brak logo

Mikom-Sped Sp. z o.o. Transport Samochodowy

Lębork

Opinie o Mikom-Sped Sp. z o.o. Transport Samochodowy

anonim 2011-06-17 07:32
Wypowiedź użytkownika \\\"blazej\\\" to chyba sam szef sobie pisał. Prawda jest taka: szef nie liczy się z pracownikami, traktuje ludzi jak przedmioty. Większość pracowników których zwalnia ląduje w sądzie. Jest niesamowicie chytry i zdecydowanie nie umie prowadzić firmy która i tak już się wali. Jeżeli nie chcecie problemów nie idźcie do niego!
ninka11 2012-03-02 16:13
Niestety...ale mogę potwierdzić tą smutną prawdę...szczerze odradzam...za biegły język i papierologię 1400zł na początek...porażka...nie mówiąc o atmosferze...porażka nie polecam...szef nie jest w porządku...
borys123 2013-04-07 10:26
Nie radze tam isc do pracy to jest zwykly zlodziej ktory ludzi ma za swoja wlasnosc nie licza zie z tachfrafem kaza przeginac zarobki tez lipa. zwykly chlop od pluga oderwany nie ma pojecia o prowadzeniu firmy kretyn i idiota synalek co jest spedytorem tez kawal chama kretyna i reszty imbecyla mysli ze jest najmadzejszy a w rzeczywistosci glupszy niz ustawa przewiduje. a poza tym to zwykli (usunięte przez administratora). pozdrawiam i omijajcie ta firme z daleka
były kiero 2014-07-01 16:08
Firma godna polecenia. Wiele się u Nich pozmieniało na WIELKI PLUS ! Ze wszystkim idzie się dogadać , płatność w terminie, zgrana ekipa !
smutny 2014-07-02 13:39
Polecam ! Mało zostało takich firm jak ta ! Same automaty, same Volva. Z przyczyn osobistych musiałem zrezygnować . FIRMA GODNA POLECENIA !
szyder 2014-07-05 15:39
borys wróć do szkoły i naucz się pisać po POLSKU :)
reszk. 2014-11-18 22:08
tych co nieplaca to niebrakuje i traktuja pozadnych ludzi jak bydlo z leborka
nie istonte 2016-02-17 10:56
nie idzcie do tego dziad-transa, nie wypłaca pracownikom zarobionych pieniedzy kiedy kierowca chce odejsc w "normany" sposob czyli powiadamiajac pana Mareczka, to moze sie liczyc z nieotrzymaniem tkzw. delegacji na ktore i tak trzeba czekac po uplywie okresu wypowiedzenia ponad 30 dni i wiecej... ponadto w umowach ktore daje Mikolajczyk jest dopisek ze jezdzisz za 28 EUR a slownie dogadujesz sie na przyslowiowe 45-47, plus to ze od umow o prace nie sa odprowadzane skladki zdrowotne i nie ma zadnego ubezpieczenia w razie jakiegokolwiek wypadku, tacho rowniez jest naciagane i atmosfera wcale nie sprzyja dalszej wspolpracy. Bedac pracownikiem otrzymujesz wyplate w 3 ratach tj: na 10tego podstawa, na ok 15-stego ok 70% diet i ok 20stego reszta. Takze majac na uwadze wasze dobro nie idzcie do tego zlodzieja chama i prostaka
olo 2016-02-24 01:12
a czy ktos pracowal w lęborku u pana dębka firma transportowa ..prosze o kontakt!!karolinaa496@wp.pl
&* 2016-07-13 00:46
Nie polecam.Właściciel to cham i prostak!
Nie potrafi normalnie z ludzmi rozmawiać.Drze się na wszystkich i o wszystko.Nie potrafi przyjąć do wiadomości że nie ma racji.Pracowników traktuje jak własność.Jego syn to dokładnie to samo.Asympatyczni ludzie
syn 2016-07-27 15:45
Odważni za klawiatury i anonimowo . Powiedz w oczy .

"syn"
Zostaw swoją opinię o Mikom-Sped Sp. z o.o. Transport Samochodowy - Lębork
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mikom-Sped Sp. z o.o. Transport Samochodowy