Opinie o Nationale-Nederlanden: Centrala
Jesteśmy tu dla Ciebie. Chcemy wczytać się w Twoje opinie, udzielić odpowiedzi na trudne pytania i być dla Ciebie, kiedy nas potrzebujesz.
Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami na forum lub bezpośrednio, pisząc do nas na gowork@nn.pl - to najlepszy sposób na to, aby zadać pytanie i porozmawiać.
Jeśli jesteś naszym pracownikiem i wolisz porozmawiać z nami anonimowo, wypełnij formularz zgłoszeniowy w wewnętrznym systemie Speak Up, który zapewnia poufność, w szczególności, kiedy nie chcesz ujawnić swojej tożsamości.
Wybierz tę opcję komunikacji z nami, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Koniecznie obserwuj nas i nasze aktualności na profilu. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Cześć, Ja osobiście chwalę sobie kontakt ze swoją przełożoną i doceniam normalny, luźny kontakt bez spiny jaki panuje w NN. Mamy raz w tygodniu spotkanie zespołowej i spotkania indywidualne (też raz w tygodniu). Co dwa tygodnie, czasami rzadziej/częściej pojawiają się spotkania zespół + członek zarządu co też bardzo pomaga w realizacji projektów i takiej świadomości tego co w ogóle jest teraz ważne. Wiadomo, zawsze są cele, obowiązki i projekty ale komunikacja jest przejrzysta i na tyle otwarta, że da się swobodnie rozmawiać o możliwościach, barierach i wsparciu. Na co dzień pracujemy hybrydowo, często wspieramy się komunikatorem wewnętrznym, co bardzo ułatwia współpracę. Podsumowując, to podejście menadżerów jest bardzo ludzkie, da się dogadać ze wszystkimi. Jak coś to dopytuj, może jeszcze uda mi się odpowiedź na inne Twoje pytania.
Pracowałem w firmie przez kilka lat. Zarobki dużo wyższe niż w innych branżach. Trzeba tylko w 100% się zaangażować i wtedy wynagrodzenie 5 cyfrowe :) Te wszystkie negatywne opinie to chyba wypisują osoby które postanowiły sprzedać lewe polisy a potem się dziwią, że firma chce zwrot składki. Ja sprzedawałem w tej firmie 5 lat i 2 polisy mi upadły. Rzetelna sprzedaż=uczciwa kasa. Pisze opinie bo już nie mogę patrzeć na te negatywne komentarze wyssane z palca. Znam osobiście kilkadziesiąt osób które siedzi w tym biznesie od lat i żadnych długów nie mają! Gorąco polecam współpracę z firmą!
Który aspekt jest niezgodny z rzeczywistością na Twoje oko? Pytanie też po jakim stażu pracy oceniasz i na którym stanowisku się odbył? I najważniejsze jakie zarobki wychodziły?
Zwykłego Doradcy! Takie stawki w NN nie są zaskoczeniem. Jako młody PUF zarabiałam 6-8tys. Po kilkunastu miesiącach 12-15tys. Wystarczy chcieć a nie udawać, że się pracuje. Ja bardzo polecam!
Za dużo indoktrynacji, a w zasadzie nawet propagandy. Miejsce pracy nie powinno być miejscem na uprawianie polityki ani rozsiewanie żadnej idelogii. Pracodawcę nie pownna interesować np. orientacja seksulana pracownika lub potencjalnego pracownika. A jak wygląda rzeczywistość w NN? Otóż tak: jeśli jesteś osobą z kręgu (usunięte przez administratora) masz większe szanse zarówno przy rekrutacji (bo kierownicy i rekruterzy chcą pokazać, że wyznają firmowe wartości), jak i później na podwyżkę czy awans. Dlaczego? Ano dlatego, żeby nikt nie czuł się dyskrimowany. A co z pozostałymi osobami? Gdzie ta firmowa inkluzywność? Dlaczego "zwykłe", "szare" osoby mają się czuć się dyskrminowane? Bo firma promuje filmiki z pracownikami, którzy otwarcie mówią, że są gejem/lesbijką/etc i wychowują ze swoim partnerem/partnerką dzieci. Dlaczego pracownicy hetero nie są zapraszni do takich filmików, żeby obnosić się z tym mówiąć otwarcie "Mam na imię ..... i jestem hetero" i że mają lub nie mają dzieci? Czy to byłoby zbyt dziwne? Powtarzam: pracodawcę nie powinna interesować niczyja orientacja seksualana. Osobiście będąc pracownikiem skupiam się na realizacji zadan i nie jest w kręgu moich zainteresowań to, co, kto i z kim robi w łóżku. Inna kwestia to formy zatrudnienia: w NN świadczą pracę (tak pracę, po 8 godz. dziennie, średnio 168 miesięcznie) osoby zatrudnione od kilku lat na umowie zleceniu. Firma nie chce im zaoferować umowy o pracę, zwłaszcza po fuzji. Przy zatrudnieniu na umowę zlecenie są spełnione wszystkie przesłanki umowy o pracę (swoją drogą co powiedziałby na to np. sąd pracy?). Dodatkowo od jakiegoś czasu zatrudniają też przez agencję pracy tymczasowej, gdzie przepaść wynagrodzeniowa między pracownikami NN a tymczasowymi jest ogromna, zresztą tak samo jak i przy zleceniu.
Dziękujemy za ten wpis i chcielibyśmy się do niego odnieść. Po pierwsze, nie jest prawdą to, że osoby z grup mniejszościowych mają większą szansę na podwyżkę, czy też awans. Kierujemy się równymi kryteriami dla wszystkich. Po drugie, prawdą jest to, że komunikujemy wewnętrznie temat różnorodności i inkluzywności w oparciu o rożne filary, jak również edukujemy w tym zakresie menedżerów i pracowników, biorąc pod uwagę fakt, że mamy bardzo różnorodną grupę pracowników, współpracowników, jak i klientów i chcemy umieć odpowiadać na potrzeby każdej z nich. Dla naszych klientów, dla naszych pracowników i dla społeczeństwa, chcemy budować środowisko pracy, które włącza, a nie dyskryminuje. Dlatego w ramach webinariów, szkoleń i spotkań, budujemy świadomość wśród pracowników i menedżerów nie tylko na temat perspektywy osób (usunięte przez administratora) ale także osób w różnym wieku, osób z niepełnosprawnościami, równości kobiet i mężczyzn oraz różnorodności kulturowej. Po trzecie, w temacie umów i pytań w tym zakresie chcielibyśmy prosić o kontakt z HR Biznes Partnerem – ciężko nam się odnieść do tego nie znając szczegółów.
Nie polecam aplikowania do tej firmy. Pomimo poświęconego czasu i zapewnień o odpowiedzi na koniec procesu rekrutacyjnego - odpowiedzi brak. Zwykły brak szacunku do kandydata.
Dzień dobry Prosimy o kontakt pod adresem Komunikacja.Korporacyjna@nn.pl w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji. Prośba o podanie w wiadomości na jakie stanowisko Pan aplikował. Bądźmy w kontakcie, Nationale-Nederlanden.
To samo. Rekruterka na rozmowie: jeżeli zadanie zostanie przesłane do..., to odpowiedź będzie.. nie była. Totalny brak szacunku, nieby oddział zagraniczny, ale zapach januszexu.
Jesteśmy tu dla Ciebie. Chcemy wczytać się w Twoje opinie, udzielić odpowiedzi na trudne pytania i być dla Ciebie, kiedy nas potrzebujesz.
Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami na forum lub bezpośrednio, pisząc do nas na gowork@nn.pl - to najlepszy sposób na to, aby zadać pytanie i porozmawiać.
Jeśli jesteś naszym pracownikiem i wolisz porozmawiać z nami anonimowo, wypełnij formularz zgłoszeniowy w wewnętrznym systemie Speak Up, który zapewnia poufność, w szczególności, kiedy nie chcesz ujawnić swojej tożsamości.
Wybierz tę opcję komunikacji z nami, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.
Koniecznie obserwuj nas i nasze aktualności na profilu. Jesteśmy tu dla Ciebie!
Czy w Nationale-Nederlanden: Centrala występują paczki/bony świąteczne?
Zamiast paczek, bonów świątecznych dostajemy dodatkowe punkty w systemie kafeteryjnym, w którym są bony do sklepów, teatrów, kina, wycieczek itd. Każdy zespół w centrali też ma określony budżet świąteczny na wspólną kolację, lunch lub inną aktywność - tak aby móc się zintegrować. Niektóre zespoły łączą się razem w większe ekipy i wychodzą na wspólną kolację ale to indywidualne przypadki raczej.
Szybki i sprawny proces
Bardzo polecam prace w lubelskim oddziale NN. Świetna atmosfera i dobre wynagrodzenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dzień dobry, ostatnio wziąłem udział w rekrutacji na jedno ze stanowisk w dziale IT, niestety firma jest niepoważna. Spełniałem prawie wszystkie wymogi a otrzymałem już na rozmowie informację, że nie jestem brany pod uwagę - rekruter stwierdził że poszukują trochę innej osoby na to stanowisko. Rekruter wspomniał także, że nie posiadam wystarczającego stażu na to stanowisko - nie rozumiem w takim razie czemu potrzebna jest im osoba, która ma więcej lat doświadczenia ale nie będzie miała odpowiednich umiejętności. Zastanawia mnie też to, że zostałem zaproszony na rozmowę mimo niespełniania warunku wystarczającego doświadczenia co okazuje się niezbędnym wymogiem w tej rekrutacji.
Dzień dobry, W procesie rekrutacji mówimy wprost i nie malujemy trawy na zielono, a wszystkich kandydatów traktujemy z szacunkiem i bardzo poważnie. Przykro nam, jeśli Pana doświadczenie jest inne. Bardzo chętnie to wyjaśnimy w bezpośrednim kontakcie. W naszych ogłoszeniach staramy się opisywać przejrzyście nasze wymagania i oczekiwania. Tak jak Pan zauważył nie wszystkie wymagania były przez Pana spełnione. Mimo to rekruter chciał porozmawiać, lepiej poznać Pana doświadczenie i nakreślić oczekiwania organizacji względem poszukiwanej osoby. Jeśli chciałby Pan otrzymać więcej szczegółów po spotkaniu, prosimy o kontakt z rekrutacją pod adresem: rekrutacja@nn.pl lub bezpośredni kontakt z osobą, która zaprosiła Pana na spotkanie – taką wiadomość otrzymał Pan na swój adres e-mail, podany w aplikacji. Pozdrawiamy Nationale-Nederlanden
Witam, Dwa lata temu rozwiązałam umowę z NN, zgodnie z postanowieniami umowy przez 24 miesiące po zakończeniu umowy należy dokonać zwrotu przedwcześnie wypłaconej prowizji. Ponad dwa lata temu rozwiązałam umowę i niedawno przyszedł do mnie mail z polisami jakie zostały przerwane i łączna kwota na ok. 6 tysięcy! Czy to podlega nadal zwrotowi skoro 24 miesiące po okresie zakończenia mojej umowy już minęły?
strasznie czuje sie rozczarowana tym co sie dzieje z nn w centrali. Polska jako jedyna nie dostałą podwyżek inflacyjnych, mimo że ma jedne z najlepszych wyników w europie. Komunikacja o podwyżkach wyszła Wielki Piątek o 18.00 z informacją ze więcej informacji jest w systemie TETA który... nie działa. Świetnie, gratujuje.. jak to było?! O TYM CO WAŻNE MÓWIMY WPROST?
Dziękujemy za ten komentarz. Przykro nam to słyszeć. Mamy nadzieję, że uda nam się porozmawiać bezpośrednio i wyjaśnić całą sytuację. Nie jest prawdą, że podwyżek w firmie nie było – mediana budżetu podwyżkowego w naszej firmie to 8,9%. Każdego roku planując podwyżki dla pracowników bierzemy pod uwagę dane makroekonomiczne, w tym oczywiście inflację, przeglądy płacowe - patrzymy jakie są deklaracje firm z naszej branży i zwracamy uwagę na sytuację finansową. Skupiamy się na zaadresowaniu takich kwestii jak urynkowienie wynagrodzeń pracowników z największą różnicą płac do rynku i dbamy o równość płac kobiet i mężczyzn. W aspekcie systemu - rzeczywiście prawdą jest to, że system TETA został wyłączony. Komunikowaliśmy zewnętrzne przyczyny jej wyłączenia w tygodniu po świętach w ramach dedykowanego spotkania dla menedżerów, spotkania z Radą Pracowników i przekazaliśmy komunikat do całej organizacji. Jesteśmy otwarci na rozmowę i bezpośrednie wyjaśnienie. Jesteśmy dla Ciebie do dyspozycji. Jeżeli pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wysokości podwyżki lub bonusu polecamy skontaktować się z bezpośrednim przełożonym lub HRBP swojego obszaru. Łatwiej będzie bezpośrednio porozmawiać niż za pośrednictwem tego forum, do czego serdecznie zachęcamy.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Nationale-Nederlanden: Centrala?
Cześć, Ja osobiście chwalę sobie kontakt ze swoją przełożoną i doceniam normalny, luźny kontakt bez spiny jaki panuje w NN. Mamy raz w tygodniu spotkanie zespołowej i spotkania indywidualne (też raz w tygodniu). Co dwa tygodnie, czasami rzadziej/częściej pojawiają się spotkania zespół + członek zarządu co też bardzo pomaga w realizacji projektów i takiej świadomości tego co w ogóle jest teraz ważne. Wiadomo, zawsze są cele, obowiązki i projekty ale komunikacja jest przejrzysta i na tyle otwarta, że da się swobodnie rozmawiać o możliwościach, barierach i wsparciu. Na co dzień pracujemy hybrydowo, często wspieramy się komunikatorem wewnętrznym, co bardzo ułatwia współpracę. Podsumowując, to podejście menadżerów jest bardzo ludzkie, da się dogadać ze wszystkimi. Jak coś to dopytuj, może jeszcze uda mi się odpowiedź na inne Twoje pytania.
Hej - z mojej opinii jest duża otwartość. Nie jest to firma hierarchiczna, bardziej partnerska. Kultura holenderska robi swoje, tu akurat na plus. Pracuje w dużej mierze hybrydowo. Są dni kiedy jesteśmy w biurze jako zespół, ale dużo jest w tym elastyczności. Dużo się dzieje, to na pewno, ale ja akurat lubię pracę dynamiczną, gdzie sporo się dzieje bo idzie za tym rozwój. Wiadomo, że czasem jest trudno, dużo zadań, ale jako mama daję radę łączyć pracę z obowiązkami rodzinnymi. Mogę w trakcie dnia wyjść do lekarza, czy zrobić badania, a potem z domu nadrabiam zadania. Daj znać czy ta opinia jest pomocna, w razie czego mogę coś dopreczyować.
Pracowałem w firmie przez kilka lat. Zarobki dużo wyższe niż w innych branżach. Trzeba tylko w 100% się zaangażować i wtedy wynagrodzenie 5 cyfrowe :) Te wszystkie negatywne opinie to chyba wypisują osoby które postanowiły sprzedać lewe polisy a potem się dziwią, że firma chce zwrot składki. Ja sprzedawałem w tej firmie 5 lat i 2 polisy mi upadły. Rzetelna sprzedaż=uczciwa kasa. Pisze opinie bo już nie mogę patrzeć na te negatywne komentarze wyssane z palca. Znam osobiście kilkadziesiąt osób które siedzi w tym biznesie od lat i żadnych długów nie mają! Gorąco polecam współpracę z firmą!
Zwykłego Doradcy! Takie stawki w NN nie są zaskoczeniem. Jako młody PUF zarabiałam 6-8tys. Po kilkunastu miesiącach 12-15tys. Wystarczy chcieć a nie udawać, że się pracuje. Ja bardzo polecam!
Który aspekt jest niezgodny z rzeczywistością na Twoje oko? Pytanie też po jakim stażu pracy oceniasz i na którym stanowisku się odbył? I najważniejsze jakie zarobki wychodziły?
Pracowałam w NN dwa lata - najpierw w call center potem w back office. W firmie zdobywałam swoje pierwsze korporacyjne doświadczenia i generalnie polecam :) 1. Praca w CC Plusy: Możliwość pracy zdalnej, przynajmniej za moich czasów, ogromna lekcja z komunikacji, umiejętności negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, UoP i bardzo dobre benefity, fajni i raczej wspierający team liderzy Minusy: bardzo niskie wynagrodzenie ((usunięte przez administratora)), chociaż można sobie dorobić umawiając spotkania z przedstawicielami, do tego ciśnięcie na wyniki i ciągła kontrola, ile czasu jest się linii; niewdzięczna tematyka rozmów - wypadki, śmierć i z tego względu ogromna ilość sfrustrowanych i niezadowolonych klientów 2. Praca back office - tutaj naprawdę dużo zależy od zespołu i przełożonego. Pracy jest sporo, ale jak ktoś lubi klikanie, rutynę i stabilizację, a nie zna angielskiego to może być dobra opcja. Pensje są ok, ale bez szaleństw, do tego w ostatnich latach trend przerzucania prac, które powinny być etatowe na śmieciówki. Ogólnie NN jest specyficzną korporacją, bardzo polską. Nie sugerujcie się opiniami z sieci sprzedaży, bo to zupełnie inna bajka niż centralna i inne też warunki zatrudnienia. Wszystkie osoby, z którymi przez te dwa lata pracowałam wspominam serdecznie, wiele się nauczyłam i tyle :) poszłam do bardziej międzynarodowej firmy, na stanowisko z ciekawszymi obowiązkami.
(usunięte przez administratora)
@astro polecam kontakt z zespołem rekrutacji. Najlepiej napisz na rekrutacja@nn.pl. Jest jeszcze opcja, że odezwiesz się do rekrutera/dyrektora, który zaprosił Cię na spotkanie rekrutacyjne. Jak to nie pomoże, to możesz jeszcze napisać w wiadomości priv na profilu FB Nationale (Nationale-Nederlanden Kariera) - szybko odpisują. Powodzenia!
(usunięte przez administratora)
Wygląda na to, że (usunięte przez administratora)nie wie o czym pisze - fakt, oddaje się prowizje ale za polisy, które stały się lapsem, czyli jest duże prawdopodobieństwo, że zostały nieprawidłowo sprzedane (i tu kłania się brak zrozumienia tematu oraz idei ubezpieczenia na życie). Ja sam sprzedaję ubezpieczenia na życie od 16 lat i oczywiście lapsy się zdarzają, ale jest tego bardzo bardzo mało. Dlaczego? Bo ja nie naciskam Klientów na to, że "mają to kupić" tylko potrzeba posiadania takiej polisy wynika z nich samych. Czy za wszystko trzeba sobie płacić? Tak - dokładnie tak samo jak w każdym TU. NIe jesteś pracownikiem, tylko B2B i w tej branży nikt nie będzie ciągnął CIę za rączkę i płacił za gotowość do pracy. Odniosę się jeszcze do leadów - a Ty myślisz, że firma wyśle Cię na spotkanie gdzie tylko spiszesz wniosek i jeszcze CI za to zapłaci kasę? Agencie drogi - nie licz na leady tylko proponuję zakasać rękawy i poważnie wziąć się do pracy. Głupoty piszesz, bo widać że nie znasz branży i nie wiesz jak działa w środowisku Agencyjnym.
Dzień dobry, Bardzo proszę o podpowiedz. Jestem zainteresowana nawiązaniem współpracy. Jakie warunku NN oferuje agentom? Czy jest podstawa? Jakie prowizje? Czy jest dostęp do szkoleń i innych dodatków typu karta MultiSport, pakiet medyczny opłacanych przez agenta? Dzięki i pozdrawiam serdecznie
jest bardzo dużo szkoleń, jest Multisport, Medicover, ubezpieczenie grupowe. Zasady wynagradzania omawiane są na spotkaniu rekrutacyjnym. A z jakiego miasta jest Pani?
Dzień dobry, Świetnie! Bardzo nas cieszy Pani zainteresowanie i chętnie odpowiemy na pytania :) Naszym agentom proponujemy współpracę w oparciu o B2B, gdzie przychód oparty jest oczywiście o część stałą oraz system prowizyjny (wynagrodzenie w przedziale 4 000 - 10 000 PLN). Może Pani liczyć na premię wdrożeniową na start, dostęp do platformy szkoleniowej ale również cykliczne szkolenia z ekspertami z rynku. Stawiamy na dzielenie się wiedzą, także zapewniamy Panią i dajemy gwarancję wsparcia w nowym zespole. Jedną z większych zalet pracy z nami jest niewątpliwie szansa na dostosowanie czasu i projektów do swoich indywidualnych potrzeb. W ramach współpracy otrzymuje Pani takie benefity, jak: ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, możliwość udziału w konkursach sprzedażowych i programach motywacyjnych. Zachęcamy do dodatkowych pytań lub bezpośredniego kontaktu z nami. Namiary na nas i pełną ofertę znajdzie Pani na stronie dedykowanej Kandydatom na rolę Doradcy w Nationale-Nederlanden: www.zawoddoradca.pl Do usłyszenia, Zespół Nationale-Nederlanden
Z tego co wiem nie macie w ofercie "stałki" więc nie rozumiem dlaczego o tym piszecie???
Jednym słowem jestem mocno, ale tak naprawdę mocno zażenowana podejściem do klienta, kulturą obsługi wniosków i dużymi brakami w wiedzy pracowników NN na temat podstawowych wniosków dot. wypowiedzenia umowy polisy/ anulowania automatycznych pobrań z konta bankowego. Jako klient oczekuję precyzyjnej, sprawnej, kompetentnej obsługi i prostych wyjaśnień jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać umowę. Niestety żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi podczas wizyty w oddziale nie dostałam. Przedstawiciel nie potrafił odpowiedzieć na podstawowe pytania, nie wiedział jaki dokument będzie odpowiedni, nie miał bladego pojęcia jak anulować automatyczne opłaty z konta....Przyszłam z uzupełnionym wnioskiem wydrukowanym z oficjalnej strony NN, chciałam tylko go złożyć i uzyskać pokwitowanie, że został przyjęty do realizacji... Ale...nie może być łatwo. Przedstawiciel dumał dobre 15 minut czy ten wniosek jest prawidłowy, nie potrafił się określić co powinnam wypełnić, dzwonił na infolinię aby dopytać o co chodzi, wertował gorączkowo oficjalną stronę internetową NN...Czułam się fatalnie zakłopotana, jakbym zrobiła wielki problem i przyszła z nie wiadomo jak skomplikowaną prośbą. Finalnie... dostałam pustą kartkę papieru i długopis i zostałam poinstruowana, że muszę odręcznie napisać swoją wersję wypowiedzenia umowy i oni to wyślą pocztą. Śmiech na sali. Wyszłam, ochłonęłam, zadzwoniłam na infolinię NN i przemiła Pani mnie uratowała i jej jakoś bez problemu udało się (w ciągu 2 minut) cofnąć polecenie automatycznego przelewu co będzie skutkować rozwiązaniem umowy po 60 dniach bez konsekwencji finansowych. Szok i niedowierzanie, bo jednak się da! Zastanawiam się w takim razie po co istnieją oddziały NN, w których pracownicy nie wiedzą zbytnio co tam robią i jak dobrze pomóc klientowi. Szczerze nie polecam, fajnie jest zawsze na początku, jak podpisuje się umowę, ale jak chce się z niej zrezygnować to jest pod górkę.
Nie polecam zanizaja odszkodowania za zlamanie 400 zloty masakra lepiej do skarbonki skladke zucic owolanie oczywiscie negatywne omijac szerokim lukiem
Na niska sumę się ubezpieczyłem bo było Ci żal wydać na skladke to dostałeś za drobny uraz 400 zł i tyle
(usunięte przez administratora)
Ludzie na wszystko narzekają a zwłaszcza w internecie, ci zadowoleni niestety rzadko piszą. Jak się nie ubezpieczysz to trudno, jakoś firma sobie poradzi bez takiego jednego klienta multimilionera :)
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A.?
Obecnie w niecodziennej sytuacji związanej z pandemią zawiesiliśmy większe spotkania i imprezy integracyjne oraz wyjazdy aby zachować wszelakie bezpieczeństwo. Ale co ważne lubimy spędzać czas ze sobą po pracy i mamy do tego trochę okazji - spotkania świąteczne, imprezy letnie, dzień dziecka, rocznice związane ze stażem pracy, spotkania kwartalne. Angażujemy się również wspólnie w nietypowe akcje - happeningi z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem czy Wellness Day. Integrujemy się również w ramach zaangażowania społecznego - naszego wolontariatu pracowniczego, akcji świątecznych, współpracy z młodzieżą. A dodatkowo, jako, że jedno z naszych głównych biur mieści się na Powiślu (drugie w Fokusie na Politechnice) to na hasło „idziemy nad Wisłę po pracy” wszyscy zareagujemy :)
Pracuję ponad rok. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy, nie wszędzie można zarobić 6-8 tys lub więcej. Są super szkolenia. Najlepiej iść na spotkanie z menagerem a nie czytać negatywne komentarze i na tej podstawie podejmować decyzje. Polecam, konkurencja nie ma takich stawek wynagrodzenia jak tu.
Oferty Pracy: Ogłoszenie zamieszczone 27.04.2021, kontakt ze strony osoby odpowiadającej za rekrutację 28.04.2021 godz. 15:04, z uwagi na brak możliwość swobodnej rozmowy zaproponowałem kontakt następnego dnia o godzinie 17:00. Miła Pani dzwoniąca dzień wcześniej z nr tel. 51* *** 729 nie oddzwoniła... Przepraszam ale od wielu lat nie brałem aktywnego udziału w procesie rekrutacji, mimo to wydaje mi się że to było bardzo nieprofesjonalne i nieuprzejme.
Wyjątkowo nie polecam. Poszedłem na rozmowę, na którą wysłała mnie jedna z agencji headhunterskich do pracy na stanowisku analityka IT. Rozmowa rozpoczęła się 20 minut po planowanym czasie, co spowodowane było spóźnieniem prowadzącego managera. Żółta kartka. Następnie okazało się, że firma przeprowadza rozmowy z kandydatami, nie mając uzgodnionego budżetu na stanowisko! Fatygowanie kandydatów, którzy często muszą poruszyć ziemię, aby wyrwać się na rozmowę w środku dnia jest wybitnie nieprofesjonalne i pokazuje brak szacunku do kandydatów. "Zaprośmy ludzi, a później zobaczymy". Podobno wypadłem na rozmowie bardzo korzystnie, ale... po 2 tygodniach przekładania terminu odpowiedzi otrzymałem odmowę, ponieważ w budżecie projektu jednak nie ma miejsca na analityka. Moja stawka była doskonale znana na długo przed rozmową. Reasumując: jeśli szanujecie swój czas, omijajcie to miejsce szerokim łukiem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nationale-Nederlanden: Centrala?
Zobacz opinie na temat firmy Nationale-Nederlanden: Centrala tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nationale-Nederlanden: Centrala?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Nationale-Nederlanden: Centrala?
Kandydaci do pracy w Nationale-Nederlanden: Centrala napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.