brak logo

sonoco

Wrocław

Opinie o sonoco

x 2016-01-21 22:31
W wakacje masowo zatrudniali, a potem z dnia na dzień wysyłali sms "proszę nie stawiać się do pracy, ponieważ nie ma zapotrzebowania". A chodziło o to, że ściągali ludzi z ukrainy (za co dostawali pieniądze) i oni zajmowali miejsca polaków na stanowiskach.
2
nana 2016-01-22 11:44
Oni cały czas tak robią..zdarzało się że na miesiąc przepacowało się może tydzień..lub przyjeżdzało sie do pracy i odchodziło sie w kwitkiem...W ich statnim ogłoszeniu, żeby agencja zyskała kase to zatrudniali studentów, a ukraińcon dadzą też o wiele mnie.Żłodziejstwo i wyzysk dlatego OMIJACIE TĘ FIRME Z DALEKA!!!
3
nana 2016-01-22 19:09
My mówimy o produkcji na pakowacza....chyba coś ci sie pomyliło ;)
1
nana rerererere 2016-01-30 22:08
nana zacznij od pakowacza będziesz lepiej analitycznie przygotowana - troszkę poczujesz prace i da to tobie duzy efekt!!!
1
Marcin Szczepański 2016-02-06 16:26
Pozdrawiam panie przyjaciółki z autopacka. Znam Wasze zdanie na mój temat i wiem, co zawsze o mnie sądziłyście. Kiedyś Was broniłem, ale zupełnie niepotrzebnie. Inni próbują swoich sił w innych korporacjach, Wy natomiast zgnijecie w tej jednej.
5
xxxxxx 2016-02-07 19:49
Chciałem się zapytać jak się pracuję na pakowaniu past na mycia zębów bo właśnie na tym stanowisku sie zatrudniłem jacy są ludzie i ogólnie wszystko chciał bym wiedzieć na temat tego stanowiska pracy
1
xxxxxx 2016-02-07 21:56
Chciałem się zapytać jak się pracuję na pakowaniu past na mycia zębów bo właśnie na tym stanowisku sie zatrudniłem jacy są ludzie i ogólnie wszystko chciał bym wiedzieć na temat tego stanowiska pracy
1
bj 2016-02-09 12:10
To zależy na kogo trafisz..praca jest szybka, stoisz pod ścianą i czekasz aż lider Ciebie wybierze....licz się z tym że często są odwołania i nie płacą za to.Praca dobra do dorobienia do kieszonkowego niż do utrzymania rodziny.
3
haha 2016-03-31 18:15
w sonoco nie ma takiego stanowiska jak automatyk - nie ma potrzeby zatrudniać do takiej produkcji.
1
Malignant Defecation 2016-07-20 15:15
NIE POLECAM. Wyzysk czlowieka i praca niewolnicza. Zarobki smieszne. Jesli zamierzacie jeszcze pracowac poprzez agencje - najlepiej od razu poszukajcie czegos innego. Praca jest albo nie ma. Moga was - POLAKOW - odwolac na 3 dni, tydzien lub 3 miesiace poniewaz jest 'male zapotrzebowanie' - tymczasem ukraincy pracuja dzien w dzien, codziennie przyjezdzaja nowi, nawet dostaja od razu buty pracownicze. Praca co prawda jest latwa i niewymagajaca, ale niestety zdarxaja sie tez leserzy i lenie. Od czasu zmiany kierownika KABANOSA to miejsce schodzi na psy i wkrotce spadbie z rowerka. Liderzy w 70% to fajni i wyrozumiali ludzie, ale zdarzaja sie tez zwykli (usunięte przez administratora)i tepe stare dzidy. Rok temu to miejsce bylo naprawde lepsze, teraz to klub seniora ktory odstrasza wszechobecnym kolesiostwem. Zdecydowanie odradzam i bede szkalowac Sonoco gdzie tylko sie da. Wkrotce wszyscy stamtad uciekna. (usunięte przez administratora)
11
monisia 2016-07-21 20:53
5,5 zł /h + i odzież robocza :)
1
lol 2016-08-12 21:02
Nowy kierownik Kabanos to sterta śmieci. Nastawiony tylko na zysk, podkręca korbę i chce wyników, ludzie się nie liczą. Oby długo tu nie posiedział. Pewnie dostał kopa z poprzedniego zakładu, to się ważniaczy. Poprzedni kierownik był super.
8
Ogr 2016-09-01 10:59
Witam czy ten nowy kierownik wasz,, kabanos,,to może Grodzki?
1
ARNIKA 2016-09-14 08:18
Wie
1
ARNIKA 2016-09-14 08:21
Zna ktoś z Was liderkę Kaśkę z Sonoco z Wrocławia ?? Podobno jest wredna .
4
S. 2016-09-20 16:52
Pracowałem w Sonoco Wrocław 3 razy w życiu. Najdłużej wytrzymałem za drugim razem (ok.3 miesiące).Praca raczej na krótki okres czasu (dorywcza), no chyba,że ktoś wytrzyma dłużej (co się zdarza). Kiedyś tam było lepiej,4 miesiące temu było raczej OK - a jak tam jest teraz? Nie mam pojęcia. Niemniej jednak na początek jest to praca dobra.Pozdrawiam.
1
Lolo 2016-10-12 17:46
SONOCO Wrocław - totalny chaos i bałagan, brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju, brak poszanowania pracownika, brak racjonalnych i klarownych decyzji, brak logiki działania i planowania, wreszcie - BRAK DOŚWIADCZONEGO I KOMPETENTNEGO MENAGERA zdolnego właściwie pokierować firmą. Duża rotacja, zarówno w kwestii przyjęć jak i zwolnień (niestety z reguły to drugie dotyczy tych najlepszych), irracjonalnie interpretowane i egzekwowane przepisy BHP skutecznie uniemożliwiające zarówno konstruktywną jak i o ironio - BEZPIECZNĄ PRACĘ !. Podłe warunki socjalne a właściwie ich brak - tych elementarnych (jedna męska toaleta na cały zakład), ciasne szatnie, et cet .
NIE POLECAM !
6
S. 2016-10-12 19:27
Dzięki za info.
1
marek 2016-10-12 19:34
O jakiej lokalizacji piszesz dokładnie @gfgf? Bo to jest strona Strykowa i tutaj są raptem 4 ogłoszenia dostępne na it, hr i do jakości więc jakaś wielka rekrutacja to nie jest jak to określasz w swojej wypowiedzi
2
UCHO 2017-02-02 10:35
A jak tam Rezacz Krzysiu???
1
Boy Say Go! 2017-02-05 05:38
Kto dziś pamięta o Rezaczu? To już ze cztery lider, gdy ten całkiem przyzwoity lider, odszedł z firmy. Myślę, że teraz ma lepiej. A dawna ekipa Andrzeja się wykrusza. Wydalani są z firmy krętacze, manipulanci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i karierowicze. Wierni uczniowie kierownika Andrzeja, podążali jego śladem. Całe szczęście, iż zasłużenie - kończą jak on.
4
Sylwester 2017-02-13 16:57
Boy - co masz na myśli? Opisz to szerzej? Czy poleciłbyś pracę w Sonoco Wrocław? Pozdrawiam.Sylwester
1
heniek 2017-02-22 10:18
polecacie, czy nie? nie wiem, czy zawracać sobie głowę tą firmą na start. Nie chcę trafić do jakiegoś obozu
2
erin 2017-02-24 06:39
Daj sobie spokój z tą firmą! Trafisz do obozu, bedziesz stał pod ścianą i czekał aż jakiś lider ciebie wybierze jeśli chodzi o pakowanie.Często odwołują za to ukraińcy pracują.Oczywiście praca przez agencje pracy na zlecenie.Praca cięzka za gówniane pieniądze.W biurze bałagan , nigdy nikt nic nie wie i zawiść.Praca na pakowaniu jest na taśmie i masz robić szybko żeby lider dostał premie, praca stojąca.Tam nie zarobisz a od przystanku jest kawał drogi.Ta firma to oszuści, wyzysk i krętactwo!
7
ol 2017-02-27 10:31
a to jest praca na akord
1
heniek 2017-02-28 15:38
zapisałem się już na szkolenie- może nie będzie tak źle. Babka w agencji mówiła, że jak się sprawdzę zatrudnia mnie przez firme na umowe o prace. Są przecież różne zmiany, może trafię do spoko lidera. Naprawdę jest aż tak źle?
4
erin 2017-03-01 06:08
Firma nikogo nie zatrudnia na umowe o prace.Osobiście znam osoby które na zlecenie pracuja 2 lata, bo niby nie ma etatów.W agencji ci tego nie powiedzą wprost, bo maja kase za ciebie.Dobra rada;nie pchaj się tam.
2
S 2017-03-05 11:53
Cześć. Heniek, i jak się pracuje?Pozdrawiam
1
szczepan 2017-03-14 00:55
Witam mam pytanie ile można zarobić jako lider linii?
1
heniek 2017-03-17 15:56
hej, popracowałem dwa dni i akurat fajnie się złożyło, bo kumpel miał dla mnie sprawdzoną robotę i tyle trwała moja przygoda z Sonoco. Nie skreślam tej firmy, ale atmosfera na mojej zmianie nie była szałowa. Tzn. dla mnie niby wszyscy spoko, ale było czuć napięcie i raczej przełożeni są bezpośredni, nie cackają się. Wiadomo, pierwszy dzien, lekki stres i było jak to pierwszego dnia... Gdybym miał jakoś skwitować to za krótko tam byłem i nie chce sobie mostów zamykać- kto wie, kto to czyta. Ale będę śledził wątek na wypadek, gdyby sytuacja mnie zmusiła do powrotu tam.
1
elen 2017-03-21 12:52
z tego co wiem to lider ma 300-400 zł więcej, a odpowiedzialność ogromna. Nie warto.
1
Pracownik 2017-03-21 15:45
Jakie głupoty niektórzy wypisują to głowa mała.
Praca jak każda inna. Raz stoisz, a raz siedzisz. Zależnie od danej linii oraz projektu czasami można się zmęczyć pracą, ale uwierzcie mi, że to jedna z lżejszych prac. Nie orientuję się w zarobkach przez agencje, ale po jakimś krótkim czasie można dostać umowę o pracę, są wolne etaty na różne stanowiska, ale ludzie są leniwi i mało ambitni, aby próbować i rozmawiać z liderami czy kierownikiem.
Ktoś tu pisało warunkach w firmie. Fakt, że szatnie są małe i czasami trzeba czekać na kluczyk do szafki. Toalety męskie - są 3 (szatnia, hala i magazyn). Damskie - dwie (hala oraz szatnia).
Pracując przez agencję można również być liderem linii i dostawać dodatkowe pieniądze.
Do przystanku blisko. Ludzie jak to ludzie. Z jednymi się dogadasz, z innymi wspólnego języka nie znajdziesz, ale nie ma co narzekać, bo większość jest ok.
Póki sam ktoś nie sprawdzi to po co oceniać?
5
tymoteusz 2017-03-22 04:31
To co jeszcze powiecie mi że liderzy też pracują umowę zlecenie?
2
b.p 2017-03-27 21:50
bardzo cie proszę ty nie pisz o tych toaletach!
2
ala 2017-04-06 09:26
czy w te firmie jest mobing? Koleżanka była tam kilka razy i mówiła, że ludzie nie zawsze fajnie traktowani. Zastanawiamy się, czy to co widziała to konsekwencje głupoty ludzkiej i jednorazowy wybuch szefa, czy po prostu przełożony nie ma sumienia..
1
S. 2017-04-06 11:02
Ala - raczej to drugie. Zdarzają się fajni liderzy, ale są też tacy którzy potrafią dać w kość,traktując Cię niesprawiedliwie.
1
ala 2017-04-10 08:50
Ale przecież liderzy mają kierownika zmiany nad sobą i powinien ich nauczyć szacunku do ludzi. W mojej obecnej pracy brygadziści miewają gorsze dni i wyżywają się na pracownikach, ale kierownik jest serio świetny. Pan Henryk jest mistrzem: zawsze przywita się, zagada, pamięta dokładnie imiona każdego, pomoże, a gdy brygadzista podniesie ton to bierze go na dywanik i wszystko wraca do normy. Niestety przeprowadziłam się na nowy dwór i nie daję rady dojeżdżać dalej na psie pole... Gdybym miała wybrać zmianę/ lidera żeby była spoko atmosfera- co polecacie?
2
S 2017-04-11 01:14
ala - zostań w swojej obecnej pracy. Dobrze Ci radzę. Przeczytaj co ludzie piszą nt. tej firmy. Pieniędzy na przepakowywaniu pasty do zębów dużych nie zarobisz. Wielu liderów odeszło z Sonoco. Osobiście pamiętam jednego lidera który sam odradzał mi tę pracę. Stwierdzam jedno: Miał rację. Pozdrawiam
2
kadi 2017-04-11 11:28
Ja tam prcce polecam. pracuje juz 2 rok i jest spoko. kierownik to równy gosc.
2
S. 2017-04-17 19:34
Ja również ma pewne pozytywne wspomnienia z pracy z Sonoco. Wiele osób które tam pracuje/pracowało to naprawdę fajne i miłe osoby. Jeżeli się wahasz czy pracować w Sonoco - to się nie bój. Tylko przyjdź :)
2
były już pracownik. 2017-04-23 18:43
A więc tak praca w sonoco to prawdziwy koszmar..Ludzie którzy się tam zatrudniają albo są zdesperowani albo po prostu nie szanują samych siebie.Zatrudniając się tam pomyślałam wiele firm przeszłaś przejdziesz i tą.Błąd....Nie dałam rady.To co tam zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.Takiego traktowania Ludzi a szczególnie Polaków dramat..wiadomo nie ma zakładów idealnych i super.Wszędzie się znajdzie jakaś pinda ale są pewne granice.Przychodzisz do pracy stajesz pod ściana i czekasz aż ktoś Ci z wielką łaska weżmie do pracy.(selekcja naturalna).jak chce Ci sie pic musisz poprosić lidera aby Cie zastąpił tez z wielką łaską..O toalecie to już nie wspomne najlepiej jak byś się załatwiał w majtki.i liderzy którzy stoją po stronie Ukraińców a nie Polaków..I kto to widział żeby lider który się w sumie uczy byc liderem wyzywa pracownika...DRAMAT I ODRADZAM TAM PRACOWAC...To jest praca dla ludzi o mocnych nerwach
8
S 2017-04-24 10:24
@były już pracownik.

Zgadzam się z Tobą. Z tego to powodu, w tej firmie jest tak duża rotacja. Praktycznie co tydzień jest nowa rekrutacja. Pamiętam,że jak przychodziłem do firmy, to stali pracownicy (a nie przez angencję),w tym jeden lider odradzali mi pracę w tym miejscu. Pozdrawiam
3
Emil Gałka 2017-06-07 01:13
Odradzam.Pracowałem tam około roku niestety syf,smród,kolesiostwo i pogarda.Operatorzy(liderzy)w większości spoko,choć trafiali się też skończeni buce jak np.Przemek "chomik",czy Gabryśka "Ufolud" P.
Stanie pod ścianą to była kpina.Zero szacunku do pracownika.Do tego ciągłe odwołania,żeby tym z Ukrainy dać robotę.Poracha totalna i syf malaria.Pracowałem od kwietnia 2014 do maja 2015,więc wiem co mówię.
6
Pikachu 2017-06-14 12:47
Do szanownego Pana Gałki był Pan odwoływany bo i tak po 2-4h się Pan codziennie zwalniał. Przychodził Pan do pracy głodny i osłabiony więc po pewnym czasie kierownik sam już Panu zakazał przychodzić do pracy ze względu na bezpieczeństwo Pana i innych ludzi. Co do przykrych wpisów na Facebooku dotyczących Pani Peter, widać jak na dłoni, że jest Pan bardzo nie zrównoważonym psychicznie człowiekiem. A więc tym bardziej słuszna była decyzja kierownika o Pana zwolnieniu.
4
Emil Gałka 2017-06-14 17:37
Szanowny pikachu.Wyjaśniam.Po primo:jak mi komornik pensje zajumał to zacząłem grać rolę schorowanego biedaczka,żeby wylecieć z roboty i mieć komorasa w czterech literach.Teraz pracuję na takich warunkach,że komornik guzik mi zrobi a zarabiam 2 razy więcej niż w tej marnej firemce.
Po drugo:Peter sama się prosiła.Była najlepszą kumpelą jaką miałem ale jak oskarżyła mnie,że niby zamordowałem jej ojca to pękłem i stąd te ataki na nią.Jak przeprosi za te bezpodstawne oskarżenia to zaprzestanę ataków na nią.Wystarczy jedno "przepraszam" z jej strony.
1
poteflon 2017-06-24 00:02
Dziwicie się opinii o pracownikach z Ukrainy, pracują po 16 godzin a Polaków odwołują bo niby pracy nie ma. Nasze żony i mężowie są bez środków bo tamci są tańsi i to "dobra zmiana". Nie będzie publikacji bo "nosi" znamiona rasizmu ,można zamieszczać TYLKO pozytywne opinie - Admin.
2
m. 2017-07-11 14:16
a moze jest obecny tutaj jakiś student zatrudniony przez agencje własnie w Sonoco ?
1
Dominika 2017-07-20 11:55
Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w sonoco oraz jak oceniacie firmę jako pracodawcę. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Przypominam, że komentarze nie mogą naruszać zasad regulaminu. A niektóre porównania, niezależnie od tego jak oceniacie sytuacje w firmie, są całkowicie nie na miejscu.
2
XD.... 2017-09-04 17:52
Różnie bywało w tym zakładzie, ale to co się teraz tam dzieje to jakiś koszmar (zmiana A). Zmiana ta miała już kilku kierowników, ale ten to bije wszystkich na głowę. Większość twierdzi, że ma "coś z głową" i chyba mają racje. W ciągu roku rozwalił zmianę A całkowicie (zwalniając ludzi za dosłownie bzdury) nie ma szacunku w ogóle do ludzi i ludzie nie mają szacunku dla niego, niestety... Popełnia wiele błędów jako kierownik i niestety nie jest z tego rozliczany, zwykły pracownik jest w tym momencie zwalniany, a Pan kierownik jest bezkarny?! Przykre..... \Jeśli chodzi o samą prace nie jest najgorzej, a przynajmniej kiedyś tak było(teraz dzięki kierownikowi to już gorzej) , jedyny mankament tej firmy to zarobki, marne zarobki.... ludzie pracują po 8 i więcej lat, a ich pensja jest niemal taka sama jak 8 lat temu, tragedia.
3
Uvuvwevwevwe Onyetenyevwe Ugwemubwem Osas 2017-09-04 20:41
Pracowałem pół roku w tej firmie - z pewnością nie należała do najlepszych - dlatego ją zmieniłem - kolego przecież nikt na siłę nie trzyma w tym zakładzie - nie chcesz nie pracuj - czytając te komentarze powyżej - to to co mogę powiedzieć to to że fajni ludzie pracują :) - kasa wiadomo jaki rynek takie pieniądze - lecz jak ktoś ma jakieś wyższe inspiracje i chce zarabiać więcej, robić karierę zawodową to nie w Sonoco - tu jest praca dla ludzi stawiających pierwsze kroki zawodowe po szkole - no taki po prostu zakład i tyle, młodzi na pewno mogą się nauczyć systemu działania produkcyjnego i na pewno że warto się uczyć - ocena moja jest następująca - to dobry zakład ale tylko i wyłącznie dla ludzi zaczynających pracować - na pewno w przyszłości przebycie w tym zakładzie zaowocuje na dalszy rozwój kariery zawodowej a i oczywiście - za długo się nie zasiedzieć! tylko szukać konkretnego zakładu pracy z możliwością rozwoju
1
Zostaw swoją opinię o sonoco - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie sonoco