brak logo

W. Śliwiński

Kraków

Towarzyszymy naszym klientom w najważniejszych wydarzeniach życia: chrzciny, komunie, ślub, rocznice. Jesteśmy obecni przy kliencie niemal od początku życia i podróżujemy wraz z nim.
Wywiadu udzieliła:
Anna Czarnota Specjalista ds. Marketingu W. Śliwiński
Jak zaczęła się działalność marki W.Śliwiński?
Historia sięga 1990 roku, a pierwsze dwa salony firmowe w Lublinie powstały w 1999 roku. Obecnie posiadamy 11 salonów jubilerskich w ośmiu miastach południowej Polski, w tym aż cztery w Lublinie, a ponadto w Puławach, Radomiu, Rzeszowie, Łodzi, Krakowie, Katowicach oraz we Wrocławiu.
 
Czym zajmuje się firma jubilerska W.Śliwiński?
W naszej ofercie znajduje się biżuteria oraz zegarki najlepszych światowych marek. Jednak przede wszystkim zajmujemy się sprzedażą biżuterii stworzonej przez nas. Dzięki temu nasza oferta jest oryginalna i unikatowa.
 
Kim jest właściciel i twórca marki W.Śliwiński?
Waldemar Śliwiński, który jest właścicielem i założycielem firmy. Wprowadził brylanty na polski rynek, w celu wykorzystania do produkcji biżuterii. Waldemar Śliwiński jako certyfikowany ekspert jest posiadaczem dyplomu HRD wydanego przez Najwyższą Radę Diamentową w Antwerpii.
 
 
Co wyróżnia ofertę W.Śliwiński od obecnej konkurencji na rynku?
Towarzyszymy naszym klientom w najważniejszych wydarzeniach życia: chrzciny, komunie, ślub, rocznice. Jesteśmy obecni przy kliencie niemal od początku życia i podróżujemy wraz z nim. Oferujemy drobną pamiątkową biżuterię na chrzciny, poprzez komunie i bierzmowanie, po ślub czy różnego rodzaju rocznice m.in. ślubu. Często klienci zwracają się do nas o przygotowanie biżuterii „wymarzonej” i na specjalne zamówienie przygotowujemy także taką biżuterię.
Na bieżąco planujemy rozszerzenie oferty o kolejne modele i marki biżuterii i marki zegarków. Ponadto już planujemy otwarcie kolejnego salonu firmowego w nowej Galerii Tarasy Zamkowe w Lublinie. Ciągle śledzimy zmiany sezonowe i podążamy za światowymi trendami mody. Tworzymy biżuterię z wykorzystaniem brylantów z najróżniejszych zakątków Świata - Indii i Afryki.  
 
Jak wygląda promocja marki W.Śliwiński?
Przede wszystkim korzystamy z reklamy w mediach, głównie w radio. Ważnym źródłem promocji jest Internet, w którym wykorzystujemy własną stronę internetową oraz obecność na portalach społecznościowych. Promujemy się także dzięki obecności naszych salonów firmowych w galeriach handlowych. Nasze oferty pojawiają się także w branżowych magazynach modowych.
Wspieramy Fundację Dzieci z Chorobami Nowotworowymi. 
 
W jaki sposób firma W.Śliwiński dba o swoich pracowników?
Naszym pracownikom oferujemy premie oraz nagrody rzeczowe w konkursach sprzedażowych. Ponadto szkolenia produktowe z elementami rozrywkowymi oraz spotkania okolicznościowe np. z okazji świąt. Dla naszych pracowników mamy zegarki ekskluzywnych marek, jako dodatkowa promocja oferty.
 
Jak wygląda proces rekrutacji i jacy kandydaci znajdują zatrudnienie w firmie  W.Śliwiński?
Po opublikowaniu ogłoszenia zbieramy aplikacje CV i kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Proces rekrutacji to kilka etapów. Zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne, z menadżerem oraz właścicielem. Następnie kandydat przechodzi  kilkugodzinny sprawdzian w wybranym salonie. Podczas tych kilku godzin sprawdzamy znajomość marek przez kandydata oraz sprawdzenie przyszłego pracownika jak radzi sobie z obsługą klienta.
Od kandydatów wymagamy rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i dobrej aparycji. Cenimy punktualność i umiejętność organizacji pracy. Kandydat musi mieć znajomość marek i na bieżąco śledzić trendy mody. Przede wszystkim zatrudniamy sprzedawców, którzy będą profesjonalnie obsługiwać klientów.