Opinie o sephora.pl - Sephora Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Sephora Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sephora Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy w Sephorze wymagają skanu dowodu podczas rekrutacji czy natrafiłem na osobę podszywającą się pod firmę?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Kandydat

cześć, nie prosimy o takie skany, tego typu dokumentacja jest potrzebna i konieczna dopiero w momencie podpisywania umowy. Prosimy o ostrożność i nie wysyłanie takich danych.

Natalia
Kandydat
@Sylwia z działu HR

Hej. Ponieważ dopiero teraz widzę te opinie a z adresu sephora@praca.hub.pl wysyłano do mnie miesiąc temu maila, że zostałam przyjęta i swój dzień próbny zaczynam 29 maja w galerii Wroclavia. Wysłałam ten skan dowodu, nie wiem czy mam iść teraz z tym na policję. Proszę o skontaktowanie się ze mną na maila natalka.22614@gmail.com czy faktycznie ten SMS do mnie i mail były fałszywe, ponieważ specjalnie rzuciłam swoją poprzednia stałą pracę, aby zacząć u was etat 29 maja. W tej sytuacji teraz nie wiem co zrobić.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Natalia

cześć, nie obsługujemy takiego adresu email oraz na żadnym etapie rekrutacji nie prosimy o skan dokumentów tożsamości. Nie rekrutujemy w tym momencie do Galerii Wroclavia. Najprawdopodniej była to próba wyłudzenia Twoich danych osobowych. Sephora Polska zgłosiła to na policję, prosimy abyś Ty również to zrobiła, w swoim imieniu. Wszystkie nasze oferty znajdziesz na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-us

Saphora Polska sp.zoo
Inne
@Natalia

Też niestety zostałam (usunięte przez administratora) w ten spisie.Sorawdź się w biku.Na mnie wzięto 10 kredytów.Zgłaszaj na policji i mów,że dużo ludzi poszkodowanych

Sylwia z działu HR
Pracownik

Ważne!!! Cześć, mamy dla Was informację: Sephora Polska nigdy nie prosi o przesyłanie skanów dokumentów tożsamości, na żadnym etapie rekrutacji. Jeśli otrzymałaś_eś taką prośbę (np. smsem lub mailem), najprawdopodniej jest to próba wyłudzenia Twoich danych. Prosimy nie odpowiadać na takie zapytania, a jeśli już to zrobiłaś_eś - zgłoś sprawę policji! Najaktualniejsze oferty pracy znajdziecie na naszej stronie karierowej: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-us

Hala
Inne

wczoraj robilam zakupy w Galerii Pólnocnej obsługiwal mnie Pan Kuba. Super gostek. Doradzał, pokazywał nowości. Fajnie, że są tacy mili i profesjonalni ludzie.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Hala

cześć, w imieniu swoim i Kuby dziękujemy za Twoją opinię! Jest nam bardzo miło. Zadowolenie Klientów to podstawa działań Sephora. Słonecznego dnia!

Joanna
Kandydat

Uwaga!Brałam udział w rekrutacji w Saphora we Wrocławiu.Jestem kosmetyczką i z zamiłowania do kosmetyków złożyłam aplikację.Dostałam odpowiedź na telefon o przyjęciu do pracy i meila z datą i godziną pracy i przygotowaniu dokumentów do umowy.Wysłałam dane z dowodu i okazało się,że pod pracodawcę podszywał się (usunięte przez administratora) i wyłudził 7 kredytów w bankach na mnie,a Saphora we Wrocławiu rekrutowała nadal i zgłaszała na policję takie same zdarzenia.Oszust działa dalej i ostrzegam i zgłaszam też Saphorze. Ostrzegam,nie dawaj nikomu dowodu osobistego i nie wysyłaj pracodawcy. Żaden pracodawca nie może żądać dowodu osobistego i danych.

Natalia
Kandydat
 Pytanie
@Joanna

Hej. Do mnie również wysłano maila miesiąc temu z przyjęciem na miesiąc próbny. Wysłano mi również SMS o zarobkach jakie mi proponują. Nie wiem ale chyba spotkała mnie ta sama sytuacja. Czy tobie też wysłano maila z adresu sephora@praca.hub.pl? Wysłałam tam swój skan dowodu. Odpisano mi, że dzień próbny w galerii Wroclavia mam mieć 29 maja, a cały etat od 1 czerwca. Proszę Cię jeżeli Ciebie też to spotkało skontaktuj się ze mną na mojego maila natalka.22614@gmail.com. Z góry będę wdzięczna bo nie wiem czy mam iść na policję ponieważ wysłałam zdjęcie swojego dowodu.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Była bardzo trudna 2 - etapowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(66 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Żabka W-wa
Kandydat
 Pytanie

Czy jest coś takiego jak odpowiedzialność finansowa za straty ? Pytam, bo zawsze marzyłam o pracy u Was. Jednak przeraża mnie fakt, że tak łatwo można kupić Wasze produkty za 30% wartości.(usunięte przez administratora)

anonimka
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie szkoleń w sephorze. Są w ogóle? Jeżeli tak, to czy przynoszą wiedzę adekwatną do wymaganej na owym stanowisku? Pozdrawiam

konsultant
Pracownik
@anonimka

Jeśli chodzi o szkolenia to nie masz o co się martwić zarówno w kwestii produktowej (każda marka raz na jakiś czas organizuje takie szkolenie, aby pracownicy byli na bierząco z asortymentem), ale również jeśli chodzi o wewnętrzny dział szkoleń, to świetna robota z ich strony. Organizowane są szkolenia zarówno z samej obsługi klienta jak i bardziej szczegółowych zagadnień. Warto też wspomnieć, że z roku na rok pojawia się coraz więcej programów rozwojowych, co daje ci możliwości chociażby samego awansu.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@anonimka

cześć, każdy nowy pracownik perfumerii zaczyna od dnia wdrożeniowego - nazywamy go Induction. Później czas na etap onboardingu. Podczas niego nowa osoba, bierze udział w szkoleniach i spotkaniach ze współpracownikami. Mamy również szkolenia dodatkowe, część szkoleń jest organizowana w czasie pracy, a część poza nimi. Szkolenia organizowane poza godzinami pracy nie są obowiązkowe. Należą do indywidualnej oferty rozwoju pracownika. Za udział w nich, uczestnicy są zwyczajowo gratyfikowani prezentami od Sephora lub od naszych partnerów. Wartością wynoszoną ze szkoleń dodatkowych, jest jednak przede wszystkim wiedza, którą można podczas nich zdobyć. (usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Sylwia z działu HR
Pracownik

cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/life-at-sephora

Nelli
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zarobki na start?

M
Pracownik
@Nelli

Po podniesieniu najniższej krajowej w tym roku nie ma nic więcej. Tylko najniższa

Polly
Były pracownik
@M

Potwierdzam, kilka lat temu pracowałam na stanowisku kasjer, dostałam najniższą krajową.

Hanna
Inne
@M

Aha czyli zrównało się po prostu? Możliwe, że z czasem podwyższą skoro wcześniej też więcej tu dawali? jakieś jeszcze zniżki tu są może?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Nelli

cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.

Sylwia z działu HR
Pracodawca
@Hanna

cześć, w Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. z Multisportu, LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego, w którym pracownicy mają również zniżki na produkty Sephora ;) Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-usl lub (usunięte przez administratora)

Nelli
Pracownik
 Pytanie

Jakie są zarobki na start?

Animatorka
Były pracownik

W okresie przedświątecznym miałam niemiłe doświadczenie żeby pracować w perfumerii w Złotych Tarasach. W przeciwieństwie do poprzednich opinii/komentarzy ja nie miałam problemu z kierownikiem, ale z niektórymi specjalistkami. W szczególności (usunięte przez administratora)Na wszelkie prośby pracowników o pomoc w sprzedaży na sklepie w dobre dni sprzedażowe obie odpowiadały, że są specjalistkami, są zajęte i wchodziły na zaplecze. (usunięte przez administratora)

4
Leszek
Inne
@Animatorka

Czym się te specjalistki zajmują, że idą na zaplecze? I czy nie było z kim porozmawiać, w sensie ich przełożonych?

Animatorka
Były pracownik
@Leszek

One same czują się jak swoje przełożone i udają najmądrzejsze na świecie, do pracowników odzywają się jak do służących którzy mają sprzedawać za nich. Karcą za gadanie, a same w biurze pewnie to robią, ale niestety Panie Leszku mogę gdybać bo byłam zajęta sprzedażą w przeciwieństwie do nich.. Byłam tam w okresie przedświątecznym, wiec nie chciałam tracić czasu na rozmowę z kierownikiem, który zapewne dobrze się z nimi dogaduje, a ja jestem tak naprawdę w gościach w tej perfumerii..

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Animatorka

Pracuje w sephorze w złotych tarasach i totalnie nie zgodzę się z tą opinią. Specjalistki i których mowa powyżej, zawsze nam pomagają jeśli mamy z czymś kłopot, a sprzedaż nie jest ich głównym obowiązkiem, od tego są konsultanci. Chamskie na pewno nie są a jedna z nich to nawet nigdy nie jest niezadowolona chyba. Ciekawa jestem od których pracowników sephory usłyszałaś takie same opinie na temat naszych specjalistek? Według mnie atmosfera wśród pracowników w złotych tarasach, razem z kierownikiem i specjalistkami jest naprawdę w porządku, nikt tam się z nikogo nie śmieje, nie wyzywa, i nie wykorzystuje. Jak sama powiedziałaś, pracowałaś tam w okresie przedświątecznym, mogłaś już zatrzymać tą opinię dla siebie, a nie psuć wizerunek naszej perfumerii, gdyż nic z tego co napisałaś nie miało miejsca.

Pracownik vol 2
Pracownik
@Animatorka

Chyba ktoś tu myśli, że specjalistki na prawdę graja w simsy w biurze :) i nie zdaje sobie sprawy jaka odpowiedzialność stoi za tym stanowiskiem. Dziewczyny raczej nie siedzą w biurze z własnej woli tylko przez obowiązki, które muszą wykonywać (a mają ich na prawdę dużo). Jedna z wymienionych tu specjalistek w okresie przedświątecznym na kasie miała większy utarg niż nie jeden konsultant...więc nie widzę powodu do zmartwień z twojej strony, że specjalistki nam nie pomagają:) takie rzeczy raczej załatwią się face to face, a nie w internecie xoxo

Obserwator
Inne
@Pracownik

Od tego jest ten portal Pracowniku; aby podzielić się swoją opinia na temat danego miejsca pracy. Gdyby każdy „trzymał swoją opinię dla siebie”, ta strona by nie istniała. Obawiam się też, że to fizycznie niemożliwe aby jedna osoba mogła być świadkiem wszystkich wydarzeń zachodzących w perfumerii, tak więc Twoje stwierdzenie, że „nic z tego nie miało miejsca” jest absurdalne. Nie zdziwiłbym się gdyby to była żałosna próba ratowania reputacji perfumerii przez osoby zarządzające.

Pracownik
Pracownik
@Obserwator

Nie jestem osobą zarządzająca, a zwykła konsultantką, która z tymi dziewczynami pracuje znacznie dłużej niż @Animatorka, która sama napisała, że pracowała tam tylko w okresie przedświątecznym, a jak z zdążyła ocenić jaka u nas panuje atmosfera. Każdy ma prawo do swojej opinii, ale niech nie wymyśla bzdur

Anonim
Inne
@Obserwator

Tylko chodzi o to, żeby nie mówić za innych i wypowiadać się za wszystkich...

Anonim
Były pracownik
@Pracownik

No właśnie to jest fajne, masz większe doświadczenie, a nie kilka razy przed świętami, gdzie zawsze jest młyn. Pracowałam w perfumerii Sephora i nigdy nie narzekałam wiadomo były różne sytuacje (są wszędzie), ale była dobra atmosfera. Przed świętami zawsze się dużo dzieje i jak ktoś pracował to wie a dla nowych to pewnie od razu "masakra, tragedia itd.". Klienci bywają wymagający, więc i pracownikom jest trudniej...

Rozgoryczona
Były pracownik
 Pytanie
@Animatorka

Bywałam w różnych sephorach i niestety w większości powtarza się ten sam model - specjalistki i konsultanci które wyżej (usunięte przez administratora). Są wstrętne dla innych pracowników, zwracają się jak do (usunięte przez administratora), a nawet i gorzej. Chamskie teksty to czasem jest norma. Dorwały się do stanowiska gdzie mogą zarządzać ludźmi i myślą, że mają przyzwolenie obrażać innych. Nie wiem, czy to kwestia kompleksów? Większość osób na takim stanowisku nie nadaje się nawet do pracy z ludźmi. Wyżywanie się na pracownikach to tez norma. Oczywiście nie wszyscy tacy są, trafiałam na super konsultantów, niestety bardziej się pamięta te złe sytuacje. Słyszę również różne historie od znajomych pracujących w Sephorze i można za głowę się złapać.

Bezimienna
Pracownik
@Rozgoryczona

właśnie częściej się mówi o złych, to wiadomo, ale szkoda, że się też nie mówi o dobrych. Jestem konsultantką w Sephora i jak czytam te opinie to mi się płakać chce, bo nigdy bym nikomu nie odmówiła pomocy, nie byłam niemiła czy chamska. A takie opinie tak naprawdę rzucają światło na wszystkich pracowników, nie tylko na tych złych...trochę krzywdzące...

..
Pracownik
@Animatorka

Tak

Xxx
Były pracownik
@Animatorka

Dokładnie brzmi jak opis 2 specjalistek, według mojej opinii (Pani Paulina i Karolina złote kobiety zawsze jak mogły to pomogły, bez problemu było można wyjaśnić nie porozumienie) natomiast te drugie to wiecznie naburmuszone, nie zadowolone, jak miało się jakie kolwiek zastrzeżenia do swojego grafiku w perfumerii (chodzi o dniowy ten co wykonują specjalistki) to tak aroganckich odpowiedzi nie nasłuchacie się mało. Kiedy informuje się że jest się na sali sprzedaży i nie można wykonać czynności o które proszą w tym momencie, każą to zostawić (dobrze że nie każą spadac klientowi na szczaw bo mamy wykonac ich zadania) tyle się mówi o kliencie że ma pierwszeństwo, w momencie kiedy jest tabaka każą być meble gdzie można zrobić to rano, a później się dziwią że opinie negatywne że klient czekał 40 minut na obsługę. Tak ps nie da się myć mebla i obsługiwać klienta na raz. Osobiście popieram jak najbardziej oponie ale uważam że tyczy się bardziej 2 specjalistek.

...
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Mam pytanie. Czy będąc KSS jest jakaś większa wypłata, czy robiąc o wiele więcej nic nie przysługuje ? Nie mówię o dodatku dla KSS za zrobienie budżetu dziennego.

N.
Pracownik
@...

Masz taką podstawę jak zwykły konsultant. Jedynie dostajesz premie za prowadzenie zmiany jako KSS 3zł brutto za godzinę ????

....
Pracownik
@N.

Dokładnie tak, robię bardzo dużo a te 3 zł raz na jakiś czas to troche mało...

Hanna
Inne
@....

hej, opowiesz w takim razie o tej całej robocie przy tej wspomnianej stawce? Co takiego robisz co może wyjść poza faktyczny zakres? ostatecznie wynika z tego, że nie warto?

.
Pracownik
@Hanna

Otwieram, zamykam, robię odprawy, przyjmuję dostawy, robię cesję i wiele więcej

Anonim
Pracownik

Praca w Sephora to zarówno profesjonalizm, jak i wspaniała atmosfera. Już sam proces rekrutacyjny to było bardzo pozytywne i miłe doświadczenie - "wzorcowa" rekrutacja. Po pół roku pracy wiem, że lepiej trafić nie mogłam :). Ludzie są mili, a jednocześnie profesjonalni. Kierownicy dbają o dobrą atmosferę, o swój zespół, co się przekłada na dobre relacje i współpracę zespołu. Widzę też, że firma dokłada starań, aby nie tylko były "wyrobione" wyniki, ale również, aby praca dawała satysfakcję i pozwalała na samorealizację. Szczególnie w tych trudnych czasach firma dba o pracowników, pod wieloma względami. Sephora realizuje hasło: "be beauty", co oznacza troskę nie tylko o wygląd, ale również o samopoczucie pracowników. Polecam :)

re-anonim
Pracownik
@Anonim

NO chyba to ktoś z działu PR pisał, bo to nic nie ma wspólnego z rzeczywistością. Kierownicy są zmuszani do mobingowania pracowników. Specjalnie tworzy się toksyczną atmosferę pomiędzy pracownikami by móc łatwiej manipulować pracownikami przez kierownictwo. Niekompetentny kierownik często z butami wchodzi w życie prywatne pracownika tylko po to by upokorzyć pracownika lub skłucić innych pracowników między sobą.

Grzesiek
Były pracownik
@re-anonim

Kurcze, jestem zaskoczony Twoim podejściem, że to ktoś z PRU napisał. Pracowałem w Sephorze przez ostatnie 2 lata, udało mi się dzięki temu przezyć na studiach i nie uważam że to była zła praca. Atmosfera była spoko, ludzie bardzo ok i na kierowniczkę nie powinienem narzekać, bo wszystkim szła na rękę, jak było trzeba. Praca jak każda inna.

Daniel
Były pracownik
 Pytanie
@Anonim

Przecież ten komentarz to wierutne kłamstwo! Jaki profesjonalizm? Jakie dobre relacje? Jaka samorealizacja? Wyzysk i chamstwo!

Grzesiek
Pracownik
@Daniel

Mówię tylko z mojej perspektywy, jak to widziałem.

Mobing
Pracownik
@Anonim

To jest kłamstwo Wyzysk

Grzesiek
Pracownik
@Mobing

Najciekawsze jest to że przecież to opinia sprzed roku a można ją teraz rozgrzebywać i dorabiać do tego historie

Matmad
Inne
@Anonim

Ale dział marketingu kryzysowego Sephory to dobrze działa ???? piękne przygotowany elaborat :)

Zadowolona Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Matmad

to Ty napisałeś_aś, że jesteś taki_a pewna? Tylko złe opinie są prawdziwe, a jak ktoś pracuje i jest zadowolony, to na pewno to zła opinia? Ciekawe podejście, patrząc na fakt, że firma jest na rynku od tylu lat i zatrudnia mnóstwo ludzi... Tak, ja pracuję w Sephora i jestem zadowolona z pracy. Ale nie martw się, nie w dziale hr, komunikacji czy marketingu.

Hanna
Inne
@Zadowolona Pracownica

a czym tu się martwić odnośnie zatrudnienia się w tych wymienionych działach? trudno jest dołączyć tak w praktyce, bo mają stałe obłożenie? zarobki też lepsze?

Hanna
Inne

No i z perspektywy którego stanowiska pada ta ocena? rozbieżność w wątku jest zastanawiająca i ciekawa jestem z czego to wynika. u Ciebie jak dokładniej jak z tym było?

Administrator

Pamiętam, że firma prowadziła niedawno rekrutację na konsultant ubezpieczeniowy. Czy komuś udało się zdobyć pracę i może się podzielić wrażeniami?

Gosia
Pracownik
 Pytanie
@Administrator

Też chętnie dowiem się więcej w tym temacie. Może ktoś, coś?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Administrator

cześć, zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, dotyczące rekrutacji na to stanowisko. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Gosia

cześć, Ciebie również zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Prosimy o wiadomość pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Sylwia z działu HR

Cześć, a mogłabym prosić informację czy w przypadku pracy na stanowiskach biurowych (Warszawa) jest możliwość pracy zdalnej, mieszkając poza Warszawą? Czy w grę wchodzi wyłącznie praca bezpośrednio z biura? Jestem zainteresowana jedną z ofert, jednak mieszkam w innej części kraju.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Zainteresowana

cześć! Pracujemy w trybie hybrydowym: 3 dni z biura, a 2 home office. Więcej o nas dowiesz się na: jobs.sephora.com/Poland lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

mary
Inne

Od 20 dni oczekuję na zwrot moich pieniędzy z tyt. zwrotu, który został dostarczony Sephora przez InPost w dniu 7.12.2022 r. Dwukrotnie wysłałam poprzez formularz sklepu zawieszony na www. sklepu zapytanie, działania niezgodnego z pkt 10.5 Ogólnych warunków sprzedaży Sephora Polska sp.z o.o. i .. zero reakcji. Brak reakcji skutkował złożeniem pisemnej skargi do UOKiK i PIH na nierzetelnego sprzedawcę tj. sklep internetowy Sephora.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@mary

cześć, dziękujemy za wiadomość! Tutaj wymieniamy się informacjami na temat pracodawcy, a nie reklamacji klienckich. Bardzo prosimy o kontakt z nami pod adresem: rekrutacja@sephora.pl, a my przekażemy szczegóły do działu E-commerce.

PRACOWNICY
Pracownik
 Pytanie

Zwracam się z tematem (usunięte przez administratora). Uważam, że sprawa jest bardzo poważna, bo (usunięte przez administratora)tego człowieka znacznie przybiera na sile. Nie mam dnia aby ktoś nie był poniżany, wyzwany i płakał. Określenia Pana Kierownika na podwładnych to (usunięte przez administratora), mogę tak dalej, ale po co. Zwracam się do Was działu HR, dyrektorów, czy to Wasze ciche przyzwolenie na takie traktowanie pracowników Sephora. (usunięte przez administratora)bo to o nim mowa nagrywa nas w trakcie pracy na swój prywatny telefon nagrania z monitoringu i wysyła na (usunięte przez administratora). Tak dobrze rozumiecie rozpowszechnia nagrania z pracy bez zgody. To my pracujemy bardzo ciężko realizując plany sprzedażowe, obsługujemy klientów, staramy się, a (usunięte przez administratora)nie ma żadnej wiedzy w branży jakiej pracuje, nie wychodzi na salę sprzedaży. Pracownicy Sephora mają przywileje, dotacje, paczki i tu też (usunięte przez administratora) jak to on nazwał oraz notatki służbowe do działu HR za to ze ktoś sobie zarezerwuje sobie tester. Zgodnie z kodeksem pracy każdy człowiek pracujący na umowę o pracę na cały etat może wziąć 4 dni w roku urlop na żądanie. I tu równię ten Pan ma własną interpretację tego prawa. C(usunięte przez administratora) Uważam, że czas najwyższy pochylić nad tematem.

3
Sprawiedliwa
Inne
 Pytanie
@PRACOWNICY

@PRACOWNICY sprytny nick :) Jak jedna osoba może wypowiadać się za tak liczny zespół pracujący w ZT? Chciałabym poznać opinię reszty zespołu a nie tylko Twoją :)

1
Tez PRACOWNIK
Pracownik
 Pytanie
@PRACOWNICY

Ciekawe ze wlasnie odkad jest u nas kierownik malo kto odszedl, chyba jedna z dziewczyn tylko ktora sie nonstop spozniala.. Chyba corka cos zle przekazala :) okrutne kary? Tam na koncu w tej wiadomosci do nas kierownik dal :) na koncu, chyba nikt tego nie odebral serio a z urlopem nie mialam zadnego problemu, moze sie limit skonczyl? to o insta to juz glupota kompletna. Jak sie placzem reaguje na proste polecenia to moze lepiej prace zmienic a nie bzdury wypisywac

Monika
Kandydat
 Pytanie

czy ktoś może potwierdzić czy szkolenia są w czasie pracy czy po pracy?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Monika

cześć, część szkoleń jest organizowana w czasie pracy, a część poza nimi. Szkolenia organizowane poza godzinami pracy nie są obowiązkowe. Należą do indywidualnej oferty rozwoju pracownika. Za udział w nich, uczestnicy są zwyczajowo gratyfikowani prezentami od Sephora lub od naszych partnerów. Wartością wynoszoną ze szkoleń dodatkowych, jest jednak przede wszystkim wiedza, którą można podczas nich zdobyć. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Xyx
Pracownik
@Monika

W czasie pracy

Wiktoria
Inne
@Xyx

wszystko zostało już wyjaśnione wcześniej, w sumie dobrze że jest wybór a jakie to szkolenia, na jakie konkretnie ( z nazwy) można liczyć ?

Były pracownik
Były pracownik
@Monika

Oczywiście jako były pracownik napisze że szkolenia u nas

Hanna
Inne
@Były pracownik

i na wszystkich zawsze byłaś? na te nieobowiązkowe to warto? i oni organizują może jakieś z certyfikatami różnymi czy coś?

Dawid
Były pracownik
 Pytanie

Witam, moja żona pracuje w Sephora Polska od 12 lat. Od umowy z agencją po umowę o pracę. Jest specjalistką. Szczerze? Mówię to jako mąż. To (usunięte przez administratora)!!! Zero czasu na życie. Nawet w domu pracuje i kieruje perfumerią, gdzie Pani kierownik przerzucona z innego punktu nic nie ogarnia... Wynagrodzenie to żart. A te targety itp... nieosiągalne... Trochę Francuzki piesek się rozjeee... Na polskim rynku.... Masakra i łamanie planów grafikowych... Namawiam żonę na zmianę pracy... Krótko ; (usunięte przez administratora) dla studentek, jak chcesz coś więcej to musisz umieć lizać (usunięte przez administratora) siedzibie... Smutne...

1
Krystian
Kandydat
 Pytanie
@Dawid

To chyba nie jest aż tak źle jak jest tam 12 lat?

Kasia
Pracownik
@Krystian

To samo chciałam napisać...xD

SPC
Były pracownik
@Dawid

Ja pracowałam 6 lat, przez ostanie 4 też jako specjalista i potwierdzam brak czasu na życie. Przy wsparciu bliskich w końcu zdecydowałam się odejść i znaleźć inną pracę. Żałuję, że tak długo zwlekałam, bo życie bez tego korpo ciśnienia siedziby jest dużo lepsze i zdrowsze.

Mags
Pracownik
@Dawid

Przecież można zmienić pracę i być happy....

Maria
Pracownik

Jestem stałą Klientką Firmy "Sephora" w Starym Browarze- Poznań. Chciałabym się podzielić swoimi spostrzeżeniami, otóż jestem bardzo mile zaskoczona obsługą personelu, który ma zawsze czas dla Klientów. Na ich twarzy zawsze gości uśmiech, pytania nigdy nie zostają bez odpowiedzi. Wspaniała osoba pełni, również funkcję kierownika. Pani Natalia doskonale zarządza personelem i sama również obsługuje Klientów, wykazując się przy tym ogromną wiedzą.

Joanna
Inne

Jestem ciekawa czy ze stanowiska Sprzedawcy można jakoś awansować do pracy w centrali/biurze? Widziałam ogłoszenie i chciałabym aplikować więc to dla mnie ważne info. jest taka szansa?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Joanna

cześć, nie zamykamy się na żadne możliwości, zawsze jest szansa na awans. Chętnie opowiemy Ci więcej o naszej polityce i możliwościach kariery Sephora. Zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

wspaniałe zakupy
Pracownik

Wspaniały tydzień zakupów kosmetyków , obniżki decydujące o zakupach oraz wspaniała obsługa w black week

Sylwia z działu HR
Pracownik
@wspaniałe zakupy

Dziękujemy za tę opinię. Cieszymy się, że zakupy były udane! Po więcej zapraszamy na www.sephora.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 10 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii