Jestem aktualnie pracownikiem firmy. Pracuje już dobrych 5 lat. Wydaje mi się, że wszystkie poniższe opinie są to głosy osób sfrustrowanych i roszczeniowych, które w pracy najlepiej nie robiłyby nic. Firma poczyniła duży postęp przez te kilka lat. Są benefity w postaci kart multisport, karty przedpłacone na kulturę i rekreacja, pakiety medyczne czy wczasy pod grusza. Coroczne podwyżki. Do tego realne plany, za które można uzyskać dobra premie, trzeba tylko chcieć i się postarać. Do pracy idziemy pracować, a nie siedzieć na stołku i knuć. Atmosfera zapewne zależna jest od salonu i osób w nim zatrudnionych. Generalnie, uważam że warto wyrobić sobie swoją własną opinię, a nie polegać na wszystkim co jest w sieci.
Szkoda tylko że w innych firmach za kartę multisport płaci się ok 30 zł a tutaj ponad 100. Pakiety medyczne też wcale nie są korzystne i mało kto z tego korzysta. Podwyżki? Chyba tylko jak najniższa krajowa się zwiększy. Jeszcze rok temu było okej a teraz zrobił się okropny wyścig szczurów. Nie wspomnę już o łamaniu prawa pracy, może tym też ktoś się zajmie.
Wiele w firmie się zmieniło. Zdecydowanie na lepsze. Istnieje fundusz świadczeń socjalnych, benefity. System premiowy bardzo motywujący. Nie trzeba wyrobić 100% planu, aby otrzymać premię, a te są bardzo wysokie zwłaszcza w sezonie. Atmosfera jak wszędzie, zależy odludzi ją tworzących. A opinie negujące są chyba od osób, które się nie sprawdziły przez swój brak profesjonalizmu i podstawowych wartości moralnych oraz braku zaangażowania w pracę. Którym przyświeca motto "Zarobić byle się nie narobić..." Na tym nie polega praca :)
Jestem aktualnie pracownikiem firmy. Pracuje już dobrych 5 lat. Wydaje mi się, że wszystkie poniższe opinie są to głosy osób sfrustrowanych i roszczeniowych, które w pracy najlepiej nie robiłyby nic. Firma poczyniła duży postęp przez te kilka lat. Są benefity w postaci kart multisport, karty przedpłacone na kulturę i rekreacja, pakiety medyczne czy wczasy pod grusza. Coroczne podwyżki. Do tego realne plany, za które można uzyskać dobra premie, trzeba tylko chcieć i się postarać. Do pracy idziemy pracować, a nie siedzieć na stołku i knuć. Atmosfera zapewne zależna jest od salonu i osób w nim zatrudnionych. Generalnie, uważam że warto wyrobić sobie swoją własną opinię, a nie polegać na wszystkim co jest w sieci.
Szkoda tylko że w innych firmach za kartę multisport płaci się ok 30 zł a tutaj ponad 100. Pakiety medyczne też wcale nie są korzystne i mało kto z tego korzysta. Podwyżki? Chyba tylko jak najniższa krajowa się zwiększy. Jeszcze rok temu było okej a teraz zrobił się okropny wyścig szczurów. Nie wspomnę już o łamaniu prawa pracy, może tym też ktoś się zajmie.
Bardzo, bardzo nie polecam pracy w tym miejscu. Kierownik pożal sie boże, który został kierownikiem z przypadku, regularnie gnębi pracowników, po czym na koniec gdy tylko ktokolwiek się odezwie, pozbywa go pracy z dnia na dzień, nie mowiąc wcześniej ani słowa. Mam nadzieje, że karma wróci i kierowniczka Gośka otrzyma kare za swoje czyny w niedalekiej przyszłości, niech zobaczy co to znaczy stracić ciepły stołek. Firma powinna się nią zająć już dawno temu, bo to co ona wyprawia, to czystej postaci (usunięte przez administratora) znęcanie sie psychiczne. Odradzam każdemu kto zastanawia się nad pracą w tym miejscu.
zgadzam się w 100%. Kiedy zaczęłam walczyć o swoje prawa z dnia na dzień wypowiedzenie. Nie wspomnę już o przekrętach, (usunięte przez administratora) ze strony kierownictwa, łamaniu prawa pracy. Oczywiście wszyscy wyżej umywają ręce.
hej. Kiedyś jak poszukiwali specjalisty ds. marketingu to można było zdecydować się na model hybrydowy. Czy to do dziś aktualne? jeśli tak to jaki może być docelowy układ dni, jest może elastyczny? I czy polecacie pytać o te pracę? mam doświadczenie
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Sprzedawca w Intersocks Sp. z o.o.?
Zaciekawiło mnie to stwierdzenie o tym, że kierownik może być z przypadku, to jak wy prowadzicie procesy rekrutacyjne niby? Mnie też kiedyś interesowała tamta oferta dla specjalisty ds. marketingu, o której pisano w ubiegłym roku. w jaki sposób w tym przypadku wygląda proces? ile to etapów?
Cześć, ktoś podkreślał w ostatnim wątku ze atmosfera jest ok ale ze stronka dotyczy firmy jako pracodawcy a nie poszczególnych lokalizacji. Skoro tak to jakie warunki maja być docelowo oferowane pracownikom od nowego roku? w tym żadna opinia nie wpadała a ludzie wcześniej nawiązywali do premii i tym podobnych. Jakie zmiany docelowo są przewidywane?
Odradzam! Szczerze Odradzam tu pracę. Banda nieuczciwych i zakłamanych ludzi. Kierownictwo samo często mataczy byleby jemu tzn kierownikowi było na rękę. Uczą pracownika kombinatorstwa. A jednocześnie udają wyczulonych na nieuczciwość. Spiskują z jednymi pracownikami przeciwko innym. Jawnie bez ogródek. Ci ludzie nie powinni być na kierowniczych stanowiskach. Przed tzw górą ukrywają swoją niekompetencje zwalając na pracowników. Tak pracownicy się zmieniają szybciej niż rękawiczki. Bo to kpina nie praca! Premie dzieli kierownik w zależności kogo lubi bardziej. Większość się stara, a potem bez wyjaśnienia 0 premii bo kierownikowi sie w tylek nie wchodzi. Latem zasuwałem jak wół, na każde skinienie bez urlopu i zero premii! Po prosbie o wyjaśnienie byla odp....najwidoczniej byli lepsi. Zawsze sa lepsi, ale tyrałem cały sezon i z pewnością gorszy od tych lepszych nie byłem. ze względu na sytuację osobistą nie mogę pozwolić sobie na rezygnację z tej żenującej pracy. Ale gdy tylko będzie okazja pożegnam tą firmę. Chyba że wywalą mnie podstępem jak innych niemalże z dnia na dzień!!!! Zero klasy.
Wy tu o premiach debatujecie a mnie jakoś w ofercie dla specjalisty ds. marketingu nic na jej temat nie rzuciło się w oczy. To dlatego, że jest dość dawna? co o pracy na tym dziale wiecie. jest w ogóle możliwa? pytam tylko z ciekawości bo akurat mam doświadczenie
Atmosfera pomiędzy pracownikami sklepów a „górą” to jakieś nieśmieszne żarty delikatnie mówiąc. Pracownicy traktowani jak zło konieczne, obcinane premie, dodatki. A wymagań oczywiście coraz więcej :) Jak dzwoni ktoś z Warszawki to wyłącznie żeby za coś (usunięte przez administratora) W firmie odnotowuje się ciagle wzrosty, o których pracownicy informowani są kilka razy dziennie droga mailowa, a i tak pretensje o wszystko i wiecznie zle i za mało. Co więcej; szefostwo ma w zwyczaju kłamać / wymyślać własne bajki, byle nie przyznać się do błędu. Pani Ewa słowa „przepraszam” nie zna i nie stosuje nawet gdy czarno na białym przedstawia się „górze” ich kłamstwa w biały dzień. Za czasów Kuby (prawej ręki P. Ewy) to jeszcze czasami pracownik czuł, ze jest traktowany jak człowiek, ale od przyjścia Łukasza niestety w biurze jest kółko wzajemnej adoracji, ręka rękę myje a szacunek do własnych pracowników zerowy. Od czasu „przejęcia” Crocsa przez P. Ewę zwolniła się zarówno jej prawa ręka (Kuba) jak i księgowa (p. Kasia) - ta z kolei była od bardzo wielu lat jedynym odważnym głosem pracowników, co bez wątpienia bardzo się musiało nie podobać. Obecna księgowa ma wiedzę mniejsza niż wyszukiwarka Google i z czym się nie zadzwoni to nie wie albo podaje błędne lub sprzeczne informacje. Cyrk na kółkach. Jeśli wiec lubisz być traktowany przedmiotowo a gdy ktoś pluje ci w twarz to uważasz, ze deszcz pada, to praca będzie idealna. W przeciwnym razie radzę omijać ten mobbingowy, zakłamany krąg szerokim łukiem. Najniższa krajowa, premie na poziomie 100 czy 200 złotych na 4 osoby i utrzymaj się Pan w dużym mieście.
Ty serio podajesz prawdziwe imiona tych ludzi? Żeby nie było później tak, że ktoś się o to przyczepi. Zwłaszcza ten, o którym niezbyt pochlebnie napisałeś... Skoro jest coraz więcej tych wymagań to nie czujecie chociaż jako pracownicy, że się choć odrobinę rozwijacie? Oczywiście widzę, że metody motywacyjne pozostawiają tu wiele do życzenia. Jaka tak właściwie powinna to być realna premia przed tym dziwnym ucięciem? I które dodatki wam odebrali?
Dziewczyny uwielbiam jak ktoś się zwolni lub zwolni nas firma to każda nabiera odwagi anonimowo wyprać brudy. U nas kierowniczka narzeka, marudzi a jak "warszawka" przyjedzie to mało w (usunięte przez administratora) nie wejdzie im. Firma jak firma, płacą na czas, ustalone warunki premii, więc nie rozumiem o co macie dziewczyny pretensje. Pracowałam w kilku firmach i mam porównanie i na prawdę nie ma tu tylu zadań jak u innych, przyjazna atmosfera jest jak w rodzinie prawie.
Zupełnie nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opinii. W firmie możesz liczyć na brak szacunku, mobbing, brak premii, brak możliwości dalszego rozwoju, bogaty pakiet socjalny w postaci niczego. I to wszystko za najniższą krajową.
Ano ja teraz też już całkiem nie rozumiem, gdy to przeczytałam. ;p A tak serio to kto w końcu tu ściemnia, bo padło info, że zarobki tutaj są nie małe, więc raczej najniższej nie dotykają chyba
Dotykają i nie są wyższe choćby o złotówkę będąc na stanowisku sprzedawcy. Jeśli ktoś pisze, ze jest inaczej to chyba z biura, bo na zarobki wszyscy pracownicy sklepów Crocs narzekają. I na narzekaniu się kończy. A jak powiesz głośno co myślisz, to albo Cię góra przekrzyczy albo nawymyślają bzdur, byleby pensja została możliwie niska. No ale zdarza się, ze dostanie się opakowanie ptasiego mleczka, jedno na cały zespół jako wygrana w jakimś wewnętrznym konkursie. Wiec benefity jakich mało! :D
Do usług! :) szkoda tylko, ze wszyscy siedzą jak mysz pod miotła i tylko między sobą narzekają i przeklinają pracodawcę, a jak przychodzi co do czego to spijają sobie z dziubkow.
Fajna dyskusja, może się dołączę. To prawda, że każdy narzeka między sobą, a później udaje, że wszystko jest w porządku. Tylko nieliczni krzyczą głośno podczas oficjalnych spotkań, ale i to nie przynosi wspaniałych rezultatów. Po tak długim czasie należy się oswoić z tym, że albo pracujemy na ich warunkach, albo odchodzimy, tyle. Akurat atmosfera w zespołach jest w większości rekompensująca niedociągnięcia ze strony biura, w moim mniemaniu. Z doświadczenia wiem, że w innych firmach naprawdę wymagają o wiele więcej. To wszystko jednak nie zmienia faktu, że powinniśmy mieć wyższe wynagrodzenia i regularne podwyżki.
To prawda. Atmosfera między pracownikami jest super, jednak stronka dotyczy Intersocks jako pracodawcy a nie personalnie „Crocs Posnania” czy „Mokotów” czy każdego innego salonu. Atmosfera jednak tez potrafi się psuć, gdy np idąc na indywidualne rozmowy z kierownictwem, cześć zespołu ma jaja i mówi co się nie zgadza, co MUSI być zmienione, a cicha myszka później powie ze wszystko jest cacy bo jest ciężko wystraszona; to ma prawo to również irytować i bez dwóch zdań - irytuje :D co do zakresu obowiązków - owszem, na tle innych sklepów może nie ma ich wiele. Tak jak na tle innych sklepów nie ma wiele dodatków ani premii. Są premie, jest Multisport, dostęp do opieki medycznej. W Intersocks? Ani widu, ani słychu :) w firmie ciagle wzrosty a Ty, malutki pracowniku, rob za najniższa krajowa w Krakowie, Warszawie czy we Wrocławiu. Za to się nawet kawalerki z opłatami nie wynajmie.
Idealnie z pewnością nie będzie nigdzie ale pokazując swoje umiejętności i zaangażowanie firma będzie potrafiła to docenić.
Czy pracownicy w Intersocks Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Między sobą? Jeżeli w sklepie to jak najbardziej, nie wyobrażam sobie żeby zespół się nie dogadywał, ale jeżeli chodzi już o wyższe szczeble to można próbować ale raczej nic z tego bo nikt nie słucha sprzedawców ????
@Jaaaa a jakieś premie, można na coś liczyć ?
Niestety... W całym roku raz może dwa razy premia. Niestety śruba dokrecona, a kasy jak najmniej.
Jak ze studentami w Intersocks Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Teraz to nikogo nie zatrudniają. Mamy obcięte etaty, na zmianie 1 osoba. Student to może na wakacje do pomocy. Bez premi wypłata jakby wcale.
Wiecie może czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakie zarobki?
Jak wygląda ścieżka awansu w Intersocks Sp. z o.o.?
Czym jest spowodowany fakt, że od dawna na forum nie pojawiają się żadne nowe, merytoryczne opinie o pracy w firmie Intersocks Sp. z o.o. w Organizacji? Nadal nikogo nie poszukują do pracy? Czy jakiś pracownik firmy może nam tutaj na forum udzielić takich informacji i zaspokoić naszą ciekawość?
Może mi ktoś podpowie czy firma potrzebuje kogoś do pracy? Jakieś informacje dodatkowe otrzymam?
Jestem stałą klientką Crocsa od wielu lat. Dziewczyny pracujące w Magnoli Łodzi i Poznaniu są fantastyczne- serdeczne je pozdrawiam i trzymajcie tak dalej bo robicie świetną robotę i chętnie wracam własnie do tych sklepów i robię zakupy. Wiele razy byłam świadkiem pracy (usunięte przez administratora) istny koszmar. Zawsze musiało być tak jak ona chce. Dziewczyny dawały pomysły ale jak tak (usunięte przez administratora)powiedziała tak miało być. Od jakiegoś roku dziewczyny rozkwitły sklep wygląda ładnie, zadbanie jest przejzyście i są bardziej uśmiechnięte. Moje ulubione buty i ulubiona obsługa. Oby w każdym sklepie było tak fajnie. Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie Mariola
Nastała ta chwila i Pani E. zakończyła współpracę z firma.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?
Pani Edyta owszem nie ma nic wspolnego z Crocsem, ale juz ze Skechersem dużo. Jesli chcesz tam pracować to uwazaj, bo wszystkie opinie na jej temat sa prawdziwe! Jesli chodzi o Pania Ewe, ktora zajmuje sie Crocsem to uwazam, ze swietnie sobie radzi. Kazdy byl kiedys "nowy" i potrzebowal czasu na wdrozenie. To jest bardzo wymagajace i odpowiedzialne stanowisko dlatego tego czasu potrzeba wiecej. Ogolnie: atmosfera przyjazna, wynagrodzenie na czas, dobry system premiowy, umowa o prace-piszac przyjazna atmosfera mam na mysli atmosfere w salonie Crocsa. Broń Was Boże pracowac w Skechersie. Istne pieklo na ziemi.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Intersocks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Intersocks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Intersocks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!