Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy za liczne opinie. Widząc duże zainteresowanie naszą firmą, postanowiliśmy zaznaczyć swoją obecność w serwisie GoWork.pl. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu. Bardzo cenimy, każdy merytoryczny wpis i konstruktywną krytykę, z której postaramy się wyciągnąć wnioski. Każda Wasza opinia jest dla nas cenną wskazówką.


Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy.  A na tym szczególnie nam zależy.

Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu  i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres: marketing@nivette.pl

Rafał G.
Inne

Byłem ostatnio na stacji kontroli pojazdów - wykwalifikowana i uprzejma obsługa. Polecam

Pracodawca
Pracownik
@Sylwia

Tak w firmie pracują również kobiety. Na stronie internetowej firmy w zakładce kariera znajdują się aktualne ogłoszenia w sprawie stanowisk, na które firma poszukuje obecnie pracowników.

Piotr
Inne

Jestem nowym Klientem serwisu Nivette. Mam Mazdę 6, którą oddałem na przegląd. Jestem bardzo zadowolony, usługa została wykonana szybko, zgodnie z wytycznymi producenta, a samochód został ładnie posprzątany. Ceny niewygórowane. Polecam :)

Pracodawca
Pracownik
@Piotr

Bardzo nas cieszy Pana opinia. Zapraszamy ponownie.

Marek Chojnowski
Inne

Kilka lat temu zakupiłem Nissana JUKE w Centrum Samochodowym Nivette. od 3 lat jeżdżę Nissanem Qashqai - również zakupionym w Nivette. Nigdy przez ten okres nie miałem problemów zarówno w salonie jak i w serwisie - zawsze terminowo i w przystępnych cenach. Następny samochód - jeśli będzie to Nissan, to na pewno kupię w Nivette. Polecam.

Pracodawca

@Marek Chojnowski

Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Rafał G.
Inne

Byłem ostatnio na stacji kontroli pojazdów - wykwalifikowana i uprzejma obsługa. Polecam

Anna
Inne
@Rafał G.

też tak uważa. Byłam też ostatnio tam na SKP.

Sylwia
Inne
@Anna

orientujesz się czy pracują tam kobiety? pilnie czegoś szukam :)

1
Pracodawca
Pracownik
@Sylwia

Tak w firmie pracują również kobiety. Na stronie internetowej firmy w zakładce kariera znajdują się aktualne ogłoszenia w sprawie stanowisk, na które firma poszukuje obecnie pracowników.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Atmosfera w pracy w porządku, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania. Mnie się w Nivette dobrze pracuje.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Pracodawca Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Grafik w naszej firmie jest uzależniony od zajmowanego stanowiska i ustalany bezpośrednio z przełożonym. Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej firmy zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail marketing@nivette.pl . Życzymy miłego dnia.

Michał Nowy wpis
Inne
@Pracodawca

Widziałem ogłoszenie dla lakiernika. Ile możecie płacić w przypadku posiadania przeze mnie 3-letniego doświadczenia i czy nadgodziny są ekstra płatne?

Nowy wpis

Pracodawca

@Michał

Dzień dobry, cieszymy się z zainteresowania naszym ogłoszeniem. Zapraszamy do aplikowania, informację na interesujące Pana tematy otrzyma Pan w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej od osoby prowadzącej rekrutację.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry. Zmartwiła mnie Pana opinia a jednocześnie nie wiem czym jest spowodowana. Poproszę o kontakt pod adresem e-mail: marketing@nivette.pl Pozdrawiam.

Wojtek
Inne

Jestem stałym klientem Nissan Nivette, w którym serwisuję już drugi samochód Nissan QASHQAI. Mam wykupioną przedłużoną gwarancję na 5 lat. Umówiłem przegląd serwisowy OT5 na 12.10.2022. Przy okazji przeglądu stwierdzono usterki, których usunięcie wymagało zamówienia części a dostawa części miała być realizowana przez kolejne 3 dni, do piątku 15.10.2022 włącznie . Przegląd został wykonany w umówionym terminie. W związku z tym, że cały salon Nissana nie mógł zapewnić dla mnie samochodu zastępczego, usunięcie usterek zostało umówione na dzisiaj, czyli 18.10.2022 godz. 7.00. Przyjechałem dzisiaj ok. 7.10 i okazało się, że osoba odpowiedzialna zapomniała zamówić części. No i procedura rozpoczęła się na nowo. Umówiłem się na kolejną wizytę w Nissan Nivette, trzecią już, na czwartek 20.10.2022. Tracę czas i pieniądze na dojazdy, jeżdżę samochodem z usterkami i to wszystko w autoryzowanym serwisie. Jestem po prostu zdziwiony takim sposobem obsługi klienta. Do tej pory byłem zadowolony z usług świadczonych przez Nissan Nivette.

Pracodawca

@Wojtek

Dzień dobry. Bardzo nas zmartwiła Pana opinia. Doszło do zaniedbania po naszej stronie stąd całe zajście. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Po ustaleniu gdzie popełniliśmy błąd, natychmiast podjęliśmy kroki naprawcze. Części zostały domówione i umówiliśmy kolejna wizytę. Naprawa auta trwała dwa dni . W tym czasie klient otrzymał samochód zastępczy. Mamy nadzieję, że nasze niedopatrzenie nie wpłynie na dalszą współpracę . Serdecznie pozdrawiamy.

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy za liczne opinie. Widząc duże zainteresowanie naszą firmą, postanowiliśmy zaznaczyć swoją obecność w serwisie GoWork.pl. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu. Bardzo cenimy, każdy merytoryczny wpis i konstruktywną krytykę, z której postaramy się wyciągnąć wnioski. Każda Wasza opinia jest dla nas cenną wskazówką.


Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy.  A na tym szczególnie nam zależy.

Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu  i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres: marketing@nivette.pl

Pracodawca

 Aktualność
Nissan ARIYA początek nowej ery.

Stworzony, aby uwolnić drzemiącą  w Tobie moc. Przekracza granice możliwości, autonomii i stylu.

Wyposażony w technologię e-4ORCE, dwa silniki i unikatowy system napędu na wszystkie koła, Nissan ARIYA zapewnia idealną równowagę między mocą i niespotykaną kontrolą w każdych warunkach. Startuj w ułamku sekundy dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu na wszystkich kołach. Zdobywaj teren, korzystając z opcji trakcji na każdą pogodę. Bezpiecznie pokonuj zakręty dzięki precyzyjnej kontroli pojazdu. No i ciesz się każdą minutą niezwykłej jazdy.

 
Sprawdź sam możliwości nowego Nissana. 

Umów się na jazdę próbną - 22 509 99 72

Pracodawca

 Aktualność
MAZDA CX-60 GOTOWA NA JAZDY TESTOWE


Stworzona w Japonii przez mistrzów wzornictwa, reprezentuje wszystko to, co wpisaliśmy w nasze DNA w ciągu ostatnich 100 lat. Potężna sylwetka skrywa układ napędowy przenoszący moc na wszystkie koła, a także gamę innowacyjnych systemów, zorientowanych na kierowcę. Poznaj bliżej wyrafinowaną elegancję, która ma korzenie w naszych japońskich tradycjach.

ZAPISZ SIĘ !
Pytanie
 Pytanie

Czy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pracodawca
Pracownik
@Pytanie

Centrum Samochodowe Nivette ma ścisłe ustalone godziny pracy. serwis: pon-pt 7.00-20.00 sob.8.00-16.00 salon: pon-pt 9.00-19.00 sob 9.00-16.00

Maja
Inne
@Pracodawca

każdy pracownik w każdą sobotę pracuje ? jak to jest zorganizowane i jak płacone ?

Pracodawca

@Maja

Dzień dobry. Jeżeli jest Pani zainteresowana poznaniem systemu pracy w naszej firmie to proszę się z Nami skontaktować pod numerem telefonu 22 509 66 01. Udzielimy wszystkich informacji.

Piotr
Inne

Jestem nowym Klientem serwisu Nivette. Mam Mazdę 6, którą oddałem na przegląd. Jestem bardzo zadowolony, usługa została wykonana szybko, zgodnie z wytycznymi producenta, a samochód został ładnie posprzątany. Ceny niewygórowane. Polecam :)

Pracodawca
Pracownik
@Piotr

Bardzo nas cieszy Pana opinia. Zapraszamy ponownie.

Radek Podolski
Kandydat

Byłem na rozmowie w Nivette - rozmowa kwalifikacyjna merytoryczna i w sympatycznej atmosferze. Mam nadzieję, że zadzwonią i będę mógł podjąć pracę :)

Marta
Inne
@Radek Podolski

No to super. A jakiego typu pytania zostały Ci zadawane? Możesz napisać?

KLIENT
Inne

Byłem na akcji serwisowej, wymiana naboju poduszki powietrznej i szkieletu siedzenia kierowcy. Usługa wykonana jak w stodole, brak spinek, dwa punkty złapane na trytki mimu że oryginalnie były spinki. Przywiozłem ze sobą kompletną zaślepkę poduszki pasażera, aby przy okazji demontażu ją wymienić, ale starej to już nie oddali, musiałem się upominać. Gostek z obsługi klienta wyraźnie był niezadowolony i jakiś antypatyczny.

Pracodawca
Pracownik
@KLIENT

Dzień dobry. Bardzo zaniepokoiła nas Pana opinia. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem e-mail: marketing@nivette.pl w celu wyjaśnienia tej sytuacji.

Alicja
Inne
@Pracodawca

Czemu wyjaśniać takie sytuacje kątem w prywatnej korespondencji? A nie publicznie żeby było transparentnie i żeby każdy mógł wiedzieć czego ma się od was spodziewać? Nieźle!!

Pracodawca
Pracownik
@Alicja

Dzień dobry. Dbamy o naszych klientów i staramy się do wszystkich komentarzy podchodzić indywidualnie. Każda sprawa dotyczy dwóch stron, więc w celu zweryfikowania problemu, kontaktujemy się z osobą, która napisała komentarz. Naszym zadaniem jest wyjaśnienie wszelkich nieprawidłowości w celu uzyskania jak najlepszej jakości usług.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

Pracodawca
Pracodawca
@Pytanie

W zależności od stanowiska, na jakie prowadzona jest rekrutacja, kandydat otrzymuje do rozwiązania test lub weryfikacja następuje w trakcie rozmowy.

Rafał G.
Inne

Polecam stację kontroli pojazdów - szybko można się umówić - miła atmosfera.

Marek Chojnowski
Inne

Kilka lat temu zakupiłem Nissana JUKE w Centrum Samochodowym Nivette. od 3 lat jeżdżę Nissanem Qashqai - również zakupionym w Nivette. Nigdy przez ten okres nie miałem problemów zarówno w salonie jak i w serwisie - zawsze terminowo i w przystępnych cenach. Następny samochód - jeśli będzie to Nissan, to na pewno kupię w Nivette. Polecam.

Pracodawca

@Marek Chojnowski

Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Aktualnie Grupa Nivette pracuje w następujących godzinach: Salon: Pon-Pt 9:00-19:00 Sobota 9-16 Serwis: Pon-Pt 7:00-20:00 Sobota 8:00-16:00

CX-30
Inne

To moja druga Mazda zakupiona w Nivette. Zadowolony jestem z obsługi w salonie jak i serwisu. Polecam.

Ja
Były pracownik

Pracowałem tam przez 3 lata, ogólnie atmosfera dobra, wynagrodzenie ok. Jeśli chcesz uczciwie pracować, na pewno będzie to docenione.

1
Wiks
Pracownik

Po kilkunastu miesiącach pracy można śmiało stwierdzić że to całkiem przyjazne miejsce dla pracownika. Wypłaty zawsze terminowo, respektowane są ewentualne premie, zero problemów z urlopem. Zakres obowiązków zgodny z wcześniejszymi ustaleniami. Na ogromny plus współpracownicy- bardzo zgrany zespół w każdym z działów- zamiast konkurencji jest wzajemna pomoc.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W ogłoszeniach dotyczących aktualnych ofert pracy zamieszczamy wymagania dotyczące poszczególnych stanowisk. Zapraszamy do aplikowania na konkretne oferty pracy lub do kontaktu przez formularz na naszej stronie https://nivette.pl/kontakt/

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii