brak logo

Invest Bank S.A.

Wrocław

Opinie o Invest Bank S.A.

Bankowiec 2010-04-15 20:39:26
Jeśli chodzi o banki, to jest to zarobki calkiem całkiem. Wprawdzie nie najwyższe w branży, ale ok. Plusem jest też szkolenie w luksusowyh warunkach
maxel 2010-04-19 11:59:22
Pracodawca godny polecenia. Duże mozliwosci awansu i naprawdę miła atmosfera w pracy. Nie ma firmy idealnej, ale najblizej ideału jest chyba Invest Bank.
Yvo 2010-08-23 12:47:01
Chciałbym równiez pochwalic firme i dorzucic, kilka ciepłych słów o firmie. Byłem do niej sceptycznie nastawiony, ale przekonałem sie że jest jedna z niewielu firm, które w sposób uczciwy postepuje wobec pracownika. Zarobki są jak na Wrocław i bankowość, bardzo dobre. Jest miłe nastawienie współpracowników i w ogóle jest ok. Naprawde polecam aplikacje do tej firmy!
Kidi 2010-09-07 15:22:59
Na pewno na plus mozna uznać dobrą kase, na minus atmosfere
pracownica sredniego szczebla 2013-04-30 10:53:01
buahhaha wsyzstkie te opinie o kant można rozbić :) chyba pseudo-kadrowa [usunięte przez moderatora] to wszystko pisze ,

zarobki ?? super ?? 1600 brutto na obsłudze klienta :) buahahah
ok 3000 brutto w oddziale regionalnym i to na Wrocław ma być super ahhahahaha

ROZWÓJ ??? wewnętrzn szkolenia według książek z lat 90 ?? to ma być rozwoj ?? :

buahahahahha
nona9 2016-04-18 23:26:45
gdyby ktos nie wiedział to teraz nie ma już tej firmy, Solorz ich wykupił i teraz to się nazywa Plus Bank
Zostaw swoją opinię o Invest Bank S.A. - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Invest Bank S.A.