brak logo

omagh meats

Omagh

Opinie o omagh meats

anonim 2011-05-15 12:19:51
Ja tam Pracuje juz kupe czasu i Nienazekam najbardziej lubie simensa bo on tez mnie lubi wiem planuje zostac tutej na stałe bo kocham ta prace i kocham wchodzić w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] menadzerom
anonaim 2011-05-30 18:52:11
( usunięte przez administratora ) na paliwo nie stać bo na zakupy piechotą chodzi HAHAHAHAHA!!!! A samochód to tylko szpan a kredyt kredytem spłaca
anonim 2011-06-01 21:48:42
.. a generał to niby co? jest zawsze pierwszy tam gdzie inni jeszcze nie weszli ha ha ha
anonim 2011-06-02 20:48:05
Ludzie ( usunięte przez administratora ) cie sie w te ( usunięte przez administratora ) ] tutej piszecie na mnie czemu mi tego w oczy nie powiecie taki ( usunięte przez administratora )
anonim 2011-06-04 10:35:13
Ludzie to nie jest forum o Polajach tylko o zakładzie!!!Piszecie o innych osobach a sami u siebie nic nie widzicie.Pijecie co wekend a potem( usunięte przez administratora ) ,popatrzcie na siebie jak Wy żyjecie i dajcie żyć innym.Wstyd naprawde ( usunięte przez administratora ) !!!!
ANONIM 2011-06-16 20:37:15
A MI TO WISI ROBIE CO MAM ROBIC I ZJAZD DO DOMCIU.RESZTA MI WISI KAZDY JEST TAKI SAM KAZDY KAZDEMU[usunięte przez admina] SMARUJE TAK BYŁO JEST I BEDZIE,NIKT NIC NA TO NIE PORADZI TAKIE ZYCIE[usunięte przez admina]
hakowy 2011-06-17 19:33:55
to pisalem ja....hakowy z rozbioru....wasza inteligencja ...poraza mnie...chyba jako jedyny mam odwage podpisac sie pod swoim komentem heh.....
Polski Bill Gates 2011-06-26 00:40:57
Nagły wypadek,potrzebujesz szybkiej pomocy?Laweta Omagh-Dublin,Belfast do 50% zniżki(tylko dla tych co funta nie wiszą).Kontakt P( usunięte przez administratora )
wisełka 2011-08-31 17:58:40
5 min nie wytrzymał... .hm .. ciekawe, zapraszam na rozbiur, na łopatke, 5 lat by ( usunięte przez administratora )
aaa 2011-08-31 19:17:49
tak tak lopatka ale mi tez robota ten co tam na niej robi to nie narzeka i ma tyle czasu na ( usunięte przez administratora )br />
taki 2011-10-01 12:59:59
?????????????
sam 2011-10-17 23:47:09
jeszcze jedno wczoraj kumpel opowiadał ze na jakims dziale koles mierzy czas stoperem jak szybko robia pracownicy czy to prawda???????????????????????????
pracownik 2011-10-21 16:43:32
CZESC WSZYSTKIM PRACUJE W OMAGH MEATS TEN ZAKLAD JEST BARDZO DOBRY . SA BARDZO DOBRE ZAROBKI . LUDZIE SA BARDZO MILI . NIE PATRZCZCIE CO WYZEJ PISZE BO TO JACYS [usunięte przez moderatora] PISZA MAM SWOJE ZDANIE I MI JEST BARDZO DOBRZE W TYM ZAKLADZIE KOCHAM OMAGH MEATS POZDRAWIAM TYCH KTOZY SA TEGO SAMEGO ZDANIA
anonim 2011-11-15 10:33:06
Nie umiecie strajkować to tego nie róbcie bo to śmieszne większość z Was nawet nie wie o co strajkuje!!
mięsny jazz 2015-02-17 17:11:48
zastanawiam się bardzo gdzie się podziewa ich polskojęzyczna witryna internetowa? mam doświadczenie duże w pracy w mięsach, chciałbym pracować być może w omagh meats ale nie moge niestety takowej strony po polsku znaleźć. za słaby mam angielski żeby na stronie angielskiej czytać u nich. a to jest praca na terenie naszego kraju?
bizi15 2015-11-15 20:33:20
ludzie nie wy nie piszcie takich bzdur jak się komuś nie chce robić to tak jest ja jeżdżę na truskawki do Niemiec i to samo piszą a był taki jeden miał chyba 22 i raz siedzimy na ławce i pytamy go jak poszło a non na to.ja jestem nie stweożony do roboty tylko do opierdzielania się to ludzie poco ktoś taki jedzie za granice poozdro dla ambitnych
Ciekawski 2016-01-30 15:45:50
Witam, czy firma uslugowo handlowa Pawel B jeszcze funkcjonuje?
Kreator 2016-02-18 12:36:49
Owszem ale czesc udzialow przejal mlodszy synek ktory zamiast tatusia handluje mocniejszym towarem
Anita 2016-04-06 13:20:15
Witam. A kojarzycie w Omagh podobno jest zakład produkujący husteczki? Wie ktos cos na ten temat? ciezka praca? łatwo sie tam dostać?
1
barney 2016-05-21 18:03:22
@anita, niestety jesteś w błędzie, działalność tej firmy to Pakowanie wyrobów mięsnych, i nie jest to praca w Polsce tylko właśnie w Omagh w Wielkiej Brytanii - a konkretnie adres tej firmy to 52 Doogary Rd, Omagh BT79 0BQ
Zostaw swoją opinię o omagh meats - Omagh
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie omagh meats