Opinie o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Home&You (BBK S.A.). Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Home&You (BBK S.A.) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Jjjjj

Opinie wyzej piał jakis kierownik ktory chcial sie dowarosciowac Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kdfrgh
@Jjjjj

Dokładnie tak.Kierownik no jaki wspaniały ten kierownik.Nic tylko pracowac do konca życia w home.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

Ale to może jest problem w tym, że nie ma komu pracować i nikt nie składa CV do Home&You? Wtedy muszą nadrabiać już zatrudnieni pracownicy. Niestety są takie czasy, że w galeriach handlowych praktycznie każdy sklep ma ogłoszenie, że szuka kogoś do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

W większości sklepów ilość etatów nie jest adekwatna do ilości pracy. Podejrzewam że tylko we flagowym sklepie jest więcej personelu no i Wa-wie. Co do kradzieży to personel nie jest obciążony kosztami ale Kierownik już tak.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Gość

No niewiem. Pracowałam w jednym z salonów w Warszawie. Powierzchnia około 300m2, 2 osoby na zmianie to norma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikola
@Nana

Ja też pracuję w salonie 300 m i trzy osoby na zmianie rzadko są bo jak mamy pięć i pół etatu to nie ma szans aby były 3 osoby. Jest za mało rąk do pracy ,nagminnie zdarza się więcej zadań do zrobienia niż jesteśmy w stanie wykonać , to jest codzienność . Operacyjny przyjeżdża i wpisuje że jest kurz , ale nie zapyta dlaczego , bo nie chce słyszeć że nas jest za mało . Ale ocenę obniża oczywiście .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@nikola

Wszędzie jest tak samo. Jak czyta się poprzednie wypowiedzi to ma się wrażenie że to lotos od Nas z salonu. Nie ma lekko. Na święta przy tak cięŻkiej pracy pewnie znowu w zamian dostaniemy "zakupy w home&you" :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

W Home&You w każdym sklepie są tak małe zmiany czy w jakimś konkretnym? Z tego co wiem każdy sklep ma inna wielkość i inne zapotrzebowanie w personel. A czy pracownicy muszą płacić za kradzieże? To ważne w tym aspekcie, o którym piszesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa szybka, ale konkretna. Rekruterka nie przywiązywała uwagi do odpowiedzi. Skupiła się na dyspozycyjności i wyjaśnieniu zakresu pracy. Zaproponowana praca- max. 2 miesiące na zlecenie, 1/2 etatu, w tym od razu zastrzeżone, że będą 2 ciężki nocki do przepracowania przy przenoszeniu towaru przed okresem świątecznym. Do podpisania jest jakiś świstek o odpowiedzialości pieniężnej ponoszonej za zniszczone i skradzione przedmioty. Wynagrodzenie: 650zł. Czyli śmiechu warte pieniądze w porównaniu z pracą i "odpowiedzialnością za przedmioty".

Pytania

Powiedzieć coś o sobie. Określić dyspozycyjność. Podać swoje wady i zalety.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
bw

Z każdym miesiącem jest coraz gorzej. Zagracajà każdy wolny kąt każdą wolną ścianę meblami.Ludzie poruszac siè nie mogą bo co się ruszą to tłuką co popadnie.Roboty coraz więcej czas wykonania taki sam a nawet i krótszy a kasa stoi w miejscu.Niedlugo Ukraina zawladnie sklepami bo nikt inny nie będzie chcial pracowac w takim (usunięte przez administratora) 2 os na zmianie to po prostu kpina!!!Pół sklepu mozna wynieść przy takiej ilości pracowników!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sprzedawca

Co dzieje się z VM, skąd taki chaos? Od jakiegoś czasu te same produkty znajdują się na dwóch różnych stołach w instrukcjach. Dawniej to był ciężki grzech za które karano salon. Produkty ustawiane są na sobie, niszczą się i są mało stabilne co powoduje dużo stłuczek. To są stoły sprzedażowe a nie muzealne na eksponaty gdzie nikt nie dotyka. Wprowadzany jest standard np, na ściany kuchenne i od 5 miesięcy nie dostaliśmy półek by wdrożyć standard. Nie ma porozumienia wśród VM' mu. Jeden mówi,że to wolno drugi każe za zrobienie tego co ten pierwszy pozwolił. Standard ręczników basic powoduje, że klient niszczy ułożenie całego słupka chcąc obejrzeć duży rozmiar ręcznika, który jest pod małymi. Kto to wymyślił? Tam jest wieczny bałagan! To jest sklep i towar ma być dostępny dla klienta! Po promocji druga za 10 zł, komentarze pusty stół - dotowarować. To nie wiedzą, że to się wyprzedaje? Dojdzie towar to zostanie dołożone. Dołoży się coś nie pasującego to też będzie źle. Wdrażanie zmian. Nie zawsze jest czas je zrobić. To jest sklep i sprzedawca ma obsługiwać klienta a nie latać z towarem z jednego miejsca na drugie. Wyznaczanie sztywne godziny na którą ma to być zrobione jest nie rozumieniem specyfiki pracy na sklepie. VM powinien też znać terminy i produkty do promocji. Przykład: Ostatni tydzień promocja koców i narzut. Instrukcja koszy ważność od 1 zwyż: 1-2 pościele, 3-5 koce, 6-8 poszewki itd. Gdzie sens i logika? Te 3 kosze kocy to standard. Paleta kocy w dostawie a ścianki pełne poszewek. Jak byśmy się trzymali standardów VM to kocy czy poprzednio ręczników sprzedalibyśmy znacznie mniej. Ja rozumiem, że my jesteśmy od roboty ale nie zawsze da się myślenie logiczne wyłączyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@sprzedawca

Święte słowa. Logiki u Nich dawno nie ma. Jak zwykle palety gonią palety. 21 palet w tygodniu ??? Powariowali.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Er

Jak wam idzie dzisiaj?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Milena

Jak u Was promocja dała duży wzrost realizacji planu czy nie bardzo?? U nas ciągle są 2 osoby na zmianie Czy to weekend czy to dzień tygodnia Najgorzej jak są zmiany vm i dostawa i tysiąc e-maili jakieś ankiety i Nie wiadomo co jeszcze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sonia

Zapewne sie odezwał jakis kirownik siedzacy cale dnie na zapleczu czytaj od 9 do 14 i oczywiscie bez weekendow bo przeciez to czlowiek na stanowsku i dla dobra salonu niema sie co przepracowywac lub jakis regionalny broniący honoru home and you tak czy siak reszta wypowiedzi poza tymi ratujacymi tak zwana doba opinie prawdziwa duzo pracy wieczne zmiany operacyjni wzieci z ulicy majacy sie za bogow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
b....
@Sonia

Kazdy kto pracuje,bądź pracował wie jak jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A
@b....

Dokładnie tak. Nie ma lekko. Orka totalna. Tak jak dziś przy takim ruchu. Palet od cholery do przyjęcia, ludzi w ch* i 2 osoby na zmianie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
robol
@A

A ile osób ma być na zmianie jak jest pięć etatów na salon , pięć i pół. Jest okres urlopowy więc nie ma rąk do pracy , a firma nie daje dodatkowych etatów . To jak mają być 3 osoby na zmianie ? z pustego to i salamon nie naleje. Firma chce tanim kosztem wykonać pracę , dlatego jest taka orka,podziękujmy górze,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
b....

W dzisiejszych czasach klient potrzebuje pomocy,fachowej obsługi ale w tej firmie bardziej bieżnik potrzebuje obslugi bo krzywo leży.Naprawdè wazniejszy jest bieżnik? Dostawy,zdjęcia, zmiany,promocje,przeceny wszystko naraz??Tak się nie da,ależ da tylko czyim kosztem??Jestesmy tylko ludzmi nie robotami.Bn na horyzoncie -moje ulubione ...ale juz beze mnie. Najgorsza praca w jakiej pracowałam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@b....

Przestańcie tak narzekać. Jeśli coś komuś nie pasuje to zmienia się prace a nie marudzi. Przez takie Marudy ekipy to wy nie zgracie. Co do pensji STS 2200? Nieprawda ! Nie każdym salonie STS ma tyle? Część ma znaczenie więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
b...
@Gość

Jak Ci tak tu dobrze to pracuj tylko ze gdyby bylo tak cudownie to bylyby same pozytywne wpisy a co jest? Widocznie jestes wyjatkowo traktowana...i każdy ma prawo się wypowiedzieć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justynka12345
@Gość

W kazdym salonie SS ma taka sama stawke! Jeszcze wcześniej jak najniższa krajowa była kolo 1280 a my miałyśmy 1500 były ok w porównaniu co SS ma na głowie. Teraz gdy podnieśli najniższa krajowa nam zaoferowali 100zł podwyżki zeby nie było, ze za te same pieniadze robimy. Wstyd poprostu.. Ekipa wyżej to chyba wszyscy z rodziny po pojecia ani o logistyce ani marketingu nie maja. Wyznaczaj zasady regulaminy robisz z siebie debila przy kliencie, ze nie nie mozesz bo taki regulamin bla bla a oni i tak pozwola zwrócić itp. To no cholere za przeproszeniem to wszystko?? W życiu w takim gównie nie pracowałam... mają Cie za nic...a Ty zaiwaniaj za śmieszny hajs, gdzie siedzac sobie na kasie spokojnie możesz wiecej zarobic niż tu walić jak wół...Tak kochani to tylko ładny sklep z pierdołami a przyjdz do ptacy w home szybciutko pracą i jej polityką będzies żygac. Na szczeście juz niedługo...:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Justynka12345

Wszystkich biorą nas do jednego worka i nie obchodzi nikogo czy jesteś sprzedawcą czy ss...tego nie odróżnią jak zwykle po nowym roku, gdy najniższa krajowa znowu się podniesie, a o pracownikach niższego szczebla jak zwykle zapomną... starszy sprzedawca czy sprzedawca będzie za taką samą pensję robić,to jest problem jak co roku...takie zmiany personalne zrobili "na górze" a nadal widać brak organizacji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Inna

Czy ktos zaraz pomyslał Tak jak ja o panu kozaku z południa???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marus

Operacyjnygej po gastronomie z matura albo nawet bez a zwykly szary sprzedawca mgr albo po dobtej szkole co tubduzo mowic firma sama sobie krzywde robi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

U nas niestety lipa z ta promocją , a klienci tez byli informowani na bieżąco :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marysia

jaka starszy sprzedawca ma stawkę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Er
@marysia

2200,60brutto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Er

Zależy w jakim mieście i jaki staż pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SS
@Gość

Nic nie zależy od żadnego stażu, my od 6 lat nie mamy podwyżki. Podwyżka jest tylko wtedy jak najwyższa krajowa wzrasta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sylwia
@SS

Zgadza się . Staż w tej firmie nie ma najmniejszego znaczenia. Pracuję 8 lat, podwyżki miałam 100 zł brutto , po ośmiu latach jako starszy sprzedawca zarabiam 2200 brutto , a najniższa krajowa 2000 , śmiechu warte

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana

I jak tam promo się udało? Bo u nas słabiutko. Ruch prawie zerowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spis
@Nana

Co Ty mówisz u Nas bardzo dobrze może nie jakoś odlotowo. Alle plany zrobione i to ze sporą nadwyżka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Spis

W piątek mieliśmy armagedon, sobota ledwo wyrobiona a dzisiaj to jakby promo nie bylo????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spis
@Nana

U Nas naprawdę dobrze a zaznaczę ze nie jesteśmy jakimiś wielkim miastem. Mamy konkurencję dość sporą. Ale prowadząc zmiane wymagała informowania każdego klienta o promocji. Do tego 1 Dziewczyna stała cały czas praktycznie w strefie łazienki i informowała doradzala. Palety ręczników również przyjęte. Wszystko na bieżąco dokładane.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@Spis

Jak ma się z kim pracować to tak można. U nas były tylko 2 osoby na zmianie, wiec trudno było przyjąć 2 palety ręczników, ktore z powrotrm trafiły do kartonów, bo wszystkie zasobniki i zaplecze zawalone recznikami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Smkskzkzjz

Większość klientów to totalne buraki i matoły. Nie umiejący czytać ze zrozumieniem. Nie posiadającym odrobiny kultury osobistej. Nie rozumiejących że nie jesteśmy wyposażone aby za darmo zapakować coś na prezent. Kłócą się o wszystko. Zaczynając od torby przez zdrapywanie cen kupno produktów z witryny. Pretensje o dziurki po hantagach klipsach. Czasem mam ochotę zbluzgac takie Babsko i wygrać ze sklepu. Chodź czasem przyznaje się nerwy puszczają i też w dość chamski sposób odpowiem bo już człowiek nie daje rady. Zdarzają się i mili klienci chodź tych jest zdecydowanie mniej. Pozdrawiam Robotnice i Robotników z Home :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gdhebdv

Jak wam idzie sprzedaż? U nas tragedia, jakieś 30procent planu a to pierwsza akcja w tym miesiącu i to do tego strasznie słaba... codziennie nie wyrabiamy planów. A plan na ten miesiąc jest prawie jak na poprzedni w którym była wyprzedaż ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sympatia
@Gdhebdv

U nas też tragedia. Zaledwie 30% PLANU. Premii to w tym miesiącu nie będzie. Promka bardzo marna. Klienci pytają się kiedy będzie wyprzedaż letnia??? A my w szoku jesteśmy :D Przecież już dawno po ! Muszą daj kolejną promocję za tydzień lub dwa Ale to jak juz 2 szt za 10 pln.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xaxanana

Ło paaaaaaanie, a ja myślałam, że takie historie zdarzają się tylko u nas. A tu takie zaskoczenie, wszystko, dosłownie wszystko dzieje się i w naszym sklepie. Niedawno miałam (wątpliwą) przyjemność obsługiwać klientkę kupującą taki turkusowy lampion (domek). Włożyłam jej produkt w folię bąbelkową, która nie była wystarczająco duża, żeby przykryć całość, ale na tyle duża, aby ochronić szklane elementy. Oburzona powiedziała, że muszę jej to zapakować na prezent. Gdy odmówiłam, wskazała na papier mówiąc ironicznie : A co w takim razie robicie z tym pięknym białym papierem? Odpowiedziałam, że pakujemy w to produkty tylko asekuracyjnie. Na to ona ironicznie i z przekąsem : Dobrze, to proszę mi go ASEKURACYJNIE zapakować. Zrobiłam tak, mimo folii która dostatecznie ochroniłaby produkt. Jednakże rozmiar papieru nie odpowiadał rozmiarowi lampion, toteż część pozostała nieprzykryta papierem. Klientka spojrzała na to jak na przysłowiowe gówno i kazała sobie to zapakować w całości. Oczywiście z uśmiechem na ustach zapakowałam jej to w kolejną warstwę papieru, dość brzydko, ale przecież to tylko ASEKURACJA. Kobietka pomruczała pod nosem, powyzywała firmę i mnie, poprosiła o "numer do zarządu", spisała moje imię i poszła.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hfgf
@xaxanana

Klientela przychodzi się dowartościować a słoma z butów wystaje. Świadczy to tylko o klasie a raczej jej braku Wielkiej Pani.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nana
@xaxanana

U nas jest to samo. Na prezent zapakować, cenę ściągnąć. Ciekawe jak? Paznokcie noszę krótkie, bo się łamią. Biorę więc nożyk i delikatnie ściągam cenę. Jakie wtedy są awantury. Rysy pani zrobi, a to na prezent jest. Zabezpieczam w folie, ew w papier. Miała to pani na prezent zapakować. Jak ja to teraz dam? Na prezent nie pakujemy, zabezpieczamy tylko towar. A w innym salonie to mi panie zapakowaly. Ale to nie tylko pakowanie na prezent. Jak to nie można zwrócić? Przecież na to rabatu nie dostałam. A to nie można w każdym sklepie zwrócić? W innych sklepach można. Proszę pani, bo tu w niedziele była taka szkatułka, a teraz jej nie ma a jest na wystawie. Może mi ją pani ściągnąć, bo chce ją kupić? To było w czwartek i jakie wielkie zdziwienie, że nie można rzeczy z witryny kupić. I oczywiście wielkie halo, bo 2 skarbonki są na witrynie a żadnej na sklepie. Ja CHCE to kupić i kropka. Jest może dzisiaj jakaś promocja? A kiedy będzie? No to jest promo. Baneru nie widzą. Kupują po jednej rzeczy i wielkie zdziwko, że promo jest. Jprdl.... cyrk na kółkach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xaxanana
@Nana

U nas Pani kiedyś (po uprzedzeniu, że jest promka i sugestii dobrania drugiej rzeczy) nabyła jedną rzecz, wróciła do kasy po dłuższym czasie z drugą rzeczą i tekstem, że ona już dobrała tę rzecz za -70%... Cycki opadają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Siema

Kartony ważą ponad 20 kg. Operacyjny zobowiązał salon do zadeklarowania , że jesteśmy w stanie przyjąć 4 palety dziennie. Fajnie co ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ed

aaaaa jak mogłam zapomnieć jeszcze o odwiecznej spinie o poduszki! średnio co 3 klient spina się, że wypełnienia poduszek są po 10zł. Każdy myśli, że cena za poszewkę to cena za całość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kinga
@ed

zapomniałaś napisać ile ważą kartony w dostawach ,kierownicy z chojnic i kalisza wysłali zdjęcia , dlaczego tego nikt nie skomentuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sssssjuuuu
@kinga

Ale co tu komentować. Kartony od zawsze są przeraźliwie ciężkie. Nieraz trzeba we dwie osoby je przenosić. Nagminnie łamane są zasady co do wagi kartonów. Poniekąd winny jest magazyn Ale z drugiej strony co oni mogą jak im tak każą. U nas też jest wieczny dym o poszewki tzn i dodatkowo płatne wypełnienia. O to że torby są płatne, zostaniemy podane przez klientów do "inspekcji handlu" ;) O to że nie ściągamy produktów z witryny Ale co zrobić jak głąb jeden z drugim nie umieją czytać. Podczas zmian co tygodniowych zdarza się większy bałagan na salonie o to również są pretensje że zamiast im czyt. Klientom nie mamy jak pomagać w dokonywaniu jakże trudnego wyboru co do np. Koloru chodnika łazienkowego. Nie wspominając już magicznie tworzących się braków nastanie !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alfa
@kinga

Nie martw się z wagą kartonów. Już info idę mnie poszlo do operacyjnego i nic z tym nie zrobili.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Home&You (BBK S.A.) - Kowale

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Home&You (BBK S.A.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Home&You (BBK S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You (BBK S.A.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You (BBK S.A.)?

    Kandydaci do pracy w Home&You (BBK S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Home&You (BBK S.A.)
Przejdź do nowych opinii