Nie polecam tego zakładu ! Zostawiłem sam. Renault Trafic , paliła mi się kontrolka świec żarowych, wcześniej dwa tygodnie wymieniłem wszystkie świece na nowe. Nie zrobili nic ! ! . Kontrolka nadal się paliła, a wmawiali mi że coś tam robili, że był krzywy pin w kostce. Nawet nie było śladu żeby coś dotykali, jak był silnik i przewody zakurzone, tak były nie ruszone. I za tą " usługę" skasowali 300 zł. pani tam obsługująca bardzo niemiła i widać (usunięte przez administratora) w całej rozpiętości. Omijajcie ten zakład z daleka ! nieuczciwi cwaniacy i nie profesjonalni.
zakupiłem rok temu lusterko z kamerka po 4 miesiacac przestalo co kolwiek działac reklamacja trwała 3 miesiace bez 7 dni . Po naprawie działało lusterko ze wsteczna kamera 2, 5 godziny dosyc mam jazdy do tego ,,warsztatu" mam zamiar zakupic nowe . Odradzam ten warsztat i jego obsługe , to jest tragedia
Coś w tym jest
Czy adres firmy jest poprawny ?
Pojechałem do firmy Bascom założyć odcięcie zapłonu do auta. Zadzwoniłem umówić się na termin i ustaliłem konkretny model odcięcia zapłonu. Pani z którą rozmawiałem ustaliła termin (akurat był wolny po 3 tygodniach) i podała cenę z montażem - model Exterminator - 250 zł. Na 4 dni przed wizytą zadzwoniłem do firmy ponownie potwierdzić ustalony termin - tym razem rozmawiałem z jakimś Panem, który termin potwierdził, potwierdził również cenę z montażem Extermionatora - 250 zł, ale zachęcał mnie do droższej blokady za ok 400 zł. Stwierdziłem, że aż taka mi nie potrzebna i zostaję przy swoim wyborze. Pojechałem na montaż w sobotę i się okazało, że cena jednak za blokadę Exterminator nie wynosi 250 zł a 300 zł - tak zostało przy moim terminie wpisane w kalendarz! Mówiono przez telefon jedno a wpisane zostało drugie! Po moim zdziwieniu i pokazaniu swoich zapisków z wcześniejszych rozmów z firmą Bascom, Pan montujący zadzwonił do szefa - cena jednak miała być 300 zł! Odpuściłem bo mam wiele innych spraw na głowie i się zgodziłem. Ustaliłem, że wyłącznik albo będzie w okolicach środkowego słupka przy podłodze, albo - to zaproponował Pan montujący - będzie się blokadę rozłączało np. mignięciem świateł drogowych, ale to zobaczy w trakcie montażu. O innych możliwościach nie rozmawialiśmy. Samochód zostawiłem i po podaniu swojego numeru miałem czekać na kontakt aby odebrać auto. Po ok 3,5h sam zadzwoniłem do Bascom i usłyszałem, że można przyjechać. Okazało się że blokada została założona, ale nie ma ani ukrytego przełącznika ani wyłącznika poprzez mignięcie światłami, tylko zupełnie inny system polegający na odblokowaniu poprzez zbliżenie jakiegoś magnesiku do jednego z elementów ???? Nie jest to dla mnie wygodne bo specjalny magnesik musze mieć podpięty cały czas pod kluczyki auta. Oczywiście w trakcie montażu nikt do mnie nie zadzwonił i tego nie ustalił. Mnie to rozwiązanie o tyle nie pasuje, że 2 komplety kluczyków są u mnie używane (ja i żona) a specjalny magnesik dostałem jeden i to widać że nawet nie od tej blokady, tylko od innej. Owszem Pan zaproponował, że jak przyjadę w tygodniu to postara się mi taki drugi magnesik skołować. Wychodzi na to, że przez Pana samodzielną decyzje ja mam dodatkowo tracić czas i dodatkowo jeździć do firmy? Na moje głośne niezadowolenie Pan montujący stwierdził, że mogę zostawić auto i w takim razie wymontuje to i zamontuje to co ustaliliśmy tylko, że to potrwa. Chciał dzwonić do szefa, ale stwierdziłem, że nie będę się szarpał z tym zakładem. Miało być 250 zł okazało się że jest 300 zł, miał być inny sposób odblokowywania auta a jest inny - autorski Pana montera. Przecież to moje 300 zł , więc chyba ja mam prawo decydować co za to chcę nabyć i mieć. Może i Exterminator jest starą blokadą, przestarzałą i nie dającą dużego zabezpieczenia ale w końcu to ja za swoje pieniądze decyduję co chcę mieć! Podsumowując - mimo, że Pan montujący sprawiał wrażenie osoby milej i znającej się to jednak okazało się, że bezmyślność to u niego cecha przeważająca! Różne sprawy wychodzące podczas montażu trzeba z klientem konsultować tym bardziej jak się ma numer telefonu. Jednym słowem Bascom - DNO ! Nie polecam !
Nie polecam naciagaja klientow szefowa klamie na potege ,typowa oszustka wstawilem auto brak ladowania ford mobndeo koszt naprawy 450 zl ,przegiecie nie dzwoni i nie powiadamia o kosztach tylko dzwoni jak jest gotowe koszt alternator uzywka max 120 zl wymiana 130 czyli daje to 250 zl mozna mozna dobrze ze to byl alternator nie cos innego
Byłem dziś jako klient w tej firemce. Pojechałem kupić antenę CB już jak podjechałem pod biuro wiedziałem , że będzie coś nie tak. Brak profesjonalizmu podejścia do klienta i zlewający sposób obsługi. Podejrzewam, że obsłużył mnie właściciel, któremu nie pasowało, że chciałem coś kupić. Negocjacja cen = BRAK zaśmiali mi się w twarz jak zapytałem o negocjacje ceny. Chyba ocenili mnie po samochodzie jakim podjechałem, bo nie jeżdże niestety MLem. :) Nie polecam a antene kupiłem u konkurencji TANIEJ, przynajmniej obsługa była miła