Opinie o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Jeśli tu jesteś, prawdopodobnie szukasz informacji o Naturze lub odpowiedzi na konkretne pytania. Jeśli zastanawiasz nad pracą w Naturze, zachęcamy Cię do sprawdzenia poszczególnych zakładek z informacjami o firmie. Jeśli jesteś Pracownikiem Natury, zachęcamy do zadawania pytań poprzez przygotowane w tym celu kanały wewnętrznej komunikacji. Komunikacja to ważny element funkcjonowania każdej organizacji. Liczymy, że wspólnie z użytkownikami gowork zadbamy o to, by każdy znalazł odpowiedź na swoje pytanie przy zachowaniu zasad dobrej komunikacji. Nie ma naszej zgody na obraźliwe komentarze oraz poważne oskarżenia niemające pokrycia w faktach! Takie komentarze będą usuwane. Jeśli chcesz zgłosić jakiekolwiek naruszenie ze strony Pracownika Drogerii Natury, prosimy o przesłanie informacji na adres sygnalista@drogerienatura.pl. Zgłoszenie przesłane na ten adres trafia bezpośrednio do kadry zarządzającej Drogerii Natura. Jednocześnie informujemy, że nie będziemy odpowiadać na wiadomości o innej tematyce niż przedstawiona powyżej. Zespół Drogerii Natura


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) w Łódź

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Co uważacie o nowym magazynie?

Kiero
Pracownik
@Były pracownik

Strata pieniedzy jak kazdy nowy swietny pomysl szefostwa. Pomysly sie jednak im chyba skonczyly, skoro robia konkurs na pomysly.. ;-))))

Były pracownik
Były pracownik

Jednym z największych minusów pracy w Naturze jest brak możliwości pracy zdalnej. Także przyszli kandydaci weźcie to pod uwagę

Agi
Pracownik
 Pytanie

Hej, pracuje od miesiąca w naturze i właśnie mnie olśniło, bo kolega zapytał się co to jest Natura, nigdy nie słyszał o takim sklepie i myślę o tym, czy kiedykolwiek widziałam reklamę natury. Ale nie widziałam. Dlaczego firma nie robi reklam? Przecież każdy sklep ma reklamę. Ile kosztuje taka reklama w TV, że firmy nie stać na to, nawet zakładając że taka reklama przyciągnie klientów...

Ona
Pracownik
@Agi

Juz dawno temu na webinarze bylo mowione, ze nie ma reklam w tv, bo nie ma pieniedzy. No niestety, trzeba wlozyc, zeby wyciagnac kilka razy tyle. Ale nie u nas :D

Były pracownik
Były pracownik
@Agi

Ponieważ firmy nie stać na reklamy

Kiero
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny, czy Wam nie jest wstyd tutaj wywlekać to wszystko? Macie problem to zalatwcie go z MR czy z P.Dyrektor. Mnie osobiście jest wstyd co tutaj wypisujecie. Przychodzą do mnie, do drogerii stałe klientki z konkurencji i to one mnie zapytały czy u nas naprawdę jest aż tak źle? Moje pytanie skąd takie informacje? Z GoWork. Wiec ja nie czekając weszłam zobaczyć co się dzieje, o czym mówią i doznalam SZOKU. Skąd takie pomysły u dorosłych ludzi? Skad tyle jadu i nienawiści? Jestem młodym kierownikiem, wszystkie problemy rozwiązuje sama z przełożonymi. Dlaczego Wy tak nie potraficie? Brak Wam odwagi? Czy moze takie widzimisię? Zgnoić wszystkich dookoła i jest super. Narzekacie na P.Dyrektor A na webinarach nic, tylko oklaski i wszystkie pomysły są super. To świadczy o Was, a raczej o nas.. niestety. Pomyślcie, że to czytają różne osoby, być może nasi potencjalni pracownicy. A jeśli same macie problem, którego nie macie odwagi rozwiązać to poproście kogoś innego, innego kierownika A nie wszystkie gorzkie żale są tutaj. Tym niczego nie wskóracie

Ktos
Pracownik
 Pytanie
@Kiero

Webinar to raczej niema forma kontaktu, więc nie wiem jak mogłaś słyszeć oklaski oraz zachwyt?

Kiero
Pracownik
@Ktos

Jeśli przenośnia to zbyt wiele by zrozumieć to nie mam w takim razie już żadnych pytan oraz zastrzeżeń co do tego co tutaj się dzieje :)

Kiero
Pracownik
@Ktos

Swoją drogą nic nie wspomniałam o zachwycie, wiec czytanie tez leży:)

Ktos
Pracownik
@Kiero

Oklaski - wyraz zachwytu.

Ktos
Pracownik
@Kiero

Opinie są takie, gdyż każdy rozsądny człowiek bez kredytu i zobowiązań wieje z firmy. Czytanie opinii tu zamieszczonych przez klientów to jakieś Since-fiction.

Kiero
Pracownik
@Ktos

Wydaje mi się, że ofert pracy jest wystarczająco dużo, by móc ją zmienić:) wystarczy chcieć. Napisalam, ze były to klientki z konkurencji, a w to wierzę, że czytały;))

ktos
Pracownik
 Pytanie
@Kiero

Klietki = personel ? nie znam tego ulicznego slangu....

Kiero
Pracownik
@ktos

Napisalam, że jestem mloda, a nie ze krotko pracuje, bo pracuje ponad dwa lata ;) a jeśli do Was nie przychodzą klientki z innych drogerii to nie oznacza, że wszędzie tak jest. Wydaje mi się, że niektóre osoby na stanowisku kierownika to osoby, które mają siano w głowie i oczekują, ze MR zrobi wszystko, a one tylko posiedzą i będą pachnieć

Ona
Pracownik
@Kiero

Nikt nie pisze, że chce żeby MR wszystko za nas zrobił,. Czytając to forum i odp. MR przy jakich kolwiek pytaniach można wywnioskować, że MR jest nie wiadomo od czego. Fajnie by było, gdyby ktoś określił czego możemy "wymagać od MR". Wg. Procedur obowiązek zapewnienia osób na inwenture leży w gestii MR i wg. Audytu też. Gdy dzwoni się do MR okazuje się, że nie (oczywiście to spychologia). Gdy wsyszyscy dostępni pracownicy dadzą l4 też MR nie jest od tego, aby zapewnić nam obstawę. Kierownik nie ma procentu od utargu - pracuje swoją pulę godzin i do domu - chyba tak trzeba robić. Dlatego tutaj jest tak wiele zarzutów do MR...

Ktoś
Pracownik
@Kiero

To jeszcze za krótko... Ja pracuje 7 lat i nam porównanie jak było, a jak jest. Wiem ile razy w roku kiedyś była premia, a teraz ani razu. Na rynku pracy brakuje ludzi, a firma nonszalancko mówi, że podwyżek nie będzie. W Rossie na umowie zleceniu dają już 22-25zl brutto. Jak już masz fajnego pracownika to po miesiącu odchodzi, bo wypłata za mała. Może ty pracujesz w w jakiejś Pszczynie dolnej i te problemy Cie nie dotyczą, ale większość tu ma te same problemy na które firma nie reaguje stąd frustracja.

Sztuczna Natura
Pracownik
@Kiero

Od tego jest forum, żeby wyrazić swoją opinie. Najwidoczniej wcale nie jest tak kolorowo jak Pani się wydaje. Oklaski to i może składa Pani bo jak to Pani napisała jest Pani młodym kierownikiem. Długoletnich pracowników np. Z 15letnim starzem wcale się nie słucha, a to Oni znają firmę od podszewki i wiedzą dużo więcej niż niejeden młody regionalny. Ahhh… tabelki, cyferki… ????

Ktoś
Pracownik
@Sztuczna Natura

Pani Dyrektor się tylko uśmiecha i mówi, że każdy problem możemy rozwiązać. Myślę jednak, że za tym uśmiechem nie kryje się pomocna osoba. Kierowników z tak długim stażem jest coraz mniej i tak będzie - w każdej firmie co roku jest jakaś podwyżka, a u nas Pani dyrektor zapowiada, że nie przewiduje. W każdym regionie full nowych osób odwalajacych dziwne akcje... Potem słyszy się z Centrali, że tylko w waszym regionie nie potrafią zwrotów zrobić :D

Odrodzona
Były pracownik
@Kiero

Oj oj oj... Widać, że kolażanka nowa i jeszcze mózg podatny na pranie ma! Wszystkie byłyśmy kiedyś na tym etapie co Ty aktualnie i też buntowałyśmy się na złe słowa na temat firmy. Ale po latach pracy (jak wytrzymasz), przejrzysz na oczy!

NIENAWIDZENATURY
Inne
@Kiero

Ok WSZYSTKO SPOKO ALE ZAMIAST PRZETRZYMYWAC PACZKI PO 48GODZIN WYSLALIBYSCIE JE W KONCU!

NIENAWIDZENATURY
Inne
 Pytanie
@Kiero

Gdzie jest moja paczka kupiona 16.02???? Niby piszecie na stronie że szybka wysyłka a nue potraficie zamówienia wyslac w (usunięte przez administratora) 24 godziny! Ta paczka jest dla mnie ważna i jak nie dotrze do drogerii w poniedzialek składam skargę na firmę, już niejednokrotnie wysyłacie paczki z opóźnieniem NAWET 3 DNIOWYM! TO JEST JAKIS ZART??? Zamówienia nie umiecie skompletować kochane kierowniczki??? Do pracy się wziąć a nie(usunięte przez administratora) że to super firma bo tak nie jest. Strona internetowa ciagle się zawiesza a w aplikacji nie ma funkcij

hahaha
Pracownik
@NIENAWIDZENATURY

jesteś krety.nką :D to nie rossmann ;p paczki nie są "kompletowane" na sklepie, tylko na magazynie. pracownicy w sklepie stacjonarnym nie robią paczek internetowych xD także śmiało pisz skargę :D polecam jednak doczytać regulamin sklepu internetowego zanim wyjdziesz kolejny raz na de.bi.la :D

Sprzedawca
Pracownik
@NIENAWIDZENATURY

ŚWIETNY KOMENTARZ. NIECH MIRA I INNI WIDZA KOMU SIĘ OBRYWA ;)))) A to tylko namiastka..

Ktoś
Pracownik
@hahaha

Trzeba umieć czytać niestety ...a że sklep internetowy działa jak działa to inna historia . Wydaje mi się jednak ,że lepszą opcją jest otrzymanie świeżego produktu z magazynu , a nie znacznego ze sklepu ...a klienci wkładają sobie wszędzie ten towar :D

Sprzedawca
Pracownik
@NIENAWIDZENATURY

Szanowna pani klientko, paczki przychodza do drogerii w dni dostaw. Sa sklepy, ktore maja dostawe raz w tygodniu, tak wiec majac dostawe we wtorek, a pani zamowila paczke np. rowniez we wtorek to bedzie pani czekac caly rowny tydzien na swoje zamowienie :-))) Jest jeszcze cos takiego jak infolinia sklepu internetowego. Prosze isc tam wylac swoje zale, w nie zasmiecac portal o opiniach pracodawcy. Albo znalezc taki, ktory jest przeznaczony dla niezadowolonych klientow :-))) milego dnia! Mam nadzieje, ze nie zamowila pani tej paczki do drogerii w ktorej pracuje i nie ja bede musiala wysluchiwac obelg podczas odbierania przez pania paczuszki. Powodzenia dziewczyny z ta pania!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie było.

Pytania

Nie było żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zmordowana
Pracownik
 Pytanie

Kierowniczki, dlaczego Wy jesteście takie słodkie na tych webinarach? To super, a to świetny pomysł, ale dobrze wstać skoro świt! Wszystko Wam się podoba, no po prostu jest idealnie w tej naszej wykańczalni! a może zaczniemy pisać na webinarach, że chodzenie po lokalach usługowych z magazynami i robienie z siebie głu pków w cale nie jest takie zaje biste, że nowe strony i apki go wno nas obchodzą, bo na pieniądze dla nas nie ma pieniędzy. Że szkolenia z obsługi i po stokroć powtarzanie pytań otwartych i tych samych historyjek wychodzi nam bokiem i to strata czasu, bo jak się jest samym, to i tak dobrze, że co drugą osobę zapytasz czy w czymś pomóc, bo na jakiego kremu pani poszukuje już nie ma czasu! Jak widzę te wasze uśmieszki, które wysyłacie na czacie, to zastanawiam się czy pracujecie tu pół roku, czy co jest grane. Mirka i tak wie co o niej myślimy, bo przecież czyta goworka, więc nie musicie jej wchodzić w tył..

Kierowniczka
Pracownik
 Pytanie
@Zmordowana

Wiesz co, ja raz wyrazilam swoje zdanie, odmiennie niz RM i powiedzialam duzo argumentow, bo uwazalam ze mam racje. Sprzeciwilam sie rowniez raz, ze nie przyjde do pracy w dzien wolny (na zastepstwo do innego sklepu). I wiesz co? Od tamtej pory mam ostro pod gorke. Kazdy moj mail, tabelka, grafik- we wszystkim od tamtej pory jest problem. Wczesniej ani razu nie uslyszalam, ze robie cos zle, a wrecz przeciwnie. Dlatego od tamtej pory sie nie odzywam. Ani nie przytakuje i sie nie zachwycam, ani nie wyrazam sprzeciwu. Jestem neutralna. Wiem, ze to blad, ale chce miec spokojna glowe, a nie zastanawiac sie czy znowu jak zacznie sie juz miesiac bede musiala zmieniac caly grafik czy wysylac kilka maili dziennie z tlumaczeniami. Niestety firma nie toleruje odmiennego zdania. Jak jestes madra, nie dasz sobie wyprac mozgu i bedziesz sie za duzo odzywac to za chwile sie pozegnasz z firma. Owszem, nie jest kolorowo, jest ciezko.. Ale jestem z malej miejscowosci i nie jest latwo zmienic prace.

Ona
Pracownik
@Kierowniczka

W tej firmie pracują tak mali ludzie, że każdy kto tu dluzej siedzi się nie odzywa. Znam sytuację, gdzie kierownik wyraził swoją opinię i ominęła go podwyżka. Każdy wtedy coś dostał nawet sprzedawcy, ale nie ten kierownik... Lepiej zmienić pracę niż kopać się z koniem. Tu i tak nic się nie zmieni. Po ostatnich dostawach to nawet mi się wydaje, że firma walczy o życie...

sprzedawczyni
Były pracownik
@Kierowniczka

W tej firmie pracują ludzie z zamkniętym horyzontem. Problem MRS polega na tym, że ona twoją opinie traktuje personalnie i jeśli wyrażasz inne zdanie, bądź wytykasz (usunięte przez administratora) firmy to obraża się na Ciebie. Kochani to nie jest normalne! Kiedy sprzedawca się obrazi to firma padnie i czuje, że już niedługo... Teraz dziewczyny macie okazje się wykazać skoro jest anonimowa ankieta, która trafia do zarządu. Pieniądze są tylko nigdy dla Nas, podwyżek ma nie być przez kolejne pół roku. Na szczęście to nie będzie niedługo mój problem. Ja już przestałam się łudzić, a już niedługo przestanę się tu męczyć. Trzymajcie się!

Miła Pani
Pracownik
 Pytanie

Przykre, ze w taki sposób tutaj traktują pracowników. Praca w pojedynkę, planogramy, inwentaryzacje, puste miejsca, towar, prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta, latanie za nim z koszykiem i jeszcze obserwacja czy ktoś tam Ci czegoś na sklepie nie (usunięte przez administratora)i to wszystko za najniższą krajową. I jeszcze roznoszenie Magazynów, dlaczego nie zrobi tego kolportaż? Następne ucięcie kosztów i dodanie nam obowiązków, brawo dla pomysłodawcy. Koszyk powyżej 40 zł bo jak nie to wyjaśnienie dlaczego jest niski. To dlatego SZANOWNA PANI DYREKTOR, ze co chwile zmienia się personel. Nowe dziewczyny, które przychodzą nie znają asortymentu, nie mają czasu jego poznać. Ma być profesjonalna obsługa klienta, a obsługa szuka kremu ze śluzem ślimaka w telefonie.. Gdyby pracownicy byli docenieni, nie zwalnialiby się. Porównywanie sprzedaży rok do roku.. do roku, gdzie była większa etatyzacja i nie było konkurencyjnych na stronie internetowej. Wszystko idzie w górę, widzimy jak ceny z aktualizacji się zmieniają wzwyż o 1-2zł. Pensja kierownika stoi w miejscu, bo kierownicy nie mają zobowiązań, które wzrosły od tego roku, a chleb kupują po cenie z zeszłego roku. Wynagrodzenie jakie ma kierownik w Maturze równa się wynagrodzeniu sprzedawcy w innych firmach sprzedażowych. Nie dajcie się dziewczyny!! Miejcie poczucie swojej wartości, doceńcie swoje zaangażowanie i umiejętności!!

Ola
Pracownik
 Pytanie

Mnie tylko dziwi jedno.. Pojawia sie tutaj coraz wiecej wpisow. Kazdy tak naprawde obnaza prawde o tej firmie. O braku ludzi do pracy, braku podwyzej, coraz to nowych dodatkowych obowiazkach, nierealnych planach, braku motywacji, braku szkolen.. i mozna by tak wymieniac. A góra nic. Wiemy, ze czytaja przeciez. Zastanawia mnie jedno, czy oni zyja w jakiejs innej rzeczywistosci? Jak w jednym tygodniu 3 osobowa zaloga w pasazu otwartym 12h ma zrobic dostawy, gazetke, inwetaryzacje, planogramy na duze dzialy po 5-7 metrow, jak wiadomo, ze te 3 osoby NIGDY nie sa razem na zmianie bo wiadomo ze tak sie nie da? Na webinarach slychac tylko wymagania badz zachwyty nad nowymi pomyslami góry, a pracownicy od dluzszego czasu sfrustrowani brakiem rak do pracy, brakiem podwyzek. Jakim cudem majac o polowe mniejszy zespol niz w 2019r, a utargi lepsze niz w 2019r (przed pandemia), nie mozemy dostac chociaz 1 dodatkowego etatu? W porownaniu do 2019r pracy jest o wiele wiecej. Porownujemy do 2019, bo od 2020 byly zamkniecia wiec tego nie liczymy. Pracownikow nie ma, regionalnych zredukowali.. ale mamy super magazyny na dobrym papierze, ekomaniaczkom sie powinien spodobac :-)))) A nasza strone internetowa i jej dzialanie krytykuje nawet najwieksza beauty youtuberka, produkty poleca ale ona i widzowie w komentarzach rowniez napisali prawde, ze na stronie nic sie nie da znalezc. Oby tak dalej naturo! Mialam nadzieje, ze od zeszlego roku odkad przyszla nowa p. Dyrektor to cos sie zmieni, bo na pierwszych webinarach tak wszystko pieknie opisywala.. ale to jednak avon i ich dzialania.. Mydlenie oczu a rzeczywistosc predzej czy pozniej wyjdzie.

Sprzedawca
Pracownik
@Ola

Według Pani Mirki nie ma ludzi niezastąpionych, wiec mam nadzieje, ze Prezes też niedługo wyciągnie jakieś wnioski ;) Nie ma osoby, której podobają się aktualne warunki pracy w tej firmie i mówię oczywiście o osobach, które pracują dłużej i maja porównanie. Z ciężkim sercem zwalniam się, bo nikt nie docenia mojej pracy mimo wykształcenia i ciągłego rozwoju. Ta firma chyba już walczy o życie albo faktycznie maja gdzieś, ze w większości sklepów, które robią większe utargi dziewczyny są wykończone.

Góra
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Wyciskamy z firmy ile się da i jak długo się da. Czym gorzej dla was, tym lepiej dla nas. Czego tu nie rozumiesz? Lubisz się dzielić gotówką z innymi? No właśnie :) my też nie lubimy, wolimy mieć więcej dla siebie i dlatego o wsparciu zapomnij. A jak potrzebujesz nadziei to: "rób dalej swoje i bądź cierpliwa, niedługo będą podwyżki, już niedługo". Może do emerytury się doczekasz.

sprzedawca
Pracownik
@Góra

Jeśli firma kieruje się prawem malejących przychodów, to mam nadzieję, że zna również pojęcie kosztów alternatywnych ;) Niestety ale naturka stanęła w miejscu i jeśli tego nie widzicie, to czas wycofać się z rynku. Czekam aż pracownicy zaczną zwalniać się hurtowo. Powodzenia z uczeniem nowych pracowników i oczekiwaniami koszyka na 40 zł! Już zapowiada się początek końca Grażynko :) Dziewczyny, do zobaczenia :)

Jutuberka
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Haha tak widzialam to! Maxi polecala nasze produkty, ale nawet w opisie pod filmem dodala adnotacje o dzialaniu naszej strony!!! Komentarze mowiace o tym jak strona (nie)dziala maja po jakies 200 polubien. Nie wstyd Wam?? A co do komenatrza to napisalas prawde w 100%!!

Góra
Pracownik
@Jutuberka

Maxi poleca bo jej za to płacimy. O stronie mogła nie wspominać nawet jeżeli to prawda. Zastanowimy się czy dalej kontynuować z nią współpracę.

Góra
Pracownik
@sprzedawca

Natura stanęła w miejscu droga damo kilkanaście lat temu. Była na rozdrożu czy jeszcze inwestować i walczyć z konkurencją czy już tylko wyciągać co się da. W ciągu tych kilkunastu lat nikt nie zaczął zwalniać się hurtowo mimo często pojawiających się głosów takich jak Twój. Sama więc widzisz że karawana jedzie dalej i dalej będzie jechać jeszcze przez kilka lat ku uciesze nas na górze.

Justyna
Pracownik
 Pytanie
@Góra

Szanowna Pani Góro, jeżeli strona nie działa to robi się solidną, działającą stronę, której nie trzeba się wstydzić?Czy zwalnia się Youtuberkę, która mówi prosto z mostu jak jest?!Dlaczego firmowe pieniądze marnowane są na takie nic nie wnoszące (usunięte przez administratora) a nam zabiera się gazetkę drukowaną i wpiera, że takie rozwiązanie jest dobre?!Proszę zobaczyć na zestawienia i jeszcze raz nam wszystkim powiedzieć, że brak drukowanej gazetki nie ma wpływu na utarg! Jestem wieloletnim pracownikiem i nigdy nie napisałam i nie powiedziałam na forum o firmie nic złego, ponieważ uważam, że nie tutaj na to miejsce, ale skoro widzę, że sama „Góra” się w ten sposób wypowiada to dlaczego nie?Prawda jest taka, że każdy pracownik „na górze” łącznie z Szanowną Panią Dyrektor powinien przepracować na początku miesiąc w drogerii na stanowisku sprzedawcy(w sklepie z dwoma etatami). Ja wiem, że wykształcenie nie to, że brudno i trzeba sprzątnąć i nie daj Boże jeszcze obsłużyć klienta robiąc koszyk 40 zł, ale proszę mi uwierzyć, że takie rozwiązanie przyniosłoby wiele korzyści i Górze i Dołowi. No tak… tylko co byłoby z tym forum na Go Work? Więc tak go karmimy dalej i Góra i Dół stojąc jednocześnie w miejscu.

Góra
Pracownik
@Justyna

Nie czytasz ze zrozumieniem. My wiemy o wszystkich problemach więc po co mamy schodzić do drogerii. Rozwiązania problemów kosztują. Większe inwestycje to mniejsze wynagrodzenia, Wam zabrać nie mamy z czego a sobie pensji nie zmniejszymy bo jesteśmy zadowoleni z tego co mamy. Strona nie działa i to że tak będzie było wiadome już od dawna. Zarząd od lat akceptuje taki stan zarządzania więc jest jak jest. Youtuberki nie zwolnimy bo nie jest przez nas zatrudniona. Jak marketing uzna że mimo wszystko warto ją dalej opłacać to tak będzie.

@sprzedawca
Pracownik
@Góra

Kochana to Ty nie czytasz ze zrozumieniem. Każdy pracownik opisuje tutaj problemy i jeśli potrafilibyście firma zarządzać, to eliminowalibyście problemy z roku na rok i szli dalej. Właśnie o to mam zarzuty, że Wy nie macie żadnej motywacji i chęci działania dla tej firmy, a nam próbujecie włożyć do głowy niewiadomo co, będąc leniami bez ambicji. Każde z Was na pewno świetnie utożsamia się z firmą, która leży już od podstaw, bo jest brak towaru, ludzi w magazynie i w kółko. To świadczy tylko źle o Was, kiedy grzejecie sobie swoją posadkę, a pracownik w drogerii ma się wysikac pod lada chyba. Jeśli nie walczycie o podstawowe warunki dla pracowników i cieszycie się z takowego stanu rzeczy, to już nic nie trzeba dodawać. Już tu gdzieś wspominałam, ze odchodzę z tej chorej firmy. Wam życzę odrobiny przyzwoitości w poszanowaniu drugiego człowieka, jeśli znacie w ogóle takie słowo jak szacunek. To, ze firma chce osiągać jak największe zyski jest zrozumiałe i panuje w każdym przedsiębiorstwie, nie musisz używać tutaj takiego bezczelnego tonu ;)Różnica polega na tym, że inni wiedzą jak firma zarządzać i maja wykwalifikowany zespół, a tu niestety widać jak jest ;) Macie się pewnie za prawdziwych spryciarzy gratuluje :)

Ktoś
Pracownik
@Justyna

Papier jest drogi, ale magazyn na czymś wydrukowali. Gazetkę można wysłać do lokalizacji, które zgłoszą zapotrzebowanie. W części miejsc jest dużo młodych ludzi i oni wola gazetkę online, a w części jest więcej starszych osób które nie umieją pobrać gazetki. Spadki na rynku drogeryjnym są nie uniknione bo jest inflacja j ludzie oszczędzają, a towar drogeryjny to towar luksusowy. Oczywiście firma spróbuje na nas zrzucić odpowiedzialność. Firma zapowiada mocne wejście w e-commerce, ale strona pozostawia wiele do życzenia - ciężko znaleźć tam cokolwiek. Masa wyskakujących okien ogólnie masakra - od razu odechciewa się robić zakupy.

Góra
Pracownik
 Pytanie
@@sprzedawca

Ale skąd pomysł że osoby odpowiedzialne za dany obszar potrafią zarządzać? Przecież tłumaczę Ci że tak nie jest i nikomu na tym nie zależy a Ty powtarzasz ciągle że powinno być inaczej. Masz rację, powinno być ale nie jest. Zarabiają tylko Ci co mają zarobić. Życzę Ci wszystkiego dobrego.

Sprzedawca
Pracownik
@Góra

Z dobrym zarządzeniem i podstawowymi warunkami pracy moglibyście zarobić więcej. To tyle ode mnie, żegnam.

Góra
Pracownik
@Ktoś

Za obszar strony internetowej do niedawna odpowiadał pan Daniel który pod koniec roku odszedł z Natury i zaczął pełnić funkcję dyrektora Zalando. Teraz odpowiada za nią ktoś inny więc trzeba być dobry myśli. Za spadki odpowiadają lata zaniedbań, obecnie jedynie uwypukliło się kto nie potrafi zarządzać swoim obszarem i odbija się to na wszystkich.

Góra
Pracownik
@Sprzedawca

Tyle samo możesz co i my. Jaki kapitan taki kurs.

Picz
Pracownik
@Góra

Jak już reprezentuje Pani "Górę" to liczyliśmy na bardziej kreatywne odpowiedzi a jedynie co się nasuwa z tych wpisów to srajmy wszyscy do swojego gniazda.

Góra
Pracownik
@Picz

W żadnym razie, nikogo nie reprezentuje i nie jest to stanowisko firmy. Przedstawiam jedynie swój punkt widzenia.

...
Pracownik

Czy w tej sieciówce w końcu nie wynajmą firmy do inwentaryzacji jak w innych tylko każda drogeria ma sobie radzić, ludzi ściągać po kilkadziesiąt km i własnych środkiem transportu i być jeszcze za kogoś odpowiedzialnym

Ona
Pracownik
@...

Jeszcze jak wynik zły to 5 razy w roku inwentura... Oczywiście kara dla pracowników za pracę w pojedynkę i brak ochrony.. W innych sklepach rotacja i nikt nie chce wysyłać ludzi, a menager nie jest od tego przecież.

Pani Wiosna
Pracownik

Tak lepiej inwestować w magazyn którym można wypchać buty lub zrobić torebkę na odchody. W sensie firma pomyślała o dziewczynach które stoją same na kasie nie mając toalety na sklepie :) Bądźmy dumni!

Abc
Pracownik

Ja zastanawiam się nad jedną kwestią, jak pracodawca może narzucić ze mamy przychodzić ubrane na czarno nie zapewniając nam czarnych uniformów lub rozliczenia się z nami za nasz zakup. Dostajemy za buty i pranie ale o ubraniach nigdy nic. Dziewczyny otwórzcie oczy. Wcale nie musimy chodzić jak czarne wdowy jeżeli oni od góry nam nie dali ubrań!!!!

Fiona
Pracownik
@Abc

My od roku chodzimy ubrane normalnie. Była mr nie odezwała się słowem

sprzedawca
Pracownik
@Abc

U nas A.N zwraca na to uwagę mega i to by nigdy nie przeszło. Ja to raczej traktuje jako zasada i dresscode w pracy i tyle. Niektóre drogerie dostały jakieś fartuszki czy coś ale ja już wole ubrać sobie ładna koszule czarna i tyle. Doradziłbym wam zapytać Dyrektorki jeśli wam to przeszkadza ale skoro na nic w tej firmie nie ma pieniędzy to na taki luksus to byś musiała zrobić milion na plusie:)))

Sprzedawca
Pracownik

Dziewczyny ta strona jest po to, aby oceniać pracodawcę, dlatego nie rozumiem zarzutów do osób, które napiszą tutaj negatywną opinie. Jeśli Wam się to nie podoba, to po prostu tu nie wchodźcie i nie czytajcie. Najśmieszniejsze jest to, że Waszym problemem nie jest błędna czy fałszywa opinia, ponieważ dziewczyny tutaj opisują fakty, a Wam przeszkadza, że to wychodzi na światło dzienne. Jeśli wszystko jest takie kolorowe, to możecie napisać tutaj pozytywna opinie ;) Nie obchodzi mnie to, że czytają to klientki, a może to i dobrze. Niech wiedza co tu się odwala i dlaczego nie tryskamy energią :)

Kody do gratisa
Pracownik

Gdzie są kody do gratisów g.nr 4 bo nie widzę w newsletter np z tołpy men

What
Pracownik
 Pytanie
@Kody do gratisa

Dlaczego nie zapytasz o to kolezanek z drogerii albo na whatsapie regionalnym?

Kd
Pracownik
@What

No dokładnie. Tu już jest taki cyrk na tym forum ,że nie da się tego czytać..

Dama
Pracownik
@Kd

Pani podziękujemy Do widzenia

Natura
Pracownik
@Kd

To po co tutaj wchodzisz nie podoba się to nie czytaj

Jasia
Pracownik
 Pytanie

Praca jak praca ale dokładanie obowiązków nie ma końca a teraz nowy pomysł Sadowskiej o starszym kierowniku który ma 2 lub 3 drogerie kosmos!!! Starszy kierownik wiąże się to z tym że będzie młodszy czy odrazu przeskok że sprzedawcy na starszego kierownika i dziękujemy ??... Plan genialny ograniczenie kosztów w pytke. Ale skoro taki przeskok na sklepach to może zróbmy przeskok na górze po co nam Regionalny czy dyrektor niech zacznie się od prezesa wtedy więcej spadnie oszczędności będzie można zainwestować np w większą ilość farelek bo do tej pory niektóre sklepy nie mają ogrzewania. Czasy króla świeczka i wy twierdzicie że się rozwijacie? Wstyd!!!!

kierownik :)
Pracownik
 Pytanie

Webinar i czego się dowiadujemy: Nowe stanowisko w firmie starszy kierownik bardzo interesujące wręcz podniecające :) tylko natura mogła wpaść na genialny pomysł starszego kierownika który zajmuje się dwoma lub trzema drogeriami. Czy ktoś poszedł po rozum do głowy ? Szukacie oszczędności i przycinacie koszty aby wam się to czkawką nie odbiło a nie daj Boże sraczką. Gdy padło pytanie o podwyżki dla sprzedawców Pani Dyrektor stwierdziła że ich nie będzie w najbliższym półroczu! A czy kiedykolwiek były??? Jak chcecie zmotywować pracownika? Tak odjebanych ludzi od rzeczywistości to ze świecą szukać.

Ona
Pracownik
@kierownik :)

Mało tego dla kierowników też nie będzie... Szach mat - jak się zwolni taki kierownik to dwa sklepy będą bez obstawy xD.. Jajca w tej firmie...

Tragedia
Pracownik
 Pytanie

Mnie to osobiście bardzo demotywuje zabieranie nam czasu na obsługę klienta i wymyślanie elaboratów na temat tego co zrobimy, aby podnieść koszyk czy przy kasowke czy tez marki własne. Ludzie moi drodzy! Ja jako kierownik wiem jakie mam cele. Wiem, ze muszę robić to co jest ode mnie wymagane. Wiem po co zostałam zatrudniona. Moi pracownicy również. Co mam zrobić kiedy nie ma klientów? Co mam zrobić kiedy przychodzi starsza klienta po krem za 6 zł i paragon leci łeb na szyje? Jest flustracja. I to nie mała. Są kierownicy, którym zależy na pracy i na wynikach… i jak maja koszyk 26 zł a wiedza ze musza mieć 40 zł to robią wszystko żeby to poprawić. A jeszcze pisanie maili na temat tego co zrobimy…. Jest dołujące. Czekam na wiadomość słuchaj nie idzie Ci to zrób to i to. Spróbuj zadziałać tak… my potrzebujemy mentorów! A nie ludzi którzy tylko czekają na nasze pomysły. Ile można pisać na temat tego co zrobimy. My możemy dużo ale ludzie którzy nie są na pierwszej linii w kontakcie z klientem jak widać niestety nie:

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Tragedia

Zgadzam się w 100%. Ja w ostatnim czasie nie mogę pozwolić sobie na wyjście na sale. sprzedaży bo poświęcam swój czas na tabele. Czy naprawdę tych danych nie może zebrać informatyk. Wszystko jest w programach. A my kierownicy nie możemy skupić się na naszym sklepie na celach i personelu? Proszę to przemyśleć , bo jeśli to się nie zmieni to konsekwencje tego będą gorsze. Pracownicy potrzebują kierownika który jest z nimi działa motywuje i przewodzi w pracy a nie siedzi na zapleczu i uzupełnia tabele.

Natura magazyn
Pracownik
 Pytanie

Dziewczyny jak pracujecie z magazynem ?naliczać na kasie gazetkę czy wydawać tak każdemu klientowi bez skanowania ?

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@Natura magazyn

Wydajemy kazdemu bez skanowania. Dlaczego ktos ma placic 1gr a ktos moze sobie sam zabrac z podgazetownika? Dodatkowo zanosimy magazyny do pobliskich lokali, wiec tez nie nabijamy tego na kase. Brak informacji z codu jak to rozwiazac.

Natura magazyn
Pracownik
@Kiero

Dziękuję za odpowiedź ???? właśnie nie wiadomo jak liczyć stany magazynowe

Sprzedawca
Pracownik
@Natura magazyn

Magazynow nie ma na stanie, wiec nabijajac je za kazdym razem generuje sie Psm.

Sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli chodzi o kontrolę grafików kierowników przez p.Dyrekror to popieram na 100%%%%, bo gdzie tak jest w handlu żeby pracować całe miesiące do 15-16?przecież to nie jest praca w biurze tylko sklepie gdzie ruch klientów zaczyna się tak naprawdę od gdz 15 proszę zwrócić też uwagę na ilość paragonów (utarg)do 15 i po 15?kto ma uczyć nowych pracowników zamykania zmiany,?chyba jest coś na rzeczy skoro tak STRASZNIE BOJĄ SIĘ TYCH DRUGICH ZMIAN i mają zawsze świetne wytłumaczenie/usprawiedliwienie-przecież każda z nas ma CHYBA RODZINĘ?

Ja
Pracownik
@Sprzedawca

Zostań kierownikiem i będziesz sobie żyć bez stresu, przeciez to sama przyjemność. Codziennie dostawać uż, l4 i wypowiedzenia xD. No i słuchać, że nikt nie ie sprzedawać, gdy bierze się każdego kto cv przyniesie.

Ja
Pracownik
@Sprzedawca

Jakbym zapomniała najniższa krajowa zaraz się zrowna pensji kierownika, więc same profity. Zaraz znowu zaczną się masowo zwalniać kierownicy, więc możesz aplikować wyżej.

My
Pracownik
@Sprzedawca

Zapraszam na to stanowsko. Ustawisz sobie grafik do 16.00 i high life. Zobaczysz co to za miód. Pracownicy mają przefiltrowane wszystkie informacje, stres i często absutdalne oczekiwania. Wszystko to zostaje na barkach kierownika, pracownikom zostaje podane w odpowiedni sposób. Zapraszam, po 2 tygodniach pracy na tym stanowsko, zapragniesz dalej pracować jako sprzedawca do 21.00. Ten permanentny stres i choroby , które się z tym wiążą.... Wieczna gonitwa, tłumaczenia i łatanie każdego problemu. Jedyny plus w tej firmie dla kierownika to możliwość ułożenia grafiku. Bo finansowo zarabiam prawie tyle co pracownicy poniżej 26 r.z. Ale już nie długo... zwolni sie sporo miejsc KD wiec masz szansę zostać kierownikiem!

Nick
Pracownik
@My

Co roku pani dyrektor zapowiada brak podwyżek, straszy egzekucjami, trzepaniem grafików kierowniczych. Nic tylko pracować w tej firmie...

Nick
Pracownik
@Nick

Zanim zaczniecie się cieszyć to Pani dyrektor jest aby zrobić karierę tu. Za was też się weźmie bo wraca tajemniczy klient.

Naturka
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Od gazetek odchodzimy bo za drogo. Za to drukuja magazyny na drogich papierach z certyfikatami eko.. Nie ma pieniedzy na etaty czy podwyzki, ale beda placic za tajemniczego klienta? Jak juz nie na podwyzki czy etaty, to moze szkolenia produktowe? Dla nowo zatrudnianych pracownikow jak dobrze pojdzie to dostanie szkolenie z kasy, softlaba i obslugi. Ale nikt nie ma szkolen ze skladow produktow, nowosci, marek. Jak same czegos w czasie po pracy nie doczytamy to nikt by nic nie wiedzial. Przykro sie patrzy jak firma zamiast w personel woli inwestowac w magazyny z ktorych wiekszosc jest niezadowolona czy w tajemniczego klienta.

Kd
Pracownik
@Naturka

Zgadzam się z Tobą w 100% ,a opowieści o tym na jak wspaniałym papierze drukowane są magazyny, jest co najmniej śmieszne. Na bank to obchodzi klientów

Ona
Pracownik
@Kd

Dwie godziny webinar o niczym - dowiedzieliśmy się że Pani dyrektor ma w pu pie pracowników oraz że magazyny są na fantastycznym papierze z obrazkiem, który jest sztuką. Podwyżek nie będzie. Było meila napisać.... Nie dobrze się robi od słuchania tych (usunięte przez administratora).

Kd
Pracownik
@Ona

Tak daj spokój , w tym czasie mogę tyle zrobić na sklepie a zostaje jedna osoba sama ze wszystkim ,ja słucham webinaru o niczym w tym czasie . Trzeba było zrobić prezentacje i nam wysłać a nie lać wodę przez 2 h

sprzedawca :)
Pracownik
 Pytanie
@Kd

to też prawda,są 2 osoby na zmianie z czego jedna spędza pół dnia na zapleczu bo są webinary,telekonferencje i wiecznie coś.. A później oczekują,że obsługa klienta będzie na 100%,przepraszam ale jeżeli mam kilka klientów na sklepie i w danym momencie każdy coś ode mnie chce,do którego mam podejść,zrobić losowanie którego obsłużę?później wielkie certyfikacje pracowników,dajcie nam ludzi do pracy to i obsługa klienta będzie wzorowa..

Kd
Były pracownik
@sprzedawca :)

Albo co najlepsze jesteś sama w poniedziałek bo obsada składa się z dwóch osób a już wolę żeby dwie osoby były na gazetce i towarze, chociaż teraz przy zmianach dostaw co tydzień, to lut szczęścia żeby trafić we dwie na dostawę.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Guzik
Pracownik

A. N. norma. Chodzącą nic nie wiedząca, a sie mądrząca

sprzedawca :)
Pracownik
 Pytanie

takiego cyrku z tymi urlopami nie widziałam jeszcze w żadnej firmie,jak oni mogą nam mówić kiedy mamy wybierać urlopy? co to za absurd,pracowałam w innych firmach i nigdy nie spotkałam się z taką niekompetencją MR Nie będę tego komentować,po prostu nie rozumiem co taka osoba robi jeszcze na tym stanowisku. Powinni najpierw się przyjrzeć górze a później oceniać sprzedawców którzy harują by sklep przynosił zyski.

o.n.a
Pracownik
 Pytanie
@sprzedawca :)

jestem kierownikiem takie polecenie dostalam od MR i dodatkowo w okresie co dziewczyny ida na 2 tyg urlopy nie mozna ani jednego dnia wziasc . a w wnioski w ecp do lutego .... a te tabelki dostajecie do uzupelnienia ???

Naturka2
Pracownik
@sprzedawca :)

Tak dokladnie, to polecenie Mr, ktore to Mr dostal od p. Dyrektor. Zaplanowanie urlopow do konca roku (mozna zostawic wolne 4 dni na uż), plus od razu za zaplanowaniem idzie wystawienie wnioskow. W naszej firmie do czasu urlopow wakacyjnych czy pozniejszych zatrudnienie moze sie zmienic ze 4 razy, a pozniej tylko my bedziemy siedziec i klepac w ecp zmiany urlopow co chwile. Dodatkowo co tydzien ostatnio do wypisania po kilka (mysle ze z 7) tabelek, siedzenie w poniedzialek od 12 do 15:30 na tele (webinar 12-14, tele regionalna pozniej), i jak tu masz miec perfekcyjnie wygladajacy sklep z perfekcyjna obsluga, jak na duza czesc dnia w poniedzialek zostaje na sklepie 1 osoba.

sprzedawca :)
Pracownik
 Pytanie

Dodatkowo słyszymy ciągle jeśli macie pytania śmiało mówi Pani Dyrektor.. Czy chociaż jednej odpowiedziała na zapytanie? bo jak zauważyłam to również ma gdzieś. Nie liczą się w zupełności ze zdaniem pracownika ...

Kierownik
Pracownik
 Pytanie

Szanowna Pani Dryrektor, na ostatnim webinarza wspominała Pani o testach dotyczących wiedzy o procedurach panujących w drogerii. Osobiście najpierw zrobiłabym takie testy regionalnym (bez przygotowania i wglądu w procesury ) poniewaz w mojej opinii. Mr z rossmana nie ma zielonego pojęcia jakie procedury panują w drogerii i jak sie do nich dostosować. Zapytana o informację z jakiejś procedury odsyła do Cod lub innego kierownika " bo ona nie jest od tego aby wiedzieć takie rzeczy " a kto przepraszam powinien mieć to w jednym palcu !?

Ktos
Pracownik
@Kierownik

No tak kierownik jest od wszystkiego, a MR od niczego...

Zostaw merytoryczną opinię o Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 384.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 355, z czego 15 to opinie pozytywne, 164 to opinie negatywne, a 176 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii