brak logo

Simple Creative Products

Warszawa

Opinie o Simple Creative Products

pracownik 2016-01-21 13:00
Nie polecam, cały czas musisz udawać, że coś robisz, nawet gdy wszystko jest zrobione. Kierowniczka przestraszona i niekompetentna, co wyładowuje na reszcie załogi. Udaje miłą, ale jest to jeszcze gorsze od szczerości. Cały dzień stoi przed monitorem,a Ty masz przekładać wieszaki. Widząc lepszego klienta dosłownie wybiega do obsługi. Porażka
4
pracownik 2016-01-22 09:08
W każdym salonie jest kierownik. Dodatkowo menadzerki. Struktura w każdym salonie sprzedażowym jest taka sama, ponieważ jest to '' sieciówka''.
GrzechuWarta 2016-01-26 22:07
Kierownik zarabia 3300 brutto a zastępca 2900 - nie pracowałaś to nie wymyślaj
1
SPC 2016-01-28 19:22
@Czarna
Przeliczasz zarobki na obroty sklepów a wiesz jakie są koszty? Od tego odlicza się jeszcze produkcję, koszty marketingowe, sesje, modelki, bajońskie najczęściej czynsze za lokale w centrach handlowych. To nie jest takie proste.
Co do samej pracy - nie polecam. Całkowity brak "jaj" i szacunku do pracownika ze strony samej góry. Szanse na podwyżkę znikome jeśli nie jest się znajomym lub krewnym. Szkoda bo ludzie w większości cudowni a atmosfera w biurze miła.
mambola 2016-02-02 18:32
Ja osobiście nie polecam pracy w tej firmie,a szczególnie w Piasecznie.
Kierowniczka tego salonu jest okropna i fałszywa.Dziewczyny uciekają przez nią jak szczury z tonącego okrętu.
1
mambola 2016-02-02 19:26
123 oprócz atmosfery dochodzi płacenie za inwentaryzacje ,które zawsze wychodzą na minusie,200 zł minimum.
1
Byla 2016-02-04 20:33
Jeżeli braki sa na inwentaryzacji to pozniej pracownicy wplacaja kwotę na kp w kasie sklepu
1
mambola 2016-02-08 10:27
Podpisuje się odpowiedzialność materialną.Wpłaca się kasę jak są braki ,a są i to nie małe.
4
Iza 2016-02-16 19:44
jestem pracownikiem simple kierownik zarabia 3000 zastępca 2500 natomiast sprzedawca najniższą krajową.Po okresie próbnym nie ma podwyzek .... przynajmniej w salonie w ktorym ja pracuje. Chyba ,ze o czymś nie wiemy :) Ogolnie budżety są bardzo duże praktycznie nie mozliwe do wyrobienia, za wszytskie błędy czy są z winy pracownika czy z winy firmy odpowiedzialność ponosi pracownik, bardzo duze wymagania w stosunku do pracownika natomiast firma od siebie nic nie daje dla pracownika.
5
Alicja 2016-02-27 11:44
Iza to w którym salonie pracujesz? Po okresie próbnym dostaje się podwyżkę i powinnas dostać ok 1650 netto. Premie może wyrabiają niektóre salony, ale wszystkie zależą od tego czy wypracujecie 90% budżetu na dany miesiąc jak nie to, żadnej nie dostaniesz, co raczej przy obecnym handlu się nie zdarza, przynajmniej w salonie w Warszawie gdzie pracowalam do niedawna, firma kiepsko przedzie bo po nowym roku skasowali premie dla sprzedawców i zmniejszyli resztę, do tego zaczynają likwidować stanowisko zastępcy kierownika.. Także nie ma co liczyć na to ze dostanie się coś więcej, oprócz samej podstawy i na awans na starszego sprzedawcę też nie ma co liczyć, ponieważ musisz mieć przez 3 czy 4mc pod rząd bardzo dobre wyniki i to za sztuki na paragon i za twój target, co jak już pisalam przy obecnym handlu bardzo ciężko osiągnąć. A i tak jako młodszy sprzedawca musisz robić wszystko, dostawy, zwroty, reklamacje, konwoje na ścieżkę kariery nie masz co patrzeć, bo dają ci papierek do podpisania z twoimi obowiązkami jako sprzedawcy, a tam masz punkt że masz wykonywać polecenia przełożonego i koniec. Atmosfera zależnie gdzie traficie, ale jak macie menadzerke Sylwię N. to słabo będzie z atmosferą ,bo większość kierowniczek jej się boi nie wiem czemu i nie staną po waszej stronie, jak się do was dowali z byle powodu, ona straszy ludzi i już nie jedna dziewczyna przez nią złożyła wymówienie. Jak nie macie nic lepszego to możecie się zatrudnić żeby mieć ciągłość finansową i w międzyczasie szukać czegoś lepszego niż praca w simple, bo na prawdę nie ma czego tutaj szukać zero rozwoju i perspektyw na lepsze zarobki :/
5
była 2016-03-02 14:42
Kierowniczki są niekompetentne, menedzer to porażka, wmawia ze jest super jakosc a nie jest, pracownik jest wykorzystywany, jak masz dzien wolny to zapomnij ze nie dostaniesz telefonu z pracy że znów musisz przyjsć. dziewczyny nie idźcie tam, bo żadnego awansu nie ma, jedyne co was spotka to moze fajny zespół osób, wypłata marna a jakosc ubran na te ceny to jakieś żarty
2
zniesmaczona 2016-03-05 12:07
miałam tą nieprzyjemność pracować w tej firmie jakiś czas temu, sama praca wcale nie jest ciężka, aczkolwiek uciążliwe są długie zmiany i simple ma byc calym twoim zyciem, bo na nic nie masz czasu a jak masz wolne to nie masz na nic sily, premi nie da się zrobić, budzety nierealne, wartościowe osoby same odchodza bo widza co sie dzieje,zdarzy sie też jakiś donosiciel, kierowniczki grzeją tylek na stanowiskach za swoja marną pensje, bo kierownik w simple duzo nie zarabia.
5
pracownik simple 2016-03-10 20:50
z tego co wiem nadal nic się nie zmieniło w tej firmie, rotacja cały czas, ogłoszenia w wielu miastach ciagle wiszą, Poznań to żenada.. co chwile ktos nowy, ale tak to jest jak kierownik sam jest niekompetentny i nic nie robi, nie uczy nowych pracownikow a tymi ktorzy są dłuzej pomiata i to w cichy sposob dajac im ciagle dwunasto godzinne zmiany, a jak krotsze to na popoludnie, tak zebyś nie miala na nic sily. kierownik sam moglby popracować, a nie zrzucac prace na innych i ustawiac zmiany tak by nie byc na zmianach ekspozycji, dostawach. dużo mozna by jeszcze wymieniac. od lat nic sie nie zmienia. jeśli chcesz pracować za marna pensje, nie dostawac premii i byc wyzyskiwana to praca dla ciebie.
1
kobieta 2016-03-18 15:53
mam pytanie,czy wiecie ile dokladnie netto zarabia kierownik,mam propozycje,ale nie wiem czy sie decydowac..
2
ona 2016-03-19 17:40
kierownik bardzo słabo, jakieś 2200 na rękę,o premiach nie ma co mysleć niestety
wielkopolska 2016-03-24 18:40
Nie idźcie do starego browaru pracować, rotacja jest ciągła, nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich miejscach jesli chodzi o kierowników.jak wyżej w firmie tego mogą nie widziec i obsadzac salony tak niekompetentnymi kierownikami, którzy nic nie robią, lenią się, a za swoim zespolem nie staną murem.
2
ona4 2016-04-03 11:11
kierowniczka w browarze nic nie robi tylko stoi za ladą, a swoje pracownice wiecznie upomina żeby tam nie staly, gapi się ciagle w monitor i udaje ze coś robi. dziwne że regionalna nic nie widzi. albo nie chce widzieć. później lata do każdej ze stałych klientek i tylko wciska im ubrania, myśli ze jest taką gwiazdą tyle że w życiu nic nie osiągnela prócz marnego Simple w którym płacą jej grosze. co chwilę ktoś odchodzi z pracy bo nie da się z nią pracować, zmiany po 12 godzin a, K. najczęściej po szesc, na zmianach wizualu jej nie spotkasz i na dostawach też, bo przecież lepiej wyslugiwac się pracownikami, a samemu nic nie robic tylko się czepiać. powodzenia
3
Emilia 2016-05-25 12:27
Mam możliwość wypowiedzenia się na temat salonu simple w Toruniu, a dokładnie w Copernicusie (praca w zeszłym roku). Kierowniczka nic nie robi, woli wysługiwać się innymi pracownikami, cały dzień stoi przy komputerze. Wszystko ją denerwuje, jest okropna. Zastępca kierownika to samo, wysługiwała się innymi i wyręczała we wszystkim kierowniczke. Kierownicy w tym salonie zarabiają najwięcej a nie robią kompletnie nic. Współczuję dziewczynom, które z nimi pracują. Nie wiem czemu menadżerka nic z tym nie robi. Praca sama w sobie nie jest zła. Ale jak kierownik beznadziejny to i praca.
6
Kara 2016-05-30 20:53
Ja również nie polecam pracy w Simple . Kierowniczki nic nie robią , ustawiają pod siebie grafiki czyli weekendy wolne, wszystkie święta oraz większość zmian od 9 do 15 . Nic nie robią , wysługują się sprzedawczyniami chyba , że przyjeżdża menadżerka to już inna sprawa . Firma musi docenić dobrych pracowników . Kierowniczki nie robią nic , a zarabiają najwięcej . Jaki kraj , taka praca .PORAŻKA
Hana 2016-06-08 13:38
Jak w tym sklepie wyglądają reklamacje?
1
lol 2016-06-22 11:29
a/ jak mają wyglądać reklamacje? normalnie.
1
floures 2016-07-25 10:51
Hej,
niedługo mam podpisać umowę w Simple, a tak na prawdę nie wiem jakie wynagrodzenie dostaną na okresie próbnym... czy ktoś mógłby udzielić mi odpowiedzi z własnego doświadczenia?
Paula 2016-07-28 22:19
Jak dla Mnie rozmowa to jedna wielka porazka. Wchodze, mowie dzien dobry i ani podania reki ani nic... Pytania - cechy dobrego sprzedawcy, co pani wie o naszej firmie, prosze Mnie zachecic do kupna torebki. Dobrze, dziekuje to wszystko. Zadnej info o zarobkach na okresie probnym, po tym okresie 2100 brutto + premie, dwa wolne weekendy.
kwiaty 2016-08-16 17:13
Zgadzam sie, pracowałam tam jakiś czas, tragedia, stres, zero szacunku do pracownika..najgorsze moja praca..kierowniczka wprowadzala straszną atmosferę i nie miala podejścia do klienta..
3
floures 2016-08-18 19:06
Mają wymagania jakby płacili co najmniej 5 tys. miesięcznie. Pracownik musi znać wszystkie składy materiałowe, cały zarząd firmy, na koniec zmiany trzeba pokazać torebkę.. i cały czas presja na wyrobienie budżetu i innych rzeczy... Zmiany po 12 h, gdzie trzeba stać, a potem zaraz rano do pracy...
1
Poznan_ona 2016-08-27 04:13
Dziwnie się czyta takie bzdury. Pracowałam z tą osobą i uważam, że była to najlepsza wspolpracownica i kierowniczka jaka kiedykolwiek miałam. Znam też wiele osób które to potwierdza. Może sama sie lenilas, w glowie sie poprzewracało małolata.
kati 2016-08-27 07:31
Masakra czyli kierowniczki dyryguja ? ? Jak wy dziewczyny tam wytrzymujecie ,bez premi ? Dziwna tam ta praca ? .Mało tego jeszcze kierowniczki sie wami dziewczynami wysluguja zamiast same sie ruszyć ? A nie siedzieć bez przerwy przy monitorze ,masakra
Pracownik 2016-08-31 22:57
Na rękę w Warszawie ok 1400zl w innych miastach stawka jest mniejsza. Za każdy brak jest odpowiedzialność materialna w dużych sklepach bywa tak ze po 200zl trzeba oddać jak są drogie braki. Jak ukradli futro to dziewczyny musiały oddać 2 500zl na 5 czy 4 osoby. Jak trafisz na normalną manager a taka jest tylko jedna to nie jest tak źle jak na inna niż ta jedna co jest ok to współczuję. Trzeba mieć dużą wiedzę o materiałach trendach firmie itd ta wejście sporo do nauki. Grafik różnie z urlopem tez zależy od managera niektóre nie pozwalają na urlop nawet 2 dni od września do lutego. Socjal słaby właściwie brak. Sprzedarz rejestrowania znaczy wyścig szczurów. Premie fajne jak uda się wyrobić czyli w grudniu bo pozostałe miesiące to ras jest cała raz tylko za 1 wskaźnik i oczywiście brutto wiec zazwyczaj około 100 brutto jest a więcej już ciężko. Narazie słabo, a to już ponad rok i szukam innej roboty nawet dla studentki słabo.
kasik 2016-09-03 15:43
Ogólnie praca w sama w sobie nie była by zła, gdyby:
1. 12-nasto godzinne zmiany nie tylko w weekendy (tak jak mówią na rozmowie), bo jak jesteś nowym pracownikiem to musisz liczyć się z tym, że w przeciągu miesiąca będziesz miała po 10 dwunastek i czasami po 12-nastce trzeba iść na rano do pracy. W weekendy pracuje się po 12 i 11 godzin.
2. cały czas trzeba stać.
3. na okresie próbnym nie ma premii, (chociaż na rozmowie mówią co innego) także całe 3 miesiące pracujesz na premię stałych pracownic, a ty dostaniesz kopa w tyłek,
4. musisz wyglądać skromnie, czyli gorzej niż klientki (nie można nosić biżuterii, tylko i wyłącznie czarne kryte rajstopy, bo jak ubierzesz 20 den to koniec świata!, nie możesz sobie zrobić koka czy warkocza)
5. cały czas masz być świeża, uśmiechnięta i pełna energii (zwłaszcza po 12 h w pracy)
6. wymaga się znajomości wszystkich składów materiałowych ubrań i osób w firmie,
7. kierowniczka pilnuje czy czasami nie zrobiłaś sobie przerwy o 2 min dłużej,
8. donosicielstwo!
9. ogólnie niezbyt miła atmosfera i cały czas ciśnienie na wyrobienie budżetu,
10. na każdym kroku musisz wpychać klientce towar,
11. brak rozwoju, chyba, że Simple jest całym twoim życiem,
12. brak pakietu socjalnego, a nie przepraszam -50% na asortyment (na który po zniżce i tak cię nie stać)
13, po okresie próbnym 1500 zł na rękę.
Szczerze nie polecam! Chyba, że jesteś bardzo odporna na stres , potrafisz dobrze kłamać i nie masz własnego życia.
6
simplesimple 2016-09-10 19:45
Popieram dziewczyny, praca tam to nic specjalnego. pracowałam i dobrze, że to już czas przeszły. Nie ma to jak kierowniczki w simple....same zarabiają grosze (jak na kierownika), a myślą że rozumy pozjadały, mogłyby za to studia skończyć, a nie narzekać na życie. Ciężko tam wytrzymać przy zmianach po 12 godzin, kiedy studiujesz zaocznie i 2 weekendy siedzisz na uczelni, a 2 w pracy i musisz się super uśmiechać i wyglądać uroczo, przy tym że chodzisz w szmatach i wyglądasz gorzej niż klientki i czujesz się na koniec dnia jakby Ci stopy miały odpaść. Dobre słowo usłyszysz od koleżanki, jeśli masz fajne laski w zespole, a od kierownika co najwyżej że...bluzki niedotowarowane ;D, bo przecież świat się zawali jak człowiek zapomni, a i jeszcze ta śmieszna rozmiarówka i wycieranie kurzy na sklepie bo przecież codziennie jak syzyf robisz tą pracę. Wymagania jak do Versace czy Balmain, a płaca jak w Fresh Markecie, bo nie porównam do Biedronki gdzie podobno lepiej płacą :). A i jeszcze te e-maile od B., która daje konkursy nie do wykonania, a wygrać możesz marną bluzeczkę, najtańszą i bez wyrazu. Bo takie cudowne konkursy są w Simple :)! a jakie niezadowolenie hoho jak plan nie zrobiony, tylko jak go zrobić kiedy za ubrania z poliestru płacisz jak za jedwab. Dziewczyny zastanówcie się 2 razy czy chcecie tam pracować.
10
Pracownik 2016-10-07 00:19
Rozumiem, że jak w każdej firmie Simple ma swoje mocne i słabe strony, można trafić na złą kierowniczkę (moja jest akurat najlepsza na świecie) ale narzekanie na wykonywanie codziennych, koniecznych obowiązków jest słabe, bo przecież za darmo tam nie idziesz. Przeszkadza wycieranie kurzy? To trwa niecałe 30 minut, a wątpię czy ktokolwiek chciałby robić zakupy w sklepie gdzie walają się kłaki. Zrobienie rozmiarówki to 1-1,5 godzinki i jest sporym ułatwieniem, zawsze wszystko można szybko znaleźć i przede wszystkim jest świetnym sposobem aby mieć towar pod kontrolą, czy jest zabezpieczony itd. Tego, że ktoś narzeka, że trzeba dotowarować salon to nie skomentuje. Rozumiem, że czasem zmęczenie bierze góre ale dbanie o salon i towar to przecież część pracy za którą Ci płacą. Praca nie jest ciężka fizycznie (bardziej psychicznie) czasem nogi bolą od stania ale gdybyście trafiły do sieciówki Lpp lub Inditexu podczas wyprzedaży to tam dopiero jest koniec świata. Simple zawsze dba o stroje pracownicze, nie trzeba niszczyć swoich ciuchów. Co kolekcje dostaje się nowe obuwie i sukienki. Do pracy idziesz pracować, a nie prezentować kolekcje swojej szafy. Simple wymaga aby wyglądać prosto i schludnie, co chyba nie jest zadziwiające.
Podsumowując zmiana nastawienia na trochę bardziej pozytywne, a klientki zaraz to odczują i dzień w pracy zleci milej. Simple ma dużo do poprawy ale przy odrobinie chęci można zbudować fajny zespół i praca nie będzie tak doskwierać no i przede wszystkim... to jest praca za która płacą, a mam wrażenie, że niektóre tu piszące traktują to jak wyrok :)

Pozdrawiam
10
ela 2016-12-11 13:09
Skoro to taka super praca, to dlaczego non stop ktoś się zwalnia i firma szuka nowych pracowników? To chyba o czymś świadczy? Negatywne komentarze również.
6
Pracownik 2016-12-17 09:22
Tak jak mówię, firma ma swoje słabe strony również, wiele zależy od ludzi na jakich się trafi. Niektórym nie pasuje praca z klientem i rozumiem to, nie mówię też, ze Simple jest perfekcyjne, bo nie jest i ma wiele do poprawy ale z drugiej strony niektóre opinie są tu grubo przesadzone i o to mi głównie chodzi, że niektórzy narzekają nawet na zwykle codzienne obowiązki, tak jakby chcieli tylko przyjść do pracy usiąść za ladą i niech ludzie robią co chcą, a o salon jednak trzeba stale dbać. Rotacja w takich sklepach zawsze będzie, przecież wiele osób to studenci, którzy po studiach szukają pracy w zawodzie.

Pozdrawiam
julia 2017-01-06 20:20
ta firma to smiech. zero organizacji, począwszy od kadr, przez menadzerów jak i zwyklych pracownikow. nie wspomne juz o jednej konretnej menadzerce pan G. ktora w ogole nie spelnia swoich obowiazkow pracy, manipuluje i klamie byle zeby nie spelniac swoich obowiazkow. w tej firmie doceniani sa jedynie ludzie leniwi. duzo spraw jest ignorowanych. szczerze zycze tej firmie upadłości.
7
czarnuszka 2017-03-08 11:18
Dla mnie firma Simple... to firma .... nie wiem nawet jakiego słowa użyć, aby odpowiednie ja określić, opisać.
Może na początek zacznę od... ciągłych rabatów dzień bez rabatu w firmie Simple to dzień stracony :) Firma nie daje możliwości sprzedawać w cenach normalnych bo wchodzi nowa kolekcja i już na dzień dobry jest -15 kilka dni później -20 a możne -40?
Sprzedaż jest najważniejsza i musisz robić wszystko aby jak najwięcej sprzedać tego poliestru w cenach takich jak za jedwab czy kaszmir :) wiec trzeba klamac, klamac, klamac nawijac makaron na uszy klientkom, aż zygać się chce :>
a najlepsze jest to ze jak już sprzedaż paragon na 12 sztuk a na drugi dzień nie ma cie w pracy a weszła lepsza promocja i klientka przyjdzie zwróci i kupi ponownie to nic ze TY spędziłaś z klientką trzy godziny w przymierzalni ze sie napracowałaś.... po prostu zwrot i ponowny zakup. A Ty jesteś na minusie :)
W firmie jest ciągła rotacja, zero organizacji straszny bałagan, zero szacunku i zrozumienia dla pracownika. Dodatkowo co miesiąc dostajesz taki plan który nie jest możliwy do zrealizowania a co za tym idzie nie dostajesz prowizji.
Biżuteria, czapki, kopertówki w większości produkowane w Chinach.
Pracownicy którzy pracują po 9/10 lat niestety ale widza ogromna zmianę na niekorzyść dla firmy która idzie na dno - bo kiedyś było zupełnie inaczej. Cieszę się,że udało mi się znaleźć inna prace i mogłam pożegnać się z Simple Creative :)
Bo jak chcesz być murzynem w dzisiejszych czasach to zapraszam do firmy Simple:)
4
Gothic 2017-03-25 22:48
Ktoś kojarzy Małgorzatę Dorczuk? Jaka jest?
Krakowianka 2017-03-26 20:56
Była Area przez dłuższy czas, potem zaczęła prace w marketingu a jej miejsce zajęła Justyna Kucyk kilka dni temu była inf. ze Kucyk już nie jest area wiec pewnie Dorczuk wraca na swoje miejsce . A jaka jest tego nie wiem bo nie była moją menadżerką.
Pietras tez juz nie jest głowna projektantką marki - ciekawe czemu czy za kolekcje która jest prawie identyczna jak z zeszłego roku G&G czy za to ze nikt nie chce kupowac aktualnych kolekcji :D?
Nick 2017-03-29 01:34
Co to g&g?
bbb 2017-03-29 10:05
Chodziło chyba o kolekcję D&G dolce&gabbana
Klaudia 2017-03-31 13:13
Nie polecam tam pracy, nie polecam nawet rozmowy kwalifikacyjnej.
Pan, który przeprowadzał ze mną wczoraj rozmowę był niemiły, stwierdził, że nie ma o czym ze mną rozmawiać bo nie mam doświadczenia pytanie tylko w takim razie po co zaprosił na rozmowę.
Zero poinformowania kandydata o warunkach pracy, jaka stawka, ile godzin itp. Podkreślał caly czas, ze jest to sklep drogi ekskluzywny. Już teraz rozumiem skąd te wszystkie negatywne komentarze.
3
nik 2017-04-01 10:42
ohydne miejsce i ludzie.. odradzm
1
Anna 2017-04-02 21:08
Na jakie stanowisko rekrutowalas i z kim rozmawialas?
pracownik 2017-04-03 20:27
2300netto
Klaudia 2017-04-04 16:16
sprzedawca
simple to Dno 2017-04-05 17:40
Małgorzata Dorczuk jest w firmie Simple regionalnym,który ma wszystko gdzieś. Okłamuje i manipuluje swoimi podwładnymi. Nie wiem dlaczego nikt tej kobiety nie zwolni, ale w Simple CP to normalne, że doceniane są osoby leniwe, a te ciężko pracujące są tylko pionkami, które nie są nawet doceniane :)
3
123456789 2017-04-08 11:19
o premii w tej firmie możecie pomarzyć. spotkałam jakiś czas temu koleżankę, która nadal tam pracuje i powiedziała ze w styczniu były takie wysokie budżety do wyrobienia że ani JEDEN salon w polsce nie zdołał budżetu wyrobić. no bo jak się ma poliester za 500 zł :D
Zakupocholiczka 2017-04-08 21:43
Simple ma się niestety daleko od ,,Simple" wchodząc teraz do salonu wygląda raczej jak w przebieralni dla cyrkowców ;) nawalone wszystkiego tak ze reki włożyć nie można a jak już dotkniesz jedną rzecz to albo wszystko leci z wieszaków, albo masz zaraz nad sobą Panią ekspedientkę która chce Ci wcisnąć byle co. Byłam klientką tej firmy kilka lat temu. Szkoda, że firma się tak skrzywdziła i pewnie ciężko będzie jej się odpić od dna. Opinia jaka ma teraz może ciągnąć się za nią bardzo długo.
1
Ola 2017-04-21 10:01
Najniższa krajowa.... zero premii... ciagle braki i płacenia za inwentaryzacje co miesiaca gdyz zespół co pare miesięcy sie zmienia... kierownictwo? Bez doswidczenia zatrudniają ludzi na to stanowisko osoby bez najmniejszego doswidczenia zarządzaniem zespołem, jakiejkolwiek wiedzy radzenia sobie m.in z zespołem nie mówiąc o reszcie rzeczy brak ludzi kompetentnych odpowiedzialnych firma niedługo splajtuje gdyz obroty sa coraz niższe... jak i sprzedawcy maja obluhe głęboko w poważaniu
Serdecznie pozdrawiam firmę która wyzyskuje pracowników i obciąża wszystkimi możliwymi kosztami przy najniższej krajowej
Odradzam tam pracy!!!! Wystraczy popytać co ile ludzie sie zwabiają
1
Niezadowolona klientka 2017-04-24 20:15
Kupiłam sukienkę na wesele niestety nie da się w niej chodzić ponieważ materiał strasznie się gniecie ... :/ musiałabym tylko w niej stać całe wesele to było by ok. Szkoda bo strasznie się zawiodłam na firmie i już nigdy tam nie wrócę i nic nie kupię ponieważ ceny sa nie adekwatne do jakości.Tak wiem ,że można zanieść na reklamację ale ja nie jestem z ,,TYCH,, klientek już wole ją oddać biednym.
vvvvvvvv 2017-04-25 23:34
Najlepiej biedniejszej koleżance, żeby zrobić jej przykrość....
Zostaw swoją opinię o Simple Creative Products - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Simple Creative Products