logo CitiHandlowy

CitiHandlowy

Warszawa

Opinie o CitiHandlowy

kasia 2015-12-08 20:16:32
orientuje się ktoś jak wyglada test z rynkow kapitalowych czy potrzebna jest zaawansowana wiedza z tego zakresu ?
xyz 2015-12-12 09:34:11
Na teście sporo definicji odnośnie co to kontrakt, rodzaje obligacji, opcje itp. Później w pracy korzystasz może z 20% tego.
robo 2015-12-12 20:46:58
Na jakie zarobki można liczyć?
domino 2015-12-15 21:28:22
Jendo wielkie chamstwo jakie sie wyprawia wobec jednego pracownika z Wrocka, chłopa chcieli wywalić z roboty w maju, bronil sie rekami i nogami. Wieteszczak z Łodzi i Wiśnia z Katowic, menadżerowie na poziomie kasjera w biedronce ( nie chcę tu nikogo obrażać z biedronki ;) kazali mu sie zwolnic w pokoju pod przymusem, grożono mu!!! chłop pod wplywem stresu podpisał dok, od którego się odwołał. szkoda mi chłopa bo go widuję codziennie, i widzę jak się zmaga z kłodami jakie mu podrzucają pod nogi niemal dzien w dzien. Najlepsze w tym jest to że wiedzą o tym związki zawodowe, kadry etc. ale nikt nic nie widzi, temat zniknął i został odłożony na półkę. Pracownika mają za nic, jesteś zwykłym śmieciem, trybikiem w tej machinie...
9
xyz 2015-12-23 09:25:21
Przeciętne nawet jak na Warszawę.
dobry_pracownik 2015-12-25 01:01:15
Ja pracuję w CSC więcej niż rok i mogę powiedzieć, że praca tutaj jest przede wszystkim nudna i nierozwojowa; ambitni tutaj się szybko sfrustrują. Brak możliwości rozwoju zawodowego, brak prawdziwych szkoleń (szkolenia tzw. wewnętrzne pomijam). Charakter pracy zupełnie niadekwatny do wymagań w ogłoszeniach. Po krótkim czasie ma się wrażenie, że co prawda pracuje się w grupie Citi, ale narzędzia pracy i procesy jakby sprzed 20 lat. Grupa ma dziwną tendencję do trzymania ludzi po 20-30 lat, skutkiem czego jest sporo ludzi, których wiedza 'ekspercka' zaczyna się i kończy na Citi. Doświadzenie tutaj wnosi niewiele do profilu zawodowego, nie ma nowoczesności i poczucia robienia czegoś konstruktywnego.
6
Rowniez były pracownik 2016-01-12 22:15:47
Gnębiono mnie, poniżano a potem bezczelnie się tego wypierano. Grożono mi. Interwencja ze strony HR okazała się jednym, wielkim oszustwem, które miało na celu wytrącenie mi z ręki wszelkich argumentów, które mogłyby być przedstawione w sądzie. Uporczywie utrudniano mi dostęp do narzędzi pracy i obwiniano o niewykonanie obowiązków. Nigdy wcześniej ani pózniej nie dane mi było spotkać ludzi tak wypranych z wszelkiej moralności. Kilkumiesięczna przygoda z Citi zakończyła się dla mnie nerwicą, którą leczę do dziś. To nie jest dobra ani średnia praca. To nie jest nawet kiepska praca, która będzie Cię wkurzać, ale wieczorem, przy kielichu na nią popsioczysz i zapomnisz. To kamp, gdzie musisz Zgadzać się na WSZYSTKO, robić i znosić WSZYSTKO. Jeżeli wyjdziesz choć pół kroku przed szereg, zrobisz coś,co się komuś nie spodoba nawet nieświadomie lub po prostu ktoś z długoletnich pracownikow Cię nie polubi (a jeśli jesteś młody(a)/ładny(a)/zdolny(a) to zapewne nie polubi) to czeka Cię to, co mnie. Znane są przypadki samobójstw pracownikow. Mnie na szczęście udało się w porę uciec.
14
Rowniez_byly_pracownik 2016-01-13 10:34:36
Czy to, co zostało przeze mnie opisane w poprzednim poście ma być przestrzeganiem prawa pracy? To przecież oczywiste, że szukają, bo ktoś musi im wynajdować kruczki i podpowiadać jak lawirować.
xyz 2016-01-26 09:50:19
Zgodzę się z dobry_pracownik. Dodam, że znalezienie normalnej rozwojowej pracy po spędzenia choćby kilku miesięcy graniczy z cudem. Wymagania wręcz niebotyczne w porównaniu do Citi. Bardzo dużo materiału trzeba samemu nadrobić, niestety praktycznego doświadczenia nie zastąpi nic...
1
Mikuś 2016-01-28 17:00:21
A co powiecie o pracy w RCR Olsztyn? Prosiłbym o obiektywne opinie, jak tam jest jako świeżak?
4
Frakir 2016-03-14 14:18:20
Anno, to jest standardowe dofinansowanie z FGŚP - wakacja to typowa "grusza", a jeśli fundusz zakładowy ma duże środki, to ma też kasę na kredyty konsumpcyjne (żyranci z firmy), na kursy językowe, na "mikołaja" itd. To nic wielkiego i powinno być standardem w kraju, ale Polska od dawna przejawia wiele symptomów "dziczy", a nie cywilizacji szczególnie w kwestii rynku pracy.
nowe czlowiek 2016-03-21 15:59:22
hej, czy ktos wie jakie wewnetrzne grejdy sa w Citi? cos slyszalem ze od 9 do 16 tak? Szukam tam pracy i wydaja mis ie ok....
1
pytanko 2016-03-23 22:32:05
Summer Internship Programme Operations - ktos wie jakie tam daja wynagrodzenie?
zyga 2016-03-26 23:28:57
@ pytanko 2000 brutto
1
pytanko 2016-04-21 00:47:33
Wielkie dzięki zyga. A jest realna szansa na coś później? Jeżeli tak to za ile? Bo szczerze mówiąc 2000 brutto to trochę mało, ale 3 miesiące jeszcze da się znieść
były_pracownik13 2016-04-21 08:30:21
raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracownika - kwota zależna od wysokości dochodu przypadającego na członka w gosp. domowym pracownika. Dofinansowanie wypłacane na podstawie wniosku o urlop trwający 10 dni roboczych (2 tygodnie). Istnieje również możliwość dofinansowania wypoczynku dla dzieci pracowników do 2000 pln, raz w roku. Dofinansowanie na podstawie przedstawionej FV za wypoczynek.
Staż 2016-04-22 23:10:58
Czy ktoś wie jak bedzie wygladalo the Assessment Centre?
ola 2016-04-26 11:39:30
hej!! A kto wie ile mniej wiecej otrzymuje Global Screening Analyst brutto??? Dzięki :)
1
|Potencjany nowy niewolnik 2016-04-27 23:13:25
do" Rowniez bylego Pracownika "a w jakim teamie byles??? z tego co piszesz to to wygladalo strasznie...

wlasnie dostalam propozycje pracy tam, czy warto ?????
2
olka 2016-04-29 04:38:33
Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć cokolwiek na temat programu rozwój na bank? to 2 letni program dla studentów. mniej więcej na jakie wynagrodzenie można liczyć i czy warto wiązać się z nimi programem na 2 lata? z góry dzięki za odp
omgaone 2016-06-06 12:02:33
Jak dobra znajomość angielskiego wymagana jest na stanowisku Transaction Service Representative?Dość dobrze znam w piśmie, ale obawiam się, że mogę mieć problem z telefonicznym zrozumieniem rozmówcy...
Marylka 2016-06-10 21:35:12
Nie polecam Citi Smart Galeria Katowicka. Toksyczna dyrektorka. Rotacja, zastraszanie zwolnieniem, docinki, poniżanie. Codziennie po 20 raportów. Nie wolno chodzić do toalety zbyt często bo dyrektorka widzi na monitoringu. Obraża się, ma humory. Co chwila nowi, którzy się zwalniają po kilku miesiącach. Odeszłam niedawno bo nie mogłam wytrzymać. Centrala nie reaguje. Wyzysk. Unikać jak ognia. Opieka banku - benefity ok.
1
Absolwentka 2016-06-15 22:01:52
Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w Citi handlowym-w skrócie totalny brak kultury w tym "banku".
Wstępnie odbyłam rozmowę przez telefon więc był to drugi etap rekrutacji.
Rekruterka zaproponowała datę i godzinę spotkania, na co przystałam.
Po moim przybyciu okazało się, że muszę stać i czekać 30 minut obok budki ochroniarza, który kilkukrotnie po kogoś dzwonił, w końcu nie wiedziałam czy mam nadal czekać czy sobie pójść.
Wreszcie nadeszła rekruterka i tłumaczyła się, że ściągali wyniki z giełdy amerykańskiej i ona wcześniej nie mogła-a przecież sama wybrała taką godzinę co oceniam jako Totalny brak szacunku z jej strony,
Rozmowa toczyła się po części po angielsku.
Przebieg rozmowy oceniam ok, chociaż było parę typowych pytań-typu dlaczego citi?co zamierzasz robić za 10 lat?
Następnie rekruterka powiedziała, że otrzymam telefoniczną odpowiedź o wyniku rekrutacji podkreślając,że na pewno to zrobi.
Niestety nie doczekałam się żadnej odpowiedzi ani telefonicznej ani nawet emailowej - Kolejny brak szacunku oraz kultury.
Dodam jeszcze, że osoba rekrutująca była ubrana niestosownie jak na pracownika banku. Ale cóż jaki personel taka firma.
Mają wielkie wymagania, a sami nie posiadają podstaw kultury.
Podobną, o ile nie gorszą opinię ma również mój kolega, który też był na rekrutacji w tym banku.
Owa rekruterka to Karolina Kowalewska.
Dodam, że już nigdy nie będę szukała pracy w citi a tym bardziej nie będę ich klientką.


9
kinga 2016-07-07 14:56:44
Współczuję, u mnie w Stefczyku rozmowa wyglądała zupełnie inaczej. Babka rekruterka była bardzo profesjonalna i miła, obyło się bez głupich pytań, wszystko bardzo merytorycznie. Odezwali się do mnie już po dwóch dniach, że jest pozytywna decyzja. jestem tam juz od dwóch miesięcy i jest OK.
chory_człowiek 2016-07-16 21:56:55
Hehe,

to jest właśnie Citi, a dokładniej dział HR :) Tępe dzidy z HR bez szkoły i rozumu, ubrane jak na zbiór czereśni.

Nie żałuj dziewczyno, że nic z tego nie wyszło: tutaj dziad dziada pogania - to nie jest praca w banku, ale kleparnia; ludzie tutaj zatrudnieni to, delikatnie mówiąc, nie jest najwyższa jakość - sam fakt, że ktoś przejdzie proces rekrutacji taki jak opisałaś świadczy o desperacji człowieka.

I później trafia taki zagubiony Wojtek do operacji, gdzie pół roku uczy się budować tabelkę w excelu oraz odróżniać tysiące do milionów - trudno się jemu dziwić, w końcu przez ostatnie 5 lat na politologii nie pracował z liczbami. Ale najważniejsze, że jest 'fajny', ma 'can do attitude', a być może jest bez nogi lub czuje się kobietą a to zwiększy wskaźnik 'diversity'. No i dostał rekomendację z HR :)
12
kaśaka 2016-08-18 09:16:00
Takie różne dodatki są OK, u mnie w Stefczyku też troszkę tego mamy, na przykład dofinansowanie do wyjazdów dzieci, dzięki czemu moje dzieci co roku nad morze jada.
doświadczony Bankier :P 2016-08-22 16:18:28
Staram się o stanowisko doradcy ds. małych i średnich przedsiębiorstw. Macie jakieś opinie? Jakie są plany, jakie narzędzia do ich realizacji, jaka możliwość wyrobienia premii, na jakie zarobki mogę liczyć? I bardzo ważna rzecz, na ile teraz dają umowę po okresie próbnym?
1
bez skrupułów 2016-08-22 16:45:08
A ja mam plan jak wyssać Bank, który mnie wysysa od ładnych paru lat. Obecnie pracuję w innym banku i właśnie kończy mi się macierzyński. Tak samo byłam tylko tabelką a nie człowiekiem. Pracowałam już kiedyś w Citi i teraz zamierzam wrócić na wyższe stanowisko(jestem przed trzecią rozmową), zażyczyć sobie maksymalnie dużą pensję, a potem zajść w ciążę i wsysać ich ile się da. Już mam pomysł na własny biznes, więc Citi musi mi go 'sfinansować'

Jak Kuba Bogu...wykorzystam ich jak oni wykorzystują wszystkich młodych zdolnych ludzi, którzy liczą na karierę w Banku, a kończą z nerwicami i depresją.

Pozdrawiam :)
8
były pracownik 2016-08-23 11:14:15
W 2010 na stanowisku doradcy inwestycyjnego zarabiałam 4200 netto, Warszawa oddział Polna
ja 2016-08-26 22:29:57
ja podobnie jak ktos tu juz mowil, gnebienie mobbing, zastaraszanie bylo norma. atmosfera fatana , nie do zniesienia, na pozor na imrezach itd udawalismy ze jest fajnie a na codzien kazdy by sie pozagryzal. odradzam
7
zielony 2016-08-29 20:55:30
a jak się pracuje w samym dziale HR na Chałubińskiego w Wawie?
Karolina123 2016-09-22 14:33:46
A napiszę mi ktoś coś na temat młodszego specjalisty ds. Transakcji. Jutro wybieram się na rozmowę i nie wiem czego się spodziewać ☺
Majunia 2016-09-28 11:15:05
jaka stawka dla doradcy w oddziale? warszawa :)
Majeczka 2016-09-28 12:31:37
O to rzeczywiście słaba podstawa
szok 2016-09-28 13:03:54
Hej, wiecie może jakich średnich zarobków można się teraz spodziewać? Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
jart 2016-10-27 10:01:32
Analityk AML entry level, bez doświadczenia 4500 brutto.
1
Tola 2016-10-28 17:23:03
doradca w oddziale smart jaka stawka? jak warunki :)
kuku 2016-10-30 21:29:29
czy na doradce w oddziale smart sa przewidziane szkolenia?
ala 2016-11-10 00:10:00
oddzial smart, jakie stawki? jak atmosfera? da sie zwiazac na dluzej? :)
wer 2016-11-16 15:15:49
kadra- chamstwo,
w rozmowie rekrutacyjnej : odpowiedziałem sztampowo na pytania -niemalże kpiąc, odpowiedź taka jakby w ogóle kobieta nie słuchała - zaproponowali mi prace mało kulturalnie, z uśmiechem przyjałem bo akurat szukałem pracy po powrocie z zagranicy.
później - jeżeli chcesz wyjs wczesniej popros menedzera, niemalze jak dzieci proszące nauczycielkę. uwłaczające mimo, że są normy pracy to po zrobieniu 100% trzeba odsiedziec. samozadowolenie kadry, - umowe przedłuzaja na 7miesiecy (szukajcie kredytów przy takich umowach -powodzenia) w ostatnim dniu starej umowy.
zazwyczaj firmy zachowuja sie bardziej w porzadku do pracowników niz pracownicy do firmy, tutaj jest 100% odwrotnie.
pod koniec miesiaca pseudokadra widzi, ze normy nie zrobione i prosi o zostanie po godzinach - jest presja na to mimo ze przeciez mogli zatrudnic wiecej osob, albo odpowiednio wczesniej płacic nadgodziny pracownwikom zeby pod koniec nie bylo takiej sytuacji.
Pracowałem w 6-7 firmach tutaj było najgorzej.
3
pracowałam kilka lat w Citi 2016-11-29 16:44:52
NIeaktualne dane - to dofinansowanie dla dzieci to już od kilku lat nieaktualne
2
ryderek 2016-12-18 22:26:50
Nie warto za żadne pieniądze. citi słynie z mobbingu. fatalne warunki pracy. jak traficie na psychopatycznego flanelowego łyska, walla i pisiarewicza to uciekajcie! dla niewtajemniczonych: citi to też ich spolki citi europe i citi international. ...odradzam wszystko!!!
3
lovely 2016-12-29 09:28:11
Wracaj tam skad jestes zalosny pracowniku Citi. Raczej w Citi pracuja malo ogarniete osoby nie znajace angielskiego tylko maja plecy.
2
Również były pracownik 2017-01-05 08:58:06
Nie warto. Z tego co widzę opinie się wciąż powtarzają. Nerwica i depresja to jedyne, co da Ci Citi.
1
pracownik2 2017-01-06 23:28:19
ja pracując w spolce nie jestem znerwicowany, praca ok, szefostwo ok (trzeba umiec z tym zyc. Wiadomo czasem trafia się głupie pomysły).
siedze w tym 2017-01-12 22:07:38
chyba cie pogieło
pracownik 2017-01-13 14:10:32
Do wszystkich sfrustrowanych byych i obecnych pracownikow:
Jeśli wam coś nie pasuje to znajdzie inne miejsce, nikt nikogo nie zakuwa w kajdany...
Ja siedze juz 7 rok, bylem w kilku zespolach, bardzo duzo sie nauczylem i moge to wykorzystac wszedzie. Sa dobre i ciężkie chwile ale generalnie jest ok.
Przez te 7 lat widzialem mase ludzi jak wy, wiecznie niezadowolonych ze trzeba pracowac, ze znowu ktos cos chce, znowu rano trzeba wstac itd itd. Ogarnijcie sie!
1
AML_ 2017-01-14 18:26:16
Z perspektywy czasu mogę podsumować w miarę obiektywnie AML Hub w Wawie. Nie czytajcie tych wszystkich wynurzeń sfrustrowanych (byłych) pracowników, piszą je ci, którzy nie dali sobie rady i odeszli nie bez przyczyny. Oczywiście, praca ma swoje plusy i minusy jak każda, ale po kolei.

Płacą na start około 4200 brutto. Źle? To stanowisko entry-level. Nie wymagają NIC, poza znajomością języka angielskiego (i to też nie jakoś wybitnie, mocne B2 wystarcza, a są tacy co i tego poziomu nie mają) i podstaw excela (podstaw!). Pierwszy miesiąc to szkolenia, uczą od ZERA. Praca polega w dużej mierze na surfowaniu po necie / wewnętrznych bazach. Targety nie są wyśrubowane, raczej nikt nie ciśnie i nie rozlicza, można wykonywać pracę w swoim tempie i faktycznie, jak się zrobi swoje, trzeba i tak wysiedzieć 8 godzin robiąc cokolwiek (do kolegi WER powyżej: popatrz pan jaka niespodzianka, że trzeba przestrzegać kodeksu pracy!). Jak się trafi na normalnego team leadera (a większość taka jest) to można sobie przychodzić o której się chce (między 6 a 10) i wychodzić spokojnie po 8 godzinach. Wszystko jest do dogadania, jak się cyfra w tabelce z wynikiem zespołu zgadza. Pierwsza umowa jest na 7 miesięcy, kolejna zazwyczaj też na 7, a trzecia na czas nieokreślony (chyba, że ktoś wybitnie nie ogarnia, ale to już trzeba być debilem, żeby po 14 miesiącach nie rozumieć procesu). Ludzi nie zwalniają, dają szansę każdemu na wdrożenie się, są programy naprawcze, więc nie ma stresu, jest pod tym względem stabilnie (chyba, że ktoś jest debilem albo leserem i sam się o to prosi).

Praca jest monotonna, owszem, często trzeba zastąpić mózg procedurą. Osoby, które najlepiej opanowują tę niełatwą dla inteligentnego człowieka sztukę, awansują najszybciej na starszych analityków i na expertów, są też najbardziej irytujący dla otoczenia. Tak jest w każej korpo, Citi nie odbiega od średniej pod tym względem, jak ktoś tego nie akceptuje, niech szuka pracy gdzieś indziej albo założy działalność, zamiast narzekać. Podsumowując. Dobra praca na rok-dwa, jeśli ktoś lubi święty spokój i nie ma nic innego na oku. Citi zawsze ładnie prezentuje się w CV.
yhfghfgh 2017-01-18 14:18:17
citi słynie z mobbingu i łamania kodeksu pracy. trzymajcie sie od nich z dala!
1
zosia 2017-01-18 14:23:19
ładnie sie prezentuje w ccv? - tekst idioty dla idioty. pracujesz, zeby cv pisać, czy zrobić kariere. lepiej na polu pracowac niz w citi.
1
Zostaw swoją opinię o CitiHandlowy - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CitiHandlowy