Opinie o eService Sp. z o.o.
Witam, własnie uruchomilem 3 nowe terminale w restauracji. Udzielono mi fachowej i rzetelnej informacji o podłączeniu i korzystaniu z usług eService.
Witam Czy w firmie są jakieś premie miesięczne/kwartalne czy może roczne ?
To prawda. Zatem już nazywanie takich świadczeń bajerem w kontekście tej firemki jest wystarczającą odpowiedzią ????
Firemka? Ponad pół tysiąca ludzi, obecność na kilkunastu rynkach Europy i setki miliardów obrotu, ale jako "pracownik" eS przecież to wiesz ;-))) Widać, że konkurencję w "firemkach" po 200 osób mocno boli miejsce, w którym plecy tracą swoją szlachetną nazwę, a maść na ból się skończyła ;-)
Szybko, sprawnie, profesjonalnie. Polecam wszystkim.
Dla wszystkich, którzy myślą o pracy jako przedstawiciel handlowy w EService. Umowa współpracy jest tak skonstruowana, że premia jest wypłacana po 8 miesiącach od sprzedaży. Pierwsze 8 miesięcy bez premii, a jak w 9 miesiącu przestańcie pracować, to dostaniecie premie tylko za pierwszy miesiąc pracy. Resztę za przepracowane ponad pół roku zawłaszczy Eservice. Szukają (usunięte przez administratora) każdym szanującym się handlowcom radzę omijać.
Roman, przecież to nie prawda :) Trzy razy chciałeś wrócić do pracy - skąd ten hejt :)?
w miare sprawnie, umówienie na dogodną godzine, bez zbędnych spotkań z pionkami. Długie oczekiwanie na feedback mimo zapowiedzi szybkeigo kontaktu zwrotnego
jedno mnie szczególnie zniechęciło, bo z czymś tak głupim (wybaczcie, inaczej nie jestem w stanie tego okrelić) nie miałem jeszcze do czynienia. Przy poruszeniu kwesti finansowych zostałem zapytany "jaki jest dla pana próg bólu jeżeli chodzi o wysokość wynagrodzenia?".
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Obie panie, z którymi odbyła się rozmowa o pracę miały przez większość czasu szyderczy wyraz twarzy, jakby coś je śmieszyło - było to conajmniej nieprofesjonalne. Obie były jakby podejrzliwe - najpierw pytanie dlaczego branża HR, a potem po mojej odpowiedzi "bo interesuję się od dawna psychologią, która ściśle się z tym wiąże", jedna z pań właśnie z taką dziwną, pełną podejrzeć miną "a czym się objawia ta twoja pasja do psychologii?". Serio? Chyba nie oszukiwałabym rekrutera, bo to jak oszukiwanie samego siebie i nie aplikowała do branży, która mnie nie interesuje. Było to bardzo żałosne, biorąc pod uwagę, że to tylko staż, a nie stanowisko dyrektora działu HR. Poza tym spotkanie miało słabą atmosferę, panie były drętwe i chłodne, brakowało uprzejmości. Na pewno więcej nie aplikuję na żadne stanowisko w tej firmie, bo skutecznie się zraziłam. Nie tylko własnym doświadczeniem, ale i ogromną ilością negatywnych opinii, które są konstruktywne. Odradzam wszystkim młodym osobom, nie życzę nikomu takich pierwszych doświadczeń z rekrutacją. Dwie panie blondynki z rekrutacji proszę o zachowanie więcej klasy następnym razem, bo tak nieprofesjonalne zachowanie świadczy marnie tylko i wyłącznie o was i eService.
Potwierdzam - HR w tej firmie nie jest przyjazny pracownikowi, wynika to moim zdaniem z ich braku przygotowania zawodowego (naliczanie płac to nie HR!). Z tego co udało mi się dowiedzieć poprzednia Dyrektor HR, która chciał coś zmienić, sama odeszła bo nie wytrzymała panującej w tej firmie atmosfery. Relacje w tej firmie są okropne, co potwierdza rotacja pracowników i liczba ogłoszeń na pracuj. pl (cały czas na te same stanowiska)
Potwierdzam opinie dot. HR, nigdzie nie spotkałem takiego chaosu organizacyjnego jak w eservice, ogromnym problemem dla HR/es jest nawet tak trywialna rzecz jak proces odejścia/obiegówki czy rozliczeń godzin pracy. Do braku kompetentnych ludzi po polskiej stronie dochodzi fatalny management po stronie amerykańskiej (szczególnie IT), brak szacunku do pracownika i kuriozalne czasem decyzje. Gdybym był klientem eservice/evo payments (po przygodzie w firmie) to naprawdę mocno obawiałbym się o stabilność czy bezpieczeństwo swoich danych ;)
Zgadzam się z powyższymi opiniami. Bardzo duże oczekiwania wobec pracownika a w zamian dostajesz nieprzyjemną atmosferę pracy, szkolenia tylko dla wybranych osób oraz brak kompetentnej kadry kierowniczej. Jeśli chcesz się rozwijać to pomyśl o innym miejscu.
Chyba pracowałeś tu kilkanaście lat temu bo nawet w pandemii były sporo szkoleń. Wiele dla wszystkich chętnych i tez takich luźniejszych, np. z mindfulness. Super w obecnych czasach. Nie każdy pracodawca oferuje takie bajery. Przez pandemię jest chyba mniej szkoleń stacjonarnych, ale bez problemu zgłosiłem się do szkoleń online z angielskiego. Wystarczyło sie tylko zgłosić.
Czy można liczyć w eService Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
O, to świetnie. Czy można do niej dołączyć rodzinę? Czy jest to jakiś podstawowy czy rozszerzony pakiet, co w niego wchodzi? I jeszcze jedno pytanko - czy opieka jest płatna czy darmowa? ;-)
@Dd totalny bullshit! chyba nigdy nie pracowałaś w eservice. Podstawowa opieka jest za free a za dodatkowe 10 zł masz pakiet VIP z full opcją z dentystą co akurat rzadko się w firmach zdarza :)
To ciekawe, ze mi odliczają teraz 86 zł, nawet nie dawno poszło info od HR od podwyzce :) Więc jak to jest?
@Dd to chyba na etacie nie pracujesz albo nie ta firma ;) albo wykupiłaś dla rodziny dodatkowy i zapomniałaś
Żadna korporacja, w której pracowałam nie miała tak szerokiego pakietu podstawowego dla pracowników! Tylko stomatologii brakuje ale to koszt dodatkowych 20 zt
Brałem udział w rekrutacji - bardzo profesjonalna i kompetentna. Niestety - nie zakończoną wspólnym sukcesem, ale polecam firmę na tyle na ile poznałem.
Hej, czy warto na przedstawiciela handlowego? Jakie zarobki, chodzi mi o podstawę i premie? Co z autem? Jaka umowa?
Samochodu służbowego brak ( ale i po co ?) Zatrudnienie JDG kasa super, generalnie najlepiej płatny urlop a nie praca. Szczerze polecam ❗
Niestety 0 gwiazdek nie można dać a nawet Wam należą sie minusowe. O fakturę za terminal uszkodzony terminal musiał sie prosić ponad dwa miesiące i wykonać 20 telefonów. Napisałem oczywiście reklamacje na która mieli 30 dni na odp, oczywiscie nikt nie odpowiedział ;) Następnie potrzebował pisma, że ich "fachowcy" dobrze ocenili szkode i tu nastepne dni i proszenie się. Firma traaaaagedia, po jakims czasie juz tylko rozmawiałem z Pania kierownik ale jej podejście takie same jak infolinii. Mam nadzieje, że zamknę swoją sprawę i jak najszybciej sie rozstaniemy!!!
Człowieku kogo to obchodzi … to portal dla osób które szukają opinie jak się tam pracuje a nie dla niezadowolonych klientów. Jak nie potrafisz zauważyć różnicy to z dużym prawdopodobieństwem wina leży w tobie a nie w eService
Stosunek do klientów też o czymś świadczy. Kilka razy widząc terminal eService w sklepie zapytałem, jak sie współpracuje z tą firmą i... zapadało kłopotliwe milczenie.
powiem tak- atmosfera jest jak najbardziej ok :) nie narzekam na nic, praca w miłym gronie, a do tego zawsze pieniądze na czas.
Ciągle pojawia się ogłoszenie na Java senior dev. - Niestety nie podają widełek. - Czy 20k na uop jest realne w tej firmie?
Dlaczego nie warto? Co sprawia że pomimo takiego wynagrodzenia nie polecasz pracy w eService? Chodzi o atmosferę czy coś innego? Jestem ciekaw co mi powiesz.
@Abdullah, kto ucieka? Akurat totalnie kulą w płot, gdybyś u nas pracował to byś się nie mijał z prawdą. IT i projekty rosną , wręcz zwiększona jest liczba rekrutacji. No ale skąd miałbyś o tym wiedzieć? Tak samo jak nie widzisz, że kilka osób odeszło i szybko wróciło bo chyba jednak nie jest tu tak źle. Idź siać ferment gdzie indziej bo piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
Nie ma co się denerwować. Niektórzy nie zauważają, ze trzeba ustawić status, a domyślny jest "pracownik". Wyluzuj Dario... :) Mam jeszcze jedno pytanie, niezależnie od poprzedniego: Czy możliwa jest opcja 100% pracy zdalnej? - Gdy ktoś z jakiegoś powodu, np dla poratowania zdrowia, musi wyjechać z Warszawy na jakiś czas. Moje doświadczenie z pracą zdalną jest takie, że była to praca bardziej efektywna, niż siedząc obok w biurze.
Jak nie masz pojęcia to nie pisz. Jest kilka osób, które ze względu na stan zdrowia pracują tak zdalnie. Na „widzi mi się – bo ja chcę” nie ma pracy zdalnej na 100%, ale jak ma się wskazania od lekarza, to firma idzie na ręke.
A czy to tak powinno wyglądac, ze firma umozliwia prace zdalna jak sie przedstawi zaswiadczenie od lekarza? Nie osmieszaj sie...
Bardzo szybki proces rekrutacyjny. Proces przebiegł zgodnie z jego opisem podczas pierwszego telefonu z rekruterka. Spotkanie przebiegło w przyjaznej i partnerskiej atmosferzee. Pani Ola bardzo miła, uśmiechnięta i Konkretna, niemęcząca glupimi pytania typu w jakim miejscu widzisz sie za 5 lat. Pan Paweł rownież świetny, na pytanie na które nie potrafiłem odpowiedzieć - wyjaśniał rozwiazanie.
Jestem zadowolona, rekrutacja była całkiem w porządku, nie było sztucznych problemów albo jakiejś dziwnej atmosfery, w ogóle trafiłam na fajnych ludzi i atmosfera jest bardzo fajna. Sam praca póki co, też bardzo OK.
ESERVICE to najgorsza firma , jako odbiorca usług, Brak profesjonalizmu w tej firmie, każdy mówi co innego. Składając chęć zakupu SMART w moim Banku musiałam kilka razy składać inne załączniki pisać, zmieniać co innego Infolinia przekazywała, co innego otrzymywałam z Oddziału. Żenada.
Jakie są zarobki na stanowisku przedstawiciela handlowego w eServices? Czy ktoś w ostatnim czasie przeszedł przez proces rekrutacji?
Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds Obsługi Klienta?
Witam mam pytanie sprawie pracy jako przedstawiciel handlowy w eservice? Jak wygląda praca i czy wszyscy muszą zakładać działalność?
No ok... ale jak ktoś właśnie chce pracować w eService jako PH to jedyną możliwością zatrudnienia jest działalność? Czy przewidziana jest opcja umowy zlecenia lub o pracę? Podejrzewam, że o to właśnie chodziło w pytaniu @Neel. Mógłbyś więc dać znać jaka forma zatrudnienia jest w firmie dopuszczalna i czy można tę kwestię negocjować? :P
Tak, eService z PH współpracuje wyłącznie na umowie agencyjnej, wymagającej prowadzenie działalności gospodarczej
Zostałam zaproszona na I etap czyli rozmowę online na stanowisko przedstawiciel handlowy. Jakie są zarobki w tej firmie na tym stanowisku? Obecnie mam 4600zł netto + samochód klasy kompakt którym również dojeżdżam do pracy za darmo + telefon flagowiec. Czy warto z nimi rozmawiać czy taka rozmowa to tylko strata czasu bo może podstawa to 2800zł brutto? Dziękuję za informacje.
Wszystko zależy czy będzie diesel czy benzyna. Limit się liczy na karcie. Flagowiec? W dzisiejszych czasach top telefony dla firm są raczej tanie przy tak dużych zamówieniach. Jeżdżę merolem i nie chce słyszeć o przedstawicielstwie. No chyba że farmacji.
(usunięte przez administratora)Klienci! Wezcie sie ogarnijcie to jest strona dla pracownikow. Sytuacja klient-firma a pracownik-firma jest zupelnie inna. to ze firma olewa klientow nie znaczy ze robi tez tak z pracownikami. Iddzie na portal dla....KLIENTOW tam plakac.
JAK NA 5 MIN PRZED II ETAPEM DYREKTOR DZWONI I MOWI ZE PARKUJEMY TEMAT BO STANOWISKO CHWILOWO ZABLOKOWANE TO MEGA SŁABE, KIEDY ROBISZ WSZYSTKO W PRACY ABY ZERWAC SIE WCZESNIEJ BO ROZMOWA, JUZ WIDAC JAK LICZA SIE Z LUDZMI . JUŻ SIE CHYBA WYLECZYŁEM Z TEJ FIRMY NIE WIERZYŁEM W OPINIE KTÓRE CZYTAŁEM BO MIAŁEM WRAŻENIE ŻE TYLKO TYM CO NIE POSZŁO SWOJE ŻALE WYLEWAJĄ ALE CHYBA TYM RAZEM TO JA SIĘ MYLIŁEM. PRZEPRACOWAŁEM PONAD 15 LAT JAKO PH W KILKU ZACZACYCH FIRMACH W POLSCE I NAWET NA MYSL MI NIE PRZYSZŁO ZE TAK MOZNA POSTĄPIĆ WIDAĆ PEŁNA PROFESKA W ZNIECHĘCANIU :(
W 2016 i 2017 cały region Zachodni opuścił tą znacząca firmę. Po wykręceniu mega wyniku premie w postaci pendriva raczej nikogo nie zadowolą. Ostał się jeden osobnik z Poznania. Może nie miał USB? Dyrektorzy robili wszystko co w ich mocy aby utrzymać poziom. Nie udzielam porad ale na Pana miejscu poszukał bym sobie lepszego Szefa. Referencje znikome.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eService Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy eService Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eService Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 6 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eService Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w eService Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.