Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o DHL Express Contact Center Łódź

Pracowałeś w firmie DHL Express Contact Center Łódź i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
e_nigma - 2013-04-05 21:33:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zgadzam się z xyz. wczesniej praca w CC byla o wiele przyjemniejsza i ludzka. teraz to oboz pracy, pracownicy z dluzszym stazem sa zwalniani (za duze koszty utrzymania?), pozostalym przy pracy doklada sie zadan, przeklada sie to na ogolne zmeczenie, pogarszajaca sie atmosfere miedzy pracownikami, gorsza jakosc obslugi klientow, a wczesniej sprawialo to sporo frajdy. zarobki jak na lodz nie najgorsze, ale w skali kraju jak na korporacje - niskie i nie oddajace ogormu pracy wkladanej przez nas.
zdjecie uzytkownika
pracujacy - 2013-04-06 23:45:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuję tutaj od początku i nie do końca jest tak jak piszecie,
naprawdę uważacie ze niemiecka potęga jaką jest DHL jest biedna?

bzdury, nie mylcie biedy z formą oszczędności jaką jest przykładowo
zatrudnianie przez agencje zarówno na contact center jak i na magazyn.

Słabe jest natomiast to że rzeczywiście ta firma nie daje stabilności nawet stałym pracownikom aczkolwiek pracuje ładnych pare lat, zarabiam dużo ponad średnią krajową podstawy ale nie wiem czy jutro nie wyrzucą mnie z pracy? lub nie przedłużą mi kończącej się umowy.

Cuda na kiju się dzieją chociaż rzeczywiście sama praca jest bardzo przyjemna , atmosfera również.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-20 21:11:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
"nie daje stabilności nawet stałym pracownikom"? to jaki cudem oni są stałymi pracownikami? :) Jakie stawki są oferowane?
zdjecie uzytkownika
Berek - 2013-06-27 00:27:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jakby ktoś kumaty ze stałych pracowników mógł się wypowiedzieć jak naprawdę jest z firmie i czy warto aplikować? Czy są szanse na umowe i rzeczywiście na stabilność i rozwój w łódzkim Contact Center DHLu.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-27 20:07:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dołączam się do pytania użytkownika @berek. chciałbym się jeszcze dowiedzieć jakie w tej chwili oferowane są stawki?
zdjecie uzytkownika
katep - 2013-06-28 11:05:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Umowa jest przez Agencje Pracy Tymczasowej. Nie wiem jak teraz kształtuje się stawka godzinowa. Co do samej pracy ludzie mili fajnie się pracuje. Minus to nigdy nie wiesz czy będziesz pracować 8 godzin czy krócej bo np. odbieralność tel jest tak duża że pracownicy na umowę zlecenie idą do domu wcześniej o czym dowiadują się chwilę przed wyjściem.Umowa 3 miesięczna się kończyła i trzeba było sobie przedłużyć z agencją na kolejny okres.
Z poprzedniego roku z bodajże 3 rekrutacji zostały 3 osoby na umowę o pracę reszcie podziękowali.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-28 19:31:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Aha, czyli dzień pracy może trwać krócej i wtedy stawka automatycznie się zmniejsza. Trochę nie fajnie - zupełnie jak w agencjach badania rynku, w których pracowałem...
zdjecie uzytkownika
skarpetka - 2013-08-05 20:54:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) omijajcie tą firmę z daleka pan (usunięte przez administratora)jest arogancki i pozbawiony wszelkich zasad moralnych . Jeżeli nie chcecie miedź koszmarów nocnych to omijajcei ta firme
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-07 12:22:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
skarpetka a jakie jest wynagrodzenie w firmie DHL Express Contact Center Łódź? czy są jakieś problemy z wypłatami?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-07 22:09:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
od poczatku istnienia CC w Lodzi, nigdy nie bylo opoznienia w wyplacie pensji.
zdjecie uzytkownika
skarpetka - 2013-08-08 20:37:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
1300 na reke(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
boberek - 2013-08-08 20:44:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
lepiej omijac z daleka ten syf same uklady kolezensko towarzyskie (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
nocnymarek - 2013-08-08 22:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam wszystkich. Zgadzam się w 100% z opiniami przedmówców odnośnie pogarszających się warunków i sytuacji w CC. Pensje głodowe - większość dodatków poucinali i czyhają na więcej. Pracy coraz więcej, a pracownicy wciąż się wykruszają. Część ludzi ucieka przez brak kasy (co to w dzisiejszych czasach przy obowiązujących cenach jest wspomniane 1300 zł), a reszta nie wyrabia psychicznie terroru przełożonych (np. wspomniany wcześniej (usunięte przez administratora). siejący ponoć niezły popłoch wśród swojej załogi). Reszta superów też nie jest lepsza i daje dużo do życzenia. Część załogi już jest na lekach uspokajających albo posiada głęboką depresję. Kierownictwo doszło już do perfekcyjnego wykorzystania wspomnianych 55 min przysługującej przerwy wtedy gdy oni sobie tego życzą, a nie wtedy kiedy pracownik jej naprawdę potrzebuje. (usunięte przez administratora). Dochodzi jeszcze odmóżdżający schemat prowadzenia rozmów co strasznie poniża pracownika i jego wysiłki w walce o być albo nie być w DHL CC. NIE POLECAM , WRĘCZ ODRADZAM no chyba, że ktoś jest kamikadze :P
zdjecie uzytkownika
pluskwa - 2013-08-10 21:18:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam wszystkich wspomniany pan(usunięte przez administratora) celowo pisze jego inicjaly z malej litery stosuje wobec swoich podwladnych polityke prania mozgow non stop odsluchy debilne programy naprawcze ktore sam tworzy jednym slowem len (usunięte przez administratora)i karierowicz bioracy za darmo nie mala kase omijajcie(usunięte przez administratora) tego czlowieka szerokim lukiem
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-16 10:15:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a jak wygląda sprawa umowy w firmie DHL Express Contact center Łódź? jaką umowę dostaje się na początku pracy?
zdjecie uzytkownika
iza - 2013-08-19 04:44:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak sie z kims ma problem(usunięte przez administratora) to sie skrzykuje chłopaków po pracy(usunięte przez administratora) aby wiecej tego nie robił. Ale ty tylko żale potrafisz wylewac na forum prawda ? Mocni w gębie, cienki w reszcie. Banda tchórzy. (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-22 11:24:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chciałbym się dowiedzieć jakie są stawki godzinowe w firmie DHL Express Contact Center Łódź? czy studenci są mile widziani?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-31 10:32:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
anonim od kiedy zmieniły się warunki pracy w firmie DHL Express Contact center Łódź? czy wcześniej było dużo lepiej?
zdjecie uzytkownika
cybus - 2013-09-18 21:52:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dla czego panu(usunięte przez administratora)wreczajac mi swoj slawetny plan naprawczy a te jego tandetne perfumy z baluckiego rozlewane gdzies w garazu pod lodzia mowie wam cos pieknego pozdrawiam cie moj krolu twoj oddany pracownik (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
- 2013-10-12 11:46:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czytając opinie tak zwanych "stałych poracowników" można być szczerze zaskoczonym jak to możliwe że jeszcze tam pracują skoro są tam uciśnieni i poniżani w pracy. Czyżby tak świetni i wykwalifikowani pracownicy nie mogli znaleźć pracy lepszej niż opisany wyżej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Proponuję przyjrzeć się pracy w zakładach produkcyjnych takich jak na przykład indesit gdzie pracownikowi przysługuje 15 minut przerwy a nie 55 lub też supermarketach i dopiero wtedy wypowiadać się na temat noszenia pampersów. Myślę że nie jedna osoba pracująca tam i czytająca o tym jak strasznie traktowani są pracownicy infolinii uśmiałaby się do łez. Dziwi również fakt że osoby które na codzień obsługują klientów cechuje kultura wypowiedzi na poziomie co najwyżej pracownika budowy. Ciekaw jestem dlaczego Pan (usunięte przez administratora)nadal pracuje skoro mobbing w pracy jest karalny, chyba że wypociny pracowników na forum są tylko formą wyładowania frustracji zawodowej spowodowanej włsnymi porażkami (z tego co kojarzę plany naprawcze raczej nie są przeznaczone dla wybitnych jednostek ani dla dobrych pracowników). Obrażanie kogoś personalnie na ogólnopolskim forum jest co najmniej żenujące. A patrząć z drugiej strony skoro Pan (usunięte przez administratora) tak terroryzuje swoich pracowników dziwne że żaden z piszących tutaj nie obawia się że przypadkiem trafi na wpis tutaj i zacznie w pracy prawdziwą "rzeź niewiniątek"?
zdjecie uzytkownika
blondyna - 2013-10-15 20:50:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
jest ok
zdjecie uzytkownika
xxxNB - 2013-11-03 22:21:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zatrudnienie przez agencję, mówiono, że szkolenie na pół etatu później cały. No niestety prawda jest inna. Dziwię się osobą, które zostały, ale zawsze jest to 600-700 złotych. Szkoda tylko, że przez to wszystko straciłem zasiłek dla bezrobotnych, który miałem taki sam jak wynagrodzenie za pracę w tej firmie. Oszczędności oszczędnościami, ale wydaję mi się, że takie postępowanie nie jest fer. Cóż, wszyscy tłumaczą się kryzysem
zdjecie uzytkownika
Paola - 2013-12-05 21:06:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Berek - 2013-06-27 00:27:07]:
Chcesz wiedzieć jak jest naprawdę ?Otóż w CC pracuję od samego początku istnienia w Łodzi. Jestem stała. Na początku było super,może czasem za dużo swobody ale z szacunkiem. Z czasem niestety, nie było już tak fajnie. Owszem zasady muszą być ale ze zdrowym rozsądkiem. Teraz jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za psie pieniądze,bo obowiązki 2-3 osób wykonuje jedna za tę samą kasę, bo są wskaźniki,na danym stanowisku do "wyrobienia", a jak nie daje rady to słyszy,że powinno jej zależeć bo to jej pieniądze(usunięte przez administratora)kogo obchodzi, że nie wiesz w co łapy wsadzić.Infolinia to już tylko dział sprzedaży, operacyjny raczej tylko z nazwy a tu są właśnie ludzie,którym należy się ogromny szacun za pracę z trudnym klientem ,którą przypłacają w najlepszym wypadku nerwicą. Ktoś powie-"można zmienić pracę "albo "nie podoba się?na twoje miejsce jest wielu innych". To prawda , ale większość przychodzi tam dla swoich kolegów ,ludzie tam są ( oczywiście są wyjątki ) fantastyczni. Podsumowując, to praca dla ludzi o silnym charakterze ,bez problemów lekko szurniętych.Zarobki -szał d... nie urywa trzeba się natyrać , godziny pracy w sumie ok, i najważniejsze ...zaklepać wizytę u dobrego psychiatry żeby raz na jakiś czas podleczyć nerwy.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Pamper - 2014-02-20 21:50:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A czego wy się spodziewaliście? W żadnych call center raczej kokosów się nie zarobi, no chyba, że się ma dar i pracuje się na procent. Ale w znacznej większości przypadków jest słabo po prostu.
zdjecie uzytkownika
aAa - 2014-10-10 11:53:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jezu ! czytam to i nie wierzę ! pracuję w CC od ponad 3 lat. Sam byłem zatrudniany początkowo przez agencję.
1) Płaca:
Przez agencję na 1/2 etatu to 500-700zł. Przy zatrudnieniu na umowę o pracę 1/2 etatu to 700-950zł. Nie muszę chyba pisać że wszystkie benefity dostajecie od firmy ? Przy zatrudnieniu na umowę o pracę cały etat to kwestia 1600zł-2050zł.
Każda kwota podana jest w cenie netto. min (wynikające z umowy) - max (minimum z umowy + możliwa wyrobiona premia). W każdym przypadku możliwość otrzymania nadgodzin w przypadku kiedy firma tego potrzebuje (sam decydujesz czy bierzesz)
2.Umowy:
Z umowami jest tak,że dostajesz ją lub masz ją przedłużaną jak firma ma na pracownika lub zwolni się etat. Od czego zależy czy właśnie TY na 15 czekających osób ją dostanie ? Od wyników sprzedaży ! Jak każda korporacja mają narzuconą ilość możliwych etatów i nie mogą ich przekroczyć. Może być tak że (jak w moim przypadku) rok będziecie czekać na umowę o pracę, a może być tak że dostaniecie ją po 3 miesiącach. Oczywiście możliwość wskoczenia na etat zależy tylko od PRACOWNIKA czyli jego wyrabianych sprzedaży (tutaj ktoś wcześniej dobrze napisał - To wasze pieniądze !) więc korzyści są podwójne przy wyrabianiu norm.
PS> umowy obiecuje podnajmowana agencja pracy a nie DHL ! pamiętajcie o tym!
3. atmosfera:
Supervisorzy mają obowiązek naciskać na sprzedaż ponieważ nie pracujecie tam dla idei tylko po to by firma zarabiała ! Nie robią tego tak ostentacyjnie jak w przypadku innych Łódzkich infolinii (z jakimi miałem nieprzyjemność). Powiedziałbym że atmosferę złą lub dobrą robią pracownicy obsługujący infolinię. Tylko od nich zależy czy będziecie sobie zazdrościć sprzedaży i zarobków czy będziecie się dobrze bawić miedzy telefonami i wspierać. Co grupa (jest ich ok 8-9) to obyczaj !
4. zwolnienia
Jeśli jesteś pracownikiem na umowę nie masz się czego bać. Nie zwalniają nagle przez słabe wyniki. Robią to tylko nie przedłużając umowy. Mi się jakoś udało dobrnąć do umowy na czas nieokreślony więc można! Gorzej jeśli jesteś pracownikiem na zlecenie. Tutaj liczy się tylko ilość etatów które przypadkowo się zwolnią abyś mógł na niego wskoczyć oraz pierwszeństwo do takiego etatu czym jest wysoka sprzedaż
5. praca-sprzedaż
Odbieram średni 80-100 połączeń dziennie. To nie jest dużo w porównaniu do innych infolinii. Przypominam że to tylko połączenia przychodzące. Niektóre wymagają infolinie wymagają połączeń wychodzących w takiej ilości, które niestety są trudniejsze i bardziej czasochłonne. Warunki czyli zmiany(czas) i benefity opisałem w poście na 1 str 2012-03-27 14:16:53

Powodzenia ! Ja jestem zachwycony i nie zamierzam rezygnować przez długi czas. Pamiętajcie jednak że każda korporacja to wyścig szczurów i to się nie zmieni!
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DHL Express Contact Center Łódź
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x