Co tu taka cisza na forum? Napiszcie coś !
General Motors Opel Polska bardzo fajna firma, która w spoko sposób zajmuje się samochodami, generalnie uważam ją za jedną z najlepszych w branży i fajnie
Na prace nie można narzekać, wypłata w terminie, zupełnie satysfakcjonująca. Może faktycznie jest że góra nie do końca rozumie na czym polega praca serwisu, ale oni maja zarządzać, a nie naprawiać samochodu ;) Za to kierownictwo średniego szczebla bardzo w porządku i można z nimi wszystko załatwić.
Widać martyna, żę cięzko będize z pracą, ale cóż taka jest regułą w salonacha samochodowych, żę chyba panie tam nie są tak dobrze widziane, ale moze to tylko takie moje słowa, nie chce generalizować dystyrbucja samochodó do najlatwiejszych zajec nie nalezy, ale o tym wiecie. mam nadzieje, ze cos powiecie mi o pracy tutaj na miejscu.
a swoją droga, czy można jakoś dostać u nich pracę w segmencie managementu?pracowałam przez pięć lat w różnych salonach, znam sie super na motoryzacji a nawet byłamm rok mechnikiem samochodowym. chyba sami przyznacie że to mój czas i mój moment, i sługuję na coś więcej. co w takim razie firma może mi zaoferować?
Proszę o kontakt z osobami, kóre zostały poszkodowane (okradzione) przez ten serwis. Mam na uwadze np. wymianę części w nowym samochodzie podczas naprawy na zużyte !! Proszę o pilny kontakt na e-mail: mitsubishi@vp.pl
bo tak jest. kto ma szanse to ucieka bo tu równia pochyła na dół. Żadnej motywacji ani finansowej ani innej. W dodatku "szef" nie dotrzymuje słowa a to dno. Bo komu w firmie miałbyś wierzyć jeśli nie szefowi???
Proszę o informację dotyczącą kondycji rozwojowej firmy .Z zewnątrz firma sprawia wrażenie będącej w stagnacji ,a pracownicy z małymi wyjątkami bez chęci lub bodźców do pracy.Podobne zachowanie wykazują pracownicy salonu KIA.Uważam ,że Firma ma duży potencjał ale coś jest na rzeczy ,ewidentny brak dążenia do sukcesu.
(usunięte przez administratora)
Dzięki za potwierdzenie swojej "inteligencji"...
Widać, że szefostwo próbuje choć tu ratować wizerunek firmy. To dobrze, że choć tu, bo w rzeczywistości jakoś nie wychodzi...he he. Pokaż kto dostaje te 3000 na rękę za nic robienie - jeśli tak jest to właściciel jest chyba idiotą, że na to pozwala i powinien takich sam powywalać jeżeli potrafi to ocenić. Rozumiemy Panie Dyrektorze, że nie pisze Pan o sobie - bo pewnie ma pan 2 albo i 3 razy więcej za swoją "robotę". Nie to co pozostali a w dodatku z miesięcznym opóźnieniem.
Pepe3, widzę że temat dyrektora udało się przywrócić do życia. Odnośnie tych 3000 to porozmawiaj z "kolegami", którzy co miesiąc narzekają na wypłatę, ale paska nie pokazują, a jak już pokażą to zasłaniając pozycję "zajęcia". Odnośnie właściciela - pewnie przyjdzie na to czas i to w niedalekiej przyszłości. Oj powiedzmy, że "pepe3" - po tobie się tego nie spodziewałem (i..p..)
(usunięte przez administratora)
"orion" i chwała Ci za to, że nie chcesz tutaj szukać pracy. Tacy "inteligenci" jak ty, szukający opinii na pseudo forach z opiniami o pracodawcy m.in. GOWOR są bardzo nie mile widziani. 99% takich stron służy "rozżalonym" wyrażać swoje nędzne opinie jacy to oni byli dobrzy i jaka dana firma jest do kitu. "Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma", a wada wrodzona polaków to marudzenie o wszystkim i o wszystkich.
Trochę w tej firmie pracuję i powiem tak...może na ten czas nie jest różowo ale może będzie lepiej.Który serwis dzisiaj nie ma problemów?każdy je ma..ale w pracy również ważne są realacje między pracownikami -a tutaj są naprawdę dobre.Ci którym robota nie odpowiada to niech położą papier prezesowi i tyle,jeżeli przyjdzie na to czas to sam tak zrobię a nie będę w kółko płakał na swoim losem w tej firmie.Z prezesem można normalnie pogadać chociaż wydaje się że nie do końca czuje to co się robi na serwisie,ale mam nadzieję że to się zmieni.I zgodzę się z opinią "pepe2" i "stary" za nic nie robienie nikt nie zapłaci..chociaż cyferki nie zawsze są najważniejsze.
Racja. Czuć to na każdym kroku, że upada. z kom nie gadam, to szuka już zajęcia gdzie indziej, bo paskudna atmosfera beznadziejna kasa no i nie ma z kim na ten temat w ogóle rozmawiać.
Może zajmij się robotą a nie szukaj towarzysza do rozmowy. Żeby firma nie upadła waszym najlepszym towarzyszem rozmowy powinien być klient, którego obecnie większość z was traktuje jak intruza, który zakłóca spokojne nic nierobienie.
nie obcinają bo nie ma z czego. Minimalna to obowiązek. Porażka i koniec firmy jak nie będzie już chevroleta.
Znalazł się specjalista ekonomii. Proponuję zwolnij się i zakończ pierdzenie w stołek za minimalne średnie wynagrodzenie 3000 zł na rękę.
O plany zapytaj Prezesa, a google mogą się przydać do tak poważnego problemu jakim jest znalezienie siedziby firmy.
Były kliencie, rozumie, że opisywanie swoich całych dwóch historycznych doświadczeń z firmą z roku 2010 na forum o pracodawcy miało jakiś cel, mając obecnie rok 2013...... Może i szkoda gościa, ale gdyby był taki super z perspektywy firmy i klienta pewnie pracowałby dalej.
A te pytania zadał dyrektor, tylko po to bo chłopak szuka porady bo niestety system informatyczny nie podpowiada mu jak zarządzać i co zrobić. A odpowiedź na pytanie co do zmian to ja bym zaczął zmiany od Dyrektora Handlowego i zatrudnił bym Managera z prawdziwego zdarzenia.
skoro tak polecasz to czemu jest tyle pytań? Nie wiesz gdzie idzie firma? Miałem wysłać cv ale chyba nie warto
[usunięte przez moderatora] Polecam firmę!
tak. wypowiedzenie dostajesz o 15:55 i zawsze masz do wyboru dwa wypowiedzenia. za porozumieniem stron, albo z naganą