Czy w Sephorze wymagają skanu dowodu podczas rekrutacji czy natrafiłem na osobę podszywającą się pod firmę?
cześć, nie prosimy o takie skany, tego typu dokumentacja jest potrzebna i konieczna dopiero w momencie podpisywania umowy. Prosimy o ostrożność i nie wysyłanie takich danych.
Hej. Ponieważ dopiero teraz widzę te opinie a z adresu sephora@praca.hub.pl wysyłano do mnie miesiąc temu maila, że zostałam przyjęta i swój dzień próbny zaczynam 29 maja w galerii Wroclavia. Wysłałam ten skan dowodu, nie wiem czy mam iść teraz z tym na policję. Proszę o skontaktowanie się ze mną na maila natalka.22614@gmail.com czy faktycznie ten SMS do mnie i mail były fałszywe, ponieważ specjalnie rzuciłam swoją poprzednia stałą pracę, aby zacząć u was etat 29 maja. W tej sytuacji teraz nie wiem co zrobić.
cześć, nie obsługujemy takiego adresu email oraz na żadnym etapie rekrutacji nie prosimy o skan dokumentów tożsamości. Nie rekrutujemy w tym momencie do Galerii Wroclavia. Najprawdopodniej była to próba wyłudzenia Twoich danych osobowych. Sephora Polska zgłosiła to na policję, prosimy abyś Ty również to zrobiła, w swoim imieniu. Wszystkie nasze oferty znajdziesz na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-us
Też niestety zostałam (usunięte przez administratora) w ten spisie.Sorawdź się w biku.Na mnie wzięto 10 kredytów.Zgłaszaj na policji i mów,że dużo ludzi poszkodowanych
Ważne!!! Cześć, mamy dla Was informację: Sephora Polska nigdy nie prosi o przesyłanie skanów dokumentów tożsamości, na żadnym etapie rekrutacji. Jeśli otrzymałaś_eś taką prośbę (np. smsem lub mailem), najprawdopodniej jest to próba wyłudzenia Twoich danych. Prosimy nie odpowiadać na takie zapytania, a jeśli już to zrobiłaś_eś - zgłoś sprawę policji! Najaktualniejsze oferty pracy znajdziecie na naszej stronie karierowej: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-us
wczoraj robilam zakupy w Galerii Pólnocnej obsługiwal mnie Pan Kuba. Super gostek. Doradzał, pokazywał nowości. Fajnie, że są tacy mili i profesjonalni ludzie.
cześć, w imieniu swoim i Kuby dziękujemy za Twoją opinię! Jest nam bardzo miło. Zadowolenie Klientów to podstawa działań Sephora. Słonecznego dnia!
Uwaga!Brałam udział w rekrutacji w Saphora we Wrocławiu.Jestem kosmetyczką i z zamiłowania do kosmetyków złożyłam aplikację.Dostałam odpowiedź na telefon o przyjęciu do pracy i meila z datą i godziną pracy i przygotowaniu dokumentów do umowy.Wysłałam dane z dowodu i okazało się,że pod pracodawcę podszywał się (usunięte przez administratora) i wyłudził 7 kredytów w bankach na mnie,a Saphora we Wrocławiu rekrutowała nadal i zgłaszała na policję takie same zdarzenia.Oszust działa dalej i ostrzegam i zgłaszam też Saphorze. Ostrzegam,nie dawaj nikomu dowodu osobistego i nie wysyłaj pracodawcy. Żaden pracodawca nie może żądać dowodu osobistego i danych.
Hej. Do mnie również wysłano maila miesiąc temu z przyjęciem na miesiąc próbny. Wysłano mi również SMS o zarobkach jakie mi proponują. Nie wiem ale chyba spotkała mnie ta sama sytuacja. Czy tobie też wysłano maila z adresu sephora@praca.hub.pl? Wysłałam tam swój skan dowodu. Odpisano mi, że dzień próbny w galerii Wroclavia mam mieć 29 maja, a cały etat od 1 czerwca. Proszę Cię jeżeli Ciebie też to spotkało skontaktuj się ze mną na mojego maila natalka.22614@gmail.com. Z góry będę wdzięczna bo nie wiem czy mam iść na policję ponieważ wysłałam zdjęcie swojego dowodu.
Była bardzo trudna 2 - etapowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy jest coś takiego jak odpowiedzialność finansowa za straty ? Pytam, bo zawsze marzyłam o pracy u Was. Jednak przeraża mnie fakt, że tak łatwo można kupić Wasze produkty za 30% wartości.(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie szkoleń w sephorze. Są w ogóle? Jeżeli tak, to czy przynoszą wiedzę adekwatną do wymaganej na owym stanowisku? Pozdrawiam
Jeśli chodzi o szkolenia to nie masz o co się martwić zarówno w kwestii produktowej (każda marka raz na jakiś czas organizuje takie szkolenie, aby pracownicy byli na bierząco z asortymentem), ale również jeśli chodzi o wewnętrzny dział szkoleń, to świetna robota z ich strony. Organizowane są szkolenia zarówno z samej obsługi klienta jak i bardziej szczegółowych zagadnień. Warto też wspomnieć, że z roku na rok pojawia się coraz więcej programów rozwojowych, co daje ci możliwości chociażby samego awansu.
cześć, każdy nowy pracownik perfumerii zaczyna od dnia wdrożeniowego - nazywamy go Induction. Później czas na etap onboardingu. Podczas niego nowa osoba, bierze udział w szkoleniach i spotkaniach ze współpracownikami. Mamy również szkolenia dodatkowe, część szkoleń jest organizowana w czasie pracy, a część poza nimi. Szkolenia organizowane poza godzinami pracy nie są obowiązkowe. Należą do indywidualnej oferty rozwoju pracownika. Za udział w nich, uczestnicy są zwyczajowo gratyfikowani prezentami od Sephora lub od naszych partnerów. Wartością wynoszoną ze szkoleń dodatkowych, jest jednak przede wszystkim wiedza, którą można podczas nich zdobyć. (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
cześć, zadowolenie naszych klientów to podstawa działań Sephora. Możesz się z nami także skontaktować telefonicznie, pod numerem 800 700 807 (infolinia bezpłatna) od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00, przez formularz kontaktu na stronie https://www.sephora.pl/pomoc-kontakt lub pocztą pod adresem Sephora Polska Sp. z o.o., Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa. Na Gowork poruszamy tylko tematy związane z pracą w Sephora. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/life-at-sephora
Jakie są zarobki na start?
Aha czyli zrównało się po prostu? Możliwe, że z czasem podwyższą skoro wcześniej też więcej tu dawali? jakieś jeszcze zniżki tu są może?
cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Prosimy Cię o kontakt pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.
cześć, w Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. z Multisportu, LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego, w którym pracownicy mają również zniżki na produkty Sephora ;) Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/poland/join-usl lub (usunięte przez administratora)
Jakie są zarobki na start?
W okresie przedświątecznym miałam niemiłe doświadczenie żeby pracować w perfumerii w Złotych Tarasach. W przeciwieństwie do poprzednich opinii/komentarzy ja nie miałam problemu z kierownikiem, ale z niektórymi specjalistkami. W szczególności (usunięte przez administratora)Na wszelkie prośby pracowników o pomoc w sprzedaży na sklepie w dobre dni sprzedażowe obie odpowiadały, że są specjalistkami, są zajęte i wchodziły na zaplecze. (usunięte przez administratora)
Czym się te specjalistki zajmują, że idą na zaplecze? I czy nie było z kim porozmawiać, w sensie ich przełożonych?
One same czują się jak swoje przełożone i udają najmądrzejsze na świecie, do pracowników odzywają się jak do służących którzy mają sprzedawać za nich. Karcą za gadanie, a same w biurze pewnie to robią, ale niestety Panie Leszku mogę gdybać bo byłam zajęta sprzedażą w przeciwieństwie do nich.. Byłam tam w okresie przedświątecznym, wiec nie chciałam tracić czasu na rozmowę z kierownikiem, który zapewne dobrze się z nimi dogaduje, a ja jestem tak naprawdę w gościach w tej perfumerii..
Pracuje w sephorze w złotych tarasach i totalnie nie zgodzę się z tą opinią. Specjalistki i których mowa powyżej, zawsze nam pomagają jeśli mamy z czymś kłopot, a sprzedaż nie jest ich głównym obowiązkiem, od tego są konsultanci. Chamskie na pewno nie są a jedna z nich to nawet nigdy nie jest niezadowolona chyba. Ciekawa jestem od których pracowników sephory usłyszałaś takie same opinie na temat naszych specjalistek? Według mnie atmosfera wśród pracowników w złotych tarasach, razem z kierownikiem i specjalistkami jest naprawdę w porządku, nikt tam się z nikogo nie śmieje, nie wyzywa, i nie wykorzystuje. Jak sama powiedziałaś, pracowałaś tam w okresie przedświątecznym, mogłaś już zatrzymać tą opinię dla siebie, a nie psuć wizerunek naszej perfumerii, gdyż nic z tego co napisałaś nie miało miejsca.
Chyba ktoś tu myśli, że specjalistki na prawdę graja w simsy w biurze :) i nie zdaje sobie sprawy jaka odpowiedzialność stoi za tym stanowiskiem. Dziewczyny raczej nie siedzą w biurze z własnej woli tylko przez obowiązki, które muszą wykonywać (a mają ich na prawdę dużo). Jedna z wymienionych tu specjalistek w okresie przedświątecznym na kasie miała większy utarg niż nie jeden konsultant...więc nie widzę powodu do zmartwień z twojej strony, że specjalistki nam nie pomagają:) takie rzeczy raczej załatwią się face to face, a nie w internecie xoxo
Od tego jest ten portal Pracowniku; aby podzielić się swoją opinia na temat danego miejsca pracy. Gdyby każdy „trzymał swoją opinię dla siebie”, ta strona by nie istniała. Obawiam się też, że to fizycznie niemożliwe aby jedna osoba mogła być świadkiem wszystkich wydarzeń zachodzących w perfumerii, tak więc Twoje stwierdzenie, że „nic z tego nie miało miejsca” jest absurdalne. Nie zdziwiłbym się gdyby to była żałosna próba ratowania reputacji perfumerii przez osoby zarządzające.
Nie jestem osobą zarządzająca, a zwykła konsultantką, która z tymi dziewczynami pracuje znacznie dłużej niż @Animatorka, która sama napisała, że pracowała tam tylko w okresie przedświątecznym, a jak z zdążyła ocenić jaka u nas panuje atmosfera. Każdy ma prawo do swojej opinii, ale niech nie wymyśla bzdur
No właśnie to jest fajne, masz większe doświadczenie, a nie kilka razy przed świętami, gdzie zawsze jest młyn. Pracowałam w perfumerii Sephora i nigdy nie narzekałam wiadomo były różne sytuacje (są wszędzie), ale była dobra atmosfera. Przed świętami zawsze się dużo dzieje i jak ktoś pracował to wie a dla nowych to pewnie od razu "masakra, tragedia itd.". Klienci bywają wymagający, więc i pracownikom jest trudniej...
Bywałam w różnych sephorach i niestety w większości powtarza się ten sam model - specjalistki i konsultanci które wyżej (usunięte przez administratora). Są wstrętne dla innych pracowników, zwracają się jak do (usunięte przez administratora), a nawet i gorzej. Chamskie teksty to czasem jest norma. Dorwały się do stanowiska gdzie mogą zarządzać ludźmi i myślą, że mają przyzwolenie obrażać innych. Nie wiem, czy to kwestia kompleksów? Większość osób na takim stanowisku nie nadaje się nawet do pracy z ludźmi. Wyżywanie się na pracownikach to tez norma. Oczywiście nie wszyscy tacy są, trafiałam na super konsultantów, niestety bardziej się pamięta te złe sytuacje. Słyszę również różne historie od znajomych pracujących w Sephorze i można za głowę się złapać.
właśnie częściej się mówi o złych, to wiadomo, ale szkoda, że się też nie mówi o dobrych. Jestem konsultantką w Sephora i jak czytam te opinie to mi się płakać chce, bo nigdy bym nikomu nie odmówiła pomocy, nie byłam niemiła czy chamska. A takie opinie tak naprawdę rzucają światło na wszystkich pracowników, nie tylko na tych złych...trochę krzywdzące...
Dokładnie brzmi jak opis 2 specjalistek, według mojej opinii (Pani Paulina i Karolina złote kobiety zawsze jak mogły to pomogły, bez problemu było można wyjaśnić nie porozumienie) natomiast te drugie to wiecznie naburmuszone, nie zadowolone, jak miało się jakie kolwiek zastrzeżenia do swojego grafiku w perfumerii (chodzi o dniowy ten co wykonują specjalistki) to tak aroganckich odpowiedzi nie nasłuchacie się mało. Kiedy informuje się że jest się na sali sprzedaży i nie można wykonać czynności o które proszą w tym momencie, każą to zostawić (dobrze że nie każą spadac klientowi na szczaw bo mamy wykonac ich zadania) tyle się mówi o kliencie że ma pierwszeństwo, w momencie kiedy jest tabaka każą być meble gdzie można zrobić to rano, a później się dziwią że opinie negatywne że klient czekał 40 minut na obsługę. Tak ps nie da się myć mebla i obsługiwać klienta na raz. Osobiście popieram jak najbardziej oponie ale uważam że tyczy się bardziej 2 specjalistek.
Cześć. Mam pytanie. Czy będąc KSS jest jakaś większa wypłata, czy robiąc o wiele więcej nic nie przysługuje ? Nie mówię o dodatku dla KSS za zrobienie budżetu dziennego.
Masz taką podstawę jak zwykły konsultant. Jedynie dostajesz premie za prowadzenie zmiany jako KSS 3zł brutto za godzinę ????
hej, opowiesz w takim razie o tej całej robocie przy tej wspomnianej stawce? Co takiego robisz co może wyjść poza faktyczny zakres? ostatecznie wynika z tego, że nie warto?
Praca w Sephora to zarówno profesjonalizm, jak i wspaniała atmosfera. Już sam proces rekrutacyjny to było bardzo pozytywne i miłe doświadczenie - "wzorcowa" rekrutacja. Po pół roku pracy wiem, że lepiej trafić nie mogłam :). Ludzie są mili, a jednocześnie profesjonalni. Kierownicy dbają o dobrą atmosferę, o swój zespół, co się przekłada na dobre relacje i współpracę zespołu. Widzę też, że firma dokłada starań, aby nie tylko były "wyrobione" wyniki, ale również, aby praca dawała satysfakcję i pozwalała na samorealizację. Szczególnie w tych trudnych czasach firma dba o pracowników, pod wieloma względami. Sephora realizuje hasło: "be beauty", co oznacza troskę nie tylko o wygląd, ale również o samopoczucie pracowników. Polecam :)
NO chyba to ktoś z działu PR pisał, bo to nic nie ma wspólnego z rzeczywistością. Kierownicy są zmuszani do mobingowania pracowników. Specjalnie tworzy się toksyczną atmosferę pomiędzy pracownikami by móc łatwiej manipulować pracownikami przez kierownictwo. Niekompetentny kierownik często z butami wchodzi w życie prywatne pracownika tylko po to by upokorzyć pracownika lub skłucić innych pracowników między sobą.
Kurcze, jestem zaskoczony Twoim podejściem, że to ktoś z PRU napisał. Pracowałem w Sephorze przez ostatnie 2 lata, udało mi się dzięki temu przezyć na studiach i nie uważam że to była zła praca. Atmosfera była spoko, ludzie bardzo ok i na kierowniczkę nie powinienem narzekać, bo wszystkim szła na rękę, jak było trzeba. Praca jak każda inna.
Przecież ten komentarz to wierutne kłamstwo! Jaki profesjonalizm? Jakie dobre relacje? Jaka samorealizacja? Wyzysk i chamstwo!
Najciekawsze jest to że przecież to opinia sprzed roku a można ją teraz rozgrzebywać i dorabiać do tego historie
Ale dział marketingu kryzysowego Sephory to dobrze działa ???? piękne przygotowany elaborat :)
to Ty napisałeś_aś, że jesteś taki_a pewna? Tylko złe opinie są prawdziwe, a jak ktoś pracuje i jest zadowolony, to na pewno to zła opinia? Ciekawe podejście, patrząc na fakt, że firma jest na rynku od tylu lat i zatrudnia mnóstwo ludzi... Tak, ja pracuję w Sephora i jestem zadowolona z pracy. Ale nie martw się, nie w dziale hr, komunikacji czy marketingu.
a czym tu się martwić odnośnie zatrudnienia się w tych wymienionych działach? trudno jest dołączyć tak w praktyce, bo mają stałe obłożenie? zarobki też lepsze?
No i z perspektywy którego stanowiska pada ta ocena? rozbieżność w wątku jest zastanawiająca i ciekawa jestem z czego to wynika. u Ciebie jak dokładniej jak z tym było?
Pamiętam, że firma prowadziła niedawno rekrutację na konsultant ubezpieczeniowy. Czy komuś udało się zdobyć pracę i może się podzielić wrażeniami?
cześć, zachęcamy, żeby atmosferę i jakość pracy sprawdzić na własnej skórze. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, dotyczące rekrutacji na to stanowisko. Na początku zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL
cześć, Ciebie również zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Prosimy o wiadomość pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL
Cześć, a mogłabym prosić informację czy w przypadku pracy na stanowiskach biurowych (Warszawa) jest możliwość pracy zdalnej, mieszkając poza Warszawą? Czy w grę wchodzi wyłącznie praca bezpośrednio z biura? Jestem zainteresowana jedną z ofert, jednak mieszkam w innej części kraju.
cześć! Pracujemy w trybie hybrydowym: 3 dni z biura, a 2 home office. Więcej o nas dowiesz się na: jobs.sephora.com/Poland lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
Od 20 dni oczekuję na zwrot moich pieniędzy z tyt. zwrotu, który został dostarczony Sephora przez InPost w dniu 7.12.2022 r. Dwukrotnie wysłałam poprzez formularz sklepu zawieszony na www. sklepu zapytanie, działania niezgodnego z pkt 10.5 Ogólnych warunków sprzedaży Sephora Polska sp.z o.o. i .. zero reakcji. Brak reakcji skutkował złożeniem pisemnej skargi do UOKiK i PIH na nierzetelnego sprzedawcę tj. sklep internetowy Sephora.
cześć, dziękujemy za wiadomość! Tutaj wymieniamy się informacjami na temat pracodawcy, a nie reklamacji klienckich. Bardzo prosimy o kontakt z nami pod adresem: rekrutacja@sephora.pl, a my przekażemy szczegóły do działu E-commerce.
Zwracam się z tematem (usunięte przez administratora). Uważam, że sprawa jest bardzo poważna, bo (usunięte przez administratora)tego człowieka znacznie przybiera na sile. Nie mam dnia aby ktoś nie był poniżany, wyzwany i płakał. Określenia Pana Kierownika na podwładnych to (usunięte przez administratora), mogę tak dalej, ale po co. Zwracam się do Was działu HR, dyrektorów, czy to Wasze ciche przyzwolenie na takie traktowanie pracowników Sephora. (usunięte przez administratora)bo to o nim mowa nagrywa nas w trakcie pracy na swój prywatny telefon nagrania z monitoringu i wysyła na (usunięte przez administratora). Tak dobrze rozumiecie rozpowszechnia nagrania z pracy bez zgody. To my pracujemy bardzo ciężko realizując plany sprzedażowe, obsługujemy klientów, staramy się, a (usunięte przez administratora)nie ma żadnej wiedzy w branży jakiej pracuje, nie wychodzi na salę sprzedaży. Pracownicy Sephora mają przywileje, dotacje, paczki i tu też (usunięte przez administratora) jak to on nazwał oraz notatki służbowe do działu HR za to ze ktoś sobie zarezerwuje sobie tester. Zgodnie z kodeksem pracy każdy człowiek pracujący na umowę o pracę na cały etat może wziąć 4 dni w roku urlop na żądanie. I tu równię ten Pan ma własną interpretację tego prawa. C(usunięte przez administratora) Uważam, że czas najwyższy pochylić nad tematem.
@PRACOWNICY sprytny nick :) Jak jedna osoba może wypowiadać się za tak liczny zespół pracujący w ZT? Chciałabym poznać opinię reszty zespołu a nie tylko Twoją :)
Ciekawe ze wlasnie odkad jest u nas kierownik malo kto odszedl, chyba jedna z dziewczyn tylko ktora sie nonstop spozniala.. Chyba corka cos zle przekazala :) okrutne kary? Tam na koncu w tej wiadomosci do nas kierownik dal :) na koncu, chyba nikt tego nie odebral serio a z urlopem nie mialam zadnego problemu, moze sie limit skonczyl? to o insta to juz glupota kompletna. Jak sie placzem reaguje na proste polecenia to moze lepiej prace zmienic a nie bzdury wypisywac
czy ktoś może potwierdzić czy szkolenia są w czasie pracy czy po pracy?
cześć, część szkoleń jest organizowana w czasie pracy, a część poza nimi. Szkolenia organizowane poza godzinami pracy nie są obowiązkowe. Należą do indywidualnej oferty rozwoju pracownika. Za udział w nich, uczestnicy są zwyczajowo gratyfikowani prezentami od Sephora lub od naszych partnerów. Wartością wynoszoną ze szkoleń dodatkowych, jest jednak przede wszystkim wiedza, którą można podczas nich zdobyć. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.
wszystko zostało już wyjaśnione wcześniej, w sumie dobrze że jest wybór a jakie to szkolenia, na jakie konkretnie ( z nazwy) można liczyć ?
i na wszystkich zawsze byłaś? na te nieobowiązkowe to warto? i oni organizują może jakieś z certyfikatami różnymi czy coś?
Witam, moja żona pracuje w Sephora Polska od 12 lat. Od umowy z agencją po umowę o pracę. Jest specjalistką. Szczerze? Mówię to jako mąż. To (usunięte przez administratora)!!! Zero czasu na życie. Nawet w domu pracuje i kieruje perfumerią, gdzie Pani kierownik przerzucona z innego punktu nic nie ogarnia... Wynagrodzenie to żart. A te targety itp... nieosiągalne... Trochę Francuzki piesek się rozjeee... Na polskim rynku.... Masakra i łamanie planów grafikowych... Namawiam żonę na zmianę pracy... Krótko ; (usunięte przez administratora) dla studentek, jak chcesz coś więcej to musisz umieć lizać (usunięte przez administratora) siedzibie... Smutne...
Ja pracowałam 6 lat, przez ostanie 4 też jako specjalista i potwierdzam brak czasu na życie. Przy wsparciu bliskich w końcu zdecydowałam się odejść i znaleźć inną pracę. Żałuję, że tak długo zwlekałam, bo życie bez tego korpo ciśnienia siedziby jest dużo lepsze i zdrowsze.
Jestem stałą Klientką Firmy "Sephora" w Starym Browarze- Poznań. Chciałabym się podzielić swoimi spostrzeżeniami, otóż jestem bardzo mile zaskoczona obsługą personelu, który ma zawsze czas dla Klientów. Na ich twarzy zawsze gości uśmiech, pytania nigdy nie zostają bez odpowiedzi. Wspaniała osoba pełni, również funkcję kierownika. Pani Natalia doskonale zarządza personelem i sama również obsługuje Klientów, wykazując się przy tym ogromną wiedzą.
Jestem ciekawa czy ze stanowiska Sprzedawcy można jakoś awansować do pracy w centrali/biurze? Widziałam ogłoszenie i chciałabym aplikować więc to dla mnie ważne info. jest taka szansa?
cześć, nie zamykamy się na żadne możliwości, zawsze jest szansa na awans. Chętnie opowiemy Ci więcej o naszej polityce i możliwościach kariery Sephora. Zapraszamy Cię do kontaktu z nami pod adresem e-mail: rekrutacja@sephora.pl. Więcej o nas dowiesz się również na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL
Wspaniały tydzień zakupów kosmetyków , obniżki decydujące o zakupach oraz wspaniała obsługa w black week
Dziękujemy za tę opinię. Cieszymy się, że zakupy były udane! Po więcej zapraszamy na www.sephora.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 10 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.