Opinie o Multimedia Polska S.A. w Kalisz Al. Waszyngtona 1

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Multimedia Polska S.A.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Multimedia Polska S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Kultura i sztuka - działalność związana z muzyką i filmem

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Multimedia Polska S.A. w Kalisz Al. Waszyngtona 1

Aga Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Masakra. Wypłaty niskie mimo starań. Twoje wyniki uzależnione od wiecznie niezadowolonych klientów z powodów nagonek na "cud" pakiety wciskane z strony osób sprzedających. Na jednym stanowisku obsługujesz wszystko. Dodają ci co chwilę coś nowego z obowiązków, a później wychodzi na to że sam nie wiesz na jakim stanowisku pracujesz. Premia jakaś lepsza jest możliwa tylko i wyłącznie jak coś sprzedasz (gdzie nie pracujesz na dziale sprzedaży) W firmie ciągle wyrzuty jak cie nie ma bo chorujesz ( z strony przełożonych). Chcesz pracować i prosisz o zdalne bo sytuacja cie do tego zmusza? No way. Takie możliwości tylko dla dupowłazów. Pracownicy zrzucają się na odkamieniacz do czajnika bo firma nie zapewnia nawet tego. O kartkach czy długopisach niezbędnych do pracy możesz zapomnieć. Propozycje grafikowe nie są realizowane mimo, że pracodawca wie o twojej sytuacji. Realizowane są tylko u pupilków. Zwolnienia dyscyplinarne mimo tego, że jesteś ciężko chory i na l4. Proszenie się o wypłatę zasądzonego odszkodowania wynoszącego najniższa krajową za bezpodstawne zwolnienie. Takie atrakcje tylko w mm, czy tam vectrze. Jeden i ten sam cyrk na kółkach.

Klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Zadzwoniłam na infolinię mutimedia, a odebrała Pani od multimedia 2. Byłam zmieszana? to są inne firmy ? Multimedia jeszcze istnieje czy wszystko już pochłonęła Vectra. Zero informacji dla klientów.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Multimedia Polska S.A. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

BOK Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

W multimedii są umowy o pracę. Okres próbny trwa zazwyczaj 3 miesiące. Następnie umowa jest na czas nieokreślony lub okreslony na rok.

Mec
Inne

Po pierwsze Multimedia w Kaliszu znajduje się przy Alei Wojska Polskiego a nie przy Alei Waszyngtona. Po drugie cieszę się że wreszcie kończę tą ,,współpracę" z tą firmą. Dla stałych klientów mają tylko podwyżki i nic więcej. Całe szczęście że mam w bloku jeszcze trzech operatorów i jeden z nich zaoferował mi lepszy pakiet o 89 złotych taniej niż w Multimedia.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Multimedia Polska S.A.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
ANTYM
Były pracownik

Ciekawe czy w Kaliszu jako koordynatorzy wciąż pracują same torpedały które powodowały konflikty w grupie Pan Kolasiński to był gość świeć jego duszy Panie

Renata
Inne

3 lata temu ktoś wspomniał o 1200 zł podstawy :/ Ktoś z pracowników napisze jaka to kwota aktualnie?

Niedoszła pracownica

Nie polecam. Okropne podejście do przyszłych potencjalnych pracowników, nacisk na szybkie załatwienie sobie wizyty u lekarza, który nie przyjmuje we wszystkie dni, a jak nie zdążysz nie z Twojej winy, to afera i niemiłe traktowanie. Co chwilę pojawiają się te same ogłoszenia o pracę w Kaliszu, wniosek? Odpowiedzcie sobie sami.

Czesław
Inne
@Niedoszła pracownica

Brałaś udział w procesie rekrutacyjnym do pracy w firmie Multimedia Polska? Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale - czy firma chciała, jak najszybciej przyjąć Cię do pracy umawiając lekarza w terminie, w którym nie mógł sprawdzić Twojej zdolności do pracy? To była właśnie przyczyna braku Twojego przyjęcia do pracy w tym miejscu? Sprecyzuj proszę, jak to wyglądało.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olla
@Czesław

ja się zastanawiam, ale po opinii powyżej, to już nie jestem pewna, czy chcę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czesław
Inne
@Olla

Masz jakieś konkretne stanowisko pracy, na które chciałabyś się dostać w przypadku firmy Multimedia Polska? Chciałbym poznać również, jakie aspekty są dla Ciebie najważniejsze w przypadku tego miejsca pracy? Wynagrodzenie, atmosfera, a może podejście przełożonych do pracownika? Wypowiedz się, proszę, jak to wygląda w Twoim przypadku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jo
Kandydat
@Olla

Tak czytając to co tu ludzie piszą to swiat naprawdę wariuje po to idzie się do pracy żeby pracować a w każdej firmie jest chora atmosfera ludzie za najniższa krajowa pracują w innych firmach jak woły ale No niestety ludziom się w (usunięte przez administratora) poprzewracało i najlepiej by nic nie robili i dostawali by pieniądze szkoda mi was ludzie z takim podejściem daleko nie zajdziecie

Były
Były pracownik

Supervisorzy Barbara Kiermasz i Marta Rykowska to jakiś żart!!!!!! Proszę zweryfikować kierownictwo pod tym katem!!! Tutaj pójdzie oficjalne pismo do prezesa, ciekawe czy panie będą takie mądre jak dotychczas!!! A przede wszystko pani Barbara! Ta kobieta dawno powinna wyładować na dyscyplinarce.

niedoszly telemarketer

byłem dzis na rozmowie. w ogloszeniu pieknie napisane doradca klienta, a na rozmowie zwykly telemarketer dzowniacy i nagabywujący ludzi, zeby cos kupili. szokiem było to, ze umowa na caly etat wynosi 1200 brutto, a dopiero premie i dodatki wyrownuja płace do najnizszej krajowej. sorry, ale zusu nie obdchodzi to, ze mam najnizsza krajowa dzieki dodatka, ich interesuje 1200 brutto na umowie. nie daj Boze cos sie stanie i od 1200 brutto odejmujac 20% (chorobowe platne tylko 80%) daje smieszne pieniadze, za ktore nie da sie wyzyc. a co dopiero mowiac o ciazy, macierzynskim itd.

1
pravda
@niedoszly telemarketer

L4 czy urlop jest średnią z przychodów z 3 ostatnich miesięcy, więc prosze nie mijac się z prawdą. Jeżeli zarobisz 1200 podstawy + 5000 prowizji przez 3mc to z tego będzie liczone 80%.

Były pracownik
@pravda

5 tys prowizji ? A skąd ? Z księżyca ? Ja pracowałem w tej firmie 3 lata. Byłem na ligach i wyżej w rangach i moja prowizja opierała się na 2,2,5 tys samej prowizji. Wiec proszę nie przesadzać z tymi 5

Ja2020
Pracownik
@Były pracownik

Każdy jest w lidze :) Pozatym są możliwe proowizje w większych miastach rzędu 5 tysięcy choć to już naprawdę rzadkość

Magda
Były pracownik
@niedoszly telemarketer

80 % średniej z 3 ostatnich miesięcy podstawa + prowizja. W najgorszym wypadku otrzymujesz wypłatę w wysokości najniższej krajowej.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Multimedia Polska S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Iner
Były pracownik
@Pytanie

Żaden :) kierownik ma gdzieś atmosferę i pracowników - wyznacza cele dla SV którzy mają je zrealizować przekazując je na pracowników i tyle relacji kierownik - pracownik ;d

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Multimedia Polska S.A.?

Mona
@Pytanie

Dawanie z siebie 200% za najniższą krajową bez żadnych pochwał.

Kacper
Inne

Czyli jest ogólnie ciężko? Myślałem ze weekendy wolne

Czerniakowski

Tragedia - kilka dni temu byłem na rozmowie na stanowisko do działu technicznego - serwis telefoniczny / techniczny ... - Praca 365 dni w roku - poniedziałek, niedziela - II zmiany. - Brak stałych godzin pracy - jak to mówili czasami zmiana 10 godzin, czasami 6 godzi - zależnie od zapotrzebowania w danej chwili. - Grafik urlopowy ustalany na miesiąc z góry bez możliwości odstępstw. - Wynagrodzenie: - Minimalna krajowa + jakieś tam dodatki *brutto ----> premia za obecność - kwartalnie 600 pln *brutt - Jak nie bierzesz wolnego, opieki, nie oddajesz krwi - dostaniesz. ----> motywacyjny system sprzedaży (tak na dziale IT) - czyli musisz mieć odpowiednią liczbę sprzedaży (5 pln * od umowy) ----> Jakiś ranking sprzedawców 7 premii na 15 osób w grupie ... od 500 do 100 pln BRUTTO za wyniki ... Warunki tragiczne o NIE POLECAM !!

ciekawska

mam pytanie, w jakich godzinach sie pracuje? czy jest system zmianowy? czy weekendy sa wolne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pravda
@ciekawska

Biuro Obsługi (lokalne) głównie w tygodniu 9-17 Obsługa klienta (infolinia) pracuje 8-20 więc głównie zmiany 8-16 i 12-20, soboty 9-17 ale nie każda sobota pracująca. Święta wolne Wsparcie Techniczne pracuje 7-22 w praktycznie wszystkie dni w roku (w tym święta) tam zmiany najczęściej 7-15, 8-16, 14-22 ale parę dni w miesiącu są zmiany 10h (nadwyżka godzin oddawana w inne dni). Grafik jest ułożony na cały miesiąc z góry więc nie ma niespodzianek. Istnieje opcja "dogadania się" i zmiany godzin pracy jeżeli pilnie potrzeba, najczęściej poprzez zamianę między pracownikami.

Były pracownik
@ciekawska

Zależy. Kiedyś jeszcze przyjmowali na 6 h. Teraz tylko po 8 h. Zależy jak ustalisz sobie z przełożonym.’pamietam u nas chodzili 9-17, 12-20

Molly

Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą. Szkoda nerwów i zachodu na tak kiepsko płatną pracę. Pracownicy ze stażem 10 lat nie dostają podwyżek,mimo że wiedzę mają ogromną.Nowi czasem przychodzą ale jak widzą,ze wymagania są nieadekwatne do pensji to na drugi dzień już się pojawiają w progach tej firmy.Dzial telemarketingu kiedyś się składał z 5 dużych grup,a teraz tylko z 2,bo tyle osób się zwolnilo. Lepiej płacą praktycznie w każdej innej firmie w Kaliszu

Rozczarowany

Nie polecam pracy w tej firmie. Warunki finansowe są wręcz śmieszne - pracownik ze stażem 11 lat ma takie same zarobki jak ledwo przyjęty świeżak czyli najniższa krajowa, a o premii sięgającej ok 100 zł lepiej nie wspominać. Bazy marketingowe są obdzwonione do bólu ale i tak każą Ci dzwonić do rocznika '29 czy może jednak weźmie pakiet sportowy. Stara gwardia pracowników odchodzi,gdyż firmie nie zależy na tym aby zatrzymać wykwalifikowane osoby, tylko kosztem oszczędności wolą zatrudnić nowych. Nowi nie chcą przyjść lub traktują tą pracę jako poczekalnie do czegoś lepszego. Ogłoszenia na praktycznie wszystkie stanowiska od przedstawiciela do helpdesku pojawiają się co 2 dni, co też źle świadczy. Resztę wniosków dopowiedzcie sobie sami.

Krzysiek
Inne

@J Dlaczego młodzi mają mniej zarabiać jeśli pracę wykonują tak jak ci starzy pracownicy?

Anna

Witam, chciałam zapytać jakie są zarobki w Multimediach na stanowisku Obsługa klienta (infolinia przychodząca)?

Meg
@Anna

Zarobki to niestety masakra. Ciągle słyszymy , że staraj się to toja kasa. Bzdura , płaca minimalna i przy wykonaniu planu na poziomie 90-100% prowizja na poziomie 100 PLN. Doszło do tego , że zachęcają premią za brak absencji mieli nam wypłacać 200 PLN za miesiąc bez zwolnienia. Zdarzyło się tak raz, obecnie premia jest już kwartalna- czyli nie możesz skorzystać ze zwolnienia przez 3 m-ce i z potrąceniami czyli nie jest to już 200 PLN tylko 134 PLN. Jednym słowem na 5 osób aplikujących jak pozostanie jedna to sukces. Każdy normalny ucieka gdzie pieprz rośnie. Oczekiwania absolutnie nie adekwatne do oczekiwań. Zamiast uczciwej prowizji za sprzedaż idiotyczne konkursy z gadżetami jak dla 2 latka./ dla przykładu pistolecik z uchwytem w kształcie rewolweru/Zapraszam na salę tam to cudo stoi i czeka na szczęśliwca, który dużo sprzeda i to wygra!!!. Szefostwo nie dostrzega, że ludzie pracują tam na życie a nie przychodzą brać udział w żałosnych konkursach z balonikami. Efekt - na infolinii pracuje nawet nie jedna trzecia osób co dwa lata temu. Dlatego kolejki ogromne i brak profesjonalizmu. Dzwoniąc na obsługę techniczną nie masz szans na pomoc od ręki , połączenie spada do obsługi ogólnej jest rejestrowane i ma być oddzwonione ???? Nie polecam nikomu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
Inne
@Meg

Na podstawie jakiej umowy firma zatrudnia swoich pracowników? Na postawie Twoich doświadczeń związanych z tym miejscem pracy, jak ocenisz możliwości awansu na wyższe stanowisko? Firma potrafi docenić pracowników, którzy wyróżniają się na tle całej kadry pracowniczej, czy raczej nie spotkałeś się z tym, aby szeregowy pracownik został wyróżniony awansem i lepiej płatnym stanowiskiem? Chciałabym, abyś przedstawił, co wiesz na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
J
@Lidia

Firma zatrudnia na umowę o pracę. Niestety nie ma żadnych szans na rozwój osobisty. Od jakiś 2/3 lat jest zablokowane przejście między działami. Osoby pracujące 11lat mają taką samą pensje co te pracujące 2lata. Możesz być najlepszym pracownikiem, ale to nic nie znaczy nie masz z tego tytułu żadnych ulg ani wyróżnień. Pracujesz dla siebie jak coś sprzedaż to masz prowizję. Jak zaczniesz pracować na obsłudze to już tu zostaniesz nie ma przejść między działami. Moja ostatnia podwyżka wyniosła 50zl ostatnia była 2lata temu. Śmiech większość osób jak nie każda każdego dnia myśli o rezygnacji z tej pracy.

al
@Meg

Potwierdzam, zarobki aktualizowane do najniższej krajowej lub niewiele więcej w postaci premii za sprzedaż lub za brak absencji w czyli L4 lub urlopów na żądanie- stary czy nowy pracownik zarabiają podobnie. Firma kompletnie nie docenia kapitału ludzkiego. Materiału praktycznie na każdym dziale do opanowania jest bardzo dużo, z pozycji wsparcia technicznego mogę napisać że jest sporo aplikacji do opanowania ponieważ firma ma usługi chyba we wszystkich popularnych technologiach ..od sieci kablowych przez LAN aż do światłowodów i od niedawna również GSM. Starzy pracownicy potrafią się czasami zakręcić a nowo przyjęci zanim jako tako ogarniają to mija czasem i rok. Nigdy nie rozumiałem takiego podejścia czy warto dla niewielkich oszczędności osłabiać kluczowy filar tego typu firmy jakim jest call center czyli główny kontakt z klientem. Te oszczędności są dyskusyjne, doświadczony pracownik zwyczajnie szybciej i skuteczniej obsłuży interesanta. Być może w tak dużej firmie odpowiedzialność za taki stan rzeczy po prostu się rozmywa, w małej firmie nie do pomyślenia by stracić pracownika z doświadczeniem. Z powodu braków kadrowych w momencie wystąpienia kolejek klienci dzwoniący na obsługę klienta czyli np. wyjaśnienie faktur automatycznie przekierowywani są na wsparcie techniczne i odwrotnie. Oczywiście z reguły ani konsultanci wsparcia technicznego nie znają się na "fakturach" ani pracownicy obsługi klienta na "usterkach". Co taki klient sobie myśli o firmie? Czeski film. Infolinia jako tako jeszcze się trzyma chyba tylko dlatego że Kalisz to małe miasto i nie ma tu podobnych firm. A teraz trochę plusów na osłodę, wypłaty są regularne ,w pracy jest koleżeńska atmosfera.

anonymous

Chciałbym zapytać jak wygląda stanowisko KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO. Jeżeli jest to odbieranie zgłoszeń dot. usterek w połączeniu z internetem, telewizją etc. to chętnie wysłałbym swoje CV. Jeżeli ktoś pracuje / pracował na tym stanowisku, to poproszę o krótki opis stanowiska, mam nadzieję, że nie jest to typowe call center, gdzie wciska się ludziom głupoty, tylko faktyczne wsparcie techniczne. Z góry dziękuję :)

o
@anonymous

Starasz się usunąć usterkę z klientem lub zweryfikować czy problem jest po stronie Multimedii (TV, Internet, telefonia stacjonarna i komórkowa, aplikacja multimedia go , hbo go, program antywirusowy) , bardziej skomplikowane sprawy kieruje się do innych komórek lub wysyła technika do klienta. Jest też coraz większy nacisk na sprzedaż usług i od jakiegoś czasu odbiera się też połączenia z działu obsługi klienta jeśli tam jest kolejka.

Em

Witam, Proszę o informację jak wygląda praca w oddziale CC w Kutnie. Czy oferowana umowa o pracę jest na cały etat? Chciałabym podjąć z Państwem współpracę od maja, przeprowadzam się do Kutna, mam 5 letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze i sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pinek
@Em

Tak - jest na pełen etat. Dobra atomsfera, fajni ludzie. Bez chęci do nauki sprzedaży i braku zaangażowania do pracy będzie ciężko bo wymagają ale też dużo wspierają. Ogólnie polecam bo jak się zaangażujesz to są dobre prowizje.

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

Multimedia Polska S.A.
2.3/5 Na podstawie 46 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Multimedia Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii