brak logo

redNet group sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o redNet group sp. z o.o.

anonim 2009-02-09 10:02:49
rozwojowa firma
milka 2010-12-13 22:27:08
Porazka i zwalnianie ludzi
3
Bolo 2012-07-26 20:08:10
Firma ok zeby zebrać doswiadczenie, umowa o prace, kasa zawsze na czas, jedynie właściciel to [usunięte przez moderatora] a kierowniczka w spółce management cierpi na cykliczną [usunięte przez moderatora].
1
Tomek 2012-12-05 19:11:28
Zarząd beznadziejny, [usunięte przez moderatora] pracowników jak cytrynę , oszukują a potem zwalniają
3
Andrzej 2013-06-07 11:14:32
Firma Rednet Management Sp zoo to firma która wcale nie dba o pracowników, zwalnia. Prezes firmy i Zastępca to osoby które niszczą własnych pracowników. Nie polecam pracy w tej firmie.
6
xxx 2013-10-03 08:19:56
Plusy:
-przyjazna atmosfera wśród pracowników
-wzajemna pomoc i chęć wywiązania się z obowiązków mimo wielu utrudnień
-wypłata na czas
Minusy:
- firma nie posiadająca rzadnych podstaw merytorycznych do istnienia i funkcjonowania (prości ludzie bez kompetencji)
-marna płaca
-praca 24 h
-[usunięte przez moderatora]
-masowe zwolnienia bez ograniczeń będące efektem nieudolnego zarządzania Spółką
Podsumowując: ODRADZAM
1
olo 2014-04-28 15:44:09
brak organizacji, brak wizji firmy, zmiany, ciągłe zmiany. Jest to jedna wielka zmiana, firma a raczej pani prezes podejmuje decyzję, nie ufa nikomu, nie pozwala nikomu nic zrobić, bo sama wie wszystko najlepiej. odelegowuje dyrektorów i sama podejmuje kazda decyzję. najpierw jest presja, robimy, pracujemy, sa duze plany, a za chwilę okazuje się, że nie ma pieniędzy na projekty, na gadżety i rezygnuje się z tego. co gorsza, ten czas poświęcony na takie rzeczy trzeba odpracować po godzinach, albo w weekendy. brak pensji na czas - tłumaczenie, bo nie ma pieniędzy. szkoda czasu na prace. na innych forach była informacja, że awans nie zalezy od efektów w pracy, tylko od włażenia w 4 litery. niestety to jest prawda. odradzam, także odradzam dla kontrahentów, bo poza obietnica nie otrzymają pieniedzy za wykonanie pracy
3
xxx 2014-06-09 14:39:44
W święta nie, ale po za nimi jak najbardziej. Całymi nocami..... Najlepiej w biurze mieć swój śpiwór....:)A pensja?....w kawiarni zarobisz więcej.
2
wróbelek elemelek 2015-01-30 12:03:36
ja raczej doświadczenie zawodowe w branży ma malutkie ale chciałabym się bardziej podszkolić w temacie, czy w takim razie mam jakiekolwiek szanse na zatrudnienie w redNet group sp. z o.o.? szczerze mówiąc nie wiem jakie wymagania mają oni obecnie wobec nowych pracowników, ktoś się wypowie konkretniej w tej kwestii?
2
marko 2015-03-31 20:56:07
Z tego co znalazłem na stronie internetowej redNet group to poszukują specjalisty do spraw sprzedaży - integrum management. Wymagania sa dość spore, bo to wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży nieruchomości, angielski i tak dalej. Myslę czy nie zaaplikować, chociaż nie spełniam wszystkich, może ktoś napisac jak jest sprawdzany ten język podczas rekrutacji?
Olga 2015-06-25 23:43:30
Firma zmieniła nazwę na Integrum Management, aby zatrzeć za sobą złe opinie. Ogólnie jest w układach z deweloperami, którzy powołują ich do zarządów powierzonych, aby bronili interesów dewelopera w okresie rękojmi. Wspólnoty przez nich zarządzane popadają w skrajne zaniedbanie.
6
etametam 2016-08-12 15:04:26
pracowałam w redecie warunki pracy super, płacili na czas, atmosfera super, miałam się od kogo uczyć tylko Kierownictu się chyba nudziło bo kazali jakieś beznadziejne tabelki robić .
mm 2016-09-14 10:28:44
A może ktoś napisać co sądzi o administrowaniu i zarządzaniu budynkami przez tą firmę ?
PanNieruchomość 2016-10-10 19:22:24
Witam wszystkich szukających opinii na temat firmy Integrum Management Sp. z o.o.. Poniżej umieszczam może niekrótką aczkolwiek bardzo wyczerpującą temat podejścia firmy do kandydatów - w moim przypadku na stanowisko kierownicze.
Dnia 4. sierpnia 2016r., którego to odebrałem telefon od Pani Aliny Petlić z wiadomością, że moja kandydatura na stanowisko kierownika ds. obiektów została pozytywnie rozpatrzona i jednocześnie zostałem zaproszony na drugą rozmowę do siedziby w Warszawie w celu omówienia moich głównych obowiązków oraz poszerzenia ich o działania handlowe na rzecz oddziału w Trójmieście.
W czasie spotkania z Panem Piotrem Adamczewskim oraz Panem Marcinem Kosyrzem dnia 23. sierpnia 2016r. zostały omówione po raz kolejny kwestie moich obowiązków oraz tematu mojego wynagrodzenia bez parafowania umowy – gdyż takowa miała być mi przedłożona do podpisu pierwszego dnia pracy tj. 01 września 2016r. Z perspektywy dnia dzisiejszego mogę powiedzieć, iż wykazałem się wielką naiwnością i łatwowiernością wychodząc z biura spółki bez podpisanej umowy.
29 sierpnia zostałem poinformowany przez Pania Alinę Petlić, że data rozpoczęcia mojej pracy została zmieniona z 01 września na 05 września ze względu na „urlop Pani Joanny”(kierownika oddziału Gdańskiego, jeśli dobrze pamiętam), a więc braku osoby, która „mogłaby się mną zająć”.
Dnia następnego w godzinach popołudniowych odebrałem kolejny telefon, gdzie usłyszałem słowa Pani Aliny o tym, że spółka „podjęła decyzję o nie wchodzeniu na rynek Gdańska”.
Cała sytuacja zdaję się być dla mnie wielce komiczna oraz świadczy o absolutnym braku profesjonalizmu firmy Integrum Management Sp. z o.o. oraz jej pracowników. Cała „zabawa”(bo inaczej się tego nie da ująć), kosztowała moją osobę brak zatrudnienia i pozbawienia przyszłych dochodów nie tylko ze strony Integrum Management Sp. z o.o. ale również ze strony dwóch pozostałych podmiotów, które oferowały mi pracę na lepszych warunkach finansowych. Wybierając współpracę z ww. firmą kierowałem się wizją rozwoju i awansów kreśloną przez osoby, z którymi rozmawiałem – dziś, mogę nazwać, z pełną odpowiedzialnością, te słowa niczym innym jak tylko stekiem klamstw. Firma zmarnowała mój czas oraz środki finansowe, które zainwestowałem począwszy od przyjazdu do Gdańska, a skończywszy na uiszczeniu zadatku na poczet najmu mieszkania. Żadne słowa nie wyrażą mojego oburzenia zaistniałą sytuacją, gdyż zostałem potraktowany w sposób wielce nieprofesjonalny, a wręcz bezczelny. Żeby było mało w związku z poniesionymi kosztami domagałem się zadośćuczynienia w postaci finansowej za poniesione koszta (bo suma za przejazdy oraz najem sięgała ponad 2000zł) Pan Piotr poprosił o wystosowanie maila do Niego w celu zajęcia się kwestią. Do dziś nie otrzymałem złamanego grosza, a nawet maila zwrotnego z informacją o otrzymaniu korespondencji - o co prosiłem w mailu. Także proszę potraktować moją historię jako przestrogę - Integrum/RedNet/Impel - wszystko to jedno i to samo, zdecydowanie odradzam!!!
1
bhgvf 2016-10-10 19:52:20
@bingo niestety kolego oferta o której piszesz jest nieaktualna ale pojawiły się na stanowisko analityka rynku nieruchomości w Warszawie na przykład ..
Zostaw swoją opinię o redNet group sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie redNet group sp. z o.o.