Miniaturka
Andrzej Kapela
M&L Delikatesy

Jak wygląda proces rekrutacji, z ilu etapów się składa?

Rekrutację przeprowadzamy w dwóch etapach. Publikujemy ogłoszenie i zbieramy aplikacje CV. Następnie zapraszamy na spotkanie podczas, którego przeprowadzamy rozmowę kwalifikacyjną. Po wytypowaniu wśród wszystkich kandydatów - najlepszą osobę - przyjmujemy do pracy.

Czy firma uczestniczy w targach pracy, organizuje praktyki, dni otwarte?

Dwa razy w roku organizujemy przy współpracy z Gazetą Wyborczą wirtualne targi pracy. Polega to na przygotowywaniu internetowego stoiska. Podczas targów chętne osoby mogą zadawać pytania do specjalisty z działu HR. Osoba, która jest odpowiedzialna za politykę kadrową odpowiada na pytania i uczestniczy w internetowej debacie.

Czy możliwa jest w Państwa firmie praca zdalna np. z innego miasta?

Zdalnie pracuje nasz dział marketingowy. Realizując różne projekty i zadania spoza siedziby firmy.

Pracowników na jakie stanowiska poszukujecie Państwo najczęściej?

Głównie poszukujemy kasjerów-sprzedawców oraz sprzedawców poszczególnych działów m.in. mięso-wędliny, warzywa.

Jaki powinien być potencjalny pracownik? Na co szczególnie zwracają Państwo uwagę przy zatrudnianiu pracowników?

Przede wszystkim poszukujemy osoby komunikatywnej, uprzejmej i zorientowanej na wysoki poziom obsługi klienta. Ponadto osoba musi być odpowiedzialna, uczciwa, zaangażowana w pracę i musi mieć umiejętności pracy w zespole. Zatrudniona osoba musi dbać o stanowisko pracy i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie działu. Nasi pracownicy muszą realizować cele sprzedażowe i politykę handlową firmy, a przede wszystkim dbać o właściwą obsługę klientów.

Jak wygląda strategia marketingowa Państwa firmy?

Promujemy się głównie za pośrednictwem prasy warszawskiej oraz reklamy outdoorowej. Dystrybuujemy gazetki promocyjne z asortymentem oraz ulotki reklamowe. Prowadzimy także program lojalnościowy w postaci bonifikujących kart stałego klienta. Ważnym środkiem masowego przekazu w naszej promocji jest Internet. Mamy dobrze funkcjonującą stronę internetową oraz promujemy się na portalach warszawskich.

Może Pan przedstawić strategie firmy na najbliższy czas? Czy planują Państwo poszerzenie oferty?

Planujemy utworzenie sklepu internetowego z możliwością zamawiania zakupów do domu. Ponadto chcemy otwierać nowe sklepy na terenie Warszawy i okolic. Planujemy ciągle powiększać ilość punktów sklepowych, których obecnie mamy już osiem: pięć w Warszawie , dwa w Sulejówku oraz jeden Józefowie.

Jakie są główne wartości  firmy? Czy angażujecie się w działania prospołeczne?

Jesteśmy uczciwi i każdym podejmowanym działaniem budujemy zaufanie wobec naszych pracowników, klientów jak i kontrahentów. Staramy się tworzyć koło wzajemnego zaufania, pomiędzy naszą firmą, pracownikami, klientami, a kontrahentami. Klienci postrzegają nas pozytywnie, kojarząc nas z profesjonalizmem i uczciwością. Wykorzystywanie metody Design Thinking pomaga  rozpoznaniu marki i utożsamianiu się z nią. Stawiamy na doświadczenie naszych pracowników.

Jaka jest specyfika Państwa firmy? Jakie są najważniejsze elementy pracy?

Prowadzimy dwuetapowy model działalności: centrala zarządza i przygotowuje punkty detaliczne do funkcjonowania. Sklepy zarządzane lokalnie działają indywidualnie, dbają o obsługę klientów, sprzedaż oraz schludny wygląd punktu.

Jak wyglądają spotkania integracyjne dla pracowników?

Organizujemy spotkania i szkolenia integracyjne, ale ze względu na specyfikę pracy szczególnie dla pracowników biurowych z centrali firmy. Zwykle szkolenia są dwudniowe, organizowane i prowadzone przez profesjonalistów. Poza zajęciami edukacyjnymi, są organizowane ciekawe atrakcje, uroczysta kolacja i after party.

Jaki jest największy sukces Państwa firmy? Jakie są mocne strony sklepów M&L Delikatesy, dzięki którym są silną konkurencją na rynku?

Mamy bardzo dużą konkurencję, jednak jako polska sieć sklepów utrzymujemy się na rynku i konkurujemy z zagranicznymi sieciami. Funkcjonując od 22 lat monitorujemy zmiany na dynamicznie rozwijającym handlu. Oferujemy naszym klientom w ponad 1000 m2 powierzchni ogromną różnorodność produktów. Nasi klienci mogą u nas zrobić nawet do 90% swoich zakupów. Ze względu na rotację produktów, które konkurują ze sobą musimy mieć zaplecze magazynowe.Dużym sukcesem jest realizowana wieloletnia strategia przygotowująca do otwierania kolejnych punktów. Obecnie mamy już podpisane umowy na otwarcie kilku kolejnych sklepów. Planowane otwarcie części z nich jest jeszcze w tym roku.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
M&L Delikatesy