brak logo

„ PRINO-PLAST Sp. z o.o. JV Produkcja Artykułów Higienicznych”

Malbork

Opinie o „ PRINO-PLAST Sp. z o.o. JV Produkcja Artykułów Higienicznych”

anonim 2010-02-23 09:56
mistrz zmianowy nie ma nic do powiedzenia,niskie zarobki, a charowac trzeba za trzech w pyle
anonim1 2010-08-28 09:02
[usunięte przez moderatora] za grosze w pyle, upale , pracownika mają za[usunięte przez moderatora], do szefostwa DAJCIE ZAROBIĆ LUDZIĄ a nie tylko wymagacie i poniżacie
nika423 2010-11-06 19:17
praca nie jest zła na czas pesja a rygor musi byc w końcu produkujemy wate higieniczna ...ale pare osob by tam było mozna wymienic
baran 2010-11-25 08:54
tam pracuja same plotkary he wstretne baby ktore niech sie zajma praca a nie [usunięte przez moderatora],,a a o tych gnebieniach nowych pracownic to prawda sam widziałem na własne oczy jak płacza [usunięte przez moderatora] stare jak zaczeły prace to tak samo za wiele nie umiały do roboty..................
ON 2010-11-25 23:58
TO PRAWDA SAME PLOTKARY PRACUJA I JEDNA GADA NA DRUGA TAKA JEST PRAWDA PRACOWC A NIE PLOTKOWAC
0na 2010-11-26 18:09
tak,prawda.
kobieta 2010-11-27 11:57
Jestem pracownica tam sa okropne kobiety szczegolnie hala III-VII
anonim 2010-11-27 12:02
od poniedzialku 29.11.2010 produkcja ruszy.Chyba z przebieraniem hi,hi
anonim 2010-11-27 12:02
od poniedzialku 29.11.2010 produkcja ruszy.Chyba z przebieraniem hi,hi
anonim 2010-11-27 12:02
od poniedzialku 29.11.2010 produkcja ruszy.Chyba z przebieraniem hi,hi
nika423 2010-11-28 21:13
jest jak jest aby była praca(usunięte przez administratora)5minut na sniadanie he to jest dobre nie zejdziesz dobrze z hali a juz po sniadaniu dobre co strasza ze zabiora premie a premia 100zł niech pesje podniosa za 1000zł to mozna isc do sklepu z ciuchami a nie w takich warunkach
lol 2010-12-01 13:02
(usunięte przez administratora) ...no jasne ,,wata higieniczna'' ...a z czego robiona?, gdybi klienci wiedzieli z czego to sie produkuje. to woleliby sie ścierami okładać!!!
ŻENADA
ONA 2010-12-08 11:39
Wszyscy kochaja plotki
anonim 2010-12-12 02:38
Czytaj�c te \"posty\" jestem w stanie wiele zrozumie� i jeszcze wi�cej nie zakuma�. Heh, Ej ludzie po jakiego grzyba w necie b�d�c anonimowym (pseudo wirtualnym Kozakiem) piszecie swoje indywidualne odczucia niejednokrotnie naruszaj�c godno�� osobist� innych ... ? Co Was interesuje kto co z kim i o której? Wolno�� s�owa....? w internecie oczywi�cie jak najbardziej, wszyscy jeste�my \"bezkarni\". Wi�c zachowajcie si� jak dojrzali ludzie i pójdźcie do Zarz�du lub kierownictwa i powiedzcie im face2face co Wam na sercu leży a nie opierdzielacie ty�ki na necie. J�zyk Polski jest zbyt pi�kny i bogaty, żeby go za�mieca� wi�c okre�le takie zachowanie mianem skretynia�ego debilizmu poziomu N(tego). Ja również jstem pacownikiem PP i jak najbardziej podzielam cz��� Wszych sugestii lecz nie sposobem jest by� zawodnikiem siedz�c przed kompem. Również mam żal do kilku osób b�d�cych nade mn�, nie zaprzecze ale... M�drale m�odszy jestem od Was wiekiem ale intelektem starszy o różnic� wieku mi�dzy Wami i waszymi rodzicami. ASERTYWNO�� wpiszcie w wikipedie przeczytajcie ze zrozumieniem (chodź mia�oby to by� 8 razy) i potraktujie to jako priorytet. Wówczas, moze kulki w waszych mózach si� stykn� i za�wieci si� czerwona dioda informuj�ca p�at odpowiedzialny za racjonalne my�lenie. Sorry ale si� nakr�ci�em, mnie też \"ty�ek boli\" od .......... i jestem cholernie rozżalony ogóln� sytuacj�. Gdy by�em \"ma�y\" chcia�em jak najszybciej dorosn�� i mie� przywileje z tym zwi�zane .... a teraz,wchodz�c powoli w ten etap mojego życia �wiadom my�li pisz�: wale w ty�ek to wszystko!chc� wróci� do szko�y!!!!
anonim 2010-12-12 02:38
Czytaj�c te \"posty\" jestem w stanie wiele zrozumie� i jeszcze wi�cej nie zakuma�. Heh, Ej ludzie po jakiego grzyba w necie b�d�c anonimowym (pseudo wirtualnym Kozakiem) piszecie swoje indywidualne odczucia niejednokrotnie naruszaj�c godno�� osobist� innych ... ? Co Was interesuje kto co z kim i o której? Wolno�� s�owa....? w internecie oczywi�cie jak najbardziej, wszyscy jeste�my \"bezkarni\". Wi�c zachowajcie si� jak dojrzali ludzie i pójdźcie do Zarz�du lub kierownictwa i powiedzcie im face2face co Wam na sercu leży a nie opierdzielacie ty�ki na necie. J�zyk Polski jest zbyt pi�kny i bogaty, żeby go za�mieca� wi�c okre�le takie zachowanie mianem skretynia�ego debilizmu poziomu N(tego). Ja również jstem pacownikiem PP i jak najbardziej podzielam cz��� Wszych sugestii lecz nie sposobem jest by� zawodnikiem siedz�c przed kompem. Również mam żal do kilku osób b�d�cych nade mn�, nie zaprzecze ale... M�drale m�odszy jestem od Was wiekiem ale intelektem starszy o różnic� wieku mi�dzy Wami i waszymi rodzicami. ASERTYWNO�� wpiszcie w wikipedie przeczytajcie ze zrozumieniem (chodź mia�oby to by� 8 razy) i potraktujie to jako priorytet. Wówczas, moze kulki w waszych mózach si� stykn� i za�wieci si� czerwona dioda informuj�ca p�at odpowiedzialny za racjonalne my�lenie. Sorry ale si� nakr�ci�em, mnie też \"ty�ek boli\" od .......... i jestem cholernie rozżalony ogóln� sytuacj�. Gdy by�em \"ma�y\" chcia�em jak najszybciej dorosn�� i mie� przywileje z tym zwi�zane .... a teraz,wchodz�c powoli w ten etap mojego życia �wiadom my�li pisz�: wale w ty�ek to wszystko!chc� wróci� do szko�y!!!!
Porucznik Borewicz 2010-12-12 02:42
wszyscy kochają plotki a ja Ciebie :p ale tak bardzo :d
nika 2010-12-15 11:58
szanujcie prace taką jaką macie mówie wam kochaj ...........////
flesz 2010-12-22 18:23
ale zrobili prezent na święta ludziom kto bedzie chciał tam pracować jak ona będzie tak (usunięte przez administratora) ludzi wstyd SZEFOWO
anonim 2011-02-01 23:16
Ciekawa jestem gdzie sie podziały opinie z 2011 :):) chyba nie bardzo komuś przypadły do gustu :):) ogólnie to beznadziejny zakład - wyeliminowac ludzi nie nadajacych sie do społeczeństwa i będzie ok.
anonim 2011-02-09 23:02
przestancie pisac takie bzdety jak jest tak zle to po co tam pracujecie
alpo 2011-02-11 21:09
to gdzie ludzie maja pracowac ,bo to jest swieta prawda w tym zakładzie tak siedzieje
operator 2011-02-20 13:27
jest ok, co wy wypisujecie
anonim 2011-02-22 13:24
to chyba jakis idiota npisał
anonim 2011-03-24 18:47
taki sam jak Ty człowieku :):):) idiota.......
operator 2011-04-18 18:30
jeszcze bedzie pieknie i bogato
anonim 2011-04-18 18:31
jeszcze bedzie pieknie i bogato
anonim 2011-04-21 18:06
pięknie tak ,ale bogato? Gdzie ty człowieku żyjesz:(
Na marsie?
operator 2011-04-22 20:14
w malborku,jestes mlody,inteligentny wiec nie trac wiary, czlowieku.
anonim 2011-04-22 20:14
w malborku,jestes mlody,inteligentny wiec nie trac wiary, czlowieku.
anonim 2011-08-10 16:00
kobieta - 2010-11-27 11:57:37

Jestem pracownica tam sa okropne kobiety szczegolnie hala III-VII

cala prawda tam pracuja same wyrzeraczki jak sie dasz im to koniec z toba
agata 2012-04-30 14:14
czy ta bandycka firma krzak jeszcze gnębi ludzi,czy już odpuścili ?
dorotahigiena 2014-11-16 15:01
ja juz dziesiec lat tu pracuje i nie mam podwyzki..troche donosze i nic
akowronek 2015-02-13 14:23
Super Firma. Nie rozumie negatywnych opinii. Pracowałam w tym zakładzie 8 lat i nic złego nie mogę powiedzieć. A jak komuś sie nie podoba , to prosze bardzo na Twoje miejsc jest na pewno dużo chętnych. Pozdrawiam.
akowronek_czyli_adas 2015-05-01 22:49
Zenada ten Prino-Plast.
Pracowalem 8 lat i jak patrzylem na oszustow i przyglupow na mery i endriu to masakra. Dach w magazynie z azbestu syoie sie do bawelny na wyroby medyczne a endriu leje zasyfiala wode do wyr medycznych. Powinni za to isc do pierdla.
Pozdrawiam
pawełek_karolina 2016-01-04 14:41
Przecież nie rób jaj, widać na kilometr, że pisze to ta sama osoba. Z powodu azbestu w dachu magazynu nie powinni produkować wyrobów medycznych, a już na pewno jak leje sie zasyfiałą wode z lewegoujecia
jamro. 2016-01-08 12:26
to nie są błędy, ale świadome zabijanie uśmiercanie ludzi, bandycka firma. Nie chodzi o zamknięcie, ale o odpowiedzialność za śmierć setki osób
2
server 2016-01-09 18:24
Piszecie głupoty, to porządna, profesjonalna firma o standardach europejskich. Pracownicy są zadowoleni
4
T 2016-09-15 09:57
dobrze zarobić, źle zarobić... To ile się zarabia za brak doświadczenia i pracę 8-16 netto???
pawełek 2016-09-15 16:18
Nie ma co narzekać na to, bo każdy dba, żeby atmosfera opierała się na przyjacielskich stosunkach. W końcu przyczynia się to odpowiednio do sukcesu to nic dziwnego, że wiedzą jak uszczęśliwić pracowników.
Zostaw swoją opinię o „ PRINO-PLAST Sp. z o.o. JV Produkcja Artykułów Higienicznych” - Malbork
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie „ PRINO-PLAST Sp. z o.o. JV Produkcja Artykułów Higienicznych”