brak logo

Kompania Piwowarska S.A.

Poznań

Opinie o Kompania Piwowarska S.A.

edward 2016-03-31 08:23:24
jeżeli tak sądzisz to zapoznaj się z tekstem poniżej i odpowiedz sobie sam na swoje pytanie


PMICombera prowadzi rekrutację do projektu – preseller/przedstawiciel handlowy dla Kompanii Piwowarskiej.
Start pracy od zaraz

Wynagrodzenie: 1 800zł (podstawa) 600zł (premia) netto
Forma zatrudnienia – umowa zlecenia. Dla najlepszych możliwość pracy w Kompani Piwowarskiej.
Wyposażenie: samochód, telefon.
Jeśli jesteś zainteresowany- wyślij sms o treści TAK pod numer 661 333 107

Mile widziane doświadczenie w branży FMCG.
Zniesmaczony 2016-04-02 17:12:21
Odnosnie Merchanidsera to od maja wszyscy beda pracowac przez firme Focus, a zarobki, uwaga ... ok 1300zl netto na umowie-zleceniu, bez telefonu sluzbowego. Parodia aby jedna z najwiekszych firm spozywczych dzialajacych w Polsce proponowala komukolwiek takie zenujace wynagrodzenie za prace czesto po 10hr dziennie,
tomcio 2016-04-02 18:08:35
Jak nisko trzeba upaść, aby w Polsce, na Śląsku(3 powstania...), dla kasy robić taką anty-reklamę?Masakra, czy zysk i praca dla amerykańskiego krwiopijcy są ważniejsze od POLSKIEJ DUMY NARODOWEJ???Szanujmy się , nikt nas nigdy nie pokonał,123 lat nie było nas na mapie a Polska jest naszą ojczyżną i powinnismy być z tego DUMNI.JA JESTEM.Na pohybel czarnym i czerwonym.
1
edward 2016-04-04 19:19:22
wszystko masz napisane w ogłoszeniu preseller/przedstawiciel handlowy dla ścisłości to dostałem to od znajomego który kiedyś był na rozmowie a czemu ma to służyć to czas pokaże żeby KP nie zrobiło tego samego co z Gastro że oddała SERWIS GASTRO do firmy zewnętrznej a wiadomo jak jest w firmie zewnętrznej ( słaba kasa, brak benefitów tzn. opieka medyczna deputat itp.)
b1 2016-04-06 23:13:15
Niestety, lecisz z automoatu, pracam do końca sierpnia.
kampania tonie 2016-04-10 13:48:19
Ilość zatrudnionych ukraińców i innych nacji jest przerażająca , co gorsza obcokrajowiec nierozumiejący prawie nic po polsku dostaje tyle co Polak , co prawda zatrudniony przez biuro ale z doświadczeniem 3 letnim . Mowa o operatorach w.widłowych. Pierd.cie sie prezesi K P oby wasze piwo zgniło w tych zasyfionych tankach
1
b 2016-04-13 11:28:16
Jest oferta na merchandisera z własnym samochodem. Jak rozliczane są przejazdy ? Czy KP oferuje umowę o pracę ?
Marta 2016-04-15 18:14:20
Hej, może ktoś wie na jakim systemie pracuje się w centrali?
12345 2016-04-17 19:29:29
to jest wyscig szczurów
12345 2016-04-17 19:31:38
wyssają z ciebie wszystko a po paru latach zwolnią
347432 2016-04-17 19:44:37
ponieważ prezesem jest anglik
kunta kinte 2016-04-30 10:39:26
niestety kompani juz niema jest oficjalne stanowisko nowych właścicieli o sprzedezy kompani-wiec kilka tys ludzi pójdzie w pizdziec
POiretowany 2016-05-20 19:34:40
KP to porażka jako pracownik sezonowy z doświadczeniem ( przepracowałem ich 4) zarabiam mniej niz nowy dopiero co zatrudniony świeżak ktory na dzien dobry dostaje wiecej, nie wpominajac o ukraicach którzy mają 10% wiecej podstawy niz polacy, dodam ze sa zioeloni i ten sezonowy polak wszystko musi mu tłumaczyć i uwazac by ten nie zrobił czegoś źle I to jest w porzadku ?
4
Jurek 2016-05-21 09:38:24
KP daje podwyżki 0,03 % a ci co mają mniej 0.05 % ( około 4-5 zł ) normalne szaleństwo :) nie ma chyba innej firmy w tym kraju, która bardziej demotywuje swoich pracowników dlatego wszyscy stąd uciekają
1
nieszczęśnik bez szans na przyszłość 2016-05-29 18:45:32
Hej! Słuchajcie ludzie! Czy po tej "megafuzji" zmieni się na lepsze czy na gorsze? Ten SABMiller szanuje pracowników? Ma ktoś info jak wygląda u nich "niewolnictwo" w innych krajach? Umiarkowane niewolnictwo czy ostre niewolnictwo??
Ola 2016-05-30 22:48:56
KP to za niedługo będzie obozem pracy ale i tak nie liczcie na pracę w tej firmie bo pierwsi w kolejności są chłopaki z UA
Brik 2016-05-31 23:02:21
Juz i te chłopaki z UK uciekają z KP taki świetny pracodawca , teraz program przyprowadź znajomego do pracy dostaniesz 1000 tylko praca przez agencje na określony czas i nie może chorować więcej niż 3 dni , wstyd za niedługo na papierze toaletowym bedzie pisać KP szuka pracownika . Szkoda ze ta firma nie bierze przykładu z innych pracodawców którzy zaczęli dbać i zabiegać o pracownika "bez tych robotników nie ma wyników " . Prezesi i dyrektorzy powinie zakasać rękawki i chola na wózki do ciężarówek i niech pracują na siebie pokażą klasę , a dział BHP niech jeszcze wymyśli bo bezpieczniej spuszczać powietrze z układu samochodu oraz zmniejszyć prędkość wózków do 3 na godzinę wtedy załadunki skrócą sie z 6 godzin do 10 i wszyscy bedą zadowoleni .
2
idioto 2016-06-03 07:23:16
widocznie (usunięte przez administratora) robiłeś bo mnie przyjeli po 5 miesiącach pracy przez agencje.... jeszcze w trakcie sezonu
albinos 2016-06-07 16:25:40
KP to syf robiłem jako operator wózka widłowego, co sezon zapierdol po sezonie do widzenia na sezon dzień dobry, w sezonie wykorzystaja cie do maksimum a po kopną w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak pezpanskiego psa
1
Ming 2016-06-09 13:34:16
Witam potrzebny mi jest serwisant który się zna na serwisowaniu nalewaków do piwa jest mi potrzebna taka osoba która raz w miesiącu przyjedzie i przejrzy wyczyści cały ten sprzęt oczywiści odpłatnie.Lokalizacja Poznań raz w miesiącu.
1
nowy 2016-06-10 17:57:25
psychotesty tez a jaka umowa i z kim ?
nowy 2016-06-10 18:01:41
psychotesty tez a jaka umowa i z kim ?
kuba 12 2016-06-21 12:34:57
jestem zainteresowany tematem daj namiary
juras 2016-06-29 07:24:09
Hej,
czy ktos mi powie czy warto sie zatrudniac w KP jako operator wózka.
Obecnie pracuje w amazaonie - ile jestem w satnie wyciagnąć w Poznaniu, czy trzeba robić nadgodziny?
Jak wyglądaja układy z kiero?
mich 2016-07-14 10:59:08
Czy mógłby ktoś opowiedzieć o pracy na magazynie? Chodzi mi o pracę sezonową. Jest okej, czy gonią i jest ciężko?
asia 2016-07-17 14:34:21
A jakie sa zarobki na produkcji kobiet które długo tu pracują i sa zwykłymi pracownicami z umowa na stałe .
szalony wózkasz 2016-07-17 19:31:19
niestety juz nie sabmillera tylko ai beef a za chwile kompania zostanie wystawiona na sprzedaz
4
Alan 2016-09-29 21:18:12
Hejka, jak tam działa u was program oxygen ?
craft girl 2016-09-29 21:19:47
opo mnie by konkretnie interesowały u was praktyki w dziale laboratorium w Tychach bo widzę są aktualne bo ogłoszenie wrzuciliście, moga być nawet bezpłatne, najwazniejsze jest dla mnie doświadczenie jakie mogę zdobyć w koncernie
xyz 2016-10-25 11:57:51
Cześć
Właśnie będe ruszał niedługo na rozmowę o prace w kp na ph ds. Detalu umowa o prace zatrudnienie przez kp. Moje pytanko na jakie wynagrodzenie mogę liczyć? Jaka podstaw? Jaka prowizja? Jakie szanse na długoletnią prace przy rzetelnym podejściu z mojej strony?
Aldona 2016-10-25 20:22:30
Witam
Chciałabym aplikować na stanowisko: Młodszy kierownik ds. obsługi klienta
(Zespół Telesprzedaży) w Kampanii Piwowarskiej .
Czy ktoś może z was opisać w skrócie jakich można oczekiwać zarobków , system pracy , czy są jakieś premie itd?

Dzięki Aldona
Tomasz 2016-11-06 09:42:08
rzetelne podejście nie oznacza wykonania targetów miesięcznych :D

a co do długoletniej pracy to spokojnie ... szybciej sam będziesz szukał nowego pracodawcy niż ktoś Cię wyrzuci chyba że będziesz skakał do kierownika ;)

Jeśli nie pracowałeś w korpo to śmiało ... dobra szkoła na początek :D
A i nie myśl sobie że rzetelnie pracując zaczynasz o 8 a kończysz o 16 :)
Zapomnij o 8 godzinach pracy ... około 12 trzeba spędzać aby wypełniać "jako tako" plany :)
Maleszka 2016-11-16 13:28:35
Dla naszych sklepówcena wyźsza np. Źubr puszka2,50.br. w marketach 2.złT
Maleszka 2016-11-16 13:40:35
Tak szanujecie rodzinne sklepy wstydzcie się.
Komandirskij 2016-11-17 02:24:44
Kompania przyjmuje na produkcję czy nie ? Cv wysłałem 2 tygodnie temu i cisza a co chwilę się ogłaszają...
Farcio 2016-12-01 14:26:35
Dobra powiedzcie szczerze ile placa w Swaju jako operator.Jutro mam jechac na test jak operuje wozkiem.
THX wolontariat mnie pryska 2016-12-01 17:32:14
No wlasnie dzisiaj uslyszalem ta oferte
Buahahahahhahahahahahahahahha
Magazyn operator wozka oczywiscie naqrwiac trzy zmiany i jak beda chcieli to masz zrezygnowac z niedzieli i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> UWAGA !!!!!!!
TERAZ BEDZIE NAJLEPSZE!!!!!!!!!
Za nedzne
3000!!!!!!!! Brutto k....a !!!!!!
Za 2100 laleczko to przetlumacz tą nędzną ofertę pracy na jezyk Bialoruski czy Ukraindki i szoruj !!!!

Niewolnictwo k...a wprowadzcie !!!!!!
Alabama k....a !!!!!!
Za Amazon sie wstydzimy a tu proszę.
Kolejna firma bioraca udzial w zmowie placowej.
Magiczne 2000zl ;-)
3 godz pracy aby moc jechac autem godzine
5 godz pracy aby tatus oplacil 45min lekcji angielskiego gnojowi :-)

Nie podejmuje pracy z ktorej nie mam szans sie utrzymać !!!!!!!
Farcio 2016-12-01 21:10:47
No mi przez telefon powiedziala jakas babka ze 3400 brutto i ze mam przyjechac bo chca zobaczyc jak jezdze i operuje wozkiem
2016-12-01 22:53:15
No to juz lepiej.
Daj czadu !!!!!
Pozdro
Benny Hill 2016-12-01 23:39:54
Mnie laska przekonywala ze to dobra placa hehe
ze takie pieniadze tylko w magazynach pracujacych w systenie trzyzmianowym :-)
3000 brutto
2000 netto
12 zl na h
Chyba nawet Amazon juz ich przebija buahaahah
Z haslem
Wersja usa
Zostań ponocnikiem Mikolaja
Wersja PL
Zostań czarnuchem Mikolaja

Kwota 2000zl nie pozwala na utrzymanie sie samemu w Poznaniu !!!!!!
Standard zycia wieprza czyli tylko stac w cieplym z pelnym brzuchem mnie nie interesuje :-)
Wynajem kredyt 1000zl
Jedzenie 500zl
Czynsz 500zl
Oplaty 300zl
Kultura ?
Uzywki ?
Paliwo ?
Zart zenada kpina hanba
To jest minimum !!!!!!!
Placa niezgodna z konstytucja !!!!!
Ona odcina mnie od kultury ktorej darmowo nie uraczysz :-(
Ja mam dac firmie calego siebie a w zamian co ?
To my zarabiamy a wy w biurze jestescie w 80% tylko kosztem !!!!
Kolejna firma szukajaca frajerow hejhe to mi smierdzi juz obcym kapitalem wiecie taki korporacyjny smrod ;-)
Dla takich nie wykonuje zadnej pracy hehe
Pozdro
Farcio 2016-12-02 03:05:03
No przeciez jechac mozna i pokazac jak sie operuje wozkiem a zgodzic sie na prace nie musisz. Zobaczymy co kociaczek z biura powie. Heehee
2016-12-03 13:44:33
Placa juz ich dyskwalifikuje.
Ale jechac im pokazac moge zawsze buahahabah
Firmy w ktorych jest obcy kapital sa toksyczne !!!!!
Oczywiscie wyjatki sie zdazaja.
Pozdrawiam
1
Poloki-100% COTTON 2016-12-04 12:11:45
Tak o zmowie płacowej rozmawiałem z pewna osoba w banku :)
Zarobki jak z obrazka buahhahahahah
Toczka w toczkę !!!!!!
Oferta powala 2016-12-04 20:29:07
Oferta kampani jest tak cienka ze aby cos takiego rozpatrywac trzeba byc lomem.
I jeszcze te teksty w tej cenie buahahaha
Koerownik musi zaakceptowac.
No [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kierownikbto moze mnie w pompe pocalowac.
Za 11 zl pomiatac sobie moze swoja stara.
Sayonara barany
1
Bolec 2016-12-05 16:27:46
Tez to zauwazylem.
Kazdy wmawia, wiecej nie dostaniesz :-)
Cos w tym jest.
Pzdr
2016-12-06 06:52:25
Za 2100 to pracuja w Amazonie.
Na stronie jest napisane hehe
Jakie masz miec kwalifikacje :-)
Brak przeciwskazan do stania i chodzenia 10godz
Oraz rozumiwanie polecen glosowych i pisemnych.
Takie kwalifikacje trzeba miec za +-2000
Kampania by chciala abys mial pojecie o logistyce abys umial prowadzic wozek specjalistyczny. Praca trzyzmianowa z mozliwoscia pracy w weekendy i tak dalej.
Chyba was poglo !!!!!!!
Wszystko tak lecz nie w tej cenie !!!!!
Oferte spuscilem w kibelku :-)
Sayonara
1
Wszystko w temacie :) 2016-12-06 07:33:20
Prezydent: słyszę lament w gazetach, że pracownice się zwalniają z powodu 500+ i firmy mają problem. To dobrze, zapłaćcie im więcej. Po prostu
1
Gerard 2016-12-07 15:53:35
Moja Pani pracuje u optyka. Listopad 2600 plus premia swiateczna 500zl.
A ja mam nqrwiac w fabryce za 1900zl
Te zj3by sa tak glupie ze az smieszne.
Ukraincow poproscie buahahhaha
Za dziekuje nie robie.
Nie pijam piwka od oprawcow moich rodakow.
Pozdro
Prawda 2016-12-08 13:30:53
Wszystkim których uświadamian że 15 brutto to szmaty i wszystki którzy bronia tych stawek bo nieszczęśliwie sa pracownikami takich gównianych firmach pragnę przekleić tekst z dzisiejszej prasówki który was robolki za dwa trzy dolki miażdży !!!!!!!


Jeansy -jak nie w chinach to

Panzica twierdzi też, że koszt produkcji odzieży mógłby wzrosnąć jeszcze bardziej, niż w przypadku elektroniki. Bo choć surowce są tanie, większą część pochłaniają koszty pracy. To dlatego znane marki przeniosły produkcję do krajów takich jak Chiny czy Bangladesz.

- W Bangladeszu godzina pracy kosztuje 1,80 dol., w Wietnamie 2,50 dol., w USA byłoby to 25-30 dol. - mówi Panzica.

Tu macie cały tekst
http://businessinsider.com.pl/strategie/handel/ile-kosztowalyby-towary-gdyby-nie-byly-produkowane-w-chinach/qxjelrj

Za 15 brutto mozna być tylko wycieraczką w Poznaniu !!!!!
b 2016-12-08 15:22:55
Jak tam wygląda praca? Jakie są zmiany? I zarobki to 2k zł netto? Jest tam ostry zapierdziel?
Zostaw swoją opinię o Kompania Piwowarska S.A. - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kompania Piwowarska S.A.