brak logo

Eika Polska Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o Eika Polska Sp. z o.o.

qt 2015-08-25 13:54
Ciekawe czy sa tam jeszcze osoby ktore pracuja od poczatku istnienia firmy w Polsce?
nowy 2015-08-31 09:57
Popieram całkowicie,sama prawda.
ej no 2015-09-18 23:29
no a poobno 800 pln premii jest , a wiec jednak to tylko podpuszczanie... to jak zyc w tym kraju, gdzie jest przyzwoicie platna robota w tym kraju i miescie?
hak 2015-12-30 12:44
Ja pracuje kilka lat, dla mnie jest ok.
ktos 2016-04-20 11:39
Pracuje kilka miesięcy.Firma ma swoje wady jak każda , mimo tego pracuje mi się dobrze. Atmosfera spoko:)
kandydat 2016-05-01 06:49
Ktos to powiedz ile zarabiasz na reke z premia i bez niej bo chcila bym wiedziec czy waro? Mam nadzieje ze zarabia sie przynajmniej ok 2500netto jako operator tym bardzie ze to 3 zmiany... Tylko szczere odp. Dzieki.
oven007 2016-05-06 09:44
mozesz uscislic co masz na mysli mowiac "operator"(produkcji czy przygotowania produkcji) i ok 2500 netto :D
kandydat 2016-05-09 07:24
Nie wiem dokładnie operator maszyn cos wkładanie grzałek do maszyn kobieta mówiła.Montaż zgrzewanie małych elementow.Lub na stanowisko operatora prefabrykacji preta tez mowiła ze mam doświadczenie duże i jak najbardziej tez bym podołał.Tylko ja bym chciał zarabiac min 2500netto plus premie te 600zł.W poprzedniej firmie jako operator zarabialem 3100zl netto i nie chcial bym miec mniej.Mam sporo kórsów i doswiadczenie mechaniczne,cnc etc. I teraz czy warto tam w ogole isc?
ktos 2016-05-10 19:06
3100 netto buhahahahhaha nie w tej firmie
kandydat 2016-05-11 15:52
No to dobrze że zrezygnowałem z rekrutacji bo dostałem fajną pracę za godziwe pieniądze:) szukajcie lepszej pracy nie dajcie sie wyzyskiwac bo na 3 zmianowy system mozna znaleźć prace spokojnie z 3jką netto z przodu.Powodzenia:)
LRPR1 2016-05-11 19:15
3100 zł spokojnie wyciągałem licząc pełna premie tj. ( usunięte przez administratora ) zł plus dodatek za znajomość maszyn, dużo godzin nocnych oraz 2 soboty w miesiącu. Jak człowiek chce to może! Ale po kilku latach pracy zwolniłem się z tej firmy( usunięte przez administratora )
Zadowolony pracownik 2016-06-10 12:39
Szkoda słów i czasu na tą firmę.
Poniedziałkowy zombie 2016-07-09 18:22
Pierwszy raz się spotykam,aby system trzyzmianowy szedł w tę stronę 3-1-2...3-1-2...przecież chyba Wam zależy na wydajności swoich pracowników...sobota po nocce - przespana...więc noc z soboty na niedziele znowu nieprzespana...niedzielna noc też jakaś niedospana...a tu budzik dzwoni...poranna zmiana...czyżby, to nowa spolszczona siesta Hiszpana?
Glos ludu 2016-08-31 13:45
Jako byly pracownik tylko smieszy mnie twoja wypowiedz
oven007 2016-09-06 11:51
BRAWO TY swietne moze czas pomyslec o zmianie zawodu albo wydac jakis tomik poezji .Jak dla mnie bomba czekam na kolejne wpisy :)pozdrawiam
mason cystersów 2016-11-11 09:21
E tam nie jest źle
MON 2016-11-21 14:10
Ja pracuje niedługo zobaczymy jak będzie dalej ale na razie pozytywnie . Fajni ludzie, miła atmosfera.
Piotr Szemiot 2016-12-05 14:01
O widzę że cenzura działa. Ciekawe komu nie spodobały się niektóre komentarze, Unaiowi?
Nowy 2016-12-07 23:10
Chunajowi? A kto to?
Nikt ważny 2016-12-08 12:10
Hehe dobre
KARALUCHY_POD_PODUCHY 2016-12-09 18:26
wpis, który obecnie został usunięty z forum, był na tyle niepokojący, że postanowiłem podzielić się nim z innymi ludźmi w formie printscreen'a . Między innymi również z kierownikami z innych firm we Wrocławiu. Został on przekazany przez nich dalej jako naznaczenie autora (bo przecież wszyscy wiemy o kogo chodzi). Ja rozumiem że internet jest jak dziki zachód, ale to były na tyle chore wypowiedzi, że można je swobodnie traktować jako bardzo obelżywe w stosunku do całej grupy społecznej tworzonej przez pracowników firmy EIKA. Wypowiedź ta była oznaką słabości człowieka, który znęca się i męczy ludzi nazywając ich przy tym "karaluchami" które rzekomo "rozdeptuje".

Człowieku MÓWIĘ TERAZ DO CIEBIE! Tak się nie godzi odzywać do współpracowników, zwłaszcza kiedy zajmuje się wyższe stanowisko od nich. Sprawa na pewno nie zostanie zakopana pod dywan. Pozdrawiam.

P.S.: jeszcze się nie zesrałeś w gacie, że twoje pomysły są z DUPY a Chaku-Chaku się nie sprawdza? Nie? To się zesrasz, a my będziemy patrzyć i nikt nawet nie mrugnie okiem jak będziesz leciał z pracy.
Kropka 2016-12-09 23:30
Brawo !!! Tylko obawiam się że ten rozgniatacz karaluchów nie poniesie żadnych konsekwencji bo to pupilek Unaja. On uwielbia takich ludzi którzy tylko by gnębili pracowników produkcyjnych i wprowadzili same kary bez nagród. I uwielbia być oszukiwany w jego przypadku przysłowie ,, najgorsza prawda jest lepsza niż najlepsze kłamstwo "się nie sprawdza ludzi w ogóle nie szanuje i prawda nie ma żadnego znaczenia. Ważne jest tylko mydlenie oczu i dla takich osób ta firma jest idealnym miejscem pracy.
anonimowy 2016-12-11 19:40
nie przesadzaj, Unaj nie jest taki straszny... nie wierzę że jego hobby jest znęcanie się nad ludźmi. co innego jego brygadziści, być może po prostu ciężko mu wyczuć polska mentalność i kompleksy niektórych „kolegow"??
Franek 2016-12-12 19:34
Anonim brygadziści nic do powiedzenia nie mają tylko pozostaje im się głupio uśmiechać i przytakiwać . Pewnie jesteś jednym z tych co za ,,NIC" podwyżki dostają ,a tych osób w firmie sporo . Nie każdy potrafi lizać pupę.Kropka dobrze pisze!
anonimowy 2016-12-12 20:24
Franek, powiedz lepiej co Cię tak naprawdę boli? Być może pracuję tutaj zbyt krótko żeby mieć wyrobione zdanie... ale jeśli jest tak źle to dlaczego tutaj się męczysz? wydaje mi się że nie jest tak źle, w poprzedniej firmie było gorzej.
ten taki ktos taki eee napewno nie znacie 2016-12-13 07:09
Kazda z opinii zależy od działu na którym się pracuje , od współpracowników od swoich brygadzistów których mniej lub bardziej się lubi , i również od wykonywanej pracy , nie jest tak ze cały zakład jest z gruntu zly , według mnie nie jest wcale tak strasznie może , czasami zdarzyć się coś co wam się nie spodoba i wolność internetu pozwala wam pisać takie rzeczy pod ochroną wolności , zarobki sa jakie sa ale ludzie bierzcie pod uwagę ze tu się produkuje tylko grzałki , ile maja wam płacić za taka prace skoro sami jakos ogromnie na tym nie zarabiają, z tymi podwyżkami to się zgodzę ludzie dostają je typowo randomowo i nie zawsze to jest zgodne z ich kwalifikacjami , często bywa tez tak ze ci którzy liżą dupę je dostają , bo sam Unai nie ma pojęcia kto jaki wkład ma w swoja prace i jak bardzo się angażuje , polega na tym co sam zauważy , a ZASADNICZO NAJPIERW SAMI PRZESTAŃMY SOBIE SZKODZIĆ - to nie będziemy musieli pisać takich rzeczy , szukajcie problemu w zarodku
Glos ludu 2016-12-14 08:00
Karaluchy pod poduchy ja rozpoczolem ta inwazje a dostalem strasznie smieszna i ponizajaca odpowiedz ale to swiadczylo tylko o tej osobie jaki jest naprawde... a drazni mnie drugi tema osoba pracujaca tam wiecej lat i duzo starsza starzem i moze dostac podwyszki a gosc pracujacy nie caly rok po rzuceni wypowiedzenia dostaje wiecej niz ona to juz przegiecie a zna tylko dwie maszyny... dalsza wypowiedz nie ma sensu bo i tak nic to nie zmieni
uczciwie 2016-12-14 12:19
Zgadzam się z "ten taki ktos taki eee napewno nie znacie" należy zacząć od samego siebie. Myslę ze jesli pracuje się w jakiejś firmie powinno dbac się o jej opinie i jej dobro bo jest to miejsce ktore daje ci pracę. Jesli natomiast cos ci nie pasuje rynek jest otwarty, twoje anonimowe narzekanie w internecie i obrażanie kolegów nie zmieni twojej sytuacji . Ja pracuje kilka lat i powiem Wam tyle firma ma swoje wady jak kazda ale mysle ze praca nie jest zla.
Olo 2016-12-15 13:17
Widać że niezły syf skoro zniknęły komentarze... nie polecam tam pracy.Szukaja taniej siły roboczej.O premii zapomnijcie bo maszyny to szrot i chcac nie chcac jest praktycznie nie osiagalna.Brygadzista K.G. idio..ta do potęgi.Ciekawe skad go wzięli? ponoć przed nim był spoko koleś ale ja już go nie poznałem.Wymagania jak by kokosy płacili a pracujesz w syfie i burdelu za 1500zł na 3 zmiany psss.Jak trafisz na tego brygadziste to oprócz darcia mordy miłego słowa nie uraczysz.Sama rotacja pracownikow mowi o tej firmie.Nie polecam najgorsza praca jaką miałem do tej pory.Koleżanka też zrezygnowała.A od razu napiszę nierobem nie jestem.
Slav 2016-12-17 04:47
Mnie się podobało...stoisz se w metalowych trepach...i robisz se grzałki...jak się boisz, to se chodzisz w koło...i robisz se grzałki...jak se zrobisz już jakieś grzałki...to se idziesz na przerwę...na przerwie rozmawiasz se z kumplami, że robisz se grzałki...po pracy idziecie se z kumplami na piwko... porozmawiać, że se robicie grzałki......
Warunki pracy dość dobre...można porobić se grzałki...Pieniądze, to zależy...jeśli chlejesz dużo, to ci nie starczy pod koniec miesiąca na piwko, żeby porozmawiać z kumplami, że robicie se grzałki...przerwa trochę krótka 15 min. , więc musisz wybierać - w.y.s.r.a.ć się, zjeść , czy porozmawiać na palarni, że robisz se grzałki.
nikt. ważny 2016-12-17 07:19
Cała racja szanujcie swoich brygadzistów a będzie a będzie ok
gang Albanii królowie życia 2016-12-17 07:21
Popus to ty to na pewno ty
całaJA 2016-12-19 14:49
Praca ok kasa spoko, atmosfera super:)
Manamana 2016-12-21 22:38
Przepracowalam tam prawie dwa lata.Praca ciężka szczególnie latem kiedy na hali jest ponad 30 stopni a wiatraków brakuje bo połowa zepsuta.Płacą marnie jak na 3-zmianowy system.Maszyny wiecznie zepsute więc o normie można zapomnieć a co za tym idzie o premii też.Wymagaja coraz więcej za coraz mniejsze pieniądze bo dodając jakieś pieniądze odbiorą ci na czymś innym. Brak poszanowania pracownika.Ogólnie nie polecam.
opos 2016-12-31 12:20
Obyś pracowała tam do emerytury skoro tak fajnie:)
Wszystkie pozytywne opinie to osoby bez ambicji.... Jedna z gorszych firm z którymi miałem do czynienia.
Slav 2017-01-02 13:05
Zgadzam się :) Niech pracują tam do emerytury...tylko nie wiem, czy dożyją do niej w tym ( chciałem napisać syfie) , ale napiszę firmie...skoro pracodawca jest tak "wspaniałomyślny", że nawet nie da swoim "robotnikom" zjeść normalnie śniadania i chwilki odpoczynku, dając tylko 15min. przerwy(pomińmy "umowną" regulację prawną ) chodzi mi o zwykłą etykę. Doba ma tylko 24 godziny, a nie 30, czy 40...przepracowałem tam ponad 2 lata, chyba za długo...zmęczenie...wypalenie...nocki...itd...ale wolny rynek znajdzie na moje miejsce "kolejnego"...i tak to działa.
Dyk 2017-01-05 10:51
Pozytywna atmosfera , 3 zmiany tak jak na każdej produkcji, praca ciężka?? fizyczna więc nie wiem kto liczy na to że będzie lekka. Całkiem dobrze dorabiam sobie na dodatkowych premiach za normę dzienną. Bywa chaotycznie ale do zniesienia. Nie wiem dlaczego pracownicy są obrażanie tekstem "osoby bez ambicji" dlatego ze piszesz anonimowo i dlatego ze ktoś ma inne zdanie niż ty?
Rezacz 2017-01-14 08:43
Mam ❓ czemu nikt się tu nie podpisuje tylko anonim.
Lepper 2017-01-14 11:04
Krzysiek to ty nie wierzę co tu się dzieje
Mrówka 2017-01-31 11:54
Czy wy też zauważyliście że w tej firmie nie rządzi detektor ?
Mrówka 2017-01-31 12:00
Dyrektor chochlik się wkradł
Robotnik przymusowy 2017-01-31 22:20
w tej firmie nikt nie rządzi tą firma żyje własnym życiem
hejtklub fanatyk 2017-02-03 22:22
Ponieważ mam jedną religie i mam jedną decyzje którą jest wielkie pier.... się!
Ciągle pluję ci w twarz, każdego miesiąca i każdego dnia, za każdym razem kiedy słyszysz moje imię mój środkowy palec jest też w górze.
Myślisz że jestem ci coś winien, przez nie posiadanie pokojów dla tych kut...ów, ponieważ nie są dobrzy, Ja nie żyję twoimi zasadami.
Starzejesz się; pełny trunku który chlejesz chcesz być zauważony lecz powoli umierasz.
Więc kiedy oni pokażą palcem, obróć się plecami i powiedz je..... to. Je.... To!
Więc kiedy oni pokażą palcem, obróćmy się i powiedzmy je... to. Je.... To!
Juliusz rycerz 2017-02-05 18:56
Ta firma jest smutna
praktyk 2017-03-16 09:38
Dla tego iż w tej firmie zarabiałem z premia 1800zł a w obecnej bez premii na reke mam 3800 pracujac od 8.00 do 16.00 a premie roczna dostaje raz ale za to jaką.... Dla tego nie masz ambicji.Jeśli zarobki z eiki sa wystarczajace majac rodzine to powodzenia...chyba że wcinasz wiecznie parowki chleb i zupki chińskie:D
wódz bladych twarzy 2017-03-16 11:29
rycerz okrągłego stołu to ludzie są smutni , logo jest wesołe to i firma jest wesoła
Rycerz ortalionu 2017-03-18 00:41
Ty jesteś smutny kondonie
Glos ludu 2017-04-08 22:35
Smutni sa ci co odeszli a reszta dobrze sie bawie na glupocie gory im wiecej chca tym gorzej im wychodzi to na zdrowie prety
na piec hiszpany i co ilosci dalej nie ma a dlaczego? Zagadke zostawie dla was...
opratom komórki produkcyjneh 2017-04-26 10:41
porażka katastrofa kpina żenada-EIKA
Glos ludu 2017-07-26 17:16
Opisujac ta firme sef,brud i debilizm biuro ktore mysli ze blyszczy uczepilo sie go.... okretu i mysli ze plynie nie sluchaja operatorow bo pozjadali wszystkie rozumy swiata....jeba....tepe paly
Zostaw swoją opinię o Eika Polska Sp. z o.o. - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eika Polska Sp. z o.o.