Ja juz tam nie pracuje,po prawie roku męczarni. Przeczekałam zeby tylko w Cv nie miec za duzo zmian. Właściciel wydziera sie na ludzi,rzucanie telefonem o ścianę jak sie wkurzy to norma. Ludzie kradnà sobie mleko z lodówki,bo właściciel nie chce przekazać mleka- ktore ma na magazynie. Żenujące oszczędzanie na pracownikach. Kamery w pokojach- właściciel kontroluje ile zdejmujesz kurtkę czy nie za długo parzysz kawe.,nie mozesz zalogować sie 5 min wczensiej,ani 5 min wczensiej wylogować bo kadry robią drake. Brak szacunku dla ludzi
A możesz zrobić tak ze jednego dnia nabijesz sobie nadgodzinę w przód, żeby później moc wyjść wcześniej? Oczywiście po ustaleniach? Z tego co piszesz to nic nie jest chyba na zawołane, ale jak ktoś ma jakąś ważną okoliczność?
Ja pracuje powyżej 3 lat, Jestem zadowolony, atmosfera jest miła, praca ciekawa, jest ogólnie na luzie. Nie jest to korporacja, co dla niektórych ma plusy i minusy. Szkoleń nie ma, ale zaczynają się zmieniać na plus atrakcje dla pracowników. Kasa zawsze w terminie i jakieś bonusy przed świętami zawsze. Tak sobie mysle jeszcze, ze ta dziewczyna ze specdycji co dodala komentarz, ze żle jej się pracowało: dziewczyna dostała prace, nie sprawdziła się, podziękowali jej a ona żale wylewa w Internecie. I ten komentarz, ze któs mówił w innym języku niż ona. Dziewczyno, jak Ty mówisz w innym języku: ukraińskim i Polacy nie rozumieją, to nikt nie wystawia Ci opinii w internecie. Mega to słabe. Nie rozumiem tego, że ktoś dostaje pracę i tylko ma oczekiwania a nic od siebie. Ja jestem zadowolony i nie szukam nowej pracy.
@prals Nasza firma to międzynarodowe środowisko. Centrala znajduje się we Włoszech. W warszawskim oddziale są pracownicy, którzy w związku z wykonywanymi obowiązkami używają wyłącznie języka włoskiego lub angielskiego.
Z racji aktualnego ogłoszenia na przedstawiciela handlowego (doradce klienta) na region: Łódź, łódzkie należy tu przekazać kilka ważnych kwestii dotyczącego tego stanowiska i pracy w Łodzi. Na początek: - brak możliwości korzystania z auta służbowego do celów prywatnych (pupilki mogą tankować w piątek i poniedziałek). - auto: Tipo wersja podstawowa z ogromnym przebiegiem... (oczywiście jest rozmowa, że będzie wymiana floty - kłamstwo). - brak laptopa - oferty na starym ipadzie - brak narzędzi do oferowania, wieczna walka z kierownikiem o rabat jaki by człowiek nie zaproponował to jest źle - atmosfera... tragedia niestety, koleżeństwo jakieś dziwne układy, układziki... - baza spadkowa bez szans na rozwinięcie jej o nowych bardzo trudno z racji najwyższych cen na rynku. Jeżeli trafisz nowego klienta to okazuje się że i tak jest zarezerwowany do najstarszego stażem pracownika. Na rozmowie obiecują Ci złote góry, rzeczywistość jest po podpisaniu umowy o pracę i rozpoczęciu pracy w terenie. Zanim pójdziesz na rozmowę mocno się zastanów i dopytaj opinii ludzi - warto! Szkoda czasu, firma rodzinna ludzie bardzo mało obiektywni odklejeni od rzeczywistości jakby konkurencji nie było na rynku.
Przy okazji tego komentarza pragnę przypomnieć, że wszyscy pracownicy mają możliwość zgłaszania swoich uwag dotyczących pracy, zwłaszcza z oddziałów terenowych, do przedstawicieli pracowników lub bezpośrednio do działu HR. Szkoda, że Przestroga nie skorzystał/a z takiej możliwości w trakcie zatrudnienia.
Pracowałam tam z Kilkoma wspaniałymi ludźmi , właściciel firmy zawsze dotrzymywał słowa , jeśli ktoś był w potrzebie nigdy nie zostawił bez pomocy . Wynagrodzenie zawsze wpływało na czas . Życzę wszystkim osobą pracującym w firmie , były pomocne i szczere wszystkiego co najlepsze i dziękuję za to co było dobre.... Wszystko kiedyś się kończy, aby coś nowego mogło się zacząć .
Szkoda, bo myślałem, że dowiem się chociaż jakie są widełki dla handlowców a po komentarzach widzę, że to bardziej zawiła sprawa. Opowiecie chociaż jak idzie współpraca z klientami pod szyldem firmowym? Wstępne doświadczenie w HoReCa już mam ale pewnie będę musiał się podszkolić. Rok to minimum? Nie precyzują w opisie oferty
Jestem pracownikiem firmy Mille Sapori Plus w oddziale Warszawskim od grubo ponad roku. Piszę do osób, które na podstawie tych krzywdzących opinii zastanawiają się czy warto ubiegać się o stanowisko „xyz” - warto! Firma ciągle się rozwija, codziennie stajemy przed różnymi wyzwaniami ale dostajemy też cenne wskazówki od przełożonych. Ludzie tu pracują latami. Oczywiście - są negatywne komentarze (prawdopodobnie byłych pracowników -nie wnikam każdy przeżywa swoje rozstanie z firmą jak chce) ale pokażcie mi profil firmy która nie ma negatywnych komentarzy? Nie ma takich. Tu pracuje ogrom ludzi, którzy nie zamierzają zmieniać pracy. Ale jak to bywa - jak ci się dobrze pracuje to nie łazisz po stronach i nie opisujesz jak Ci jest miło i przyjemnie, ale piszę ten komentarz w obronie swojego pozytywnego miejsca pracy.
Pracuję w tej firmie już ponad 4 lata. Wypłata zawsze na czas, miła, koleżeńska atmosfera, dużo dodatkowych świadczeń. Wszystko ok.
Z racji aktualnego ogłoszenia na przedstawiciela handlowego (doradce klienta) na region: Łódź, łódzkie należy tu przekazać kilka ważnych kwestii dotyczącego tego stanowiska i pracy w Łodzi. Na początek: - brak możliwości korzystania z auta służbowego do celów prywatnych (pupilki mogą tankować w piątek i poniedziałek). - auto: Tipo wersja podstawowa z ogromnym przebiegiem... (oczywiście jest rozmowa, że będzie wymiana floty - kłamstwo). - brak laptopa - oferty na starym ipadzie - brak narzędzi do oferowania, wieczna walka z kierownikiem o rabat jaki by człowiek nie zaproponował to jest źle - atmosfera... tragedia niestety, koleżeństwo jakieś dziwne układy, układziki... - baza spadkowa bez szans na rozwinięcie jej o nowych bardzo trudno z racji najwyższych cen na rynku. Jeżeli trafisz nowego klienta to okazuje się że i tak jest zarezerwowany do najstarszego stażem pracownika. Na rozmowie obiecują Ci złote góry, rzeczywistość jest po podpisaniu umowy o pracę i rozpoczęciu pracy w terenie. Zanim pójdziesz na rozmowę mocno się zastanów i dopytaj opinii ludzi - warto! Szkoda czasu, firma rodzinna ludzie bardzo mało obiektywni odklejeni od rzeczywistości jakby konkurencji nie było na rynku.
Porównałam ich oferty z Selgros, nawet nie ma co porównywać tylko brać Selgros jeśli już ma to być gastronomia moje obserwacje są takie, że gastronomia nawet ta premium rezygnuje z włoskich czy hiszpańskich produktów i szuka ceny przy dobrej jakości - jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać? popatrzcie dziś na paragon w knajpie, to jakieś szaleństwo
Niezłe (usunięte przez administratora). - możliwość używania auta w celach prywatnych w tygodniu. Na weekend po swoim mieście również można jeździć, a dalsze wyjazdy wystarczy zgłosić do przełożonego i wcześniej zatankować. - wymiana floty kłamstwo? Pół firmy jeździ już Kia ceed, więc pewnie do końca 2024 cała. - żaden problem robić oferty na tablecie, ponadto chyba na rozmowie o pracę wiesz jakie dostaniesz urządzenia? - baza bez szans na rozwinięcie? I tym argumentem pokazujesz że się po prostu nie nadawałaś/eś. Najdroższe ceny na rynku? To jakim cudem mnóstwo handlowców robi obroty blisko 1 mln miesięcznie? - 100% rzeczy przekazanych na rozmowie pokrywało się z rzeczywistością - to że Tobie nie poszło nie oznacza że się nie da.
O widać Pani kierownik się odpaliła (prawda boli), ciekaw jestem ile czasu wytrzyma z Tobą dwójka nowych ph. Nie pisz bzdur z tymi milionami bo cały oddział Łódź nie jest w stanie tyle zrobić w kilka osób a co dopiero 1.
Czyli reszta argumentów została obalona jeśli do nich się nie odniosłeś/aś. Więc wniosek jest taki że bezpodstawnie kłamiesz odnośnie warunków pracy. Nie napisałam że w Łodzi ktoś robi milionowe obroty, ale w innych oddziałach - to chyba świadczy o tym że nie jesteśmy najdrożsi na rynku.
Przy okazji tego komentarza pragnę przypomnieć, że wszyscy pracownicy mają możliwość zgłaszania swoich uwag dotyczących pracy, zwłaszcza z oddziałów terenowych, do przedstawicieli pracowników lub bezpośrednio do działu HR. Szkoda, że Przestroga nie skorzystał/a z takiej możliwości w trakcie zatrudnienia.
Hej, widzę ze regiony pod względem handlu oceniacie. jeden z wątków dotyczy Łodzi. A co ze Szczecinem? To mój rejon i właśnie jest na niego oferta. Widełek rzecz jasna nie podają, więc jest tu może ktoś kto oceniłby jaki jest obrót i czy warto się angażować?
Widełki nie są podawane ze względu na część wynagrodzenia w postaci premii, która uzależniona jest od wyników. Pracują u nas przedstawiciele handlowi, którzy w każdym miesiącu otrzymują max. wymiar premii. Budżety ustalane są dla każdego oddziału oddzielnie tak, żeby były możliwe do zrealizowania. Zapraszam do aplikowania, wszystkie szczegóły zostaną przekazane na rozmowie rekrutacyjnej.
Oddział Krakòw to kompletne nieporozumienie , brak poszanowania klienta, dyrektor oddziału ordynarny i leniwy, nie szczędzący lekceważącego tonu. Życzę wszystkiego dobrego I poszanowania klienta ,konkurencja nie śpi..
Cudowny oddział z dramatycznym kierownikiem. Kamilu jesteś upośledzony,możesz śmiało emw6stapic o grupę.
Witajcie. Interesuje mnie praca jako specjalista ds. wsparcia systemów IT. mam jeszcze trochę czasu by aplikować. możecie mi napisać czy waszym zdaniem pisząc wprost – warto? chodzi o to, że często wymagają doświadczenia w ofertach, tutaj nie, a go niestety nie mam
Czy widełki do oferty dla kierowcy zostały dodane dopiero teraz niedawno? Ludzie pytali o zarobki, a są wpisane jako od 5,5 do 6,5 tys. jest tu może ktoś kto aktualnie jeździ? czy te pieniądze można uznać jakkolwiek za adekwatne do wykonywanej pracy?
Można dużo powiedzieć o pracy jako kierowca ale nie to ze jest lekka, zarobki przy dwóch sobotach w miesiącu ponad 5000 netto, na samochodzie średnio 15 punktów chociaż zdarzają się dni ze jest ich ponad 20 Kierowcy ładują sie sami, kilka rejonów na Warszawie do ogarnięcia. Wszsytko byłoby w porządku gdyby nie jeden człowiek który psuje krew, zarządzający flotą. Jeżeli miałbym polecić albo nie to w 80 %polecam a te 20 zostawiam do samooceny. Uważajcie na tego człowieka od floty, zarządzający kierowcami jest ok, można sie z gościem dogadać ale batfzo często blokowany jest decyzjami z góry na które w moim mniemaniu nie ma wpływu. Z tego co wiem to teraz szukają kierowców. Darek.
Widełki płacowe podane w ogłoszeniu to oczywiście wynagrodzenie brutto. Zapraszam do rekrutacji.
Witam Darek z czego wiem to na100% można się dogadać że wszystkimi osobami. Jak z kierowcami, kierownikiem i też z osoba zarządzająca flota. Tylko trzeba rozmawiać i słuchać co się mówi do konkretniej osoby. A więc wynika z tego że nie każdy potrafi. Powodzenia
To prawda że można się dogadać ze wszystkimi ale problem jest dużo głębszy a to nie jest miejsce na takie wywody. Nie polecam!!!
Mam pytanie o oferty pracy w marketingu, zauważyłam nową ofertę, czy ktoś może mi doradzić czy warto? jak wygląda marketing i zakres pracy? nie widzę żadnej ich reklamy w TV ani digital więc pewnie są za mali albo nie ma budżetów? Strona www też słabiutka. W komentarzach widzę odpowiedzi z kadr więc poproszę o jakieś info czy B2B jest możliwe?
Działamy w sektorze HoReCa. Naszymi klientami są więc restauracje, hotele i firmy cateringowe, stąd działania marketingowe nastawione na taki rodzaj odbiorców. Rekrutacja na stanowisko specjalista ds. marketingu jeszcze trwa, zapraszam do aplikowania, na rozmowie kwalifikacyjnej zostaną omówione wszystkie interesujące Panią kwestie.
Ja pracuje powyżej 3 lat, Jestem zadowolony, atmosfera jest miła, praca ciekawa, jest ogólnie na luzie. Nie jest to korporacja, co dla niektórych ma plusy i minusy. Szkoleń nie ma, ale zaczynają się zmieniać na plus atrakcje dla pracowników. Kasa zawsze w terminie i jakieś bonusy przed świętami zawsze. Tak sobie mysle jeszcze, ze ta dziewczyna ze specdycji co dodala komentarz, ze żle jej się pracowało: dziewczyna dostała prace, nie sprawdziła się, podziękowali jej a ona żale wylewa w Internecie. I ten komentarz, ze któs mówił w innym języku niż ona. Dziewczyno, jak Ty mówisz w innym języku: ukraińskim i Polacy nie rozumieją, to nikt nie wystawia Ci opinii w internecie. Mega to słabe. Nie rozumiem tego, że ktoś dostaje pracę i tylko ma oczekiwania a nic od siebie. Ja jestem zadowolony i nie szukam nowej pracy.
Kamil pracuje w Krakowie i nie wie co sie dzieje w centrali. W centrali odeszła kolejna osoba,ktora starała sie cos zmienić. Nie ma nadziei dla tej firemki
Na bieżąco to piszesz czy jak? oferty dla przedstawicieli wiszą i się rozejrzeć właśnie za praca chciałem. Z jakich przyczyn uważasz taki sposób komunikacji za nienormalny? I co z tym zespołem? wy o centrali piszecie, prawda? A na dziale handlowym co się dzieje?
Mega to słabe? Dziewczyna po-polsku rozmawiała w pracy.A reszta nikogo nie dotycze. Po-włosku rozmawiać w polskiej firmie - to jest słabe i chore
@prals Nasza firma to międzynarodowe środowisko. Centrala znajduje się we Włoszech. W warszawskim oddziale są pracownicy, którzy w związku z wykonywanymi obowiązkami używają wyłącznie języka włoskiego lub angielskiego.
Tak jak już ktoś wcześniej zauważył u kierowców faktycznie dodano widełki placowe w ofercie, nie widzę ich wśród innych stanowisk chociażby przy specjaliście ds. wsparcia systemów IT. czy istnieje szansa na ich przybliżenie oraz ocenę warunków pracy na dziale?
Pracowałam tam z Kilkoma wspaniałymi ludźmi , właściciel firmy zawsze dotrzymywał słowa , jeśli ktoś był w potrzebie nigdy nie zostawił bez pomocy . Wynagrodzenie zawsze wpływało na czas . Życzę wszystkim osobą pracującym w firmie , były pomocne i szczere wszystkiego co najlepsze i dziękuję za to co było dobre.... Wszystko kiedyś się kończy, aby coś nowego mogło się zacząć .
Przestroga względem pracy jako doradca klienta? a co z magazynem teraz? czy jest tu ktoś kto pracuje lub pracował niedawno? Teraz jak szukają to piszą o zarobkach od 4750 do 5600 zł, stad tez moje zainteresowanie pracą. na jakich warunkach zarabia się ten górny próg? I jakie warunki są na miejscu?
Ja juz tam nie pracuje,po prawie roku męczarni. Przeczekałam zeby tylko w Cv nie miec za duzo zmian. Właściciel wydziera sie na ludzi,rzucanie telefonem o ścianę jak sie wkurzy to norma. Ludzie kradnà sobie mleko z lodówki,bo właściciel nie chce przekazać mleka- ktore ma na magazynie. Żenujące oszczędzanie na pracownikach. Kamery w pokojach- właściciel kontroluje ile zdejmujesz kurtkę czy nie za długo parzysz kawe.,nie mozesz zalogować sie 5 min wczensiej,ani 5 min wczensiej wylogować bo kadry robią drake. Brak szacunku dla ludzi
Szanowna Agrb Czytając ten komentarz i patrząc na nick odnoszę wrażenie, że chciałaś "dokopać" firmie podszywając się pode mnie,a to podlega pod kodeks karny art.192 Par. 2 i z pewnością tak tego nie zostawię. Gwoli wyjaśnienia dla osób zastanawiających się czy aplikować do tej firmy. Tak!!! Ostatniego dnia mojej pracy została zwolniona z natychmiastowym skutkiem i bez obowiązku świadczenia pracy osoba zajmująca managerskie stanowisko, za olbrzymią niekompetencję i ogólny brak zaufania wśród pracowników i pracodawcy. Podejrzewam ja i moje koleżanki i koledzy z Mille, że to właśnie ona w swoim żalu probowała oczernić firmę próbując jednocześnie zrzucić podejrzenie za ten komentarz na moją osobę. Podłe i poniżej jakiegolwiek poziomu. Na szczęście ludzie tam pracujący nie dali się na to nabrać i my nadal pozostajemy w przyjacielskich stosunkach. Argumentów z tego komentarza nawet nie będę komentować, jeśli ktoś ma pytania z przyjemnością odpowiem ale ktoś bardzo mocno nagiął rzeczywistość. Szanowna agrb zapamiętaj, że w internecie nikt nie jest nie do namierzenia i do końca anonimowy a ludziom takich świństw się zwyczajnie nie robi, więc powiem tylko do zobaczenia.
Jestem pracownikiem @Mille Sapori. Jest mi bardzo przykro czytać to wszystko. Są to jakieś wyolbrzymione historie. Nie zgadzam się z tym. Przykre jest to że ktoś z Tobą pracuje a potem odchodzi i pisze nie prawdę. Skoro było aż tak źle to czemu tyle czasu?
No akurat z logowaniem tak jest. nie możesz zacząć pracę o 7:43, a jest od 8. Możesz przychodzić wcześniej, ale nie odpałać laptopa. Najpierw ustała Przełożona i kadry, że możesz o 15:55 wychodzić i nić się nie stanie, a później z tego robią problem. Chore to
A możesz zrobić tak ze jednego dnia nabijesz sobie nadgodzinę w przód, żeby później moc wyjść wcześniej? Oczywiście po ustaleniach? Z tego co piszesz to nic nie jest chyba na zawołane, ale jak ktoś ma jakąś ważną okoliczność?
Ile zarabia kierowca w firmie ? I czy duż ma punktów ?
Witam, czytam te opinie teraz i widzę, że ktoś podkreślił ponownie temat niepłatnych nadgodzin. Jak to możliwe żeby wychodziło ich tak dużo jak piszą? Czy może ktoś jakoś merytorycznie to wyjaśnić? Czy do tego nie można jakoś się odwołać? Są osoby które mimo wszystko dłużej przy takich warunkach pracują? dłuższy staż jest jakoś uznawany?
Nie polecam pracy w tym miejscu. Nie dostałem wypłaty na czas, utrudniony kontakt z kierownikiem Duża ilość nadgodzin za które są wypłacane groszowe pieniądze nie zgodne z prawem + sama praca nie jest odpowiednio wynagradzana
Tata chce sie tu przyjąć, mogę zadać ci parę kluczowych pytań? Ile wynagrodzenie potrafi się spóźnić? Czy nadgodziny sa obowiązkowe, ile ich średnio wypada w miesiącu? W soboty też czasem trzeba pracować? No i ile wynoszą widełki?
Oprócz soboty praca tez w niedziele. Kasa nigdy sie nie zgadza. Do kadr dzwonisz a tam niemiła pani mowi ze inaczej nie umie wyliczyć Narobisz sie a kasy i tak nie zobaczysz
@Agata praca w naszej firmie to różne stanowiska i różne systemy zmianowe. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu z działem kadr. Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące warunków zatrudnienia. Firma nigdy nie spóźniła się z wypłatą wynagrodzenia z tytułu umów o pracę, na podstawie których zatrudniamy ok. 90%, resztę stanowią umowy cywilno-prawne. Opóźnienia mogą zdarzać się jedynie z tytułu świadczenia usług w ramach umowy zlecenia, bo zdarzają się sporadyczne przypadki, że trzeba coś wyjaśnić. Zapraszam do kontaktu bezpośrednio z działem kadr poprzez naszą stronę internetową www.millesapori.pl/kontakt
Ale ta praca w weekendy to jest dla chętnych, czy to część grafiku ustalanego wcześniej? Można odmówić pracy w weekend bez konsekwencji? I czy w sita np. boże narodzenie też jest praca czy to już wolne dni?
(usunięte przez administratora)ludzi z pieniędzy na porządku dziennnym. Praca w nadgodzinach i nigdy nie widzisz za to kasy
Mille Sapori Plus Sp. z o.o. jest w trakcie rekrutacji na stanowisko Kierowca. Odpowiedziałeś na ofertę? Napisz, co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla osób rozważających pracę w firmie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mille Sapori Plus Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Mille Sapori Plus Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mille Sapori Plus Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 4 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!