logo

"Premator"

Landskrona

Opinie o "Premator"

cichy 2012-10-05 17:36
katastrofa , warunki mieszkaniowe tragedia , w pracy bialy murzyn , cos powiesz to dostajesz bilet powrotny , jak odmowisz pracy np 24 godz - bilet , traktuja ludzi jak bydlo , jedynie co dobre to wyplata zawsze na czas i jest ... ale stawka uwaga 90 koron minus podatek , bez zadnego zatrudnienia , czyli jesli chcesz zarobic to tylko godzin natrzaskac , ludzie tam robia po 300-400 godzin w miesiacu
2
jbl 2012-11-08 00:44
Siema, a byl tam moze sledziu z gdanska jedno oko ma slepe ? Naprawde tam tak strasznie ?
2
anonim 2014-06-03 08:13
to co pisze kolega prawda i jakie nagodzin stawka cały czas taka sama godzin trzeba pilnować bo potrafią się nie zgadzać kierownik ... arab... czarny gestapo ... wie wszystko na każdy temat .. odpyskujesz albo na kampie siedzisz albo do domu.. na pokoju potrafi być po 4 osoby gdzie 2 to już tłum ... z mieszkanie nie płacisz uwaga mieszkasz na stoczni lub na stancji poza nią.... na stoczni więcej zarobisz .. bierze każde roboty i każdy człowiek jest do wszystkiego...np dźwigowy robi po mazutach.. a malarz ssafkuje gówniaka ...mechanicy robią po balastach... a zarobki 90 kr i nie chce dać więcej... bo oszczędność...
3
adi 2014-07-22 23:47
premator to jeden wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
toja 2014-09-04 09:53
cieniasy hahaa
Rotor 2015-02-28 06:06
Widzę, że na dobrą sprawę pracownicy nie specjalnie się chcą dzielić swoim doświadczeniem czy wiedzą - wynika to z wielu rzeczy, najczęściej boi się o swoją posadę. Mam nadzieję, że nie dochodziło na tym poziomie do żadnych spięć, bo byłoby to najgorsze rozwiązanie z możliwych, nie mówiąc o natychmiastowym mobbingu.
bolo 2015-03-04 13:26
UWAGA!!! UWAGA!!!UWAGA!!! NA PREMATOR!!!
ARAB NIE JEST TAKI ZŁY WCALE SIE MU NIE DZIWIE ŻE ŚCIGA TYCH BRUDASÓW CO U NIEGO PRACUJĄ!!! 2.WARUNKI ZAMIESZKANIA SĄ TRAGICZNEEEEEEEE (PRACUJE 10 LAT NA KONTRAKTACH I NIGDY NIE WIDZIAŁEM PODOBNYCH)3 SZOK TO MAŁO POWIEDZIANE ,ŁÓŻKA ZEJSZCZANE WSZĘDZIE KIEPY ŚMIECI I BRUD!!!WC ?JEST TAKIE ZE OTWIERASZ DZWI I SRASZ GDZIE CI PASUJE A PAPIER NA DESKĘ LUB ZIEMIĘ!!! WSZĘDZIE ŚMIERDZI WSZYSTKO SPOCONE LODÓWKI ZGNIŁE I ZABRUDZONE SYFEM Z PRZED 2 MOŻE 3 LAT SZOK NAPRAWDĘ!!!
BRAKUJE MI SŁÓW ŻEBY TO OPISAĆ TEN SYF NIKOMU NIE POLECAM .
5
marq 2015-03-05 18:19
jak zejszczane i brud ?to te chamy tam nie sprzątaj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co za brudasy!!! dzieki
poukładany 2015-03-26 22:03
człowieku jedz sprawdz jak nie wierzysz człowiek który dba jakkolwiek o higienę obraca sie na pięcie i odrazu chce do domu jechać !!! syf jak nigdzie ,w życiu czegoś podobnego nie widziałem !!
1
wnik 2015-08-05 07:38
jak napisałeś Arab jest szefem od wszystkiego więc warunki socjalne sanitarne i mieszkaniowe są takie a nie inne JAKI PAN TAKI KRAM.
W Geteborgu jest odwrotnie
NO TO JEDZ 2016-04-20 20:27
ZOBACZ TO MIESZKANIE [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
aga 2016-05-10 11:35
Zależy gdzie trafisz, nie każda agencja mowi od razu jakiewarunki panuja tam zreszta nie maja tez na to wplywu,ponieważ pracownicy też maja wiele do czyneinia z tym co dziej esie w mieskzaniu jedni sprzataja drudzy nie
2
Xtc 2016-12-25 17:15
Wlasnie wrocilem dzis z tego strasznego dziadostwa ludzie omijajcie ta firme premator sprzedaja cie do ultramarine i stocznie w landskronie i tego j******o beduina araba to czlowiek bez uczuc nie uznaje swiat zadnych ludzi traktuje jak g***o pracuje sie non stop bez jakielkolwiek umowy ubezpieczenia za gola stawke 90 sek minus podatek tj 73 sek/h zero dodatkow za prace w nocy w weekendy warunki na stoczni skandaliczne gdybym mial mozliwosc wstawienia zdjec zrobilbym to ale nie da rady tu, praca w doku przy remontach statkow brak jakichkolwiek zasad bhp samowolka totalna ludzie nachlani wodka ktora sie leje codziennie w pracy przed i po boisz sie o swoje zdrowie i bezpieczenstwo sprzet to zenada wszystko stare zdezelowane wszystkiego brakuje mi sie udalo mieszkalem poza stocznia ale wiekszosc ludzi zyje na stoczni gdzie jest jak w norze syf brud smrod i wszedzie pijaki napalone pety wszedzie ohyda i brak slow ludzie dla siebie wredni podli JEST MALA GARSTKA NORMALNYCH LUDZI i kazdy kazdego podpieprza ... NIE POLECAM NIKOMU!
OMIJAJCIE SHIP SERVICE I ULTRAMARINE Z GDYNI JESLI WYSLAC CHCA DO LANDSKRONY DO PREMATOR STOCZNI !!!!!!
3
Tomas 2016-12-29 10:38
Witam wszystkich którzy wybierają się do landskrony na stocznie do leśnego Araba. Nie polecam tam pracować. Ostatnio został pobity i związany chłopak po przez opaski ucieknie i jak by było mało zwiazano go jeszcze pasami które mające atesty. został masakrycznie pobity i zostawiamy na całą noc na zimnych kafelkach. następnie wręczyli bilet i został wywieziony na lotnisko. Kierowca cały czas na cpany i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak by woził ziemniaki delikatnie mówiąc. Do czasu aż coś się stanie a w tedy może wezmą się za to co się tam wyprawia.
1
Jan. 2016-12-30 22:54
To wszystko się zgadza to co jest opisane.Nie do uwierzenia co tam się wyprawia. 90% to prawdopodobnie kryminał. Omijać,omijać.
1
Pies ogrodnika 2017-01-14 22:15
Tak byłem w tym syfie stołówka,szatnia i łazienki syf a toalety chlew że tam jeszcze epidemia nie wybuchła to cud i jeszcze tam ludzie mieszkają na stoczni obok arab mordę drze jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a oni są zachwyceni że mają robotę niektórzy tam pracują po 8 lat i mówią na araba tata [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jacyś ,tego co związali był pijany i szukał bójki powinni policję wezwać .Ship serwis to dawna ultramarine i jeszcze Nautikus też omijac
2
Daniel 2017-01-17 13:18
Ten związany był pijany i agresywny w sumie to chyba coś brał bo nic do niego nie dochodziło. Wiem bo byłem przy tym. Z łomem na ludzi chciał iść.. jednemu bez powodu wybił zęba. Nie dziwie się że go związali był niebezpieczny dla innych. Odnośnie kierownika to napawde dobry człowiek jeśli dobrze pracujesz docenia i daje podwyżke. Jeśli przyjdziesz nawalony do pracy i on Cie przyłapie to wtedy fakt masz przeje**ne ale co się dziwić. Ostatnio jeden chciał pracować przy wydychanym 1 promilu logiczne że go wysłał do pokoju bo sobie lub innym mógłby zrobić krzywdę pod wpływem %%%. Następnego dnia fakt miał lipe ponieważ kiero za nim chodził i za kare więcej wymagał krzyczał aby miał nauczke. Ludzie jak jedziecie do pracy to pracować a nie pić i balować.
4
ccc 2017-01-17 14:19
Katastrofa ???? jak ktoś jest brudasem i sie nie myje to syf w pokoju jak ktoś pracuje i jest czysty to jest ok !!! pieniądze dobre, a pracowac wszędzie trzeba pieniądze lepsze niz w polsce !!!! że cięzko --piszą lenie, ci co myślą że pojadą leżeć brzychem do góry i ktos bedzie im placił. ja tam zadowolony kasa jest na czas i dobra. w polsce tez pracowałem na stoczni zapieprz tylko pieniędzy mniej !!!
2
Euthyrox 2017-02-01 11:24
Witam wszystkich ludzie jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a nie normalna praca 12 godzin zapiepszasz jak dziki majstrowie mordy drą na ciebie jak w obozie- nie masz nic do gadania kierownik Jurek gra dobrą matkę i nakręca majstrów by z ciebie ostatnie siły wydusić jeżeli pragniesz być poniżany i zgnojony to jedź i sam się na własnej skórze przekonaj lecz gra nie jest warta- w skrócie porażka ta firma i nie wart tych pieniędzy -sam płacisz za wszystko przeloty ,domki lub kampy jedzenie i inne fikcyjne koszta które wymyśli kierownik Jurek serdecznie nie polecam
1
CCC 2017-02-02 09:10
Siema jest to najbardziej wykorzystującą firma ,ludzi na świecie nie spotkałem się jeszcze z takim mobingiem w klewen jest zrobiona nagonka i znęcanie się fizyczne jak i psychicznie nad pracownikami zastanów się niż zechcesz tam pracować nie polecam lecz. Ostrzegam przed tą firmą
1
Czesław 2017-02-02 09:47
Jezdze z ta firma juz przez kilka dobrych lat jesli jedziesz do pracy to licz sie z tym ze pracowac trzeba jest to ciezka praca ale dobrze platna pieniadze sa na czas panie w biurze przemile zawsze pomocne odpowiedza na kazde pytanie interesuja sie i nawet wypytuja jak sie pracuje. Z zaliczkami nie ma problemu jesli chcesz jechac do pracy i myslisz ze bedziesz mogl sie obijac to lepiej zostan w domu. Gdyby bylo zle i tak jak niektorzy pisza to by ludzie nie jezdzili, bez przesady. Tak jak pracujesz tak jestes traktowany proste. Pozdrawiam Czesiek
1
Tymek 2017-02-02 09:54
Kazdy ma prawo wyboru, jeden jedzie do pracy a drugi zeby sie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i tankowac z kolesiami, jak ktos pracuje to problemow nie ma, jezdze tam od lat, po 3-4 strzaly rocznie a jezdzilbym czesciej gdyby bylo mozna, robie swoje i nie obchodza mnie imprezy i przepychanki miedzy debilami co przyjezdzaja tylko robic problem, rowy kopac cholota a nie pracowac w stoczni, a za syf sa odpowiedzialni tylko sami pracownicy, bulgarzy maja czysto bo pilnuja porzadku a tam gdzie polacy to zaraz kongo i zadyma
czasem to sie nawet ciesze ze takie bzdety wypisuja bo moze bedzie wiecej pracy dla mnie i innych co chca zarobic
1
CCC 2017-02-02 14:18
Widzę że tylko kierownictwo pisze pozytywne opinie to można zobaczyć po czasie jak tylko pojawi si3 prawdziwa opinia na temat firmy jedna zła a za kilka minut same pozytywy otrzymują na emaila i zaraz odpis jak tam Polacy rozrabiają to dlaczego nie przyjmują samych turasów do Norwegii bo potrzebują roboli polskich pracowników nic nie mam do osób innego pochodzenia lecz praca jest tam naprawdę nieprzyjemną i utrudniona przez przez majstrów
1
Wojtek 2017-02-03 08:42
Nie polecam firmy premator nagonka na ludzi i pełen mobing w pełni znaczenia tego słowa nie wart zainteresowania lipa i chujnia nie polecam
1
Łysy 2017-02-03 19:18
Firma nie warta zainteresowania tylko gonią nie skończysz jednej roboty a masz trzy inne jażdzą po tobie jak po świni nie mają żadnych skrupułów przerobiłem kilka miesięcy i nie zamierzam tam więcej wracać do Norwegii. A w szczególności do Kleven. Pozdrawiam kolegów z Kleven
2
Damian 2017-02-07 11:24
Szczerze to ciezka praca duzo wymagają ale stoczniowiec to nie lekka fucha jest syf fakt jest brud jest krzyk i jest duzo pracy No i wpada duzo godzina wiec mozna sobie ładnie zarobić letko nie jest ale tragicznie tez nie jantak osobiście polecam
Lolek 2017-02-07 11:30
Taaaaa Szwedzi nie maja co robić i ci komentują po polsku ha ha ha moze jeszcze zaraz napiszesz ze arab tu pisze oni maja w dupie wasza opinie jest praca chcesz zarobić jedziesz nie to sie bujaj jak widać sa rożne opinie wiadomo skoro ludzie jeżdżą a sporo ich jeździ to aż tAk tragicznie nie jest ha ha ha
Lolek 2017-02-07 11:30
Taaaaa Szwedzi nie maja co robić i ci komentują po polsku ha ha ha moze jeszcze zaraz napiszesz ze arab tu pisze oni maja w dupie wasza opinie jest praca chcesz zarobić jedziesz nie to sie bujaj jak widać sa rożne opinie wiadomo skoro ludzie jeżdżą a sporo ich jeździ to aż tAk tragicznie nie jest ha ha ha
1
Gg444444444444446678 2017-02-07 11:58
A wiecie jakie stawki na początek roboty ?
ja 2017-02-07 12:01
istny stutthof zatrudniaja ludzi i po 2 tyg do domu bez przyczyny jebac jak dziki osioł ... Godzin nie umieja liczyć albo czekaja ze znajda frajera ktory sie nie doliczy ... Żenada nigdy wiecej i nikomu tej firmy nie polecam .... 12 godz tyrania a 11 liczone ...
prawie rok 2017-02-08 19:52
nikt nikogo na siłe nie trzyma,przyjedziesz nie podoba sie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak to arab mowi sa mężczyzni i inni mężczyżni.Praca ciężka. Czarno na białym wiesz o warunkach pracy...Ludzie jak ludzie sa różni
1
Gruby 2017-02-13 12:57
Ciezka praca, jak dla mnie za ciezka. Ale kasa na czas, ludzie spoko. Bylem raz i niestety wiecej nie pojade bo za ciezko mi bylo. Juz mlodzikiem nie jestem.
2
Max 2017-02-17 10:25
Ja mam 3 kolegow ktorzy jechali z ta firma dwoch zadowlonych jeden strasznie nie. ale to zalezy tez od czlowiek i pónktu siedzenia, teraz ja sie wybieram na wyjazd jak nie pojade to sie nie dowiem jak jest najwazniejsze ze jest praca bo teraz w polsce w stoczniach cisza wszedzie jest ciezko praca w stoczni taka juz jest.
1
Romek 2017-02-20 14:41
jak dla mnie firma spoko pracy duzo kasa spora i na czas jak potrzebuje zaliczke nie ma problemu wiec nie wiem o co tyle krzyku karzdy pracuje jak umie i jest traktowany tak jak sie zachowuje. osobiscie polecam jezdze z tom firmom od kilku lat
1
brylant22 2017-03-10 12:36
dzień dobry czy wart sobie głowę zawracać tą firma? pracować trzeba a zjeby sa wszędzie ja robiłem na północnej i na remontówce u Baranka!!!!!!! ile płacą na/h
1
olek1313 2017-03-13 15:01
Baranek tez w Prematorze pracowal jeszcze za starej gwardi, robota jest i tzreba zapieprzac ale kasa zawsze i lepiej niz w remontowce
1
SPREZYNKA 2017-03-15 11:52
Witam pracowałem tam miesiąc i powiem wam że nie jest tam tak źle pracować trzeba na Noce to się super pracuje majster [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pani Iwonka bardzo miła i pomocna jeśli chodzi o kierownika to jest dobry facet dużo ma na głowie pozdrawiam piaskarzy i oczywiście zajebistego kierowcę busa Szymona pozdro od Sprężynki
1
Rgg 2017-04-18 14:14
Piszecie cięzka praca - stek bzdur , jak sie pracuje a nie ściemnia i chowa po kiblach to nikt sie nie czepia a jest ok. O prace trzeba dbać za darmo to mozna w ryja dostać. Praca jest dla chetnych .
Zostaw swoją opinię o "Premator" - Landskrona
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie "Premator"