Opinie o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Jeśli tu jesteś, prawdopodobnie szukasz informacji o Naturze lub odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli zastanawiasz nad pracą w Naturze, zachęcamy Cię do sprawdzenia poszczególnych zakładek z informacjami o firmie. Jeśli jesteś Pracownikiem Natury, zachęcamy do zadawania pytań poprzez przygotowane w tym celu kanały wewnętrznej komunikacji. Komunikacja to ważny element funkcjonowania każdej organizacji. Liczymy, że wspólnie z użytkownikami gowork zadbamy o to, by każdy znalazł odpowiedź na swoje pytanie przy zachowaniu zasad dobrej komunikacji. Nie ma naszej zgody na obraźliwe komentarze oraz poważne oskarżenia niemające pokrycia w faktach! Takie komentarze będą usuwane. Jeśli chcesz zgłosić jakiekolwiek naruszenie ze strony Pracownika Drogerii Natury, prosimy o przesłanie informacji na adres sygnalista@drogerienatura.pl. Zgłoszenie przesłane na ten adres trafia bezpośrednio do kadry zarządzającej Drogerii Natura. Jednocześnie informujemy, że nie będziemy odpowiadać na wiadomości o innej tematyce niż przedstawiona powyżej. Zespół Drogerii Natura


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Pracodawca

 Aktualność
Drogeria Roku 2023 – nagrody w 14. edycji konkursu rozdane! Drogerie Natura zostały docenione przez konsumentów za Najlepszą dostępność i lokalizacje sklepów. To wyróżnienie w kategorii SIECI DROGERYJNE I PERFUMERYJNE.

Ranking konsumencki, w którym wzięło udział 1000 panelistów został przeprowadzony przez Mobile Institute dla portalu wiadomoscikosmetyczne.pl w ramach badania „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

Nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywacją do tego, by każdego dnia odpowiadać coraz lepiej na potrzeby naszych Klientów. Dziękujemy za wszystkie głosy!

Pracownik
Były pracownik

Jestem oburzona podejściem (usunięte przez administratora)gdy pojawia się problem nie odbiera telefonów pracownik zostaje sam sobie. Miałam przyjemność pracować już z wieloma menadżerami lecz ta pani jest niekompetentna w tym co robi. Jest ogrom sytuacji w których potrzeba o coś dopytać lecz nie dostaje się odpowiedzi.

Pracownicy Natury
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Witam serdecznie, Niestety muszę się odnieść do powyższej opinii na temat Menadżera Regionalnego o którym mowa powyżej , gdyż wraz z moim zespołem zupełnie nie zgadzamy się z negatywną opinią jaka została tutaj upubliczniona. Jesteśmy zespołem pracowników z bardzo długim stażem w firmie Natura i w swojej kadencji współpracowałyśmy z wieloma menadżerami. Nie zgodzimy się z opinią powyżej ze na Panią Magdalenę nie można liczyć !!! Niejednokrotnie kiedy do naszego zespołu dołączał nowy pracownik lub miałyśmy problemy z pracownikiem który wypalił się zawodowo i praca w naturze była dla niego ,, karą” ,Pani Magdalena przyjeżdżała do nas , omawiała problemy z zespołem oraz przeprowadzała rozmowę z pracownikiem . Kolejny przykład tego ze można liczyć na pomoc MSZ to to ze w momencie kiedy w grudniu nie miałyśmy już towaru i brakowało nam do premii , Pani menadżer jeździła po sklepach i organizowała nam towar - dodam ze niejednokrotnie już po godzinach swojej pracy … Jako pracownicy z wieloletnim stażem w tej firmie takich przykładów mogę wymieniać bardzo dużo . Drogie koleżanki dodam tylko ze co poniedziałek słyszymy się z Panią Magdą i na jej pytanie czy mamy jakieś problemy , uwagi , pytania i sprawy do omówienia zazwyczaj zapada cisza … wtedy nikt nic nie ma do powiedzenia … ale obsmarować kogos na Gowork to potraficie … Nie sądzicie ze jako region powinnyśmy być jednym zespołem a nie robić jeden drugiemu pod górę ? Może zacznijmy obsmarowywać się po koleżeńsku, jedna -drugą na Go Work bo po co mówić sobie prosto w twarz. Każdy może wyrazić swoją opinie - szkoda tylko ze czasami jest ona mijająca się z prawdą i krzywdząca dla osoby której ona dotyczy. Pozdrawiam i życzę wytrwałości dla zespołu któremu tak bardzo źle z Panią Magdaleną ????????Ps. Dobrze ze na sklepach mamy suplementy w tym tabletki na uspokojenie bo bez nich z takim złym menadżerem byłoby ciężko xd xd

5
Buba
Były pracownik

Dzień dobry, chciałam opisać moją przygodę z tą firmą. Jako pracownik, który przy okazji studiował kosmetologię, chciałam powalczyć o podwyżkę. I chciałam, żeby została mi przyznana w momencie zdobycia dyplomu. Wykorzystywałam wiedzę zdobytą na studiach w pracy, polecając klientom dobrane kosmetyki do problemów skórnych. Chciałam tym budować relacje oraz koszyk, gdyż wiadomo, że przy układaniu planu pielęgnacji skóry, nie poleca się jedynie jednego kosmetyku. Niestety na moją prośbę o podwyżkę, usłyszałam typowe, że nie ma pieniędzy, a kierowniczka dodatkowo dała mi do zrozumienia, że jak mi się nie podoba, to mogę się zwolnić. No to się zwolniłam. Bardzo mi było przykro zostawiać dziewczyny, ale również było mi przykro, że firma nie chce kosmetologa w swoim sklepie, co według mnie byłoby na plus dla firmy. Życzę siły i wytrwałości moim koleżankom, mam nadzieję, że w przyszłości albo będzie lepiej, albo znajdą lepsze miejsce.

pracownik
Pracownik
@Buba

My mamy sprzedać Marki własne to po co im wykształcony pracownik który zna się na rzeczy, jeszcze upomina się o podwyżkę.. Przykre, ze nie doceniają pracowników z takim wykształceniem czy z wieloletnim stażem.

Ktos
Były pracownik
@Buba

Jest to frustrujące ,ale tak to wygląda w sieciach - czy się stoi czy się leży ... Możesz mieć super zapał ,charyzmę ,ale na każdym stanowisku w tej firmie zwłaszcza sprzedawcy wszyscy dostają podwyżki razem . Mimo starań będziesz zarabiać tyle co twoje spóźniające się ,mające wywalone na pracę koleżanki z innych sklepów . Dobrze ,że się zwolniłas nim straciłaś zapał i zdrowie w tej firmie .

H
Były pracownik
 Pytanie
@Buba

Zupełnie niezłośliwie zapytam: po co robić dyplom z kosmetologii i pracować jako sprzedawca za takie pieniądze, w dodatku w miejscu w którym jasno jest nakreślone co należy sprzedawać i każdy pracownik jest z tego jednakowo rozliczany? W handlu Twoja wiedza będzie zawsze na x miejscu, liczą się umiejętności sprzedażowe(już abstrahując od tego, że liczenie tutaj na podwyżkę w jakiejkolwiek sytuacji to pobożne życzenie, niestety).

Buba
Były pracownik
@H

Bo pół swojego życia pracowałam w handlu. A praca jako sprzedawca nie jest jakaś wymagająca. Znaleźć pracę w zawodzie kosmetologa często gęsto jest po znajomości albo samemu się taki zakład otwiera, jednak to są ogromne koszta. Magisterka przede mną i chciałam po prostu mieć miejsce gdzie będę mogła pracować, mieć kontakt z środowiskiem kosmetycznym. No, ale ta firma, to jednak jakieś jaja sobie z ludzi robi, więc odeszłam.

H
Były pracownik
 Pytanie
@Buba

Rozumiem, ale skoro pracujesz tyle czasu w handlu, to też nie czaję zdziwienia, że ktoś odmówił Ci podwyżki(swoją drogą za co? Za zrobienie dyplomu? To nie jest w ogóle argument. Jeśli uważasz, że to przyczyniło się do Twoich wyników sprzedażowych i są one na zauważalnie wyższym poziomie niż reszty zespołu, to przede wszystkim to trzeba było poruszyć, choć i tak uważam, że nic by z tego nie wyszło, bo ten pracodawca podwyżek sam z siebie nie daje). Czy pracując w Naturze nie zauważyłaś, że oszczędza się w tej firmie dosłownie na wszystkim(poza papierem na wiecznie błędne ceny), w szczególności na sprzedawcach?

Ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@H

O podwyżkę można prosić zawsze - zwłaszcza, gdy zostały podniesione kwalifikacje. Kosmetologia jest związana z branżą beauty ,więc tym bardziej . Zapytała dostała odmowę i nara ,chyba tak robią normalni ludzie ? A nie jak wszyscy tu się żalą ,ale siedzą w firmie -Natura ma stałych pracowników (zwłaszcza na kierowniczych stanowiskach ) więc chyba jest wszystko ok skoro tak siedzą ?

H
Były pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Można prosić, ale z dobrymi argumentami, jak dla mnie podejście na zasadzie "bo zrobiłam dyplom" jest trochę błędne, jeśli nijak nie przekłada się to na ponadprzeciętne wyniki. Fajnie, że pomaga w pracy, ale co z tego, jeśli kwoty mogły być takie same jak u koleżanek? Wtedy tym bardziej firma nie będzie zatrzymywać takiej osoby, bo jej się zwyczajnie nie opłaci dawanie jej dodatkowych pieniędzy. Ja to tak widzę. Co do stałych pracowników to trochę nie wiem do czego pijesz. Wszędzie są jacyś stali pracownicy, a powody czemu się nie zwalniają są bardzo różne. To wcale nie świadczy o tym, że firma ogólnie "jest ok".

alex
Pracownik
 Pytanie

Kochana firmo, coś chyba nie tak idzie na szczeblu zarządzania, biorąc pod uwagę liczbę błędów i niedociągnięć, których skutki spadają na pracowników, (usunięte przez administratora)za najniższa krajowa. Może zamiast organizować kolejne road showy zainwestujcie te pieniądze w pracowników? Z każda gazetka jest coraz gorzej. Niby promocje są planowane pare miesięcy wcześniej, ale towaru od dostawców nie da się załatwić. Tak co dwa tygodnie, przychodzą cenki w aktualizacjach, jedne drukowac, drugie nie, kolejne przyjdą w dostawie, część wyrzucic, a ceny są takie same, tylko data jest inna, wiec pół sklepu trzeba zmienić mimo tych samych cen, ceny wyprzedażowe, które teraz przyszły wyładowały w 90% w koszu. Już nie wspomnę o tej gazetce z tego tygodnia, bo drukowanie na biało cen z jakiegoś pliku, które nie są w żaden sposób oznaczone oprócz daty i musimy kombinować jak później je rozróżnić wśród tysięcy innych cen na sklepie to taka porazka, ze brakuje slow. Polka z oszczędzaniem stoi pusta, runnery i standwoody podobnie, bo towaru brakuje, a zamiast tego przyjdzie 8 koszy kolejnej limitowanej edycji seyo. Natura eko, ale tylko z nazwy. Aplikacja natury nie działa chyba wcale, bo każdy klient narzeka, ze jej nie rozumie i ze jest wylogowany, przez co nie może skorzystać z wielu promocji, a my mamy za to suszenie głowy, mimo ze to nie nasza wina. Fajnie, ze dbacie o nasz elegancki wyglad w pracy wg nowego dresscode’u, szkoda tylko, ze my pracujemy fizycznie, a nie siedzimy sobie jak Wy na pupci całymi dniami. Powinnysmy mieć dowolność ubioru w takiej sytuacji. Nie mówię tu o przychodzeniu z zadkiem na wierzchu, ale wymóg makijazu i zrobionych paznokci to przesada. Zachęcamy zamiast 7 zł miesięcznie na ciuchy zasponsorowac wypad po kosmetyki, albo chociaż sprezentowanie pracownikom kosmetyków do makijazu z marek własnych, bo przecież jesteśmy chodząca reklama. Ale w sumie mamy premie, to za hajs z premii można, fajnie tak raz na pół roku dostac dodatkowe 200 zł za zrobienie planu, co udało się przypadkiem, bo ciśniecie na wyniki, a nie robicie nic, byśmy mieli motywacje do tej pracy. Zrzucajcie na nas jeszcze więcej obowiązków, bo my wszystko musimy robic jak w zegarku, ale jak my o coś prosimy, to może być odwlekane miesiącami. Drogeria po drogerii się zamyka, może jak zostanie po jednym sklepie na region, to ogarniecie, ze jest coś nie tak. Życzymy mniej egoizmu, a więcej empatii wzgledem ludzi, którzy na Was pracują.

2
Tralalala
Pracownik
 Pytanie
@alex

Drogerie będą się zamykały, na jednym z Road Show Pan Bojarski powiedział, ze będą skupiali się na sprzedaży internetowej, ponieważ ludzie zaraz po przebudzeniu patrzą w telefon. Nie oczekujcie cudów, przejrzyjcie na oczy w tej firmie się nie dba o pracowników. Nie ty to będzie następna na twoje miejsce. Kierownicy ze stażem zarabiają 300zl więcej niż pracownicy, a pracownicy ze stażem tez nie maja na co liczyć, chyba ze w grę wchodzi zmniejszenie etatu.. Po co pracownik ma się starać? Kierownik w żaden sposób nie może go wynagrodzić ani postraszyć niewywiązaniem się z obowiązkow ucieciem premii (bo i tak jej nie ma). Sprawa cen leży od zawsze w tej firmie z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej.. nie każdy pracownik ma sokoli wzrok i odróżni cenę regularnej od ceny PROMO z małą datą na dole. Tyle czasu obowiązuje OMNIBUS a oni jeszcze nic nie wymyślili? Mogliby ogłosić konkurs na najciekawszy pomysł jak ogarnąć ceny, a nagroda niech będzie BOX kosmetyków mw (tak jak u nas). Osobiście nie maluje się do pracy, nie lubię, mam cerę problematyczna, wole nałożyć antybiotyk albo krem z filtrem niż zapychać buzie podkładem, rzęs tez nie tuszuje bo nie lubię. Czekam tylko aż przyjedzie ktos z góry i zwróci mi uwage.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Kiero
Pracownik

Zgadzam się. Nie radzą sobie z głupią ustawą. Omnibus działa ponad rok i go jeszcze nie ogarnęli. Nie wiem jacy tam ludzie pracują. Ale żaden nie ponosi konsekwencji za to że ponad setka drogerii traci 30 % lub więcej czasu na ogarnianie ich bałaganu. My dostajemy po tyłkach od klientów za ich błędy co 2 tyg. Dwoiny się i troimy żeby posprzątać i ogarnąć ten chaos. A jedyne co dostajemy to przeprosiny za zamieszanie w apce. Ta gazetka dała nam tak w kość że miałyśmy ochotę zakończyć współpracę. Masakra. Czy ktoś w końcu wyciągnie konsekwencje od osób , które przygotowują to w ten sposób jak by zbombardować problemami blache przygotowanie do gazetki. Mam wrażenie że to jest robione na złość. Bo pracownicy na najniższej czasami żeby nie mieli czasu zjeść spokojnie posiłku. To my wyłapujemy błędy. Często po konfrontacji z klientem i często nieprzyjemnej. Wyciągnijcie wnioski i zacznijcie cisnąć osoby odpowiedzialne. Bo szeregowych pracowników to cisnąć potraficie.

Klient
Były pracownik
@Kiero

Ciekawe co Natura zrobi jak dostaną karę od UOKIK jak Biedronka ...chyba zwiną żagle ....Kiedyś byłam pracownikiem , a teraz jestem klientem Natury ..nic tak nie denerwuje jak błędną cena i to wyższa niż na półce ...pracowałam w naturze 6lat -nie pracuje już prawie dwa i ciągle te same problemy.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Może warto robić mniej promocji ,ale porządniej ? Bez nie zgadzających się cen ??

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kurde, przecież to nie wina dziewczyn ze dostały wyższą premie. Osobiście nie podpisałaby takiego oświadczenia. Aby firma nie była stratna, powinni uciąć premie osobie odpowiedzialnej za wypłaty wynagrodzeń na rzecz twojej premii. Nie pamietam kiedy od nas ktoś tam odebrał telefon, tragedia. Na @ tez odpowiedzi po kilku dniach. Dlaczego dział HR nie wywiązuje się ze swoich obowiązków?( mam tu na myśli odbieranie telefonów i odpowiedzi na @) Bardzo dobrze, ze zgłosiłaś.

Pracownik
Pracownik

Dlatego pewnie KAZANO wypełnić takie oświadczenie. Tak samo jak każą podpisywać wniosek o odbiór nadgodzin.

Ktos
Pracownik
@Pracownik

Odbiór nadgodzin to inna historia - pracodawca ma obowiązek zapłacić za nadgodziny, gdy nie ma możliwości ich wydania . A tu jawnie wykorzystuje się niewiedzę pracowników ..

1
Nixk
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jaki wniosek? Odbieramy nadgodziny a nigdy nie dostaliśmy do podpisu nic

Kierp
Pracownik
@Nixk

Za nadgodziny powinnaś dostać wniosek do podpisania o odbiór, taki wniosek kiero wystawia w ECP i jest do wyboru na wniosek pracownika lub na wniosek pracodawcy i musimy zawsze wystawiać ze to na wniosek pracownika.

Jurek
Kandydat
@Kierp

A do tej pory nie było nic na piśmie na wniosek pracownika? Jak jest tak systemie to czemu pracownicy nie dostają do podpisu? Bo to wtedy byłaby podkładka. Kierownik tego nie sprawdza za każdym razem?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Imienna
Pracownik

Pierwsze slysze o takich rzeczach, tez pracuje najwyraźniej w Twoim regionie bo znam tego MR jesli jest potrzeba dzwonie i jak sa godziny to je otrzymuje kazda drogeria jest inna i ma inna etatyzacje tez. Nigdy nie mialam problemu, jak możesz takie rzeczy pisac ze sie czepia( chyba ze masz (usunięte przez administratora) na sklepie) jak bys pisała zupełnie o kims inmym, jest to dobry czlowiek i bardzo pozytywnie nastawiona na ludzi, w porównaniu do Ciebie.

Kasia
Pracownik

Również uważam, że wpis jest bardzo krzywdzący. Pracuję z A.W od kilkunastu lat i nigdy nie doświadczyłam takiego zachowania i nawet nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić.

Odrodzona
Były pracownik
 Pytanie

Miałam przyjemność być w regionie w/w RMS i co jak co, ale jest to jedna z niewielu osób mamy stanowisku, która ma świetnie opanowane reguły interpersonalne i zna się na rzeczy. Niestety, miałam nieprzyjemność współpracować również z innymi RMS i za każdym razem modliłam się w duchu, żeby przydzielono mnie do regionu pani A.W. Dlaczego? Ano choćby dlatego, że zawsze byłam bardzo sprawiedliwie traktowana. Jeśli nawaliłam lub czegoś nie dopilnowałam (byłam kierownikiem) to słusznie dostawałam szereg uwag, które pozwoliły mi poprawić swoją pracę. To "czepialstwo" o którym piszesz to jest konstruktywne wypowiadanie uwag osoby, która naprawdę "zjadła zęby" na Naturze! Zna się na standardach jak nikt inny na tym stanowisku. Przy całej swojej niewdzięcznej roli w strukturach firmy ma jednak normalną, ludzką twarz i empatię na najwyższym poziomie. Nigdy nie pozostawiła mnie bez odpowiedzi na pytanie, zawsze oddzwaniała (czego nie można powiedzieć o innych menadżerach w ówczesnym czasie) i cierpliwie wyjaśniała wątpliwości. Niezwykle ciepła i konkretna osoba, która nie bije piany o nic. Jeśli zwraca uwagę, to warto wziąć sobie jej słowa do serca i wykonać polecenie z najwyższą starannością. To naprawdę jedyny RMS, który potrafił używać zwrotów grzecznościowych w rozmowie i umiał przekażą swoją wiedzę. Nie dało się "zbajerować" Pani Anety. Robota miała być zrobiona i była rozliczona. Zawsze mega przygotowana do wizyt na sklepie. Pamiętająca o uwagach i rozliczająca z wykonania zleconych obowiązków. Przy niej nigdy nie miałam wątpliwości co należy zrobić, bo wszystko przekazywała w sposób zrozumiały i GRZECZNY! Absolutnie nie zgadzam się z Twoją krzywdzącą opinią na temat A.W.! Pomimo tego, że już nie jestem pracownikiem tej firmy, śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy manager w jej strukturach! @Pracodawca

G
Inne
 Pytanie

Rozumiem, że w związku z dzisiejszym mailem na temat dress codu Natura w końcu zainwestuje jakkolwiek w swoich pracowników i doliczy do pensji zadatek na te paznokcie, kosmetyki do makijażu i gładkie spodnie? Dziewczyny naprawdę ostatnie na co chcą wydawać taką pensję i przeznaczać swój prywatny czas to tego typu bzdury - Wy wiecie, że przy ciągłej wymianie metek z którymi w dodatku dzień w dzień jest jakiś problem i są ciągłe aktualizacje paznokcie schodzą w zasadzie po jednym dniu? Rozumiem jak najbardziej schludny wygląd, ubiór na czarno w miarę elegancki, ale serio? Nie zapewniacie pracownikom takich podstawowych rzeczy jak woda do picia, a wymagacie żeby laski były odpicowane i w ciuchach, które Wy im wybraliście - oczywiście za ich pieniądze. Naprawdę są bardziej palące problemy z którymi należałoby się uporać, tym bardziej, że nic się nie zmieniło tyle czasu, a zgłaszane są wciąż te same.

Kacperka
Pracownik
 Pytanie
@G

Wymagania duże w stosunku do nas, a półki puste. Przykro, bardzo przykro, że tak traktujecie ludzi. Pracownicy zatrudnieni są na części etatu, a wymagacie ubioru jak w korporacjach. Dlaczego część sklepów ma firmowe ubrania, a reszta nie? Zdecydownie niesprawiedliwe. My też w takim razie chcemy mundurki, bo po co mam wydawać kasę, zresztą tak ciężko zarobioną

Pracownik
Pracownik
@G

Przecież jest dodatek na ubiór w kwocie około 10 zł miesięcznie. Cały rok trzeba zbierać zeby spodnie jedne kupić, będę chodzić w takich spranych albo poplamionych podkładem przez klienta i w przepoconej bluzce. Czyli jak wiesniak, ale w kamerach będzie to spoko wyglądało.

G
Pracownik
@Kacperka

Mundurki akurat są(jakieś pseudokubraczki), najbrzydsze chyba jakie dało się zrobić, słusznie pochowane przez drogerie gdzieś na zapleczu. To było z resztą w tym mailu, a i masz wyżej zdjęcia pracowników w nich. Resztę masz sobie załatwić we własnym marnym zakresie. ;) W tym codziennie makijaż i paznokcie dając złudzenie eleganckiej panienki, która tylko leży w tym sklepie i pachnie wszystkim co Natura ma w sprzedaży, podczas gdy nie wiesz w co ręce włożyć, a od ciągłego zmieniania tych cudownych cenek i walki z odpadającymi listwami zaraz Ci te piękne, pomalowane paznokcie odejdą ze skóry.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@G

Dalej czekam na koszulki NHS, były podawane rozmiary. A druga sprawa dlaczego nie jest zapewniona woda dla pracowników?

Kierownik 123
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z kierowników dostał podwyżkę? Czy tylko podwyżki były dla pracowników?

Kikosowowkwksks
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik 123

W naszym regionie podwyzki sa proponowane kierownikom, ktorzy chca odejsc. Wiec moze zlozmy wszyscy wypowiedzenia, skoro to jedyny sposob na uzyskanie lepszego, troche bardziej godnego wynagrodzenia?

Kierownik 123
Pracownik
@Kikosowowkwksks

Zwolnijmy się i zatrudnijmy na nowo, bo jak wystawiam umowę dla nowego kierownika to potrzebuje maść na ból (usunięte przez administratora), ze ktoś kto nie wie nic o naszej firmie ma większe wynagrodzenie niż kierownicy którzy pracują X lat.

Amelia
Inne

Zamówiłam kilka kosmetyków. Czekałam na zamówienie od 14 sierpnia do 22. Paczka wróciła do nadawcy ponieważ została uszkodzona. Ktoś musi za to ponieść odpowiedzialność, czy to drogeria czy tez inpost. Pisałam na maila drogerii i Pani przeprosiła i zaproponowała zamówienie jeszcze raz tych kosmetyków. Kosmetyki nie są już przecenione stąd moja negatywna opinia, ponieważ uważam, że ktoś musiał je zle zapakować. Mysle ze paczka powinna być wysłana ponownie za tę samą cenę.

2
Sprzedawca890
Pracownik
 Pytanie

Serdecznie zapraszam pracownikow centrali do rozkladania dzisiejszej aktualizacji. Pracownicy maja malo na glowie? Cenki do gazetki przyszly oczywiscie zbyt pozno(wczoraj), do tego dowaliliscie nam okolo 30 stron cen wyprzedazowych na bialym papierze. Wiecie jak teraz bedzie wygladac proces sciagania cen gazetkowych w poniedzialek? Najwidoczniej nie, dlatego przyjedzcie wszyscy na sklepy i sprawdzcie, moze wtedy sie obudzicie i zaczniecie myslec o tym co robicie oraz o naszej pracy. Menager milczy, nikt nie wie co mamy robic, czy roznosic nie roznosic. Cyrk na kolkach.

Katarzyna
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Czy ktoś zna numer do biura potrzebuję druk, ERP-7

Pracodawca

Nie usuną :) Proszę napisz do nas na hr@drogerienatura.pl, postaramy się jak najszybciej dostarczyć wymagane dokumenty.

Klient-ka
Inne

Witam w dniu dzisiejszym miałam nieprzyjemność napotkania w sklepie Natura w Żorach Pani Marzeny. Na ceniące była cena 17.99 na kasie wchodzila 41.99. Nid miałam świadomości że cenowa pod produktem opisanym Perfect fit dotyczy jednego koloru nie została mi także udzielona informacja na ten temat! Po zakupie i wzięciu jedynie paragonu zostałam dopiero wtedy poinformowana że nie przyjmie mi Pani zwrotu! Zero informacji przy kasie, nie był wywieszonego regulaminu dodatkowo w momencie kiedy poprosiłam o adres mailowy do kierownika usłyszałam na urlopie to ponowiłem o kierownika regionalnego usłyszałam nie dostanę z opryskliwa mina oraz nerwowa ekspedientka na przeciwko! Nie polecam zero profesjonalizmu oraz brak poszanowania dla klienta.

13
Ona
Pracownik
@Klient-ka

Kasjerzy mają tyle klepania na kasie ,że nie ma czasu czytać każdej pozycji klientowi. Brak zwrotów to polityka firmy na którą pracownicy nie mają wpływu . Gdyby pracownik oddał Pani pieniądze musiał by oddać że swoich - firma nie uwzględnia takiego funduszu. Pamiętam nie raz jak klient się uparł i każdy kto był na zmianie musiał wyciągnąć z własnej kieszeni ...zarabiając najniższą krajową ... Klienci nie czytają i myślą ,że sprzedawca ma na sklepie jeden produkt ...i ma w głowie każda cenę ... Mam nadzieję ,że nie długo w swojej pracy spotka Pani kogoś równie uprzejmego ,kto od razu nasmaruje do Pani szefa ..

Xxx
Inne
@Klient-ka

To nie problem kasjerki, ze pani nie doczytała którego produktu dotyczy cena.

Naturka
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

A jest gdzieś coś napisane jaki ubiór jest wymagany? Czy tylko słowie rzucone? W sumie nigdy się nie zastanawiałam nad tym, kierownik powiedział ze ma być na czarno bądź ciemno. A jak ubieracie się latem? Pracuje tutaj od lutego i czy moge w gorące dni ubrać sukienkę do pracy?

Konsultant
Pracownik
@Naturka

Strój obowiązkowo musi być czarny. To czy możesz założyć sukienkę po części zależy od kierownika czy na to pozwala. Z własnego doświadczenia powiem tylko, że praca w sukience czy w spódnicy czasami nie jest najlepszym rozwiązaniem zwłaszcza przy dostawach czy pracy przy najniższych półkach (po prostu jest niewygodnie lub krępująco).

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Hej, czy jest normalne alby "zwykły" spdzedawca(nie - kierownik) był odpowiedzialny za robienie konwoju, wprowadzanie dostawy i ogólnie rzeczy typowo komputerowo - tabelkowe? Nic takiego nie zostało mi przedstawione w obowiązkach, a nie za bardzo się w tym odnajduję, w innych firmach takimi rzeczami zajmowały się osoby prowadzące zmianę, tu mam wrażenie, że każdy zajmuje się wszystkim i zastanawia mnie czy to specyfika konkretnego punktu, czy tak jest w każdej Naturze.

M
Pracownik
@Ciekawa

Jest to zupełnie normalnie w każdej drogerii.

Pracownik
Pracownik
@Ciekawa

Tak jest w każdym sklepie. Jak nie ma kierownika, jest na urlopie to zastępuje go sprzedawca nie ważne czy umiesz to czy tamto pracujesz rok, czy tydzień. Ogólnie to gora myśli, ze każdy pracownik wszystko umie, a prawda jest taka ze ludziom się uczyć niczego nie chce bo i tak nic z tego nie mają (żadnego awansu, zmiana stanowiska) a skoro umie to kierownik to niech on to robi. Kierownik musi wyznaczyć osobę, która pod jego nieobecność będzie odpowiedzialna za sklep oczywiście nic za to nie dostajesz, ewentualnie uścisk MRS.. Naturą eko planu nie zrobisz, sprzedaż jedno mydło dostajesz 10. A później siedzisz i przeceniasz, bo termin ważności dobiega końca.

Irenkaaa
Pracownik
@Pracownik

Nie zastepuje go sprzedawca. Po to kierownik typuje innego kierownika, aby go zastepowal na czas swojej nieobecnosci, zeby wspieral drogerie w waznych tematach

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Irenkaaa

Kierownik musi wyznaczyć osobę odpowiedzialną za zmianę nawet jak ma dzień wolny. Jak ma wyznaczyć innego kierownika z innej drogerii??

Juleczka
Inne

Nie polecam obsługa strasznie nie miła a szczególnie pani z Czech

Natura
Pracownik

Dokładnie jeśli chodzi o gazetkę od wielu klientów słyszymy że lepiej jak była miesięczna gazetka,każdy zdążył na promocję. Do tego towar który w obowiązującej gazetce jest w promocji nie widać go na półkach bądź przyjeżdża w znikomych ilościach .. Więc jaki jest sens 2 tygodniowych gazetek ... Naruto wróć do miesięcznych gazetek A klienci będą zadowoleni. Co do cen i wdrażania gazetki to jest jest jakieś wielkie nieporozumienie cały czas błędu czasu czas mało czasu na jej przygotowanie do tego ankiety za których brak wykonanie słyszymy pretensje jak by to było najważniejsze.... A to że nie mamy produktów z gazetki które są w promocji to nic takiego prawda... Albo że cały czas z waszej strony są błędy za które my ponośimy konsekwencje to nikogo nie obchodzi.

Gazetkowa
Pracownik

Kolejna gazetka zapasem (8sierpnia) ceny dostałyśmy dziś po południu zamiast wysłać ceny przynajmniej 4 dni wcześniej żebyśmy zdążyły je rozłożyć kolorówką data od 25 do 8 sierpnia to są żarty i każą drukować samemu jeszcze raz i wycinać kto jest odpowiedzialny za gazetkę że co miesiąc są takie kwiatki ! Najlepszym rozwiązaniem była gazetka miesięczna i w uwadze mojej i innych osób więcej było klientów na taka gazetkę .

:)
Były pracownik

Dziewczyny które pracują na stanowisku sprzedawcy - zupełnie nie wiem co wy tam jeszcze robicie ze takie pieniądze prace można dostać WSZĘDZIE !- tym bardziej w roli sprzedawcy, Życzę Wam motywacji do zmian i obyście nie wspierali tego p**o biznesu ..:)

Kluska
Pracownik

Dzień dobry. Nowa gazetka i te same problemy do znudzenia powtarzają się błędy z cenami , brak towaru promocyjnego a w gazetach papierowych które oferujemy klientom wszystko jest.. Nie wiem komu bo wszyscy już są powiadomieni zgłaszać braki w zatowarowaniu,wstyd przed kupującymi których odsyłamy od dostawy do dostawy. Sprzedaż ma wzrastać tylko co mamy sprzedawać, marki własne tylko to natura ma do zaoferowania. Konkurencja się cieszy bo tam klient może kupić swoje ulubione towary. Pytania kupujących czy się zamykamy są co raz bardziej zasadne.????

Yolo
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie 6lat. Całe szczęście pracowałam :) od czterech miesięcy pracuje gdzie indziej i tak naprawdę teraz, jak zaczerpnęłam trochę innego świata, innej atmosfery, to mogę odetchnąć z ulgą. Nie do pomyślenie wydaje się być, ze w obecnych czasach można tak traktować pracownika jak traktuje się a Naturze. Tak jak większość osób, które tu piszą, pracuje się za marny grosz, nie docenia się w najmniejszym stopniu pracownika. Totalne zero szacunku. Bardzo długo planowałam zmienić prace, bałam się nowego miejsca, nauka wszystkiego. Ale powiem Wam dziewczyny, nie zastanawiacie się. Proszę Was, zadbajcie o siebie.

Arturo
Kandydat
@Yolo

Cześć. Moja żona poprosiła mnie, abym Cię zapytał, ile tam obecnie dają na rękę, jak pracowałaś jeszcze 4 miesiące temu? Piszesz, że zarobki marne ale podasz konkrety? No i wymienisz poza atmosferą jakie główne różnice teraz widzisz? Ten totalny brak szacunku o którym napisałaś to przez co się objawia? Trochę mam pytań ale żona prosiła to się nie odmawia ;)

...
Pracownik
@Arturo

Najniższa krajowa dla kasjera, kierownik w Wawie ok 5000 brutto.

Ktoś
Pracownik
@...

Kasjer najniższą krajową ,więc pracuje głównie (usunięte przez administratora) jak w żabce .... Niby jest premia ,ale nikt jej nie widział.

1
Bartosz
Kandydat
@Ktoś

Czemu nikt nie widział? Jest zagwarantowana w umowie czy uznaniowa i dlatego jej nie dają? Nigdy nie udało się zrobić? Nawet nie wiesz ile wynosi?

Pracownik
Pracownik
@Bartosz

Każdy pracownik powinien wiedzieć ile wynosi premia za sprzedaż. Plany są wygórowane dlatego rzadko taka premia trafia na konto pracownika. Raz do roku.

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 384.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 355, z czego 15 to opinie pozytywne, 164 to opinie negatywne, a 176 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii