brak logo

NICROMETAL sp. z o.o.

Toruń

Opinie o NICROMETAL sp. z o.o.

ZX 2010-05-12 22:24:13
Firma normalna i sprzyjająca pracownikom- co rzadko się zdarza na obecnym rynku pracy. Daje możliwości rozwoju i świetną atmosferę.
1
anonim 2011-03-29 16:01:47
Zaczynam na dniach prace w nicrometalu zobaczymy jak bedzie sie pracowac .
Kicknick 2013-10-25 16:31:07
Porządna firma, godne wypłaty, umowa o pracę, żadnych ściem. Wypłaty zawsze przed czasem, ogólnie wszystko w porządku i zgodnie z zasadami, jak potrzeba wolne to zawsze idą na rękę, nikt nie robi problemów soboty i niedziele wolne na zyczenia a dla tych co chcą pracować to soboty i czasem niedziele są pracujące. W zimie, posiłki regeneracyjne, w lecie wody pod dostatkiem. Oby więcej było takich solidnych firm!
xG 2014-01-22 19:18:21
Kiedys byla to pozadna firma,a teraz...pod pozorem kryzusu obciento pracownikom wynagrodzenia i zbywa sie ich z miesiaca na miesiac,czasem dokladajac jakas czesc tego co zabrano.Dlatego atmosfera nie jest dobra.Pracownikow sie tutaj nie szanuje.
1
Mati 2015-08-19 20:08:40
Firma bardzo słaba sprzęty są nie zaniedbane
1
dami123 2016-09-10 21:09:49
firma na poczatku wydawala sie bardzo fajna natomiast po miesiacu pracy wszystko wychodzilo jak to jest normalnie, opiekun regionalny na podkarpaciu praktycznie zero zainteresowania jesli chodzi o prace i atmosfere w jakiej pracuja pracownicy, zero jakiego kolwiek dbania o pracownika jesli chodzi o godne warunki o spożywanie posilkow( w starym plaszaku przy niskiej temperaturze i na dodatek z dachu cieknie).
wspolpracownicy od wywozenia wior sa tacy ze jak jestes chlopcem na posylki i wszystko robisz co karza to jest OK, ale jesli postawisz na swoim to poprostu juz tam nie pracujesz i jeszcze gadaja glupoty opiekunowi firmy a on jak male dziecko wierzy w kazde slowo i jestes zwolniony. na obecna chwile nikomu nie polecam pracy w firmie nicrometal
1
Zostaw swoją opinię o NICROMETAL sp. z o.o. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NICROMETAL sp. z o.o.