Czy może się wypowiedzieć ktoś kto pracuje już w nowej bryle Orlen? Jak to wygląda z wypowiedzeniem z ruch? Jeżeli nie zgodzę się na przejście to jaki okres wypowiedzenia jest? A jeżeli wezmę Orlen to ile czasu czekam na postawienie nowej bryły? Jakieś opinie na temat pracy po przejściu na Orlen?
Z tego co słyszałem jeżeli RUCH/ORLEN planuje postawić w miejscu Twojego kiosku nową bryłę - to MS kub inny KS przyjeżdża z podpisaną już nową umową i daje ci wybór - albo podpisujesz albo natychmiastowe rozwiązanie umowy z Twojej winy
Co to za odpowiedź słyszałem gdzie może w Radiu Zet .Po drugie człowieku Ty prowadzisz działalność gospodarczą z jakiej twojej winy .Proste nie podpisujesz nowej. umowy i kończyny współpracę tyle w temacie.Co do pytania nowe bryły powstają i nikt na razie tego nie zmienia kto chce ten zostaję i próbuje a kto ma dość odchodzi uwaga z dnia na dzień
Słyszałem od ludzi, którzy siedzą w tym jeszcze. A coś czuję, że jesteś etatowym pracownikiem tej firmy
Co ta ma do rzeczy etatowy nie etatowy nie wprowadzaj ludzi w błąd.Otworzono dopiero kilka punktów ostatnio Bydgoszcz ,,Zielona Góra ,Wrocław i nikt nikogo nie zmusza nie chcesz to nie rozwiązuje się umowę w trybie natychmiastowym a nie z czyjeś winy.Gdzie jest możliwość są Hot D. ,kawa w nie których tylko kawa zmniejszona ilość prasy do minimum mało art.chemicznych firma bazuje na art.spożywczych tyle w temacie.
I jeszcze jedno stawia się na młodych nie słuchać M/S ponieważ ich wiedza na temat jest taka sama jak agenta
Właśnie zmniejszona ilość prasy i art. przemysłowych. Prowadziłem kiosk, któremu stopniowo zmniejszano prasę i przemysłówkę a stawiano na spożywkę i co?? To że nikt tego nie chciał, bo ceny były kosmiczne a klientela w 80% to babcie po 80 - 90 lat na głodowej emeryturze. KS przy każdej wizycie likwidował towar na 1tys - do 2,5tyz PLN (głównie spożywka) i jak to wyglądało? A właśnie tak, że szukał na siłę co by tu znaleźć żeby obciążyć agenta. Jeśli myślisz, że coś mówię bo sobie wymyśliłem to się grubo mylisz.
W zamierzchłych czasach kiedy kiosku RUCH stały za każdym rogiem, a nawet po kilka obok siebie to agenci robili zamówienia na towar. W każdym większym mieście był magazyn RUCH i tam było wszystko - zachodziłeś jak na wycieczkę do muzeum i brałeś co się podobało. I były właśnie zabawki art. agd itd itp. A jak nie było w magazynie to sobie agent poradził i miał. Potem weszły umowy UAS i klops. Jeden magazyn i towar nadzielany według widzimisię (kierownika lub systemu). Teraz ja zadam pytanie lub zadanie do wykonania. Większość agentów to osoby prowadzące jednoosobową działalność niebędące płatnikiem VAT. W jaki sposób ktoś taki ma zaopatrzyć się w towar do dalszej odsprzedaży (zgodnie z prawem i korzystny dla siebie). Jak to wprowadzić do asortymentu PSD (w sposób umożliwiający sprzedaż zgodznie z prawem). Niestety to RUCH decyduje czym i po ile masz handlować - tego nie obejdziesz, Ja kiedyś próbowałem to zrobić niestety nie udało się.
Właśnie i można mówić, że stawia się na młodych ludzi itd. ale co z tego jak nie ma czym handlować. Konkluzja jest taka. Dopóki nie zmieni się system zarządzania to nie będzie dobrze
firma nie bierze pod uwagę co sprzedaje się w danym miejscu handlują tylko spożywką tony idą w przeterminy kto za to płaci to jest chore
Dali nową bryłę i podpisuję już umowę z Orlen w Ruchu nie tak jak było idziemy na etat do najbogatszej firmy w Polsce
Brawo - promocje dzienne. Nacisk na wciskanie klientom wybranych towarów. Wszystko fajnie ale!!!! Właśnie ale. Coca Cola w puszce - cena przed promocją w granicach 4,50 i nadchodzi nocna zmiana i pyk już 1,50 drożej. Potem robimy promocję i cyk rabat 1,50. Po całej akcji cena jest już wyższa o te magiczne 1,50. I tak jest ze wszystkim - (usunięte przez administratora), krętactwo i wiele więcej. Cenówki promocyjne przychodzą w starej formie, a pytam się gdzie zalecenie dyrektywy OMNIBUS o wykazaniu najniższej ceny z 30 ostatnich dni????????? A nie wiem czy wiecie, że akcja kontroli w sklepach już ruszyła - ja osobiście nie mam zamiaru odpowiadać finansowo za niekompetencje pracowników pierdzących w stołki w Annopolu
Dodam jeszcze że było kilku agentów którzy zakładali strony internetowe walczyli z tym bajzlem i co (usunięte przez administratora) na zbity pysk i cisza karawana jedzie dalej.Tak że już zostało ok 1000 punktów i spadamy niżej w takim mieście jak Gdynia rozpiep.wszystko tak że trzeba zrozumieć żadnych szans na poprawę nie będzie jeszcze Hod-Dogi będziesz robił a ręce mył wodą sodową zakupioną oczywiście za własne pieniądze.Miłego Dnia
Ano , po to pani MS żeby potencjalni chętni do współpracy z tą firmą wiedzieli w co się pakują.
Każdy inteligentny człowiek nie zaślepiony chęcią ułudnego awansu za wszelką cenę powinien to rozumieć. To co oni teraz wyprawiają to normalny brak poszanowania samego siebie. Współczuję.
Należy zauważyć, że większość KS i MS to ludzie, którzy nie potrafią zrobić nic konstruktywnego. To ludzie, którzy są od tego aby gnębić agentów, a nie ich wspomagać. Dobra rada dla tych, którzy chcą jeszcze "współpracować" z RUCHORLENEM - poszukajcie kontaktów do swoich logistyków - oni szybciej wam coś załatwią niż KSy i MSy
Z konceptu opartego i zbudowanego na sieci bliskich relacji z klientami, ktoś wpadł na pomysł zrobić agenta wciskającego ludziom chwilówki, a teraz orlenowskie badziewie.
W swojej historii współpracy z tą firmą przeżyłem kilkunastu Kierowników Sprzedaży i w większości nie miałem powodów do narzekania Z reguły na ile mogli to pomogli ale ogólnie relacje między nami były poprawne i raczej ich mile wspominam. Teraz to jakaś wielka pomyłka . Co to za ludzie. Jak dla mnie takie relacje są nie do przyjęcia. W piątek straszenie karami , mieszanie z błotem za nie sprzedanie polecaj w ruch co za tym idzie wpływanie na to aby agenci sami kupowali te towary , a we Wtorek podziękowania i gratulacje za dużą sprzedaż i zajęcie pierwszego miejsca. Co za obłuda co za ludzie.
Dokładnie. A już sugerowanie , przyzwolenie na to aby nie rejestrować sprzedaży na kasie fiskalnej artykułu który będzie w polecajce za kilka dni tylko po to żeby go nabić w odpowiedni dzień to przechodzi ludzie pojęcie. Ludzie nie róbcie tego to jest przestępstwo skarbowe i może to was drogo kosztować
jak myślisz czemu tak jest, temu że agenci sami to sugerują MS i tak robią, oczywiście nie wszyscy, a później Ms sugerują reszcie. nie kupuję sama, nie nabijam po czas i koniec, jak chcą mogą rozwiązać umowę. chociaż widzę trochę inny ton sms czasami, no chyba że taki Ms ma stare nawyki i pisze że każdy punkt MUSI sprzedać, muszę to.......
Spłacasz i zmieniasz kierunek problemu . Przyczyna leży tylko i wyłącznie po stronie MS bo to nie MS jest zastraszany , a agent który widząc że nie ma szans na wyrobienie źle naliczonego planu w stosunku do możliwości sprzedażowych punktu . Na dodatek jest straszony komunikatami i SMS albo jeszcze lepiej przez osobiste telefony od MS że będzie ukarany za niesprzedanie polecajki. Wizja braku premii i obniżonej podstawy co za tym idzie że po opłaceniu ZUS i innych może mu nie starczyć na życie skłania do uleganie takim sugestią. I tyle w tym temacie. . A takie stwierdzenia że nie nabijam bo nie lub niech rozwiążą umowę ja tak nie będę robić to często to słyszę ale domyślam się że to piszą MS. Z tematem trzeba się zmierzyć i nagłośnić by następni którzy uwierzą w kokosy w kiosku nie byli tak traktowani.
nie jestem Ms ,od ponad 10 lat jestem agentem, jeżeli polecany produkt nie interesuje klienta to nie kupi choćbym się (usunięte przez administratora), jeżeli nikt nie kupi przez cały dzień to ja nie kupię i nie ma żadnego argumentu żebym to zrobiła, czemu ja mam wykupować towar, przecież to jest błędny obraz rzeczywistości, kogo Ktoś chcę (usunięte przez administratora) chyba tylko siebie. cele sprzedażowe są takie żeby mało kto je zrobił, to jest celowe działanie, ja rozumiem że naszymi zadaniem jest jak największą sprzedaż, można komuś podnieś ceł jeżeli zrealizuje poprzedni o sto, dwieście ale nie o tysiąc czy dwa. w zeszłym roku Ms siedział pół dnia żeby się naocznie przekonać czemu tak słabo ze sprzedażą nie mówiąc o polecajkach, taka grupa klientów, nawet jemu nie udało się nic wcisnąć. klientowi, który ma 60+ nie wciśniesz energetyka, szkoda tu w ogóle pisać, a Ms dobrze wiedzą kto jest w stanie wyrobić target a kto nie a i tak pozwalają na comiesięczne podnoszenie poprzeczek, dobrzy Ms , którzy chcieli coś zmienić stali za agentami średnio pracują 9-12 miesięcy i uciekają lub są zwalniani. ,, góra,, jest zbyt silna żeby coś się zmieniło. ostatni przykład montaż ekspozytorow go ID, ten co zgarnął kasę za Ich umieszczenie w punktach nigdy nie był w żadnym punkcie bo punkty różnią się od siebie i to bardzo, nie ma jednego formatu w całej Polsce a monter ma problem bo tam gdzie ktoś wymyślił że ma wisieć brak miejsca lub w ogóle nie ma gdzie.
To nie MS wpada na taki pomysł, tylko przełożeni MS go ciorają za to, że jego agent nie poleca towaru. Nie wierzysz, to zadzwoń do KR o podstawę prawną kar za polecanie, zobaczysz, co usłyszysz przez telefon. A jak ktoś już karę dostał, to w komunikacie jest jasno napisane, że jest to decyzja KR. To on się popisuje przed centralą, bo chroni własny zad. I tak dla twojej wiadomości, KR w firmie jest dwóch, więc wykonasz maksymalnie dwa telefony.
Po pierwsze mylimy pojęcia kary i straszenie są nie za niepolecanie tylko za niesprzedanie i tu jest niezgodność nawet z punktem w wykazie kar na który się powołujecie bo punkt 6 . Mówi o nie przestrzeganiu wytycznych a wytyczne są aby polecać a nie o przymusie sprzedaży . ( ktorego notabene nie mogło by być w żadnej umowie) Polecanie nie jest jednoznaczne z tym że klient kupi. Dlatego jeśli MS myśli że wykonując ślepo polecenia KR , strasząc , nękając i karząc Agenta uniknie odpowiedzialności to się grubo myli . Ja właśnie mam dość. wysłyłam wypowiedzenie . Mam nadzieję że nastąpi fala pozwów cywilnych nie przeciwko Ruch czy KS tylko przeciwko temu kto wysyłał SMS i inne wiadomości czyli MS. Bo to że sam był zastraszany nie jest usprawiedliwieniem czy też okolicznością łagodzącą.
Ja też przed chwilą właśnie nadałam wypowiedzenie. Tak nie może być . Już dawno miałam odejść bo praca odpowiedzialna w warunkach uwłaczajacych ( brak toalety itd.) godzin 280 i za marne pieniądze a na dodatek nigdy nie wiesz czy zarobisz na ZUS bo jak widać nie wiadomo co im jeszcze przyjdzie do głowy i jaki punkt z umowy zaczną egzekwować a umowa ma tyle kruczków że jest możliwość że możemy jeszcze nie mieć na ZUS i inne opłaty..Tylko ponad dziesięć lat przyzwyczajenia do ludzi miejsca optymizm i nadzieja że się polepszy , obiecanki że jak przejmie Orlen to już bedzie pieknie , trzymały mnie tak długo. Ale teraz to już jest przegięcie . Starczy tego dobrego . Też zrobię wszystko żeby winni nie byli bezkarni.
Ja jeszcze miesiąc będę się musiał przemęczyć z tymi (usunięte przez administratora) a potem też myślę o pozwie cywilny bo to juz nie tylko są (usunięte przez administratora) ale i przestepstwa... ja już od grudnia wszystko co mogę to sobie dokumentuje więc nic mi nie zarzuci że w złości sobie coś zmyślam... oczywiście wtedy chętnie się z tym podzielę na forum publicznym - mogę podać swoje imię i nazwisko oraz adres mailowy gdzie będzie można się ze mną skontaktowa... może chociaż kilku potencjalnych ajentów nie nabierze się na te piękne "oferty" i warunki przed podpisaniem umowy
Witam, dostałam właśnie propozycje pracy jako ajent. Proszę mi powiedzieć czy warto zaczynać z nimi współpracę? Mam znaleźć dwie osoby które podpiszą mi weksle. Co to za dziwne praktyki że nie ma do jakiej wysokości kwoty tylko inblanko? Czy to w ogóle bezpieczne, nie chciała bym wcisnąć się na jakąś minę i jeszcze pociągnąć innych ze sobą. Będę wdzięczna za odpowiedź.
Witaj, przepraszam że dopiero Ci odpowiadam... ja wytrzymałem z Ruchem trochę ponad pół roku. Mimo że co miesiąc osiągałem ich wyznaczone cele sprzedażowe (praktycznie co miesiąc podwyższane) nawet nie wyszedłem na zero tylko ze stratami - za byle co było mi obcinane wynagrodzenie i to ta tzw. "stała" część czyli to co w innych sieciach przy umowach ajencyjnych traktowane jako wynagrodzenie gwarantowane, oceny miesięczne kiosku zależały od humoru MS-a, na składane reklamacje przeważnie nie dostawałem odpowiedzi albo po prostu decyzja była negatywna i tyle, żadnych wyjaśnień czy podstaw... generalnie jedno wielkie oszustwo. Do dzisiaj nie dostałem wynagrodzenia za ostatni miesiąc ani wyników inwentaryzacji końcowej. W weksle inblanco nawet się nie pakuj bo potem jest ciężko te weksle odebrać od nich a jak z nimi zakończysz współprace to na inwentaryzacji końcowej takie Ci braki powpisują że pójdziesz z torbami - mnie znaleźli braków na kilkanaście tysięcy! Musiałbym kraść towar a nie sprzedawać przez ostatnie miesiące tej "współpracy". Ja już się jestem w kontakcie z kancelarią prawniczą i idę do sądu. Na szczęście przez ostatnie miesiące jak byłem na wypowiedzeniu pozbierałem dużo dowodów na ich oszukańcze praktyki. Na każde słowo które tu pisze mam "papier" więc jak chcesz to mogę Ci szczegółowo opisać jak wygląda współpraca z nimi - mogę Ci podać mój adres e-mai albo nawet numer telefonu to Ci przekażę takie informacje że włos Ci się na głowie zjeży. Pozdrawiam i szczerze odradzam
Ciąg dalszy robienia (usunięte przez administratora)z agentów brak podwyżek brak towaru niby plany obniżone a zarazem obniżenie premi jeżeli uda się wykonać ten plan tak więc ruch wychodzi na swojej a my nadal za 3 zł na godzinę
Lepsze obniżenie planu jak składanie reklamacji i czekanie na przelew do 29 dnia miesiąca . Opóźnienia w opłatach Vat i podatku .
Nie chodzi za darmo ale nie wykonałem planu dostałem taką sumę że brakowało na opłaty złożyłem reklamację resztę kasy dostałem pod sam koniec miesiąca kicha jak nic.
Dalsze kiwanie agentów niby plany zniżone ale kosztem premi nadal brak towaru czyli ruch wychodzi na swoje a my nadal pracujemy za 3zl na godz
Kto znowu wymyślił nowe naklejki na paczkach ledwo je widać zima idzie w kioskach oświetlenie pamięta (usunięte przez administratora) .a oni aby tylko utrudnić życie teraz wydawanie trwa dwa razy dłużej
Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow
Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dokładnie my nie zamawiamy towaru a oni zawalają kioski spozywka z krótkim terminem ważności a o cenach już nie wspomnę koszty niech ponoszą ci którzy bezmyślnie zamawiają towar
niech mi ktoś wytłumaczy,czemu zamykając pink agent ma być obciążony towarem z datą krótszą niz 21 dni, przecież on tego nie zamawiał, ruchu nie robi wyprzedaży przed zamknięciem a agent nie będzie wykupywać towaru,te zapisy są chore
No dokładnie to chore jest. Też tego nie rozumiem. Niedługo zamykam kiosk i też dostałam pismo że towarem przeterminowanym obciążony jest agent A do tego ma być wyprzedany towar z terminem krótszym niż 21 dni. Przecież to nie my zamawiamy towar tylko sami przesyłają to niech sobie ponoszą koszty teraz A nie obciążają agentów.
skoro ma być wyprzedany towar z krótkim terminem to Ruchu -Orlen powinien obniżyć ceny na wyprzedażowe tak jak to kiedyś bywało np.po 1 zł, czemu tego nie robi, zawalają punkty towarem bez sensu i umiaru a później najlepiej obciążyć agenta, obciążone powinny być osoby nadzielajace towar
Dziekujemy że po raz kolejny nie ma kartonów na magazynie "INWESTYCYJNA 15 SOSNOWIEC" Dziekujemy za to że światło jest do (usunięte przez administratora) 3 razy gorsze od normy!! Był BHPowiec i stwierdził że jest tragedia z oświetleniem!! czemu nic z tym nie robicie!!!!!!!! dziekujemy za to że toalety są w stanie okropnym! zero warunków sanitarnych! Wysyłacie ludzi z FMCG na "Paczke"! szkoda że nikt z FMCG nie chce na tej paczce robić! i jeszcze irytacja jednego z liderów odnośnie paczki, bo ludzie frajerami nie są i nie chcą tam iść... dlaczego nie działa to na odwrót?? czemu paczka nie przyjdzie na fmcg??? jak pracy nie mają i siedzą na (usunięte przez administratora) a my jesteśmy zawaleni to co??? ręka rękę myje!! "Ktoś" ma za to kaske w łape a pracownik (usunięte przez administratora) ma (usunięte przez administratora) bo inaczej co dyscyplinarka??? żałosne... macie tyle wymagać ale żeby dać coś od siebie albo żeby poprawić warunki pracy to nieee... wszystko sie wali na tym magazynie, regały szafki toalety wszystko!, na każdym kroku można sobie krzywde zrobić, zero warunków BHP! nikt z tym nic nie robi! fajnie gdyby ktoś z "Góry" się zainteresował Sami niszczycie firme! zerowe kompetencje osób "odpowiedzialnych"
Jak to czytam to mnie aż podnosi a co mają powiedzieć kioski nawet walących się toalet brak kioski ruina stawka 3zl na godzinę ale złota rada Ms jest taka wytrzymacie do wyborów bo Orlen jest sponsorem (usunięte przez administratora) jak przegrają to to padnie nooo brawo
Wszędzie (usunięte przez administratora) brud smród i ubustwo kombinują na zwrotach na planach .. Manager piszę składać reklamację na zawyżone plany ale jak nie sprzedałeś art.promocyjnych to nawet nie próbuj pisać bo i tak odrzuci chamstwo na całej lini
Jako dawny agent orlen paczka odradzam współpracę z tą firmą. Jedna wielka nierówność.. nie wszyscy agenci z kilkuletnim stażem mają podnoszone stawki za rejestrację, nadanie przesyłek za to nowym klientom na start proponowane są wyższe stawki niż tym wieloletnim. Tym bardziej jeżeli agent nie upomni się o podwyżkę to nie dostanie jej z automatu a same usługi orlen paczka drożeją dla zwykłych klientów czyli firma dorabia się nieuczciwie kosztem swoich pracowników- agentów, którym sama nie proponuje wyższych stawek.
Po pierwsze nierówność starych agentów do nowych to jedna sprawa. Podwyżki cen dla klienta indywidualnego to drugie. Wszystko byłoby OK jeśli gabaryty paczki mieściły by się w jakiś normach - trudno człowiek zamkną bu oczy i robił. A jednak do kiosków przychodziły - karmy dla zwierząt, ziemia ogrodowa, różnego rodzaju pojemniki z płynami niewiadomego pochodzenia, urządzenia AGD (niekoniecznie małe), części samochodowe i warsztatowe itd. Agent za 50 gr ciągał paczki po 30, 40 kg bo tak i koniec. Oczywiście nie można odmówić przyjęcia paczek bo od razu telefony z centrali z awanturą, porażka. Klienci jak klienci biorą kuriera tańszego - nie ma co się dziwić ale w cywilizowanym kraju powinna być jakaś kontrola (czy to na sortowni czy w CL - jeśli chodzi o paczki nadane z automatu, czy przez samych agentów). Dla Orlenu paczka jest paczka i temu tak wychodzi. Nadawanie paczek w workach do kosza lub papierze śniadaniowym - OK nie ma problemu ale jak przyjedzie uszkodzone to agent winny, bo za 50 gr ma się kłaniać w pas i się uśmiechać. O NIE !!!!!!!
System Połącz Padł.Każą zgłaszać przez komunikator a on też leży.Nadanych paczek w systemie nie ma .
Ruch S.A szuka kogoś na to stanowisko Przedstawiciel Handlowy. Ktoś wypowie się o pracy tutaj?
(usunięte przez administratora)
Podstawa 3,200 miasto 90 tyś .
podstawa dwa tyś, miasto 25 tyś, i już koniec , tak się nie da egzystować, podstawy powinny być jak najnizsza krajowa, przecież to my sami musimy płacić ZUS
Dokładnie. Powinni płacić nam tyle żebyśmy po opłaceniu ZUSu mieli gwarantowana najniższa krajową. Mi zostaje teraz tylko 1400 zł a najniższa krajowa 2700 zł tak że az szkoda gadać. Od lipca kolejna podwyżka najniższej krajowej no i składek ZUS, od stycznia kolejne podwyżki. Ja jestem na wypowiedzeniu tak że już niedługo kończę współpracę z RUCHEM. Za chwilę będzie się pracować na same składki ZUS.
No niestety tak jest w większości kiosków wszystko zależy od MS i KS jeżeli mają gdzieś agentów to i podstawy są tak niskie ale nie da się charytatywnie pracowac
niestety to prawda, nie za 80 godzin tylko za 240 czyli cały miesiąc, niestety nie wszyscy mają wysokie podstawy a to wina ks i ms a wszystko uzależniają od obrotów, tylko że jakby ktoś przyszedł nowy na ten punkt dostanie o wiele więcej, dlatego się żegnamy, po tylu latach definitywnie
też dostaliście inf w sprawie szkoleń ze sprzedaży produktów dnia,ci co nie sprzedają
(usunięte przez administratora)
Jeszcze nie mam wgranej faktury za maj. Planu na czerwiec też jeszcze nie ma.
Cyrk nie firma narzucają plany na towar którego nie są wstanie dostarczyć weźmy art.pozostałe mam tylko 2szt ręczników i 3szt papieru toaletowego a i resztka baterii .To samo towary. wysokomarżowe gilz niema i nie będzie ludzie odchodzą a na samych jednorazówkach nie zrobisz zawyżonego planu
Dokładnie tak jak w poprzednich miesiącach plany zawyżone towaru brak dziekujeMs za zatwierdzanie takich planów skończycie resztę kiosków
bo tak jest wszędzie,towaru starcza na 3-4 dni ,przy dostawach po 4 szt. dropsów mentosów, wydzielonych szt. papierosów nie pamiętam takich czasów zawsze były dostawy bogate jak rozmawiam z byłymi pracownikami to mi opowiadają że było ciężko słabe zarobki ale towar był prima sort , wybór wszystkiego od wsówek po żele pod prysznic zabawki dla dzieci a dziś liczy sie tylko orlen paczka za którą są grosze nie rewaloryzowane od wprowadzenia ich w kioskach i nikt nie umie wytłumaczyć dlaczego jest tak niska kwota przy takich podwyżkach
Dokładnie tak jest. Nie ma artykułów pozostałych ani gilz które zawsze schodziły. W dostawach same słodycze i niewielka ilość papierosów, która starcza na 4 dni a plany tak wysokie że nie da się ich wykonać bo brakuje towaru. Tracę klientów bo nie ma już tego po co zawsze przychodzili. Jest coraz gorzej. Kioski się zamykają i ja też ostatnie 2 miesiace wypowiedzenia mam i kończę współpracę z RUCHEM.
Witam u was też brak rolek do kasy w dostawach? Ja mam jedną rolkę jeszcze w zapasie dzwonię do swojego MS a ona do mnie że proszę sobie gdzieś pożyczyć ????
Nie ma rolek, sznurka do pakowania prasy. O gilzach pisali że na razie będą wysyłać mascotte - nie dostałam. Nie dostałam kompletnie nic z art. przemysłowych. Nie ma szans na zrobienie planu.
U mnie to samo, brak rolek, brak sznurka do pakowania prasy, w dostawie same papierosy i słodycze nic poza tym. Na samych papierosach i słodyczach planów się nie wykona. Tracę klientów przez braki artykułów pozostałych i gilz dark horse 500 i mentolowych. Jak klient po gilzy musi iść gdzie indziej to tytoń też tam sobie kupuje tak że tych mocno zawyzonych planów się nie wykona bo są duże braki towaru. Ja już mam praktycznie puste pułki. Przy takich brakach w towarze to plany powinny być obniżanie a nie podwyższane.
właśnie dostałam (usunięte przez administratora) za cenę chusteczek do nosa na pół ulicy było słychać klienta, nie ma sensu tłumaczy że to nie mój towar i żadnejgo wpływu nie mamy na cenę , zamykam idę się przejść muszę ochłonąć,nie jestem w stanie dalej obsługiwać klientów, i za co za te marne 2 tyś brutto, jeszcze miesiąc i koniec
Witam, otrzymał propozycję jako ajent. Na początku powiadomili mnie że potrzebuje dwie osoby które podpiszą mi weksle inblanko. Proszę mi powiedzieć czy to bezpieczne, pierwszy raz o czymś takim słyszę. Jak wygląda współpraca z tą firmą, czy warto w ogóle w to wchodzić?
To tak jakbyś wziąć kredyt z banku na jakieś 30 tyś gorsze że w razie wypowiedzenia będzie do spłaty w dwa tygodnie
Dalej takie przekręty robią ? I przy zdaniu są braki z kosmosu bo się boję jak czytam artykuły na temat ruchu
Zamykałam w lutym 2 kioski. Jeśli zdawałeś prasę na czas, wpłaty utargu co dziennie, pilnowałeś towaru, to nie masz co się bać. Całe rozliczenie miałam poprawne, z odzyskaniem weksla bez problemu.
A w drugą stronę jak to jest? Kiedy Pani zaczynała swoją przygodę z kioskami? Ciekawa jestem czy obecnie tak samo mimo wszystko się startuje i jaka liczba osób się decyduje. Jest ich zdecydowanie mniej?
Jak długo czekałaś na rozliczenie końcowe i kiedy wypłacił Ci kasę za ostatni miesiąc?
Po 2 tygodniach przysłali rozliczenie z prasy. A po 3 tygodniach rozliczenie końcowe. Wszystko się zgadzało jak na inwentaryzacji. Przelew przyszedł po końcowym rozliczeniu. Czyli miesiąc mniej więcej po rozliczeniu.
Nadal brak towaru w dostawie tylko słodycze i papierosy CZYM WYROBIC TAK ZAWYŻONY PLAN
Jak nie pracowałeś w InPost to nie masz szans na podjęcie pracy..
Nie polecam pracy w Orlen Paczka…Pracowałem dość krótko (i całe szczescie) ale zdążyłem poznac jak to wszystko od środka wyglada. Handlowiec musi robić milion rzeczy zamiast zająć się sprzedażą, tabelki, dokumenty i inne rzeczy nienalezace do jego obowiązków. Nie ma czasu na sprzedaż a za sprzedaż to w końcu jesteśmy rozliczani nie? Ciśnienie na realizacje planów i KPI mimo wysłanych umów i ofert. Najpierw poukładanie sobie to wszystko a potem zacznijcie wymagać
No właśnie... a gdzie trzymać te tonę paczek do wydania kurierowi i klientom... u mnie czasami zdarzało się że miałem ponad 80 paczek na stanie...
Jak długo będziemy utrzymywać tzw MS skoro są nie przydatni do niczego przy tak małej ilości kiosków wystarczy jeden na województwo należy zrobić ostre cięcia na górze a nam którzy nie mamy nawet najniższej krajowej dać możliwość godnego zarobku za tak trudne warunki bez urlopów po dwanaście godz dziennie przy samo zatrudnieniu po opłaceniu ZUS podatku jesteśmy na zero
Teoretycznie agent powinien zarobić tyle, żeby mu starczyło na kilka dni urlopu w ciągu roku. Do tego potrzebne jest godziwe wynagrodzenie i solidne zatowarowanie
Z tym też się zgadzam w zupełności - tak zwany MS, przynajmniej mój były Ł. Dz., praktycznie w niczym mi nie pomógł. Na początku jak przyszedł to naobiecywał że hohho! A potem to może ze 3-4 razy pojawił sie na punkcie i tyle. Bardziej zajmował sie szukaniem czegokolwiek żeby mi uwalić wynagrodzenie jakąś niezasadną karą. A bezczelny był i cha.mski traktując mnie z góry jak by był jakimś bogiem a ja mu sługą oddającym mu hołdy. Brak jakichkolwiek kompetencji i wiedzy ogólnej. A już o szacunku do nas i do naszych pracowników nie miał żadnego a to my zarabiamy na nich, na ich pensje i premie. Ich stanowiska to tylko "centra" kosztowe i tyle w temecie.
Dokładnie. Po zapłacenia Zusu zostaje niewiele. Powinni nam płacić tyle żeby po opłaceniu ZUS zostało na godne życie A nie marne grosze za które wyżyć się nie da. Od lipca znowu podnoszą najniższą krajową a co za tym idzie, skladki zus też idą w górę. To już wogole będzie tragedia. Plany są tak wysokie że przy tych dużych brakach towaru nie ma szans żeby wykonać. To jest celowe działanie na szkodę agentów. Kolejny miesiąc robię za sama podstawę. Mam dosyć i dzisiaj wysłałam wypowiedzenie. Ciekawe co by zrobili jakby wszyscy agenci wysłali wypowiedzenia, może to być ich czegoś nauczyło. Jak nie będzie agentów to nie będzie ich.
Święta prawda! Ja już się uwolniłem od nich i dzisiaj skontaktowałem się kancelarią prawniczą i będę dochodzil swojego.(usunięte przez administratora)z Ruchu nie spodziewali się tego że ja przez ostatnie miesiące na wypowiedzeniu po cichu zbieram sobie dowody na nich - wydruki raportów z Marketu, kopie raportów dziennych i dobowych, kopie specyfikacji dostaw FMCG i prasy, wydruki e-maili z korespondencją z tymi (usunięte przez administratora), itd. Powiem Wam że gruba teczką się zebrała. Ja każde moje słowo mogę poprzeć papierem więc nie można powiedzieć że wypisuje tu w złości na nich jakieś głupoty... złościć i (usunięte przez administratora) się na nich już dawno przestałem bo tylko przez to zdrowie tracilem... teraz na spokojnie ich wypunktuje w sądzie a nawet jak z nimi nie wygram to im narobię "dobrego" PR-u w internecie i mediach społecznościowych
Na jakiej podstawie my dostajemy plany premiowe na art.pozostałe kiedy nie otrzymujemy już żadnego art.z tej grupy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ruch S.A?
Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 514.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 475, z czego 33 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 231 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?
Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.