Wittchen S.A.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wittchen S.A.

Sylvia
Pracownik

Hej ja pracuje od połowy lipca narazie wszystko jest wporzatku. Wymagania duże ale dziewczyny na zmianach pomagają. Kierowniczka powiedziała ze już za dwa tygodnie dostanę premie za sprzedaż. inne dziewczyny dostały jakaś nagrodę i mogą wziasc produkty z firmy. Chyba nie jest tak złe jak piszą.

3
Kasia
Były pracownik
@Nick

Na początku spodnie swoje buty swoje i koszulka swoja (wszystko czarne). Po kilku miesiącach tunika jest firmowa

2
Kamja
Pracownik

Zastanawiałam się nad pracą w tej firmie po tylu komentarzach, ostatecznie przyjelam ofertę pracuje 2 miesiąc i jest ok. Atmosfera jest super , ludzie są zgrani, kierowniczka również. Jest sporo pracy i dużo wymagań ale da się ogarnąć. Mam chyba szczęście co do sklepu patrząc na inne komentarze bo od kiedy jestem mamy premie i całkiem nieźle to wygląda kwotowo.

4
Ja
Kandydat
 Pytanie
@Lili

Na czym polega twoja praca? Co musisz robić?

1
Lili
Pracownik
@Kamja

czytając te wszystkie opinie faktycznie bałam się przyjść do tej firmy - jednak bardzo potrzebowałam pracy i zaryzykowałam. Przyznam, że na razie nie żałuje - mama wrażenie jakbym pracowała w innym miejscu niż te o którym tu piszą. Pracy dużo ale atmosfera u nas bardzo dobrze - wszyscy sa wyrozumiali i chętnie tłumaczą - szkolenia on-line super, bardzo mi się podobało - zupełnie inaczej niż na studiach :D.

5
Kamila
Były pracownik

(usunięte przez administratora) nic więcej o tej firmie powiedzieć nie można. Najgorsza firma w której pracowałam. Żeby tak nie szanować pracownika. Panie Jedrzeju radzę się w końcu zainteresować dobrem pracownika bo jeszcze parę lat i nikt u Pana pracować nie będzie

Lukrecja Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Kamila

Droga Kamilo, jak wynika z inf kilka lat lub miesiecy chyba pracowałaś i nie było tak źle, przelew na czas, przełożony/a wyrozumiały , elastyczne podejście. Nie rozumiem w jakim celu ludzie wypisują tu swoje żale , czy nie lepiej pójść porozmawiać o problemach poszukać rozwiązania? Czy pisanie że jest źle, że firma taka zła komuś pomogło? rozwiązało choć jeden problem ? Chyba nie ….Drodzy każdy na wybór miejsca gdzie chce być i dla kogo pracować . Firmę tworzą ludzie którzy w niej pracują - nie tylko Zarząd . A problemy są wszędzie ale lepiej je rozwiązać w organizacji a nie na forum . Pozdrawiam i Miłego dnia!

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Dzień dobry wszystkim. Chciałabym ostrzec wszystkich którzy zapragną pracować w tej firmie. 1. Firma nie zapewnia odzieży firmowej prócz dwóch koszulek słabej jakości w których człowiek poci się jak świnia. W dodatku koszuli są raz na 1,5 roku co jest skandaliczne. Jak przyjeżdża regionalny i zobaczy że nie masz na sobie firmowej koszulki to potrafi jeszcze zwrócić uwagę. Przykładowo pracujesz 3 dni po 12 h masz 2 koszulki więc 3 dnia nie masz na sobie firmowej koszulki i akurat przyjedzie regionalny. 2. Wittchen nie zapewnia butów co jest skandaliczne, ponieważ stoi się po 12 h. Ciągle dostawy niszczą nasze ciuchy prywatne zakupione do pracy. 3. Brak premii. Pracowałam w Salonie półtora roku i nie otrzymałam żadnej premii bo salon nie wyrabiał planów. 4. Regionalny czepia się wszystkiego, ale nie rozumie że pracownik nie ma motywacji do pracy. 5. Zaplecza są skandaliczne. W moim salonie nawet nie miałam gdzie zjeść. Jadlam na kartonach zamówień internetowych klientów. Firma nie zapewnia ani lodówki ani mikrofalówki więc o ciepłym posiłku można pomarzyć. My z dziewczynami chodziliśmy do salonu naprzeciwko żeby dziewczyny podgrzały nam obiad. 6. Pracy jest bardzo dużo. Nie za takie pieniądze. Szkoda zdrowia. 7. Wynagrodzenie kierownika to najniższa krajowa plus dodatek funkcyjny 500 zł i uwaga brutto. Więc w tej firmie jest się kierownikiem za ok 350 zł netto. Chyba w żadnej firmie kierownik nie zarabia tak mało. Dodam jeszcze że ten dodatek nie jest na umowie tylko aneksie więc się do niczego nie liczy. 8. Pracownicy mają odpowiedzialność materialna. Zginie coś trzeba zapłacić. Zrobiłeś odtowarowanie starej kolekcji. Zgubili ją na magazynie to Twoja wina musisz zapłacić. 9. Co chwila inwentaryzacje bo co chwila ktoś odchodzi a muszą być zrobione żeby jeszcze z tego pracownika który odchodzi skosić kasę. Nawet nie można stworzyć zespołu bo nikt się nie utrzymuje dłużej niż 6 miesięcy 10. Firma dorabia się na pracownikach. 11. Kierownik pozostawiony sam sobie. Jak jest jakiś problem chcesz porady od regionalnego to jeszcze dostanie Ci się za to że pytasz... Można pisać i pisać. Szczerze odradzam. Nie warto .

LouiK Nowy wpis
Były pracownik

Dla mnie super, będę bardzo miło wspominał tą firmę i dziewczyny z salonu. Pamiętajcie, atmosfera w salonie zależy od kierownika a nie firmy. Mi się pofarciło i gdyby nie to, że znalazłem pracę w swoim kierunku studiów, na pewno jeszcze bym pracował. Aż szkoda było odchodzić, nie rozumiem takiego naciągania na przełożonych i firmę.

Nick Nowy wpis
Były pracownik

Pani Regionalna z Poznania myśli, że ma swoich kierowników na własność i może im wchodzić z butami w prywatę...zero szacunku dla człowieka...Pensje skandaliczne małe, plany wyrabiane a godziny ucinane, na L4 każe Ci przychodzić do PRACY(!!!!!!)...łamanie praw pracowniczych i (usunięte przez administratora) na porządku dziennym

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemna atmosfera oraz rozmowa. Zaprezentowanie warunków pracy i płacy.

Pytania

Pytania standardowe: zaprezentowanie swojej osoby oraz zalet, dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zakresu obowiązku w poprzedniej pracy, dlaczego zmieniłam pracę i dlaczego aplikowałam na to stanowisko. Następnie pytanie co wiem na temat firmy i produktów. Na co poświęcę pierwszy tydzień pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Andrzej
Inne

Sprzedawca narusza prawa konsumenta do zwrotu towaru i jeszcze bezczelnie mówi że tylko od dobrej woli sprzedawcy zależy czy przyjmie zwrot proponuje tylko kartę podarunkową do kupienia innego towaru w sklepie. Sytuacja miała miejsce w Radomiu w sklepie Wittchen w Galerii Słonecznej 22 marca 3024r

Gość
Pracownik
@Andrzej

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru, jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym, tylko dlatego, że klient się rozmyślił. Niektórzy sprzedawcy umożliwiają zwrot towaru w określonym terminie i pod określonymi warunkami – jednak wynika to z ich polityki sprzedaży, a nie z obowiązków prawnych. Radzę najpierw się doinformować, a później pisać takie głupoty...

Ewa
Inne
@Andrzej

Z przykrością stwierdzam, że nieznajomość prawa nie usprawiedliwia oczerniania pracowników. Zgodnie z literą prawa zwroty w sklepach stacjonarnych są dobrą wolą firmy - nie ma takiego obowiązku. Jeżeli firma decyduje się na zwroty również w sklepie stacjonarnym to po ich stronie leży określenie na jakich zasadach klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru. Sprzedawca nie popełnił żadnego błędu, a tym bardziej nie naruszył żadnych praw konsumenta.

FF
Inne

Hejka. ;) właśnie wpadłam na ofertę dla Retuszera. Widzę niestety, że ma ona oznaczenie pracy stacjonarnej. Nie myśleli może żeby chociaż przejść na hybrydę? Nie uśmiecha mi się dojazd do drugiej części miasta a mam doświadczenie i może bym spróbowała

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Wittchen S.A.?

Zxy
Inne
@Pytanie

Firma nie ma kultury za grosz. W takiej formie jeszcze nie pracowałam. Dosłownie uciekłam po kilku miesiącach....

XF
Inne
@Zxy

Po kilku miesiącach? Czy to oznacza, że warunki zaczęły Ci przeszkadzać w zasadzie po pewnym czasie pracy? Z jakich przyczyn i co tam się działo? Można tego uniknąć?

Ciekawska
Inne
@XF

Jeśli się ktoś zatrudnia w jednej firmie to próbuje w niej zostać jakis czas. Poniewaz czesto same.poczatki sa trudne. Są rowniez różne sytuacje zyciowe dlaczego nie zmienia pracy od razu, np ciężka sytuacja finansowa, problem ze znalezieniem kolejnej oferty pracy

Jeszcze pracownik
Pracownik

Ogólnie nie ma co dużo mówić - wszystkie opinie które się tu znajdują są jak najbardziej trafne. 1. Wittchen to firma, która nie patrzy na dobro pracowników : „super premie od sprzedaży” tak, jak wyrobisz plan, który w większości przypadków jest nie do wyrobienia, bo są one SPECJALNIE podwyższane, by firma mogła oszczędzać. 2. Jeśli macie możliwość pracy w regionie 2 czyt. Poznań, Łódź, Rzgów, Luboń, Gorzów Wlkp - uciekajcie póki się da. Pani MW, regionalna właśnie tego regionu, wysysa z pracownika wszystko, całą chęć do pracy, poprzez jej zachowanie, które jest naganne, a firma udaje, że tego nie widzi, bo kobieta oszczędza każdą grosz dla firmy. Dosłownie. Obliczy wam chociażby ile firma straci na tym, jak wyrzucicie jedną kartkę papieru do śmietnika, przekładając to na cały region, później na całą Polskę, a później na inne kraje. Ma też swoją asystentkę- nigdy bardziej fałszywej osoby nie znałam. Będzie dla Ciebie miła, powie Ci, że wszystko super, a na końcu raportując to Pani MW (regionalnej) i tak przedstawi wszystko inaczej. O tym, co Pani Regionalna kazała mi i moim koleżankom robić w salonie zostawię na inną opinię, bo tu nie starczy znaków do opisania tego wszystkiego. Rzeczy nie do opisania, których sobie nawet nie wyobrażacie, że przełożony może kazać zrobić. Oczywiście ciągle siedzenie na kamerach i wysyłanie screenów jak staniesz chociażby nie tak , jest na porządku dziennym. Jak lubicie być kontrolowanym 24/7 to praca idealna dla was. Do tego, zabiera możliwość premii kiedy tylko znajdzie okazję, żeby jej nie przyznać. 3. Co do firmy - ciągłe zmiany cen, ciągłe niby „promocje”, klienci też to zaczynają zauważać, a Ty przed nimi świecisz oczami jak nie powiem co. Zaplecze tak małe, że ledwo rozstawisz drabinę i już nie masz jak na nią wejść i zejść. Nigdy nie pracowałam w tak toksycznym miejscu i z taką regionalną.

2
OuDzig
Pracownik
@Jeszcze pracownik

Wydaje mi się, że w tej akurat opinii wina nie leży tylko po 1 stronie, MR patrzy i sprawdza pracowników którym nie ufa, którzy cwaniakują lub sa nie mili, pyskują. Jeżeli chodzi o premię, moj salon niejednokrotnie planu nie wyrobił, często daleko do tego mamy, ale kierownik składa wniosek do MR chwaląc nas i nasze starania i zawsze tą premię chociaż kwartalną dostaniemy. Do zaplecz się niestety zgodzę ale to również zależy od pracowników jaki porządek będą na nim trzymać, bo drabinę się rozstawić da, pytanie czy sprzątane było tam chociaż raz. Na każdą firmę BYŁY pracownik będzie narzekał, nie ukrywajmy tego. Ja gdybym się tych opinii tutaj słuchała to bym teraz nie miała najlepszej pracy na czas studiów z najlepszymi kolegami z pracy. Nikt i nic nie jest idealne to przecież logiczne ale to jaka atmosferę kierownik stworzy w salonie nie upoważnia do tego żeby obrażać wszystkich ludzi w firmie, którzy w większości są DO RANY PRZYŁÓŻ. Pozdrawiam :))

1
Student
Inne
@OuDzig

Dobrze, że wspomniałaś że praca na czas studiów. To rowniez problem. Właśnie przez studentki pracownicy na etacie mieli gorzej. Dostosowywali swój grafik do grafików studentek. One wtedy mogą a wtedy nie. Najczęściej przychodziły po południu gdzie było już po zrobionej dostawie i na spokojnie mogły sobie obsługiwać klientów, nie dzwigac ciezkich kartonow. Dodam również że z rana tych klientów było mniej i ciężko było z wyrobieniem planów. Nie raz się zdarzało, że studentka która wyrabiała mniej godzin, mniej pracowala zarabiała więcej niż osoba która była na pełen etat.

Xx
Kandydat

Witam jestem po rozmowie na stanowisko sprzedawcy w Ptak Outlet i z przykeością stwierdzam ze w zyciu nie widzialam tak nie kompetentnej pani kierownik.Pytania tendencyjne zero przygotowania ,nie byla w stanie opowiedziec jak wygląda okres próbny (na jakich zasadach), praca.Po skonczonej rozmowie umawia się na telefon zwrotny ,obojętnie jaka by nie byla decyzja i co nie oddzwania.O czym to świadczy jak nie o firmie ....

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Wittchen S.A.?

KV
Inne

Cześć, jak rozumiecie socjal? możecie wyjaśnić? W ofertach dla doradców piszą przecież o karcie sportowej czy też ubezpieczeniu lub opiece. I co z tamtą kafeterią?

zniechęcona
Pracownik

Pracuję w WITTCHEN ponad dwa lata, więc wydaje mi się, że mogę śmiało się wypowiedzieć na temat pracy w tej firmie. 1. Zaplecza są skandalicznie małe, nie ma miejsca, żeby spokojnie zjeść, czy odpocząć (o ile oczywiście jest na to czas :) ). Przy takiej ilości towaru, którą musimy posiadać na sklepie, na zapleczu jest nieustanny (usunięte przez administratora) wszędzie walają się kartony, ponieważ nie mamy miejsca na trzymanie tych rzeczy. 2. Owszem, dostaniesz tunikę pracowniczą, ale dopiero po 3 miesiącach. O ile te czarne tuniki były jeszcze fajne, tak te nowe granatowe to jest tragedia. Byle jaki materiał, od razu się prują. Spodnie i buty we własnym zakresie. 3. Premie są, niekiedy nawet całkiem dobre, jednak od jakiegoś czasu plany miesięczne są tak wysokie, że przy obecnej inflacji są one nie do zrealizowania. 4. Wskaźniki, tutaj wypowiem się dłużej. Konwersja - liczba wejść w stosunku do liczby paragonów. Najlepiej, jakby była na poziomie 14%, uważam, że to dużo. Często klienci wchodzą i od razu wychodzą po zobaczeniu cen. Nawet nie jesteśmy w stanie podejść do takiego klienta i poinformować o dodatkowych rabatach, czy promocjach. Sztuki na paragon, najlepiej 2, ale jak macie 1,7 to jesteście nawet niezłe. Raz regionalni mówią, że sztuki na paragon są najważniejsze, że jeżeli mamy tylko jedną sztukę na paragonie, to nie umiemy sprzedawać. Później się okazuje, że sztuki na paragon w ogóle nie są ważne, że mamy sprzedawać jak najdrożej. Ale uwaga! Torebka i preparat pielęgnacyjny to nie są 2 sztuki na paragon, dla regionalnych to się nie liczy. Do portfela koniecznie trzeba zaproponować, rękawiczki i wzbudzić w kliencie potrzebę posiadania tych rękawiczek (które są często po 300 złotych), a do torebki parasol, nie ważne, że klientka wcale go nie potrzebuje... Koszyk, czyli średnia wartość paragonu, przy obecnych cenach to chyba najgorszy wskaźnik. Jest masa torebek z ekoskóry w okolicach 150, 160 złotych, i klientki najchętniej kupują te tańsze rzeczy, nie oszukujmy się... Na jednym ze szkoleń było nawet zadanie, żeby wcisnąć klientce bardzo podobną torebkę, ale o 400 złotych droższą, śmiech na sali. Nieustanne wąty o wskaźniki, więcej, lepiej, drożej... Regionalni są w stanie dzwonić po salonach i mówić nam, że jesteśmy beznadziejnymi sprzedawcami bo nie umiemy sprzedać 2 sztuki, że się nie nadajemy i wiele wiele innych. 5. Wprowadzanie promocji i zmiana cen to chyba najgorsza rzecz w tej pracy. Nieustanne metkowanie, zmienianie cen, przed kiermaszem trzeba metkować w sobotę po zamknięciu do 23, 24 a w poniedziałek być już na 6 rano, żeby przemetkować cały sklep. Sprzęt jest w opłakanym stanie, firmę nigdy na nic nie stać, pracujcie na tym co jest. Zmienianie cen w trakcie dnia to norma. Nagłe promocje z resztą też. 6. Nękanie kierowników na dniu wolnym czy urlopie to normalka. Muszą być non stop pod telefonem, mailem, muszą wysyłać raporty i tabelki, chore. Oczywiście regionalni jak są na urlopie to są na urlopie i mają pretensje jak ktoś do nich pisze w tym okresie. 7. Jakość produktów to nieśmieszny żart. Torebka ze skóry za 800 złotych przychodzi w dostawie pomięta, brudna, albo w ogóle krzywa. Kurtki niesamowicie cuchną. I wmawiaj tu klientom, że produkt wysokiej jakości, który odmieni jego życie. 8. Inwentaryzacje raz na kwartał. Nowy program do inwentaryzacji pokazuje co chce i ewidentnie nie działa. Pracownicy zgłaszają do IT i regionalnych, że jest problem z tym programem i nie da się na nim pracować i pokazuje złe stany, ale oni to mają gdzieś i twierdzą, że my z tego nie umiemy korzystać - musiałyśmy się nauczyć same, bo oczywiście nie było żadnego szkolenia. 9. Sklepy w większych miastach są ewidentnie faworyzowane, wiadomo, bogatsi klienci, turyści. Na te sklepy idzie najwięcej kasy, a te sklepy w mniejszych miastach są zaniedbywane. 10. W dziale marketingu i promocji pracują jakieś imbecyle. Ceny są śmieszne, a promocje do (usunięte przez administratora) W porównaniu do konkurencji typu ochnik czy puccini totalnie wymiękamy. Nie dziwię się, że klienci chodzą do konkurencji, też bym chodziła. 11. Księgowy jest osobą tak niekulturalną i chamską, że szkoda słów. Potrafi zadzwonić na sklep i nas (usunięte przez administratora) że jesteśmy niekompetentne, bo nie dołączyłyśmy jakiegoś papierku do dokumentów, które się wysyła 2 razy w miesiącu. Dosłownie się wydziera przez telefon. 12. "Specjaliści" od vm to jacyś pomyleńcy, w życiu nie przyszło mi pracować z takimi niekompetentnymi ludźmi. 13. Dobre zniżki pracownicze, chociaż cennik cały czas wzrasta a premia nie :) 14. Jest kafeteria MyBenefit, firma wpłaca Wam na konto 40 złotych miesięcznie i można to sobie wykorzystać w różnych sklepach typu ikea, hm, zalando albo bonach na masaże, do energylandii itp.

6
VS
Inne

Opiszecie aktualna politykę firmy? ktoś stwierdził w jednym z wątków, że jest ona zła. Z jakich kluczowych przyczyn jeśli już? zastanawiam się czy od zawsze takie zdanie na jej temat występowało czy może coś się zmieniło w tym zakresie? kiedyś myślałam o zatrudnieniu się

Jeszcze pracownik
Pracownik

Ogólnie nie ma co dużo mówić - wszystkie opinie które się tu znajdują są jak najbardziej trafne. 1. Wittchen to firma, która nie patrzy na dobro pracowników : „super premie od sprzedaży” tak, jak wyrobisz plan, który w większości przypadków jest nie do wyrobienia, bo są one SPECJALNIE podwyższane, by firma mogła oszczędzać. 2. Jeśli macie możliwość pracy w regionie 2 czyt. Poznań, Łódź, Rzgów, Luboń, Gorzów Wlkp - uciekajcie póki się da. Pani MW, regionalna właśnie tego regionu, wysysa z pracownika wszystko, całą chęć do pracy, poprzez jej zachowanie, które jest naganne, a firma udaje, że tego nie widzi, bo kobieta oszczędza każdą grosz dla firmy. Dosłownie. Obliczy wam chociażby ile firma straci na tym, jak wyrzucicie jedną kartkę papieru do śmietnika, przekładając to na cały region, później na całą Polskę, a później na inne kraje. Ma też swoją asystentkę- nigdy bardziej fałszywej osoby nie znałam. Będzie dla Ciebie miła, powie Ci, że wszystko super, a na końcu raportując to Pani MW (regionalnej) i tak przedstawi wszystko inaczej. O tym, co Pani Regionalna kazała mi i moim koleżankom robić w salonie zostawię na inną opinię, bo tu nie starczy znaków do opisania tego wszystkiego. Rzeczy nie do opisania, których sobie nawet nie wyobrażacie, że przełożony może kazać zrobić. Oczywiście ciągle siedzenie na kamerach i wysyłanie screenów jak staniesz chociażby nie tak , jest na porządku dziennym. Jak lubicie być kontrolowanym 24/7 to praca idealna dla was. Do tego, zabiera możliwość premii kiedy tylko znajdzie okazję, żeby jej nie przyznać. 3. Co do firmy - ciągłe zmiany cen, ciągłe niby „promocje”, klienci też to zaczynają zauważać, a Ty przed nimi świecisz oczami jak nie powiem co. Zaplecze tak małe, że ledwo rozstawisz drabinę i już nie masz jak na nią wejść i zejść. Nigdy nie pracowałam w tak toksycznym miejscu i z taką regionalną.

1
AZ
Inne

Hej, a jest tu może ktoś kto mniej więcej śledzi ogłoszenia na bieżąco? Zastanawiam się nad poziomem rotacji względem tych ostatnich opinii. w tym momencie widzę ze 26 wystawionych ofert, wcześniej po ile tak na oko ich było? i zastanawiam się czy warunki pracy mogą się polepszać względem nowych osób jeśli nie znalazłby się nikt chętny?

Dk
Pracownik
@AZ

Rotacje są takie same jak zawsze. Z roku na rok jeśli chodzi o DSD jest coraz gorzej. Jeśli jesteś studentką, która chce dorobić i nie nastawiasz się na pracę w firmie, gdzie pracodawcy zależy na Tobie to okej. Musisz się też liczyć z najniższą krajową, gdzie na początku wydajesz trochę pieniędzy na elegancki strój (jeśli nie masz takowego w czarnym kolorze), a przy brakach z inw trzeba zapłacić z własnej kieszeni. Plusem jest jak trafisz na fajnego kierownika i zespół lub do salonu w którym realizujesz plany, ale w ostatnich miesiącach niewiele regionów osiąga 90%, czyli salony również.

Xyz
Pracownik
@AZ

W tej firmie się nic nie poprawi. Zła jest polityka firmy. Patrzą żeby tylko sobie do koryta napchać, a pracownikowi nic nie dać. W tej Firmie najmniej zarabiają doradcy oraz kierownicy. Rotacja jest cały czas. Pracownik przychodzi i po miesiącu odchodzi tak było, jest i będzie...

anonimowa
Pracownik

Pracuję w firmie kilka lat i powiem tak - moim zdaniem firma żeruje na osobach, które boją się zmian, mają w głowie przeświadczenie „słabo, ale stabilnie” itp. Jeśli ktoś ma doświadczenie w nietoksycznych środowiskach pracy od razu się zwalnia (bardzo duża rotacja, w ostatnim czasie awanse na kierownika tylko wewnętrzne, bo jeśli ktoś jest zatrudniany z zewnątrz to zaraz się zwalnia - wypowiadam się o regionie 2 (wielkopolska, łódzkie, lubuskie + Lubin, Legnica). Regionalna jest MW. Częsty (usunięte przez administratora) wypowiedzi nie na miejscu na telekonferencjach kierowniczych o innych kierownikach, co rodzi plotki i pomówienia za plecami, ewidentnie faworyzowanie konkretnych osób, zmuszanie do odbierania telefonów oraz poczty na l4 czy urlopie to norma. Firma powinna się temu w końcu przyjrzeć. Również postawa jej asystentki pozostawia wiele do życzenia. Wielu kierowników, zwłaszcza z jednego miejsca, chciało zgłosić sprawę do dyrektorki sprzedaży - Pani Katarzyny, ale regionalna zamiotła sprawę pod dywan i nastąpiła cisza. Dwóch kierowników się zwolniło i zapewne będą dalsze zwolnienia, bo Pani Małgorzata (regionalna) uważa, że „nie ma ludzi nie zastąpionych” - takie wypowiedzi słyszą kierownicy. Zarobki - najniższa krajowa + dodatek funkcyjny, który od zarania dziejów jest taki sam (w 2015 stanowił netto 1/3 pensji, ale na 2024 nie zostało to nawet podniesione o 1 zł…, wciąż wynosi tyle samo). Podwyżki oczywiście są, jeśli ktoś pracuje już jakiś czas, ale są bardzo marne. Nie zrobisz nawet za to paznokci czy zakupów na kilka dni. Co więcej jak najniższa krajowa idzie w górę to nie myśl sobie, że podniosą ci ją. Może za 3-5 miesięcy. Plany sprzedażowe - tak jak mówili poprzednicy, nie są realne. Raz masz zrobić wzrost 5%, raz 40%(!) względem realizacji roku poprzedniego. Ale plany są przecież wzrostem nie do realizacji roku poprzedniego, a planu :) więc jeśli rok wcześniej zrobił salon plan na 65% to w przyszłym roku będzie plan miał podwyższony tak, że nawet jeśli będzie miał 20% wzrostu do realizacji to planu nie zrealizuje. Ale jeśli plan został zrealizowany w poprzednim roku to o wiele łatwiej jest wyrobić w roku bieżącym (nie zawsze, bo są różne składowe jak zmotywowany zespół, promocje, ruch w galerii itp. - są rzeczy zależne od sprzedawców i nie). Od pracowników wymaga się rzeczy niemożliwych jak za taką pensję (podkreślam - jak za taką pensję) dlatego jest taka duża rotacja. Są zespoły (ALE BARDZO RZADKO), które jako tako się utrzymują w podobnych składach, ale w nich dużo robi atmosfera stworzona przez kierownika. Jeśli traficie na taki zespół to super, bo w tej firmie jedyne, co dobrego może was spotkać to myślący kierownik, który zdaje sobie sprawę z tego, że firma to (usunięte przez administratora) nikomu nie chce się pracować za najniższą jakby płacili tu wielkie kokosy… Jako kierownik musisz się tłumaczyć ze wszystkiego. Regionalna wysyła screeny z kamer. Jeśli nie ma ruchu to każe robić „sztuczny tłum”. Oceny salonu często nie są do wglądu (chociaż powinny być wysyłane i w sumie omawiane), a w ocenach kwartalnych opis nie zgadza się z rzeczywistością (rozmawiałam z wieloma kierownikami na ten temat). Swojego doświadczenia z firma nie zgłaszam do góry, ponieważ wiem, że skończyłoby się to nękaniem ze strony regionalnej, ale mam nadzieję, że ktoś to tu czyta i zgłosi sprawę do Pani Katarzyny… Chyba że firma uważa takie zachowanie za normalne i jest aprobata na to. Jeśli w firmie nic się nie zmieni to niestety, ale czas zmądrzeć i przestać być ślepo lojalnym. Ostatnie zwolnienia oraz opinie tutaj daly i mi również odwagę, by zacząć rozglądać się za czymś innym.

RK
Inne

Cześć, jak się u nich teraz na BOKu pracuje? generalnie to widzę ze tu odnosili się głównie do stanowisk doradców w ostatnim czasie. Na takim portalu faktycznie głównie takie oferty wiszą ale na głównej stronie jest całkowita pustka. W biurze jakoś się układa? Tu współpraca zdalna jest teraz możliwa?

nie polecam
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Zatrudniając się do sklepu Wittchen bardzo obawiałam się pracy po przeczytaniu tych wszystkich opinii, ale pomyślałam że może akurat będzie inaczej. Niestety szybko okazało się że wszystko co tutaj jest napisane to prawda. Miałam bardzo fajny zespół więc na atmosfere w pracy narzekać nie mogłam no ale..... pracy jest bardzo dużo. Już pierwszego dnia przeraziła mnie ogromna dostawa. Kierowniczka zapewniła mnie że nie będzie to takie częste, ale w ciągu 3 mc miałam prawie codziennie takie dostawy. Sam fakt wielu obowiązków jeszcze bym mogła zaakceptować ale nie za takie wynagrodzenie. Przez 3 miesiące mojej ciężkiej pracy nie otrzymałam ani razu premii ponieważ nie wyrobiliśmy planu. Marka Wittchen promuje się na marke exclusive ale to jak wyglądają pracownicy mówi samo za siebie. Niestety nie otrzymałam żadnej odzieży od firmy ( miała być po okresie próbnym) ale powiem szczerze że nawet bym jej nie chciała. Wiele razy jak przyszłam "wystrojona" do pracy np w czarny golfik i marynarkę to kierowniczka powiedziała że niestety nie mogę tak wyglądać. Co prawda powiedziała, że ladnie wyglądam i tak powinien wyglądać każdy pracownik, ale nie możemy. W firmie bardzo często zmieniają się ceny, zmiana aranżacji i ciągłe odtowarowania na sklep internetowy . Sklepy są niefunkcjonalne, zaplecza również. nawet nie ma jak drabiny rozstawić. Pracownik odpowiada za wszystko. Tak jak ktoś niżej napisał nawet musi być ochroniarzem bo jak coś wyniesie klient to pracownik za to płaci. W mojej poprzedniej pracy zawsze braki szły w koszta a tutaj płaci pracownik. @wittchen byś się wstydził

2
Glad
Były pracownik

Całe szczęście już nie pracuje w tej firmie, która uważa się za markę premium ???? jakoś produktów jest naprawdę niska, ceny z kosmosu, a traktowanie pracowników - nie urażając pracowników Biedronek - już tam się lepiej ludzi traktuje. Zadań mnóstwo, wymagań, premii brak, zarobki - najniższa krajowa, kombinowanie co by tu zrobić, żeby pracownik musiał zapłacić - w tej firmie pracownik nie ma prawa popełnić błędu, pomylić się, bo musi za to zapłacić. Inwentaryzacja 4 razy w roku, jeśli wychodzi na minus - oddawaj kasę, bo to z Twojej winy, Ty nie dopilnowałeś, Ty nie sprawdziłeś, Ty się pomyliłeś, a nie masz do tego prawa. Nie jesteś tam doradcą klienta - jesteś też serwisem sprzątającym, ochrona, fotografem, dekoratorem i nie wiadomo kim jeszcze…zdecydowanie odradzam. Jesli chcesz sprzedawać produkty Wittchen - zatrudnij się w Lidlu, tam będzie zdecydowanie lepiej, a i tymi produktami kilka razy w roku pohandlujesz. Wittchen to typowa polska firma, gdzie gdyby mogli to by kazali płacić pracownikowi za „zaszczyt” pracy w tej firmie…

Natalka
Inne

Hejka, jak się pracuje przy reklamacjach? Jest teraz oferta dla specjalisty a nie widzę żeby ostatnio ktoś na ten temat pisał. W tym przypadku poszukiwany jest młodszy specjalista od niej „od zaraz” zastanawiam się czemu? jest więcej zleceń do ogarnięcia? Czy może ktoś awansował? O ile większe wtedy mogą być stawki?

2
luiza37
Inne

w związku ze sprzedażą tak niskiej jakości produktów firma zablokowała możliwość pisania opini. Niepolecam!!

Klient
Inne
@luiza37

A, to o to chodzi. Wszystko się zgadza. Zakupione produkty po kilkaset złotych od sztuki okazały się najgorszą chińszczyzną. Niestarannie szycie, pękająca skóra, prujące się szwy. Po MIESIĄCU kilka produktów do wyrzucenia. A ubrane tylko góra kilka razy w tym czasie. Ja już jestem na etapie zamawiania galanterii ponownie ale już u innego producenta. Tej marki nie polecam nikomu.

Jako klient
Inne
@luiza37

zdecydowanie to potwierdzam. Jakość wyrobów galanteryjnych jest na poziomie bardzo niskim. Kraj pochodzenia i zniżki cenowe przykładowo z 560,00zł na 239,00zł lekką rączką mówią wszystko. Tani wyrób, tani zakup, jest więc z czego ujmować bo przecież firma nie będzie dopłacać do interesu.

Zostaw merytoryczną opinię o Wittchen S.A. - Czosnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wittchen S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wittchen S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wittchen S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 61, z czego 3 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wittchen S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wittchen S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wittchen S.A.
Przejdź do nowych opinii