logo P.U.H. Sanitex

P.U.H. Sanitex

Gorzów Wielkopolski

Opinie o P.U.H. Sanitex

mmm 2010-04-15 14:35:05
Sanitex jest firma, ktora nie ma szacunku do pracownikow.
niby firma posiadajaca zaszczytne tytuly: fair play, gazele biznesu, firma bez mobbingu a tak naprawde masakra...
brak słow...
Nikomu nie zycze...
2
ja 2010-06-10 21:51:48
Pracuję tam i nie polecam to wszystko prawda.J( usunięte przez administratora )obciąża za byle co .Nigdy nikt tak na prawdę nie wie ile zarobi wahania są nawet o 700 zł bez powodu.ogólnie meksyk!Jak coś znajdę to na pewno zmienię!!!UWAGA!!!
słyszałem conieco 2010-06-14 22:11:36
Praca u( usunięte przez administratora )to jedna wielka niewiadoma.Nigdy nie wiesz ile zarobisz ani jak długo popracujesz.Zresztą ten pan ma już wyrobioną opinię.Wystarczy zapytać jakąkolwiek firmę współpracującą z Sanitex .Każdy wie że chłopaki maja lipę u niego.pozdro!!!
1
anonim 2010-08-09 21:47:50
witam tak to wszystko prawda ( usunięte przez administratora ) jak chce czy robi siÃ�� 10 czy 12 godzin to dostajesz tyle samo a nawet mniej sam sobie wspÃ�³Ã��czuje ze tam pracuje ale jak bede miaÃ�� coÃ�� innego to spadam z tamtÃ��d nikomu nie polecam pracy u ( usunięte przez administratora )
anonim 2010-09-01 18:30:11
Nie zgadzam się z wcześniejszymi opiniami. Pracuję również w "SANITEX"-ie i uważam, że to jedna z niewielu prywatnych firm, w której pracownik traktowany jest z należytym szacunkiem, wynagrodzenie jest współmierne do wykonywanej pracy, a warunki bhp w tym należna odzież dostarczana jest każdemu zatrudnionemu.
Praca jest ok.
anonim 2010-09-01 18:54:38
Nie mam nic wspólnego z SANITEXEM, ale po przeczytaniu kilku pierwszych komentaży przychodzi mi jedna myśl: nygusy węście się do pracy, bo czasy kiedy płacono za podpisanie listy dawno minęły. Jezeli chodzi o właścicieli ( usunięte przez administratora )to znam paru o wiele leprzych np.:( usunięte przez administratora )
anonim 2010-09-13 18:41:43
W SANITEXIE patrzą tak jak w kazdej innej firmie prywatnej na to jakie jest zaangażowanie i stosunek do przełożonych. Jak trzymasz stronę Szefa to jest o.k. Jak Się postawisz to się narazisz.
Kadra techniczna nie jest lepsza od właściciela.
anonim 2011-02-09 15:32:20
tak to prawda ale to( usunięte przez administratora ) sie slucha tak tej swojej kierowniczki a jest falszywa kiedys sie przejedzie na niej bo traci pracownikow przez znia ona juz pozjadala rozumy
obserwator 2011-02-18 19:41:00
Co ostatnia opinia ma wspólnego z oceną firmy?
2
uuuuuuuuuuuuuuuuuuu 2011-03-07 17:11:46
a ja sie zastanawiam czy za te wszystkie niezaplacone nadgodziny niezalozyc ( usunięte przez administratora ) sprawy wyzywac niechce bo niema sensu nieznize sie do tego poziomu
iiiiiiiiiiiiiiiiiii 2011-04-22 18:16:34
nareszczie ktos to tak ladnie napisal a ja tylko dodam ze zycze ( usunięte przez administratora ) wesolych swiat a i( usunięte przez administratora )wiecej fuch on je uwielbia
konga 2014-03-11 19:30:46
jakie łąki, lasy... przecież siedziba Sanitexu znajduje się na Ursynowie, bodajże gdzieś przy Puławskiej
arek 2014-12-31 03:55:26
Hej, nie słyszeliście może, zeby Sanitex poszukiwał pracowników teraz lub miał otworzyc rekrutacje po nowym roku? warto tutaj aplikowac, nie wiecie może czy w firmie jest dobra atmosfera oraz jakis ciekawy system socjalny, bo jak wiadomo nie sama praca człowiek żyje. Szefostwo jest wyrozumiałe, czy daje czasem popalić?
barnaba 2015-02-23 18:12:27
lipa
1
Eustachy 2015-02-23 18:48:03
Byłem tam dziś na rozmowie kwalifikacyjnej ,totalne nieporozumienie a zarazem wielki znak zapytania.Czy ci ludzie tzn. te szefostwo wie jak przyciągnąć do tej firmy fachowców ,pracowników z odpowiednim stażem i doświadczeniem.Mam wrażenie że absolutnie nie bo tak właśnie potraktowali mnie jak małolata z nutą kpiny.Jestem fachowcem z ok.30-letnim stażem w danej specjalności i na to sobie nie moge pozwolić.Mogę powiedzieć że jestem oburzony taką ignorancją tej pseudokomisji.Jak żyje to pierwszy raz widziałem taki cyrk,znak zapytania w strone Sanitexu JAK TA OWA NAGRODA O KTÓREJ WIADOMO JAK TO MA SIĘ DO RZECZYWISTOŚCI która jest tam serwowana potencjalnym kandydatom na pracowników .Bylem tam dziś pierwszy raz i wiecej tam moja noga nie stanie.Reasumując nie polecam tej firmy ,już przy pierwszym kontakcie.Totalna porażka.No cóż p.Merkekl oczekuje na fachowców.
1
normalny 2015-02-25 12:20:35
A ty musisz rowek im lizać skoro tak piszesz.Jak świat szeroki i długi to takich lizusów z z mózgiem wielkości jak orzech włoski nie brakuje.
mirek 2015-07-22 01:22:50
Znam kilka osob pracujacych w firmie Sanitex.Sa zadowoleni ze swojej pracy i nie maja zastrzezen do swojego szefa,wrecz przeciwnie.Dba o swoich pracownikow.Ale jak sie komus nie chce pracowac,to najlepiej obsmarowac szefa.Nie znam pana Zdrzalki,nawet nie jestem z Gorzowa,ale wkurzaja mnie takie niesprawiedliwe opinie.Ja tez pracuje u prywaciarza i zazdroszcze pracownikom Sanitex-u takiego szefa,bo u mnie to jest dopiero masakra.Szacunek panie Zdrzalka.
Artur 2015-12-25 18:54:09
Ja słyszałem same negatywne opinie na Sanitex od wielu byłych pracowników , ale zdarzyło się że miałem styczność z właścicielem jak i zarówno samymi pracownikami. Mam swoje zdanie , nic złego nie mogę powiedzieć zarówno o właścicielach jak i o pracownikach. Nie zwalnia się z byle powodu dobrego pracownika, widocznie Ci co piszą te opinie to do najlepszych pracowników nie należą. Miałem ciągły kontakt z firmą Sanitex przez około 6 miesięcy na jednej budowie i złego słowa powiedzieć nie mogę.
noooo sieeeema 2016-05-13 18:08:04
No jest to bardzo ważne i powinno być bardziej brane pod uwage, a nie tylko to czy dobry jest hajs i czy umowa o pracę jest @kabek.
Zostaw swoją opinię o P.U.H. Sanitex - Gorzów Wielkopolski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.U.H. Sanitex