Opinie o Delima (Stokrotka Sp. z o.o.) w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Stokrotka Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Stokrotka Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Stokrotka Sp. z o.o. w Lublin

stokrotka
Inne

a w Skierbieszowie zmienili kierownika i przyszła Pani co dzień dobry nie umie odpowiedzieć klientowi, ciągle zła i wściekła nic nie wie i na pracownikach przy klientach się wyżywa. a sklep jest ok, ma towar , promocje, miłą obsługę tylko ta Pani psuje całą opinię a ludzie tutaj tego nie lubią

4
Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Jest ktoś z trójmiasta??? Gdynia Wejherowo??

Kuba ld
Pracownik
 Pytanie

Czy u was zastępcy dostali w tym miesiącu premie za nie zachorowalność, która miała być od października ?

Rasta
Pracownik
@Kuba ld

Pierwsze słyszę o tej premi

Z-ca
Pracownik
@Kuba ld

Nie, nic nie dostaliśmy.

Grisza
Pracownik
@Kuba ld

Nikt nie dostał u nas na sklepie i nikt nie wie że coś takiego miało być do wypłaty

nikt
Pracownik
 Pytanie

Prawda czy Fałsz ?? Jestem kierownikiem z długim stażem ,staram się wykonywać wszystko co mi każą i tego samego wymagam od ludzi mi podległych. Przyjeżdża regionalny przegląda obroty i mówi musisz zwalniać ludzi .Odpowiadam zgodnie z prawdą - nie mam kogo już zwolnić .Regionalny robi obchód po sklepie i przychodzi z nowiną - zwolnij tą i tą ,za wolno się rusza ,albo tego i tego ma (usunięte przez administratora) na stoisku. Odpowiadam zgodnie z prawdą -chroni go umowa ,nie mogę . Regionalny bez namysłu -pisz upomnienia za byle co . Przez następny miesiąc chodzę jak cień po sklepie ,przyczepiam się o byle (usunięte przez administratora) do ludzi ,ludzie nie wytrzymują zaczynają popełniać błędy ,atmosfera jest tak gęsta jak najgorsza mgła . Ludzie zaczynają pisać donosy ,piszą po forach ze jestem zła ,uprawiam mobbing . Co robi mój regionalny ?? Zbiera ekipę ze sklepu ,wysłuchuje żali załogi jak dobry wujek i wskazuje mnie jako winowajcę całej sytuacji . Jak bardzo wdzięczna jest mu załoga za to , ze wysłuchał ,ze porozmawiał ,ze dal się wyżalić na kierownika ..... nie jestem w stanie ocenić tej skali ,bo nie zostałem zaproszony na te zebranie. Ale jestem w stanie sobie to wyobrazić. Jestem w stanie sobie wyobrazić jak skrupulatnie notował w pamięci co i komu się nie podobało ,Jestem w stanie sobie wyobrazić nawet to ,ze on już wie kto będzie następny w kolejce do zwolnienia jak nadejdzie pora zwolnień .A te pory nadchodzą cyklicznie . Trochę lepiej jest ,to na szybko weź z ulicy pracownika , naucz wyszkol i wymagaj od nowego pracownika ,żeby audyt ci dobrze wypadł . Trochę gorzej jest zwolnij i zapomnij ....dla nich to pionki szachownicy ,im wyżej tym większa obłuda i oderwanie od rzeczywistości Uczucia ,ludzkie problemy , plany na przyszłość ....to nie tutaj Jutro znowu idę tam ,do nich , patrzących na mnie spod byka , jutro znowu muszę kogoś zwolnic ,bo plan się sypie .Może zwolnią mnie ,kto wie. STOKROTKO !!! NA UWADZE NIE MACIE NIC !!!

zibi
Były pracownik
@nikt

100 % prawda .Kasjera masz wykorzystać na magazynie ,magazyniera na kasie ,a jak ktoś się uniesie ambicja i podniesie dyskusje ze nie ma tego w umowie , to regionalny siada na kierownika ze stosuje nacisk na pracowników i musi to "inaczej rozwiązać" .A oczywiście sam wydał zalecenie , ze masz tyle i tyle etatów i rzeźb w góoownie , żeby obroty były ,żeby się codziennie 8 palet rozładowało i żeby wszyscy uśmiechnięci chodzili . Jak coś nie tak ,odetną się od Ciebie i to ty wyzyskiwałeś ludzi ,ty byłeś tym złym . Nagradzać nie masz czym ,masz tylko wymagać co raz więcej i więcej .Na końcu w nagrodę (usunięte przez administratora)ię za mobbing pracowników. Stokrotka i jej zasady ,których nie ma .

Ask30
Były pracownik
@nikt

Sama prawda!

Beti01
Pracownik
@nikt

STOKROTKA ³³⁰:Dziwne, że żaden z pracowników,który był na zebraniu u regionalnego nie przekazał Pani,Panu co który pracownik mówił o pracy w tej stokrotce i o kierowniku sklepu. W mojej stokrotce kierowniczka ma swoich ludzi na sklepie od takiego donosicielstwa co kto powiedział na kogo i o kim. Jakby nie miała takich ludzi to by nie mogła doskonale manipulować i nowym pracownikiem. Tutaj jak ktoś chce przyjść do pracy to kierowniczka pyta swoich pracownic czy znam taka i taka osobę, z tąd i z tad. Dopiero wtedy podejmuje decyzje przyjąć do pracy czy nie przyjąć.a swoje pracownice które zajmują się donosiciwlstwem i obgadywaniem koleżanek z pracy, nie patrzą na to że nie tylko.klientowi ale i koleżankom z pracy nie należy sprzedawać zepsutych i obsliznietych i lepiocych się już parówek cienkich, sama osobiście kupiłam parówki cienkie, które były w promocji,A w domu okazało się że już się łepia i obslizguja w rekach. Cenionym pracownikiem jest ten kto zajmuje się plotkami prawdziwymi i fałszywymi. Czy w każdej stokrotce jest tak, że kierowniczki sklpu zamykają się biurze i obgaduja i nasmiewaja się że swoich pracownic,że kierowniczka wysyła swoje pracownice na miesięczne przerwy w pracy i obiecuję że wróci do pracy tylko nie może jej przedłużyć umowy bo ma umowę zastępczą i musi odczekać miesiąc aby dostała następną umowę, A przez ten miesiąc pracownica pozostaje bez ubezpieczenia.a gdy pracownica prosi o przeniesienie do innej stokrotki bo będzie miała bliżej do pracy, to kierowniczka daje wypowiedzenie, nie zrobi przeniesienia. To.jest msciwosc na pracownikach, nie zważając na to że każdy na swoje wady i zalety, czy kierowniczka sklepu jest aż taka osoba idealna, też ma swoje wady i zalety,A u kierownika regionalnego ma swoje formy, który przemyka oko na kierownictwo. A jak kierowniczka weźmie sobie na celownik jakiegoś pracownika to gnębi i dokucza,manipuluje pracownikiem, A ten się nota, z tego gnebienia i odliczania, A wszyscy odnoszący pracownicy razem z kierowniczka się nasmiewaja z takiego pracownika.

2
nikt
Pracownik
 Pytanie
@Beti01

Szczerze mówiąc nie interesują mnie opinie zasłyszane z drugiej ręki . Trochę chaotyczna jest Pani wypowiedz ale spróbuję odpowiedzieć. W naszej stokrotce są wszędzie kamery i nie wydaje mi się nawet możliwe ,żeby zamykać się po jakiś biurach. Moje obowiązki nie pozwalają mi na siedzenie i obgadywanie innych pracowników .Oczywiście ze z jednym mogę się kumplować bardziej z innym mniej ,normalne tez mi się wydaje zasięganie języka miedzy pracownikami jeśli chodzi o przyjęcie nowej osoby .Przez lata pracy widziałem już ludzi ,którzy szukaj pracy i ludzi którzy szukają lekkich pieniędzy . Lekkie pieniądze w Stokrotce można zdobyć jednie kosztem reszty załogi ,ciągłe zwolnienia ,szczególnie w okresach wzmożonego ruchu ,brak zaangażowania na zmianie w pracę sklepu na zasadzie bo ja jestem kasjerem i reszta mnie nie obchodzi .Tak w obecnej chwili w stokrotce się nie da .Regionalny tnie etaty wymagając ,żeby magazynier był kasjerem i odwrotnie ,kasjerka magazynierem. Mogę zrozumieć że ludzie idąc do pracy tutaj są świadomie wprowadzani w błąd i nie wiedzą ze ich praca będzie dotyczyła całego sklepu ,a im większy sklep tym tym gonitwa będzie większa (góra nie liczy pracowników od metrażu ,tylko od przychodów ,taki bezsens ekonomiczny ,im mniej pracowników tym mniej przychodu ,wiec jeszcze mniej pracowników i jedna dziewczyna lata codziennie po sklepie od klienta na kasie do magazynu i z powrotem ,robiąc puste przebiegi ,puste kilometry ,zamiast siedzieć na kasie np. i obsługiwać klienta non stop . )Co do sytuacji z miesięcznym urlopem ,nie znam sprawy , podejrzewam ze miała pani jakieś nadgodziny i musiała być Pani skierowana na ten urlop i to nie z woli kierownika ,ale tak wynika z programu .Jeśli nie miała Pani stałej umowy ,to właśnie jest Pani takim przypadkiem o którym mówię .W KAZDEJ STOKROTCE będzie Pani zawsze pierwsza do odstrzału i TO NIE JEST WIDZIMISIE KIEROWNIKA !!! Kierownik nie może ruszyć ludzi z umowami stałymi ,z grupą ,wiec jak dostaje od regionalnego polecenie redukcji ,to nie ze się lubi ,czy się nie lubi ,pierwsi idą ci z czasówkami . Co do parówek ,to sytuacja wogóle dla mnie niezrozumiała ....Pani pracuje w tym sklepie i koleżanka Panią (usunięte przez administratora) ??A Pani ma zakaz dotykania żywności ,czy o co chodzi ?Przez 8 godzin pracy nie wybrała Pani sobie towaru ,który Pani chce kupić z końcem zmiany ??Jeśli w ciągu całej zmiany nawet się Pani nie otarła o stanowisko mięsne ,żeby zobaczyć co tam się dzieje ...to może Kierowniczka jednak miała racje ,że się pożegnaliście. U mnie każdy pracownik wie co jest świeże ,a co nie . Jeśli dochodzi do notorycznego gnębienia pracownika na sklepie ,proszę poprosić górę o zapis z kamer ,zapisywać sobie sytuacje kiedy dochodziło do przemocy psychicznej ,zbierać wyniki badań ,jeśli Pani się leczy z powodu takiego gnębienia ,zbierać ewentualnych świadków takiej przemocy i wtedy to zgłosić do PIP ,albo pomijać regionalnego od razu do dyrekcji .Tylko proszę pamiętać , ze polecanie służbowe ,które nie jest Pani na rękę ,brak zgody na jakąś Pani prośbę lub niedostosowanie grafika do Pani planów to nie jest gnębienie i nękanie . U mnie 85 % załogi to kobiety i niestety ale musze przyznać ,ze Panie same sobie zycie utrudniają , oczerniając jedna drugą , obgadując po za plecami . Do mnie docierają jakieś skrawki informacji ,ze jedna nie chciała zrobić tego ,druga tamtego ,a ja wydając potem polecanie jednej czy drugiej to na pewno już wiem o co chodzi i na pewno jedną ukarałem ,bo każdy kij ma dwa końce. Sklep potem dopowie sobie to i owo ,a po tygodniu dowiaduję się ze z jedną sypiam ,a drugiej nienawidzę. Niestety tak to nie działa, Nie da się wszystkich lubić i wszystkim dogodzić ,kiedy już na starcie grafik ci się nie spina ,a towar musi ktoś rozładować....dodatkowo ja nie mogę już nic ,mogę jedynie wymagać ,wymagać ,wymagać ,taki chłopak do bicia z każdej strony ze mnie .Jak ma Pani chęci to zapraszam ,co miesiąc u nas w mieście ogłoszenie na kierownika wisi

2
Minionek normatek
Pracownik
 Pytanie
@nikt

A jak z normami dźwigania? Czy w tym galopie wy kierownicy łamiecie przepisy BHP. Kobiety dźwigaja wory z ziemniakami, bananami, zgrzewki mleka skrzynki piwa???

3
Pracownik
Pracownik
@nikt

Jak bym slyszala swoja historie tez czy kieronik bedzie dobry czy zly i tak bedzie jego wina, RKO w bialych rekawiczkach wszystko zrobi zeby byc kryta dobra ciocia.

Lala
Pracownik
@Minionek normatek

Worek ziemniaków czy marchewki ważą mniej niż jest dopuszczalna norma dla kobiet. Wszystko jest w przepisach bhp

poldek
Pracownik
 Problem
@Lala

lalusia poczyta przepisy BHP... skoro przespała szkolenia.....

1
Dorota
Pracownik
 Rekomendacja
@poldek

Chyba polduś nie umie czytać. Proszę: Praca dorywcza – normy przenoszenia ciężarów: • 20 kg dla kobiet, • 50 kg dla mężczyzn. Warto dodać, że praca dorywcza (definicja BHP) to taka, która jest wykonywana nie więcej niż 4 razy na każdą godzinę pracy, jeśli łączy czas wykonywania pracy nie przekracza 4 godzin na dobę. Nie nosisz worków z ziemniakami z jednego końca sklepu na drugi w kółko całą zmianę, dotowarowuje się je dosłownie kilka razy dziennie. Worek z ziemniakami 15-20 kg zależnie od sklepu. Karton bananów ok. 15 kg. Worek marchewki ok. 12 kg. Więc jak najbardziej kobieta nie w ciąży i nie karmiąca piersią może takie rzeczy robić. Zwłaszcza, że nie przenosisz takiego worka przez cały sklep na rękach tylko w wózku.

Przepisy BHP
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Kobieta w ciągu 10 minut z wózka przenosi na stoisko banany, ziemniaki , marchewkę, skrzynki z główkami kapusty, kalafiora, pomarańczy, grapefritów, mandarynek, cebuli. Robi to bardzo szybko bo kierownik pogania. Jak powinna to zrobić zgodnie z przepisami? Co 15 minut może przenieść jeden worek ziemniaków lub innych rzeczy. Czyli w ciągu 4 godzin 16 razy a w ciągu 10 minut tylko 1 worek . Pozdrawiam wszystkich pracowników Stokrotki.

Roman
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Pani Dorota była na szkoleniu BHP? Chyba nie......proszę się zgłosić na ochotnika

BHP
Pracownik
@Dorota

Kobieta może przenieść do 20 kg przy pracy dorywczej 1 ciężar do 20 kg. Nie może z jednego wózka w ciągu 15 minut wyłożyć więcej niż 1 ciężar powyżej 12 kg - 20 kg. Jeśli ta sama kobieta równocześnie rozkłada palety to nie dźwiga więcej niż 12 kg. Nie przenosi więc worów z ziemniakami. Miłego dzionka Stokroteczki

do beti
Inne
@Beti01

W prawie każdej jest taki okaz, który zamiast pracą trudni sie tym o czym piszesz, zapraszamy do Ostrowa Wlkp.,mamy tutaj takie niskie coś, niestety.

basia
Pracownik
@BHP

Jednak ktoś zna przepisy. Szkoda,ze nie kierownicy

Kobieta
Pracownik
@BHP

3 worki cebuli, 5 worków marchewki, 4-6 skrzynek banana, nawet 20 tacy z jabłkami i gruszkami kilka kartony mandarynek grejpfruta cytryną i kiwi, kapusta kiszona i OGÓRKI itd i wychodzi jedna do trzech palet samodzielnie albo w tabdemie a potem do polet robotę np. same napoje a paleta wyższa od dumnie a tym kilka 8paków coli 2,25 na samym szczycie palety - co nie wolno rozgrywać bo gdzieś to trzeba znowu upchnąć ! I się ciesz że masz robotę za minimalną no może ciut więcej plus dodatki.. I tak dzień w dzień.

Lila
Pracownik
 Problem
@Kobieta

Tylko jakie to dodatki,bo u nas oprócz absencyjnego to nic nie ma ,a roboty nie ubywa ,nawet jest coraz więcej bo większa część personelu na chorobowym

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Żenujący! Kpina w biały dzień! Pani rekruterka zadzwoniła z pytaniem aplikowałem na takie a takie stanowisko, czy w dalszym ciągu jestem zainteresowany pracą, umówiła się na kolejny dzień i konkretną godzinę. Odbyły się dwie rozmowy, w tym z przyszłym szefem. Przedstawione zostały warunki zatrudnienia itd itp. Odp za dwa tyg. Odpowiedz była za miesiąc ale warunki zatrudnienia zupełnie inne niż te przedstawiane na rozmowie. Na rozmowie ściema jak to u nas dobrze a jak przychodzi co do czego to kpina z ludzi. Zmarnowany tylko czas. Ofertę odrzuciłem bo w aktualnym miejscu dostałem lepsze warunki. Stokrotka oczekiwania ma z kosmosu ale płaci najniższa, ściemniają o premii ale nie dodają kiedy ma być ona wypłacona (po okresie próbnym, po pol roku, od widzimi się szefa albo wcale) i oczywiście nie dodają ze ta premia to 100 zł brutto, Kpina z ludzi i tyle!!!!

Pytania

Kpina!!!

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
Ogorzelice
Modular System Sp. z o.o.
(61 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technolog obróbki skrawaniem
Częstochowa
Wulkan S.A.
(159 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Stażysta w Dziale Obsługi Klienta
Łódź
Albéa Poland Sp. z o.o.
(103 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dariusz
Pracownik
 Rekomendacja

Czy słyszeliście coś o dodatkuza pracę w epidemii. Inne firmy płacą takie dodatkowe pieniądze.

e.
Pracownik
 Pytanie
@Dariusz

W stokrotce ? Dobry żart prędzej utną niż coś dadzą

jula
Pracownik
 Rekomendacja
@Dariusz

dostałaś jak złożyłaś

1
quinlan vos
Pracownik
 Rekomendacja
@e.

był dodatek przecież na wiosnę,nawet papier u nas jeszcze na tablicy wisi,ja też dostałem....

Kkkk
Pracownik
@Dariusz

Jako kierownik sklepu rozmawiałam że swim rko i, powiedział że takiego dodatku nie będzie...

867
Pracownik
@jula

Bzdura.

fiki
Pracownik
 Pytanie
@quinlan vos

toaletowy?

Mika
Pracownik
@Kkkk

To jest właśnie Stokrotka ,dbająca o swoich pracowników,

Kasieńka
Pracownik
 Pytanie

1.Gdzie złożyć wypowiedzenie umowy o pracę? U kierownika, wysłać mailem/pocztą do kadr? 2. Czy w waszych sklepach też planowane są cięcia etatów? Pozdrawiam

Z-ca
Pracownik
@Kasieńka

Napisz prośbę o rozwiązanie umowa, za porozumieniem stron i zanieść do swojego kierownika :) on wyślę do kadr i już

Ada
Pracownik
 Pytanie

Czy dostaliście wyprawki szkolne? Bo ja Nie ,mimo że pracuję od półtorej roku .

ronnie
Pracownik
@Ada

wyprawki szkle nie są dla wszystkich

Sylwia
Pracownik
@Ada

A złożyłaś wniosek o wyprawkę

1
Ada
Pracownik
@Sylwia

Tak

Pytanko
Pracownik
 Pytanie
@Ada

Czy pracownicy niepełnoetatowi otrzymują wyprawki szkolne?

Z-ca
Pracownik
@Ada

Dostałam wyprawkę, mimo że nie dostarczyłam zaświadczenia z przedszkola

Przepisy BHP
Pracownik

Pozdrawiam wszystkich pracujących w firmie Stokrotka. Normy BHP - dźwiganie ręczne (bez wózków) dla pracownika indywidualnego: Praca stała — normy dźwigania i przenoszenia ładunków: • 12 kg dla kobiet, • 30 kg dla mężczyzn. Przepisy BHP: podnoszenie ciężarów powyżej obręczy barkowej (np. wkładanie czegoś na półkę położoną nad głową): • 8 kg dla kobiet, • 21 kg dla mężczyzn. Przenoszenie ciężarów pod górę, jeśli kąt nachylenia jest mniejszy niż 30o , a wysokość 4 m: • 12 kg dla kobiet, • 30 kg dla mężczyzn.

1
minionek bhp
Pracownik
@Przepisy BHP

Dokładnie tak. Gdy wykonuje pracę dorywczą czyli taką, której nie wykonuje częściej niż co 15 minut i nie dłużej niż 4 godziny może przenieść do 20 kg ale tylko 1 raz w ciągu 15 minut. Gdy rozkłada palety dźwiga do 12 kg. Przestrzegajcie przepisów BHP Pozdrawiam

Przepisy BHP
Pracownik
 Pytanie

Kobieta w ciągu 10 minut z wózka przenosi na stoisko banany ( 20 kg), ziemniaki (15 kg), marchewkę, skrzynki z główkami ( 20 kg) kapusty, kalafiora, pomarańczy ( 20 kg), grapefritów, mandarynek, cebuli. Robi to bardzo szybko bo kierownik pogania. Jak powinna to zrobić zgodnie z przepisami? Co 15 minut może przenieść jeden worek ziemniaków lub innych rzeczy ważących nie więcej niż 20 kg. Czyli w ciągu 4 godzin 16 razy a w ciągu 10 minut tylko 1 worek . Jeśli ta sama kobieta rozkłada palety wykonuje pracę stałą więc nie dźwiga więcej niż 12 kg. Pozdrawiam wszystkich pracowników Stokrotki.

paragraf
Pracownik
 Problem

Nie polecam, poziom regionalnej i kierowników jest tak niski, że trudno uwierzyć.... Brak szacunku do pracownika, brak znajomości podstawowych przepisów prawa pracy i bhp.(usunięte przez administratora)

inna
Inne
@paragraf

Zapraszam do Ostrowa Wlkp. tu kierowniczka to jest dopiero okaz i poziom czyli pomyłka nic nie robiąca i nic nie wiedząca

Aga
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie, co wolno pracownikowi w czasie przerwy, kiedy już się wpisze, czy wolno mu kupić cos do jedzenia czy też picia, czy wolno mu wykorzystać przerwę na zakupy do domu, czy wolno mu zapalić ( pomijając oczywiście kwestię pandemii). 2 pytanie czy w każdym sklepie po zakończeniu 1 zmiany i po skontrolowaniu przez kierownika zawsze opuszczacie sklep tylnym wyjście bo przez salę sprzedażową nie wolno?

Euzebia
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Tak, możesz zrobić zakupy jeżeli zarzucisz jakąś bluzę albo coś na koszulkę pracowniczą. Stajesz wtedy w kolejce jak zwykły klient (chociaż nie zawsze jest to tak rygorystycznie przestrzegane, u nas już po audytach, kontrolach i wizytach RKO przymykamy oczy na ubiór - ale wtedy pracownik musi się liczyć z tym, że jakiś klient go zaczepi po drodze). A co do wypuszczania to się zdziwiłam, pierwsze słyszę o takiej praktyce. U nas po I zmianie albo jakimś środku, jak sklep jest normalnie czynny, to pracownicy mają przejść przez sklep. Jak wyjdą poza linię kas to są wtedy normalnymi klientami i większość się wraca na zakupy. Jeżeli są tylko jedne drzwi od zaplecza służące dostawie to oprócz wejścia na rankę i wyjścia po popołudniówce mają być cały czas zamknięte i otwierane tylko na dostawę. Jeżeli osobno są od magazynu a osobno od wejścia to cały dzień mają być zamknięte i otwarte tylko przed I zmianą i po II. Idąc tokiem myślenia tych kierowniczek to na popołudniową zmianę też trzeba wejść drzwiami z tyłu?

Aga
Pracownik
 Problem
@Euzebia

Właśnie nie, u nas kiedyś wolno nam było cos kupić ( w czasie przerwy) o ile mieliśmy na sobie swoją bluzę itd, teraz nie wolno nam nic kupić na przerwie żeby coś zjeść czy cos do picia, teraz możemy to zrobić przed pracą, ( więc jak ktoś nie zdąży to tak całe 9h musi wytrzymać a na przerwie możesz posiedzieć w socjalnym o suchym pysku) jak jest na 5 rano to o 6 każda biegnie do jedynej otw. kasy, wyjście tylko przez boczne drzwi na 1 zmianie i na drugiej też, wtedy dopiero obiegasz sklep dookoła i wracasz zrobić zakupy. Na 2 zmianę wchodzi się przez sklep. Ogólnie nie możemy pojawiać się na sklepie podczas przerwy chociaż w swoich ubraniach.

Ona1122
Pracownik
 Problem
@Aga

U nas nie ma problemu z zakupami. Kiedy chce kupic sobie wodę idę nawet wtedy kiedy nie mam przerwy, jak tylko chce mogę 10 razy w ciągu zmiany podejść do kasy i problemu nikt nie robi, nie ubieram jakiś bluz, tylko podchodzę w koszulce pracowniczej. Czyli kiedy mam potrzebę i chce to ide i sobie coś kupuje. Jeśli chodzi o wychodzenie to normalnie wychodzę przez sklep. Jak kto woli, jak komu wygodniej

Lala
Pracownik
@Aga

Wszystko zależy od od tego jakie zasady panują na sklepie. Regulaminowo jest tak że po 1 zmianie sklep opuszcza się tylnym wyjściem. Przerwa jest dla ciebie. Jeśli chcesz idziesz i kupujesz sobie coś na śniadanie, ale nie jest to czas dobry na zakupy domowe bo nie zdążysz raczej usiąść zjeść i odsapnąć chwileczkę.

Lala
Pracownik
 Pytanie

A co z dodatkiem tym pandemicznym? Ile razy ktoś dostał ten dodatek za pracę w trudniejszych warunkach? My mieliśmy tylko raz a przecież nadal trwa ta cholerna zaraza. Pielęgniarki lekarze mają to czemu my nie?

Kliknę ®
Inne
 Pytanie

A czemu w Pryszczu Gdańskim i ma limitów wejść? 4 kasy czyli 20 klientów jednocześnie w sklepie nie licząc pracowników tam całe chordy od soboty, dzisiaj to samo!!!

Zebra
Pracownik
 Problem
@Kliknę ®

Zależy od metrażu sklepu:)

ZA MAŁO NAS...
Były pracownik
@Zebra

Bo 2 kasjerów, magazynier, 2 na mięsnym ,kierownik, mnóstwo palet i dostaw do rozłożenia na wczoraj + regionalna też się szlaja i inni kontrhęci, pośrednicy, reklamujący i inne typowe i nietypowe pierdoł - dzień jak co dzień, nie wiadomo gdzie i w co wsadzić pierwszy ręce by "nikt, inni i wszyscy" nie nażekali.

Taaa...
Kandydat
@ZA MAŁO NAS...

Każdy, Ktoś, Ktokolwiek i Nikt. Były sobie cztery osoby: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek i Nikt. Trzeba było wykonać bardzo ważną pracę i Każdy został o to poproszony. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, ale Nikt tego nie zrobił. Ktoś zezłościł się z tego powodu, ponieważ było to powinnością Każdego. Każdy myślał, że Ktokolwiek mógł to zrobić, ale żadnemu z nich nie przyszło do głowy, że Nikt tego nie zrobił. Skończyło się na tym, że Każdy obwiniał Kogoś za to, że Nikt nie zrobił tego, co mógł zrobić Ktokolwiek.

Królowa
Pracownik

Dzień dobry jestem stałą klientk@ sklepu stokrotka na ulicy Gęsiej w Lublinie i pracuje tam taki kasjer o imieniu (usunięte przez administratora)statnio ze 100 zł nie wydał mi reszty bo wziął sobie schował do kieszeni a jak chciałam minionka dla synka to on powiedział że już się skończyły bo sam (usunięte przez administratora) dla siebie weźcie zwolnicie tego przymula bo on kradnie a inie będę przychodzić do waszego sklepu bo (usunięte przez administratora) obsługa dziękuję i nie życzę sobie by taki (usunięte przez administratora) prosił mnie o numer fuu niech (usunięte przez administratora) na (usunięte przez administratora) z roksy i proszę go wychować skoro rodzice nie umieli ją tak tego nie zostawię pójdę przez niego dalej na, skargę na, wasz sklep dobranoc

2
Natka
Pracownik
 Pytanie
@Królowa

Dziwne to co piszesz nie wydał Ci reszty i nic z tym nie zrobiłaś od razu?nie wezwałaś kierownika ?nie dał Ci minionka i też nie zareagowałaś?nie bronię broń boże tego kasjera , jeśli tak postąpił, takie sytuacje to trzeba na gorąco zgłaszać, są kamery które kierownik przejrzy i zobaczy jak było na prawdę.Bez obrazy ale opisana przez Ciebie sytuacja wydaje mi się naciągana.

wikary
Pracownik
 Pytanie

Czerwony krasnoludek pracuje w Stokrotce??? Taki bez rozumku???

2
Mama
Kandydat
 Pytanie

Witajcie ,jutro mam rozmowę na zastępcę kierownika w Stokrotce w Rejowcu Fabrycznym, czy możecie mi coś powiedzieć o o pracy w tym sklepie.?

Była pracownica
Były pracownik
@Mama

Sklep jak sklep. Stanowisko to dopiero kosmos. Dokumenty,zdjęcia ,towar , palety , wiecznie niezadowolona regionalna ,ceny, fiszki i nie wiem co jeszcze . Praca pod presją za grosze . Flaki sobie wyprówasz i tak źle, i nigdy nie pochwałą a ile się nasłuchasz i narobisz. Tylko tytuł ZASTĘPCA zachęca a i tak robisz jak zwykły szarak tylko trochę więcej . Powodzenia.

flora
Pracownik

kasjerki pamiętajcie czwarta osoba podchodzi do kasy dzwonicie. Do klienta mówicie dzień dobry nawiązując kontakt wzrokowy. Pytacie o reklamówkę, polecacie aktywną, wydajecie gratisy. Ktoś coś źle zważy dzwonicie na kasjerkę aby zważyła, bo Wy nie wychodzicie z kasy. zamykacie bramki, dezynfekujecie kasy co godzinę. Myjecie często ręce. Takie są wymagania Stokrotki. NIE SPIESZYCIE SIĘ bo pośpiech nie sprzyja dokładności. Powodzenia

1
EwaL
Pracownik
@flora

Ha ha a skąd ja tą drugą kasjerkę wezmę, żeby po nią zadzwonić. U nas już zostało minimum osób, a klienci z pretensjami, że kolejka po 10 osób, a nie ma kogo postawić na drugą kasę, bo poucinali etaty, u nas zatrudnione są tylko 3 kasjerki. Te standardy są nie do zrealizowania.

burek
Pracownik
@flora

nie szkodzi ze nie ma kasjerki. dzwonić trzeba bo tak sobie życzy zarząd firmy. Powodzenia

12345
Pracownik

gówniana firma

3
Natka
Pracownik
 Pytanie

Czytam te wpisy i owszem zgadzam się z tym co piszecie z perspektywy kierownika, ale jak to ktoś napisał kij ma dwa końce, nie zastanawialiście się dlaczego tak się dzieje ,dlaczego załogę za wszystko co złe obwinia kierownika?Kierownik powinien być jak ojciec stawać za swoim personelem A nie tłumaczyć że regionalny tak każe, Jeśli kierownik miał by calą załogę po swojej stronie mial by wiekszą siłę ,nad regionalnym jest jeszcze zwierzchnik ,tylko że kierownicy jak te cielęta robią wszystko co regionalny powie mimo że są to bzdurne decyzje.Dlaczego jak przyjeżdża regionalny to przynajmniej nasz kierownik chodzi jak trusia za nim (A nasz regionalny jak dało się zauważyć)Nie myśli kategoriami dobrego szefa ,tylko widział rysunek planogramu wykruł go na pamięć i na tej podstawie sprawdza sklep.I wytyka tu dziura tu dziura,no są dziury bo klienci kupują towar,A kto ma co dołożyć jak na zmianie zdarza się że jest jedną kasjerka i jeszcze nie sklonowana żeby była wszędzie w jednym czasie,to kierownik nie powie że dziewczyna się nie rozerwie, tylko "Pani Klementyno trzeba uzupełnić towar "Bo co boi się wyrazić swoje zdanie.A region obrasta w piórka bo wykonane jego polecenie.W taki sposób nigdy nie będzie dobrze,My prsiłyśmy kierownika że jak przyjedzie region to chcemy całą załogą z nim porozmawiać, odpowiedź "lepiej go nie drażnić "Sklep dostał polary dla zalogi całą masę 4 sztuki,więc chodzimy w swoich ocieplaczach,o tym że dostaniesz długopis możesz pomarzyć więc kupujesz swój,no bo pisać czymś musisz,dziewczyny z działu mięsnego same się wyposażają w sprzęt do mycia(szczotki,osełka do ostrzenia noży)czy tak powinno być?W lecie prośba o koszulki z krótkim rękawem spęłzła na niczym,maseczki dostałyśmy po jednej na początku epidemii a teraz same sobie kupujemy, o to powinien zabiegać kierownik,o podstawowe rzeczy, ale lepiej siedzieć cicho bo się region zdenerwuje, i skąd ma się wziąć szacunek załogi do kierownika skoro nie dba o załogę tylko o to żeby dobrze wypaść przed regionem.O grafiku już nie wspomnę bo to temat rzeka .Sumując kochani kierownicy pokażcie w końcu że macie jaja, jak załoga zobaczy że stajecie w jej obronie to i ona będzie was szanować, zrozumcie że region to nie jest wyrocznia, pizdrawiam

Nikt
Pracownik
@Natka

Właśnie tak widzi pani kierownik jak się pani wydaje ze tak jest. Piszemy tony maili do góry o środki, o etaty, o problemach z rozpisaniem grafików. Regionalni bardzo dobrze wiedzą w czym problem, an nam po 30 razach powtarzania tego samego też z czasem przestaje się chcieć. Nie wykonam polecenia, obrotów, planogramow to potem znowu pisanie tłumaczeń, że brak ludzi, że nie do wykonania w wyznaczonym czasie. To tak jak ja bym wymagał od załogi żeby się postawili mi, może jakby to zrobili to ktoś z góry by przyjechał iposłuchał ich. Tyle że z takiej rozmowy wyniknie ze to ja kazałem, a gora nie była świadoma jak jest. To proszę może przy okazji zapytajcie waszego regionalnego jak on widzi rozładowanie 8 palet rano przez 1 magazyniera tak, żeby kasjerki nie musiały nosić ciężarów, może zapytajcie kto ma robić wystawki towatu jak trzy osoby na sklepie i ich zadaniem przez większość zmiany jest obsługa klienta żeby zrobić obrót. Jeśli kasa jest pusta bo dziewczyna wykłada towar, to kasa sama nie zrobi obrotu. Zresztą nie ma co tłumaczyć, bo pani i ja dobrze wiemy jak jest. Ja się właśnie postawiłem. To regionalny zebrał załogę i starał im się wmówić że te wszystkie cięcia etatów, problemy z grafikiem, ciągła gonitwa pracowników to moja wina. To jest sposób na szczucie załogi przeciwko kierownictwu. I dlatego jest tak jak jest, kierownicy chodzą na sznurku regionalnych, tak jak pracownicy na sznurkach kierowników. Starsza się coś zmienić dla załogi, to cie z nią skłóca i tyle z tego.

nela
Pracownik
 Pytanie
@Natka

Dokładnie. To kierownicy powinni uświadomić zarządowi,ze za mało jest ludzi do pracy. Od nich zależy wszystko. To że pracujemy w takich warunkach to ich wina. Powinni wymagać więcej od zarządu. Brakuje papieru toaletowego, nigdy nie ma płynu do WC, brakuje ręczników papierowych, płynu do naczyń, do mycia rąk ( nawet jak już była pandemia przez dwa tygodnie nie było mydła do mycia rak - Skandal!) Maseczek nie ma, rękawiczek nie ma. Nic nie jest dokładnie zrobione, bo nie ma na to czasu. Kto powinien krzyczeć do zarządu, że za mało ludzi do pracy? Czyż nie kierownik sklepu? Góra robi szkolenia. Czwarta osoba przy kasie dzwoń na kasjera, ktoś nie zważy marchewki dzwoń na kasjera....Chore. Trzeba wreszcie zmądrzeć i dzwonić cały dzień, bo bez przerwy ktoś czegoś nie zważy albo zważy źle. Po co te durne szkolenia? Po co informacje, że mamy przydział na dwie koszulki z krótkim i dwie z długim rękawem skoro pracujemy po kilka lat w tych samych bo nikt nie da ... Po co informacje, że myjemy ręce często skoro nie ma na to czasu??? CYRK a nie zakład pracy.

Natka
Pracownik
@Nikt

Ok,to dlaczego nie byłeś na zebraniu z regionalnym i załogą, dlaczego nie powiedziałeś przy nich że to region tak każe, bałeś się powiedzieć mu prosto w oczy że ci każe tak robić, i właśnie z tego powodu chodzicie na sznurku regionalnego.A jako kierownik masz możliwość pójść wyżej, region nie jest wyrocznią, może dyrekcja nie wie co on wyprawia, może warto by było jednak udać się wyżej.Ja rozumiem że boicie się regionalnego bo żaden z kierowników nie ma odwagi się postawić i minąć region i pójść do dyrekcji.Jesli dalej będą kierownicy tak postępować to nie dziwcie się że załogą psioczy na was A nie na regionalnego.My jako szeregowy pracownicy nie mamy takiej możliwości, Piszemy na zieloną skrzynkę A co to daje nic bo pierwszy który jest poinformowany to regionalny, bo pani z zielonej skrzynki ma takie polecenie,to jest chore ,i jedynie w was kierownikach nadzieja.Teraz chodzą audyty może warto z nimi porozmawiać, dać szansę załodze żeby się wypowiedziała ,skoro audytorki sprawdzają wszystko to i opinia załogi powinna być dla nich ważna. Pozdrawiam

Nikt
Pracownik
@Natka

Zebranie z załoga zostało zaplanowane tak, żeby mnie w pracy nie było. Właśnie staram się uświadomić wam jak się kończy postawienie się górze. Jak dwa miesiące mówiłem regionalnemu ze sklep nie udźwignie nowych nakazów, następnych redukcji to regionalny twierdził ze inni dają radę. Jak załoga zauważyła ze dociskania są coraz większe i zaczęli straszyć zwolnieniami grupowymi, regionalny odwrócił kota ogonem, że to moje wymysły i że ja sobie nie radzę. Tak właśnie nie radzę sobie z pisaniem upomnień za bzdurne wręcz wymyślone problemy, nie radzę sobie z grafikiem bo nie mam czym latać dziur, nie radzę sobie z natłokiem debilnych planogramow, gazetek, promocji i nie radzę sobie z 100 maili z pytaniem i bzdury, które zastanawiam się czy nie zacząć publikować gdzieś na forach, bo to jest dopiero mobbing. Ma pani pretensje do ogółu kierowników, ale ja próbuje walczyć.

Natka
Pracownik
@nela

Właśnie o tym napisałam, tylko jak widać kierownicy boją się zgłosić do zarządu A ślepo robią to co regionalny każe. Przecież to kierownicy mają możliwość rozmowy z zarządem nie my szaraki,"Nikt"pisze że wysyła e-maile, nie wysyłaj tylko jedź osobiście,bo nie wiesz kto odczytuje te wiadomości może ta sama pani co zieloną skrzynkę obsługuje. Jeśli załogą zobaczy że byłaś wyżej to na pewno nabierze do Ciebie szacunku.Ale my możemy pisać A i tak to nic nie zmieni.Dalej będziemy pracować w takich warunkach jak do tej pory.Same będziemy kupować środki ochrony osobistej,we własnych ocieplaczach będziemy chodzić, długopisy i inne rzeczy które są niezbędne na stanowisku będziemy mieć swoje.l,temat rzeka i okazuje się że nie do przeskoczenia. Pozdrawiam,trzymaj się załogo.

nikt
Pracownik
 Pytanie
@Natka

a jak załoga to zobaczy ? gdzie mam jechać ,do Lublina ? próbowałem wyżej ,to się dowiedziałem ze wszelkie sugestie dotyczące prowadzenia sklepu są mile widziane i żebym je przekazywał do regionalnego walić to ,wszędzie ten sam (usunięte przez administratora) ,mi chodzi tylko o to , żeby regionalni nie podkopywali naszych wątłych autorytetów na sklepach ,jeśli nie mogą pomóc, to przynajmniej niech spróbują nas zrozumieć . Dlaczego nikt w tej firmie nie ceni doświadczenia ,tylko cały czas eksperymentuje w poszukiwaniu Złotego Grala spozywki ?? Klienci czują sie zniesmaczeni ciągła rotacja towaru na półkach , pracownicy nie wyrabiają na zakrętach ,a kierownik robi bokami żeby ten bajzel ogarnąć .To sklep ,czy PGR prowadzony przez kołchoźnika ,dlaczego nikt nie słucha dolnych pionów tylko na siłę forsuje jakieś niesprawdzone schematy z innych sklepów

Labada
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie odnośnie rozliczania kasetek. Kierownicy wmawiaja, że wszystko trzeba oddawać nawet głupie 2 grosze a jeśli masz na plusie to robią sukces, pieniądze gdzie idą? Serio też tak macie że masz powiedzmy te 10 złoty na minusie nie puszcza tego oddasz że swojej kieszeni a na 2 dzień 10 na plusie i z tego robi się nagle sukces a Ty jesteś w plecy chociaż się pomyliłaś. Są różne sytuację i o różne kwoty. Nie da się tego normalnie zrobić puszczac wszytsko?

Luna
Pracownik
@Labada

Super raty idą na Stokrotkę. Jeśli jednego dnia wychodzi Ci 10 zł super raty a drugiego dnia 10 zł manka, to się samo nie wyzeruje. Przyjdzie z księgowości, że masz manko za dany miesiąc, nawet jeżeli były też super raty. Trzeba się w tej kwestii dogadać z kierownikami, bo inaczej jesteś w plecy

Luna
Pracownik
@Labada

Podsumowując Twoje super raty nie wyrównują Twoich mank, bo super rata zawsze idzie na plus na konto stokrotki a Twoje manko zawsze na minus na Twoje konto. Jak wychodzą różnice najlepiej jeszcze raz liczyć pogotowie.

quinlan vos
Pracownik
@Luna

Jak masz kierownika i zasteppcow spoko,to Ci to wyzerują,albo płacisz Czasami zdarza się jednak tak,że Ty spłacisz,a oni nie wyzerują w systemie i przychodzi,że nie zapłaciłeś.Dlatego przy większych kwotach lepiej dostać potwierdzenie,bo masz podkładkę.

Tursuanzen
Pracownik
@Labada

Dzwoniłam do pipu, to jest niezgdne z prawem. to co jest superatą powinno służyć do pokrywania strat . Pomyślcie, ile firma zarabia pieniędzy w ten sposób.......bez podatku

3
nos
Pracownik
@Tursuanzen

Stokrotka opiera się na działaniach niezgodnych z prawem. Przykładów naruszenia prawa są dziesiątki.

3
stonka
Pracownik
@Tursuanzen

Jesteście tak prości w myśleniu,że aż boli. Zupełnie jak wasi kierownicy. Superata jest to nadwyżka w utargu, którą należy wykazać w raporcie. Jest księgowana na koncie nadwyżek i start w księgowości.W żadnym wypadku nie możecie jej sobie zabrać ani też nie mogą zabrać jej wasi kierownicy. Jedynie można ją skompensować z mankiem, gdy jest to oczywiste, że pomyliliście się w liczeniu.

iza
Były pracownik
@Tursuanzen

i właśnie do tego słuzy, nikt nie zabiera sobie tego do domu

rekot
Pracownik
 Pytanie
@iza

a ciasteczka smakowały?

4
Labada
Kandydat
 Pytanie
@stonka

My to wiemy wy to wiecie a robione i tak jest inaczej. Nie można zabrać? Zabierają lub pokrywają manko kogoś innego. Prości w myśleniu..

3
nick nick
Pracownik
@Labada

U nas działa to w ten sposób: - jeżeli jest manko do 2 zł to odpuszczamy, rozliczenie jest zerowane - chyba, że sytuacja się powtarza regularnie to temu kasjerowi już nawet 50 gr zaczynamy liczyć - jeżeli w jeden dzień u kogoś wyszło manko 50 zł a w następny superata na zbliżoną kwotę to kompensujemy tą nadwyżką manko z poprzedniej zmiany (oczywiście w jednym i drugim przypadku po dwu/trzykrotnym liczeniu) - jeżeli komuś w jeden dzień wyszła superata powyżej 2 zł a w następną i kolejną zmianę manka nie było to na trzeciej zmianie ta superata jest doliczana do kasjera i dorzucana do jego kasetki - w tym przypadku pracownik nie jest informowany o superacie tak dla bezpieczeństwa; jeżeli się pomylił to wyjdzie w kolejnym rozliczeniu, jeżeli rzeczywiście komuś źle wydał i klient się nie zgłosił to superata idzie do banku. Wydaje mi się, że jest to sposób dość sprawiedliwy, chociaż na pewno firma tego nie pochwala, więc pozwolę sobie nie podawać imienia ani nie sugerować płci.

Ona
Pracownik
@Labada

U mnie na sklepie kasjer po wykazaniu nadwyżki liczy raz jeszcze startowke i sprawdzamy razem czy nigdzie się nie pomylił jeżeli nadal wykazuje nadwyżkę rozliczany jest na plusie , podobnie sytuacja z makiem . Kasjer za kasetkę odpowiada sam - nikt na jego kasie nie staje więc w razie wpadki odpowiedzialność ponosi sam

quinlan vos
Pracownik
@nick nick

Wydaje mi się,że wszędzie tak być powinno.Jak ktoś ma kilka gorszy na plusie lub minusie to się to zeruje.Jak kwota powyżej 10 pln to wtedy swoją liczę.Jak jest mniej to mi się nie chce liczyć 2 drugi raz.Nie będę się spinał o 3,25 przecież.

opolo
Inne
@Tursuanzen

nie bzdurz...

ona
Były pracownik

Nie polecam pracy w rejowcu fabrycznym. Mobbing goni mobbing. Kierowniczki zastraszaja pracowników. To co się tam dzieje powinno być karalne!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Stokrotka Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Stokrotka Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Stokrotka Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 550.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Stokrotka Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 476, z czego 35 to opinie pozytywne, 181 to opinie negatywne, a 260 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Stokrotka Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Stokrotka Sp. z o.o. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Stokrotka Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 896 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Stokrotka Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii