Opinie o upc.pl - UPC Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie UPC Polska. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w UPC Polska na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o UPC Polska w Warszawa

fuzja
Inne
 Pytanie

Pytanie do pracowników UPC przed przejęciem spółki przez PLAY. Czy po przejęciu ktoś stracił pracę albo zmienił mu się warunki zatrudnienia? :)

Katarzyna
Inne
@Bb

Tej końcówki chyba nie zrozumiałam za dobrze, chyba że to przenośnia? Piszesz o dobrych sprzedawcach z paroma literówkami w mailu i to ma być powód w porównaniu z pozostałymi? To z jakich przyczyn zostali uznani za dobrych? Nie każdy ma wgląd w wyniki?

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy jako świeży pracownik, mogę liczyc na jakaś premię, czy te są tylko dla starszych pracowników?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Kandydat

jak sobie zapracujesz to dostaniesz, wszystko zależy od wynków sprzedaży przedstawiciela

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry. Czy Młodsi Konsultanci ds. Obsługi Klienta są przyjmowani? miałam wcześniej ofertę z jednego z portali, lecz jest ona od dłuższego czasu już wygasła. pisano w niej ze doświadczenie w obsłudze nie jest konieczne a ja go w zasadzie nie mam, dlatego się interesuje

Mari Nowy wpis
Inne

hej, a to będzie aktualne jeszcze? widzę, że pracujesz a ja nie mogę doszukać się aktualnych ogłoszeń. W tym wcześniejszym dla młodszych konsultantów nie wymagali doświadczenia ale ja je posiadam i chce zmienić pracę. warto tu się o nią ubiegać?

Pytanie
 Pytanie

Czy firma UPC Polska kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

ktosiek
Pracownik
@Pytanie

nie istnieje firma upc, najpierw poczytaj zanim znow zadasz pytanie bez sensu

anonim
Inne

Nie ma tu co prawda od miesięcy już opinii ale może ktoś mi jednak opowie o warunkach instalatorów. Jak na razie porównuje sobie warunki z okolicy, bo zamierzam zmienić pracę. u mnie atmosfera jest średnia, liczę ze tu byłoby inaczej. zastanawiam się też czy zarobki są po prostu rynkowe czy może wyższe?

ktosiek
Pracownik
@anonim

upc nie m swoich instalatorów, instalacje robią pracownicy firm zewnętrznych

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Sporo pytań ale nie były jakieś trudne..bez głupiego gadania "opowiedz nam coś o sobie" za to plus. dwa etapy rekrutacji..Pierwszy pytania do kandydata a drugi konkrety czyli wynagrodzenie itp.. no i właśnie tu zaczynają się schodki 2000zł podstawa dla PH + premia i prowizja. Oferta pracy była skierowana do osób bez doświadczenia i z doświadczeniem w sprzedaży.. dla kogoś ze sporym doświadczeniem 2000 to trochę kpina...

Pytania

pytania o stosunkach z pracodawca/pracownikami (per Pan/Pani lub na "TY") itp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator Systemów Linux
Warszawa
PN standard Sp. z o.o.
(19 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Vicky
Inne

To najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Zanim podłączysz Internet, będą mili i życzliwi. Złamanie kontraktu będzie prawdziwą epopeją!!! Dzwoniąc pod numer 813813813 przenoszą na inną linię i po prostu rozłączają się. Napisałem o odstąpieniu od umowy po pół roku, nadal dostałem pismo o jakimś długu, nie rozumiem o co chodzi i nikt nie chce nic wyjaśniać. Krótko mówiąc, (usunięte przez administratora)... Bardzo negatywne doświadczenia nigdy więcej się z nimi nie skontaktują

anonim
Inne

Dowiedziałam się z jednej opinii tutaj na stronie, że w firmie jest szansa na pracę jako doradca w trybie zdalnym. Ktoś niestety napisał, że za wiele nie da się zarobić. Na tym stanowisku obowiązuje jakaś podstawa? Ile ona wynosi? Ktoś może podać przykładowe wynagrodzenie doradcy pracującego zdalnie?

Pytanie
 Pytanie

Czy w UPC Polska występują paczki/bony świąteczne?

kobieta
Pracownik
@Pytanie

jasne, bon na tankowania na cały rok na dojazdy do klientów by pracownik nie ponosił kosztów i właściciel upc czyli play dokłada komplet migaczy do odkurzacza

Eliza
Inne
@kobieta

Chyba są tu jednak jakieś limity? Ten bon zastanowił. On co miesiąc się odnawia? A co ze stanowiskami, które nie praktykują odwiedzania klientów? jak mają to rekompensowane?

anonim
Inne
@kobieta

Pani pytała o ludzi z innych stanowisk, tak w sumie prócz handlowców i osób na obsłudze klienta czy tez instalatorów to ktoś jeszcze jest? jakie stanowiska IT są teraz wolne?

Klient
Inne

Tak tragicznego dostawcy Internetu jeszcze nie miałem, infolinia kolejki, godziny czekania, przełączania między konsultantami, weryfikują klienta po każdym przełączeniu, nie potrafią przekazać tak prostej wiedzy dla innego pracownika. Co do usług, znizyli się do tak niskiego poziomu usług, że odradzam wszystkim którym przyjdzie do głowy zawrzeć z nimi usługę. Internet na WiFi działa praktycznie jak by nie działał, filmy na Netflix czy muzyka na (usunięte przez administratora) potrzebuje kilkanaście minut by załadowało się na tyle by płynie móc obejrzeć, telewizja w większości czasu się „buferuje” po czym jest błąd „ten program aktualnie nie dziala” . Zastanówcie się za nim się zwiążecie z tym dziadostwem. Odradzam każdemu kto chce mieć w domu stabilne łącze internetowe, takiego w UPC nie znajdziecie!!!

Klientka
Inne

Regularnie raz na tydzień wywala mi internet a że pracuję zdalnie to jest to dla mnie dużą przeszkodą. Ich IVR po zdiagnozowaniu problemu przekazał że powinnam mieć umówionego technika przez jakieś błędy w routerze. Natomiast ich pracownik bo konsultantem bym tego nie nazwała stwierdził że żadnego technika nie potrzeba bo ona zrobił mi zdalny reset routera i będzie działać. Gdyby to była 1 sytuacja to może bym uwierzyła ale wiem że ona powtórzy się za tydzień bo to kolejna taka akcja. pani SZYMAŃCZYK ich pracownik jak poprosiłam aby podała mi swoję imię i nazwisko stwierdziła że ONA NIE MA OCHOTY mi ponownie go podawać bo przedstawiła się na początku rozmowy. Oczywiście nie mogła połączyć do przełożonego nie mogła podać żadnych danych Przełożonego ona NIC nie mogła. Kpina i śmiech na sali. Poprosiłam aby przekazała informację do Przełożonego aby się ze mną skontaktował też NIE MOGŁA. Poprosiłam aby błąd w routerze wyeliminowali na stałe też nie mogła. Poprosiłam aby dowiedziała się dlaczego tak się dzieje raz na tydzień i wróciła z informacją zwrotną telefonem albo mailem TEŻ NIE MOGŁA. To jak oni mają pomóc Klientowi skoro nic nie mogą. Czekam z utęsknieniem na KONIEC UMOWY.

fuzja
Inne
 Pytanie

Pytanie do pracowników UPC przed przejęciem spółki przez PLAY. Czy po przejęciu ktoś stracił pracę albo zmienił mu się warunki zatrudnienia? :)

Katarzyna
Inne
@fuzja

Ano sama jestem ciekawa, mnie to ktoś odpisał, że podobno po przejęciu nie ma rekrutacji a widzę że nawet tutaj wisi obecnie ogłoszenie dla doradcy na tryb zdalny. Piszą, że podobno sama decyduję ile zarabiam a widełki to do 15 tys wrzucili... to naprawdę osiągalne? Jakim sposobem?

pracująca
Pracownik
@Katarzyna

na trybie zdalnym to za dużo nie zarobisz, ale jako przedstawiciel terenowy to się da zarobić

Katarzyna
Inne
@pracująca

czemu nie? w sumie to jak w takim trybie dotrzeć do klienta? ktoś testował i opowie? fajnie by było tez móc przeczytać o doświadczeniu z pracy w terenie, żeby mieć odniesienie. Czy ktoś jest w stanie to rozwinąć?

Bb
Inne
@fuzja

Obiecywali „ żaden pracownik nie straci pracy”;)). Oczywiście żadna z tych osób nie pracuje bo już zwiała do innej firmy. Tymczasem pracownik UPC aplikujący do play wcale nie ma pierwszeństwa .Czasami z playa nawet nikt nie zadzwoni w odpowiedzi na cv;) Dużo osób straciło pracę. Dostali wypowiedzenie i odprawę . To co się dzieje teraz to istny kosmos . Ludzie z zamykanych biur czasami przechodzą do tych ocalałych . Zostają najlepsi … teoretycznie . Nie oznacza to, ze mając dobrą sprzedaż zostaniesz . Odpadli dobrzy sprzedawcy bo robili np pomyłki w mailach klientów czy literówki . Zostały obiboki chodzący na L4 ( gdy nie dostali urlopu) i będący ostatni w zestawieniu . Także tak ;)

Katarzyna
Inne
@Bb

Tej końcówki chyba nie zrozumiałam za dobrze, chyba że to przenośnia? Piszesz o dobrych sprzedawcach z paroma literówkami w mailu i to ma być powód w porównaniu z pozostałymi? To z jakich przyczyn zostali uznani za dobrych? Nie każdy ma wgląd w wyniki?

Klient
Inne
 Pytanie

Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Przestrzegam wszystkich klientów - nie bierzcie od nich NIC. Mówią, ze internet będzie najszybszy, najlepszy, bez problemu i co? I nic - zasięg fatalny ( nie łapie mi zasięgu będąc w drugim pokoju mieszkania) , połączenie zrywa jak łącze się z kimś na wideo i wiele wiele innych. MASAKRA!!! NIE POLECAM!!!

D2D Warszawa
Były pracownik

Nie polecam tego pracodawcy! P4 niszczy cały dział D2D jaki został zbudowany przez UPC. Materiały BTL robione tak aby klient zamówił usługi nie u handlowca a na stronie. Brak klejów , taśm itp nie wspomnę o paliwie które trzeba lać samemu a budynki do pracy rozrzucone po całej Warszawie . Korporacja którą trzeba sponsorować. Wsparcie lidera tylko wtedy kiedy jest dobrze. Wyliczanie po inwestujesz swoje pieniądze w to a dlaczego nie w to. Zero środków na integracje czy wyjście na święta żeby na chwilę usiąść i pogadać z kolegami. Wigilię dla pracowników trzeba zrobić sobie samemu. Ludzie omijajcie szerokim łukiem ????????????

Andrzej
Inne

Lekceważący stosunek do klientów. Sami wyłączają usługi i oczekują zapłaty za coś czego nie świadczą. Reklamacje możesz składać ile chcesz i tak to mają w głębokim poważaniu.

Matthew P.
Inne

I'm very disappointed with UPC, the Polish internet provider. They provide incomplete and misleading information to their customers when it comes to purchasing internet plans. I recently signed up for their service, only to find out that the promised speed was just 30 megabits per second. That's extremely slow, and it feels like a bait-and-switch tactic. In this day and age, a speed of 30 Mbps is simply unacceptable. I would not recommend UPC to anyone looking for a reliable and fast internet connection. UPDATED: After a month of using the Internet, I can safely say that this is the worst Internet provider. Internet is slow and not stable.

Miki5062023
Inne

Firma może jest i Ok, ale pracownicy w salonie w warszawie przy ul. Jana Pawła II dają dużo do myślenia, nie przyjemnie, arogancki . Pan handlowiec Karol (usunięte przez administratora) nie wywiązuje się z obiecanych promocji które chce udzielić aby podpisać umowę. Pogratulować firmie tylko takich pracowników, zero szacunku, zrozumienia i dbaloaci o klienta. Jednym słowem (usunięte przez administratora) i chamstwo proszę uważać na tych ludzi z firmy UPC Polska

Tymon
Pracownik
@Miki5062023

Może zainteresuj się co się aktualnie* dzieje w tej ,,ok firmie" i dlaczego pan Karol nie mógł zastosować obiecanej promocji. *wszyscy odchodzą - takie warunki stworzył nowy właściciel

ona
Pracownik
@Miki5062023

nie ma już upc,legenda, rządzi play,pracownik jest nikim, wszystko co było pozytywne zostało zaprzepaszczone,ludzie są wprowadzani w błąd, liczy się tylko zysk

edk
Inne

Tak miło przesyłają uśmiech i życzą miłych chwil jak dostajesz fakturę a jakość wykonywanych usług serwisowych jest żenująca a sprzęt marny W dniu 1.09. otrzymałam sms że serwisant będzie od 12-15 około 11 otrzymuję 2 sms że serwisant będzie 15-18 i 3 sms wizyta serwisowa nie odbędzie się gdyż serwisant miał podany zły adres ups.Po tym sms interweniowałam i po rozmowie z doradcą serwisant pojawił się o godz 18. Wizyta trwała 2 min, uznała że jest wszystko działa prawidłowo.a nie działa, Moje zgłoszenie dotyczyło: rano nie mogę uruchomić telewizora przy prawidłowym wykonaniu zaleconych czynności. Telewizor nie może złapać sygnału .. Muszę kilkakrotnie właczać i wyłaczać dekoder aż za którymś razem chwyci sygnał. Mówiłam o tym serwisantowi i zero wyjaśnień.Dekoder Horizon był już był raz wymieniany a umowę zawarłam 7.07.2022, Mam drugi dekoder na drugim telewizorze i nie ma żadnych problemów . czy za taką obsługę serwisową jeszcze obierać opłatę ! Nie polecam tej firmy.

Danuta
Inne
@edk

O no to kiepsko jak jakość nie jest na odpowiednim poziomie. Takie przekładanie wizyt może być dość uciążliwe. A ile zapłaciłeś za obsługę w takim razie?

Szpieg
Były pracownik
@edk

Wymiana kabla HDMI powinna rozwiązać problem

Katarzyna
Inne
@Szpieg

ciekawa jestem czy faktycznie to zweryfikował i czy pomogło. To w zasadzie nikt nie udziela takich porad przez słuchawkę? pan jako kto pracował?

Pracownik
Były pracownik

Jeśli chodzi o firmę Upc to hieny i zwierzęta, zero poszanowania czegokolwiek, kary za każdy wers w umówię, liczą sobie jak chcą , No potrafiłem zarobić 9 tys a zabierali z tego 5 tys z rzekomych kar. Po zwolnieniu się z pracy po 3 miesiącach chcieli 3 tysiące złotych zaległych kar. Mam nadzieje ze jakiś zbiorowy ruch się znajdzie i zamkną tych (usunięte przez administratora)

Adam
Były pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w 100%, dlatego też piszę ku przestrodze, Jeśli szukasz pracy naprawdę nie warto tutaj się zatrudniać jest wiele lepszych i solidniejszych firm. źle traktują człowieka ( oraz duży poziom nepotyzmu)

Jolanta
Inne
@Pracownik

Aż tyle kar? Jeej za co?

Ja
Pracownik
@Pracownik

Oj chyba nie pracujesz w UPC. Bo kar od pracownikow nikt nie wezmie

Aleksandra
Inne
@Ja

Nie? To skąd tamte opinie takie? Jeśli Ty tam pracujesz to może masz koncepcję, czemu ludzie piszą takie rzeczy..

pracownica
Pracownik
@Pracownik

nieprawda, pracuję 2 lata i kary nie dostałam, karę można dostać za "przekręty" np fałszowanie danych

ona
Pracownik
@Aleksandra

te bzdury wypisują ludzie którzy nie mają pojęcia na czym polega pozyskanie klienta, zawodu handlowca się nie nauczysz

Katarzyna
Inne
@ona

nie? w sensie no jasne, że dobrze by było mieć jednak jakąś smykałkę... ale co ze szkoleniami lub jakimkolwiek wsparciem pry wdrożeniu?

ona
Pracownik
@Katarzyna

oczywiście, że jest wdrożenie, wsparcie, jak masz pojęcie o sprzedaży bezpośredniej i chęć do pracy to naprawdę da się ładnie zarobić

Kasie
Pracownik
@Pracownik

Ale kary są za nadużycie. Więc jak ich nie ma nie ma kary...

Klient
Pracownik
@Pracownik

Kary to albo nadużycie albo zakaz konkurencji. Za nic kar nie zapłacisz. Nie ma czegoś takiego jak rzekoma kara.

Katarzyna
Inne
@ona

O dziękuję. A przybliżysz przebieg takiego wdrożenia? Zaraz po nim zawsze można się jeszcze w razie czego podpytać jak czegoś mimo wszystko sama nie ogarnę...? Do kogo iść wtedy?

pracownica
Pracownik
@Katarzyna

nie ma rekrutacji od kiedy nastąpiło połączenie upc/play

Ja
Inne

Takiego absolutnego braku profesjonalizmu i tak tragicznej organizacji jeszcze nie było. Po prostu wstyd, że w ogóle wpadłem na pomysł jakiejkolwiek umowy z taką firmą. Jeżeli ktokolwiek miał w planie popełnić podobny błąd jak ja, niech przeczyta sobie najpierw historyjkę o tym, jak firma próbująca pokazywać się w świetle nowoczesnej poprzez usranie każdej infolinii i czatu botami o inteligencji orzecha (które i tak biją serwisanta na głowę w tej kategorii) traktuje klientów: 1. Występuje awaria internetu na moim obszarze. Po ustawieniu bota na klikanie awarii na downdetectorze w końcu zostaje ona odnotowana na stronie UPC. 2. Po zakończeniu awarii nadal nie działał u mnie internet. Podjąłem wszystkie kroki z sekcji pomocy na stronie. Nic nie działa. Konieczne zamówienie serwisu. 3. Podczas rozmowy już z ludzkim konsultantem na czacie, umawiam serwis (w czwartek 07.10) zaznaczając, że internet jest mi niezbędny do pracy więc proszę o jak najszybsze umówienie specjalisty. Zostaje on umówiony na wtorek (12.10). No dobra, pół biedy, niech będzie - proszę tylko konsultanta, żeby były to godziny wieczorne, ponieważ do 17 pracuję. Pan sugeruje jedyny dostępny przedział na 15 - 18 (usunięte przez administratora) rozstrzał tak przy okazji, to nie tak że wasi klienci pracują czy coś żeby móc opłacić te usługi). Zaznaczam wtedy raz jeszcze, że proszę o jak najpóźniejszą porę ze względu na pracę. 4. Przychodzi wtorek, godzina 15:40 - dostaję smsa z UPC że serwis już w drodze (dzięki mordeczki). Z racji, że nie mogę sobie pozwolić na dalsze przepychanki, bo już prawie tydzień nie mam łącza, zwalniam się z pracy od razu i zapierd**** na wynajętej hulajnodze jak pershing na wrotkach żeby zdążyć na wizytę serwisanta. Godzina 15:55 dzwoni już serwisant, że jest pod klatką - informuję go, że jestem w drodze i za 5 minut będę - równo o zapowiedzianej 16. UWAGA TERAZ - Serwisant przy użyciu fistaszka który służy mu za główny procesor informuje mnie, że on nie poczeka, BO MA CO ROBIĆ. Brawo, 50 punktów dla Gryfindoru - jak ten człowiek ma pracę, nie wiem, ale ma i to najwyraźniej taki as wywiadu, że trzeba do niego w kolejce i na kolanach, żeby naprawił to białe pudło. Ostatnia informacja jakiej mi raczył udzielić Sir Serwisant III to że muszę zamówić serwis raz jeszcze. 5. Dzwonię na infolinię aby umówić serwis ponownie - KONIECZNIE na ten sam dzień, ponieważ na tym etapie musiałem zakupić już dwa dodatkowe pakiety internetu w telefonie, aby móc korzystać z sieci. Konsultant informuje mnie, że nie ma już na dzisiaj wolnych terminów. Koniec tematu. Pomimo że ten 'serwisant', który sobie odpuścił wizytę u mnie, ze względu na swój napięty grafik, ewidentnie miał teraz więcej przestrzeni, skoro mógł zlać klienta jak psa pomimo własnej niezdolności do dotrzymywania terminów. Tak wygląda moja historia. Na konsultancie nie będę się wyżywał, bo oczywiście żadna z tych rzeczy nie leży w jego kompetencjach. Osoby prowadzące ten fp również, ale wiem, że robienie szumu w mediach społecznościowych daje o wiele lepszy efekt niż standardowe formularze spychane do wora na później. Tak więc tyle chciałem powiedzieć, oprócz tego że oczywiście zrywam umowę przedwcześnie, nie zamierzam opłacić żadnej kary, ani ostatniego rachunku - te pieniądze pójdą prosto na pokrycie rachunku za telefon i dodatkowe pakiety internetu. Nie polecam firmy, jest na rynku obecnie tyle o niebo lepszej konkurencji, że jeżeli mamy zasięg innych dostawców - zawsze lepszym wyborem jest ten, który nie jest UPC. Dziękuję dobranoc.

1
Szpieg
Były pracownik
@Ja

Jako były już pracownik serwisu UPC(a dokładniej firmy podwykonawczej bo UPC nie ma własnego serwisu) opiszę Ci jak to wygląda ze strony serwisanta: Dyspozycyjność od 7 do 22 siedem dni w tygodniu, z reguły praca od 9 do 21, rano dostajesz zlecenia na dany dzień plus w międzyczasie wpadają kolejne, bardzo często na taki przedział trzygodzinny masz ich 4-6 gdzie trzeba do klienta dojechać i usunąć problem co daje od od 30 do 45 minut na klienta z dojazdem, zaparkowaniem co w Warszawie nie zawsze jest łatwą sprawą, no i naprawę która może trwać 10 minut lub 2 godziny w zależności od komplikacji. Zdarzało mi się siedzieć u jednego klienta nawet 4 godziny żeby usługi zaczęły działać. W tym czasie kończył się ten 3-godzinny przedział a tu jeszcze trzech na te godziny. W takim przypadku jak Twój w zależności od opisu usterki są dwie możliwości: 1. czekam bo wiem że krótka piłka i mnie to nie zbawi 2. zrzucam Cię na kolejną wizytę, bo kolejni czekają a i ja chciałbym kiedyś wrócić do domu. Z reguły o 16 miałem jeszcze przynajmniej 5-6 kolejnych wizyt i przynajmniej jedna z tych osób mowiła że będzie za 10-30 minut. Nie pojadę w międzyczasie na następny, chyba że jest w tym samym budynku bo dojazd i czas na to stracony wydłuży mi dzień o godzinę. Jeśli już tak Ci zależy na wizycie serwisanta to niestety albo zwalniasz się z pracy i jesteś od 15 do 18 w domu, albo umawiasz się na przedziałw którym już jesteś w domu. Serwisant nie ma obowiązku czekać na klienta, tak to działa. Pozdrawiam

Elżbieta
Inne
@Szpieg

Hm to w takim razie na brak pracy nie ma co narzekać. A czy pracowałeś na umowie czy b2b? Są jakieś dodatki za przepracowanie więcej godzin w tygodniu niż trzeba?

Klient od 16 lat
Inne
@Ja

Bzdury Waść wypisujesz. Korzystam z usług UPC już wiele lat. Awarie to rzadkość, a podejście do Klienta w tej firmie jest dużo lepsze niż u wielu innych operatorów, których nazwy tu nie wymienię. Prawdą jest, że od kilku lat słyszę kiepskie opinie o serwisantach i monterach, ale ci są z firm podwykonawczych i chyba to jest powód ich jakości pracy i zachowania, co oczywiście nie zdejmuje odpowiedzialności z UPC.

Szpieg
Były pracownik
@Elżbieta

wyłącznie b2b, wszystkie koszty po Twojej stronie, nawet laptop serwisowy jest prywatny bo to co dają firmy podwykonawcze to jakiś żart. Od firmy można dostać podstawowe narzędzia i jak ktoś jest dobry i potrafi go używać to miernik sygnału. Osobiście mówiąc serwis UPC po 2014 roku z nielicznymi wyjątkami to ludzie którzy nie za bardzo wiedzą co robią(delikatnie mówiąc). większość dobrych serwisantów już dawno nie pracuje dla tej firmy. Nie ma żadnych dodatków, goła kasa za każdy wykonany serwis.

Szpieg
Były pracownik
@Klient od 16 lat

obecny serwis to ludzie z łapanki bez pojęcia o tej pracy. Z 10 ludzi z którymi pracowałem i byliśmy doświadczeni pozostał 1. Ja zrezygnowałem w 2020 po 6 latach na serwisie i wcześniej 3 na montażu. Podejście jest takie a nie inne ponieważ jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Dla UPC liczą się słupki w EXCEL-u, a ludzi traktuje się jak roboty bez życia prywatnego, najlepiej jakby byli 24h w pracy bez żadnej przerwy

Ewelina
Inne
@Szpieg

a przez te 9 lat jak tam pracowales mogles liczyc na jakies rozwoj/podwyzki? Jak ogolnie oceniasz prace tam?

Szpieg
Były pracownik
@Ewelina

Dno i dwa metry mułu, jedyne na co można liczyć to coraz więcej obowiązków za coraz mniej pieniędzy

Danuta
Inne
@Szpieg

Coraz mniej, jak to? Przecież nawet jak nie zakład to rządowe podwyżki są?

Szpieg
Były pracownik
@Danuta

UPC ustala stawkę i za każdym razem jest niższa. RZądowe podwyżki nie obejmują b2b

Aleksandra
Inne
@Szpieg

Ok, rozumiem, że jako serwisanci jesteście tylko na b2b i innej możliwości nie ma. Ale ktoś tam chyba pracuje na umowy, nie wiem, marketing, obsługa klienta itp. Jest tu ktoś z pracowników w ogóle? Na forum pracowniczym? Halo...

Szpieg
Były pracownik
@Aleksandra

Innej możliwości nie ma bo UPC tnie koszty gdzie się da i przerzuca serwis na firmy krzaki typu NIS lub Taurus

Oliwia
Były pracownik
@Klient od 16 lat

Netia i tak poziom wyżej sprzętowo i technologicznie od UPC, W dodatku lepiej płacą niższe ceny dla klienta i dużo techników z UPC przeszło do neti.

Alladin
Pracownik

Niestety ale przejęcie UPC, przez P4 (Play), to śmierć dla tej pierwszej. Jeszcze nigdy, przez kilkanaście lat pracy w UPC Polska, z takim obrzydzeniem do niej nie chodziłem. Jedyne co liczy się dla nowych właścicieli to zysk za wszelką cenę. Pracownicy zatrudnienie w UPC, a nie P4, to dla firmy gorszy sort ludzi. Nie radze wiązać się z firmą. Rotacje są ta częste, że po 3 miesiącach współpracy, kto tylko może to stąd ucieka. Wielka szkoda, bo to była kiedyś świetna firma.

pracująca
Pracownik
@Alladin

dokładnie, play patrzy jak za wszelką cenę zwiększać zyski, człowiek się nie liczy, nawet środki na reklamę są okrojone, pracownik się u nich nie liczy

Asia
Pracownik
 Pytanie
@pracująca

Jak pracownicy mają być zatrudnieni przez Play jak dalej UPC jest oddzielnym podmiotem gospodarczym? Reklamy okrojone? Chyba nie masz pojęcia co się dzieje.

V
Inne

Czuje się (usunięte przez administratora) Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować sił żeby obniżyć rachunek - wiadomo inflacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze telefonicznej bardzo się starała - chwala jej za to. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie to why not. Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet jest niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem - PORAZKA. mam cala historie smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby umówienia - jest data i godzina - hurra - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa - nie ma potrzeby wizyty technika. Ponieważ wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny - raz jest - raz nie. a sprzęt który u mnie zainstalowano - nie obsługuje 1000 mb - prędkości na która podpisałam umowę. Oczywiście każdy ma prawo wyboru - ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas (usunięte przez administratora) i lekceważyć.

PRacowniCa
Pracownik
@V

SERWIS, technicy to firma zewnętrzna , nie piszcie, że to wina upc, my nie mamy swoich techników, zlecamy takie prace firmie która obsługuje linię, podejście i obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, na słupach gdzie biegnie kabel światłowodowy są żółte tabliczki i tam macie informacje kto jest właścicielem światłowodu i kto odpowiada za awarie

Zostaw merytoryczną opinię o UPC Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w UPC Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy UPC Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w UPC Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy UPC Polska?

    Kandydaci do pracy w UPC Polska napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
UPC Polska
Przejdź do nowych opinii