brak logo

General Motors Opel Polska

Sosnowiec

Opinie o General Motors Opel Polska

srodulak 2010-07-08 17:02:35
mam nadzieje że ostrzege kogoś!!
od czasów nowego prezesa tragedia. wziął swojego [usunięte przez moderatora] na dyrektora - gość bez pojęcia, informatyk, duże dziecko, pomysły przedszkolaka- oboje położą te firme.
firma schodzi na dno. dowód, odesszła cała kadra kierownicza.
kierownik serwisu-myjkowy. żenada
against 2011-02-22 09:43:49
inni zaczynali od czyszczenia butów, zanim zostali milionerami. A kadra odeszla lub pozwolono im odejsc bo dbala o swoj prywatny interes a nie interes firmy.
3
q 2012-04-23 19:45:43
...omijać szerokim łukiem....
anonim 2012-05-11 22:28:54
tak. wypowiedzenie dostajesz o 15:55 i zawsze masz do wyboru dwa wypowiedzenia. za porozumieniem stron, albo z naganą
Serwis. 2013-02-15 13:04:53
[usunięte przez moderatora] Polecam firmę!
dodo 2013-02-17 22:43:07
skoro tak polecasz to czemu jest tyle pytań? Nie wiesz gdzie idzie firma? Miałem wysłać cv ale chyba nie warto
hehehe 2013-02-21 11:24:24
A te pytania zadał dyrektor, tylko po to bo chłopak szuka porady bo niestety system informatyczny nie podpowiada mu jak zarządzać i co zrobić. A odpowiedź na pytanie co do zmian to ja bym zaczął zmiany od Dyrektora Handlowego i zatrudnił bym Managera z prawdziwego zdarzenia.
zxcvbnm 2013-04-17 20:24:33
Były kliencie, rozumie, że opisywanie swoich całych dwóch historycznych doświadczeń z firmą z roku 2010 na forum o pracodawcy miało jakiś cel, mając obecnie rok 2013...... Może i szkoda gościa, ale gdyby był taki super z perspektywy firmy i klienta pewnie pracowałby dalej.
1
tra 2013-07-05 18:56:16
O plany zapytaj Prezesa, a google mogą się przydać do tak poważnego problemu jakim jest znalezienie siedziby firmy.
stary 2014-01-22 21:37:02
nie obcinają bo nie ma z czego. Minimalna to obowiązek. Porażka i koniec firmy jak nie będzie już chevroleta.
pepe 2014-01-25 13:44:10
Racja. Czuć to na każdym kroku, że upada. z kom nie gadam, to szuka już zajęcia gdzie indziej, bo paskudna atmosfera beznadziejna kasa no i nie ma z kim na ten temat w ogóle rozmawiać.
1
kolo 2014-02-08 00:20:35
Znalazł się specjalista ekonomii. Proponuję zwolnij się i zakończ pierdzenie w stołek za minimalne średnie wynagrodzenie 3000 zł na rękę.
1
pepe2 2014-02-12 23:03:22
Może zajmij się robotą a nie szukaj towarzysza do rozmowy. Żeby firma nie upadła waszym najlepszym towarzyszem rozmowy powinien być klient, którego obecnie większość z was traktuje jak intruza, który zakłóca spokojne nic nierobienie.
2
prac 2014-02-16 00:04:48
Trochę w tej firmie pracuję i powiem tak...może na ten czas nie jest różowo ale może będzie lepiej.Który serwis dzisiaj nie ma problemów?każdy je ma..ale w pracy również ważne są realacje między pracownikami -a tutaj są naprawdę dobre.Ci którym robota nie odpowiada to niech położą papier prezesowi i tyle,jeżeli przyjdzie na to czas to sam tak zrobię a nie będę w kółko płakał na swoim losem w tej firmie.Z prezesem można normalnie pogadać chociaż wydaje się że nie do końca czuje to co się robi na serwisie,ale mam nadzieję że to się zmieni.I zgodzę się z opinią "pepe2" i "stary" za nic nie robienie nikt nie zapłaci..chociaż cyferki nie zawsze są najważniejsze.
1
pracow 2014-02-18 21:47:20
"orion" i chwała Ci za to, że nie chcesz tutaj szukać pracy. Tacy "inteligenci" jak ty, szukający opinii na pseudo forach z opiniami o pracodawcy m.in. GOWOR są bardzo nie mile widziani. 99% takich stron służy "rozżalonym" wyrażać swoje nędzne opinie jacy to oni byli dobrzy i jaka dana firma jest do kitu. "Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma", a wada wrodzona polaków to marudzenie o wszystkim i o wszystkich.
1
pepe3 2014-02-19 19:23:20
Widać, że szefostwo próbuje choć tu ratować wizerunek firmy. To dobrze, że choć tu, bo w rzeczywistości jakoś nie wychodzi...he he. Pokaż kto dostaje te 3000 na rękę za nic robienie - jeśli tak jest to właściciel jest chyba idiotą, że na to pozwala i powinien takich sam powywalać jeżeli potrafi to ocenić. Rozumiemy Panie Dyrektorze, że nie pisze Pan o sobie - bo pewnie ma pan 2 albo i 3 razy więcej za swoją "robotę". Nie to co pozostali a w dodatku z miesięcznym opóźnieniem.
szanowny pracowniku 2014-02-20 22:51:32
Pepe3, widzę że temat dyrektora udało się przywrócić do życia.
Odnośnie tych 3000 to porozmawiaj z "kolegami", którzy co miesiąc narzekają na wypłatę, ale paska nie pokazują, a jak już pokażą to zasłaniając pozycję "zajęcia".
Odnośnie właściciela - pewnie przyjdzie na to czas i to w niedalekiej przyszłości.
Oj powiedzmy, że "pepe3" - po tobie się tego nie spodziewałem (i..p..)
1
pracow 2014-02-22 00:14:36
Dzięki za potwierdzenie swojej "inteligencji"...
1
obserwator 2014-05-12 17:29:09
Proszę o informację dotyczącą kondycji rozwojowej firmy .Z zewnątrz firma sprawia wrażenie będącej w stagnacji ,a pracownicy z małymi wyjątkami bez chęci lub bodźców do pracy.Podobne zachowanie wykazują pracownicy salonu KIA.Uważam ,że Firma ma duży potencjał ale coś jest na rzeczy ,ewidentny brak dążenia do sukcesu.
2
zen 2014-06-10 23:13:27
bo tak jest. kto ma szanse to ucieka bo tu równia pochyła na dół. Żadnej motywacji ani finansowej ani innej. W dodatku "szef" nie dotrzymuje słowa a to dno. Bo komu w firmie miałbyś wierzyć jeśli nie szefowi???
poszkodowany 2014-08-12 17:37:36
Proszę o kontakt z osobami, kóre zostały poszkodowane (okradzione) przez ten serwis. Mam na uwadze np. wymianę części w nowym samochodzie podczas naprawy na zużyte !!
Proszę o pilny kontakt na e-mail: mitsubishi@vp.pl
martyna ośka 2015-01-28 16:27:35
a swoją droga, czy można jakoś dostać u nich pracę w segmencie managementu?pracowałam przez pięć lat w różnych salonach, znam sie super na motoryzacji a nawet byłamm rok mechnikiem samochodowym. chyba sami przyznacie że to mój czas i mój moment, i sługuję na coś więcej. co w takim razie firma może mi zaoferować?
olek 2015-03-30 21:33:36
Widać martyna, żę cięzko będize z pracą, ale cóż taka jest regułą w salonacha samochodowych, żę chyba panie tam nie są tak dobrze widziane, ale moze to tylko takie moje słowa, nie chce generalizować dystyrbucja samochodó do najlatwiejszych zajec nie nalezy, ale o tym wiecie. mam nadzieje, ze cos powiecie mi o pracy tutaj na miejscu.
L. 2016-02-15 16:56:17
Na prace nie można narzekać, wypłata w terminie, zupełnie satysfakcjonująca. Może faktycznie jest że góra nie do końca rozumie na czym polega praca serwisu, ale oni maja zarządzać, a nie naprawiać samochodu ;) Za to kierownictwo średniego szczebla bardzo w porządku i można z nimi wszystko załatwić.
1
Nick 2016-05-14 13:11:01
General Motors Opel Polska bardzo fajna firma, która w spoko sposób zajmuje się samochodami, generalnie uważam ją za jedną z najlepszych w branży i fajnie
Zostaw swoją opinię o General Motors Opel Polska - Sosnowiec
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie General Motors Opel Polska