Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Jeronimo Martins Biedronka

Pracowałeś w firmie Jeronimo Martins Biedronka i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-16 20:28:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to co mówisz to może być bo nadgodziny w takich sklepach się zdarzają często jak jest tyle klientów wieczny ścisk bo każdy chce zrobić zakupy w Biedronce ale w związku z tym rozumiem że kadrowa pilnuje waszych nadgodzin na liste wpisujecie i płacone jest normalnie
zdjecie uzytkownika
- 2013-08-17 13:16:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
anonim - 2013-08-16 20:28:19

No to co mówisz to może być bo nadgodziny w takich sklepach się zdarzają często jak jest tyle klientów wieczny ścisk bo każdy chce zrobić zakupy w Biedronce ale w związku z tym rozumiem że kadrowa pilnuje waszych nadgodzin na liste wpisujecie i płacone jest normalnie
No pensja za nadgodziny duża była. Co by częściej tyle mieć na koncie :-))
zdjecie uzytkownika
bierdo - 2013-08-18 19:20:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli generalnie firma warta polecenia:)?Słychać bardzo dużo dobrego,wiele osób z doświadczeniem w innych supermarketach przechodzi do Biedronki włąśnie bo podobno jest super i ważne że za te nadgodziny płacą zawsze to w całęj Polsce jest tak
zdjecie uzytkownika
loiuy - 2013-10-02 20:13:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
[usunięte przez moderatora] Chcieli by pisano o nich dobrze? Trzeba na to zasłużyć!
zdjecie uzytkownika
,.,.,. - 2014-01-31 19:55:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dajcie sobie spokój wszyscy co szukacie pracy naprawdę szkoda marnować swojego czasu,siły .Jak tylko potrafią wykorzystują człowieka a nadgodziny to obowiązek bo jak nie zostaniesz to zaraz ...................
zdjecie uzytkownika
Kilowe - 2014-05-03 11:04:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To sąm[usunięte przez admina] a najgorsze to sąm te z OCHRONY dość ze trzepią cie po wyjściu z hali to jeszcze chodzą i sprawdzają cie na hali i po 4lub 5 razy dzienie traktuja nas jak [usunięte przez admina] obmacują i sąm bardzo nie mili nie wspomnę o liderach i kierownikach tylko wykorzystują ludzi jak moga nić nie robią itp, zamiast 8 godz pracy to pracuja po 10 lub 11 godz a w umowie maja podstawowe 8godz i nad godzinami[usunięte przez admina] ludzie maja tylko po 2 lub 3 nad godzin a wyliczeniu wychodzi od 30 do 40 nad godzin. i zarabiaja grobne pieniądze jak to sie nie zmieni to będą sami tam pracować kierownicy i liderzy, więc nie polecam tam tego magazynu i trzymać sie z daleka tej biedronki wiem otym doskonale bo tam pracuje
zdjecie uzytkownika
under - 2014-05-03 14:14:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sami też jesteście sobie trochę winni, że z miesiąca na miesiąc godzicie się na takie traktowanie
zdjecie uzytkownika
mateo19502 - 2014-05-22 11:02:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ja mam pytanie o której wyjeżdżają busy z Skierniewic? i gdzie oni dokładnie stoją?chodzi o magazyn w Mszczonowie
zdjecie uzytkownika
gloriusz - 2014-05-22 21:57:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
zgadzam się w tym przypadku z @under, jeśli nie chcecie być tak traktowani to co Was trzyma ? chyba nie kasa?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2014-06-26 23:11:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
praca ciezka,na kompletacji tylko dla hardkorow.U nas w Krakowie po pol roku co trzeciej osobie kregoslup siada.1800 zarobisz.A jak zapierdalasz to do 2600.
zdjecie uzytkownika
P{ioter1976 - 2014-09-02 09:50:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [anonim - 2013-07-07 19:15:22]:
W Wyszkowie tez juz jest podobnie. Nadgodziny i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kiedyś chwalilem prace i proponowalem innym. A teraz nie życzę nikomu takiej pracy. Nadgodziny placą ale premi nie ma wiec wychodzi jak kiedys z premią. Tylko czlowiek wykończony fizytcznie i psychicznie.
zdjecie uzytkownika
tutsi - 2014-09-02 13:14:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [P{ioter1976 - 2014-09-02 09:50:39]:
tylko, że przy obecnym zastoju na rynku pracy, gdzie robotę można znaleźć wyłącznie w sklepach typu Biedronka - praca tutaj jest często jedynym wyborem , który pomaga się ludziom utrzymać. A wiadomo , że jeżeli praca nie wymaga wielkiego wysiłku umysłowego, to wymagała będzie wysiłku od ludzkich mięśni i nerwów
zdjecie uzytkownika
ciekawski - 2014-09-02 14:53:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Powiedzcie mi jak to jest z ta umowa? Od razu daja czy przez jakiś czas pracuje się na zlecenie a jak tak to jak długo? Potrzebne uprawnienia na wozki czy bez nich na kompletacje tez przyjmą?? Kto dojezdza ze Skierniewic,jest autobus?
zdjecie uzytkownika
sylwia28 - 2014-09-12 20:09:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Hej może znajdzie się tutaj ktoś kto idzie do biedronki na magazyn w Pruszkowie?????????
zdjecie uzytkownika
magda - 2014-09-21 12:02:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Czesc kto jezdzi na szkolenia z Pruszkowa do Wyszkowa na magazyn Biedronki?????
Jaka tam jest ogólnie atmosfera?
zdjecie uzytkownika
Ratamana - 2014-09-30 05:19:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chcecie pracować n magazynie w biedronce w pruszkowie to najlepiej pogadajcie sobie z magazynierami z hebe bedziecie mieli obraz tego co wasz czeka w biedroneczce. Nadgodziny nie placone tylko oddawane jak nie ma pracy bo malo dostaw jest. Mobbing. Wyzywanie i ublizanie. Nie interesuje ich ze pko nie dziala i to jedyny dojazd do pruszkowa mimo ze sie spozniasz i przedstawiasz kwit od kierownika pociagu i tak cie opindila... trzymajcie sie z daleka od jmp bo to kolchozy.Ochrona traktuje kazdego jak zlodzieja jestes trzepany co chwile alkomat na wejsciu i mozesz miec jeden wynik 00.00 takze kretynizm jezeli ja jadac autem moge miec 0.15 chore przepisy specjalisci kawal buractwa koordynatorzy typowi zwyrodnialcy od katowaniaa psychicznego. Nie polecam pracowalem tam poltora roku dalem sobie spokoj z ttm kretynizmem ps. Jak sie spoznisz zasuwasz z buta 35 minit... biedroneczka bedzie 1,5km dalej takzr pomyslcie jak zima bedzie milusio
zdjecie uzytkownika
matrawpr - 2014-10-01 11:05:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Ratamana - 2014-09-30 05:19:35]:
Nie wszędzie musi być tak samo,jak człowiek pujdzie do pracy to się przekona jak jest,opinie nie zawsze sie sprawdzaja ludzie wypisuja co chca a jak sie pujdzie to okazuje sie ze nie jest wcale tak jak opisuja.
Co do Hebe to akurat sie sprawdza to nie znaczy ze w biedronce tez tak bedzie.
zdjecie uzytkownika
anu - 2014-10-04 20:52:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Szukam pracy i zastanawiam się na pójściem na magazyn biedronki do Mszczonowa. Proszę, powiedzcie mi jaka jest tam atmosfera i ogólnie .
zdjecie uzytkownika
ika - 2014-10-11 10:10:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam idzie ktos fo pracy na magazyn biedronki w parzniewie? Niby rusza od 1 listopada wiadomo cos?
zdjecie uzytkownika
radek - 2014-10-12 19:49:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Jutro jadę na rozmowę do Centrum Dystrybucji Mszczonów. Stanowisko inspektor ds.administracyjno-magazynowych. Jakie to stanowisko, jak zarobki ,warunki pracy itd.?
zdjecie uzytkownika
anu - 2014-10-14 21:10:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [radek - 2014-10-12 19:49:12]:
Witam. Chciałam wiedzieć jaka jest atmosfera w Mszczonowie na magazynach i ogólnie jak jest, i na czym polega Pana funkcja.
zdjecie uzytkownika
Dani - 2014-10-15 22:03:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zatrudniłem się 2 tygodnie temu CD Parzniew jako Magazynier a dokładnie do działu kompletacji. Na rozmowach na których na delegowali na inne oddziały mieliśmy się szkolić aby nie daleki przyszłości jak już otworzą Centrum wszystko potrafić. Ale niestety życie okazuje się brutalne :) o szkoleniach można zapomnieć bo nikt nie ma na to czasu zresztą nie ma co się dziwić bo norma którą trzeba ułożyć żeby otrzymać jakoś premie to nie wiem czy buty siedmio milowe pomogą. A to że mieliśmy się szkolić to wszyscy mają wyjeb....Po to nas wcześniej zatrudniają bo mają nie ludzi i łatają nami. Centrum mieli otworzyć w grudniu ale już słuchy chodzą ze będzie obsuwa więc kolejne miesiące czekają na delegacji. Praca to nieustające noce 7 dni w tygodniu. Za błędy robią z premii więc jak ktoś je robi to zostaje mu skromna podstawa czyli ponad 1500 zł. Przez dwa tygodnie co jeżdżę to już 40 % osób zrezygnowało zresztą nie ma co się dziwić bo sam ciągnie do wypłaty i znikam. Jak ktoś ma przyjąć prace na kompletacji to naprawdę proszę się mocno zastanowić czy warto? Zresztą innych działach też do radości nie skłania... chyba że dział reklamacji ale tam praktycznie same kobiety pracują. I proszę nie wierzyć to co mówią spotkaniach wysyłają wszystko po całej Polsce , kwaterują na jakiś zadupiach co do sklepu jest jakieś 4 km! Na weekend miało się wracać do domu też nie prawa itp. Ładnie wszystko wygląda przy podpisaniu umowy a później to już prawdzie hard rock.
zdjecie uzytkownika
zgrzy - 2014-10-17 13:43:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam czy warto zatrudnic sie jako magazynier w pruszkowie, chodzi mi glownie o zarobki jakie sa konkretne..
zdjecie uzytkownika
Woj - 2014-10-17 19:56:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [zgrzy - 2014-10-17 13:43:52]:
Przeczytaj wiadomość wyżej tam ktoś opisał warunki i ile można zarobić!
zdjecie uzytkownika
sylwia28 - 2014-10-24 13:52:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Dani - 2014-10-15 22:03:53]:
Hej nie zgadzam sie z tym co piszesz,co do delegacji juz na pierwszych rozmowach pytaja sie czy ktos moze jezdzic na szkolenia wiec wszystko czarne na białym,na dziale reklamacji nie poracuja tylko kobiety są tez faceci,byłam w hotelu w dwóch miastach i jest ok,wojnicz,lubartów wszystko jest wporzadku,na weekendy wracaja ludzie co nie pracuja w soboty i niedziele,jak ktos idzie w niedziele na noc w piatek powrot w niedziele rano z powrotem bus zawozi do hotelu.Co do zarobków to zalezy na jaki dział trafisz,podstawe kazdy ma ta samą,tylko premie inne
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jeronimo Martins Biedronka
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x