logo Bakalland S.A.

Bakalland S.A.

Warszawa

Opinie o Bakalland S.A.

aaa 2013-08-30 07:12:36
chyba przyznasz, że warunki się poprawiły dla wszystkich
1
bbb 2013-09-01 19:42:33
Wracajcie jak możecie jest teraz super i zarobki się bardzo poprawiły
2
billaden 2013-09-10 19:11:54
oj pierdolita glupoty i tyle :)
2
Bożka 2013-11-15 21:53:50
WITAM
CHCIAŁAM WYRAZIĆ SWOJĄ OPINIĘ O WYROBIE bakalland
jest TO MIESZANKA KOMPOTOWA
CHCIAŁAM WYPRÓBOWAĆ PRZED bożym NARODZENIEM
parę suszonych jabłek z nasionami , gruszki szukać trzeba przez LUPĘ !!!parę śliwek i trochę suszonych owoców Aronii i to na 4 litry wody
no może żeby te 300 gram kosztowało 2,50 to bym się nie czepiała ALE TO KOSZTUJE 8 zł osiem złotych pytam za co?????
piękne opakowanie kolorowe malutkie okienko przezroczyste żeby za dużo nie zobaczyć co tam tak naprawdę jest!
no i propozycja co należy dodać żeby było dobre
producencie czy to dobrze przemyślane i skalkulowane, taka cienka mieszanka za takie pieniądze na BOŻE Narodzenie??????
Z pozdrowieniem oburzona
Stała klientka Biedronki
Bożena Pruszyńska
z Olsztyna
ja 2013-11-19 01:40:01
Nie wiem czy firma BAKALLAND suszone daktyle moczy w syropie glukozowym (na opakowaniu w składzie go nie ma), bo daktyle są tak przeraźliwie słodkie, że za każdym razem po ich zjedzeniu dostaję zgagi.
eduardo 2013-11-20 20:36:34
Pani Bożenko tylko skladać cv i wziąść się za proces udoskonalania procesu produkcji,może jest wolny etat.
ruchaczek 2013-11-20 20:40:27
ALE SIE UBAWIŁEM , ZMIEŃ MENI ZGAGA CIĘ ZAMĘCZY
Michał 2013-11-26 23:56:58
W tej mieszance są ogryzki jabłek, kilka zaschniętych śliwek z pestką, kilkanaście kuleczek aronii, a gruszki o których mowa w składzie na opakowaniu nie ma nawet co szukać. Po wysypaniu z opakowania płacz,bo takich odpadów to tylko w śmietniku można szukać. Ludzie nie kupujcie tego!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
KONSUMENT 2013-11-27 13:45:20
Witam

Nie jestem pracownikiem tej firmy ale chciałem dodać swoją opinię na jej temat:)
Ostatnio chciałem kupić kilka produktów Bakalland w jednym z hipermarketów dużej sieci i niestety półki były puste jak się póżniej okazało od kilkunastu dni,nie wiedzieć czemu bo teraz chyba zbliża się najlepszy okres dla bakalii,zapytałem kierownika stoiska czy może ma te produkty gdzieś na magazynie na co uprzejmie odparł że nie ma i nie wie kiedy będą ponieważ od dłuższego czasu nie może się skontaktować z kimś kto mógłby ten towar zamówić, wyłożyć itp. ogólnie był bardzo zły na tą firmę więc grzecznie podziękowałem i niestety kupiłem produkty konkurencji:( pracowałem w kilku firmach handlowych i dziwię się iż firma o tak znanej marce na rynku pozwala sobie na tracenie w ten sposób pieniędzy i klientów.

Pozdrawiam

p.s.

mam nadzieję że jak następnym razem będę robił zakupy to produkty Bakalland na półce już będą bo jednak moim zdaniem są najlepsze:)
2
smiechu warte 2013-12-03 18:22:27
mam pytanie czy te zakupy robiłeś w CASTORAMIE :)SMIESZNY JESTEŚ !!!!!!!!!!!!
bleee 2013-12-20 20:35:14
jako były pracownik nigdy, ale to przenigdy nie kupie ich produktow, kontola jakosci zakladu pozostawia wiele do zyczenia
pawed 2015-01-15 16:44:55
a dlaczego nigdy nie kupisz ich produktów, co jest nie tak? lepiej napisz i ostrzeż innych. Ja osobiście poszukuje pracy i chce zajść jutro i zanieść cv do biura,ale najpierw chciałbym wiedzieć na jakie stawki zazwyczaj sie umawiaja z nowo zatrudnionymi osoba i jak wyglada u nich rozmowa kwalifikacyjna?
aleksander 2015-03-08 20:49:33
Siedzibę mają fajna ale te filmiki na youtubie pozytywne nie są. Trochę jest tam bałaganu. może ktoś coś więcej udostępni.
BUDYŃ 2015-03-28 19:17:40
a ty chcesz pracować czy potrzebujesz samochodu do dyspozycji jako TAXI ,własnie takie młoty jak ty popsuły opinie handlowca:fura, komóra i mc donald .SĄ GPS W KOMÓRCE W SAMOCHODZIE I W LAPTOPIE, masz chipa w firmowych stringach ale ja nie zakładam bo mnie cisną przy wykladaniu Delecty -Bakalland :)
KISIEL 2015-03-28 20:03:35
BUDYŃ ma rację. Uwierają jak diabli! Ale słyszałem, że mają być z bakalii - takie seksi i zjeść będzie można... Gorzej jak ci morelka wejdzie nie tam gdzie chciałeś. No ale może to akurat się "laserowi" spodoba ;)
1
prawda 2015-04-17 21:56:04
A teraz trochę obiektywnej prawdy. Kolos na glinianych nogach.Same straty i ratowanie Titanica kredytami.
1
delfin 2015-05-09 11:37:23
Cały ten bałagan miał być uratowany poprzez zaciąganie kredytów i sprzedanie się funduszowi in. Fundusz kupił titanica, ale dokoptował do tego Delectę aby utworzyć coś naprawdę wielkiego. Niestety delekta nie udźwignęła tego wszystkiego i zamiast uratować Bakalland sama zaczyna mieć kłopoty.
2
ania 2015-05-09 11:42:16
Laser- samochody teraz są od Delecty więc ci nie powiem. Wcześniej były badziewne, ale teraz można się wozić naprawdę wypasionymi furami (nowe focusy kombi)Wiem, że delekciarze jakoś sobie radzili z jazdą prywatną, ale jak jest teraz to nie wiem. Pensje chyba też podnieśli do tych Delectowskich. To juz nie jest praca w bakaliach tylko nprawdę koncernowo korporacyjna robota. He he.
Dobrze,że nas połączyli bo na ich plecach jakoś się wydźwigniemy :):):)
remik 2015-06-25 22:48:14
Pojawiły sie ogłoszenia na handlowcuw. Ile mozna zarobić na pomorzu? Czy płace są takie same w całym kraju?
PogromcaREMIKuW 2015-07-10 10:04:32
Remik-nie możesz startować na stanowisko handlowca skoro walisz takie byki! "handlowcUw" nikt nie potrzebuje. Na pewno nie takich. Kiedyś bycie przedstawicielem dużej firmy to był prestiż. Dziś niestety (dzięki takim remikom) stała się to zwykła profesja dla plebsu. Kiedyś trzeba było znać język i mieć wyższe wykształcenie. Teraz? Teraz byle kto może pracować w handlu i psuć opinię o tej profesji...
StaryWyga 2015-08-19 17:39:39
Nie zgodzę się z Tobą. W pracy handlowca wielkie znaczenie ma to jaka ma się osobowość, wiedzę na wszelakie tematy, inteligencję czy jest się oczytanym i świadomym otaczającej terażniejszej i przeszłej rzeczywistości + obycie... Oczywiście wyższe wykształcenie nie zapewni wszystkiego, ale jest gwarantem szerokiej wiedzy i przynajmniej ponadprzeciętnej inteligencji. Nie mówię, że osoba z wykształceniem średnim nie może być inteligentna ponad "średnią" (jakże niską o zgrozo) oraz, że nie będzie dysponowała ogromną wiedzą - bo są wyjątki.Zresztą znam wiele osób ze średnim, a nawet z zasadniczym, które posiadają bogatą wiedzę na wiele tematów (bynajmniej nie przyziemnych) Ważne też z jakim klientem sie pracuje. Wiadomym jest, że jeżdżąc "po wsiach" i rozmawiając z małorolnymi chłopkami wiele nie potrzeba i tutaj wystarczają techniki sprzedaży i zwyczajne cwaniactwo. Niestety są klienci, którzy wymagają partnera nie tyle do handlu co do rozmowy. Są klienci wykształceni, poważni i wymagający. Nie bez powodu po aptekach tylko z matura nie pojeździsz (klient wyksztalcony) po lekarzach nie da rady (klient wykształcony) po szkołach, instytucjach nie da rady (klient wykształcony) W handlu B2B trzeba mieć szeroką wiedzę na różnorakie tematy. Często są to tematy nie wnoszące nic i zupełni do niczego, ale jednak partnerem do rozmowy trzeba być i to na poziomie!!! Techniki sprzedaży nie działają zawsze i nie na każdego. Niektórzy potrafią wychwycić ich stosowanie i KONIEC. Po kliencie. Podstawa to długofalowe budowanie relacji i zaufania.
Kończąc dodam, że zazwyczaj jednak potrzebne jest proste cwaniactwo i nieustępliwość. Jeśli obsługuje sie wiejskie sklepiki z prostymi ludźmi to sukces odniesie każdy kto zna tabliczkę mnożenia i potrafił sie nauczyć w szkole wierszyka. techniki sprzedaży też mu sie do głowy wbije.......
1
Lana32 2015-09-21 20:02:12
Czy mógłby ktoś napisać jak wygląda proces rekrutacji do Bakalland do działu Jakości? Czego się należy spodziewać? z góry dziękuję
2
Daria_K 2015-12-16 11:37:55
A ile teraz można zarobić jako przedstawiciel ? nadal 2000 podstawy i do 1500 premii ? Ile godzin dziennie realnie się pracuje ?
yty 2016-01-18 12:45:22
Po spotkaniu rekrutacyjnym nie spodziewajcie się informacji zwrotnej. Ja nie doczekałem się decyzji już przez 4 miesiące. Stracony czas.
Karolina 2016-01-31 20:35:26
A jak wyglądają tam staże w zakładach produkcyjnych? Mozna się czegos nauczyc czy nie warto nawet probować?
Karolina 2016-01-31 20:40:40
A jak wyglądają tam staże w zakładach produkcyjnych? Mozna się czegos nauczyc czy nie warto nawet probować?
Irena 2016-02-05 16:47:30
Bardzo proszę o podanie jak wygląda rekrutacja na kierownika ds. kontroli jakości chodzi o zakład w Janowie Podlaskim, czy są jakieś testy, czy tylko rozmowa, czy jeszcze jakieś zadania problemowe, proszę o podpowiedż, pozdrawiam
mirek 2016-02-27 18:51:26
Firma ma dużą stratę finansową. Brak ludzi i kadry zarządzającej tzn. kierownika produkcji z głową. Szukają nadal człowieka.
michał 2016-02-27 21:58:49
To potwierdzam produkty te nie są do jedzenia. Nienaturalnie słodkie.
zainteresowany 2016-03-02 10:03:56
Witam,
jakie zarobki proponuje firma dla PH ds. kluczowych klientów? Pomoże ktoś?
qaz 2016-03-10 12:01:11
idę na rozmowę o pracę na automatyka czy ktoś może mi powiedzić coś blizszego ofirmie zarobki, czas pracy atmosfera pracy. dziękuje
halina 2016-03-23 17:45:07
Kupiłam śliwki suszone państwa firmy,termin ważności 07.2016.Po otwarciu torebki były spleśniałe,to nie pierwszy raz.
Helmut 2016-05-04 05:29:21
Dziadowska firma ten bakalland. Daleko od cywilizacji jest bakalland i jego zarząd. Wrony tam zawracają. Dojazd na własny koszt, płaca mizerna. Świadczenia socjalne na poziomie zerowym. Wyzysk człowieka przez zarząd, to norma. Ścierwo nie firma.
4
gosc 2016-06-09 13:18:34
Witam,
Dostałem się do drugiego etapu na Przedstawiciela ds. kluczowych klietnow lecz nie mówili jeszcze nic o wynagrodzeniu.
Ktos się może orientuje jak to wygląda jakie pieniądze i auto ?
Ds kluczowych klientów to naprawdę kluczowi klienci czy tylko ładnie nazwany detal ?
Dziękuje
jarek 2016-06-10 12:26:44
gdzie na rozmowe Cie zaprosli i na jaki region PH ds. KK Ja do Wocławka mam jechać
ziemia 2016-06-13 19:10:39
tak dwa skladniki premii ,pierwszy brak jej drugi skladnik psychiatra.
Tom 2016-06-17 15:29:52
Dostał sie ktos ostatnio na PH ( jakie warunki ? pensja +/- jakie samochody itp. dzieki z gory za odpowiedź
ołówek 2016-06-22 22:51:17
Rotacja w firmie jako ph wynosi już blisko 60%. tyle w temacie
4
Aska 2016-06-26 22:31:25
Czy te 60% PH to sami zwolnili czy to ludzie odeszli sami jak to jest naprwde pewnie sie nie dowiemy ale moze ktos cos madrego napisze
denzell 2016-06-27 19:22:15
Dostaniecie krótką fabię oklejona aż po sam dach i 2koła podstawy. O premiach nie myślcie bo przecież (jak już HR zaznaczał) pensja wyplacana na czas i jeszcze samochód i telefon :) Wekkendy wolne oraz umowa o pracę ,a to w dzisiejszych czasach rzadkość. Hahaha Delecta jakoś sie sprzedaje, ale plany tak wyśrubowane, że nie ma to znaczenia. Bakalland sie nie sprzedaje więc sami pomyślcie. PH sami odchodzą !
5
ołówek 2016-07-10 07:36:07
Popatrz sobie w archiwa na pracuj.pl jeśli to możliwe to zobaczysz ile było ogłoszeń. nie chcesz to nie wierz.Od roku czasu tak się dzieje.Aplikuj, zatrudniaj się i potem sie wypowiesz.
1
Guitar 2016-07-27 13:55:42
Właśnie, jak to jest z premiami jako PH? Generalnie słyszę że podstawa 2000 na rękę i oklejone auto to norma, a premie 1500, więc jakby się je wyrabiało to jeszcze OK... Pytanie tylko, czy te premie to jak yeti wszyscy słyszeli, nikt nie widział, czy raczej norma na zasadzie, że PH na niej bazuje i brak premii jest niejako karą i porażką?

W firmach których pracowałem tak to działało, że jak nie miałeś premii przez np 3 miesiące, to wzbudzało to negatywne zainteresowanie i chęć "wsparcia" przez przełożonych i dostawałeś po tyłku- bo brak premii to bardziej kara a słabe wyniki, jak było średnio to była, choć niewielka ii analogicznie jak zrobiłeś 100% to było już spoko- jak jest tutaj? Czy auto można użytkować w weekendy (nawet po tankowaniu za swoje?)

Jak wygląda połączenie Delecty i Bakallandu: jeden zespół, te same auta, to samo portfolio i zadania czy są różnice?
marpi 2016-08-04 16:25:29
Cześć, A po ilu dniach od pierwszej rozmowy miałeś następną? Ja byłem na 1 rozmowie mija prawie tydzień i odzewu niema i zastanawiam się czy liczyć jeszcze na kontakt?
Z góry dzięki za odpowiedz
Bak 2016-08-31 23:21:22
Witam. Pracuje w BA od kilku lat. Co chcecie wiedziec o firmie ?
pracownik 2016-08-31 23:43:56
Jak wygląda praca w biurze ? widze ogłoszenie na specjaliste ds sprzedaży odnośnie wynagordzenia, atmosfery etc mozesz cos napisac dzieki
Artur
BAK 2016-09-13 16:02:44
Artur, zalezy o co pytasz - bo jesli o atmosfere to super, w Warszawie jest bardzo rodzinnie. A jesli o ilosc pracy to coz - ciezko sie z tym obrobic ale mozna. Nie wiem ile placa - to sa dane poufne do ktorych ja nie mam dostepu. Jesli chodzi o mnie to obecnie nie szukam pracy, od kilku lat jestem w BA, podoba mi sie. Mam niezla pensje, normalna umowe, chwilami jest ciezko - ale gdzie nie jest? Oczywiscie ze sa pewne rzeczy ktore czasami wkurzaja - ale nauczylam sie z tym radzic. Jesli chcesz to aplikuj.
BAK 2016-09-13 16:03:14
Artur, zalezy o co pytasz - bo jesli o atmosfere to super, w Warszawie jest bardzo rodzinnie. A jesli o ilosc pracy to coz - ciezko sie z tym obrobic ale mozna. Nie wiem ile placa - to sa dane poufne do ktorych ja nie mam dostepu. Jesli chodzi o mnie to obecnie nie szukam pracy, od kilku lat jestem w BA, podoba mi sie. Mam niezla pensje, normalna umowe, chwilami jest ciezko - ale gdzie nie jest? Oczywiscie ze sa pewne rzeczy ktore czasami wkurzaja - ale nauczylam sie z tym radzic. Jesli chcesz to aplikuj.
aa 2016-10-10 16:14:41
a czy praca dla mikrobiologa sie tam znajdzie?
MAG 2016-10-23 16:23:45
Serb obecnie są wolne dwa wakaty na stanowisku magazyniera w Janowie Podlaskim
Świeżak 2016-11-09 19:01:14
Na PH podstawa to 3000 brutto. Premie są ,ale jak to bywa. Na detalu premii raczej się już nie bierze więc jedna składniowa odpada. Jeżeli chodzi o drugi plan na MT to jest do zrobienia. więc jakieś 450 zł wpadnie. Za program perfect store jeżeli spełnisz dwa kryteria to dostaniesz jakieś 800 ziko. Pod warunkiem że zrobisz :) Wróciły częste kontrole więc ciśnienie rośnie. Spychologia na przedstawicieli itd. Plany również dziwne. Jednego miesiąca plan do zrobienia na mega ciśnieniu a drugiego miesiąca plan większy aż o 90% (październik). Ludzie pokończyli realizację na 40 % więc pojadą na podstawie. Przerzucanie towaru w Polskę to norma. Kolesiostwo na pewnych płaszczyznach razi w oczy i to bardzo.
Zostaw swoją opinię o Bakalland S.A. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bakalland S.A.