pracownicy z łapanki byle był niepełnosprawny najlepiej intelektualnie(większe dotacje mają).
praca 24 godziny na dobę za minimalną stawkę ale płacą dodatek nocny bo jeszcze nie potrafią tego obejść jak ci to starcza to jest ok masz przynajmniej dużo czasu wolnego w miesiącu, nadgodzin nie płacą.
w sumie nie jest źle bo jak jesteś cwany możesz się obijać uwaga tylko na kolesi z roboty bo kablują a sami nie lepsi ,wykształcenie wymagają niepełne podstawowe.
jak masz problemy to zachowaj je dla siebie bo nikogo nie interesuje ,że ci coś w robocie nie pasuje.
urlop ci dadzą na siłę najlepiej po jednym dwa dni miesięcznie. z odpowiednią psychiką wytrzymasz przez jakiś czas a wtedy cię wymienią na innego z grupą inwalidzką. nie licz na prawo pracy.
powodzenia w robocie hehe
6
Młodszy wartownik 2017-03-25 18:29
Co do Firmy JAREXS. Firma to pracownicy ochrony na obiektach.
A z pracownikami. A to sobie pośpi na podłodze i myśli, że nikt go nie widzi .
Albo opuści posterunek 30 minut wcześniej - bo przyjechał 30 za wcześnie na zmianę -
albo na uwagę ze strony Dyrektora Obiektu odpowie, że TAK, a następnie do pracowników obiektu opowiada jak to się postawił staremu
Czasami pozostali pracownicy proszą kierownika by zabrał z obiektu TAKIEGO bo ( ..... )
I pojawiają się komentarze skrzywdzonych.
1
damazy 2017-03-26 12:51
Panowie powiedzcie akie dostaliście wynagrodzenia od nowego roku ,bo wiadomo że płaca minimalna powinna wynosić 2000,tyś .Z tego co mi wiadomo firma robi nas w bamboko i na umowach nie ma podanej płacy minimalnej a stawka godzinowa która wynosi 10 zł h .Dowiadywałem się w PIP i otrzymałem odpowiedz że to jest jawne łamanie prawa przez pracodawcę i powinniśmy złożyć oficjalną skargę na pracodawcę za łamanie praw pracowniczych w związku z zaniżaniem wynagrodzenia .Minimalne jest 2000 tyś i tyle powinno być na umowie a nie stawka godzinowa ,a dodatek za nocki jest nie wliczany do minimalnego wynagrodzenia i nie wchodzi w skład tegoż wynagrodzenia .Jest to doliczany dodatek za nockę w wysokości 20 % stawki jaka powinna być w podziale godzin .Tak więc powinniśmy mieć umowy z wynagrodzeniem minimalnym 2000 tyś plus dodatek za nocki .Musimy się przeciwstawić jawnym łamaniu prawa przez pracodawcę i zmianie umowy ze stawki na płacę 2000 tyś na umowie plus dodatek za nocki.
Nick Nack 2017-03-27 17:02
Stawka może być na umowie za godzinę i może to być nawet i te 10 zł. Ważne, abyś miał 2.000 zł brutto + godziny nocne ponad te 2.000 zł (jeśli masz 184 godziny pracy x 10 zł = 1840 zł brutto to firma i tak musi tobie zapłacić 2.000 zł brutto). Za każda godzinę przypada dodatek w wysokości średnio 2,40 zł. Jak przpracujesz 100 godzin nocnych to powinieneś zarobić 2.240 zł brutto.

Poniżej masz konkretne kwoty za godziny nocne w każdym miesiącu :
Styczeń (2000 zł : 168 godz. x 20%) = 2,38 zł
Luty (2000 zł : 160 godz. x 20%) = 2,50 zł
Marzec (2000 zł : 184 godz. x 20%) = 2,17 zł
Kwiecień (2000 zł : 152 godz. x 20%) = 2,63 zł
Maj (2000 zł : 168 godz. x 20%) = 2,38 zł
Czerwiec (2000 zł : 168 godz. x 20%) = 2,38 zł
Lipiec (2000 zł : 168 godz. x 20%) = 2,38 zł
Sierpień (2000 zł : 176 godz. x 20%) = 2,27 zł
Wrzesień (2000 zł : 168 godz. x 20%) = 2,38 zł
Październik (2000 zł : 176 godz. x 20%) = 2,27 zł
Listopad (2000 zł : 160 godz. x 20%) = 2,50 zł
Grudzień (2000 zł : 152 godz. x 20%) = 2,63 zł
5
damazy 2017-03-27 18:06
Ok,tylko jak płacą dodatek za nockę czy od minimalnego wynagrodzenia tj,2000 tys plus dodatek za ilość przepracowanych faktycznie godzin nocnych, np masz w marcu 80 h nocnych to od której kwoty liczą dodatek od 2000 tys +20% od tej kwoty za godziny nocne, czy od stawki godzinowej, bo jeśli od stawki godzinowej to jesteśmy w plecy o 160 zł za marzec, bo już te 160 zł nie wchodzi w skład minimalnego wynagrodzenia. Dowiadywalem się w PIP i powiedziano mi że są to nie legalnie praktyki pracodawcy i grozi mu kara do 30 tys kary ponieważ umowa powinna opierać na kwotę minimalnego wynagrodzenia 2000 tys plus dodatek za nockę 20%.
damazy 2017-03-27 18:07
Ok,tylko jak płacą dodatek za nockę czy od minimalnego wynagrodzenia tj,2000 tys plus dodatek za ilość przepracowanych faktycznie godzin nocnych, np masz w marcu 80 h nocnych to od której kwoty liczą dodatek od 2000 tys +20% od tej kwoty za godziny nocne, czy od stawki godzinowej, bo jeśli od stawki godzinowej to jesteśmy w plecy o 160 zł za marzec, bo już te 160 zł nie wchodzi w skład minimalnego wynagrodzenia. Dowiadywalem się w PIP i powiedziano mi że są to nie legalnie praktyki pracodawcy i grozi mu kara do 30 tys kary ponieważ umowa powinna opierać na kwotę minimalnego wynagrodzenia 2000 tys plus dodatek za nockę 20%.
Fakinger 2017-03-27 20:30
Damazy jaką masz umowę ,o pracę czy zlecenie a może inną?
damazy 2017-03-28 11:40
Ja mam umowę o pracę ze stawką 10 zł.
Fakinger 2017-03-29 13:02
Damazy nowela ustawy o stawce minimalnej godzinowej nie dotyczy umowy o pracę a za nocki mają płacić według stawek jakie ci podał Nick Nack.
Alicja 2017-03-30 13:18
Na stronie internetowej firmy możecie znaleźć aktualne oferty pracy - http://jarexs.pl/praca Które stanowisko Was interesuje?
Nick nack 2017-03-30 13:50
dodatek nocny 20% liczony jest tak jak ci napisałem. Jest on różny w zależności od miesiąca. Podałem ci konkretne kwoty za godziny nocne w konkretnych miesiącach. Jeśli w marcu przepracowałeś 80 h nocnych to powinieneś zarobić : 2000 zł + (80 h * 2,17zł) = 2.173,60 zł brutto.
Jeśli tyle samo godzin nocnych przepracowałbyś w kwietniu to zarobiłbyś : 2.000 zł + (80h * 2,63 zł) = 2.210,40 zł
2
damazy 2017-03-30 16:04
Ok ! zobaczę jak dostanę wynagrodzenie za marzec .
Pionek 2017-04-04 11:59
Uwaga Jarexs, pracodawcy oni oszukują ludzi ,i zmieniają ich jak dzienne majtki bo godziny nocce mało płacą i żle czasami jest napisane ,jak ktoś bierze zaświadczenie do zapotrzebowania i tak jest zamieszane ,ale zatrudniają same psychole do ochrony którzy mają znaczną grupę ,i taki zachowuje sie jak kura niosąca jajka ,wogóle coś mieszają ,a w Wałbrzychu powinni zamknąć Jarexs ,bo tam dyspozydorzy żle traktują ludzi w ochronie ,i wykorzystują ich i molestują ludzi....Zamknąć te dziadostwo całkiem ....
16
Bolt 2017-04-15 23:55
Pracuje w Jarexie od 2 miesięcy i dali mnie na LIBET!
Zadania:
1.ochraniać obiekt
2. Ważenie samochodów z kryszywem + zabiarają kostę - podwójne wpisy w komp.
3. Wypisywanie w/z
4. Rejestr pojazdów pustych i znów tych samych które zabierają kostkę
5. Odgarnianie zimą śniegu itd
Wiecie może jak jest na Kaliszu?
4
damazy 2017-04-16 11:25
To jest jawne i nagminne łamanie praw pracowniczych przez pracodawcę ponieważ w umowie masz napisane młodszy wartownik a nie pracownik biurowy a za to nam nie płacą.Jarexs wykorzystuje swoich pracowników jak sie tylko da i nie powinniśmy się godzić na takie wykorzystywanie zgłaszając to do PIP .Przyznam że to po nikąd jest trochę nasza wina bo powinniśmy przy podpisaniu umowy pytać co będzie należało do naszych obowiązków ,czy tylko ochrona obiektu ,czy również prace jako gospodarczy przy sprzątaniu i odśnieżaniu ,a to nie należy według mowy do naszych obowiązków .Pracodawcy wygrywając przetarg na danym obiekcie gozą sie na wszystko co im kontrachent zleci przy zawarciu umowy ,tylko że to wszystko jest robione naszym kosztem i to za darmo .firma ma ochronę i prace gospodarcze za jednym zamachem przy jednej umowie .Powinniśmy się temu kategorycznie przeciw stawić i zgłośić te praktyki do PIP i PFROnu bo dalej tak być nie może żeby firmy za friko nas tak wykorzystywały za marne 2 tyś .
4
Wschowianin 2017-04-29 13:54
Jestem pracownikiem ochrony Jareks na placówce Balcerzaka w Sławie. poprzez ustawianie kamer na zakładzie jestem mobbingowany. Tak nie da się pracowac, o ten mobbing powiadamiam Państwowego Inspektora Pracy i będę domagał się zadośc uczynienia.
4
Ciekawy 2017-05-02 15:56
Jesteś mobbingowany bo karzą tobie ustawiać kamery czy też kamery sa tak ustawione, że rejestrują co robisz (patrzą ci na ręce) lub raczej czego nie robisz a powoinieneś :)
3
Alicja 2017-05-04 13:28
@Wschowianin § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy uważasz, że takie sytuacje zdarzają się w firmie?
4
Danuta K. 2017-05-04 18:52
Tak , w firmie Jarex jest stosowany mobbing , a to co Wy w Rzeszowie wyprawiacie , biuro + pracownicy ( ZŁODZIEJE I PIJAKI ) to powinien zająć się Wami PROKURATOR I ISPEKCJA PRACY !!!!!!!!!
5
Alicja 2017-05-08 12:37
@Danuta K., w takim razie polecam zgłosić takie sytuacje do przełożonego/kierownika/dyrektora.
1
kaka 2017-05-08 14:45
Chyba żartujesz ,przecież kierownicy i koordynatorzy to jedna klika i nikt nie podważy ich machlojek .
5
Danuta K. 2017-05-09 08:14
Ja jak będę zgłaszać, to WYŻEJ! !!!!
4
Danuta K. 2017-05-09 08:16
Jak będę zgłaszać to do wyższych WŁADZ!!!!!
3
Danuta K. 2017-05-09 08:19
Ja jak będę zgłaszać to WYŻEJ!!!
4
Świerszczyk 2017-05-09 22:41
Słuchaj dziewczynko - to że Cię ktoś wciągnął do firmy po znajomości a potem zarząd was obydwu wywalił z firmy jest najlepszym dowodem na to że firma nie uznaje kolesiostwa zwłaszcza jeszcze przypełzają do firmy takie pasożyty jak ty.
Z naszym działem DH jest wszystko wporządku. Współczuję twojemu przyszłemu pracodawcy.
1
odchodze z Jareksu 2017-05-10 10:26
jak nie ma czegoś takiego jak młodszy wartownik to dlaczego mam wpisane takie stanowisko w umowie o pracę?
4
Pilot wycieczki 2017-05-10 10:48
trochę hamuj świerszczyku . takie wypowiedzi jak twoja tylko świadczą o poziomie kultury w firmie.
Jarexs ma złą prasę i pewnie zasłużył sobie na to.
4
nina1 2017-05-14 16:12
ty Boles pewnie jestes prawa reka i lizusem albo dostajesz kase zeby pisac takie super opinie o tej spolce Jarex
4
Boleś 2017-05-15 11:28
Ty, Nina 1, a w którym to niby miejscu napisałem coś, co można by określić jako "super opinia" o Jarexsie ? Nie napisałem, że cieszę się z pracy w Jarexsie. Napisałem, że cieszę się, że w ogóle mam pracę.
Tyle.
Całuski, pa.
Nikt 2017-05-30 08:23
jarexs to pataologia.
5
Janek 2017-05-31 06:18
Tak , masz rację wartownicy to sam pijak i zlodziej!
4
Grom 2017-06-02 20:54
Obowiązkowo musi być 3 na zmianie. Jeden od siedzenia , drugi od myślenia, trzeci od robienia.
4
smak 2017-06-17 13:39
PIP zbliża się do nich duzymi krokami
1
Janek 2017-06-24 09:44
I bardzo dobrze, niech się za Nich wezmą, bo to się robi w oddziale rzeszowskim u p. Alicji to cyrk na kółkach, PATOLOGIA I UKLADY
1
Zostaw swoją opinię o JAREXS - Legnica
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JAREXS