Opinie o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Call Center Inter Galactica. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Call Center Inter Galactica o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Inter Galactica w Wrocław

Pan J.
Były pracownik

Moje doświadczenie w firmie CCIG to ponad 1,5 roku, odbyte na projekcie Orange(rozmowy przychodzące). No więc z początku było naprawdę dobrze, bo ludzie i atmosfera w pracy były naprawdę w porządku, lecz z biegiem czasu wszystko zaczęło się zmieniać na gorsze. Wymagano od konsultantów coraz więcej, a w zamian nic konkretnego, żadnej zwiększonej stawki godzinowej tylko nic nie warte praktycznie konkursy, śmieszny głośnik, zdrapka(XD), lub bon na pizze do wygrania za wyprucie sobie żył i wchodzenie klientowi w 4 litery. Jeżeli odbierasz kolejki standardowe, czyli nie należysz do specjalnej grupy fiber to nie licz na kokosy, prawda jest taka, że może ci się poszczęści, a coś dorobisz, ale tak to będziesz żył tylko z godzinówki, którą wyrobisz, a i tak nie jest pewna przez zawiłości w grafiku(ucinanie godzin przez nadmiar osób w wybranym dniu i przedziale czasowym). Team Menadżerowie w sumie byli okej, aczkolwiek mieli zamkniętą głowę na zdrowy rozsądek, bo to czego wymagali w rozmowach było po prostu żałosne. Co do wyżej postawionego Shifta to brak mi szczerze słów na jego temat, a wręcz myślę, że mogę skrócić to do po prostu bycia krótkowzrocznym bucem, który potrafi tylko wymagać, a od siebie nic nie dać. Co do atmosfery w pracy to mogę przekazać tylko tyle, że odchodząc stamtąd w przełomie Marzec/Kwiecień 2021, była naprawdę toksyczna i nie do wytrzymania za sprawą ww. Shifta(Pewnie dlatego zwolniło się w krótkim odstępie czasowym z 20+ osób jak nie więcej). Aczkolwiek! Co ciekawe dzięki tej firmie, albo może dzięki tej pracy, którą ta firma zapewnia stałem się lepszym człowiekiem. Stałem się odważniejszym i stanowczym, wychodzi mi lepiej w relacjach międzyludzkich w stosunku do obcych mi osób, nie wstydzę się wyrażać swojej opinii i wiem jak działa rynek telekomunikacyjny. Co więcej istnieje tam realna możliwość rozwoju, ale musisz wiedzieć, że tego chcesz. I tyle udało mi się wynieść z tej pracy, na początku jest ciężko, ale pamiętaj, że inni konsultanci siedzą w tym z tobą, więc zazwyczaj masz do kogo się odezwać o pomocną dłoń.

nocna marka
Pracownik

Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej pracy, ale jestem świadoma aspektów, które nie odpowiadają części pracowników. 1. W momencie, kiedy pracuje się tylko na jednym projekcie, ilość godzin może nie być zadowalająca. Jeśli mnóstwo osób poda dyspozycyjność w tym samym zakresie godzin, a zapotrzebowanie jest niskie, to na głowę przypada tych godzin mniej. Także jak ktoś próbuje wyciagnąć pełen etat, to może być to frustrujące. Przez ponad pół roku jak pracuję w CCIG może kilka razy zdarzyło się, że grafik mnie nie satysfakcjonował. 2. Trzeba być na bieżąco. Może być wrażenie, że jest się zawalanym falą maili, ale dużo z nich to przypomnienia. Wystarczy czytać aktualizacje w bazie wiedzy, co zajmuje kilka minut i wszystko jest git. Gorzej dla tych, którzy chcą robić zupełne minimum i wyłącznie logować się do pracy i przeczytanie kilku akapitów, przygotowanie się na własną rękę ich przerasta. Projekt NFZ dynamicznie się zmienia i przez to bywa chaotycznie, ale problem jest głównie z organami państwowymi i ich zarządzeniami, a nie polityką firmy CCIG. 3. Bywały momenty na początku roku, że miałam problem z dodzwonieniem się do menagerów, a maile godzinami zostawały bez odpowiedzi i czułam się zostawiona sama sobie i to widziałam, że było zawarte w innym opiniach tutaj. Nie jestem pewna jak jest teraz. Rzadko mam potrzebę zgłaszać się po pomoc, ale uzyskuję ją i kontakt jest jak najbardziej okay. W biurze nie bywam i menago jakoś super nie znam, ale nigdy nie zdarzyło się, żebym została źle potraktowana. Ja jestem kulturalna i miła dla nich i dostaję to samo w zamian. Telefoniczny kontakt mam najczęściej z Karoliną i Olą i darzę je dużą sympatią :) 4. Szkolenia uważam, że powinny być dłuższe, bardziej szczegółowe, ogólnie lepiej przygotowujące do pracy na projekcie. Początek tej pracy może być przytłaczający/frustrujący, trochę trzeba nauczyć się sobie radzić. Ale uważam, że jeśli ktoś potrafi z siebie chociaż trochę zaangażowania wycisnąć, jest dość samodzielny i nie jest Kubusiem Puchatkiem (aka misiem o bardzo małym rozumku), to jak najbardziej sobie poradzi, a czy mu się będzie w tej pracy podobać, to już kwestia gustu. Idealnie nie jest, duh. Co nie zmienia faktu, ze ta praca, to najlepsze co mi się przydarzyło od...cholera wie jakiego czasu.

Kodack Black
Były pracownik

Praca tam to jeden wielki nie smieszny zart! (usunięte przez administratora) jest tam norma, a w szczegolnosci przez menagerow i osob wyzej postawionych. Zero pomocy na poczatku oraz jak sie komus cos odpowie na ja jego zaczepke zostaje sie wysylanym do domu, co oznacza mniej godzin przepracowanych. Pracowalam tam 6 miesiecy i zdecydowanie byl to najgorszy okres w moim zyciu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I RADZE OMIJAC SZEROKIM LUKIEM :))))

1
Klaudia
Były pracownik

Aplikowałam na projekt NFZ szczepionki na dwa tygodnie, 6 godzin szkolenia za które oczywiście nie zapłacą i zapewnienia, że na pokojach zawsze są menażerowie, którzy pomagają. W pierwszy dzień moje konto nie było aktywne przez co godziny pracy nie mogły być rejestrowane, na pomoc nie ma co liczyć, trafiłam na menażerkę, która była po prostu nieprzyjemna i widać, że absolutnie nie nauczona jak zachowywać się na swoim "stanowisku", od jednej osoby słyszę coś innego niż od drugiej, sami chyba na miejscu nie wiedzą co się dzieje. wyszłam bo szkoda mojego czasu, kiedy jestem tam po raz pierwszy i nikt mi nawet nie raczy przekazać konkretnych informacji, potem oczywiście zero kontaktu z kimkolwiek, mimo telefonów i e-maili. Żałosne miejsce, szkoda czasu.

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przeprowadzana jest w kilka osób, nie pojedynczo, dlatego jest to okazja, aby już na starcie poznać kogoś z kim np. będziesz się trzymać. Wypełnia się kwestionariusz, później przechodzi się do kilku prostych zadań. Na koniec osoba która przeprowadza rozmowę opowiada trochę o systemie pracy etc.

Pytania

Są różne zadania, np. aby wymysleć jakiś przedmiot na pierwszą literę swojego imienia, a potem musisz to "sprzedać". Pytają też o to czy wie się o tym czym zajmuje się firma ccig- jeśli nie wiesz nie przejmuj się, bo nie wpływa to na decyzję czy cię przyjmą. Pytają również jak dowiedziałeś się o ccig

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Czy w Call Center Inter Galactica jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Panna Empatia
Pracownik
@Pytanie

Ja pracując na projekcie NFZ nigdy nie zostałam bez pomocy :)

Panna Empatia
Pracownik

Ja pracuję na projekcie jakiś czas. Nie narzekam na ilość godzin bo dostaję ich sporo =spora wypłata i premia fakt ,że projekt się zmienia dynamicznie trochę utrudnia dostanie odpowiedniej liczby godzin (sporadycznie) .Jeżeli chodzi o szkolenia na pomoc trenerów można liczyć zawsze nawet po godzinach ich pracy co nie jest ich obowiązkiem ????. Mogłoby się tam zmienić trochę podejście do pracownika pod kątem układania grafiku a konkretnie przesunięć godzin ,które powinny być moim zdaniem ustalane z pracownikami .Wystarczyłoby zwykłe pytanie "Czy możesz zostać dłużej/być wcześniej.Często nie ma tego(nie mówię że zawsze) i potem no ciężko zaplanować sobie cokolwiek a z oddaniem godzin bywa ciężko .Co do ludzi no to jak wszędzie albo ci pasują albo nie .Ja osobiście wychodzę z założenia ,że nie trzeba się lubić aby razem pracować wystarczy szacunek. Co do Menago to polecam przeczytać linijkę powyżej nie będę się tu rozpisywała bo moi przełożeni wiedzą jaki mam do nich stosunek i tu stosuję zasadę Las Vegas .Każdy ma swój rozum niech opinię wyrobi sobie sam. Praca na stałe to nie jest ,ale dramatu nie ma czy polecam ...Tak jest to miejsce w którym można zacząć karierę zawodową .

xx
Kandydat
 Pytanie

Byłam bardzo pozytywnie nastawiona i chętna do pracy. Miałam brać udział w projektach w języku niemieckim, wykonałam test, zdałam rozmowę, rozmawiałam z panią Manager dwukrotnie - ustaliłyśmy termin 8.02 jako rozpoczęcie pracy, a w tygodniu poprzedzającym miałam odbyć szkolenie. Rozmowa odbyła się kolejne dwa tygodnie wcześniej, do tej pory nie dostałam żadnej informacji mimo dwukrotnych zapewnień o aktualności oferty... Rozumiem, że mogą kogoś jednak nie potrzebować, ale dlaczego czekałam 2 tygodnie z przekonaniem, że mam pracę? Odrzuciłam przez nich kilka innych ofert - pewnie bardziej rzetelnych. Także rada dla kandydatów, dopóki nie podpiszecie umowy nie wierzcie im na słowo....

Krokiet
Były pracownik
 Pytanie

TRAGEDIA. Brak wsparcia merytorycznego ze strony menago, wspieranie jedynie słowami typu "poradzisz sobie", "dasz radę". Mr. Christopher uczył się projektu NFZ odsłuchując rozmowy konsultantów, o czym mówił śmiało, oraz niejednokrotnie zadawał podstawowe pytania konsultantom, aby odpowiedzieć innemu konsultantowi :) Zostajesz wrzucony na projekt kompletnie inny od ówczesnego bez żadnego szkolenia oraz z ogromem materiału, który należy przyswoić po godzinach pracy i który również nijak ma się do praktyki. Elastyczny grafik? Bzdet. Robią tak jak im się podoba :) Albo dostajesz za mało, albo nadwyżkę. Wszystkie negacje dotyczące grafiku są ignorowane. Na uznanie zasługuje jedynie ekipa trenerów, tj. Amadeusz i Wojtek. Reszta tej gromady to (usunięte przez administratora) dna

1
Hshsisnbsjz
Pracownik
@Krokiet

Myślę, że przychodząc tu zostałeś poinformowany (lub poinformowana) o tym, że jest pewien budżet godzin na naszą grupę konsultantów, które trzeba rozłożyć na WSZYSTKICH. Projekt zmienia się dynamicznie. Raz trzeba nadwyżki godzinowej raz trzeba obcinac, ale to nie wynika z winy managerów tylko z tego z jaką częstotliwością dzwonią ludzie. Christopher nie ma tylko naszego projektu pod swoją opieką (i się jak widać nie skarży na opiniach xd), więc może czegoś nie wiedzieć. To my mamy przyswoić wszystkie materiały. Jeżeli nie chcesz iść na inny projekt to po prostu powiedz, a załapie się ktoś inny, ale nie płacz potem że nie masz godzin. Managerowie dają nam szansę na zarobienie kasy PO POPROSTU. Nie rozumiem waszych żali. Tak czy inaczej pozdrawiam cieplutko

Omgomgomg
Pracownik
@Hshsisnbsjz

To na pewno christopher napisał ten komentarz dam sobie rękę odciąć, trochę powagi chłopie.

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Call Center Inter Galactica?

1
Aleksandra Cz
Były pracownik
@Pytanie

Zależy na jakim projekcie. Na NFZ było 24 h 7 dni w tygodniu, bo to infolinia NFZ, więc grafik dowolny, możliwość pracy z domu jak się już wdrożysz, godziny do ustalenia. Ale tam są różne projekty

nie polecam
Były pracownik
 Problem

Zdecydowanie nie polecam projektu nfz. Kolejki po kilka stron, zero wsparcia ze strony menadzerow, obcinanie godzin mimo duzego ruchu.

1
Pracownik
Pracownik

Nfz to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Menadżerowie rowniez, brak kompetencji i wywyższanie się. Nie polecam nikomu pracy w tej firmie.

opinia
Pracownik
 Pytanie

Praca na projekcie NFZ śmiech na sali. Zacznę od tego że za najniższą krajową okazuje się że musisz mieć wiedzę na każdy temat, codziennie czytać aktualności, bombardowanie mailami i zamiast bycia na jednej infolinii nagle wrzucają Cię na 4 bez żadnych szkoleń bez niczego. Masz notatki naucz się i za taką samą stawkę pracuj jednak na nfz, aplikacji, koronowirusie i nasku. Bo przecież po co robić jakiś podział i płacić innym pieniądze skoro lepiej wrzucić do jednego wora wszystkich i wykorzystywać a ty ogarniaj wszystko i zajmuj się wszystkim. Informacji na każdy temat naucz się sam bo menadżerowie również gó*no wiedzą. A jak Ci się nie podoba to groźby od księżniczki Anity o tym jak zaraz wrócisz na lokalizację albo że przecież to twój obowiązek odbierać telefon co 2 sekundy. Testy z wiedzy co miesiąc trzeba robić przed lub po pracy jak i czytanie nowych informacji również bo stwierdzili że przecież mamy jeszcze tak mało obowiązków że mamy rano być już zalogowanym i od razu pracować. A wszystkie informacje to nie wiem kiedy mamy przeczytać, może jeszcze mamy wstawać wcześnie z tego powodu a po pracy czytać wasze bzdury w mailach? Proponuje Anito samej usiąść i odbierać telefony przez 10godzin z każdego możliwego tematu. Może w końcu zrozumiałabyś problem a nie opowiadałabyś jaka to nie jest cudowna infolinia bo patrzysz jedynie na siebie. Najbardziej zadufany i nie miły menadżer na całej lokalizacji. Zero jakiejkolwiek pomocy z jej strony. A jedynie wieczny problem o byle co. Wszystko jest twoim obowiązkiem za codzienne dokładanie tematów stawka jest ciągle taka sama. To co robimy na tej infolinii i jaki posiadamy ogrom materiałów jak i projektów powinien być chociaż nagradzany w rozsądny sposób a wy jeszcze macie czelność wypisywać do nas maile że ktoś przez 10 minut był na niegotowym. A kiedy mamy przeczytać te informacje i włączyć każdą stronę skoro o 8 rano już dzwoni telefon? Czy naszym obowiązkiem jest logowanie się wcześniej i czytanie tych notatek? - N I E. Nikt nie jest robotem i nie jest w stanie ogarniać wszystkiego naraz więc skończ traktować ludzi jak maszyny i robić każdemu wyrzuty. Tak samo powinien być jakiś podział obowiązków a nie jedna infolinia od wszystkiego prowadzona przez jedną grupę osób za te same pieniądze.

Pytanie
 Pytanie

Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Umowa zlecenie. Stawka godzinowa, 17 zł brutto. Premia w zależności od projektu, ale marne grosze Biuro brudne, śmierdzące. Jakby w życiu nikt tam nie sprzątał.

Były pracownik

(usunięte przez administratora) Umowa oczywiście śmieciówka, na rozmowie dostaje się informacje o elastycznym grafiku, co jest nie prawdą, godziny pracy ustala manager tak, jak mu pasuje. Szkolenie wstępne po którym nie otrzymuje się żadnego certyfikatu. Wiele osób po ukończeniu szkolenie nie dostaje pracy ponieważ nie spodobała się managerowi ???? nie dostanie też pieniędzy za udział w szkoleniu ponieważ umowę podpisuje się w ostatni dzień szkolenia, na której jest napisane, że po wypracowaniu 300h pracownik otrzymuje premie za szkolenie wstępne. Przyjmują tam tylko studentów, ponieważ liczą na tanią siłę roboczą. Na ubezpieczenie nie masz co liczyć ???? Na pomoc ze strony trenera liczyć nie możesz, ponieważ musisz wszystko pamiętać ze szkolenia, albo on znajduje się na 10tej fajce w ciągu dnia przed firmą i nie ma go na sali gdzie jest potrzebny. W sytuacji gdy wybuchła pandemia wirusa, firma nie zapewniła ani rękawiczek ani maseczek ochronnych dla pracowników. Prace zdalną zapewnili na początku tylko kierownikom, zwykły pracownik miał możliwość pracy zdalnej w dużo późniejszym czasie. Praca w tej firmie nie jest stabilna ponieważ można ją stracić w jednej chwili pod pretekstem „używałeś telefonu podczas pracy” tak niestety było gdy wybuchła pandemia i firma nie była w stanie zapewnić pracy większości... wtedy zaczęła się bitwa o godziny. Najwiecej godzin dostali Ci którzy najlepiej trzymali się z manager. Dodam, że kadra managerów nie ma szacunku do pracowników. Na każdym kroku pokazują, że są wyżej i zwykły pracownik infolinii jest nikim. Ma tylko siedzieć i odbierać połączenia. Niektórzy pracownicy są wyśmiewani przy innych konsultantach przez managerów. Nie polecam pracy w tej firmie ponieważ nie zdobędziecie tam żadnego doświadczenia! jedynie co to stracicie swój czas na szkolenie z którego rezygnuje 7 na 10 osób po zapoznaniu się z atmosferą jaka panuje w tej firmie. Nie dajcie się też namówić wysoką premią która będzie wam obiecywana na rozmowie kwalifikacyjnej. Są to śmieszne pieniądze w granicach 80 zł do 500 zł jak bardzo dobrze się postarasz i naprawdę nie będą mieli pretekstu żeby ją obciąć ???? Naprawdę jest wiele innych Call Center w Warszawie gdzie praca jest o wiele lepsza.

...

Moja przygoda zakończyła się w ccig szybko bo miałem dość jak tam ludzi traktują. Pierwszy raz aplikowałem do obsługi klienta sieci sklepów smyk i następnego dnia otrzymałem informacje że zakończyła się rekrutacja (mimo że moja aplikacja była w ten sam dzień kiedy na olx pojawiła się oferta pracy, zabawne) i zaoferowano mi infolinie Orange. Szkolenia były słabe i nie zrozumiałe. Menager Krzysztof wyciulał mnie z wynagrodzeniem.. kiedy byłem na sluchaniu jak inni rozmawiają kazał mi przychodzić przez tydzień na 3 godziny codziennie po czym wpisywał (sam jeszcze nie miałem dostępu żeby się zalogować czy cokolwiek) że byłem raz w tygodniu czy tam dwa przez to dostałem tak mało kasy że szok, normę musiałem wyrobić w tydzień pracy kiedy inny mieli na to cały miesiąc i odjęli mi całą premie (4 zł) ;). Zarzekał się że będzie pomagał na początek po czym nigdy tego nie robił i kazał zgłaszać się do ludzi tam pracujących. Druga moja aplikacja była niedawno na infolinie NFZ i tego samego dnia po rozmowie o prace dostałem i formacje że nie będzie tego projektu na razie i czy nie chce na smyka iść, ja na to że okej i wgl miałem dostać informacje w następnym tygodniu we wtorek o tych szkoleniach i oczywiście nie dostałem, sam się upominałem i musiałem czekać aż łaskawie do mnie zadzwonią. Do rozmowy ostatecznie nie doszło i kolejny tydzień jestem bez jakiekolwiek informacji. Nie polecam ccig nikomu.

Been there, done that
@...

Mr Christopher. Legend. Menago w sumie w tej firmie też są równo (usunięte przez administratora) Nieadekwatny wzrost wynagrodzenia do ilości obowiązków. Ale jak się zasmakuje władzy :)

Been there, done that

Praca wielce nieprzyjemna. Inaczej nie da się tego opisać. Za szkolenie 5 dni na projekcie orange nie miałem płacone (nie dałem rady wyrobić wymaganych 350 godzin, odszedłem po dwóch miesiącach). Płaca minimalna, premie rzędu 20 groszy za przedłużenie umowy. Systemy stare jak świat. Na mojej kampanii wybieraliśmy numery ręcznie (kopiuj wklej do dialera) z bazy. Mogli chociaż zaimplementować Click to call bo żyły szło sobie wypruć. Wszędzie oszczędności. Jedyne na czym nie oszczędzają to reklamowanie się we Wrocławiu (a mogliby dawać lepsze premie, walczyć o pracownika, ale po co). W mojej ocenie to robota na maks 2 miesiące, kompletnie nie warta tego, przemiał naiwnych studenciaków. Strasznie nieeleganckim ruchem jest to, że przy podpisywaniu umowy zlecenie trzeba było założyć konto w Santander. Ktoś musiał nieźle posmarować. O negatywnych rzeczach mógłbym pisać bardzo długo, ale fakt który najbardziej mnie rozbawił to, że w momencie kiedy wchodziło RODO (wtedy pracowałem) to mieliśmy jakieś szkolenie na platformie learningowej itd. ale system z bazą danych do obdzwonki nie pozwalał na dodanie czyjegoś numeru do Do Not Call list, czyli nie mieliśmy żadnej możliwości wywalenia kogoś z bazy. Dodatkowo per kontakt mogły być przypisane tylko 3 numery telefonów. Jeśli ktoś zmienił numer kontaktowy, któryś raz (dzwoniłem B2B, więc tam często zmienia się numer do reprezentanta, firmy, etc.) to nie dało się dodać nowego. Dzwoniliśmy po 10 razy do osób, które nie pracowały już w danej firmie i nie mieliśmy żadnej opcji by w systemie do obsługi bazy zaznaczyć, żeby się z nimi nie kontaktować, czy zmienić numer przypisany do kontaktu. To jest parodia call center. Tu idzie się na ilość, jakość bliska zeru. Mam nadzieję, że ludzie będą sprawdzać i nie będą wysyłać tam CV. Mam nadzieję, że upadną przy covidzie, że z tym ile wcześniej wkładali kasy w sprzęt i zaplecze techniczne po prostu to się rozkrzaczy (już widzę jak organizują Remote Work). NIe wybierajcie się, oszczędzcie sobie nerwów

NIESTETY JESZCZE PRACOWNIK

Przykre jest to, że w na pozór miłej firmie występuje problem kolesiarstwa i rozdawanie godzin znajomym. Sugerowanie zwolnień i zmian projektu. Managerowie nie znający się w ogóle na swoim projekcie są mało pomocni, dogryźliwi i strasznie mało szczerzy. Niestety wszystko jest wyglądającym ładnie opakowaniem z mocno słonym środkiem. Polecam, jedynie na bardzo krótki okres. Do tego na pewno nie traktowałbym poważnie tej pracy, bo pomimo zaangażowania i sumienności z mojej strony aktualnie muszę prosić o godziny mimo sporej dyspozycyjności w całym tygodniu :)

Piotr
Inne
@NIESTETY JESZCZE PRACOWNIK

Jakie umowy oferuje ten pracodawca? Z Twojej wypowiedzi mogę sugerować, że nie jest to praca na pełen etat, dlatego chciałbym ustalić, czego można się spodziewać. Pomożesz?

Yayay
@Piotr

W ccig masz umowy zlecenie. Na projekcie nfz niektóre osoby mają umowę o pracę.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki okres czasu w Call Center Inter Galactica można ubiegać się o podwyżkę?

Pracownik
@Pytanie

Jaką podwyżkę... najniższa krajowa a jak masz dobry projekt to jakieś grosze z premii dostaniesz.

Były pracownik

Niestety straciłam w tej firmie dwa miesiące. Na początek rozmowa kwalifikacyjna. W sumie nie była jakaś zła, zostały mi przedstawione warunki, które uznałam za dziwne, ale dobra. Umowa zlecenie to wiedziałam, 350 zł za szkolenie wypłacone po przepracowanych 350 godzinach i konto w Santanderze. (usunięte przez administratora) byłam, że myślałam, że spokojnie się te 350 godzin przepracuje. Otóż wyszło na to, że miał być grafik jaki chcesz i pracujesz ile chcesz. A już zwłaszcza na takim projekcie jakim jest NFZ, gdzie "Managerowie" "Twierdzili", że są wieczne niedobory godzin. Minęły dwa miesiące a ja miałam przepracowane jakieś 180 godzin. Gdzie obiecano mi, że będę pracować na pełen etat. Niestety tylko jakieś 100h w miesiącu to był max. Często miałam grafik po 5 godzin, albo mniej i w tygodniu wychodziło 20h maksymalnie. PO drugie straszne czepialstwo, ale o co? O to, że siedzisz na innej sali, ale należącej do projektu, na którym jesteś zatrudniony/a. Ta pierwsza sala była okropna. Było w niej duszno, więc cały czas było otwierane okno. Można było się przeziębić. I tak też się działo. No i przychodzi ta choroba i co trzeba zrobić? Szukać zastępstwa na Twoje miejsce, bo poinformowanie managera, na umowie zlecenie to przecież za mało. I Ty, który masz anginę, albo jakieś inne choróbsko szukasz wśród kolegów czy ktoś weźmie Twoje godziny. Jak nie znajdziesz to albo przychodzisz chory do pracy i rozsiewasz zarazki, albo nie przychodzisz i grożą Ci zwolnieniem. Śmieszne? Oczywiście. Także ta elastyczność grafikowa to też jest żart. Jak ktoś akurat da radę wziąć za Ciebie godziny to Ci się uda. Pozytywna rzecz w tej pracy, to mimo wszystko ludzie, którzy jak mogą to Ci pomogą. Managerowie są NIEpomocni i opryskliwi. Robią z siebie niewiadomo co i to jest w sumie mega śmieszne. Grożą Ci zwolnieniem na każdym kroku, albo zabraniem premii. A jak się o coś pytasz związanego z pracą, to mają taką twarz jakbyś im krzywdę robił. No i na koniec zwolnienie. Oni za to, że siadasz w innym miejscu, albo nie wiem karetka Cię zabrała rozwiążą z Tobą umowę z opinią negatywną w swojej firmie. Czyli, już nigdy nie możesz tam pracować. Ja się sama zwalniałam i na umowie zlecenie dali okres wypowiedzenia 30 dni. Umowie, która przez prawo nie ma zdefiniowanego czasu wypowiedzenia. Jedynie jest to tylko umowny czas. I po raz pierwszy miałam taki problem ze zwolnieniem. Gdzie to jest tak zwana śmieciówką. Żałosne. A i jeszcze to gadanie o podwyżce, która została dana tylko dlatego, że państwo podniosło najniższą krajową. A tak się szczycili, że dadzą nam podwyżkę. XD Ogólnie nikomu nie polecam. Uważam, że Wrocław jest dużym miastem i znajdzie się lepsza praca. Ja sama pracowałam w lepszych firmach.

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Call Center Inter Galactica płacą za nadgodziny?

1
Xxx
@Pytanie

Tam nadgodziny nie istnieją, są projekty które pracują 24h i stawka jest standardowa ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Inter Galactica - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center Inter Galactica?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center Inter Galactica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center Inter Galactica?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 3 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Call Center Inter Galactica?

    Kandydaci do pracy w Call Center Inter Galactica napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Inter Galactica
Przejdź do nowych opinii