Opinie o KOLPREM Sp. z o.o.
Rzepin niezdobyty HAHAHAzycze powodzenia pseudoinstruktorom
NEWS !!!!! EU07 będą przerabiane na pilota ( przewidziany dodatek 0,01 grosz do stawki)
Panie Krasniewski skoro Pan jest kierownikiem maszynistow i dyspozytury mam pytanie co z parkingiem dla nas???
Informacja PAP !!!! W Rzepinie brakło puszek z pasztetką
w biedronce to chyba ty kupujesz konserwy, my w Kolpremie zarabiamy tyle ze nas stać na obiady z dostawą na maszynę. Od czasu do czasu dziw. ę sobie zamówimy!!!
Rzepin zdobyty w biedronce brakło konserw
Jak tam Rzepin ?
Oczywiście w Cargo
Gość z Cargo ściemnia i cygani- tak byś chciał. Jesteś podstawiony i wprowadzasz ludzi w błąd. Przykład maszynista z uprawnieniami trakcji spalinowej i elektrycznej przy stawce uposażenia 2200 + dodatki które są obligatoryjne zarabia 4000 4200 netto na rękę bez ustawiacza i rewidenta
stary nie czujesz ze ten cargo to ściema , że to ktoś z ,, góry'' kolpremu pisze jak to w kolpremie jest super a w cargo ch...wo
(usunięte przez administratora)
Kolego nie wiesz o czym mówisz to nie joystick w grze komputerowej tylko :maszynista jest równocześnie ustawiaczem,sam łączy wagony,i dokonuje wszystkich manewrów SAM,odbiera, podpisuje dokumenty no i oczywiście jeździ.Nie ma prawa jechać w kabinie lokomotywy czy deszcz czy mróz nawet gdy jedzie luzem,bo za to wylatuje z pracy(to jest fakt bo już kilku zwolniono) a te jak nazywasz manewry to po prostu bajka chodzisz do każdego wagonu tam i z powrotem bo że lok. jest na pilota nie znaczy że może jechać sama wyobraź sobie 30 wag. i masz odstawić na inny to wagony np: 29,26,19, 17, 14,5,6 najeżdżasz na skład idziesz odłączyć 30 wag. wracasz do lok.wyciągasz 29 wag. zatrzymujesz i wracasz na koniec składu spychasz na tor ,zostawiasz 29 wag. i wracasz na lok.wyciągasz się z 28 wag. zatrzymujesz i wracasz na koniec składu spychasz do tego wagonu który zostawiłeś i tak z każdym wagonem możesz policzyć ile kilometrów taki maszynista zrobi niezależnie od pogody,pod presją że na każdym kroku czają się różni ludzie z aparatami fotograficznymi i tylko czekają żeby cię ukarać,pracuję już długo a takiej atmosfery jak teraz nie było NIGDY . a co do kasy maszynistom- pilotom nie ma czego zazdrościć a o takich pieniądzach teraz możesz zapomnieć rozmawiałeś na pewno z mechanikiem który pracował jeszcze w hucie przed utworzeniem z nas spółki,teraz takich stawek nie ma i robią wszystko żeby obniżyć koszty. powodzenia
Dziękuje za odpowiedź. Rozmawiał em z chłopakiem między 26a30 rokiem życia .czy w cargoczy IC czy plk podstawa to jedno a dodatki to drugie. Tylko czy wcale Nie za darmo i również w znoju pracować dwa razy więcej w kolorem czy tak jak mówią pracownicy cargo iść do kolpremu i robić wszystko na raz za ok. 3000 tys netto czy tak jak STARSI USTAWIACZE którzy z racji rozwiązania sekcji w Chabówce dojeżdżają od 80-120 km żeby z xx wysługa lat na rękę a więc z dodatkami nie mieć 2000 tys. To jest przepaść
...na drugiej jedzie na "józka"czy lepszy piniądz jaki?
to już jutro !!!! Rzepin city !!!
Większość z piszących tutaj ma całkowitą rację co do warunków panujących w tej firmie. Miałem przyjemność jakiś czas zabawić, ale niestety to nie dla mnie. Gwarantuję że dla maszynisty (nie bojącego się nowych tras, czy nie wiem jak to nazwać) praca znajdzie się w ciągu tygodnia i to za lepsze pieniądze. Jak ktoś ma profity to nie zrezygnuje (wiadomo o czym mowa) a władza się za to nie weźmie bo straci kolejnego mechanika. Powodzenia koledzy, i żeby było jak najlepiej. Tylko nie szalejcie bo zdrowie najważniejsze.
Pytanie do p dyr SUPERNAKA i kier dysp p KRASNIEWSKIEGO :Jak panowie sobie wyobrazacie jazde na RZEPIN jak nikt w KOLPREMIE nie posiada znajomosci szlaku moze bedziecie jechac do 40 km/h Byla raz pani Dorota R.zUTK powiadomi sie i drugi ZERO TOLERANCJI DLA RYZYKA..ps. mam kolege co produkuje TACZKI moze wam pare wypozyczyc BARANY...
Panowie maszynisci robcie wszystko co wam karze p Krasniewski bo bedziecie skresleni z listy na Rzepin .
Kolprem jedzie na Rzepin trochę biegiem trochę kłusem a najpewniej autobusem
p.s po Polsce to zwiedzałeś ale chyba KFC
pseudo instruktor się uniósł
Na pierwszej super mechanik jazd pilotowanych z Jaworzna a na drugiej ten co trzaskal proby cala wiecznosc na hucie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KOLPREM Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KOLPREM Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KOLPREM Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy KOLPREM Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w KOLPREM Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.